Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po avg 14, 2006 7:25 pm

Rootes Group je zavoljo številnih znamk, ki jih je imel pod seboj učbeniški primer badge engineeringa, saj je želel z enim avtomobilom pokriti čimveč segmentov trga.
Vzemimo za primer Hillman Hunter:
Slika

Avto se je v VB ponujal še pod številnimi drugimi imeni, kot so:
Hillman Minx (vstopni model):
Slika

Humber Sceptre (top model):
Slika

Singer Vogue (ekvivalent Hunterju):
Slika

Singer Gazelle (osnovni model, podobno kot Minx):
Slika

Ko je znamka Singer izginila z trga, so Vogue ponujali kot Sunbeam:
Slika

1976 se je namesto vseh teh modelov prodajal samo še Chrysler Hunter:
Slika

Rootes je sklenil dogovor z Iran Khodro o proizvodnji tega modela tudi v Iranu. Nastal je Paykan, ki se je obdržal do leta 2004:
Slika
Slika

Najprej so Angleži v Iran pošiljali kite za sestavljanje avtomobilov. Ko pa je Peugeot kupil Chrysler Europe in prenehal s proizvodnjo Hunterja, so Irancem prodali opremo za proizvodnjo.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr avg 16, 2006 5:18 pm

Badge-engineering se pojavi tudi pri bivalnikih.

Nemški MB Sprinter Westfalia:
Slika

V ZDA se prodaja kot Airstream (Dodge) Sprinter Westfalia
Slika

Za razliko od ostalih Dodge/Freightliner Sprinterjev, ki jih sestavljajo v ZDA, ta prihaja neposredno iz Nemčije, in ker Westfalia tam nima prodajne mreže, je sklenila zvezo z legendarnim Airstreamom.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe avg 18, 2006 4:57 pm

Azijski Jazz (ponekod imenovan Fit) se malce, predvsem po zadnjih lučeh, razlikuje od evropske verzije. Pri športnih različicah je razlik še več:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So mar 31, 2007 6:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe avg 18, 2006 5:10 pm

Malezijski LM Star Autoworld Sdn Bhd je odkupil pravice za proizvodnjo kitajskih Dadi-jevih vozil z volanom na desni strani. Rezultat? Nova malezijska avtomobila LMG Tourer in LMG Trekker:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

original (predstavljen tudi na strani 29):
Slika

Kitajci osvajajo svet.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe avg 18, 2006 5:34 pm

Šasija in karoserija pa od Isuzu TF-a, armaturka in luči od D-Maxa... Zmešnjava par excellence.

Hja, pa ne samo Kitajci. Sicer novica ne paše sem, vendar vseeno: Evropa je dobila prvi islamistični avto. V beloruskem Minsku je namreč Iran Khodro odprl tovarno za sestavljanje Samandov. Naredili naj bi jih 100.000 letno...

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe avg 18, 2006 7:53 pm

Preden je Toyota ustanovila znamko Lexus, so tudi v ZDA ponujali luksuzne avtomobile pod svojo značko. Zaradi različnega namena (za domači trg oz. za izvoz) so ponujali en avto pod različnimi imeni. Recimo:

Toyota Cressida:
Slika
Slika

Cresta:
Slika
Slika
Slika

Chaser:
Slika
Slika

Mark II:
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Pe okt 02, 2009 8:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe avg 18, 2006 10:13 pm

Kot zanimivost. V nekaterih afriških državah Peugeot kupcem ponuja predpotopni 504:
Slika

Izvleček iz kenijske spletne strani:
Wherever you live in Kenya the Peugeot 504 is part of the landscape. It is seen everywhere because it can go anywhere. Peugeot 504 owners love the car for its high ground clearance and its ability to plough through conditions normally reserved for 4WD. They love the 504 for its rugged, no-nonsense construction, its utter reliability and the ease with which it can be serviced and repaired. They admire its classic design and shape and wouldn’t change the 504 for anything else on the road.
The 504 is many different cars in one; it’s a workhorse, a family car, a farm machine, a leisure car, a status symbol. Over the years the 504 has earned a special place in the hearts of Kenyans: “King of the African road” with its classic shape and its reputation for reliability, durability and ruggedness. The Peugeot 504 is available as in saloon, estate and pick up versions.

Slika
Slika

Prav tako med ostalim prodajajo tudi model 306 (limuzino in karavan).
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 14, 2007 12:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So avg 19, 2006 9:47 am

To ne paše ravno semkaj in je bilo že omenjeno v temi "Novi oldtimerji" ;)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 12:30 pm

Tudi Isuzu je sledil številnim azijskim proizvajalcem ter za države ASEAN ponudil terenca razvitega na osnovi svojega najnovejšega pick-upa, D-MAX. Avto so poimenovali MU-7 (ker ima 7 sedežev):

Slika
Slika
Slika

Trenutno še ni znano, ali bodo MU-7 ponudili tudi kitajskim kupcem, vendar pa, glede na to da je mali milijon domačih ponudnikov itak ponudilo terence z videzom D-MAXa (čeprav z mehaniko starih Isuzujev),ki so sigurno cenejši, ne vem, če je to sploh smiselno. Only time will tell.

Mimogrede, Isuzu MU je bilo ime tudi terencu, na osnovi katerega je nastala Opel Frontera.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So feb 24, 2007 12:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 1:04 pm

Opel in Vauxhall CorsaVan:

Slika Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr mar 14, 2007 12:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 8:51 pm

Konec 40. let prejšnjega stoletja je avstrijski Steyr-Daimler-Puch pričel s proizvodnjo licenčnih Fiatov. Nekaj primerov.
Steyr-Fiat 1100 B:
Slika

Steyr-Fiat 1400:
Slika

Steyr 2000 (licenčni Fiat 1400 in 1900):
Slika

Steyr Fiat 1800 - 2100:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 9:02 pm

Tudi francoska Simca je proizvajala licenčne Fiate.
Simca-Fiat 6CV:
Slika
Slika

Simca 5 (Fiat Topolino):
Slika

Simca 8 (Fiat 1100):
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So mar 31, 2007 6:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 9:25 pm

Vsi vemo, da so na Poljskem proizvajali licenčni Fiat 126. Verjetno pa ni tako znano dejstvo, da so se v tej državi že v letih 1935-39 sestavljali licenčni Fiatovi modeli. 1935 je namreč poljska vlada dovolila Italijanom proizvodnjo vozil v državni tovarni Państwowe Zakłady Inżynieryjne. Nastalo je podjetje Polski Fiat SA.

Polski Fiat 508:
Slika
Slika

Polski Fiat 518 Mazur (tudi na osnovi Fiat 508 Balilla):
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So mar 31, 2007 6:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 9:32 pm

Še vedno smo na Poljskem. FIAT 125 (doma se je proizvajal do 1973) se je proizvajal tudi kot Polski FIAT 125 do 1983, ko so ga preimenovali v FSO 125p. Proizvodnja se je končala 1991!

Slika
Slika

Poljska različica se je od originala ločila po okroglih sprednjih lučeh.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So mar 31, 2007 6:17 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 9:41 pm

Bom še malce ostal pri Fiatu 125. Proizvodnja le-tega je v Argentini trajala do leta 1982. Poleg limuzine pa so tam razvili tudi karavan, kupe in pick-up verzije:

Slika
Slika
Slika

FSO je tudi razvil karavana in pick-up.
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Pe okt 02, 2009 8:25 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So avg 19, 2006 9:57 pm

Italijanski Moretti je ponujal številne avtomobile, ki so temeljili na Fiatih.

Moretti Fiat 128 Coupe:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So mar 31, 2007 6:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To avg 22, 2006 12:32 pm

Tovornjaki ERF (VB) temeljino na nemških MAN-ih:

Slika

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr avg 23, 2006 7:21 pm

Nissan je sklenil dogovor o sodelovanju s številnimi drugimi proizvajalci, med drugim tudi s Suzukijem. Trenutno Suzuki svoj model MR Wagon proizvaja tudi za Nissana, ki ga trži kot Mocco. V prihodnosti si lahko obetamo še več takšnih primerov.

Mocco:
Slika
Slika

MR Wagon:
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr avg 23, 2006 7:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr avg 23, 2006 7:31 pm

In pa še zanimivost, ki sem jo posnel na počitnicah. Gre za SEAT Terro, torej rebadged Fiat Pando Van (str. 29). Za ta model nisem niti vedel, da je sploh obstajal. Zanimivo je tudi, da ga Španci niso poimenovali Marbella Van ali kaj podobnega, ampak so mu dali povsem novo ime.

Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr avg 23, 2006 8:58 pm

Ruski MAZ sestavlja MAN-ove tovornjake, kar se vidi tudi na maski:

Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov