Petrol je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:kar se pa tiče pritožbe monterjev na petrol zaradi umazanega plina pa tako : a kdo sploh pomisli da petrolovi pogodbeni monterji montirajo lovato? pomoje imajo sami s sabo največ težav le lepo se želijo skriti za ostale monterje , katerim je promet upadel zaradi svinjskega plina ...
Spoštovani,
zapisano je popolna neresnica, saj so vsi naši monterji opravili potrebne Lovatove tečaje in so popolnoma usposobljeni za montažo njihovega sistema. Glede kakovosti avtoplina, pa smo že večkrat poudarili, da avtoplin, ki ga prodajamo na Petrolovih bencinskih servisih, odgovarja predpisanim evropskim in slovenskim standardom, kakovost pa tudi redno preverjamo. V primeru, da avtoplin ne bi bil ustrezne kakovosti,bi težave zaznali tudi pri drugih vozilih vendar tega ni bilo. Če kljub temu v prihodnje naletite na težave z našim avtoplinom,(b) nam to prosim sporočite, kar preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej).[/b]
S spoštovanjem,
Borut Sočič
Petrol d.d., Ljubljana
cc09 je napisal/-a:Pol jih kar zamenjaj. So fuč, ali pa zelo blizu tega. Meni niso nobene zdržale 30,000 km na plin. Poznam pa nekoga s podobno oplovo mašino, ki mu je pri teh km zaradi svečk začel cukat, pa sploh nima plina. Predpisano je pa na 60,000 ja. Pretirano.
Itak jih boš moral kmalu in brez veze da si cele praznike doma zaradi teh 30 evrov, če ti naenkrat pošteno scuka in se ne boš upal več nikamor.
kseb je napisal/-a: Cena plina je na Petrolu najvišja, kar ste itak že ugotovili. So pa razlike v ceni relativno majhne - recimo 3 do 4 cente pri litru.
Pač ponudba in povpraševanje in Petrol nas lupi koliko se pač pustimo. Še vedno lahko grem tankat drugam.
sennheiser je napisal/-a:
Sem se pa danes na servisu pogovarjal z nekom, ki je zaposlen v podjetju kjer imajo 30 vozil predelanih na plin - Škoda z 1.2 mašino. Pri vseh zezajo injektorji. Iz tega lahko samo sklepam, da 1. je res neka težava v samem plinu in 2. injektorji enostavno niso primerni za "bivšo jugo". Več bomo videli jutri.
Prins je napisal/-a:...
Upam, da nisem preveč na dolgo in široko razložil in da mi je predvsem uspelo razložiti od kod in zakaj prihaja do težav.
ah82 je napisal/-a:Sicer pa vse kar ostane cene, gre v Petrolov dobiček, ki ga država pridno pobere za lastne namene - ravno včeraj na skupčini jim je pobrala veliko večino dobička, za krpanje minusa.
plinaš je napisal/-a:Petrol je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:kar se pa tiče pritožbe monterjev na petrol zaradi umazanega plina pa tako : a kdo sploh pomisli da petrolovi pogodbeni monterji montirajo lovato? pomoje imajo sami s sabo največ težav le lepo se želijo skriti za ostale monterje , katerim je promet upadel zaradi svinjskega plina ...
Spoštovani,
zapisano je popolna neresnica, saj so vsi naši monterji opravili potrebne Lovatove tečaje in so popolnoma usposobljeni za montažo njihovega sistema. Glede kakovosti avtoplina, pa smo že večkrat poudarili, da avtoplin, ki ga prodajamo na Petrolovih bencinskih servisih, odgovarja predpisanim evropskim in slovenskim standardom, kakovost pa tudi redno preverjamo. V primeru, da avtoplin ne bi bil ustrezne kakovosti,bi težave zaznali tudi pri drugih vozilih vendar tega ni bilo. Če kljub temu v prihodnje naletite na težave z našim avtoplinom,(b) nam to prosim sporočite, kar preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej).[/b]
S spoštovanjem,
Borut Sočič
Petrol d.d., Ljubljana
prvo - na forumu se tikamo .. nekih dobrih 50 let nazaj je ravnatelj na šoli rekel novi učiteljici " midva se bova tikala..zato ker ni logične besedne zveze ko bi nekomu rekel "Vi osel" ..."
drugo - najprej vprašaj okoli "svoje" monterje , če že znajo zmontiral francosko v6 mašino klasika port vbrizg... če so našli potrebne signale ker lansko leto jih še niso ... povprašaj jih kakšen trhnični suport imajo od dobavitelja naprav ..
aja saj robo jim dobavlja petrol .. ti so pa zelo usposobljeni s strani lovata za nudenje tehnične podpore svojim monterjem ker imajo že dolgoletne izkušnje s področja montaže lovatovih avtoplinskih naprav in jih z veseljem delijo svojim pogodbenim monterjem ..
tretje - ko se ravno tako hvalite s kvaliteto plina in standardi : a bi si upal primerjati vaš plin iz naključno izbrane črpalke z nizozemskim ali belgijskim ? seveda neodvisno institucijo izberemo tukaj na forumu in damo vzorce pregledat inkognito ..
da recimo o ceni na slovenskem tržišču sploh ne zgubljamo besed ;
:Latest fuel prices on 23.04.2015
http://www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe
Belgium LPG price got cheaper 0.471 EUR/L
Croatia LPG price got cheaper 0.527 EUR/L
Germany LPG price got cheaper 0.599 EUR/L
Italy LPG price got cheaper 0.629 EUR/L
Luxembourg LPG price got cheaper 0.462 EUR/L
Poland LPG price got more expensive 0.474 EUR/L
sram vas je lahko oderuhi kapitalistični !!!!! na plinu imate veliko več zaslužka kot na bencinu ali nafti ! in nobene zavesti o ekoliogiji nimate s tako ceno !!!
pa ne mi govorit o investiciji v črpalke lpg-ja .. če ne bi bili prisiljeni v to kot "slovenska naftna družba " mi uporabniki še 20 let nebi videli teh črpalk !
-četrto - a samo tebi v tvoji firmi niso povedali tega , da se slovenski monterji avtoplinskih naprav povezujejo ravno zaradi slabe kvalitete oz, umazanega plina ???? no in naslednje se navezuje na to -
-peto - ta "povej.si" si kar se mene tiče lahko v vaši firmi zatlačite nekam ..ne enkrat temveč večkrat in ne samo na enem forumu smo dokazali , da so odgovori copy-paste večim strankam ... lahko vas je sram za tak PR ..
in prav nič me ne briga vaš PR oddelek .. tukaj bomo pisali dejansko stanje na naših avtomobilih pa če je vam prav ali pa ne ..
in če nas boste preveč dražili se zna zgoditi da se bomo tudi uporabniki povezali in začeli zahtevati svoje za svoj denar!
pa še to : nagovore "spoštovani , s spoštovanjem , cenjeni itn. " naj bi se uporabljalo ko se to misli tako kot se napiše ..
Prins je napisal/-a:Vse zgoraj omenjene težave pa se po našem vedenju in izkušnjah dogajajo tako tistim, ki tankajo na Petrolu kot tistim ki tankajo na Butanu ali kjerkoli drugje. Zato je po našem mnenju morda nepravično obtoževati Petrol.
Prins je napisal/-a:Upam, da nisem preveč na dolgo in široko razložil in da mi je predvsem uspelo razložiti od kod in zakaj prihaja do težav.
kseb je napisal/-a:ah82 je napisal/-a:Sicer pa vse kar ostane cene, gre v Petrolov dobiček, ki ga država pridno pobere za lastne namene - ravno včeraj na skupčini jim je pobrala veliko večino dobička, za krpanje minusa.
Mogoče ga bodo pa prodali in zato pobirajo dobiček.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov