Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe jul 08, 2016 9:28 am

robertto je napisal/-a:G-1 ne posluje več, preverjeno. Najdite si druge serviserje. Garancija ne velja več. Veliko sreče.


Trg naredi svoje, zaradi "ustnega izročila", nekaj smo prispevali tudi na tem forumu . . . pri vsem skupaj je najbolj žalostno, da se iz "napak", mogoče je boljši izraz "nestrokovnosti" in povratnih informacij strank, ki so vozile in še vozijo (nekateri brez težav, bodimo pošteni) predelana vozila z njihovimi napravami, NISO NIČ NAUČILI, lahko pa da se niso želeli naučiti.

Trmasto vstrajanje in igranje na karto "made in Slovenija", lahko da na kratek rok pozitivne učinke, na daljši rok pa brez nadgradnje ne gre. Če na hitro pomislim, najdem doma od slovenskih izdelkov le Alples (sedaj Prevc) pohištvo, pa še to sem kupil rabljeno, saj je bilo novo zame nedosegljivo.

p.s.
Pravkar naredil redni servis na Škodilaku pri 140k km (dobrih 80k km na plin), po menjavi svečk (z Briskovimi sem zvozil 40k km - dve sta bili beli in dve črni), sedaj bom poskusil NGK Laseline in menjavi originalnih kablov s silikonskimi je odpravljeno cukanje, ki se je občasno pojavljalo med 900 in 1200 obrati.

Nič teramo dalje. :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
MMATA
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jun 01, 2016 11:57 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MMATA Pe jul 08, 2016 3:28 pm

G1 je dokončno zaprto, nekaj podobnega z garancijami se je baje zgodilo tudi pri plineksu, kjer baje ni dolgo nazaj so imeli zaprto in sedaj poslujejo z novo firmo...
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Pe jul 08, 2016 5:29 pm

Še moj update :D 8)

Pri menjavi kugle na avtu sem pomotoma preveč potegnil pol-os ven in tako mi je steklo nekaj olja iz menjalnika. Ker na menjalniku postrani ni nikjer dovodnega vijaka, sem moral olje doliti skozi senzor na vrhu. Pri pritrditvi sesalnega kolektorja oz. filtra zraka nazaj na blok motorja sem bil posebno pozoren in zelo dobro privil vse vijake. (Večkrat v temi sem napisal, da mi včasih v kabino potegne čuden vonj po olju, ki maže ventile.)
No sedaj tega vonja več ni in sem super zadovoljen, da se mi je zgodila napaka pri menjavi kugle 8) :lol: :lol: :lol:


Še glede porabe poleti:

Poraba s klimo + veliko AC se pozna pri meni za 0.4 L na 100 km napram regionalnim cestam in brez klime. S plinom iz Petrola in Agipa Slovenska Bistrica naredim isto kilometrov, nekaj manj pa s plinom iz EKO centra MB in Plinskega centra MB. Moram pa seveda dodati, da avta nikjer in nikoli ne šparam, prehitevam vse ki se vozijo 70 namesto 90 in tudi po AC se vozim 130+ .

Lp
 
McBobo
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Pe sep 03, 2004 4:26 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a McBobo Pe jul 08, 2016 10:12 pm

robertto je napisal/-a:G-1 ne posluje več, preverjeno. Najdite si druge serviserje. Garancija ne velja več. Veliko sreče.


Only in Slovenia, kjer se zapirajo stare in odpirajo nove firme s starimi lastniki kot po tekočem traku.
Bil sem pred odločitvijo, katero toplotno črpalko kupiti; cenejšo Toshiba-o ali slovensko dražjo Kronoterm. Odločitev je bila že jasna na nacionalni ravni. Toshibo bodo veliko težje kar tako zaprli, kot neko slo firmo. Toshiba je bila cenejša za nekaj jurjev pa firma je mednarodno priznana (rezervni deli) za razliko od neke slo firme.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko So jul 09, 2016 12:06 am

In kam sedaj na servis ki me čaka čez 5 tisoč km?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4569
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Ivan36 So jul 09, 2016 8:49 pm

Podobno sranje je Salonit Anhovo sedaj ESAL :lol: Isti dir. pa naslov a glej zlomka garancija 30 let Salonita ne velja več :DDD Verjetno bomo sedaj imamo Esal po 28 letih dobili SERAL!!!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jul 10, 2016 6:52 am

lisko je napisal/-a:In kam sedaj na servis ki me čaka čez 5 tisoč km?

skoči 150 strani nazaj pa si še enkrat preberi poste o g1 ... :lol:
viewtopic.php?f=2&t=43038&start=4120#p1604145
to je po vsej verjetnosti plineksovo maslo , saj se zavedajo , da sedaj lahko živijo samo od servisov g1..dela čez glavo.. =P
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko To jul 12, 2016 4:01 pm

Nič na tej strani....
Če pa v googla napišem "G1 plin"
pa mi ven vrže
http://www.avtoplin-gen1.si/

Je tole eno in isto ? :D Opisi so sila podobni.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To jul 12, 2016 5:41 pm

plinaš je napisal/-a:sam plineks - no v resnici je kar nekaj firm in s.p.-jev v lasti enega ali pa v solastništvu ..so pa povezani med sabo tako kapitalsko kot baje celo nekaj sorodstveno - to zadnje ni preverjena informacija ..

dodatne preverljive informacije pa so plačljive in mi je brezveze plačevati za dostop do dejanskih kapitalskih povezav med njihovimi firmami ...
http://www.bizi.si/PLINEKS-D-O-O/
http://www.bizi.si/PLINEKS-PLIN-D-O-O/
http://www.bizi.si/SKUPINA-PLINEKS-D-O-O/
PLINEKS TADEJ TASIČ S.P. - neaktivna enota
http://www.bizi.si/SKUPINA-PLINEKS-D-O-O/

ključne osebe : Koprivnikar Marko , Pogorevc Primož , Lah Alenka .. Tadej Tasič ...

http://www.bizi.si/ZAVOLI-D-O-O/ - ključne osebe : Koprivnikar Marko , Koprivnikar Božena , Pogorevc Primož ..
Zavoli,
Marko Koprivnikar s.p. - neaktivna enota

http://www.bizi.si/G-1-D-O-O/ - ključne osebe in pravni subjekti : Tkalec Nedeljko , Hočevar Dejan , Moscatelli Ante , Tuš Mirko , Skupina Plineks poslovno svetovanje d.o.o. , Martin Tasič

http://www.bizi.si/SIGAS-D-O-O/ - ključne osebe : Hočevar Dejan , Moscatelli Ante , Munih Tomaž , Koblar Valentin , Jazbar Primož

http://www.bizi.si/JAZBAR-PRIMOZ-S-P/

kot lahko vidimo iz kapitalskih povezav je Jazbar Primož posredno prek Sigas-a solastnik G-1 , v katerem je solastnik tudi Plineks .. dejansko pa potem stric google pokaže še druge zanimive povezave ...


]
lisko je napisal/-a:Nič na tej strani....
Če pa v googla napišem "G1 plin"
pa mi ven vrže
http://www.avtoplin-gen1.si/

Je tole eno in isto ? :D Opisi so sila podobni.


http://www.bizi.si/RA-CEN-D-O-O/
ključni osebi : lah alenka in primož pogorevc .. poglej si še enkrat zgornje linke pa boš videl kdo te je / vas nategnil ..navkljub vsem našim opozorilom .. 7 let garancije maj as ...

pa še to ..na tej strani gen1 je napisan kao sedež podjetja "RA-CEN d.o.o.
Ljubljanska cesta 37
3000 Celje" .......................................... v resnici je sedež v mislinji...pr crknenih kuzlah po domač ..


sam fouš vam pa nisem ... se je pa končno pokazal pravi obraz g1 in plineksa ter vseh sodelujočih - glej kapitalske povezave zgoraj v linkih ... baje naprave servisirajo plineksovci ..pa baje se to plačuje skoraj z zlatom ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Doc_ Če jul 14, 2016 7:08 pm

Kar sem jaz gledal ima plineks kar nekaj servisnih točk po slo... tako da se verjetno tam servisira tudi vozila od bivšega g1 sedaj gen1
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe jul 15, 2016 5:58 am

servisne točke so ena stvar..poznavanje naprave in diagnosticiranje napak pa nekaj čisto drugega ..ne dvomim , da si plineks ni zagotovil testerjev za "slovensko znanje s sedmimi leti garancije" .. in ravno tako me ne obhajajo neki hudi dvomi , da tega nebi drago unovčili - bodo pa lastniki g1 naprav povedali kako jim famozna 7 letna garancija ne velja in kakšne so nove cene servisiranja in delov ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe jul 15, 2016 6:34 am

. . . če pozabimo na garancijo . . . mogoče pa se bodo "novi" serviserji bolj potrudili pri odpravljanju napak in nastavitvah . . . in bo za lastnike njihovega sistema, ki imajo še vedno težave vsaj nekaj pozitivnega . . . ali pa tudi ne . . .
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So jul 16, 2016 10:42 am

pozitivno bo za lastnike plineks , ki se požvižgajo na poslovni kodeks odnosa do strank.. kriva je pa dejansko naša država , ki dopušča tako zapiranje podjetij in posledično neizpolnjevanje garancijskih pogojev..
kako zaupiti tem , ki so solastniki firme v stečaju http://www.bizi.si/G-1-D-O-O-V-STECAJU/ a vse povezave vežejo iz g1 na novo firmo katere lastniki so isti oz.iz istih kapitalskih povezav pa ne priznavajo garancije čeprav so nasledniki prejšnje firme , ki še posluje ? to je malenkostno rečeno - fukjeno sorry..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So jul 16, 2016 4:14 pm

plinaš je napisal/-a:pozitivno bo za lastnike plineks , ki se požvižgajo na poslovni kodeks odnosa do strank.. kriva je pa dejansko naša država , ki dopušča tako zapiranje podjetij in posledično neizpolnjevanje garancijskih pogojev..
kako zaupiti tem , ki so solastniki firme v stečaju http://www.bizi.si/G-1-D-O-O-V-STECAJU/ a vse povezave vežejo iz g1 na novo firmo katere lastniki so isti oz.iz istih kapitalskih povezav pa ne priznavajo garancije čeprav so nasledniki prejšnje firme , ki še posluje ? to je malenkostno rečeno - fukjeno sorry..


Popolnoma se strinjam s tabo glede države in garancije.

Vem pa tudi "kam meriš glede" solastnikov (vsak, ki je kakorkoli povezan z G1 je po tvoje najmanj "problematičen" in si ne zasluži zaupanja), tu se pa žal ne morem strinjati s teboj, ker gre za % razmerja in nekdo, ki ima procent ali dva v kapitalski strukturi, ne more ravno odigrati vidne vloge v odločanju.

Prav tako pa obstaja vsaj nekaj monterjev, ki obvladajo G1 sistem in njegove nastavitve ter so uspeli porihtati sisteme, ki jih v Celju niso bili sposobni - verjetno tudi njim ni za zaupati ali kako . . .

Meni se zdi bolj problematično, da firma oz. lastniki Plineksa (ki je vsaj po informacijah na forumih in med uporabniki po kvaliteti le malo pred G1), še vedno tako dobro "prosperirajo", da prevzemajo druge firme, čeprav glede na reputacijo prve, to ni bil ravno nek "zalogaj" . . .

Je pa vse v rokah inšpekcije, ki se zgane in naredi "čuda" le takrat, ko je oškodovan, kdo iz njihove "kaste", navadni smrtniki pa se lahko žalimo komu hočemo in zabijamo denar za "odvetniško elito", seveda v že vnaprej izgubljenih zadevah. In svet se vrti dalje, denar pa tudi mora krožit . . .

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So jul 16, 2016 6:59 pm

Po prebiranju glede g-1 sem lahko srečen, da sem od njih iztržil 1100€.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Ne jul 17, 2016 6:16 am

Mogoče kdo ve kaj lahko naredim s tankom za plinim katerga še imam doma? Notri je še nekaj plina. Nobeden ga pa noče vzet, ker je gor ventil od g-1(gen1). :lol:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jul 17, 2016 11:00 am

japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:pozitivno bo za lastnike plineks , ki se požvižgajo na poslovni kodeks odnosa do strank.. kriva je pa dejansko naša država , ki dopušča tako zapiranje podjetij in posledično neizpolnjevanje garancijskih pogojev..
kako zaupiti tem , ki so solastniki firme v stečaju http://www.bizi.si/G-1-D-O-O-V-STECAJU/ a vse povezave vežejo iz g1 na novo firmo katere lastniki so isti oz.iz istih kapitalskih povezav pa ne priznavajo garancije čeprav so nasledniki prejšnje firme , ki še posluje ? to je malenkostno rečeno - fukjeno sorry..


Popolnoma se strinjam s tabo glede države in garancije.

Vem pa tudi "kam meriš glede" solastnikov (vsak, ki je kakorkoli povezan z G1 je po tvoje najmanj "problematičen" in si ne zasluži zaupanja), tu se pa žal ne morem strinjati s teboj, ker gre za % razmerja in nekdo, ki ima procent ali dva v kapitalski strukturi, ne more ravno odigrati vidne vloge v odločanju.

Prav tako pa obstaja vsaj nekaj monterjev, ki obvladajo G1 sistem in njegove nastavitve ter so uspeli porihtati sisteme, ki jih v Celju niso bili sposobni - verjetno tudi njim ni za zaupati ali kako . . .

Meni se zdi bolj problematično, da firma oz. lastniki Plineksa (ki je vsaj po informacijah na forumih in med uporabniki po kvaliteti le malo pred G1), še vedno tako dobro "prosperirajo", da prevzemajo druge firme, čeprav glede na reputacijo prve, to ni bil ravno nek "zalogaj" . . .

Je pa vse v rokah inšpekcije, ki se zgane in naredi "čuda" le takrat, ko je oškodovan, kdo iz njihove "kaste", navadni smrtniki pa se lahko žalimo komu hočemo in zabijamo denar za "odvetniško elito", seveda v že vnaprej izgubljenih zadevah. In svet se vrti dalje, denar pa tudi mora krožit . . .

:vrum

plineks je imel baje 11 al 12 % deleža - od tistega patentnega fantka - še pomnite tovariši - gazela , start up podjetje , patentirana naprava pa to ? ta delež je daleč od potrebnega za prevzem ..
treba je ločiti med stečajem ali zaprtjem ali prodajo podjetja novemu lastniku - drugčni so predvsem pogoji kar se tiče izpolnjevanja garancijskih pogojev .. fantje iz sigas-a so bili poleg tuša kar veliki solastniki .. kdo potem odgovarja za stečaj - oz,bolje rečeno za namensko krajo podjetja kar privede do nesolventnosti in posledično do stečaja , kjer se ostali lahko obrišejo pod nosom ?
največja svinjarija je sam dogovor med lastniki g1 .. vprašanje je kaj se je zgodilo s tuševim vložkom - mogoče se mu je v letih obratovanja le povrnil ker je bil mogoče "kredit" pa se je lahko odpovedal uradnemu deležu ko je prišlo do konca in se ne sekira ne vem kaj ..pomoje tuš nikoli ni imel nekih velikih ambicij s plinom - če bi jih imel potem bi imele njegove firme ko je bil v vzponu vse flote službenih avtov na plin - tako pa so imeli dizle..
dejansko ostanejo kot krivci za nastalo situacijo potem samo še :
- hočevar dejan
-ante moscatelli
ki sta glavna lastnika sigas-a .. navsezadnje je verjetno edini posameznik , ki je mogoče nategnjen samo tuš - če sploh je .. vse ostalo so nategnili stranke , ki so plačale napravo in seveda plačale v ceni naprave tudi 7 letno garancijo - torej so do preteka 7 let dejansko solastniki podjetja v stečaju .. eh ja - ne pri nas..

eno boljših anketnih vprašanj v tem trenutku je :
"ali zaupate firmam in lastnikom teh firm , ki so solastniki sorodnega podjetja v stečaju?" ne ! ker če njihove obljube in zagotovitve niso veljale tam potem ne veljajo tudi v obstoječih firmah!

p.s. - če mi misli kdorkoli oporekati kar pišem o trenutnih svinjarijah okoli g1 naj se pripravi na odgovor "saj sem vam rekel - pa ne mi potem čez dve leti jokat tukaj"..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne jul 17, 2016 4:14 pm

plinaš je napisal/-a:eno boljših anketnih vprašanj v tem trenutku je :
"ali zaupate firmam in lastnikom teh firm , ki so solastniki sorodnega podjetja v stečaju?" ne ! ker če njihove obljube in zagotovitve niso veljale tam potem ne veljajo tudi v obstoječih firmah!


Kratek odgovor na "tvoje anketno vprašanje", kjer si kar sam napisal odgovor:
Sam absolutno (100 %) zaupam Primožu Jazbarju monterju in serviserju AGC poljskih sistemov, ki deluje v okviru družbe Sigas in ima po dostopnih informacijah tudi delež v tej družbi. Pri njemu smo zmontirali 7+ sistemov, poservisiral pa nam je še nekaj ostalih sistemov, ki jih ni znal spraviti v brezhibno delovanje nihče drug. Tudi na tem forumu, kjer smo precej kritični ni bilo kakšnih posebnih negativnih informacij glede njega.

Prav zaradi zgoraj navedenega se ne morem strinjati, da mečeš vse v en koš.

Tudi sam ne zaupam sistemu, ki ga imaš v tvojem vozilu, pa ne obešam tega na velik zvon. Očitno pogrešaš "staro dobro jugo", kjer je bila edina dovoljena in pravilna barva rdeča, dovoljena le ena politična usmerjenost in na vodilnih položajih le tisti, ki so bili posvečeni iz vrha . . . . . ter posledično bi želel, da bi obstajal le en in edini monter plinskih sistemov . . . . tisti, ki si ga sam izbral.

Glede glavnih krivcev, da je Plineks prevzel G1, pa po moje "nakladaš" z namenom očrniti po tvojem mnenju konkurenco najdražjega vgrajevalca. Čeprav je vgrajevalec, ki ga povezuješ s prevzemom G1 v nižjem cenovnem razredu, glede kvalitete pa . . . . To je moje laično mnenje, ko berem tvoj post.

Tudi meni npr. Jankovič ni pri srcu, zato verjetno ne bom nikoli hodil v Mercator, bi pa verjetno dobro premislil, če bi imel izdelke po nižjih cenah od konkurence (pa jih žal trenutno nima).

Enako je pri mojih izkušnjah s plinskimi predelavami, ne bom zamenjal "monterja, ki mu zaupam" in me v preteklih letih ni nikoli razočaral, prej presenetil.

Teramo dalje . . .

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne jul 17, 2016 9:41 pm

japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:kako zaupiti tem , ki so solastniki firme v stečaju http://www.bizi.si/G-1-D-O-O-V-STECAJU/ a vse povezave vežejo iz g1 na novo firmo katere lastniki so isti oz.iz istih kapitalskih povezav pa ne priznavajo garancije čeprav so nasledniki prejšnje firme , ki še posluje ? to je malenkostno rečeno - fukjeno sorry..


Vem pa tudi "kam meriš glede" solastnikov (vsak, ki je kakorkoli povezan z G1 je po tvoje najmanj "problematičen" in si ne zasluži zaupanja), tu se pa žal ne morem strinjati s teboj, ker gre za % razmerja in nekdo, ki ima procent ali dva v kapitalski strukturi, ne more ravno odigrati vidne vloge v odločanju.

Prav tako pa obstaja vsaj nekaj monterjev, ki obvladajo G1 sistem in njegove nastavitve ter so uspeli porihtati sisteme, ki jih v Celju niso bili sposobni - verjetno tudi njim ni za zaupati ali kako . . .

Meni se zdi bolj problematično, da firma oz. lastniki Plineksa (ki je vsaj po informacijah na forumih in med uporabniki po kvaliteti le malo pred G1), še vedno tako dobro "prosperirajo", da prevzemajo druge firme, čeprav glede na reputacijo prve, to ni bil ravno nek "zalogaj" . . . :vrum


plineks je imel baje 11 al 12 % deleža - od tistega patentnega fantka - še pomnite tovariši - gazela , start up podjetje , patentirana naprava pa to ? ta delež je daleč od potrebnega za prevzem ..
treba je ločiti med stečajem ali zaprtjem ali prodajo podjetja novemu lastniku
. fantje iz sigas-a so bili poleg tuša kar veliki solastniki .. kdo potem odgovarja za stečaj - oz,bolje rečeno za namensko krajo podjetja kar privede do nesolventnosti in posledično do stečaja , kjer se ostali lahko obrišejo pod nosom ?
največja svinjarija je sam dogovor med lastniki g1 ..

dejansko ostanejo kot krivci za nastalo situacijo potem samo še :
- hočevar dejan
-ante moscatelli

ki sta glavna lastnika sigas-a .

. vse ostalo so nategnili stranke , ki so plačale napravo in seveda plačale v ceni naprave tudi 7 letno garancijo - torej so do preteka 7 let dejansko solastniki podjetja v stečaju .. eh ja - ne pri nas..

eno boljših anketnih vprašanj v tem trenutku je :
"ali zaupate firmam in lastnikom teh firm , ki so solastniki sorodnega podjetja v stečaju?" ne ! ker če njihove obljube in zagotovitve niso veljale tam potem ne veljajo tudi v obstoječih firmah!

p.s. - če mi misli kdorkoli oporekati kar pišem o trenutnih svinjarijah okoli g1 naj se pripravi na odgovor "saj sem vam rekel - pa ne mi potem čez dve leti jokat tukaj"..


japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:eno boljših anketnih vprašanj v tem trenutku je :
"ali zaupate firmam in lastnikom teh firm , ki so solastniki sorodnega podjetja v stečaju?" ne ! ker če njihove obljube in zagotovitve niso veljale tam potem ne veljajo tudi v obstoječih firmah!


Kratek odgovor na "tvoje anketno vprašanje", kjer si kar sam napisal odgovor:
Sam absolutno (100 %) zaupam Primožu Jazbarju monterju in serviserju AGC poljskih sistemov, ki deluje v okviru družbe Sigas in ima po dostopnih informacijah tudi delež v tej družbi. Pri njemu smo zmontirali 7+ sistemov, poservisiral pa nam je še nekaj ostalih sistemov, ki jih ni znal spraviti v brezhibno delovanje nihče drug. Tudi na tem forumu, kjer smo precej kritični ni bilo kakšnih posebnih negativnih informacij glede njega.

Prav zaradi zgoraj navedenega se ne morem strinjati, da mečeš vse v en koš.

Tudi sam ne zaupam sistemu, ki ga imaš v tvojem vozilu, pa ne obešam tega na velik zvon. Očitno pogrešaš "staro dobro jugo", kjer je bila edina dovoljena in pravilna barva rdeča, dovoljena le ena politična usmerjenost in na vodilnih položajih le tisti, ki so bili posvečeni iz vrha . . . . . ter posledično bi želel, da bi obstajal le en in edini monter plinskih sistemov . . . . tisti, ki si ga sam izbral.

Glede glavnih krivcev, da je Plineks prevzel G1, pa po moje "nakladaš" z namenom očrniti po tvojem mnenju konkurenco najdražjega vgrajevalca. Čeprav je vgrajevalec, ki ga povezuješ s prevzemom G1 v nižjem cenovnem razredu, glede kvalitete pa . . . . To je moje laično mnenje, ko berem tvoj post.


od tistega posta z linki o kapitalskih povezavah nisem več omenil primoža jazbarja - in ne vem zakaj ti vlečeš njega v ta drek od g1? nekdo , ki je celo pri konkurenci dobro zapisan kot pošten in kvaliteten monter in ima verjetno 2% ali 2.5% deleža v neki firmi od katere odjemalec je in v resnici kot majhna kapitalsko udeležena riba nima vpiva na nič ? osebna zamera ali sem mački na rep stopil?
okoli jazbarja smo torej razčistili da ni vpleten v to debato in nehaj z njim - razen če mu želiš narediti reklamo pa kar ..baje je res v redu - osebno slišal od nekaj kompetentnih strokovno podkovanih ljudi ..

ok zdej pa malo bolj resno - upam da boš prebral in razumel kot bo napisano ..

prva stvar pred montažo plinske naprave v avto je - izpraven avto in brezhibni električni ter elektronski sklopi .kar tvoja omega potem ko si jo porinil v račun za drug avto definitivno ni bila pa če rečeš karkoli - si se je pa rešil ..
druga stvar - pri 900obr/min v peti prestavi pritisnit gas na takem avtu - je ni plinske naprave , ki bi bila možna na plinu skompenzirati napake na samem bencinskem delu avta - kvečjemu vemo , da se te napake na plinu potencirajo čeprav na bencinu niso opazne..

to da ne zaupaš prins-u si že tolikokrat napisal tukaj da je že dolgočasno - ćeprav zmeraj ko to napišeš ne pozabiš dodati , da tega ne omenjaš .. ja itak.. :lol:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
plineks ni prevzel g1 .. g1 je v stečaju ... zelooooo veliiiikaaaa raaazliiikaaaa ..
prevzem pomeni plačilo v neki protivrednosti podjetja ko ima drug lastnik že večino deleža .. ni ni jasno od kod tebi podatek , da je bil plineks večinski lastnik ???

in ja - za stečaj je nekdo kriv - to pa so glavni akterji :
tuš - će je imel sploh kaj besede pri tem glede na možnost , da je bil kapitalsko že prej izplačan ..
ante moscateli in hočevar dejan kot glavna akterja v celotni zgodbi o g1.. večinska lastnika sigas-a ..


in za tem kar sem napisal stojim še vedno :
"ali zaupate firmam in lastnikom teh firm , ki so solastniki sorodnega podjetja v stečaju?" ne ! ker če njihove obljube in zagotovitve niso veljale tam potem ne veljajo tudi v obstoječih firmah! "
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po jul 18, 2016 7:35 am

Bom poskušal biti jasen, mogoče boš razumel . .. čeprav dvomim . . .

plinaš je napisal/-a:od tistega posta z linki o kapitalskih povezavah nisem več omenil primoža jazbarja - in ne vem zakaj ti vlečeš njega v ta drek od g1? nekdo , ki je celo pri konkurenci dobro zapisan kot pošten in kvaliteten monter in ima verjetno 2% ali 2.5% deleža v neki firmi od katere odjemalec je in v resnici kot majhna kapitalsko udeležena riba nima vpiva na nič ? osebna zamera ali sem mački na rep stopil?
okoli jazbarja smo torej razčistili da ni vpleten v to debato in nehaj z njim - razen če mu želiš narediti reklamo pa kar ..baje je res v redu - osebno slišal od nekaj kompetentnih strokovno podkovanih ljudi ..


Omenjal si družbo Sigas v sklopu katere deluje omenjeni monter, omenjal si ga v prejšnjih postih posredno, ker ima delež v družbi Sigas in ker ima ta družba delež v G1, no je imela - preberi si nekaj postov nazaj, ne da ti olajšam delo in te citiram "kot lahko vidimo iz kapitalskih povezav je Jazbar Primož posredno prek Sigas-a solastnik G-1 , v katerem je solastnik tudi Plineks .. dejansko pa potem stric google pokaže še druge zanimive povezave ... "

Ob tej priložnosti ti moram čestitati, saj nisem zasledil, da bi rekel za katerega monterja, da je "baje res v redu" . . . , glede reklame pa je monter njegovega kova ne potrebuje, saj njegove montaže plinskih sistemov, določene rešitve in strokovnost govorijo sami zase - in če še nisi opazil se izogibam reklamiranju in če je le mogoče ne omenjam stvari, dokler me kdo ne potegne za jezik . . . kar je v nasprotju s teboj, ki imaš v avtu "sveti gral".

Če si zasledil sem tudi pohvalil G1 sistem, ki smo ga imeli Fiat Ulysse-ju in še zdaj pri tretjem lastniku deluje kot mora (le z garancijo so bile težave in smo žrtvovali računalnik iz škatle v garaži, kjer so spravljeni deli, ki smo jih demontirali iz "nesrečne" Zafire)

plinaš je napisal/-a:
ok zdej pa malo bolj resno - upam da boš prebral in razumel kot bo napisano ..

prva stvar pred montažo plinske naprave v avto je - izpraven avto in brezhibni električni ter elektronski sklopi .kar tvoja omega potem ko si jo porinil v račun za drug avto definitivno ni bila pa če rečeš karkoli - si se je pa rešil ..
druga stvar - pri 900obr/min v peti prestavi pritisnit gas na takem avtu - je ni plinske naprave , ki bi bila možna na plinu skompenzirati napake na samem bencinskem delu avta - kvečjemu vemo , da se te napake na plinu potencirajo čeprav na bencinu niso opazne..

to da ne zaupaš prins-u si že tolikokrat napisal tukaj da je že dolgočasno - ćeprav zmeraj ko to napišeš ne pozabiš dodati , da tega ne omenjaš .. ja itak.. :lol:


Spet kar nekaj . . . (vlečeš me za jezik in spet začenjaš . . . )

1. Ko sem se prijavil na forum in napisal svojo izkušnjo, si takoj pisal kako je bila omega "zjeb..." in kako sem "napiz..." kupca, itd. . . . zdaj pišeš da sem jo porinil v račun . . . odloči se že, saj bom počasi začel misliti, da je bila tvoja (ti bi jo verjetno vozil na staro odpadno olje, ..., itd kot Balenota - sam si napisal).
2. Vozilo je bilo pri pooblaščenem serviserju opel in na Bosch servisu (elektronika) stestirano in ni bilo nobenih napak, vse to sem dokazoval z izpiski testov merilnih naprav - torej je bil avto brezhiben.
3. Res je avto sem prodal, zakaj . . . ker sem se naveličal poslušati ženo (omega je bila njena), kako sem eno najlepših in najbolj ohranjenih omeg v Sloveniji uničil s predelavo na plin - tudi kupcu sem povedal, da je bilo vozilo predelano na plin in da zadeva ni delovala kot bi morala - kupec je potem bil z omega v Španiji, drugih informacij žal nimam. Lahko pa povem, da tako kot se je vzdrževal ta avto, nisem nikoli in tudi nikoli več ne bom metal denarja stran (čim je kdo od serviserjel ali kontrolorjev na tehničnih omenil, da bo počasi treba . . . smo mi takoj zamenjali . . .
3. Preverit sem šel dopise, ki sem jih pošiljal ob reklamacijah oz. nepravilnem delovanju plinske naprave, ki je bila montirana v omegi (namenoma izpuščam naziv naprave) in nikjer nisem zasledil 900 obr/min, le podatek 1300 - 1500 obr./min (kar so mislim, da normalni obrati, kjer se znajde večina voznikov, razen če jih preskoči), torej mislim da si zamenjal omego in mojega trenutnega Škodilaka, kjer je vgrajena AGC naprava (namenoma ne izpuščam naziva naprave) in kjer lepo zvezno pospešuje (kaj je že to cukanje . . . ) v peti prestavi od 900 obr./min naprej v klanec, z dobrimi 100 konji . . . in to je za mene referenca za dobro nastavljeno plinsko napravo.
4. Sem preveril, prvič sem omenil, da ne zaupam tvojemu sistemu, prej je bilo v postih vedno govora o vgradnji, sicer pa zanimivo, očitno imava le midva nasprotna mnenja pri tej zadevi.
5. Ker pa želim biti pošten do zastopnika Prins naprav še enkrat POHVALA GLEDE REŠEVANJA REKLAMACIJE IN DEMONTAŽE NAPRAVE - nobenih težav, prav tako VRNJEN DENAR - nobenih težav. Omenjeno bi verjetno zelo težko dosegel pri katerem drugem monterju ali pa sploh ne bi in bi se vlačili po sodiščih.

Glede ostalega pa mislim, da smo na napačnem forumu (tudi sam imam nekaj malega izkušenj iz podjetništva in sicer imamo d.o.o. od leta 1989).

Tudi te tvoje izjave "saj sem vam rekel - pa ne mi potem čez dve leti jokat tukaj", niso najbolj v duhu forumov, saj smo zato tu, vsaj sam tako mislim, da izmenjamo mnenja in če je le mogoče ponudimo rešitev in smo vsi zadovoljni. Tako kot jaz vidim zadeve, obstajajo tudi taki, ki si ne morejo privoščiti naprave za 1500 € + in bi se želeli ceneje voziti . . . drugače povedano lahko je s polno rit.. sra. ostali pač iščemo najboljše približke in upamo na najboljše, pri tem pa je vsaka pomoč dobrodošla.

Da zaključim, s tem svojim nabijanjem the "one and only", sem mnenja, da ravno ne delaš reklame proizvajalcu tvoje naprave.

Dobro da si zadovoljen s Prinsovo napravo, mi smo bili zadovoljni s Tartarinijem in sedaj AGC-jem, nekdo drug spet hvali Versus, itd. Vse je odvisno od tega kako gledaš na zadevo. Če te pravilno razumem ti gledaš na napravo kot na enkratni nakup, ki je potem vse življenje s tabo v vseh naslednjih vozilih . . . sam gledam na napravo drugače in sicer vgradim zvozim cca 200k km in zamenjam vozilo, ker če bi premontiral napravo iz vozila v vozilo bi prihranil kvečjemu nekaj stotakov, za to razliko pa imam raje novo zadevo z garancijo. Razumem pa, da je pri dražjih napravah ta razlika lahko ogromna.

Ker sem pred tem, da zamenjam ženinega MB-gokarta in sem razmišljal priznam tudi o Prinsu, ker gre za specifičen motor, hvala, res hvala, da si me postavil na realna tla in se bom verjetno za razliko cene predelave, raje odločil za dizlaša.

Over & out - zaključeno iz moje strani.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: aklan86, Google [Bot] in 6 gostov