Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Pe feb 19, 2010 1:29 pm

Eno vprašanje - kje v LJ kupit flash lube tekočino za mazanje ventilov??? Mi je že počasi zmanjkuje, nimam pa ravno časa v koper do monterja it po novo flašo :?
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe feb 19, 2010 2:39 pm

Kael je napisal/-a:Eno vprašanje glede vgradnje plina v avto: vsi pravijo, da je poraba plina napram porabi "normalnega" goriva (bencin, nafta) nekoliko višja. Zdej pa mene neki zanima: imam dizla s katerim imam porabo okoli 5.2 l / 100km. Kakšno porabo lahko pričakujem ob vgradnji plina in istem režimu vožnje? Avto je Seat Leon 1.9 TDI.


Dizlov se ne predeluje na plin (čeprov je v teoriji možno)

Veselo branje zakaj ne :)

http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So feb 20, 2010 7:30 am

Dizlov se ne predeluje na plin (čeprov je v teoriji možno)

Veselo branje zakaj ne :)

http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html[/quote]

ja pa se jih predeluje..v praksi .. če ne veš še ni rečeno da tega ni..

http://www.avtonaplin.si/vsi-turbodizel ... ji-na-plin
http://www.prinsautogas.com/articles/en ... otec1.html
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So feb 20, 2010 8:52 am

plinaš, povem ti da se motis....veliko ladij ki prevazajo utekocinjen plin laufajo na 4t dizel motor in ker tam je plin utekocinjen...se tistega ki se uparja izpuscajo v ozracje...zdaj pa bo oz je ze wartsila naredila dual fuel motor ki bo lahko laufal al na dizel (lahek al tezek) al na plin...

The new Wärtsilä 50DF applies the sophisticated tri-fuel technology incorporated in the reliable and well-tried Wärtsilä 46 HFO engine. It can be run either on natural gas or on light fuel oil (LFO) or on heavy fuel oil (HFO).


http://www.wartsila.com/,en,productsservices,productdetail,product,09CAB12E-085D-4247-88D1-999939C359CD,C07E5137-8523-4165-BBF5-FDA48A7082BB,,.htm

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So feb 20, 2010 9:47 am

Eno vprašanje.... drugi tedn grem na smučanje v Maribor, pa me zanima ali je na AC kakšna pumpa iz smeri LJ (sem pa iz primoske...)


hvala in LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So feb 20, 2010 9:49 am

ce gres po lj juzni obvoznici je na postajališču barje pumpa za plin... ;) drugače pa pump do maribora je 100% kakih 10-15 pump... :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So feb 20, 2010 10:29 am

Dariooo je napisal/-a:ce gres po lj juzni obvoznici je na postajališču barje pumpa za plin... ;) drugače pa pump do maribora je 100% kakih 10-15 pump... :twisted:


je tolk pump na AC za LPG :?: :shock: ja ben pol ni problema, hvala ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So feb 20, 2010 10:35 am

Doc_ je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:ce gres po lj juzni obvoznici je na postajališču barje pumpa za plin... ;) drugače pa pump do maribora je 100% kakih 10-15 pump... :twisted:


je tolk pump na AC za LPG :?: :shock: ja ben pol ni problema, hvala ;)


Sej nisi nikjer spraseval za pumpo ki ima lpg....
Za tisto ki sm ti reku ima lpg, ostale pa ne vem....drugace pa google dela cudeze.... ;)

LP[/quote]
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So feb 20, 2010 10:51 am

Dariooo je napisal/-a:plinaš, povem ti da se motis....veliko ladij ki prevazajo utekocinjen plin laufajo na 4t dizel motor in ker tam je plin utekocinjen...se tistega ki se uparja izpuscajo v ozracje...zdaj pa bo oz je ze wartsila naredila dual fuel motor ki bo lahko laufal al na dizel (lahek al tezek) al na plin...

The new Wärtsilä 50DF applies the sophisticated tri-fuel technology incorporated in the reliable and well-tried Wärtsilä 46 HFO engine. It can be run either on natural gas or on light fuel oil (LFO) or on heavy fuel oil (HFO).


http://www.wartsila.com/,en,productsservices,productdetail,product,09CAB12E-085D-4247-88D1-999939C359CD,C07E5137-8523-4165-BBF5-FDA48A7082BB,,.htm

LP


zanimivo je to , da se ne motim... v sloveniji se vozita mazda6 2.0dizel in jeep cherokee 3.0 crdi z dodajanjem avtoplina....
pa mercedes actros prihaja na naše slovenske ceste...

zdaj pa mene zanima , koliko teh tvojih motorjev se vozi po slovenskih cestah ali morju ??????
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo So feb 20, 2010 10:59 am

hm...ladje se po cestah ne morejo vozit....a po slovenskem morju...a ga imamo sploh še kaj?? :lol:
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So feb 20, 2010 1:33 pm

Doc_ je napisal/-a:Eno vprašanje.... drugi tedn grem na smučanje v Maribor, pa me zanima ali je na AC kakšna pumpa iz smeri LJ (sem pa iz primoske...)


hvala in LP

http://www.petrol.si/index.php?sv_path= ... &y=8#topbs
http://www.petrol.si/index.php?sv_path= ... te=&hour=0
http://www.petrol.si/index.php?sv_path= ... te=&hour=0
lp
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So feb 20, 2010 1:37 pm

Dariooo je napisal/-a:hm...ladje se po cestah ne morejo vozit....a po slovenskem morju...a ga imamo sploh še kaj?? :lol:


no pa sva prišla do enega vzpodbudnega rezultata... ti multivalentni motorji obstajajo že zeeelooo dolgo časa, vendar niso primerni za vgradnjo v avtomobile...
morja pač imamo kolikor ga je... imamo pa kar lepo trgovsko mornarico ki pljuje po celem svetu...
plin je cnej k bencin
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Ne mar 07, 2010 4:15 pm

Dejstvi je, da je temperatura pri izgorevanju plina precej višja od bencina, kar daje možnost poškodbe ventilov.
Zanima me [u]kateri motorji slabo prenašajo plin[/u] - ta podatek vgrajevalci plina zamolčijo.

LP
 
Uporabniški avatar
ThugBoy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To feb 24, 2004 10:18 pm
Kraj: Morje

Napisal/-a ThugBoy Ne mar 07, 2010 4:20 pm

Doc_ je napisal/-a:Eno vprašanje.... drugi tedn grem na smučanje v Maribor, pa me zanima ali je na AC kakšna pumpa iz smeri LJ (sem pa iz primoske...)


hvala in LP


Pred mariborom je ena. V slivnici, v bistvu takoj ko se konča avtocesta

lp
Even When They Kill Me They Can't Never Take A Game From Young G
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne mar 07, 2010 5:44 pm

marjan novak je napisal/-a:Dejstvi je, da je temperatura pri izgorevanju plina precej višja od bencina, kar daje možnost poškodbe ventilov.
Zanima me kateri motorji slabo prenašajo plin - ta podatek vgrajevalci plina zamolčijo.

LP


Plin ima manjšo gorilno vrednost = nižja temperatura zgorevanja.

Probleme z ventili imajo motorji ki niso namenjeni neosvinčenemu bencinu. Pri modeernih ni problema. Če smo točni imajo probleme z sedeži ventilov.

Dizelski motor ne more delat samo na plin. Lahko dela samo na mešanico plina in dizla. Torej so prihranki drastično nižji. Torej se ne splača in se praktično ne uporablja, teoretično - seveda lahko.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Ne mar 07, 2010 7:45 pm

ThugBoy je napisal/-a:
Doc_ je napisal/-a:Eno vprašanje.... drugi tedn grem na smučanje v Maribor, pa me zanima ali je na AC kakšna pumpa iz smeri LJ (sem pa iz primoske...)


hvala in LP


Pred mariborom je ena. V slivnici, v bistvu takoj ko se konča avtocesta

lp


petrol trzaska, nasproti 24urne...plinarna...pa se kje bi se naslo
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Ne mar 07, 2010 9:12 pm

je pa tud na tepanjah v obeh smereh

kaka je pa zdj kj cena plina na plinarniški v lj?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Po mar 08, 2010 12:35 pm

marjan novak je napisal/-a:Dejstvi je, da je temperatura pri izgorevanju plina precej višja od bencina, kar daje možnost poškodbe ventilov.
Zanima me kateri motorji slabo prenašajo plin - ta podatek vgrajevalci plina zamolčijo.

LP


temperatura izgorevanja je na plinu višja za cca. 30 - 40 st.C pri določenih motorjih , pri nekaterih pa je nižja...
do poškodb ventilov pride zato , ker plin nima nobenih aditivov,kot jih ima bencin ...

noben pameten vgrajevalec ti ne bo zamolčal tvojega občutljivega motorja.. s tem si bo naredil medvedjo uslugo...
ker pa je dodatno mazanje tudi dodaten strošek, se marsikateri lastnik ne odloči zanj..
pri napravah prins je morebitna škoda na ventilih ,ki bi se dogodila zaradi plina zavarovana pri zavarovalnici ...seveda zato , ker z njihovo napravo za mazanje ventilov to skoraj 100% izključijo..
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Po mar 08, 2010 12:48 pm

Pero je napisal/-a:
marjan novak je napisal/-a:Dejstvi je, da je temperatura pri izgorevanju plina precej višja od bencina, kar daje možnost poškodbe ventilov.
Zanima me kateri motorji slabo prenašajo plin - ta podatek vgrajevalci plina zamolčijo.

LP


Plin ima manjšo gorilno vrednost = nižja temperatura zgorevanja.

Probleme z ventili imajo motorji ki niso namenjeni neosvinčenemu bencinu. Pri modeernih ni problema. Če smo točni imajo probleme z sedeži ventilov.

Dizelski motor ne more delat samo na plin. Lahko dela samo na mešanico plina in dizla. Torej so prihranki drastično nižji. Torej se ne splača in se praktično ne uporablja, teoretično - seveda lahko.


plin ima manjšo energetsko vrednost... temperatura gorenja je višja kot pri bencinu.. temperatura izgorevanja v motorju pa je čisto nekaj drugega..
probleme z ventili imajo predvsem novejši motorji !!!
izvzeti so seveda motorji z direktnim vbrizgom bencina ( tsi, fsi ,gdi,tse ...) , pri katerih so ventili v vsakem primeru brez mazanja in potemtakem ne pride pri plinu do nič večjih poškodb kot na bencinu...
za dizelske motorje se računica vsekakor izide pri tovornjakih : http://www.prinsautogas.com/en/markets/ ... sport.html
http://www.prinsautogas.com/articles/en ... otec1.html
naprave razvite za VOLVO,DAF in MERCEDES ACTROS..
v sloveniji se vozita mazda6 2.0 in jeep cherokee 3.0crdi...
kot poznavalec foruma bi si pa lahko prebral par postov nazaj... lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
DrSaso
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Ne jan 16, 2005 12:43 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a DrSaso To mar 16, 2010 8:43 am

A mi lahko nekdo pove razliko med REG-OMVL in PRINS VSI sistemom? Namreč razlika v ceni je očitna in me zanima kaj je pri prinsu toliko posebnega, da upraviči višjo ceno.
Hvala za odgovore.

LP,
Sašo
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov