Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Komarček
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr dec 14, 2011 2:48 pm
Kraj: Slovenija

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Komarček Ne maj 31, 2015 9:55 am

Prins sistem sem opazil ja. Pa še eden, ki ga priporoča Mercedes.

Problem je to, ker imam dokaj redek avtomobil s še bolj redko mašino in se mi porajajo dvomi kateri sistem bi mu sploh ugajal, če sploh kateri...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Ne maj 31, 2015 10:16 am

Komarček je napisal/-a:Prins sistem sem opazil ja. Pa še eden, ki ga priporoča Mercedes.

Problem je to, ker imam dokaj redek avtomobil s še bolj redko mašino in se mi porajajo dvomi kateri sistem bi mu sploh ugajal, če sploh kateri...

Ne gre za to ''kateri sistem bi avtu ugajal'', ampak zgolj in samo zato, kdo bo pravilno/kvalitetno vgradil in nastavil plinsko napravo in ko/če bojo težave, jih bo znal hitro in strokovno odpravit. Se pravi išči monterja s čim več izkušnjami, ki je naredil čim več različnih avtov, ker samo tak ima tudi veliko znanja.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Komarček
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr dec 14, 2011 2:48 pm
Kraj: Slovenija

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Komarček Ne maj 31, 2015 10:46 am

Ma potlej raje dam več denarja, če je že tako. Sem poslal eno povpraševanje Prinsu. Če je to top notch firma je to to.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne maj 31, 2015 11:45 am

Komarček je napisal/-a:Ja ali mi ti poveš ali pa tu preberem saj isti drek. Sicr me je pa minilo do tega plina, ker je lahko polno sranja s tem lahko, avta se mi pa ne da šraufat ker dela brez problema.


Glede na tvojih nekaj napisanih postov, ti podelim "prijateljski" nasvet.

Poskusi prodati bencinarji in ker si bil zadovoljen z dizlom si poišči le tega s poreklom, razlika oz. cena vgradnje se nekako pokrije z višjo nabavno ceno drugega vozila.

Vsaj pri nas, se držimo pravila, da načrtujemo korake vnaprej . . .
- pozanimamo se o predelavah določenega vozila (izkušnje uporabnikov, sistemi, težave, poraba, itd)
- poiščemo takšno vozilo, ki nam ustreza
- peljemo na predelavo k . . . . . - družinskem monterju
- tako že kar nekaj let nismo imeli praktično nobenih težav, dodatnih nastavljanj ali česa podobnega.

Obratna smer (najprej nakup in potem ostalo), po naših izkušnjah ni najboljša rešitev, ne rečem, da ni izvedljiva, lahko tudi deluje brezhibno, vendar . . . je več možnosti, da gre kaj narobe.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne maj 31, 2015 12:09 pm

Komarček je napisal/-a:Prins sistem sem opazil ja. Pa še eden, ki ga priporoča Mercedes.

Problem je to, ker imam dokaj redek avtomobil s še bolj redko mašino in se mi porajajo dvomi kateri sistem bi mu sploh ugajal, če sploh kateri...


redek mercedes z redko mašino ?? pri nas v sloveniji tega ni ... razen če voziš 560 ssk ...

na misel mi pride toyota gt86 ...
plin je cnej k bencin
 
sennheiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To jan 13, 2009 9:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sennheiser Po jun 01, 2015 1:58 pm

Zdravo,

Odpravljam se službeno na Češko in me zanima kako je kaj z njihovim standardom glede priključkov? Je enako kot pri nas ali bo potrebno po nastavek?

Hvala za odgovor.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Predelava na plin Fiat Bravo

Napisal/-a RaVeN Po jun 01, 2015 5:06 pm

Pozdravljeni,

zanima me, če mi ve kdo svetovati kje je najbolj priporočljivo v smislu trajanja garancije, kakovosti vgrajenih komponent ipd. predelati vozilo na LPG.
Motor avtomobila je 1.4 T-jet 120KM.
Prejel sem že nekaj različnih ponudb od trajanja garancije 2 let do 7 let, cene vgradnje so pa večinoma tu tu kakor opažam se pravi več ali manj se vrtijo z raznimi popusti okrog 1200€ ampak se še vedno ne morem odločiti katera izbira bi bila najbolj pametna.

Kakšne izkušnje imate kaj s katerimi podjetji, ki se ukvarjajo z vgradnjo sistemov in koga bi priporočali?

Hvala
LP
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Predelava na plin Fiat Bravo

Napisal/-a plinaš Po jun 01, 2015 6:27 pm

RaVeN je napisal/-a:Pozdravljeni,

zanima me, če mi ve kdo svetovati kje je najbolj priporočljivo v smislu trajanja garancije, kakovosti vgrajenih komponent ipd. predelati vozilo na LPG.
Motor avtomobila je 1.4 T-jet 120KM.
Prejel sem že nekaj različnih ponudb od trajanja garancije 2 let do 7 let, cene vgradnje so pa večinoma tu tu kakor opažam se pravi več ali manj se vrtijo z raznimi popusti okrog 1200€ ampak se še vedno ne morem odločiti katera izbira bi bila najbolj pametna.

Kakšne izkušnje imate kaj s katerimi podjetji, ki se ukvarjajo z vgradnjo sistemov in koga bi priporočali?

Hvala
LP


sam zadnje čase se pa nobenemu ne da brati teme ... eno al pa dve strani nazaj si preberi - recimo post od japanca ... bolj boš kopal po temi lažje boš izbral...

upoarbnik pinny ima fiata t-jet - samo malo načipiranega - njega lahko vprašaš za mnenje in izkušnje ..
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To jun 09, 2015 7:10 pm

petrolček a si še prisoten???
se opravičujem za pomanjševalnico sam to ni več petrol ...

banda stiskaška ! več kot dva tedna je kar sem opozoril - petek 22.05.2015 popoldne je bilo - da črpalka za avtoplin v domžalah štrajka !!!!

in danes pridem tankat in kaj vidim ? penastega znanca z oteklino na roki tolk je tiščal gumb za tankat! plin pa pol litra noter pa se ustavi...

grem noter in jih vprašam če so te pumpe res tolk pokvarljive da ne zdrži - po mojem izračunu glede na pritožbo pohvalno prijaznemu osebju za katerega vem , da je težavo sporočil naprej na višjo inštanco - dva tedna normalnega delovanja ?
kar solze sem videl v očeh zaposlene osebe ko sem tečnaril ....
prijazna zaposlena oseba je potem lepo prosila , če lahko počakam toliko časa , da podela stranke - seveda ne bom se premaknil ker imam suh kestl ..
po pojasnilu ob točilnem mestu da ob zastoju spustiš gumb - KAR SE JE ZGODILO PO 0.58 LITRA IZTOČENEGA PLINA !!! - TER GA PONOVNO PRITISNEŠ - mi je po nekih 27 spustih in ponovnih pritiskih le uspelo napolniti tank plina ...

a ne to še ni vse ....
ko sem spustil gumb za točenje JE ČRPALKA ŠE ZMERAJ DELOVALA !!!!!!! KAJ BI SE ZGODILO ČE BI KOT LAIČNI UPORABNIK AVTOPLINA ne pa star maček ODKLOPIL V TISTEM TRENUTKU PIŠTOLO ???? AAA ???
aja sam mal bi mel ozeble rokce ane ....

vaša sreča da sem podzavestno poklopil stikalo za točenje še enkrat in se je črpalka izklopila ... pa še to ponesreč..

ČE SE MI TO ZGODI NASLEDNJIČ BOM TUDI NAREDIL TAKO IN POVRH VAS BOM TOŽIL TER VZPOREDNO ŠE MOJA FIRMA KER SO MOJE ROKE KLJUČNE ZA MOJE DELOVNO MESTO !!!!

prok**ti bedili rektenski zakahlani !!! a v dveh tednih ne znate zamenjat enga stikala??? totalni nesposobneži ali ignoranti? ja sej po vaše če boh da pa oboje ane ... :twisted: :twisted: :twisted:
plin je cnej k bencin
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh To jun 09, 2015 7:33 pm

Mi poveste, tisti, ki sami menjate filtre, kje jih nabavljate? Gledam po ebayu in sicer imaš nekaj ponudbe, ampak je ali brez tesnil pri tekoči fazi, ali pa ima in ni tako zelo poceni. Sicer še vedno ceneje kot pri nas, ampak vseeno, kje nabavljate.

Imam dost nategunstva, da se mi v obraz smejijo ob izdaji računa za menjavo filtrov in "diagnostiko" ter 1h dela. Pa človek rabi mogoče 5 minut? If that... Moram eno delavnico odpret...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če jun 11, 2015 6:17 am

veqlargh je napisal/-a:Mi poveste, tisti, ki sami menjate filtre, kje jih nabavljate? Gledam po ebayu in sicer imaš nekaj ponudbe, ampak je ali brez tesnil pri tekoči fazi, ali pa ima in ni tako zelo poceni. Sicer še vedno ceneje kot pri nas, ampak vseeno, kje nabavljate.

Imam dost nategunstva, da se mi v obraz smejijo ob izdaji računa za menjavo filtrov in "diagnostiko" ter 1h dela. Pa človek rabi mogoče 5 minut? If that... Moram eno delavnico odpret...


ne bi rekel da se smejijo .. ob cifri na računu nihče ne pomisli , da s tem računom odgovarjajo za svoje delo s plinskim sistemom , ki spada v kar zahtevne naprave in s tem istim računom zagotavljajo stopnjo varnosti pri gorivu , ki je vnetljivo ...

5 minut ? rad bi te videl kako v 5 minutah zamenjaš filter tekoče faze ko se uparjalnik nahaja pri chrysler 300c v kotu pod brisalci in moraš najprej dobit ven uparjalnik da sploh prideš do filtra , ga zamenjaš in potem nazaj zmontiraš ter priklopiš računalnik , preveriš nastavitve naprave ter preveriš plinotesnost vseh stikov na vozilu - sploh veš koliko jih je , ???

rad bi te videl kako zamenjaš to isto pri določenih audi-jih , kjer moraš odmontirat prednjo desno luč , da prideš do uparjalnika ...

5 min porabiš da daš avto na lift , podložiš in vzdigneš , vklopiš senzor za detekcijo plina in počakaš da se segreje ter mu nastaviš občutljivost ..in potem preveriš stike spodaj , avto spustiš , odpreš haubo -ali obe če je tank v prtljažnem prostoru kjer moraš odviti oba vijaka pokrova , poleg tega pa preveriš še stike na ceveh hladilne tekočine ...

boš odprl servis ja ... ko bo vložil par tisoč evrov da samo prideš do potrebnih papirjev za opravljanje takih servisov..

eno navadno nabijanje ...

se kdo vpraša koliko servisov mora monter narediti da pokrije strošek poti v tovarno na izobraževanje ???
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če jun 11, 2015 7:26 am

plinaš je napisal/-a:
veqlargh je napisal/-a:Mi poveste, tisti, ki sami menjate filtre, kje jih nabavljate? Gledam po ebayu in sicer imaš nekaj ponudbe, ampak je ali brez tesnil pri tekoči fazi, ali pa ima in ni tako zelo poceni. Sicer še vedno ceneje kot pri nas, ampak vseeno, kje nabavljate.

Imam dost nategunstva, da se mi v obraz smejijo ob izdaji računa za menjavo filtrov in "diagnostiko" ter 1h dela. Pa človek rabi mogoče 5 minut? If that... Moram eno delavnico odpret...


ne bi rekel da se smejijo .. ob cifri na računu nihče ne pomisli , da s tem računom odgovarjajo za svoje delo s plinskim sistemom , ki spada v kar zahtevne naprave in s tem istim računom zagotavljajo stopnjo varnosti pri gorivu , ki je vnetljivo ...

5 minut ? rad bi te videl kako v 5 minutah zamenjaš filter tekoče faze ko se uparjalnik nahaja pri chrysler 300c v kotu pod brisalci in moraš najprej dobit ven uparjalnik da sploh prideš do filtra , ga zamenjaš in potem nazaj zmontiraš ter priklopiš računalnik , preveriš nastavitve naprave ter preveriš plinotesnost vseh stikov na vozilu - sploh veš koliko jih je , ???

rad bi te videl kako zamenjaš to isto pri določenih audi-jih , kjer moraš odmontirat prednjo desno luč , da prideš do uparjalnika ...

5 min porabiš da daš avto na lift , podložiš in vzdigneš , vklopiš senzor za detekcijo plina in počakaš da se segreje ter mu nastaviš občutljivost ..in potem preveriš stike spodaj , avto spustiš , odpreš haubo -ali obe če je tank v prtljažnem prostoru kjer moraš odviti oba vijaka pokrova , poleg tega pa preveriš še stike na ceveh hladilne tekočine ...

boš odprl servis ja ... ko bo vložil par tisoč evrov da samo prideš do potrebnih papirjev za opravljanje takih servisov..

eno navadno nabijanje ...

se kdo vpraša koliko servisov mora monter narediti da pokrije strošek poti v tovarno na izobraževanje ???


Se popolnoma strinjam z zgoraj napisanim, seveda pa dopuščam možnost, da je uporabnik "veqlargh" naletel na "nekaj minutnega mojstra, ki je zamenjal samo filter plinaste faze brez kontrole plinotesnosti, verjetno tega izraza niti ne pozna" in ga potem še "nagradil" z maksimalno vrednostjo na računu.

Prav zaradi tega se prebira takšne forume, da se loči "šalabajzerje" od "kapo dol mojstrov".

Edino, kar po mojih izkušnjah ne vzdrži je "da s tem računom odgovarjajo za svoje delo s plinskim sistemom", verjetno v kakšni normalni državi, kjer sodstvo deluje, v Sloveniji pa žal :ne :ne :ne .

Drugače pa je normalno, da za "strokovno in pošteno" opravljeno storitev dobi monter ustrezno plačilo, ki lahko nekaj malega niha od mojstra do mojstra.

Kljub temu, da imamo kar nekaj izkušenj, mi niti na pamet na pade, da bi se lotil menjave filtra tekoče faze, seveda pa pričakujem, da oseba, ki ji zaupam vozilo to opravi strokovno in v skladu z normami.

Prav zato tudi vztrajamo pri "družinskem monterju", ki nas še ni razočaral in upam, da bo tako ostalo tudi naprej. :bow

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Če jun 11, 2015 12:45 pm

Bom raje tako napisal:

Plinaš, ti si res vse, kar je narobe na tem forumu. Namesto, da bi recimo napisal nekaj v stilu:
"veqlargh, menjat filtre, sploh plinaste faze, ni najbol varna in preprosta stvar in ti priporočam, da to pustiš mojstrom, če pa ti je tvoj res menjal 5 minut pa ti toplo priporočam, da ga zamenjaš, recimo ta in ta to naredita tako, kot se zagre."

Ampak ne, ti začneš z litanijami vse povprek. Stresaš svoje frustracije levo in desno. Jaz se pač nisem rodil z vsem znanjem tega sveta in se (še vedno) učim tudi z opazovanjem drugih. Za bencinske težave imam tudi jaz dobrega družinskega mehanika in sem tudi tam lahko zraven, ko kaj dela, če ni kaj večjega, takisto pri plinskem servisu. In menjava filtrov na mojem motorju je povsem "enostavna", vse je na dosegu roke. A si ti zmožen dojet, da ne furamo vsi zakompliciranih motorjev? In če nekdo napiše 5 minut je mogoče res 5 minut?

Pri meni je menjava izgledala takole:
z gedorco odšraufa kapco na plinskem filtru, mal poč, da gre preostanek plina ven, vzame tesnila in star filter, da nove, privije nazaj. Konc zgodbe. Pri filtru plinaste faze pa pred montažo novega še malo našprica konce cevi z nekim sprejem, zamenja objemke na obeh koncih in je to to. 5 minut. Diagnostike nisem rabil, ker dela OK, pa tudi sam imam kabel doma. Ampak če dela kot se zagre niti ne pustim, da se mi kaj spreminja. Pika. In zato sem vprašal kar sem.

Pa dobi si detektor za sarkazem že enkrat (glede delavnice, nisem napisal servis). Grem stavit, da je večina dojela, da se zajebavam oz. zakaj sem to napisal.

Ni mi jasno, zakaj te moderatorji pustijo v takem stanju tu gor, ker ti samo odbijaš ljudi od sodelovanja v tej temi.

Japanac: a ti furaš k Primožu? Če ni kje daleč prosim povej, ker se tudi jaz strinjam, da je bolje, če je narejeno kot se zagre. Drugače pa, kot sem napisal, komot naredim to doma sam, ker ne bo NIČ drugače kot je tam. Garancija pa mi tako ali tako poteče čez nekaj tisoč km, ker bom imel čez 100k.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če jun 11, 2015 4:18 pm

veqlargh je napisal/-a:Japanac: a ti furaš k Primožu? Če ni kje daleč prosim povej, ker se tudi jaz strinjam, da je bolje, če je narejeno kot se zagre. Drugače pa, kot sem napisal, komot naredim to doma sam, ker ne bo NIČ drugače kot je tam. Garancija pa mi tako ali tako poteče čez nekaj tisoč km, ker bom imel čez 100k.


Priznam, Primož Jazbar je naš družinski monter (Jesenice na Dolenjskem) in prav dobro vem, zakaj se na montaže peljem 102 km v eno smer iz Maribora (razne kasnejše nastavitve do sedaj še niso bile potrebne), drugače pa nam kaj malega poservisira, ko je na našem koncu.

Pri prvih vgradnjah pred 10 leti, nas je večkrat reševal Tomaž iz Ljubljane (r.i.p.). Kasneje pa pri vseh težavah Primož, ko razni G1 in podobni niso zmogli - znali optimizirati svojih sistemov. Sedaj, ko imamo v vseh 5 vozilih, ki si jih še lastimo poljski AGC, šele počasi dojemamo, kaj pomeni imeti neproblematični sistem in mojstra, ki ga obvlada.

Z izjemo Tartarini-ja smo imeli v preteklosti nešteto težav. Mogoče se bom kdaj lotil pisanja in bom izdal npr. "Kaj se morate zavedati, preden se odločite za predelavo vozila na plin". Od cukanja, skakanja, padca moči, injektorjev, uparjalnika, računalnika, napačne vezave, itd, itd. Ter seveda izgovorov takih in drugačnih šalabajzerjev (človek ne more verjet, kaj vse lahko vpliva na slabo nastavljen sistem - toliko, da nismo poslušali, da smo zjutraj vstali na napačni strani postelje), ko se spominjam nazaj me kar zmrazi oops .

Sedaj pa na prvih treh vozilih v zadnjih dveh letih prevoženih cca 40, 60 in 110 k km in lahko samo zagotovim, da bo naslednji tudi z omenjenim sistemom.

Vzdrževanje, kakor kdo gleda na to, s Tartarinijem in ML-om smo naredili 230 k km in v tem času 2x menjali filter plinske faze, vzdrževanje zaradi garancije - ok (monter mora nekaj cekinov dobiti nazaj), prav tako je pametno, da se zadeva seveda odvisno od prevoženih kilometrov občasno pregleda, vendar sam kakšne potrebe po kompliciranju tukaj ravno ne vidim.

Lahko pa priznam, da se v cca 10 letih vožnje predelanih vozil ne spomnim, da bi pri katerem zamenjali filter tekoče faza. Prvi mojstri so govorili, če dela brezhibno pusti na miru, če pa kaj zafrkava, pripelji in bomo uredili.

Glede na to, kakšne "razpaljotke" se vozijo predelane na plin (opažanja ob točenju) in ne ravno veliko vsaj medijsko objavljenih "nesreč" verjamem, da je vse skupaj kar varno.

Sam nisem ravno suženj vozila, vendar imam rad zadeve porihtane, da se lahko kadarkoli vsedem v konjička in odpeljem 2k km daleč brez predpriprav, če je to potrebno.

Če pa že gledamo, kako bi zadeva morala biti urejena, je moje mnenje, da bi morali ob tehničnem pregledu vozila predložiti zapisnik o preizkusu plinotesnosti iz strani strokovne osebe (torej vsaj enkrat letno in to bi bilo to). :con

Enako je pri raznih napravah za pridobitev obratovalnih dovoljenj iz stališča varne uporabe.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Pe jun 12, 2015 12:12 pm

Ne spomnim se, če je že bilo omenjeno (pa tudi z iskanjem nisem našel) - BRC-jevi multiventili na tanku Europa1 (cca. od 2000-2007) imajo slab varnostni ventil, ki v primeru ognja lahko povzroči eksplozijo tanka (ker se ne odpre, kot bi se moral).

http://www.kba.de/DE/Presse/Pressemitteilungen/2015/Allgemein/pm10_15_Multiventile_text.html.

BRC bi naj bil pripravljen vse Europa1 ventile brezplačno zamenjati za Europa2, ki te težave nima. V PDF-u v prilogi je izjava njihovega nemškega zastopnika.


A imamo v SLO še kakšnega BRC zastopnika?
Priponke
Vorläufige Stellungnahme zu KBA PM 10-2015_R00.pdf
(32.06 KiB) Prenešeno 74 krat
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe jun 12, 2015 3:00 pm

Mi lahko kdo pove če paše naš adapter za točenje plina (ta ki ga našraufaš na tank in potem gor priključiš polnilno ročko) tudi na Hrvaških pumpah ali imajo kaj drugega ?
Gledam cene LPG na Hrvaškem 0.467€/l. Petrol 0.623€/l. Razlika pri 30l je skoraj 5€ !!! Se pravi ima naš Petrol še vedno dobro maržo glede plina :-)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Pe jun 12, 2015 5:54 pm

bernikm je napisal/-a:Mi lahko kdo pove če paše naš adapter za točenje plina (ta ki ga našraufaš na tank in potem gor priključiš polnilno ročko) tudi na Hrvaških pumpah ali imajo kaj drugega ?
Gledam cene LPG na Hrvaškem 0.467€/l. Petrol 0.623€/l. Razlika pri 30l je skoraj 5€ !!! Se pravi ima naš Petrol še vedno dobro maržo glede plina :-)

Kolikor se spomim, imajo na Hrvaškem (praviloma) enake priklope kot pri nas.

Preveriš pa lahko na http://www.mylpg.eu/adapters.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Pe jun 12, 2015 6:20 pm

Jaz pogosto tankam na Hrvaškem. Imajo enak sistem kot mi in noben adapter za tankanje plina tam ni potreben. Cene plina so tam nižje, razlikujejo se med črpalkami, na avtocestah je plin dražji.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe jun 12, 2015 8:30 pm

Hvala. Piše da je enak kot pri nas 'dish adapter'.
Zanimivo glede cen, sem mislil da je povsod približno enako. Koliko pa varirajo cene par centov med pumpami ali kaj več ?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov