Bom poskušal biti jasen, mogoče boš razumel . .. čeprav dvomim . . .
plinaš je napisal/-a:od tistega posta z linki o kapitalskih povezavah nisem več omenil primoža jazbarja - in ne vem zakaj ti vlečeš njega v ta drek od g1? nekdo , ki je celo pri konkurenci dobro zapisan kot pošten in kvaliteten monter in ima verjetno 2% ali 2.5% deleža v neki firmi od katere odjemalec je in v resnici kot majhna kapitalsko udeležena riba nima vpiva na nič ? osebna zamera ali sem mački na rep stopil?
okoli jazbarja smo torej razčistili da ni vpleten v to debato in nehaj z njim - razen če mu želiš narediti reklamo pa kar ..baje je res v redu - osebno slišal od nekaj kompetentnih strokovno podkovanih ljudi ..
Omenjal si družbo Sigas v sklopu katere deluje omenjeni monter, omenjal si ga v prejšnjih postih posredno, ker ima delež v družbi Sigas in ker ima ta družba delež v G1, no je imela - preberi si nekaj postov nazaj, ne da ti olajšam delo in te citiram "
kot lahko vidimo iz kapitalskih povezav je Jazbar Primož posredno prek Sigas-a solastnik G-1 , v katerem je solastnik tudi Plineks .. dejansko pa potem stric google pokaže še druge zanimive povezave ... "Ob tej priložnosti ti moram čestitati, saj nisem zasledil, da bi rekel za katerega monterja, da je "baje res v redu" . . . , glede reklame pa je monter njegovega kova ne potrebuje, saj njegove montaže plinskih sistemov, določene rešitve in strokovnost govorijo sami zase - in če še nisi opazil se izogibam reklamiranju in če je le mogoče ne omenjam stvari, dokler me kdo ne potegne za jezik . . . kar je v nasprotju s teboj, ki imaš v avtu "sveti gral".
Če si zasledil sem tudi pohvalil G1 sistem, ki smo ga imeli Fiat Ulysse-ju in še zdaj pri tretjem lastniku deluje kot mora
(le z garancijo so bile težave in smo žrtvovali računalnik iz škatle v garaži, kjer so spravljeni deli, ki smo jih demontirali iz "nesrečne" Zafire) plinaš je napisal/-a:ok zdej pa malo bolj resno - upam da boš prebral in razumel kot bo napisano ..
prva stvar pred montažo plinske naprave v avto je - izpraven avto in brezhibni električni ter elektronski sklopi .kar tvoja omega potem ko si jo porinil v račun za drug avto definitivno ni bila pa če rečeš karkoli - si se je pa rešil ..
druga stvar - pri 900obr/min v peti prestavi pritisnit gas na takem avtu - je ni plinske naprave , ki bi bila možna na plinu skompenzirati napake na samem bencinskem delu avta - kvečjemu vemo , da se te napake na plinu potencirajo čeprav na bencinu niso opazne..
to da ne zaupaš prins-u si že tolikokrat napisal tukaj da je že dolgočasno - ćeprav zmeraj ko to napišeš ne pozabiš dodati , da tega ne omenjaš .. ja itak..
Spet kar nekaj . . . (vlečeš me za jezik in spet začenjaš . . . )
1. Ko sem se prijavil na forum in napisal svojo izkušnjo, si takoj pisal kako je bila omega "zjeb..." in kako sem "napiz..." kupca, itd. . . . zdaj pišeš da sem jo porinil v račun . . . odloči se že, saj bom počasi začel misliti, da je bila tvoja (ti bi jo verjetno vozil na staro odpadno olje, ..., itd kot Balenota - sam si napisal).
2. Vozilo je bilo pri pooblaščenem serviserju opel in na Bosch servisu (elektronika) stestirano in ni bilo nobenih napak, vse to sem dokazoval z izpiski testov merilnih naprav - torej je bil avto brezhiben.
3. Res je avto sem prodal, zakaj . . . ker sem se naveličal poslušati ženo (omega je bila njena), kako sem eno najlepših in najbolj ohranjenih omeg v Sloveniji uničil s predelavo na plin - tudi kupcu sem povedal, da je bilo vozilo predelano na plin in da zadeva ni delovala kot bi morala - kupec je potem bil z omega v Španiji, drugih informacij žal nimam. Lahko pa povem, da tako kot se je vzdrževal ta avto, nisem nikoli in tudi nikoli več ne bom metal denarja stran (čim je kdo od serviserjel ali kontrolorjev na tehničnih omenil, da bo počasi treba . . . smo mi takoj zamenjali . . .
3. Preverit sem šel dopise, ki sem jih pošiljal ob reklamacijah oz. nepravilnem delovanju plinske naprave, ki je bila montirana v omegi
(namenoma izpuščam naziv naprave) in nikjer nisem zasledil 900 obr/min, le podatek 1300 - 1500 obr./min
(kar so mislim, da normalni obrati, kjer se znajde večina voznikov, razen če jih preskoči), torej mislim da si zamenjal omego in mojega trenutnega Škodilaka, kjer je vgrajena AGC naprava (namenoma ne izpuščam naziva naprave) in kjer lepo zvezno pospešuje
(kaj je že to cukanje . . . ) v peti prestavi od 900 obr./min naprej v klanec, z dobrimi 100 konji . . .
in to je za mene referenca za dobro nastavljeno plinsko napravo.
4. Sem preveril, prvič sem omenil, da ne zaupam tvojemu sistemu, prej je bilo v postih vedno govora o vgradnji, sicer pa zanimivo, očitno imava le midva nasprotna mnenja pri tej zadevi.
5.
Ker pa želim biti pošten do zastopnika Prins naprav še enkrat POHVALA GLEDE REŠEVANJA REKLAMACIJE IN DEMONTAŽE NAPRAVE - nobenih težav, prav tako VRNJEN DENAR - nobenih težav. Omenjeno bi verjetno zelo težko dosegel pri katerem drugem monterju ali pa sploh ne bi in bi se vlačili po sodiščih.
Glede ostalega pa mislim, da smo na napačnem forumu
(tudi sam imam nekaj malega izkušenj iz podjetništva in sicer imamo d.o.o. od leta 1989).
Tudi te tvoje izjave
"saj sem vam rekel - pa ne mi potem čez dve leti jokat tukaj", niso najbolj v duhu forumov, saj smo zato tu, vsaj sam tako mislim, da izmenjamo mnenja in če je le mogoče ponudimo rešitev in smo vsi zadovoljni. Tako kot jaz vidim zadeve, obstajajo tudi taki, ki si ne morejo privoščiti naprave za 1500 € + in bi se želeli ceneje voziti . . . drugače povedano lahko je s polno rit.. sra. ostali pač iščemo najboljše približke in upamo na najboljše, pri tem pa je vsaka pomoč dobrodošla.
Da zaključim, s tem svojim nabijanjem the "one and only", sem mnenja, da ravno ne delaš reklame proizvajalcu tvoje naprave.
Dobro da si zadovoljen s Prinsovo napravo, mi smo bili zadovoljni s Tartarinijem in sedaj AGC-jem, nekdo drug spet hvali Versus, itd. Vse je odvisno od tega kako gledaš na zadevo. Če te pravilno razumem ti gledaš na napravo kot na enkratni nakup, ki je potem vse življenje s tabo v vseh naslednjih vozilih . . . sam gledam na napravo drugače in sicer vgradim zvozim cca 200k km in zamenjam vozilo, ker če bi premontiral napravo iz vozila v vozilo bi prihranil kvečjemu nekaj stotakov, za to razliko pa imam raje novo zadevo z garancijo. Razumem pa, da je pri dražjih napravah ta razlika lahko ogromna.
Ker sem pred tem, da zamenjam ženinega MB-gokarta in sem razmišljal priznam tudi o Prinsu, ker gre za specifičen motor,
hvala, res hvala, da si me postavil na realna tla in se bom verjetno za razliko cene predelave, raje odločil za dizlaša.Over & out - zaključeno iz moje strani.
