Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic Če dec 10, 2015 5:12 pm

Tole me še zanima, če mi zna kdo odgovoriti. Verjetno malo neumno vprašanje pa vseeno. Kako je nato po predelavi z servisi, čez slabih 7k imam glavni servis. Se stvari podere na enak način ali je plinska naprava kaj "v napoto"?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če dec 10, 2015 5:17 pm

Nič ni v napoto. Vse je identično. Vedeti moraš, da se motor vozila servisira ločeno od plinske naprave. Seveda ti nič ne preprečuje, da to delaš istočasno, pa vendar.
 
nejc1986
Novinec
 
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe dec 11, 2015 5:59 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a nejc1986 So dec 12, 2015 4:27 pm

Se moja izkusnja, xsara picasso letmik 09,80t km, od tega 25 t km na plin. Skupaj z homologackjo 1300 eur pri plineksu, skupaj z mazanjem ventilov. Zadeva super,prej je pila 7,5 l do 8l benza,zdj 9,5 do 10l plina,velika vecina ac od 130 do 145 kmh. Rez.kolo vozim v prtljazniku,benza mi pije preracunano 0,25l na 100km, oz .tankam 10litrov na vsakih 4t km,se pozna da mam mal zagonkv, se usedem in peljem 1h , ugasnem in poplldne isto. Prisparam slabe 4eur na 100km ,tukaj sem vracunal tudi stroske servisa to je 60 eur na 20t km in bencina.

Moti me da je tank samo 44l,vecji ne gre na mesto rez.kolesa, torej nardim 400km z enim tankom, cager za plin je nenatancen,ampak od priziga rezerve nardim se vsaj 160km tk d je dobra orientacija. Cager za benz kaze nerealno in se zresetira po parih vzigih vedno kaze manj kot je resnica. Pozna se izguba moci ampak res minimalno, preskoki iz plina na benz in obratno so nezaznavni. Odprtino za tankanje imam zraven mesta za tankanje benza.

Tankam na plinarni lj... najvecja napaka... da nisem vgradkl ze prej :lol: upam da tako ostane,baje so masine kul za predelavo... Skratka,priporocam... lp

aja, ima kdo izkusnje s celjsko plinarno????? Naredil 70 km manj z njihovim plinom. Baje imajo ogromen delez propana, ve kdo kaj o tem???
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Ne dec 13, 2015 1:14 pm

Celjska plinarna ima res nek čuden plin. Res, da je poceni ampak sam sem naredil dosti kilometrov manj z enim polnjenjem kot, če tankam drugje. Nekako takole gredo moje porabe plina:

Agip Slovenska Bistrica od 7,8 - 8,5 l na 100 km
Petrol Šentjur oz Slovenska Bistrica okrog 8 l na 100 km
Plinski center Maribor 7, 5 - 8 l na 100 km
Plinarna Celje od 9,2 l na 100 km naprej :(

To so moji približki glede na račune in izračunane vrednosti porabe na 100 km. Prevozil sem 12.000 km na plin in vedno tankam na teh postajah v SLO. ( Avto: Peugeot 207 1.4 16V (90KM) poraba z bencinom pred predelavo 6,5 l na 100 km ).

Vgradnja se mi bo povrnila po 25 - 30 tisoč km, trenutno sem zelo zadovoljen.

Dejstvo je, da si niti več ne predstavljam avta brez plina in tudi v prihodnosti mislim, da bom ostal na plinu dokler pač električni avti ne bodo malo cenejši.

Stroški plina + valve care + bencina so nekje 4,5 € na 100 km, mogoče mal več pozimi. Mislim, da tudi z dizlom tega ni mogoče doseči sploh po kozjih stezicah, kjer se jaz vozim. :lol: :roll:

Informativno sem gledal kit zamenjave sedežev ventilov in ventile za moj motor. Material je nekje 150€ tako, da tudi če mi skuri ventile oziroma sedeže le teh, jih bom enostavno zamenjal in je stvar rešena :) Sem pa nekje prebral, da ventili pri 16V mašinah niso tak problem pri LPG predelavi.

Lp
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To dec 15, 2015 3:09 pm

Evo ker večina ve malo več od mene o teh stvareh.

Kontaktiral sem Doro in sem že skoraj odločen, da grem vgraditi k njemu. Gre se za avto Renault Scenic letnik 2010 1.6 16v k4m motor (ne rabi mazanja).

Zmenila sva se za Stag Q-Box plus, Barracuda injektorje in Tomasetto uparjalnik. Cena mi je všeč (malo višja kot pri zzitopu ampak je mal komplikacij kot je plastično dno prtljažnika in more nosilce nardit pa odločil sem se za Barracuda injektorje namesto Valtek itd.), zanima me samo kaj pravite na kvaliteto teh komponent?

Hvala že vnaprej za odgovore.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To dec 15, 2015 4:11 pm

Lepo pozdravljen!

Upam, da dobiš kak objektivni odgovor. Vseeno pa mislim, da je najbolje z pomočjo google translate preveriti informacije s Poljske. Tam je LPG najbolj razširjen in imaš precej entuziastov, kateri živijo za to.
Obstajajo forumi kot so elektroda.pl in http://lpg-forum.pl, pa še kak, kjer dobiš tone informacij. Vem da je včasih težko razumeti google translate, pa vendar se da izluščiti, kaj želijo povedati.

Primer so Hana injektorji, katere pri nas, žal tudi na tem forumu, še vedno ljudje hvalijo (preberi malo tole temo in boš videl o čem govorim). Vandar tako je bilo včasih, Poljaki že kake 3 leta ugotavljajo, da je Hana injektorjem padla kakovost. ;)
In namesto Hane predlagajo točno Barracudo. Bili so dvomi, da so to nove stvari na tržišču, zato še ni možno podati resnih ugotovitev. Verjetno je sedaj že kaj več znanega. No, tudi gospod Dora mi je direktno povedal, da se za Barracudo k njemu ni še nihče vrnil ali reklamiral, da zato ne more podati ocene o trajanju injektorjev. Da seveda ne ve, koliko kilometrov imajo ljudje z njimi, a ker ni še nikogar, je vzdržljivost dobra.

Stag Qbox Plus je dejansko super krmilna enota.

Tomasetto mi je neznanka, nikoli se nisem zanimal, zato google.pl nastavi na Poljščino in boš prišel do rezultatov. Ja, nekaj časa ti bo vzelo, če želiš dobre informacije.

Sicer pa poglej, koliko inštalaterjev je na Poljskem v primerjavi z drugimi:
http://www.mylpg.eu/installers/
In število poljskih polnilnic (4191) primerjaj z ostalimi. Skoraj dvakrat več kot Italija, čeprav je Poljakov 35% manj.
http://www.mylpg.eu/stations/
Zagotovo ti podatki povedo veliko o razširjenosti sistema tam, posledično pa tudi garancija za veliko update-anih infomacij.

LP

Edit: Aja, Tak STAG sistem je trenutno gotovo najugodnejša ponudba na tržišču. Najugodnejša ni mišljena kot najcenejša, pač tista, katera ima najboljše razmerje kvaliteta/cena.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr dec 16, 2015 8:59 am

5cenic je napisal/-a: odločil sem se za Barracuda injektorje namesto Valtek itd.), zanima me samo kaj pravite na kvaliteto teh komponent?


zzitop je napisal/-a:Primer so Hana injektorji, katere pri nas, žal tudi na tem forumu, še vedno ljudje hvalijo (preberi malo tole temo in boš videl o čem govorim). Vandar tako je bilo včasih, Poljaki že kake 3 leta ugotavljajo, da je Hana injektorjem padla kakovost. ;)
In namesto Hane predlagajo točno Barracudo.


Da še sam napišem svoje izkušnje . . .

V prvem Santa Fe-ju je imel brat, ne spomnim se katere injektorje, vendar jih je potem ko je nabasal na "odličen plin na petrolu", zamenjal za Valtek (komplet je bil, mislim da manj kot 50 €, pred cca 4 - 5 leti), saj je bilo ceneje kot pa čiščenje. Vozil brez težav do prodaje vozila

V drugem Santa Fe-ju je imel oče Hana injektorje in je že po cca 20k km tudi on tankal "odličen plin" in smo jih posledično zamenjali za mislim da Magic injektorje. Vozil še cca 100k km do prodaje.

Sam imam sedaj na škodilaku s Hana injektorji prevoženih dobrih 67k km brez posebnosti, je pa res, da tankam izključno na 2 črpalkah in nikoli takoj zatem ko polnijo rezervoarje (z izjemo dopusta, ko tankam pri Butan plinu v Izoli).

Če bi še enkrat predeloval in v kolikor bi imel kakšne težave, bi verjetno izbral Valteka in ga po potrebi vsakih npr xx k km zamenjal, saj je cena zanemarljiva.

Glede na to, da je monter oddaljen nekaj več km, se popolnoma strinjam z barracuda injektorji.

Sicer pa so cenovno injektorji srednjega razreda nekje tu, tu, Valtek . . . srednji razred . . . , in nato BRC in Keihin sta vidno dražji znamki.

Teramo dalje . . .

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr dec 16, 2015 9:16 am

Se kar strinjam s tem, kar pravi @japanac. Razlog, zaradi česar sva s sosedom izbrala Valtek, je tudi nizka cena. Skupaj s poštnino za 4 cilindre stanejo 38€.

Povrhu vsega pa stane komplet za obnovo Valtek injektorjev 7€ + 5€ poštnina. Potrebuje pa se še mikrometer, katerega cena je 15€. Obnova pa - simpl ko pasulj.

Vendar pa je odvisno tudi, kako hiter mora biti vbrizg, za zahtevnejše motorje Valtek ne zadošča. Barracuda pa pač.
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Sr dec 16, 2015 12:41 pm

5cenic je napisal/-a:Evo ker večina ve malo več od mene o teh stvareh.

Kontaktiral sem Doro in sem že skoraj odločen, da grem vgraditi k njemu. Gre se za avto Renault Scenic letnik 2010 1.6 16v k4m motor (ne rabi mazanja).


Zdravo :-) To da K4M mašina ne rabi mazanja ti je Dora rekel al si se sam tak odlocil, oziroma si kje drugje zasledil?? Zanima me zaradi vgradnje plina v isti avto v prihodnosti...

Hvala!
 
jurcek85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: To mar 23, 2010 10:14 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a jurcek85 Če dec 17, 2015 9:51 am

Zdravo,
včeraj zjutraj sem opazil, da se mi je check engine lučka izklopila in, ko prišel domov sem priklopil OBD vmesnik in ugotovil, da je Long Term Fuel Trim (bank 1) OK in da niha med - in + v mejah normale. Napaka še vedno P0171. To ostane dokler se ne zbriše
Zmotila pa me je nova napaka, in sicer P2096. Kaj zdaj spet to zraven.
Opazil pa sem da ko vozim nekje po avtocesti in manjši klanec mi na momente malo cukne avto.

Danes zjutraj pa mi ponovno zasvet lučka in moram doma pogledat, če je LTFT ponovno preko dovoljene meje ali kaj vzrok.

mnenja?

Hvala

lp
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če dec 17, 2015 11:06 pm

plinaš je napisal/-a:- papir monterja o plinotesnosti naprave ne velja tako da moraš pridobiti potrdilo slovenskega monterja , ki ti opravi pregled plinotesnosti
Bluzenje.


Papir o plinotesnosti je veljal. Še posebej sva vprašala osebje na tehničnih in človek se je seveda nasmejal, povprašal, od kod pa take neumnosti. Na homologaciji ni bilo niti ene same, samcate težave. Oddalo se je papirje, prišel človek, zapeljal vozilo not, poslikal nekaj stvari. Kmalu smo lahko šli plačati homologacijo - 45€

Celoten proces je trajal slabih 30 minut.

dodam še prejšnji prispevek:

zzitop je napisal/-a:
5cenic je napisal/-a:Je kdo na tem forumu naredil predelavo v tujini (Srbija)?

Kako je nato z ponastavitvijo plinske naprave po cca 5k km, ki je kolikor slišim skoraj vedno potrebna, servisi plinske naprave, reklamacijami itd. Za vse potrebno hoditi v Srbijo ali ima kakšno podjetje iz Srbije tudi v Slo podružnico, ki poskrbi za to.

Hvala za odgovore.


Ni se šlo za moje vozilo, pač pa za sosedovo. Skupaj sva šla vgraditi avtoplinski sistem STAG v avtoservis Dora:
http://autogas.rs/

Cena bi bila točno taka, kot je že pred tem gospod Zoran Doroslavac - Dora omenil preko email-a: 450€. Vgradnja vsebuje toroidni rezervoar in računalnik Stag 4 Plus. Z "bojlerjem" bi bilo ceneje. S sosedom se nisva zanimala, točno koliko ceneje.
VENDAR se je sosed na licu mesta premislil, ko je videl STAG Q-box PLUS računalnik. Doplačilo pa 15€, torej skupaj 465€.
Dora je sicer odsvetoval Stag Qbox Plus v stilu, da se s takim računalnikom in na dotičnem vozilu nebi praktično nič pridobilo. Ampak za tako ugodno cenovno razliko se je sosed vseeno odločil za novejši, zmogljivejši računalnik.

Cestnina je prišla 38€ v obe smeri. Koliko goriva se porabi za teh 516km (od LJ), si zna pa vsak sam izračunati. Dobra stvar je, da se gre proti domu že s plinom, zato je strošek nižji, kot bi bil sicer.

Dajatve (Carina + DDV...) so že plačane, naneslo je 171€. Treba je narediti samo še homologacijo in to bo potem vse. Torej cena 450€ + 171€ + 38€ + gorivo = 659€ + gorivo. Tukaj manjka še homologacija. Z dajatvami ni bilo problema, v četrtek se je na Letališko 16 prineslo papirje, katere je Dora izročil (račun itd,...), v petek zjutraj pa so že poslali račun na email ----> samo še plačilo ----> fertik.
Kako bo s homologacijo, še sporočim.

Sama vgradnja pa izgleda tako:
- Za pot se potrebuje cca 5h. Torej, kreniti bi bilo potrebno ob 3:00 zjutraj, da se pride ob 8:00 tja. Dora sicer začne delati ob 9:00, ampak da se vozilo do 9h že malo ohladi, je dobro priti vsaj pol ure prej. Mi smo krenili še dobre pol ure prej, da smo lahko vozili zmerneje, beri počasneje... :D
- Gospodu Dori izročili vozilo, se za cel dan porazgubili v Novem Sadu (tržnica, čevapi, ogled mesta, malce oddiha v parku)
- Poleg Dore sta na vozilu delala še dva zaposlena
- Malo pred 16:30 nam je tora preko SMS sporočil, da je vozilo fertik, da bi moral eden od nas z njimi na vožnjo zaradi nastavitev sistema + kalibracije. Menda da je tam prepovedano voziti tuje vozilo, če voznik ni prisoten. Napolnilo se je rezervoar, nato med vožnjo po avtocesti uredilo vse kar je bilo software-sko potrebno.
- Pripeljalo vozilo nazaj, se preverilo tesnost sistema + končni pregled vsega skupaj.
- Ne znam reči, kdaj točno je bilo vse zaključeno, recimo med 17:30 in 18:00, ker smo rekli še kar nekaj besed izven LPG-ja. Torej, kako je tam, kaj počnemo, kako pri nas itd... Skratka bla bla bla.. :lol:
- Kupili smo nekaj kompletov filtrov (filter tekoče + plinaste faze skupaj staneta 3€), ker je menjava enostavna, na koncu se samo preveri tesnost s peno ali milnico.
- Nazaj na pot in ob 24:00 smo bili doma.
- Med potjo se je sosed čudil, koliko mirneje in bolj gladko motor deluje. Vidno je bil zadovoljen, ker res lepo prede, ne cuka itd...

Že nekaj dni se vozi s tem avtom v službo in pravi, da še vedno deluje kot je treba, da še ni zaznal nobene nevšečnost, cukanja, light showow oranžne lučke in podobnih simptomov.

Glede okvar itd:
- Dele lahko Gospod Dora pošlje po pošti, če se eventuelno kaj zgodi.
- Pri njemu se za cca 30 - 40€ lahko kupi tudi original STAG USB kabel, preko katerega se lahko vse spremlja, prečita mape, pošlje mape gospodu Dori na email. On lahko iz teh map marsikaj vidi in če sem prav razumel, lahko pošlje tudi prirejene mape, katere se preko linka naloži nazaj.
- Verjetno bi se dalo tudi dogovoriti, da se Dora na daljavo priključi na rač in pregleda + uredi vse, kar je software-sko potrebno.
- Ali je po 5.000 km res potrebno pri tem sistemu izvesti rekalibracijo ali ne, žal ne vem.
- Kakorkoli, rekalibracija ne bi smela biti problematična, saj so na uradni STAG strani navodila, kako se to izvrši. Ali so potrebne takrat še kake nastavitve, ne vem.
- Dobra lastnost STAG sistema je, da ima pravzaprav standardiziran priklop ---> Beri, da v resnici ni potreben kak poseben kabel ali protokol, pač pa samo čisto navaden USB ---> RS232 pretvornik. TX priključiš na RX, RX pa na TX. Maso na maso:
https://www.electronicsblog.net/how-to- ... ial-cable/
https://cbc.rs/threads/45245-LPG-AC-Sta ... -Uradi-Sam
Cena takega kabla pa je zanemarljiva.


Aja, filtre naj bi se menjalo na 15.000 km na naš plin. Morda celo več, pravi Dora, ker ima dobro mnenje o plinu v SLO. Tukaj je morda njegovo mnenje irelevantno, saj najbrž našega plina ni mogel testirati na dolgi rok. :D

Zagotovo javim, če bodo nastopile kake težave in kako se bodo rešile. Tudi, kakšni bodo filtri po 15.000 km.


In imamo celotno zgodbo in vse stroške:
659€ + gorivo + 45€ homolgacija

Homologacija je pri nekaterih naših vgrajevalcih že zajeta, pri drugih pač ne.

Zaključek ocenjujem kot - ZELO se splača na pot do Novega Sada... ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Če dec 17, 2015 11:55 pm

jurcek85 je napisal/-a:Zdravo,
včeraj zjutraj sem opazil, da se mi je check engine lučka izklopila in, ko prišel domov sem priklopil OBD vmesnik in ugotovil, da je Long Term Fuel Trim (bank 1) OK in da niha med - in + v mejah normale. Napaka še vedno P0171. To ostane dokler se ne zbriše
Zmotila pa me je nova napaka, in sicer P2096. Kaj zdaj spet to zraven.
Opazil pa sem da ko vozim nekje po avtocesti in manjši klanec mi na momente malo cukne avto.

Danes zjutraj pa mi ponovno zasvet lučka in moram doma pogledat, če je LTFT ponovno preko dovoljene meje ali kaj vzrok.

mnenja?

Hvala

lp



P0171 - System Too Lean Bank 1
P2096 - Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank 1
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
jurcek85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: To mar 23, 2010 10:14 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a jurcek85 Pe dec 18, 2015 7:10 am

lisko je napisal/-a:[quote

P0171 - System Too Lean Bank 1
P2096 - Post Catalyst Fuel Trim System Too Lean Bank 1


to sem preveril katera vrsta napake je, zanima me, če se je kdo že srečal z obema in kaj mi je za narediti?
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dora Pe dec 18, 2015 9:18 am

Treba prekontrolisati dizne za gas i mapu, pritisak, temperaturu gasa itd... Nije dobra smeša, zato pali te greške.
Ovde svi pišu nešto pametno a ja nemam šta... :)
 
madpanter
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: So apr 25, 2009 8:33 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a madpanter Pe dec 18, 2015 1:46 pm

Ali obstaja kje kaki spisek kateri avti potrebujejo valve care in kateri ne? Sem v fazi iskanja novega avta in da vidim malo kake so kaj opcije glede LPG.
AUTODOC popust za nove uporabnike (velja za naročila nad 50€):
1. Sledite povezavi https://interstitials.onelink.me/1036709825?pid=Sharing&af_c_id=AC31609319 za prenos AUTODOC aplikacije.
2. Vpišite vašo kodo kupona AC31609319 pri zaključku naročila
3. Prejmite vaš 10 € popust
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Pe dec 18, 2015 5:04 pm

madpanter je napisal/-a:Ali obstaja kje kaki spisek kateri avti potrebujejo valve care in kateri ne? Sem v fazi iskanja novega avta in da vidim malo kake so kaj opcije glede LPG.

Nekaj se najde na http://www.borel.fr/faisabilites/vehicules-realisables-gpl.php ...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe dec 18, 2015 11:10 pm

dva tedna me ni pa je več kot pol postov same sitnosti, problemi in težave .. sama žalost .. :(
namesto da bi uživali med vožnjo na plinu ...
pridem več ksno ...
v novem letu pa želim vsem plinašem srečno vožnjo brez težav :tomidelej:
plin je cnej k bencin
 
joegsm2000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 18, 2014 8:45 am
Kraj: gr

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a joegsm2000 Po dec 21, 2015 1:54 pm

A je že kdo probal ta filter ki se našraufa na adapter za tankanje. Baje s tem nebi bilo več problemov z zapacanjem injektorjev... Gre pa za LPG Filter F-704-C


F-704-C-500.jpg
Nobody is perfect. HI, I am Nobody!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po dec 21, 2015 2:20 pm

Meni se zdi v redu ideja, če je učinkovit. A sem v dilemi, pred injektorjem sta itak že dva filtra, pa očitno ne zmoreta odstraniti primesi.

EDIT: Da bomo vedeli še ceno:
http://www.certools.pl/f-703-c-lub-f-704-c.html
Notri pa je tak vložek:
http://www.certools.pl/cf-110-wklad-fil ... tools.html

LP
Zadnjič spremenil zzitop, dne Po dec 21, 2015 2:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po dec 21, 2015 2:40 pm

Proizvajalec pravi takole:




High pressure filter for LPG autogas systems. Filter is expected to fuel infusion. It prevents dirt from getting into the installation. There is a sintered bronze, exchangeable and washable filter cartridge inside (CF-110). Class 1. Working temperature: -20°C to 120°C. Maximal working pressure: 3000kPa. Approval: E20-67R-010957.


VIR
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov