cc09 je napisal/-a:haha, enkrat reklamiram najdražjega (očitno si ti pod tem itak prepoznal nekoga drugega kot sem imel jaz v mislih), drugič ga brezveze kritiziram.
Jaz sem samo napisal, da je treba seštet vse stroške in probleme, potem pa računat kdo je najdražji (tudi živci nekaj stanejo).
Za cukanje pa sicer odvisno zakaj točno cuka, ampak če cuka iz "pravega" razloga na "pravi" mašini z malo slabšim mazanjem, se lahko to drago konča. Ne v 100 kilometrih, ni se pa tako za vozit 10 let. In čez čas bo cukalo samo še bolj, ker zdaj ima še praktično nov avto, nove cinšpule itd., kaj bo čez 5 let?
In samo od sebe se ne bo rešilo, če je bil že parkrat tam. Nazadnje se bo naveličal in sprijaznil, dokler ne bo večjih problemov, potem pa zapakiral vse skupaj v škatlo in shranil v garažo. In prišparal jurja proti najdražjim.
Recimo, da sem se zmotil, se delno strinjam, glede živcev, mi ni potrebno razlagat, če me zadeva ne bi vsaj malo (verjetno malo bolj) zanimala bi še sedaj vozil dizlaša kot npr. moja žena, ki potrebuje navor pri prehitevanju

.
Kot sem že večkrat napisal predelave niso "v nulo" ne glede na trditve prodajalcev, saj v nasprotnem primeru klasičnih bencincev sploh ne bi več bilo, saj je zadeva toliko cenejša.
Je pa res da se počasi navadiš in glede na vse kolobocije, ki smo jih dali skozi v 10+ letih vožnje predelanih vozil dobiš "trdo kožo".
Včasih smo pri težavah s temi check engine lučkami pazili, da ni bila "prerevna zmes", če že ni šlo odpravit in je zadeva bila sprejemljiva, če bi se meni kaj takega dogajalo, bi pač "kampiral" pri monterju do odprave težave.
Tudi pri svoji prvi vgradnji, sem naredil vse, kar je bilo v moji moči: pooblaščeni servis računalnik, bosch servis vsi mogoči testerji, več voženj od Maribora do Trojan in nazaj, vsa svoja opažanja sem zabeležil in poskušal olajšati delo monterju, žal se ni izšlo.
Glede škatle in garaže imamo "brezhibno shranjen G1 sistem", je pa res da smo od takrat naprej vgrajevali še cenejše sisteme in smo z njimi zadovoljni.
