Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Po feb 09, 2015 9:47 am

kemykos je napisal/-a:britev.si/viewtopic.php?f=14&t=305

Se opravičujem glede linka, sem ga pozabil dodat... ;-) Ker sem prebral tale forum oziroma obširno razlago tega forumaša sem vprašal.

Kje na tem forumu pa si ti videl, da bi lahko namesto namenskih aditivov uporabil kar motorno olje?

Jaz sem preletel vse 4 strani, pa nisem zasledil tega...

iziboy je napisal/-a: Motorno olje res skrbi za mazanje, oz zmanjševanje trenja med vrtečimi deli motorja med delovanjem. Pri tekočinah za LPG pa gre za to, da aditivi skrbijo za ''mehko zapiranje'' ventilov, oz tekočina skrbi da ''zapre'' tisto zračnost med ventilom in sedežem ventila. Posledično zgorevanje ne uhaja za ventil in poškodb ni. Ko avto vozi na bencin, za to skrbijo aditivi v bencinu...ja, tudi bencini (in dizli) imajo veliko aditivov. Potem pa tukaj še efekt(oz naj bi bil) zniževanja temperature pri zgorevanju LPG-ja, oz kot radi rečemo hlajenje ventilov.

Pri bencinu in dizlu naj bi za to skrbele kar 'navadne' saje, ki so normalni produkt izgorevanja teh dveh goriv. Ker LPG gori precej čisteje in zato teh saj skoraj ni, nekateri motorji potrebujejo nek dodatek, ki pri gorenju ustvari dovolj saj, da 'umaže' ventile in njihova sedišča.

Kar se tiče temperature zgorevanja, nekateri trdijo, da LPG gori hladneje, drugi, da gori komaj kaj bolj vroče, kot bencin (nekoč sem našel podatke o temperaturi plamena, ki naj bi bila pri LPG-ju cca. 10 stopinj višja od plamena bencina - žal tega vira zdaj ne uspem najt)... Res pa je, da pri običajnih LPG napravah manjka hladilni efekt, saj se plin uparja že v uparjalniku, bencin pa je še kot tekočina vbrizgan tik pred ventili (seveda ne velja za 'direct injection' motorje) in se potem upari tam.

Vendar pa (vsaj pri mojem avtu) originalni ECU preko O2 tipala nadzira mešanico tako, da vzdržuje 14,7:1 razmerje zraka proti gorivu (pri obremenitvi motorja pa še bogatejšo), kar pa je za LPG kar bogata zmes, saj je stehiometrično razmerje za LPG nekje cca. 15,5:1 (malo niha zaradi različnih razmerij propana in butana) in že zaradi tega so temperature v zgorevalnem prostoru nižje.

Seveda pa je možno, da kateri drugi LPG sistemi prevzamejo tudi signal O2 tipala in spremenijo signal tako da je končno razmerje dejansko bolj pri 15,5:1 , s čimer bi lahko dosegli malo manjšo porabo LPG - ampak drugih sistemov ne poznam.
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Po feb 09, 2015 9:50 am

@Iziboy, sem prebral ta forum in še marsikateri drugi tuj forum.

Moje vprašanje je bilo bolj usmerjeno v to, če je že kdo poizkusil kakšno drugo olje, vem da sem napisal bolj splošno.

Prav tako tudi vem zakaj so namenjena Olja oz. aditivi za mazanje ventilov in zakaj pride do poškodbe le teh.
Sam nimam kake piksne doma, da bi pogledal kaki standardi so gor, ampak če so isti kot pri kakšnem drugem olju je potem res vseeno katerega vliješ noter.
Ponavadi, še enkrat napišem ponavadi, je tako da proizvajalci obljubljajo nevem kake lastnosti določenim stvarem samo da nabijejo ceno, kar pa meni osebno žre živce. Podobno narod po bolhi prodaja kitajski kič, ki si ga lahk sam naročiš za 10% tiste cene.

Tudi sam nameravam zamenjati svečke vendar teh Brisk še ni takšnih velikosti zato bom kupil kar tiste NKG LPG (Hvala Japanac! ).

Hvala tudi, ker si vzamete čas in lepo napišete odgovor, čeprav potem popihate na dušo, da ti je človeku kar malo nelagodno.
 
Uporabniški avatar
Tilen18
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po nov 08, 2004 2:09 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Tilen18 Po feb 09, 2015 12:41 pm

moja izkušnja je pa ta, imamo 2 avtomobila predelana na plin s sistemom brez mazanja ventilov (emmegas)
in na obeh avtomobilih je po cca 3leta predelave crknila bencinska pumpa
en z 30k km (115k km skupaj), drugi pa z 60k km prevoženih na plin (145k km skupaj)
redni servisi, bencin v posodi vedno vsaj na polovici, nikoli manj

Lp, T
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Po feb 09, 2015 1:27 pm

Tilen18 je napisal/-a:moja izkušnja je pa ta, imamo 2 avtomobila predelana na plin s sistemom brez mazanja ventilov (emmegas)
in na obeh avtomobilih je po cca 3leta predelave crknila bencinska pumpa
en z 30k km (115k km skupaj), drugi pa z 60k km prevoženih na plin (145k km skupaj)
redni servisi, bencin v posodi vedno vsaj na polovici, nikoli manj

Lp, T



Katera avtomobila pa imate, če ni skrivnost?

Mazanje ventilov mislim, da nima nobene veze z obrabo pumpe. Ta je potopljena, da se hladi, zato je priporočljivo imeti vedno pol tanka bencina not. Seveda pa odpove prej kot pri navadni uporabi, ker se je izklopit po večini ne da in laufa v prazno, ko porabljamo plin.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po feb 09, 2015 8:47 pm

motorno olje za lpg bi znal biti čisti nateg - obraba mehanskih delov agregata , ki so v stiku z motornim oljem pri avtoplinu je dokazana cca 30-35% nižja kot pri osnovnem gorivu ,,,
torej napišejo na kantico lpg , dvignejo ceno in osiromašijo olje za 20% aditivov - čista zmaga za proizvajalca olja . pa tudi proizvajalca rezervnih delov ker se obraba poviša proti ravni obrabe na osnovnem gorivu...

no jaz ne bom preveč pametoval o oljih - na xsari se menja 1x letno - približno .. na prejšnjem balenotu sem pa že napisal 42500km brez menjave olja in oljnega filtra , do 15000km dolivano kar je bilo pri roki novega , potem pa rabljeno iz plinskega avta ... kaj je bilo najbolj ohranjeno ko je šel v razhodpri dobrih 190000km ? agregat...

glede na to , da je bil avto star 14 in ob reciklaži 18 let bi človek pričakoval , da bi šla bencinsla pumpa...noup ni šla ..

ford s-max2.0 ima hude probleme z bencinsko pumpo že na bencinu...
plin je cnej k bencin
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To feb 10, 2015 5:05 pm

kemykos je napisal/-a:britev.si/viewtopic.php?f=14&t=305

Se opravičujem glede linka, sem ga pozabil dodat... ;-) Ker sem prebral tale forum oziroma obširno razlago tega forumaša sem vprašal. Saj zato pa so forumi, da lahko tisti, ki smo s plinom šele začeli malo povprašamo kako in kaj. Meni so vedno ljudje dejali, bolje vprašat bedarijo kot ostat tiho in bit butast. Nekak vseeno ne verjamem, da bi aditiv z isto oznako zadaj na flaši kot olje, ki ga omenja gospod v forumu bilo kaj drugačno oziroma bi olje k večjmu še bolj moralo mazati ventile kot aditivi. Tudi sam mam zaenkrat olje prav za LPG ampak s ceno pa se nikakor ne strinjam. Ne more bit orng kvalitetno olje za mašino pol cenejše kot pa ta superduper omakca za ventile. :D malo heca :D



Za začetek polnodelujoč link:

http://britev.si/viewtopic.php?f=14&t=305

@kemykos, pravilno razmišljaš, karkoli se lahko vpraša. Če se komu ne da odgovoriti, naj pač ne odgovarja. Ker če kritizira ali se norčuje, s tem seveda dela norca tudi iz samega sebe. ;)

Mislim pa, da si ti neko dejstvo spregledal. Na omenjenem linku se govori, o motornih oljih za LPG motorje. Proizvajalci res na nekatera olja napišejo "za LPG". Ampak če pogledaš specifikacije, se vidi kaj in kako. Olje bistveno dražje, vsebina pa običajna s specifikacijami dolčenih "navadnih" olj.
Tekočina za zaščito ventilov pa je nekaj drugega in se dodaja v posebej za to namenjen rezervoarček pri tistih vozilih, v katera je to mazanje ventilov vgrajeno. In ta tekočina je popolnoma ločena od motornega olja, dozira se jo nekje na določeni točki na sesalnem delu še pred vstopom v komore.
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Sr feb 11, 2015 7:37 pm

zzitop je napisal/-a:
kemykos je napisal/-a:britev.si/viewtopic.php?f=14&t=305

Se opravičujem glede linka, sem ga pozabil dodat... ;-) Ker sem prebral tale forum oziroma obširno razlago tega forumaša sem vprašal. Saj zato pa so forumi, da lahko tisti, ki smo s plinom šele začeli malo povprašamo kako in kaj. Meni so vedno ljudje dejali, bolje vprašat bedarijo kot ostat tiho in bit butast. Nekak vseeno ne verjamem, da bi aditiv z isto oznako zadaj na flaši kot olje, ki ga omenja gospod v forumu bilo kaj drugačno oziroma bi olje k večjmu še bolj moralo mazati ventile kot aditivi. Tudi sam mam zaenkrat olje prav za LPG ampak s ceno pa se nikakor ne strinjam. Ne more bit orng kvalitetno olje za mašino pol cenejše kot pa ta superduper omakca za ventile. :D malo heca :D



Za začetek polnodelujoč link:

http://britev.si/viewtopic.php?f=14&t=305

@kemykos, pravilno razmišljaš, karkoli se lahko vpraša. Če se komu ne da odgovoriti, naj pač ne odgovarja. Ker če kritizira ali se norčuje, s tem seveda dela norca tudi iz samega sebe. ;)

Mislim pa, da si ti neko dejstvo spregledal. Na omenjenem linku se govori, o motornih oljih za LPG motorje. Proizvajalci res na nekatera olja napišejo "za LPG". Ampak če pogledaš specifikacije, se vidi kaj in kako. Olje bistveno dražje, vsebina pa običajna s specifikacijami dolčenih "navadnih" olj.
Tekočina za zaščito ventilov pa je nekaj drugega in se dodaja v posebej za to namenjen rezervoarček pri tistih vozilih, v katera je to mazanje ventilov vgrajeno. In ta tekočina je popolnoma ločena od motornega olja, dozira se jo nekje na določeni točki na sesalnem delu še pred vstopom v komore.


Točno tako kot si napisal zzitop, malo sem površno preletel zandnjič, pa sem narobe sklepal, se opravičujem, torej motorno olje nikakor ne gre vlivati v rezervoar za mazanje ventilov! :P

Lp
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a On Sr feb 11, 2015 9:43 pm

Pozdravljeni,

preletel sem prribližno 20 strani teme vendar ne najdem odgovora na moje vprašanje. Katera je najbolj optimalna napeljava za Audi A6 letnik 2007 3.2 motor? Svetujete podvazovanje ventilov, kakšne so okvirne cene, možnost premontaže na drug avto, itd...

Hvala za vse odgovore.


Lp
Robi
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če feb 12, 2015 6:41 am

On je napisal/-a:Pozdravljeni,

preletel sem prribližno 20 strani teme vendar ne najdem odgovora na moje vprašanje. Katera je najbolj optimalna napeljava za Audi A6 letnik 2007 3.2 motor? Svetujete podvazovanje ventilov, kakšne so okvirne cene, možnost premontaže na drug avto, itd...

Hvala za vse odgovore.


Lp
Robi

Dve napaki:
280 strani premalo in ''preletel si'' ;)
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če feb 12, 2015 7:32 am

On je napisal/-a:Pozdravljeni,

preletel sem prribližno 20 strani teme vendar ne najdem odgovora na moje vprašanje. Katera je najbolj optimalna napeljava za Audi A6 letnik 2007 3.2 motor? Svetujete podvazovanje ventilov, kakšne so okvirne cene, možnost premontaže na drug avto, itd...

Hvala za vse odgovore.


Lp
Robi


S "sposobnim monterjem in ne šalabajzerjem" se da nastavit optimalno vsaka naprava, glede mazanja in cene se obrni na monterja, premontaže so mogoče pri vsaki napravi je pa vprašanje ekonomske upravičenosti, sam imam namreč za tistih 300 - 400 € razlike rajši novo napravo z garancijo. Ko boš prebral večino foruma boš z lahkoto izbral top 3 monterje, pridobil ponudbe in se med njimi odločil za pravega, tako ne moreš zgrešit.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Če feb 12, 2015 5:26 pm

On je napisal/-a:Pozdravljeni,

preletel sem prribližno 20 strani teme vendar ne najdem odgovora na moje vprašanje. Katera je najbolj optimalna napeljava za Audi A6 letnik 2007 3.2 motor? Svetujete podvazovanje ventilov, kakšne so okvirne cene, možnost premontaže na drug avto, itd...

Hvala za vse odgovore.


Lp
Robi



Zdravo, za takšno kubikažo nimaš kaj druga razmišljat kot Prins. Kolega je dal v hondo RIDGELINE PIC-UP 3.5 motor najprej G1. Avto mu je cukal treso, nad 2500 obratov mu je metalo en cilinder ven in nenormalno žrlo bencin. V glavnem zgubil je živce, si sam odmontiral vse skupaj dol, ker baje so mu še hotli zaračunat in dal noter Prinsa. Sam je rekel, da je laufal vsak tedn na G1 pa so mu rihtali in rihtali, v glavnem nikoli ni blo vredu. Je reko, da za take vlke avte sploh nimaš kaj študirat, ker baje da so tisti injektorji od Prinsa top šit kar se da dobit glede plinskih naprav. No tudi katere druge firme se lahko pohvalijo z predelavami močnejših vozil, sam raje daj 500€ več pa kupi Prinsa kot pa da ti bo nekje vse skupaj zaružilo ali pa boš dobil pol glave sivih las. Itak pa vsak hvali svojega monterja, samo dejstvo je, tako kot so že 100krat napisali, da je vse odvisno od monterja in nekaj malega od naprave.

Lp
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če feb 12, 2015 7:50 pm

kemykos je napisal/-a:
On je napisal/-a:Pozdravljeni,

preletel sem prribližno 20 strani teme vendar ne najdem odgovora na moje vprašanje. Katera je najbolj optimalna napeljava za Audi A6 letnik 2007 3.2 motor? Svetujete podvazovanje ventilov, kakšne so okvirne cene, možnost premontaže na drug avto, itd...

Hvala za vse odgovore.


Lp
Robi



Zdravo, za takšno kubikažo nimaš kaj druga razmišljat kot Prins. Kolega je dal v hondo RIDGELINE PIC-UP 3.5 motor najprej G1. Avto mu je cukal treso, nad 2500 obratov mu je metalo en cilinder ven in nenormalno žrlo bencin. V glavnem zgubil je živce, si sam odmontiral vse skupaj dol, ker baje so mu še hotli zaračunat in dal noter Prinsa. Sam je rekel, da je laufal vsak tedn na G1 pa so mu rihtali in rihtali, v glavnem nikoli ni blo vredu. Je reko, da za take vlke avte sploh nimaš kaj študirat, ker baje da so tisti injektorji od Prinsa top šit kar se da dobit glede plinskih naprav. No tudi katere druge firme se lahko pohvalijo z predelavami močnejših vozil, sam raje daj 500€ več pa kupi Prinsa kot pa da ti bo nekje vse skupaj zaružilo ali pa boš dobil pol glave sivih las. Itak pa vsak hvali svojega monterja, samo dejstvo je, tako kot so že 100krat napisali, da je vse odvisno od monterja in nekaj malega od naprave.

Lp



Ne pretiravat, kot sem že napisal monter, monter, monter, če se prebere forum ni nobeno presenečenje, da tvojemu kolegu G1 sistem ni delal. Sem tudi že napisal, da če se G1 vgradi in dela od začetka v redu, potem je ok, v nasprotnem primeru pa kolobocije v nedogled, pač niso monterji ampak "šalabajzerji", ki še pritegnejo nekoga, ki prisega na Made in Slovenija (če bi vsaj bilo . . . ).

Sami smo se samo enkrat nasankali in je zato sistem BREZHIBNO spravljen v kartonasti škatli v garaži, :/:o:/ kot opozorilo na napačne odločitve.

Tudi ostali sistemi npr. Tartarini, BRC, Viale ali AGC (pa še bi se našlo nekaj poljskih, čeških in italjanskih sistemov) delujejo super ne glede na kubaturo, le mojster mora bit pravi.

p.s.
Človek bi pričakoval, da si v svoje vozilo vgradil najdražjo napravo, pa kolikor si sporočil je nisi. In pri takih valjih je razlike jurja, ki ga je potrebno nekje spraviti "noter". No prihranka glede na bencin je sigurno 5 € na 100 km, torej 20000 km več in investicija v dražjo napravo je poplačana.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Če feb 12, 2015 9:06 pm

Se popolnoma strinjam, kar si napisal Japanac. Je pa vseeno razlika v avtu za 4500€ z 88KM in Audiju A6 3.2 :) No sam sem zadovoljen kar sem dobil za tako ceno, ko naredim nekaj več km, bom napisal obsežno poročilo. Je pa naprimer moj sošolec na faksu prav tako vgradil pri G1 pa je pololnoma zadovoljen, je pa razložil, da je moral po dodatne nastavitve trikrat. Tudi sam moram še malce obiskati monterja, da popravi malenkosti, ki sem jih opazil od vgradnje naprej.

Odločitev je v končni fazi odvisna od tistega, ki zadevo financira in, ki jo bo vzdrževal. Zelo veliko pa pripomorejo izkušnje uporabnikov in napake, ki so jih storili pri odločitvah. Resnično je bolje, da se pri takih stvareh učimo iz napak drugih, ker prihraniš ogromno € in zdravja 8)
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če feb 12, 2015 9:48 pm

kemykos je napisal/-a:Se popolnoma strinjam, kar si napisal Japanac. Je pa vseeno razlika v avtu za 4500€ z 88KM in Audiju A6 3.2 :) No sam sem zadovoljen kar sem dobil za tako ceno, ko naredim nekaj več km, bom napisal obsežno poročilo. Je pa naprimer moj sošolec na faksu prav tako vgradil pri G1 pa je pololnoma zadovoljen, je pa razložil, da je moral po dodatne nastavitve trikrat. Tudi sam moram še malce obiskati monterja, da popravi malenkosti, ki sem jih opazil od vgradnje naprej.

Odločitev je v končni fazi odvisna od tistega, ki zadevo financira in, ki jo bo vzdrževal. Zelo veliko pa pripomorejo izkušnje uporabnikov in napake, ki so jih storili pri odločitvah. Resnično je bolje, da se pri takih stvareh učimo iz napak drugih, ker prihraniš ogromno € in zdravja 8)



Podpišem,

ogromno je odvisno od vrednosti vozila, če bi sam vozil konjičke za 30 k+ € bi tudi mogoče vzel najdražjo zadevo (všeč mi je predvsem novo stikalo za preklop in količino plina).

Še dobro, da nam vsi sistemi v naših vozilih delujejo brezhibno in se lahko ukvarjam s takšnimi malenkostmi, kapo dol monterju. :bow

Pri svojem zapisu sem izhajal iz dejstva, da so vozila, ki jih omenjaš od 7k navzgor in bi rad videl "pacijenta", ki bi dal za predelavo tretjino vrednosti vozila.

Sicer pa bo verjetno kar držalo da . . . noben sistem ne more bit tako slab oziroma superioren, kot je lahko zanič ali pa dober monter.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe feb 13, 2015 8:18 am

japanac je napisal/-a:Pri svojem zapisu sem izhajal iz dejstva, da so vozila, ki jih omenjaš od 7k navzgor in bi rad videl "pacijenta", ki bi dal za predelavo tretjino vrednosti vozila.
:vrum


komu ti pacient ????? =P
jaz sem dal za avto eno tretino naprave .. ki dela že v drugem avtu ... pinny pomagi !!! :lol:
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe feb 13, 2015 9:19 am

plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:Pri svojem zapisu sem izhajal iz dejstva, da so vozila, ki jih omenjaš od 7k navzgor in bi rad videl "pacijenta", ki bi dal za predelavo tretjino vrednosti vozila.
:vrum


komu ti pacient ????? =P
jaz sem dal za avto eno tretino naprave .. ki dela že v drugem avtu ... pinny pomagi !!! :lol:


Se opravičujem, če sem koga užalil, ni bil moj namen. Sam sem pred dvema letoma kupil pleh za 6k in dal za predelavo 1k. Vsi ostali konjički v družini dosegajo približno polovico te nabavne vrednosti, torej si ne predstavljam, da bi dal za predelavo nekaj manj kot za avto. :ne

Sicer pa po zmožnostih. Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni ne drži, vsaj pri nas ne. =I

Malo of, kako ti služi Citroen ?

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Pe feb 13, 2015 5:43 pm

@Plinaš -> "amater"... (naprava [Prins] v avtu, ki je vreden nekje slabo destino naprave in ima za sabo [samo naprava seveda] že 200k+ km) :-P
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Pe feb 13, 2015 7:34 pm

Ja je kar res kar plinaš pravi, sicer res ne moreš točno ocent kok je avto in naprava vredna, bi se pa ziher dal iz naprave ''dobit'' kar ene par takih avtov, v katerem je napreva :D.
Avto pa gre ko sneta skira, poljeti i pozimi, u suhem al mokrem, pri štartu so se pa gume vedn u prazn sukale, cajgar pa vedn do rdečga :D, pa cukal je k svina, no ja, limal na zic pr štartih :D, drgač pa nubenga cukanja :).
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne feb 15, 2015 7:51 pm

japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
komu ti pacient ????? =P
jaz sem dal za avto eno tretino naprave .. ki dela že v drugem avtu ... pinny pomagi !!! :lol:


Se opravičujem, če sem koga užalil, ni bil moj namen. Sam sem pred dvema letoma kupil pleh za 6k in dal za predelavo 1k. Vsi ostali konjički v družini dosegajo približno polovico te nabavne vrednosti, torej si ne predstavljam, da bi dal za predelavo nekaj manj kot za avto. :ne

Sicer pa po zmožnostih. Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni ne drži, vsaj pri nas ne. =I

Malo of, kako ti služi Citroen ?

:vrum

saj sem dal smeškote zraven .. :D

a kako mi služi xsara ? kaj pa vem.. vozi se na kratke proge . 2008 ima malo čez 80tkm.. enkrat na leto naredim servis olja in vseh filtrov - material 52e .. pa nekaj tisoč km nazaj sem zamenjal diske in ploščice - material 100e ..
akumulator je še prvi in čisto malce pojamra ko je minus ..avto je vseskozi zunaj... samo to dela že tretjo zimo - pričakujem da bo crknil poleti....
crknile tri ali 4 prednje žarnice in obe za tablico.. naslednje leto tretji servis za plin..
ostalo so še gume - pravzaprav dve sprednji zimski in gorivo ter ko se spomnim mu dam malo flash lube-a..
počasi bo treba zamenjat brisalce..
ja ostal bo pri hiši dokler ne bo razpadel..

xyz6 je napisal/-a:@Plinaš -> "amater"... (naprava [Prins] v avtu, ki je vreden nekje slabo destino naprave in ima za sabo [samo naprava seveda] že 200k+ km) :-P

naprava ima sedaj malo manj kot 60000km ... in ker se mi je izplačala v prejšnjem balenotu je sedaj ničvredna proti sedanjemu ki je bil 700e.. =P

pinny je napisal/-a:Ja je kar res kar plinaš pravi, sicer res ne moreš točno ocent kok je avto in naprava vredna, bi se pa ziher dal iz naprave ''dobit'' kar ene par takih avtov, v katerem je napreva :D.
Avto pa gre ko sneta skira, poljeti i pozimi, u suhem al mokrem, pri štartu so se pa gume vedn u prazn sukale, cajgar pa vedn do rdečga :D, pa cukal je k svina, no ja, limal na zic pr štartih :D, drgač pa nubenga cukanja :).

eh vrtenje gum je slaba stran balenota ker nima nobene diferencialne zapore .. priznam da bi verjetno z res dobrimi gumami - recimo toyo proxes ki sem jih dobil na prejšnjem avtu in je bilo vrtenja neprimerno manj - to zadevo prepolovil.. :D
plin je cnej k bencin
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Ne feb 15, 2015 8:07 pm

Kaj pa poraba bencina glede na prevožene kilometre??

Kakšno imate kaj porabo bencina sedaj pozimi, nasploh me zanima za tiste, ki imate avtomobile zunaj.

Sam sem sedaj naredil okoli 500 km z novo vgrajeno plinsko napravo in ob tem porabil nekje 20l bencina ampak res, da je avto vedno zunaj na minusu in rabi kr dolgo, da se segreje in preklopi na plin. Upam, da bo poleti bistveno boljše! ;-)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov