Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To mar 03, 2015 12:49 pm

1.) Brisk Silver po katalogu, menjava na 30.000km

2.) Če ne prve, potem original, a eno stopnjo hladnejše z 0,15mm zmanjšanima razmakom med elektrodama. Ne vemo, kakšen interval menjave imaš na originalnih, tega nisi povedal.
A menjati jih moraš vsaj 25% prej kot je po servisnem vzdrževanju.
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kseb To mar 03, 2015 7:52 pm

Hvala za odgovor.
Menjava svečk je predvidena vsakih 60.000 km ob vožnji na bencin.

Mogoče malo čudno vprašanje ampak vseeno:
Kaj se lahko zgodi, če svečk ne menjam pravočasno.

lp
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 To mar 03, 2015 8:47 pm

Začel bo cukat. Če ne prej, jih boš takrat sigurno menjal. Prej pa najbrž nima smisla.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr mar 04, 2015 7:07 am

kseb je napisal/-a:Hvala za odgovor.
Menjava svečk je predvidena vsakih 60.000 km ob vožnji na bencin.

Mogoče malo čudno vprašanje ampak vseeno:
Kaj se lahko zgodi, če svečk ne menjam pravočasno.

lp


cc09 je napisal/-a:Začel bo cukat. Če ne prej, jih boš takrat sigurno menjal. Prej pa najbrž nima smisla.


mah kdo šmirgla vžigalne tuljave ... itak če crkne katera so samo 20% cena svečk pa jih zamenjaš hkrati svečkami ..

zzitop je napisal/-a:Nato pa dal standardne NGK, a eno stopnjo hladnejše in zmanjšal razmak med elektrodama za 0.15mm. Vozilo je 15.000 km delovalo zelo <a class="xClaimClass" target="_blank" id="xClaimOglasId-800196-5" style="">dobro</a>, dokler ni pri eni počila notranja keramika. Na srečo se no odpadla v komoro, se je še držala elektrode.
Razlog je lahko kaj drugega, morda je bila napaka na svečki, morda sem jo nevede kam udaril ali pa celo preveč zategnil, kar se mi sicer ne dogaja. Skratka ni nujno, da je kriv LPG.
Fora LPG svečk torej je, da imajo neke vrste garantirano življenjsko dobo in da kljub enakemu razmaku, a s tanjšo elektrodo, od tuljav zahtevajo nižjo napetost. Torej varčevanje tuljav.

Moje mnenje, posebej če menjava ni kompleksna in so Brisk svečke dostopne, je, da so trenutno najboljša izbira. Sicer pa standardne NGK za eno stopnjo hladnejše + zmanjšanje razmaka.
Na poljskih forumih se zazna tudi zelo dobre izkušnje z Denso standard TT (TwinTip)

LP


kseb - to je normalen odgovor ..tisto zgoraj je pa prodajanje vžigalnih tuljav ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr mar 04, 2015 7:17 am

 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kseb Sr mar 04, 2015 9:08 am

Ok hvala za odgovore.
Bom nabavil Brisk.

lp
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr mar 04, 2015 11:29 am

mah kdo šmirgla vžigalne tuljave ... itak če crkne katera so samo 20% cena svečk pa jih zamenjaš hkrati svečkami ..

Meni so ene svečke začele cukat po 35,000 km (takrat sem res pretiraval), druge (sicer enake) pa po 15, bogve kdaj bojo spet. A jih naj menjam preventivno po 10, da bo ziher? Ali po 5?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr mar 04, 2015 11:42 am

@cc09, morda poveš, s katerimi svečkami se je začelo to cukanje? In če so točno priporočene za tvoje vozilo. Morda kak komentar, kako so izgledale, ko si jih odstranil?
Predvsem me zanima, če je bila kaka centralna elektroda že zdelana?

Hvala in LP
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr mar 04, 2015 11:53 am

Ne vem nič, menjane so bile na servisu, take kot so normalno predpisane za avto na bencin, nič drugačne zaradi plina.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr mar 04, 2015 12:15 pm

Glede na to, da so ene svečke shodile predčasno (verjetno se je okvarila samo ena), bi res moral vgraditi eno stopnjo hladnejše. To pomeni, da sta elektroda in keramika na nižji temperaturi, s tem pa se ne uničujeta tako hitro, življenjska doba pa se podaljša.

Sicer se vedno lahko pogleda, kakšne so. Ali so se pregrevale ali so bile celo prehladne. Vendar VEDNO je bolje dati prehladno kot prevročo.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr mar 04, 2015 3:28 pm

Jaz imam prevoženih 13.600 na bencin (nov avto), od takrat naprej pa do sedaj jih imam pa skupno 40.000, se pravi dobrih 26.000 na LPG. Za enkrat so še prve svečke, na servisu so rekli da se menjajo na 60.000km. Cuka pa še nič. Avto je Chevrolet Aveo (Opel corsa mašina 1.4 100KM). Tudi na plinskem servisu mi je Aljaž (Avtocona) rekel da naj počakam do 60.000km. Čeprav na uradnem servisu dvomim da mi bojo dali Brisk svečke, bom povrpašal naslednje leto ko bom na tej kilometrini :-)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr mar 04, 2015 6:53 pm

Na servisu ti seveda NE bodo dali Brisk svečk. Jih pa zato lahko prineseš sabo in ti jih namontirajo.
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a firebird Če mar 05, 2015 8:05 am

Zanima me,če ima kateri od starih plinašev kakšne izkušnje z temle oljem?
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... cng-5w-40/
Hvala lepa za odgovore
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če mar 05, 2015 8:55 am

firebird je napisal/-a:Zanima me,če ima kateri od starih plinašev kakšne izkušnje z temle oljem?
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... cng-5w-40/
Hvala lepa za odgovore


V več kot 10 letni zgodovini predelav nismo nikoli poskusili česa podobnega.

Glede na to, da mi trenutna mašina spije cca 1 l na 3 - 4 k km, torej na menjavo 4 - 5 litrov, mi je ta dvojna cena olja, proti temu, ki ga sedaj uporabljam malo zasoljena, če mi ne bi "žrlo" olja bi mogoče premislil.

Bom preveril naslednjič, ko bom v njihovi prodajalni v Mariboru, kjer dela kolega, kako jim gre to olje v "prodajo".

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če mar 05, 2015 10:00 am

firebird je napisal/-a:Zanima me,če ima kateri od starih plinašev kakšne izkušnje z temle oljem?
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... cng-5w-40/
Hvala lepa za odgovore


Po specifikacijah je enako temu olju po spominu):
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... -c3-5w-40/

Mislim da nima smisla.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če mar 05, 2015 10:57 am

Tukaj je @murkoslavko opisal, kateri standardi so potrebni za LPG olje:
viewtopic.php?f=2&t=43038&p=1635679#p1635616

Navedel je primera:
Motul Specific CNG/LPG 5W-40
Fuchs Titan GT1 Pro Gas 5W-40
Jaz sem preveril še Selenia LPG in so ISTO standardi.

Najcenejše olje pri nas, kateri ima vse te standarde in je po tem takem popolnoma kompatibilen z LPG, je Aral High Tronic New 5W40 za 5,9€/l:
http://www.olja.si/aral/high-tronic-new-5w-40

Če mora biti prav Motul, potem pa to:
http://www.motornaolja.com/produkt/motu ... -c3-5w-40/

LP
Zadnjič spremenil zzitop, dne Če mar 05, 2015 12:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Če mar 05, 2015 11:47 am

japanac je napisal/-a:Glede na to, da mi trenutna mašina spije cca 1 l na 3 - 4 k km, torej na menjavo 4 - 5 litrov, mi je ta dvojna cena olja, proti temu, ki ga sedaj uporabljam malo zasoljena, če mi ne bi "žrlo" olja bi mogoče premislil.

A je pri taki porabi sploh potrebno menjat olje? :shock: Saj je vedno sveže...

Bom preveril naslednjič, ko bom v njihovi prodajalni v Mariboru, kjer dela kolega, kako jim gre to olje v "prodajo".

Morda pa tega 'posebnega' sploh ne bi žrlo... :twisted:

Se mi pa zdi to, da je olje za CNG/LPG dražje, prvovrstni nateg. Če že kaj, bi takšno olje smelo biti kvečjemu cenejše, saj ne potrebuje toliko detergentov in drugih aditivov,.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če mar 05, 2015 1:40 pm

danci1973 je napisal/-a:Se mi pa zdi to, da je olje za CNG/LPG dražje, prvovrstni nateg. Če že kaj, bi takšno olje smelo biti kvečjemu cenejše, saj ne potrebuje toliko detergentov in drugih aditivov,.


Podpis!
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a firebird Če mar 05, 2015 3:41 pm

zzitop je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:Se mi pa zdi to, da je olje za CNG/LPG dražje, prvovrstni nateg. Če že kaj, bi takšno olje smelo biti kvečjemu cenejše, saj ne potrebuje toliko detergentov in drugih aditivov,.


Podpis!

Hvala,meni se zdijo argumenti kar smiselni. Toda murkoslavko,ki se je razpisal o oljih primernih za LPG pravi,da olja za DPF filtre niso OK,ker imajo premalo saj-tale Aral new,ki je zelo ugoden pa je ravno po spec. predviden za DPF. Pa smo spet na začetku... :?
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če mar 05, 2015 5:58 pm

firebird je napisal/-a:Hvala,meni se zdijo argumenti kar smiselni. Toda murkoslavko,ki se je razpisal o oljih primernih za LPG pravi,da olja za DPF filtre niso OK,ker imajo premalo saj-tale Aral new,ki je zelo ugoden pa je ravno po spec. predviden za DPF. Pa smo spet na začetku... :?


Jp, to olje sem uporabljal v Cordobi 1.4 TDI diza-pumpa (trovaljna kosilnica) in mi ga na menjavo ni žrlo nič. :-D

No in potem sem nabavil Octavio 1.6 in poskusil z enakim oljem, "katastrofa" cca 1l na 1000 km. :/:o:/

In na koncu sem pristal na Mobil 3000 5W-40, kot v ženinem MB CDI-ju, kjer pa na 20k km ne spije nič oz. nekaj že verjetno, ampak gre noter 6,5 litra in preden elektronika kaj javi je že naslednji servis na vrsti.

danci1973 je napisal/-a: A je pri taki porabi sploh potrebno menjat olje? :shock: Saj je vedno sveže...


Ne samo sveže, tudi svetlo, če bi hranil embalažo, bi kar nazaj stočil in v kolikor bi bil "pokvarjeni" mehanik verjetno nalil naslednji stranki.

Sicer pa, če se že poceni vozim in glede na spodnji link gre za neproblematičen motor, kar je bil tudi pogoj ob nakupu moram imeti nekaj dodatnih stroškov, sploh ker ventili ne potrebujejo mazanja.

http://www.tipcars.com/magazin-skoda-oc ... -6252.html

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov