plinaš je napisal/-a:to si super naredil... samo redne servise avtomobila pa nisi vključil,kjer je ponavadi bistvena razlika v ceni olja in rezervnih delov med dizlom in bencinarjem ...
pa pozabil si omeniti , da 1,5 dci pri cca 150.000km crkne turbina ... upam da to ni nekaj novega zate... moj bratranec je prvi lastnik kangoo-ja, pa mu je vse crknilo pri okoli 200.000 km - turbina,dize za vbrizg .... posledično tudi motor ...avto je bil vožen izključno na relacije nad 100 kilometrov..to pa je tvoj rabljen avto plus 150.000km.. in ko prišteješ to na tvojo kalkulacijo pa ne znese več v prid dizla ..
Denii je napisal/-a:No tale izračun ima kar nekaj napak pri plinski inštalaciji upoštevaš servise, razilka med bencinarjem ter dizlom pa veš da je velika saj je za dizle dražje vzdrževanje, da clio porabi samo 5,2 je bosa in verjemi da v praksi ni tako, durgo kot drugo tudi razlika da bi avto porabil več plina predvsem clio za cel liter pomoje tud mal preveč večji motorji pa že mogoče.
No seveda vsi gledajo kako bi se vozili poceni ampak je potrebno tud kaj dobrega narediti za naravo.
Če imaščas naredi izračun za nov avto, kjer so razlike med bencincem in dizlom takšne da si pokriješ plinsko inštalacijo.
Denii je napisal/-a:Pa še to nevem tisti strošek za 251 eur kar briši ven ker s tem ko ogrevaš avto delaš tudi kilometre in logično je da ne moreš prišteti te zadeve še zraven, oz bi mogel pri plinskem seštevku odbiti toliko km kot jih boš naredil na plin.
V izračunu zaradi nepoznavanja zneskov NISEM upošteval stroškov rednih servisov vozil ob predpisanih intervalih. V izračunu tudi NISO upoštevani stroški pnevmatik in stroški morebitnih okvar.
RENO911 je napisal/-a:Dodati je še potrebno, da čeprav je avto predelan na plin, še vedno pokuriš zraven kar nekaj bencina. Sploh pa glede na pokritost črpalk s plinom... ne vem, če se kdo vozi nekam do goriva, ali kar ustavi pri prvi bencinski in natanka. Tam pa ponavadi ni plina, ker ga dejansko ni skoraj nikjer, razen na zelo redkih bencinskih črpalkah. S tega vidika pade tudi udobje vožnje, moraš skrbeti kje tankati in kdaj, to vse za nekaj litrov bencina, nekaj €. Kolko plina pokuriš da prideš do plina in koliko časa porabiš, zato da plačaš 2 € manj. Potem pa še dodaš kakšne okvare na tej inštalaciji, da tu pa tam ne deluje pravilno, se voziš večkrat na servis odpravljat napako, recimo da enkrat ne preklopi na plin, ko bi moralo, drugič spet ni nekaj vredu z vbrizgom plina, tretjič... 2 €
belkaena je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:pa pozabil si omeniti , da 1,5 dci pri cca 150.000km crkne turbina
Ma dej ne prbiji, zadrži zase take neumnosti![]()
LP
rosonero je napisal/-a:Denii je napisal/-a:Pa še to nevem tisti strošek za 251 eur kar briši ven ker s tem ko ogrevaš avto delaš tudi kilometre in logično je da ne moreš prišteti te zadeve še zraven, oz bi mogel pri plinskem seštevku odbiti toliko km kot jih boš naredil na plin.
Dariooo je napisal/-a:hmm...mene nekaj zanima...koliko bi prsla instalacija ter montaza za v starejsi avto (recimo Saxo 1.4 monopoint vbrizg) ? obstaja kaka varjanta dobit instalacijo ceneje, da jo sam vgradim (jekleno, stikalno v armaturno in cevi do motorja) in pol mi en pooblascen servises priklopi na motor in vse optimizira?
LP
belkaena je napisal/-a:Rosonero, končnemu izračunu prištej pri Cliotu in Meganu še 500e zaradi menjave turbine. To je dejstvo, tako da če te zanimajo točne številke, moraš tudi to upoštevati.
LP
V izračunu zaradi nepoznavanja zneskov NISEM upošteval stroškov rednih servisov vozil ob predpisanih intervalih. V izračunu tudi NISO upoštevani stroški pnevmatik in stroški morebitnih okvar.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov