Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Če apr 23, 2015 7:36 pm

Upajmo, da bo!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če apr 23, 2015 9:55 pm

Petrol je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:kar se pa tiče pritožbe monterjev na petrol zaradi umazanega plina pa tako : a kdo sploh pomisli da petrolovi pogodbeni monterji montirajo lovato? pomoje imajo sami s sabo največ težav le lepo se želijo skriti za ostale monterje , katerim je promet upadel zaradi svinjskega plina ...


Spoštovani,

zapisano je popolna neresnica, saj so vsi naši monterji opravili potrebne Lovatove tečaje in so popolnoma usposobljeni za montažo njihovega sistema. Glede kakovosti avtoplina, pa smo že večkrat poudarili, da avtoplin, ki ga prodajamo na Petrolovih bencinskih servisih, odgovarja predpisanim evropskim in slovenskim standardom, kakovost pa tudi redno preverjamo. V primeru, da avtoplin ne bi bil ustrezne kakovosti,bi težave zaznali tudi pri drugih vozilih vendar tega ni bilo. Če kljub temu v prihodnje naletite na težave z našim avtoplinom,(b) nam to prosim sporočite, kar preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej).[/b]

S spoštovanjem,

Borut Sočič
Petrol d.d., Ljubljana


prvo - na forumu se tikamo .. nekih dobrih 50 let nazaj je ravnatelj na šoli rekel novi učiteljici " midva se bova tikala..zato ker ni logične besedne zveze ko bi nekomu rekel "Vi osel" ..."

drugo - najprej vprašaj okoli "svoje" monterje , če že znajo zmontiral francosko v6 mašino klasika port vbrizg... če so našli potrebne signale ker lansko leto jih še niso ... povprašaj jih kakšen trhnični suport imajo od dobavitelja naprav ..
aja saj robo jim dobavlja petrol .. ti so pa zelo usposobljeni s strani lovata za nudenje tehnične podpore svojim monterjem ker imajo že dolgoletne izkušnje s področja montaže lovatovih avtoplinskih naprav in jih z veseljem delijo svojim pogodbenim monterjem ..

tretje - ko se ravno tako hvalite s kvaliteto plina in standardi : a bi si upal primerjati vaš plin iz naključno izbrane črpalke z nizozemskim ali belgijskim ? seveda neodvisno institucijo izberemo tukaj na forumu in damo vzorce pregledat inkognito ..
da recimo o ceni na slovenskem tržišču sploh ne zgubljamo besed ;

:Latest fuel prices on 23.04.2015
http://www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe

Belgium LPG price got cheaper 0.471 EUR/L
Croatia LPG price got cheaper 0.527 EUR/L
Germany LPG price got cheaper 0.599 EUR/L
Italy LPG price got cheaper 0.629 EUR/L
Luxembourg LPG price got cheaper 0.462 EUR/L
Poland LPG price got more expensive 0.474 EUR/L

sram vas je lahko oderuhi kapitalistični !!!!! na plinu imate veliko več zaslužka kot na bencinu ali nafti ! in nobene zavesti o ekoliogiji nimate s tako ceno !!!
pa ne mi govorit o investiciji v črpalke lpg-ja .. če ne bi bili prisiljeni v to kot "slovenska naftna družba " mi uporabniki še 20 let nebi videli teh črpalk !

-četrto - a samo tebi v tvoji firmi niso povedali tega , da se slovenski monterji avtoplinskih naprav povezujejo ravno zaradi slabe kvalitete oz, umazanega plina ???? no in naslednje se navezuje na to -

-peto - ta "povej.si" si kar se mene tiče lahko v vaši firmi zatlačite nekam ..ne enkrat temveč večkrat in ne samo na enem forumu smo dokazali , da so odgovori copy-paste večim strankam ... lahko vas je sram za tak PR ..

in prav nič me ne briga vaš PR oddelek .. tukaj bomo pisali dejansko stanje na naših avtomobilih pa če je vam prav ali pa ne ..
in če nas boste preveč dražili se zna zgoditi da se bomo tudi uporabniki povezali in začeli zahtevati svoje za svoj denar!

pa še to : nagovore "spoštovani , s spoštovanjem , cenjeni itn. " naj bi se uporabljalo ko se to misli tako kot se napiše ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če apr 23, 2015 10:10 pm

KOREKTNO napisano, "plinaš" :bow

saj je g. Borut Sočič čisto zgrešil poanto, sam sem že zdavnaj izgubil voljo odgovarjat ljudem, ki vedo premalo, da bi se o zadevi lahko resno pogovarjali, istočasno pa so še plačani za svoje nakladanje,

smo kot nekakšni Don Kihoti proti mlinom na veter.

:rofl :vrum :rofl
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
sennheiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To jan 13, 2009 9:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sennheiser Pe apr 24, 2015 6:21 am

Pozdravljeni,

Tole iz petrola je za moje pojme norčevanje.

@ Petrol, če je vaš avtoplin tako dober in ustreza EU standardom, prosim delite z nami podatke katere snovi so v samem plinu? Ne rabimo v % kaj je notri, ampak katere snovi so. Če že želite kakorkoli pomagati vidim edino s tem da se lahko pomaga, ker potem lahko vsak posameznik poda povratno informacijo vgrajevalcem/serviserjem. Lahko je tudi problem v tem, da za bivšo jugo ne ustrezajo injektorji in bi jih morebiti morali proizvajalci spremeniti. Dejstvo pa je da 90% težav je izrecno samo zaradi plina. Nekaj morate notri dajati, da dobesedno uničuje injektorje ene za drugimi.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Pe apr 24, 2015 8:17 am

Jaz večinoma tankam avtoplin na Butan-plinu in Petrolu.
Občasno tankam tudi na Hrvaškem.
Tankal sem tudi že v Nemčiji, Belgiji, Luksemburgu, Italiji, Srbiji.
Injektorji mi po 82000 km. delujejo brez težav in zaenkrat kakršno koli čiščenje ni bilo potrebno.
Kar se mene tiče, bistvenih razlik med avtoplinom iz Slovenije in iz tujine jaz ne opažam.

Je pa res, da plin v Sloveniji ni poceni.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe apr 24, 2015 8:18 am

cc09 je napisal/-a:Pol jih kar zamenjaj. So fuč, ali pa zelo blizu tega. Meni niso nobene zdržale 30,000 km na plin. Poznam pa nekoga s podobno oplovo mašino, ki mu je pri teh km zaradi svečk začel cukat, pa sploh nima plina. Predpisano je pa na 60,000 ja. Pretirano.
Itak jih boš moral kmalu in brez veze da si cele praznike doma zaradi teh 30 evrov, če ti naenkrat pošteno scuka in se ne boš upal več nikamor.


Hvala. Potem bom res preventivno menjal svečke. Se mi zdi da je bilo na forumu omenjeno da so nekako optimalne Brisk svečke glede price/performanse ? Kolikor vem jim im Aljaž oz Avtocona ali se priporoča kaj drugega za mojo Opel mašino ?
Kolikor gledam na Brisk selektorju imam za moje vozilo možnost navadnih svečk in svečk za LPG ? Predvidevam da je boljše vzeti te prav za LPG ?
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kseb Pe apr 24, 2015 9:28 am

Jaz večino časa (vsaj 95%) tankam na Petrolu. Pač ker mi je najbližje.
Prevoženih imam dobrih 45 kkm na plin. Dosedaj nobenih težav.

Cena plina je na Petrolu najvišja, kar ste itak že ugotovili. So pa razlike v ceni relativno majhne - recimo 3 do 4 cente pri litru.
Pač ponudba in povpraševanje in Petrol nas lupi koliko se pač pustimo. Še vedno lahko grem tankat drugam.

Sem pa tudi jaz slišal, da so težave s Petrolovim plinom, da je umazan in podobno. Ne vem, če držijo. Avto mi kot rečeno deluje brez težav. Za vsak slučaj pa shranjujem račune od plina, če jih bom kdaj potreboval.
 
ah82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če feb 24, 2011 6:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ah82 Pe apr 24, 2015 10:06 am

kseb je napisal/-a: Cena plina je na Petrolu najvišja, kar ste itak že ugotovili. So pa razlike v ceni relativno majhne - recimo 3 do 4 cente pri litru.
Pač ponudba in povpraševanje in Petrol nas lupi koliko se pač pustimo. Še vedno lahko grem tankat drugam.


Cena je predvsem odraz vseh trošarin, ki jih država pripopa osnovi ceni plina. Tako, da je to približno isto, kot, da bi se drl na prodajalko cigaret, ker škatlica ne stane 0,5 evra. Sicer pa vse kar ostane cene, gre v Petrolov dobiček, ki ga država pridno pobere za lastne namene - ravno včeraj na skupčini jim je pobrala veliko večino dobička, za krpanje minusa. Tako, da če vas moti cena, bo pomoje bolj primeren naslov ministrstvo za finance.
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Pe apr 24, 2015 11:17 am

Pozdravljeni,

Naša politika je, da se ne vmešavamo v vaše pogovore in debate okrog plina.
Forumi naj bi bili namenjeni uporabnikom ki delijo svoje izkušnje pa naj bodo te dobre ali slabe. Z vašo pomočjo pa četudi kritiko in jo jemljemo kot konstruktivno se lahko izboljšamo.
Tokrat pa je govora o naših težavah in težavah s kvaliteto plina in se preprosto moramo oglasiti.
V tem primeru imata deloma ali v celoti prav oba. Nekatere težave ljudi s plinskimi napravami so posledica plina (predvsem snovi v njem, ki jih tam ne bi smelo biti). Na drugi strani tudi drži, da plin ustreza našim standardom in da monterji, ki so na trgu šele kratek čas teh težav niso zaznali ali pa niso znali definirati od kod prihajajo. Naj poudarim, da se nikakor in nikdar nismo brez dokazov sklicevali na plin. Pa še to smo do sedaj vse stroške menjave injektorjev nosili sami, kljub temu da Prins ne prizna garancije v takšnih primerih.
Nima pa se nobenega smisla prerekati o tem kdo je kriv in kdo ne, bolje bi bilo če skupaj staknemo glave in najdemo rešitev.

Poznamo dve vrsti težav s plinom, ki se pojavljata pri nas (in v tujini).
1. »DITB Chemical pollution«. Tu gre za onesnaženost plina s kemikalijami, ki povzročajo »nabreklost« gume. V primeru, da gre za večje elemente (cevi,...) to ne predstavlja težave. V primeru da gre za bolj občutljive lemente in predvsem manjše in natančnejše pa to predstavlja težavo. Še posebej ali pa v našem primeru samo, so na to občutljivi injektorji. Ti zaradi povečanih gumijastih delov ne morejo več delovati pravilno. Te težave se ne da odpraviti (popraviti) in je potrebna menjava injektorjev. V Prinsovem laboratoriju na Nizozemskem so testirali več vrst injektorjev: Prins, Keihin, Valtek, Rail (OMB Skupina) in ugotovili, da vse prizadane isto. Res pa je da manj natančne in cenejše injektorje v manjši večinoma neopazni meri. Težave s tem se ne pojavljajo le pri nas, temveč tudi v Italiji, na jugu Nemčije in večini vzhodnih in južnih držav. Je pa teh primerov malo, saj so za to dovzetni le novi injektorji. Rabljeni »zvoženi« injektorji so nedovzetni za to, ker so se že »napojili« in manj vpijajo te kemikalije.

2. »sticking problem« . V tem primeru gre za to, da se injektorji pričnejo »lepiti«. Olja ki se pojavijo v plinu in se predvsem v hladnejšem času strdijo posledično zlepijo injektorje. To sepokaže tako, da avto lahko ob prvem preklopu močneje trese ali če je v prostem teku celo ugasne. V prostem teku so časi odpiranja od 2-4 milisekunde in zato se ti zaprejo še preden se uspejo odpreti. Lahko se zgodi celo da prvih nekaj sekund delovanja prihaja do zgrešenih vžigov, ker se injektorji zaradi lepljenja težje odpirajo. Ko pa se ti po nekaj sekundah ali 10 sekundah ogrejejo in odlepijo težav ni več. Dokler se avto v nekaj urah (običajno čez noč) popolnoma ohladi in injektorji ponovno ne zlepijo. Ta težava se lahko odpravi s čiščenjem injektorjev. Do sedaj smo to lahko storili le z demontažo injektorjev, čiščenjem na posebni napravi, s posebno tekočino in nato ponovno montažo injektorjev. To lahko traja 1.5 do 2 uri. Prins je zdaj razvil posebno tekočino s katero je to mogoče storiti brez demontaže in ponovne montaže, kar priharni čas in predvsem denar. Prve testne primerke dobimo že takoj po praznikih. Problem pa je, da ta olja pridejo »na plano« šele po uparitvi in so tako majhni delci, da pridejo skozi filtre plinaste faze in zato do injektorjev. Zato je verjetno nemogoče (ali pač) filtrirati ta olja preden gre plin v rezervoar. Zdaj testiramo tudi posebne filtre, ki jih je za ta namen izdelal Keihin. V njih se namreč ujamejo bistveno manjši delci in ima poseben prekat, kjer se nabirajo ta olja.

Vse zgoraj omenjene težave pa se po našem vedenju in izkušnjah dogajajo tako tistim, ki tankajo na Petrolu kot tistim ki tankajo na Butanu ali kjerkoli drugje. Zato je po našem mnenju morda nepravično obtoževati Petrol.

Upam, da nisem preveč na dolgo in široko razložil in da mi je predvsem uspelo razložiti od kod in zakaj prihaja do težav.
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Pe apr 24, 2015 11:29 am

sennheiser je napisal/-a:
Sem se pa danes na servisu pogovarjal z nekom, ki je zaposlen v podjetju kjer imajo 30 vozil predelanih na plin - Škoda z 1.2 mašino. Pri vseh zezajo injektorji. Iz tega lahko samo sklepam, da 1. je res neka težava v samem plinu in 2. injektorji enostavno niso primerni za "bivšo jugo". Več bomo videli jutri.



Tudi tukaj vas moram opozoriti, da ste se pogovarjali o različnih stvareh (sicer z enakim) imenom.

Pri vas gre za težave s plinskimi injektorji, pri omenjenem podjetu pa za težave z bencinskimi injektorji. Kar je nekaj popolnoma drugega in med tem ni nobene povezave ali enakosti.

V njihovem primeru gre namreč za vozila z 1.2 TSI motorjem, ki imajo precej težav, še posebej pa z bencinskimi injektorji. Pri teh motorjih so namreč luknjice za vbrizg bencina izredno majhne in zato dovzetne za umazanijo in se hitro "zamašijo". Zato je potrebno bolj pogosto čiščenje. O teh težavah je govoril vaš sogovornik in ne o težavah s plinskimi injektorji. Teh težav tam nimajo, ne vem pa kje tankajo. Če se ne motim tako na Petrolu kot OMV.
Pri njih v nobenem od več kot 25 vozil niso bili menjani ali čiščeni plinski injektorji, ker so bili vgrajeni že pred časom in imajo tudi več kot 150.000km.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem Pe apr 24, 2015 11:37 am

Prins je napisal/-a:...
Upam, da nisem preveč na dolgo in široko razložil in da mi je predvsem uspelo razložiti od kod in zakaj prihaja do težav.

Hvala za natančno razlago in nakazovanje rešitev. Čim večkrat tako, hvala.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe apr 24, 2015 11:39 am

Hvala za izčrpno obrazložitev, no pa je moje znanje spet malo "nadgrajeno".

Zanimivo očitno tehnika (novi injektorji) prehiteva energent.

Še dobro, da v preteklosti sami nismo imeli večjih težav, saj bi bilo predelav precej manj.

Sem se pa pred cca mesecem dni na črpalki pogovarjal z nekom, ki je povedal da hodi vsakih 30k km na hrvaško čistit injektorje, mislim, da je rekel "visokofrekvenčno čiščenje".

Že iščem les, da potrkam, saj na srečo razen enega primera teh težav pri nas ni bilo, pa imamo na plin zvoženih že kakih 700 k km, seveda z večimi vozili.

Verjetno tudi nastavitev višje temperature preklopa, ne bi nič pomagalo glede "ogrevanja" injektorjev, pri težavah pod točko 2 ?

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
sennheiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To jan 13, 2009 9:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sennheiser Pe apr 24, 2015 12:27 pm

Kaj pa v primeru da se bi injektorji dodatno ogrevali - kot recimo predgretje za dizlaše?

Mogoče še kot predlog za vse monterje/serviserje, kaj storitiv v primeru pojava težav, kaj lahko vsak posameznik da preveriti na motorju ali elektroniki predno lahko rečemo da je težava v plinski napravi? Sam niti pod razno nočem kriviti monterja ali proizvajalca neupravičeno. Ker v končni fazi če težave ne povzroča plinska naprava to lahko pomeni da lahko pride do resnejše težave, ki lahko vpliva tako na motor kot na samo plinsko napravo.

Mislim da lahko vsaka ideja kako se lotiti reševanja težave zelo dobrodošla za vse.
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Pe apr 24, 2015 2:32 pm

Prins: res lep odgovor. Ko bo kaj več znanega o tej čistilni tekočini in o novih filtrih pa le na dan z besedo. Sam sicer poznam ic12 čistilo, ampka ni bilo kaj dosti drugačnega efekta kot s čistilnim bencinom (do ponovnega zapacanja).
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kseb Pe apr 24, 2015 3:49 pm

ah82 je napisal/-a:Sicer pa vse kar ostane cene, gre v Petrolov dobiček, ki ga država pridno pobere za lastne namene - ravno včeraj na skupčini jim je pobrala veliko večino dobička, za krpanje minusa.


Mogoče ga bodo pa prodali in zato pobirajo dobiček.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe apr 24, 2015 8:29 pm

zgleda tole ravno rako , kakor da imamo preveč sofisticirane naprave za naše veljavne standarde ...
ne pa da so za to stopnjo tehnične razvitosti plinskih naprav prenizki standardi in posledično ne dovolj kvalitetno gorivo ..

da bi se pa nek dobavitelj čisto slučajno zmotil in dobavljal plin na stopnji čistoče , ki odgovarja samemu delovanju sodobne plinske naprave e to pa ne ...

ali pa da bi se nekdo slučajno spomnil dvigniti zahtevnost standardov - ja itak da ne ..

a cena je pa lahko visoka - naj opomnim , da cena avtoplina ne spada pod državno določanje cen naftnih derivatov in jo prodajalci določajo čisto prosto - država določi samo % dajatve ..
da ne omenjam dveh postavk na računu ki imajo oznako "eko" ..bedili romonski ...

naj nam crkne vse skupaj kaj smo si pa sploh šli zmontirat ane ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 So apr 25, 2015 10:13 pm

plinaš je napisal/-a:
Petrol je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:kar se pa tiče pritožbe monterjev na petrol zaradi umazanega plina pa tako : a kdo sploh pomisli da petrolovi pogodbeni monterji montirajo lovato? pomoje imajo sami s sabo največ težav le lepo se želijo skriti za ostale monterje , katerim je promet upadel zaradi svinjskega plina ...


Spoštovani,

zapisano je popolna neresnica, saj so vsi naši monterji opravili potrebne Lovatove tečaje in so popolnoma usposobljeni za montažo njihovega sistema. Glede kakovosti avtoplina, pa smo že večkrat poudarili, da avtoplin, ki ga prodajamo na Petrolovih bencinskih servisih, odgovarja predpisanim evropskim in slovenskim standardom, kakovost pa tudi redno preverjamo. V primeru, da avtoplin ne bi bil ustrezne kakovosti,bi težave zaznali tudi pri drugih vozilih vendar tega ni bilo. Če kljub temu v prihodnje naletite na težave z našim avtoplinom,(b) nam to prosim sporočite, kar preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej).[/b]

S spoštovanjem,

Borut Sočič
Petrol d.d., Ljubljana


prvo - na forumu se tikamo .. nekih dobrih 50 let nazaj je ravnatelj na šoli rekel novi učiteljici " midva se bova tikala..zato ker ni logične besedne zveze ko bi nekomu rekel "Vi osel" ..."

drugo - najprej vprašaj okoli "svoje" monterje , če že znajo zmontiral francosko v6 mašino klasika port vbrizg... če so našli potrebne signale ker lansko leto jih še niso ... povprašaj jih kakšen trhnični suport imajo od dobavitelja naprav ..
aja saj robo jim dobavlja petrol .. ti so pa zelo usposobljeni s strani lovata za nudenje tehnične podpore svojim monterjem ker imajo že dolgoletne izkušnje s področja montaže lovatovih avtoplinskih naprav in jih z veseljem delijo svojim pogodbenim monterjem ..

tretje - ko se ravno tako hvalite s kvaliteto plina in standardi : a bi si upal primerjati vaš plin iz naključno izbrane črpalke z nizozemskim ali belgijskim ? seveda neodvisno institucijo izberemo tukaj na forumu in damo vzorce pregledat inkognito ..
da recimo o ceni na slovenskem tržišču sploh ne zgubljamo besed ;

:Latest fuel prices on 23.04.2015
http://www.mylpg.eu/lpg-prices-across-europe

Belgium LPG price got cheaper 0.471 EUR/L
Croatia LPG price got cheaper 0.527 EUR/L
Germany LPG price got cheaper 0.599 EUR/L
Italy LPG price got cheaper 0.629 EUR/L
Luxembourg LPG price got cheaper 0.462 EUR/L
Poland LPG price got more expensive 0.474 EUR/L

sram vas je lahko oderuhi kapitalistični !!!!! na plinu imate veliko več zaslužka kot na bencinu ali nafti ! in nobene zavesti o ekoliogiji nimate s tako ceno !!!
pa ne mi govorit o investiciji v črpalke lpg-ja .. če ne bi bili prisiljeni v to kot "slovenska naftna družba " mi uporabniki še 20 let nebi videli teh črpalk !

-četrto - a samo tebi v tvoji firmi niso povedali tega , da se slovenski monterji avtoplinskih naprav povezujejo ravno zaradi slabe kvalitete oz, umazanega plina ???? no in naslednje se navezuje na to -

-peto - ta "povej.si" si kar se mene tiče lahko v vaši firmi zatlačite nekam ..ne enkrat temveč večkrat in ne samo na enem forumu smo dokazali , da so odgovori copy-paste večim strankam ... lahko vas je sram za tak PR ..

in prav nič me ne briga vaš PR oddelek .. tukaj bomo pisali dejansko stanje na naših avtomobilih pa če je vam prav ali pa ne ..
in če nas boste preveč dražili se zna zgoditi da se bomo tudi uporabniki povezali in začeli zahtevati svoje za svoj denar!

pa še to : nagovore "spoštovani , s spoštovanjem , cenjeni itn. " naj bi se uporabljalo ko se to misli tako kot se napiše ..


BRAVO @Plinaš!
Predvidevam, da na tole replike s strani Petrola ne bo, kar je povsem logično, saj je g. s Petrola verjetno zmanjkalo "Copy/Paste" saved pages, predvsem pa pravih argumentov, katerih itak nikoli ni bilo, jih ni sedaj in jih NIKOLI NE BO!

Prins je napisal/-a:Vse zgoraj omenjene težave pa se po našem vedenju in izkušnjah dogajajo tako tistim, ki tankajo na Petrolu kot tistim ki tankajo na Butanu ali kjerkoli drugje. Zato je po našem mnenju morda nepravično obtoževati Petrol.

Se strinjam. Vsi nam prodajajo "drek", kar je sramota, da bi pa kdo dal podatke na papirju "na mizo" ja itak...jok brate! (kot je že napisal @Plinaš). Tako eni kot drugi naj naredijo nekaj v smeri izbaljšanja kvalitete, pa bo mir "v bajti" in uporabniki/potrošniki zadovoljni!

Prins je napisal/-a:Upam, da nisem preveč na dolgo in široko razložil in da mi je predvsem uspelo razložiti od kod in zakaj prihaja do težav.

Tako kot VEDNO! Odgovori z vaše strani so vedno realni, brez laži, navedena so dejstva podprta z argumenti! Če bi na Petrolu (in drugje) imeli 0,0001% vaših možganov in 0,0000001% vašega razmišljanja bi bil "plinski" svet lepši in vsi brez težav! :mrgreen:
BRAVO Prins!
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins So apr 25, 2015 10:49 pm

Japanac ... kasnejši preklop res ne pomaga, saj se injektorji resnično ogrejejo šele z delovanjem (s trenjem). Zato kasnejši preklop ne prinese rezultatov, le večjo porabo bencina. Tega pa nočemo. ;)

Sennheiser ... gretje injektorjev sicer zmanjša težavo a še vedno ne pomaga popolnoma (celo zelo malo - preverjeno). Edino kar pomaga je čiščenje.

V Prinsu seveda iščemo rešitve, ki bi bile trajne ali vsaj omogočale čim daljšo vožnjo brez težav in čiščenja.
V ta namen je Dupont skupaj s Keihinom in Prinsom razvil novo gumo (za tesnila injektorjev), ki je odporna na "DITB chemical pollution".
 
murano 3.5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne feb 15, 2015 10:36 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murano 3.5 Ne apr 26, 2015 7:39 am

prvih 10000km je za mano in vse je ok , opažam pa da plin ki ga tankam pri različnih dobaviteljih petrol, plinarna maribor, avto na pli in še bi še našel kdo ima različno porabo in tudi do 2l na 100 km (poraba 16-18l/100km),

je morda kje v okolici šentilja v aut plinska črpalka za tankanje?
 
ah82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če feb 24, 2011 6:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ah82 Ne apr 26, 2015 8:35 am

kseb je napisal/-a:
ah82 je napisal/-a:Sicer pa vse kar ostane cene, gre v Petrolov dobiček, ki ga država pridno pobere za lastne namene - ravno včeraj na skupčini jim je pobrala veliko večino dobička, za krpanje minusa.


Mogoče ga bodo pa prodali in zato pobirajo dobiček.


Hahaha, mi deluješ kot nekdo, ki se spozna na posel, ampak nima pojma o Sloveniji. Iz Telekoma vlečejo dobiček že 25 let, pa ga niti najmanj nimajo namen prodati. Enako Petrol. Od kje bodo sicer dobili denar za socialni mir. Mir pa kupi volitve ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov