Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a Nejko So jul 04, 2015 10:01 pm

programer je napisal/-a:Zdravo,

zanima me vaše mnenje glede vgradnje avtoplinskega sistema pri G-1.

Obljubljajo do 7 let garancije, na motor, sistem in direktni vbrizg.

Ampak po forumih ne le od G-1, tudi od drugih berem takšne komentarje, da me kar mine volja razmišljati več o tem.

Porsche ima 500 konjev, povedali so mi da bo delovalo v redu do 300 konjev, potem lahko preklopi na plin.

Nekaterim deluje drugim spet ne. Ne bi se rad šel loterije.

Zanima me kaj lahko izgubim, če zadeva ne bo delala pravilno?
Lahko zahtevam denar nazaj in da mi ga vzamejo ven glede na 7 letno garancijo?
Nekateri so tudi po 4x šli k njim in še vedno ni delovalo...

Mi lahko kako svetujete?

Cena je 2500€-500€ subvencije.

Lp in hvala za odgovore


Jaz vozim že 5 leto na njihov sistem...cca 108000km ... po nekaj začetnih težavah dela b.p. in upam, da bo tako tudj v prihodnje.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Ne jul 05, 2015 8:23 am

Preberi si moje poste glede g-1 na tem forumu.

Mislm, da te bo minilo.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne jul 05, 2015 9:49 am

Mislim, da sem že večkrat napisal . . . če bi imel avto v večji vrednosti npr Porsche, ni kaj dosti razmišljati "Prins".

Sami pa žal ali na srečo vozimo rabljena vozila do 10k € in tudi ni kaj razmišljati, saj ne bomo vgrajevali sistema, ki je vreden četrtino do cele vrednosti naših vozil.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
TRIROG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 19, 2012 11:09 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TRIROG Po jul 06, 2015 7:00 am

Imaš porscheja in bi šparal pri plinskem sistemu?
Ampak ...

EDIT: Da ne bom dajal nekonstuktivnih pripomb: Prins pa pika. Na moji šestici (4.2 V8) je delovalo brezhibno OD VGRADNJE (edini obiski serviserja so bili obiski za menjavo filtrov).
 
HotDemon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So jul 20, 2013 11:54 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a HotDemon Po jul 06, 2015 8:54 am

Zdravo


Po mojem ziher nekje piše glede zamenjavi filtrov ampak bom vseeno vprašal kje se kupijo oz kupita ona dva filtra? Imam Zavoli sistem.

LP
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Po jul 06, 2015 10:19 am

TRIROG je napisal/-a:EDIT: Da ne bom dajal nekonstuktivnih pripomb: Prins pa pika. Na moji šestici (4.2 V8) je delovalo brezhibno OD VGRADNJE (edini obiski serviserja so bili obiski za menjavo filtrov).

Koliko časa / kilometrov pa je to 'OD VGRADNJE'?
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a bernikm Po jul 06, 2015 6:06 pm

Godward je napisal/-a:Škoda Fabia 1.2 60KM (3 valji) predelana pri G-1, govorijo oh in sploh - garancija , brezhibno to in ono. Težave z lučko so bile približno eno leto. Obisk pri njih v celju okrog 8x. Potem so le nekak uspeli nastavit pravilen vbrizg.
Toliko, presodi pa sam.

Glede na to da imaš 500KM porscheja, predvidevam da ga lahko tudi tankaš. Jaz bi pozabil na plin ali pa prodal avto.



Tole z lučko misliš 'check engine' lučka ki se ti je občasno prižigala ? Meni se to dogaja že od vsega začetka ko so vgradili sistem (ni G1). Lučka se prižge med vožno in potem ugasne, takrat ko se prižge pa začutiš kot da izgubiš gas za 1-2 sekundi potem je pa zopet vse OK. So bil že nekajkrat na servisu pa kot kaže ne znajo zrihtati da bi delovalo b.p. Če vozim na bencin je pa vse OK.
Ima morda kdo kak predlog kaj narediti ?
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a danci1973 Po jul 06, 2015 6:26 pm

bernikm je napisal/-a:Tole z lučko misliš 'check engine' lučka ki se ti je občasno prižigala ? Meni se to dogaja že od vsega začetka ko so vgradili sistem (ni G1). Lučka se prižge med vožno in potem ugasne, takrat ko se prižge pa začutiš kot da izgubiš gas za 1-2 sekundi potem je pa zopet vse OK. So bil že nekajkrat na servisu pa kot kaže ne znajo zrihtati da bi delovalo b.p. Če vozim na bencin je pa vse OK.
Ima morda kdo kak predlog kaj narediti ?

Priklopit računalnik, se z avtom vozit ter sproti spremljat FI parametre... Tao bi moralo hitro biti vidno, kaj mu ne paše.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Godward Po jul 06, 2015 8:49 pm

Ko boš ene 10x tja peljal bo potem mogoče vredu.
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a bernikm To jul 07, 2015 7:14 am

danci1973 je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:Tole z lučko misliš 'check engine' lučka ki se ti je občasno prižigala ? Meni se to dogaja že od vsega začetka ko so vgradili sistem (ni G1). Lučka se prižge med vožno in potem ugasne, takrat ko se prižge pa začutiš kot da izgubiš gas za 1-2 sekundi potem je pa zopet vse OK. So bil že nekajkrat na servisu pa kot kaže ne znajo zrihtati da bi delovalo b.p. Če vozim na bencin je pa vse OK.
Ima morda kdo kak predlog kaj narediti ?

Priklopit računalnik, se z avtom vozit ter sproti spremljat FI parametre... Tao bi moralo hitro biti vidno, kaj mu ne paše.



To mi vsakič naredi na servisu, priklopi računalnik in se odpelje z avtom za 10 min. Potem pravi da bi moralo biti OK, in ko se odpeljem začne čez 5 min zopet svetiti in potem se prižiga naključno. Saj to da se prižiga me ne moti, samo moti me ker takrat ko se prižge mašina za cca 1-2 sek cukne, kot da bi zgubila gas.
Mislite da lahko to posledično kaj vpliva na delovanje mašine, da ne bo na dolgi rok kaj predčasno crknilo ?
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a danci1973 To jul 07, 2015 7:24 am

bernikm je napisal/-a:[
To mi vsakič naredi na servisu, priklopi računalnik in se odpelje z avtom za 10 min. Potem pravi da bi moralo biti OK, in ko se odpeljem začne čez 5 min zopet svetiti in potem se prižiga naključno. Saj to da se prižiga me ne moti, samo moti me ker takrat ko se prižge mašina za cca 1-2 sek cukne, kot da bi zgubila gas.

Bo treba mojstra zamenjat... Za kateri sistem pa gre?

Drugače pa nabaviš OBD vmesnik, vmesnik za plinski računalnik, prenosnika + dosti branja, pa narediš sam.

Mislite da lahko to posledično kaj vpliva na delovanje mašine, da ne bo na dolgi rok kaj predčasno crknilo ?

A cukanje in opozorilna lučka ni dovolj, da vidiš, da vpliva? :rolleyes:
 
TRIROG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 19, 2012 11:09 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TRIROG To jul 07, 2015 9:03 am

danci1973 je napisal/-a:
TRIROG je napisal/-a:EDIT: Da ne bom dajal nekonstuktivnih pripomb: Prins pa pika. Na moji šestici (4.2 V8) je delovalo brezhibno OD VGRADNJE (edini obiski serviserja so bili obiski za menjavo filtrov).

Koliko časa / kilometrov pa je to 'OD VGRADNJE'?


Ko sem ga vgradil je imel avto 240kkm.
Po 4 letih pri 360kkm je še vedno delovalo brezhibno. Potem sem avto zamenjal.

V tem času je 1x crknila varovalka, kar so mi odpravili v okviru garancije.
Skupaj sem bil na servisu 3x (4x če štejem vgradnjo)

Je pa ves čas delovalo BP. Tudi v primeru kickdowna (kar pri cenejših sistemih pogosto povzroči preklop na bencin) je delovalo bp.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a bernikm To jul 07, 2015 7:05 pm

danci1973 je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:[
To mi vsakič naredi na servisu, priklopi računalnik in se odpelje z avtom za 10 min. Potem pravi da bi moralo biti OK, in ko se odpeljem začne čez 5 min zopet svetiti in potem se prižiga naključno. Saj to da se prižiga me ne moti, samo moti me ker takrat ko se prižge mašina za cca 1-2 sek cukne, kot da bi zgubila gas.

Bo treba mojstra zamenjat... Za kateri sistem pa gre?

Drugače pa nabaviš OBD vmesnik, vmesnik za plinski računalnik, prenosnika + dosti branja, pa narediš sam.

Mislite da lahko to posledično kaj vpliva na delovanje mašine, da ne bo na dolgi rok kaj predčasno crknilo ?

A cukanje in opozorilna lučka ni dovolj, da vidiš, da vpliva? :rolleyes:



Sistem je Poljski od SIGAS-a. Problem z lučko je pa že od vgradnje naprej, sem bil že ene 4-5x na servisu pa nikoli ne zrihtajo do konca, vedno nekaj na pol, potem se pa zopet prižge. Bom moral res še 5x peljati da jim bo uspelo zrihtati :-)
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a japanac To jul 07, 2015 8:58 pm

bernikm je napisal/-a:Sistem je Poljski od SIGAS-a. Problem z lučko je pa že od vgradnje naprej, sem bil že ene 4-5x na servisu pa nikoli ne zrihtajo do konca, vedno nekaj na pol, potem se pa zopet prižge. Bom moral res še 5x peljati da jim bo uspelo zrihtati :-)


Zdravo,

Imam kar malo slabo vest, saj sem ti sam priporočil omenjeni sistem (še vedno sem mnenja, da je glede na razmerje kvaliteta/cena eden boljših).

Glede check engine lučke, težko povem kaj pametnega, saj sami teh težav nismo imeli, je pa res, da smo najprej poiskali avte, ki niso problematični za predelavo in se nato odločili za predelavo.

Edino kar bi predlagal je da nabaviš OBD II vmesnik, ki deluje preko bluetooth protokola in s pomočjo aplikacije npr. Torque s pametnim telefonom preverjaš kakšne napake ti izpiše ko ti zasveti lučka, jih pobrišeš in zadevo beležiš ter tako dobiš osnovo kje iskati vzrok za prižiganje.

Če se prav spomnim je bilo govora o enem modulu oz. nečem podobnem za ta tip motorja ?

Glede na to, da ti nista uspela porihtati niti Primož, niti mislim, da Aljaž me zadeva malo čudi. :ue

Ko sem brskal po spletu sem sicer našel, da je prižiganje te lučke pri teh vozilih kar pogosto, vendar ne v povezavi s plinom.

Ker grem v bližnji prihodnosti do Primoža, bom malo vprašal glede tvoje zadeve in se slišiva preko ZS-ja.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
gregimarko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jul 07, 2015 9:32 am

Re: porsche cayenne turbo na plin

Napisal/-a gregimarko To jul 07, 2015 9:24 pm

bernikm je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:[
To mi vsakič naredi na servisu, priklopi računalnik in se odpelje z avtom za 10 min. Potem pravi da bi moralo biti OK, in ko se odpeljem začne čez 5 min zopet svetiti in potem se prižiga naključno. Saj to da se prižiga me ne moti, samo moti me ker takrat ko se prižge mašina za cca 1-2 sek cukne, kot da bi zgubila gas.


bernikm, lahko ti posodim OBD vmesnik, saj boš najlažje sam odkril take random napake. Kontaktiraj me na ZS. Še to, imava isti sistem, skoraj sočasno montiran pri istemu majstru.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr jul 08, 2015 10:59 am

S cukanjem se ne smeš vozit. Ali se vozi na bencin ali pa naj to zrihtajo. Stroške pa prištej vgradnji in bomo videli na koncu koliko boš na profitu proti najdražjemu sistemu. Da ne govorimo o tem, da pade v vodo tudi zaupanje v glih tako dober sistem neelektronskega mazanja in vse drugo kar ti je ta mojster svetoval.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr jul 08, 2015 12:43 pm

Ker smo spet pri favoriziranju, pa gremo . . .

cc09 je napisal/-a:Stroške pa prištej vgradnji in bomo videli na koncu koliko boš na profitu proti najdražjemu sistemu.


Torej če ne prikrivamo reklamiranja je spet en in edini sistem najboljši, ki pa je cenovno enkrat dražji, in ki bo v mojem avtu le, če ga že kupim montiranega ob nakupu vozila.

Še vedno pa je po mojih podatkih 1000 € vgrajen sistem proti 2000 € najdražji sistem. Investicija se povrne . . . pa saj znate računati.


cc09 je napisal/-a:S cukanjem se ne smeš vozit. Ali se vozi na bencin ali pa naj to zrihtajo.


Pri G-1 smo se s cukanjem vozili 60k km, pa kaj . . . smo se pač nabili in zato pri njih nismo vgradili nobenega sistema več.


cc09 je napisal/-a:Da ne govorimo o tem, da pade v vodo tudi zaupanje v glih tako dober sistem neelektronskega mazanja in vse drugo kar ti je ta mojster svetoval.


Zaupanje do točno tega monterja pa pri nas ne more "pasti v vodo", še najmanj proti najdražjemu monterju, ki je imel možnost pokazati svoje znanje pri moji prvi predelavi - pa ga ni.

Verjamem, da se bo tudi to rešilo.


p.s.
Santa Fe se je nenadoma začel dušiti pri "kick downu" na bencin ter na plin začel še konkretno cukati. Zamenjali smo svečke in obe vžigalni tuljavi tako da zadeva spet deluje brezhibno. Bomo videli mogoče tudi ne bo več težav s težkih vžiganjem, ki je bila opisana nekaj strani nazaj. Zanimivo, da je bilo na pooblaščenem servisu vse kar smo menjali ok. :huh: :/:o:/

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr jul 08, 2015 1:05 pm

haha, enkrat reklamiram najdražjega (očitno si ti pod tem itak prepoznal nekoga drugega kot sem imel jaz v mislih), drugič ga brezveze kritiziram.
Jaz sem samo napisal, da je treba seštet vse stroške in probleme, potem pa računat kdo je najdražji (tudi živci nekaj stanejo).
Za cukanje pa sicer odvisno zakaj točno cuka, ampak če cuka iz "pravega" razloga na "pravi" mašini z malo slabšim mazanjem, se lahko to drago konča. Ne v 100 kilometrih, ni se pa tako za vozit 10 let. In čez čas bo cukalo samo še bolj, ker zdaj ima še praktično nov avto, nove cinšpule itd., kaj bo čez 5 let?
In samo od sebe se ne bo rešilo, če je bil že parkrat tam. Nazadnje se bo naveličal in sprijaznil, dokler ne bo večjih problemov, potem pa zapakiral vse skupaj v škatlo in shranil v garažo. In prišparal jurja proti najdražjim.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr jul 08, 2015 1:50 pm

cc09 je napisal/-a:haha, enkrat reklamiram najdražjega (očitno si ti pod tem itak prepoznal nekoga drugega kot sem imel jaz v mislih), drugič ga brezveze kritiziram.
Jaz sem samo napisal, da je treba seštet vse stroške in probleme, potem pa računat kdo je najdražji (tudi živci nekaj stanejo).
Za cukanje pa sicer odvisno zakaj točno cuka, ampak če cuka iz "pravega" razloga na "pravi" mašini z malo slabšim mazanjem, se lahko to drago konča. Ne v 100 kilometrih, ni se pa tako za vozit 10 let. In čez čas bo cukalo samo še bolj, ker zdaj ima še praktično nov avto, nove cinšpule itd., kaj bo čez 5 let?
In samo od sebe se ne bo rešilo, če je bil že parkrat tam. Nazadnje se bo naveličal in sprijaznil, dokler ne bo večjih problemov, potem pa zapakiral vse skupaj v škatlo in shranil v garažo. In prišparal jurja proti najdražjim.



Recimo, da sem se zmotil, se delno strinjam, glede živcev, mi ni potrebno razlagat, če me zadeva ne bi vsaj malo (verjetno malo bolj) zanimala bi še sedaj vozil dizlaša kot npr. moja žena, ki potrebuje navor pri prehitevanju :rofl .

Kot sem že večkrat napisal predelave niso "v nulo" ne glede na trditve prodajalcev, saj v nasprotnem primeru klasičnih bencincev sploh ne bi več bilo, saj je zadeva toliko cenejša.

Je pa res da se počasi navadiš in glede na vse kolobocije, ki smo jih dali skozi v 10+ letih vožnje predelanih vozil dobiš "trdo kožo".

Včasih smo pri težavah s temi check engine lučkami pazili, da ni bila "prerevna zmes", če že ni šlo odpravit in je zadeva bila sprejemljiva, če bi se meni kaj takega dogajalo, bi pač "kampiral" pri monterju do odprave težave.

Tudi pri svoji prvi vgradnji, sem naredil vse, kar je bilo v moji moči: pooblaščeni servis računalnik, bosch servis vsi mogoči testerji, več voženj od Maribora do Trojan in nazaj, vsa svoja opažanja sem zabeležil in poskušal olajšati delo monterju, žal se ni izšlo.

Glede škatle in garaže imamo "brezhibno shranjen G1 sistem", je pa res da smo od takrat naprej vgrajevali še cenejše sisteme in smo z njimi zadovoljni.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Sr jul 08, 2015 4:43 pm

Sam imam vgrajeno malo cenejšo napravo Versus-Gas, ki je tudi poljski proizvajalec, pa neke krize pri vgradnji in prevoženih 5000km zaenkrat nisem imel. Na začetku sem nekajkrat paničaril za brezvezne stvari ampak se sčasom navadiš, da je le mal drugač furat na plin kot na bencin. Pomembno je samo, da se vgrajevalec spozna na zadevo in ve kaj dela. Kar je pa še bolj pomembno, da ti ob klicu poskuša razložit zadeve oziroma te pokliče nazaj in zadevo hitro rešita. Dejansko sem sedaj, po predelavi spoznal veliko ljudi, ki imajo predelane avte na plin. Dejstvo je, da vse naprave in vsi avtomobili nekako niso kompatibilni, pa naj bo mojster kakršen koli hoče. Avti s starimi 1.4, 1.6, 1.8 motorji, se kar lepo predelajo, kar je novejše oziroma ima več elektronike, je pa živa loterija. Hvalijo in grajajo se pa vsi med sabo, to sem spoznal tudi sam ampak kot sem rekel, meni je najbolj pomemben odnos in učinkovita odprava težav.

Lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov