5cenic je napisal/-a: odločil sem se za Barracuda injektorje namesto Valtek itd.), zanima me samo kaj pravite na kvaliteto teh komponent?
zzitop je napisal/-a:Primer so Hana injektorji, katere pri nas, žal tudi na tem forumu, še vedno ljudje hvalijo (preberi malo tole temo in boš videl o čem govorim). Vandar tako je bilo včasih, Poljaki že kake 3 leta ugotavljajo, da je Hana injektorjem padla kakovost.
In namesto Hane predlagajo točno Barracudo.
5cenic je napisal/-a:Evo ker večina ve malo več od mene o teh stvareh.
Kontaktiral sem Doro in sem že skoraj odločen, da grem vgraditi k njemu. Gre se za avto Renault Scenic letnik 2010 1.6 16v k4m motor (ne rabi mazanja).
Bluzenje.plinaš je napisal/-a:- papir monterja o plinotesnosti naprave ne velja tako da moraš pridobiti potrdilo slovenskega monterja , ki ti opravi pregled plinotesnosti
zzitop je napisal/-a:5cenic je napisal/-a:Je kdo na tem forumu naredil predelavo v tujini (Srbija)?
Kako je nato z ponastavitvijo plinske naprave po cca 5k km, ki je kolikor slišim skoraj vedno potrebna, servisi plinske naprave, reklamacijami itd. Za vse potrebno hoditi v Srbijo ali ima kakšno podjetje iz Srbije tudi v Slo podružnico, ki poskrbi za to.
Hvala za odgovore.
Ni se šlo za moje vozilo, pač pa za sosedovo. Skupaj sva šla vgraditi avtoplinski sistem STAG v avtoservis Dora:
http://autogas.rs/
Cena bi bila točno taka, kot je že pred tem gospod Zoran Doroslavac - Dora omenil preko email-a: 450€. Vgradnja vsebuje toroidni rezervoar in računalnik Stag 4 Plus. Z "bojlerjem" bi bilo ceneje. S sosedom se nisva zanimala, točno koliko ceneje.
VENDAR se je sosed na licu mesta premislil, ko je videl STAG Q-box PLUS računalnik. Doplačilo pa 15€, torej skupaj 465€.
Dora je sicer odsvetoval Stag Qbox Plus v stilu, da se s takim računalnikom in na dotičnem vozilu nebi praktično nič pridobilo. Ampak za tako ugodno cenovno razliko se je sosed vseeno odločil za novejši, zmogljivejši računalnik.
Cestnina je prišla 38€ v obe smeri. Koliko goriva se porabi za teh 516km (od LJ), si zna pa vsak sam izračunati. Dobra stvar je, da se gre proti domu že s plinom, zato je strošek nižji, kot bi bil sicer.
Dajatve (Carina + DDV...) so že plačane, naneslo je 171€. Treba je narediti samo še homologacijo in to bo potem vse. Torej cena 450€ + 171€ + 38€ + gorivo = 659€ + gorivo. Tukaj manjka še homologacija. Z dajatvami ni bilo problema, v četrtek se je na Letališko 16 prineslo papirje, katere je Dora izročil (račun itd,...), v petek zjutraj pa so že poslali račun na email ----> samo še plačilo ----> fertik.
Kako bo s homologacijo, še sporočim.
Sama vgradnja pa izgleda tako:
- Za pot se potrebuje cca 5h. Torej, kreniti bi bilo potrebno ob 3:00 zjutraj, da se pride ob 8:00 tja. Dora sicer začne delati ob 9:00, ampak da se vozilo do 9h že malo ohladi, je dobro priti vsaj pol ure prej. Mi smo krenili še dobre pol ure prej, da smo lahko vozili zmerneje, beri počasneje...![]()
- Gospodu Dori izročili vozilo, se za cel dan porazgubili v Novem Sadu (tržnica, čevapi, ogled mesta, malce oddiha v parku)
- Poleg Dore sta na vozilu delala še dva zaposlena
- Malo pred 16:30 nam je tora preko SMS sporočil, da je vozilo fertik, da bi moral eden od nas z njimi na vožnjo zaradi nastavitev sistema + kalibracije. Menda da je tam prepovedano voziti tuje vozilo, če voznik ni prisoten. Napolnilo se je rezervoar, nato med vožnjo po avtocesti uredilo vse kar je bilo software-sko potrebno.
- Pripeljalo vozilo nazaj, se preverilo tesnost sistema + končni pregled vsega skupaj.
- Ne znam reči, kdaj točno je bilo vse zaključeno, recimo med 17:30 in 18:00, ker smo rekli še kar nekaj besed izven LPG-ja. Torej, kako je tam, kaj počnemo, kako pri nas itd... Skratka bla bla bla..![]()
- Kupili smo nekaj kompletov filtrov (filter tekoče + plinaste faze skupaj staneta 3€), ker je menjava enostavna, na koncu se samo preveri tesnost s peno ali milnico.
- Nazaj na pot in ob 24:00 smo bili doma.
- Med potjo se je sosed čudil, koliko mirneje in bolj gladko motor deluje. Vidno je bil zadovoljen, ker res lepo prede, ne cuka itd...
Že nekaj dni se vozi s tem avtom v službo in pravi, da še vedno deluje kot je treba, da še ni zaznal nobene nevšečnost, cukanja, light showow oranžne lučke in podobnih simptomov.
Glede okvar itd:
- Dele lahko Gospod Dora pošlje po pošti, če se eventuelno kaj zgodi.
- Pri njemu se za cca 30 - 40€ lahko kupi tudi original STAG USB kabel, preko katerega se lahko vse spremlja, prečita mape, pošlje mape gospodu Dori na email. On lahko iz teh map marsikaj vidi in če sem prav razumel, lahko pošlje tudi prirejene mape, katere se preko linka naloži nazaj.
- Verjetno bi se dalo tudi dogovoriti, da se Dora na daljavo priključi na rač in pregleda + uredi vse, kar je software-sko potrebno.
- Ali je po 5.000 km res potrebno pri tem sistemu izvesti rekalibracijo ali ne, žal ne vem.
- Kakorkoli, rekalibracija ne bi smela biti problematična, saj so na uradni STAG strani navodila, kako se to izvrši. Ali so potrebne takrat še kake nastavitve, ne vem.
- Dobra lastnost STAG sistema je, da ima pravzaprav standardiziran priklop ---> Beri, da v resnici ni potreben kak poseben kabel ali protokol, pač pa samo čisto navaden USB ---> RS232 pretvornik. TX priključiš na RX, RX pa na TX. Maso na maso:
https://www.electronicsblog.net/how-to- ... ial-cable/
https://cbc.rs/threads/45245-LPG-AC-Sta ... -Uradi-Sam
Cena takega kabla pa je zanemarljiva.
Aja, filtre naj bi se menjalo na 15.000 km na naš plin. Morda celo več, pravi Dora, ker ima dobro mnenje o plinu v SLO. Tukaj je morda njegovo mnenje irelevantno, saj najbrž našega plina ni mogel testirati na dolgi rok.
Zagotovo javim, če bodo nastopile kake težave in kako se bodo rešile. Tudi, kakšni bodo filtri po 15.000 km.
jurcek85 je napisal/-a:Zdravo,
včeraj zjutraj sem opazil, da se mi je check engine lučka izklopila in, ko prišel domov sem priklopil OBD vmesnik in ugotovil, da je Long Term Fuel Trim (bank 1) OK in da niha med - in + v mejah normale. Napaka še vedno P0171. To ostane dokler se ne zbriše
Zmotila pa me je nova napaka, in sicer P2096. Kaj zdaj spet to zraven.
Opazil pa sem da ko vozim nekje po avtocesti in manjši klanec mi na momente malo cukne avto.
Danes zjutraj pa mi ponovno zasvet lučka in moram doma pogledat, če je LTFT ponovno preko dovoljene meje ali kaj vzrok.
mnenja?
Hvala
lp
lisko je napisal/-a:[quote
P0171 - System Too Lean Bank 1
P2096 - Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank 1
madpanter je napisal/-a:Ali obstaja kje kaki spisek kateri avti potrebujejo valve care in kateri ne? Sem v fazi iskanja novega avta in da vidim malo kake so kaj opcije glede LPG.
High pressure filter for LPG autogas systems. Filter is expected to fuel infusion. It prevents dirt from getting into the installation. There is a sintered bronze, exchangeable and washable filter cartridge inside (CF-110). Class 1. Working temperature: -20°C to 120°C. Maximal working pressure: 3000kPa. Approval: E20-67R-010957.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov