Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm To dec 08, 2015 7:40 pm

Na Petrolu bo od jutri dalje avtoplin drazji. Iz 0,588 €/L se bo cena zvisala na 0,610 €/L.
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Sr dec 09, 2015 12:37 am

bernikm je napisal/-a:Na Petrolu bo od jutri dalje avtoplin drazji. Iz 0,588 €/L se bo cena zvisala na 0,610 €/L.



Da jih sram ni teleta parlametska nerazgledana :( :o :?

Ne razumem zakaj je šel diesel dol bencin in plin pa gor ? :/
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr dec 09, 2015 7:05 am

Bom še naprej točil pri ECO PLINIH, kjer je liter 0,53 €, sedaj bo prihranek že večji od 4 € na poln tank. Zanimivo. :tomidelej:
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
jurcek85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: To mar 23, 2010 10:14 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a jurcek85 Sr dec 09, 2015 8:51 am

Mene pa zanima kaj bilo lahko bil vzrok, da je Long Term Fuel Trim (Bank1) pri meni tako visok in se giblje med 20% in 26%.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr dec 09, 2015 8:53 am

japanac je napisal/-a:Bom še naprej točil pri ECO PLINIH, kjer je liter 0,53 €, sedaj bo prihranek že večji od 4 € na poln tank. Zanimivo. :tomidelej:


Ali pa Butanplin, kjer je 0.539, dokler še oni ne podražijo.
To imajo sedaj izgovor da je kao 'zimska mešanica'. Čeprav mi je ravno zadnjič na Butanu razlagal da to zimska/letna mešanica ne igra vloge, ker tako ali tako se avto zmeraj zažene na bencin, pa potem ko doseže neko temp (30-40 stopinj) preklopi na plin in takrat je čisto vseeno kakšno mešanico imaš notri. Čeprav če razmišljam drugače (moja kmečka logika) če bi bilo zunaj -20 ali več, vprašanje kaj se zgodi s plinom v tanku, ali bo tudi potem normalno preklopil iz bencina na plin ali ne ? Lansko leto ko je bil tisti grozni mraz jaz nisem imel težav s tem, je pa res da je rabil cca 3-4km da je preklopil.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr dec 09, 2015 10:00 am

kemykos je napisal/-a:Da jih sram ni teleta parlametska nerazgledana :( :o :?

Ne razumem zakaj je šel diesel dol bencin in plin pa gor ? :/

According to Petrol - gibanje cen goriv so oni podražili LPG in bencin, dizel pa pocenili.

Trošarine in druge dajatve se niso spremenile (razen DDV, ki je pač 22% od vsote vsega ostalega).


jurcek85 je napisal/-a:Mene pa zanima kaj bilo lahko bil vzrok, da je Long Term Fuel Trim (Bank1) pri meni tako visok in se giblje med 20% in 26%.

Če je to samo na plinu, potem najbrž slaba nastavitev plinske naprava, lahko so tudi injektorji ali filtri že malo zapacani in nimajo več takšnega pretoka, kot so ga imeli.

Če pa je to tudi na bencinu, pa lahko kje vleče zrak noter - torej kakšna slaba, preperela ali počena vakuum cevka, kakšno tesnilo pri loputi ali sesalnih ceveh, ipd.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic Sr dec 09, 2015 12:42 pm

Je kdo na tem forumu naredil predelavo v tujini (Srbija)?

Kako je nato z ponastavitvijo plinske naprave po cca 5k km, ki je kolikor slišim skoraj vedno potrebna, servisi plinske naprave, reklamacijami itd. Za vse potrebno hoditi v Srbijo ali ima kakšno podjetje iz Srbije tudi v Slo podružnico, ki poskrbi za to.

Hvala za odgovore.
 
jurcek85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: To mar 23, 2010 10:14 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a jurcek85 Sr dec 09, 2015 1:21 pm

jurcek85 je napisal/-a:Mene pa zanima kaj bilo lahko bil vzrok, da je Long Term Fuel Trim (Bank1) pri meni tako visok in se giblje med 20% in 26%.

Če je to samo na plinu, potem najbrž slaba nastavitev plinske naprava, lahko so tudi injektorji ali filtri že malo zapacani in nimajo več takšnega pretoka, kot so ga imeli.

Če pa je to tudi na bencinu, pa lahko kje vleče zrak noter - torej kakšna slaba, preperela ali počena vakuum cevka, kakšno tesnilo pri loputi ali sesalnih ceveh, ipd.[/quote]

Torej glede na tvoje navedbe je priporočljivo, da preverim te cevi, sesalni koš, filter zraka, loputo, .... Ali kaj druga?
Ker se mi pojavlja napaka P0171 (check engine) po cca 4000km od vgradnje plina.
Včeraj opravil test na pooblašečenem servisu in lambda sonda dela bp, saj mi je bilo rečeno, na servisu plina da lambda ni ok.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr dec 09, 2015 3:07 pm

jurcek85 je napisal/-a:Torej glede na tvoje navedbe je priporočljivo, da preverim te cevi, sesalni koš, filter zraka, loputo, .... Ali kaj druga?
Ker se mi pojavlja napaka P0171 (check engine) po cca 4000km od vgradnje plina.
Včeraj opravil test na pooblašečenem servisu in lambda sonda dela bp, saj mi je bilo rečeno, na servisu plina da lambda ni ok.

P0171 = 'system too lean' (prerevna mešanica) - ko je LTFT dlje časa (pre)velik, potem se pojavi še ta koda...


Če se zadeva dogaja samo na plinu, potem je precej možno, da je problem v nastavitvi plinske naprava / injektorjih / ...

Če se dogaja tudi na bencinu in če se je začelo že 4000km po vgradnji plina (kar je praktično 'takoj'), potem pa bi preveril vse, kar so ob vgradnji morda morali odmontirat in/ali spremenit. Lahko, da je kakšna orig. cevka slabo nataknjena, lahko da tam, kjer je narejen dovod plina v sesalni kolektor, ne tesni dobro, lahko da so sneli sesalni kolektor, pa so uporabili kar staro tesnilo (ali kakšno maso za tesnenje) pa tam kaj pušča...


Če nimaš dveh levih rok, si lahko narediš kaj takšnega:

https://www.youtube.com/watch?v=KdQ51-0h9Mo

Z dimom se težava hitro najde (če pač je takšna težava):

https://www.youtube.com/watch?v=FfiQ7qWiG-M
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr dec 09, 2015 4:09 pm

5cenic je napisal/-a:Je kdo na tem forumu naredil predelavo v tujini (Srbija)?

Kako je nato z ponastavitvijo plinske naprave po cca 5k km, ki je kolikor slišim skoraj vedno potrebna, servisi plinske naprave, reklamacijami itd. Za vse potrebno hoditi v Srbijo ali ima kakšno podjetje iz Srbije tudi v Slo podružnico, ki poskrbi za to.

Hvala za odgovore.


Ni se šlo za moje vozilo, pač pa za sosedovo. Skupaj sva šla vgraditi avtoplinski sistem STAG v avtoservis Dora:
http://autogas.rs/

Cena bi bila točno taka, kot je že pred tem gospod Zoran Doroslavac - Dora omenil preko email-a: 450€. Vgradnja vsebuje toroidni rezervoar in računalnik Stag 4 Plus. Z "bojlerjem" bi bilo ceneje. S sosedom se nisva zanimala, točno koliko ceneje.
VENDAR se je sosed na licu mesta premislil, ko je videl STAG Q-box PLUS računalnik. Doplačilo pa 15€, torej skupaj 465€.
Dora je sicer odsvetoval Stag Qbox Plus v stilu, da se s takim računalnikom in na dotičnem vozilu nebi praktično nič pridobilo. Ampak za tako ugodno cenovno razliko se je sosed vseeno odločil za novejši, zmogljivejši računalnik.

Cestnina je prišla 38€ v obe smeri. Koliko goriva se porabi za teh 516km (od LJ), si zna pa vsak sam izračunati. Dobra stvar je, da se gre proti domu že s plinom, zato je strošek nižji, kot bi bil sicer.

Dajatve (Carina + DDV...) so že plačane, naneslo je 171€. Treba je narediti samo še homologacijo in to bo potem vse. Torej cena 450€ + 171€ + 38€ + gorivo = 659€ + gorivo. Tukaj manjka še homologacija. Z dajatvami ni bilo problema, v četrtek se je na Letališko 16 prineslo papirje, katere je Dora izročil (račun itd,...), v petek zjutraj pa so že poslali račun na email ----> samo še plačilo ----> fertik.
Kako bo s homologacijo, še sporočim.

Sama vgradnja pa izgleda tako:
- Za pot se potrebuje cca 5h. Torej, kreniti bi bilo potrebno ob 3:00 zjutraj, da se pride ob 8:00 tja. Dora sicer začne delati ob 9:00, ampak da se vozilo do 9h že malo ohladi, je dobro priti vsaj pol ure prej. Mi smo krenili še dobre pol ure prej, da smo lahko vozili zmerneje, beri počasneje... :D
- Gospodu Dori izročili vozilo, se za cel dan porazgubili v Novem Sadu (tržnica, čevapi, ogled mesta, malce oddiha v parku)
- Poleg Dore sta na vozilu delala še dva zaposlena
- Malo pred 16:30 nam je tora preko SMS sporočil, da je vozilo fertik, da bi moral eden od nas z njimi na vožnjo zaradi nastavitev sistema + kalibracije. Menda da je tam prepovedano voziti tuje vozilo, če voznik ni prisoten. Napolnilo se je rezervoar, nato med vožnjo po avtocesti uredilo vse kar je bilo software-sko potrebno.
- Pripeljalo vozilo nazaj, se preverilo tesnost sistema + končni pregled vsega skupaj.
- Ne znam reči, kdaj točno je bilo vse zaključeno, recimo med 17:30 in 18:00, ker smo rekli še kar nekaj besed izven LPG-ja. Torej, kako je tam, kaj počnemo, kako pri nas itd... Skratka bla bla bla.. :lol:
- Kupili smo nekaj kompletov filtrov (filter tekoče + plinaste faze skupaj staneta 3€), ker je menjava enostavna, na koncu se samo preveri tesnost s peno ali milnico.
- Nazaj na pot in ob 24:00 smo bili doma.
- Med potjo se je sosed čudil, koliko mirneje in bolj gladko motor deluje. Vidno je bil zadovoljen, ker res lepo prede, ne cuka itd...

Že nekaj dni se vozi s tem avtom v službo in pravi, da še vedno deluje kot je treba, da še ni zaznal nobene nevšečnost, cukanja, light showow oranžne lučke in podobnih simptomov.

Glede okvar itd:
- Dele lahko Gospod Dora pošlje po pošti, če se eventuelno kaj zgodi.
- Pri njemu se za cca 30 - 40€ lahko kupi tudi original STAG USB kabel, preko katerega se lahko vse spremlja, prečita mape, pošlje mape gospodu Dori na email. On lahko iz teh map marsikaj vidi in če sem prav razumel, lahko pošlje tudi prirejene mape, katere se preko linka naloži nazaj.
- Verjetno bi se dalo tudi dogovoriti, da se Dora na daljavo priključi na rač in pregleda + uredi vse, kar je software-sko potrebno.
- Ali je po 5.000 km res potrebno pri tem sistemu izvesti rekalibracijo ali ne, žal ne vem.
- Kakorkoli, rekalibracija ne bi smela biti problematična, saj so na uradni STAG strani navodila, kako se to izvrši. Ali so potrebne takrat še kake nastavitve, ne vem.
- Dobra lastnost STAG sistema je, da ima pravzaprav standardiziran priklop ---> Beri, da v resnici ni potreben kak poseben kabel ali protokol, pač pa samo čisto navaden USB ---> RS232 pretvornik. TX priključiš na RX, RX pa na TX. Maso na maso:
https://www.electronicsblog.net/how-to- ... ial-cable/
https://cbc.rs/threads/45245-LPG-AC-Sta ... -Uradi-Sam
Cena takega kabla pa je zanemarljiva.


Aja, filtre naj bi se menjalo na 15.000 km na naš plin. Morda celo več, pravi Dora, ker ima dobro mnenje o plinu v SLO. Tukaj je morda njegovo mnenje irelevantno, saj najbrž našega plina ni mogel testirati na dolgi rok. :D

Zagotovo javim, če bodo nastopile kake težave in kako se bodo rešile. Tudi, kakšni bodo filtri po 15.000 km.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic Sr dec 09, 2015 6:25 pm

Hvala zzitop, me pa zanima ali to pomeni, da misli tvoj sosed sam delati potrebne servise (filtri, tekočine za mazanje, svečke itd.). Greš lahko omenjene servise delati tudi k kakšnemu drugemu mojstru v SLO ali le ti nočejo servisirati tujih vgradenj? Me zanimajo še kakšne izkušnje ljudi, ki imajo od Dore dalj časa sisteme kje so napravo servisirali itd.

Malo se zanimam za avtoplin, sem se že pred letom, ko sem kupil avto, pa je takrat kazalo da bom delal cca 15k km na leto, trenutno pa se je situacija spremenila in jih delam cca 25k km na leto tako da bi bila vgradnja še bolj rentabilna.

Malo sem se tudi zanimal pri slovenskih "mojstrih", iz Sigasa mi je mojster rekel okoli 1650 evrov kar je pa nesramno blizu Prinsa, za katerega se vsi verjetno strinjamo, da je nesporna kvaliteta.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr dec 09, 2015 6:34 pm

5cenic je napisal/-a:Hvala zzitop, me pa zanima ali to pomeni, da misli tvoj sosed sam delati potrebne servise (filtri, tekočine za mazanje, svečke itd.). Greš lahko omenjene servise delati tudi k kakšnemu drugemu mojstru v SLO ali le ti nočejo servisirati tujih vgradenj?


Ne vem točno, kako si to mislil. Filtri (oljni, zračni, kabinski,..), motorna olja in ostale tekočine, svečke itd... nimajo prav nobene veze z vgrajevalcem, tako da jih seveda lahko menjaš pri ostalih serviserjih v SLO.

Za plin je potrebno menjati samo filter plinaste in tekoče faze, kar pa ti spet komot naredi tudi vsak mehanik, če sam nikakor nočeš. Važno samo, da po menjavi in med delovanjem na plin preveri tesnjenje.

Tako da ne, sosed bo vse servise delal naprej kot do sedaj. Edina sprememba pri obstoječih servisih bo, da bo olje Total Quartz 5W40 zamenjal z Aral High Tronic New 5W40 zaradi ACEA C3 standarda (najprimernejši za LPG).

Dodatek bo menjava plinskih filtrov, kar pa je tudi vse.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic Sr dec 09, 2015 6:45 pm

zzitop je napisal/-a:
5cenic je napisal/-a:Hvala zzitop, me pa zanima ali to pomeni, da misli tvoj sosed sam delati potrebne servise (filtri, tekočine za mazanje, svečke itd.). Greš lahko omenjene servise delati tudi k kakšnemu drugemu mojstru v SLO ali le ti nočejo servisirati tujih vgradenj?


Ne vem točno, kako si to mislil. Filtri (oljni, zračni, kabinski,..), motorna olja in ostale tekočine, svečke itd... nimajo prav nobene veze z vgrajevalcem, tako da jih seveda lahko menjaš pri ostalih serviserjih v SLO.

Za plin je potrebno menjati samo filter plinaste in tekoče faze, kar pa ti spet komot naredi tudi vsak mehanik, če sam nikakor nočeš. Važno samo, da po menjavi in med delovanjem na plin preveri tesnjenje.

Tako da ne, sosed bo vse servise delal naprej kot do sedaj. Edina sprememba pri obstoječih servisih bo, da bo olje Total Quartz 5W40 zamenjal z Aral High Tronic New 5W40 zaradi ACEA C3 standarda (najprimernejši za LPG).

Dodatek bo menjava plinskih filtrov, kar pa je tudi vse.

Malo nerazumljivo napisano ker nisem hotel dolgovezit.
Filtre: sem mislil filter plinaste in tekoče faze
Tekočine za mazanje: sem mislil tekočino za mazanje ventilov, ki jo ima večina naprav
Svečke: sem mislil pač svečke - naj bi se pri plinu uporabljale neke druge ali ni tako

Negre se samo za servise vendar tudi kje material dobiti ali je to na voljo v vsaki "mesariji"?

Kako je pa z garancijo pri Dori?

Nisem še nikoli niti videl, kako čudo od plinske naprave v živo zgleda, zato se raje prepričam kako in kaj je z servisi. Ti Dora verjetno tudi tam razkaže kako kaj zamenjat, zrihtat itd, bi v takem primeru s sabo vzel očeta, ki je avtomehanik.

Edit: aja še to, verjetno je v ceno pri Dori vključen tudi Srbski DDV. Ali ste razmišljali, da bi ga zahtevali nazaj, kakšen je postopek? Ali se sploh splača s tem ubadati?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr dec 09, 2015 7:17 pm

Filter plinaste in tekoče faze ti potem oče zamenja, pa če ga zbudiš ob treh ponoči. ;)
Ne, nima večina naprav mazanja ventilov. Smiselno je to vgraditi samo pri motorjih, kateri zaradi ventilov to potrebujejo. Poglej za svoje vozilo:
http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... es-gpl.php

Če poleg piše "Lubrifiant Moteur", potem potrebuješ, sicer ne.

Svečke res nimajo veze z vgrajevalcem in se da v osnovi čisto iste, kot na bencin. LPG svečke so večinoma nateg. Izjemoma je potrebno zmanjšati razmak med elektrodama za 0.1mm in izbrati svečke hladnejše vrednosti. To se pokaže, ko jih prvič menjaš. Če so presvetle, so se pregrevale, zato daš hladnejše. Tvoj oče bo takoj videl, če je to potrebno, ko jih bo po prvem LPG intervalu vzel ven.
Edino če ima tvoj motor večpolne svečke, se za LPG vgradi enopolni ekvivalent.

Namesto teh kolobocij pa lahko daš za tvoje vozilo priporočene Brisk Silver. Pa še to samo zato, ker imajo ceno običajnih svečk:
http://www.brisk.biz/catalogues/spark-plugs
Te pa so prirejene za LPG. Ampak dejstvo ostaja menja jih avtomehanik in ne LPG vgrajevalec.

Glede garancije, zagotovo jo dobiš, a ne vem, koliko let. Moram dobiti soseda, da preveriva. Upam pa, da se že pred tem na forumu oglasi Dora, ker nekaj prispevkov je pred kratkim že napisal.

Da, prepričan sem, da Dora tvojemu očetu z lahkoto pokaže, kako kaj zamenjati. Še bolj prepričan pa sem, da tvoj oče to naredi, brez da mu to kdo pokaže, če praviš, da je mehanik.
Namreč, plinska naprava je zelo zelo enostavna. Toroid in vse kar je zadaj, skoraj ni kaj za popravljati. Spredaj pa računalnik, kateri je samo priklopljen. Uparjalnik povezan s cevmi hladilne + vakuum + dovod + nekaj kablov, katere ne moreš priključiti napak.
Injektorji, samo pritrjeni in povezani s cevkami + nekaj konektorjev.
Elektromagnetni ventil. Spet cev not, cev ven + električno krmiljenje preko konektorja.

Seveda, v ceni je tudi srbski DDV. A za povrnitev je treba izpolniti nek papir, potem na meji potrditi, nato pa se lahko vrne (a ne vem, če že isti dan) do vgrajevalca, kateri ti vrne znesek. Dokument je v Cirilici, zato je nekaj nejasnosti. Za ta dokument se potrebuje tudi potni list, osebna menda ni dovolj.
Nekateri pravijo, da bi se lahko že takoj pri vgrajevalcu dogovoril, da napiše račun brez DDV. Potrebno bi bilo pobrskati po internetu.
Nam se ni zdelo vredno s tem ubadati, čeprav bi potem dobili nazaj 20% cene + na ta znesek zmanjšan naš davek + naša carina.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr dec 09, 2015 7:21 pm

Aja, še to. Mislim da je @brs tudi vgrajeval v Srbiji. Poišči njegove prispevke, mislim da on ve nekaj več ker je že pred nekim lepim časom vse to uredil.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic Sr dec 09, 2015 10:34 pm

plinaš je napisal/-a:fordovi motorji spadajo med slabše kar se tiče predelav na plin - enako kot se ljudje izogibajo oplov in renaultov - zaradi slabe kvalitete tovarniško vgrajenih sedežev ventilov in ventilov ...
pri renaultu je recimo svetla izjema 1.6 16v motor - k4m ali n - ki na plinu dela enkratno ...

No za to pa nisem vedel. Sam imam Renault 1.6 16v letnik 2010, 110km. Primeren za predelavo ali ne?

Edit: ugotovil, da je moj motor k4m torej neproblematičen. Kolikor sem videl iz linka od zzitopa tudi ne potrebuje mazanja, imam prav?

Edit2: verjetno malo neumno vprašanje pa vseeno. Kako je nato po predelavi z servisi, čez slabih 7k imam glavni servis. Se stvari podere na enak način ali je plinska naprava kaj v napoto?
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr dec 09, 2015 11:45 pm

5cenic je napisal/-a:Edit: aja še to, verjetno je v ceno pri Dori vključen tudi Srbski DDV. Ali ste razmišljali, da bi ga zahtevali nazaj, kakšen je postopek? Ali se sploh splača s tem ubadati?

Najbrž ne, ker boš pač plačal DDV v Sloveniji, kjer je višji (Srbija 20%, Slovenija 22%).

'Prešvercal' pa naprave najbrž ne boš, če jo boš hotel homologirat.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr dec 09, 2015 11:51 pm

@danci1973, ne vem, če se razumemo. V ceno v Srbiji, katero se plača vgrajevalcu, je vštet tudi srbski DDV. Pri nas na celotno ceno plačaš še SLO davek + carino. Z drugimi besedami, carino tudi na srbski davek, ravno tako davek na srbski davek.

Cenovno je to veliko večja razlika kot samo tistih srbskih 20%. Če bi to lahko dobil nazaj, bi suma bila lepo lepo znižana.

In seveda kolega @5cenic ne govori o švercanju naprave, saj v tem primeru ne bi niti homologiral, ne bi plačal pri nas niti davka niti carine.

Edit: Torej, končna cena skupaj z dajatvami je še vedno 20% večja v primerjavi s scenarijem, ko bi dobil srbski davek nazaj.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Če dec 10, 2015 12:11 am

Long Term Fuel Trim je bil vedno okol 25..... prejšni teden pa panika....

Slika

Slika

Avto je tudi deloval občutno drugače....ampak prižgal ni nobene lučke ( sklepam da lahko korigira do +100). Ampak ker pač tole ni vredu sem se dogovoril za ponastavitev sistema....odklopil aku za pol ure (ecu bi naj pozabil LTFT vrednosti....) , nalil poln tank in nardil 400 km....

Kaj porečete na to ?

Slika

Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Če dec 10, 2015 9:22 am

zzitop je napisal/-a:@danci1973, ne vem, če se razumemo. V ceno v Srbiji, katero se plača vgrajevalcu, je vštet tudi srbski DDV. Pri nas na celotno ceno plačaš še SLO davek + carino. Z drugimi besedami, carino tudi na srbski davek, ravno tako davek na srbski davek.

Cenovno je to veliko večja razlika kot samo tistih srbskih 20%. Če bi to lahko dobil nazaj, bi suma bila lepo lepo znižana.

In seveda kolega @5cenic ne govori o švercanju naprave, saj v tem primeru ne bi niti homologiral, ne bi plačal pri nas niti davka niti carine.

Edit: Torej, končna cena skupaj z dajatvami je še vedno 20% večja v primerjavi s scenarijem, ko bi dobil srbski davek nazaj.

Ahhh, seveda. Sem pozabu, da Srbija ni EU.

Pri EU državah pa je (vsaj v nekaterih primerih, menda, morda samo za pravne osebe?), da lahko plačaš njihov DDV, ali pa pri njih kupiš brez DDV in tega potem plačaš v matični državi.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov