Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Sr mar 17, 2010 5:13 am

DrSaso je napisal/-a:A mi lahko nekdo pove razliko med REG-OMVL in PRINS VSI sistemom? Namreč razlika v ceni je očitna in me zanima kaj je pri prinsu toliko posebnega, da upraviči višjo ceno.
Hvala za odgovore.

LP,
Sašo

prins vsi ima za razliko : prave injektorje firme keihin ( iz korporacije honda !) - živlljenska doba preko 200000km , izredno zmogljiv uparjalnik ter edinstveno mazanje ventilov , ki so ga razvili sami ...
garancija proizvajalca (ne monterja) na napravo 5 let ali 150000 km , z valve care mazanjem pa imaš zavarovano morebitno poškodbo ventilov zaradi plina..
če rabiš še kaj , lahko tudi na zs .. lp
plin je cnej k bencin
 
Frips
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 17, 2010 2:30 pm

Napisal/-a Frips Sr mar 17, 2010 2:35 pm

Pozdravljeni

Sicer sem prebral kar nekaj strani te teme, a sem samo še bolj zmeden :D

Situacija je sledeča.....namen imam vgraditi avto plin v AUDI A4, 2.0 (ni turbo), letnik 2001.
Preklicaril sem celo Slovenijo in več ne vem kaj bi in kaj ne bi :D

Nazadnje sem se nekako orientiral na sistem REG (Plineks oz Sitar Kamnik), ki ga baje tudi priporoča VAG concern in G-1 (nekje zasledil, da G1 lih ni ok hmmm).

Kaj pravite vi, ki ste stručkoti na tem podorčju...Kakšo drugo priporočilo?

PS.: Prins žal odpade zaradi višine same investicije...cca 2200€, ostali so na 1400€.

Thx
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr mar 17, 2010 4:02 pm

hmm, od kdaj je prins toliko drazji? Takrat ko sem jest vgrajeval, je bil hmm, ene 20 % max.
 
Frips
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 17, 2010 2:30 pm

Napisal/-a Frips Sr mar 17, 2010 6:04 pm

Hja ne vem....tako mi je bilo včeraj rečeno. REG sistem je 1400, G1 je 1600 -18%.

Kaj torej ruknt v A4?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Sr mar 17, 2010 6:10 pm

Andraz3d je napisal/-a:hmm, od kdaj je prins toliko drazji? Takrat ko sem jest vgrajeval, je bil hmm, ene 20 % max.


če nimaš dodatnega mazanja ventilov ... nova izvedba je malo dražja tudi zaradi posebnega razdelilca mazanja,ki razdeli mazivo (to sedaj zdrži 0,5l še enkrat toliko kilometrov ) na vsak cilinder posebej o čemer lahko drugi vgrajevalci samo sanjajo... in obenem imaš garancijo za popravilo , če slučajno pride do poškodb na ventilih ... v kar se seveda proizvajalec ne bi spustil , če zadeva ne bi delovala.. in to zelo dobro glede na to ,kako avtomobilske tovarne varčujejo pri materialih...
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Sr mar 17, 2010 6:13 pm

Frips je napisal/-a:Hja ne vem....tako mi je bilo včeraj rečeno. REG sistem je 1400, G1 je 1600 -18%.

Kaj torej ruknt v A4?

vprašaj uporabnika "doc_ " kakšen avto ima in kaj ima zmontirano ter kako je zadovoljen...
plin je cnej k bencin
 
buggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Pe avg 17, 2007 5:44 pm

Napisal/-a buggy Če mar 18, 2010 11:20 am

z vsem spostovanjem...samo kar se te garancije tice in zaradi tega visje cene je malo za lase privleceno. Zelo dobro so nam znani problemi ko je potrebno garancijo res uveljavljati in kar naenkrat se najde ne vem kaksen razlog ki to "garancijo" iznici.
Mislim, da je cena PRINS sistema resnicno pretirana ker 50% visja investicija v instalacijo krepko podaljsa dobo povrnitve investicije.
PRINS je zacel z instalacijami na vecjih/mocnejsih motorjih, kjer je ta instalacija morda res edina izbira, pri takih motorjih kjer pa moc na cilinder ne preseze 40-50 KM pa mislim, da razlika v ceni ne odtehta dobljenega in je bolje poseci po cenejsih in zaradi tega nic slabsih sistemih.

Aja...a je kdo kaj spremljal zadnje case dogajanje pri G-1? Bojda imajo kar nekaj novih/boljsih sestavnih delov instalacije, zaradi katerih naj bi bilo obnasanje motorja kakor tudi ekonomicnost boljsa.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Če mar 18, 2010 5:51 pm

buggy je napisal/-a:z vsem spostovanjem...samo kar se te garancije tice in zaradi tega visje cene je malo za lase privleceno. Zelo dobro so nam znani problemi ko je potrebno garancijo res uveljavljati in kar naenkrat se najde ne vem kaksen razlog ki to "garancijo" iznici.
Mislim, da je cena PRINS sistema resnicno pretirana ker 50% visja investicija v instalacijo krepko podaljsa dobo povrnitve investicije.
PRINS je zacel z instalacijami na vecjih/mocnejsih motorjih, kjer je ta instalacija morda res edina izbira, pri takih motorjih kjer pa moc na cilinder ne preseze 40-50 KM pa mislim, da razlika v ceni ne odtehta dobljenega in je bolje poseci po cenejsih in zaradi tega nic slabsih sistemih.

Aja...a je kdo kaj spremljal zadnje case dogajanje pri G-1? Bojda imajo kar nekaj novih/boljsih sestavnih delov instalacije, zaradi katerih naj bi bilo obnasanje motorja kakor tudi ekonomicnost boljsa.


da ne boš mislil...ta garancija je prav u redu stvar... seveda je ne rabiš ,dokler dela.. potem ko pa volvo turbo crkne , ja potem pa... stoji na mestu in ti nič ne pomaga če si v štartu prišparal 500 €...
prins ne deli motorjev na večje in manjše...jaz imam na plin suzuki baleno 1,3..
zanima me kaj je zate velika moč...predelujejo tudi smart-e..
če ti je 40-50 konjev po cilindru majhna..na štirih cilindrih je to med 160 in 200 konji...pri 8 cilindrih in 40 konjih na cilindru imaš pri večini italijanskih naprav že dva izparilca
(prav rad bi videl motor V8 čez 400 konjev ki ga goni samo en izparilec , kar je pri prinsu čisto normalno)... seveda je temu primerna tudi višja cena... in potem se približaš prinsu...
ali pa plin ne dela od prostega teka do maksimalnih obratov , ti meče ven in preklapja na bencin ( no saj moraš pri nekaterih še zmeraj potegniti čez 2000 obratov da sploh preklopi na plin !!!).

g1 ? ja še zmeraj sestavljajo svoj sistem - hardware -iz vseh vetrov ... pa bodejo se s problemi okoli ventilov...ker pri marsikateri mašini flash lube nima učinka...
me prav zanima , če jim je pa uspelo preklop iz bencina na plin narediti v enem kosu...ker če hočeš , da ti preklopi iz bencina na plin - kar dela vsak cilinder posebej , posamično - se pripelješ s šestakom že iz celja na trojane ko ti preklopi vseh šest cilindrov...
so pa baje prvi v svetovnem merilu po kvaliteti , vzdržljivosti ( če ti crknejo elektromagnetni ventili je to za plačat !) in tržnem deležu.. v avstraliji so pa itak No.1..

aja buggy ... kateri sistem imaš pa ti vgrajen ???
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Pe mar 19, 2010 12:13 am

plinaš vsaka tvoja objava je ena velika reklama zate in za tvoj sistem ker kolikor je meni to znano se na tem forumu to ne sme početi razen če boš forumu in fantim kaj doniral.
Jst pravim dobra roba se sama hvali.
Clean look
 
Uporabniški avatar
Beastmaster
Novinec
 
Prispevkov: 369
Pridružen: Po avg 25, 2003 10:44 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a Beastmaster Pe mar 19, 2010 8:34 am

Denii je napisal/-a:plinaš vsaka tvoja objava je ena velika reklama zate in za tvoj sistem ker kolikor je meni to znano se na tem forumu to ne sme početi razen če boš forumu in fantim kaj doniral.
Jst pravim dobra roba se sama hvali.

Aja, kje pa je napisal kje dela?
Lepo je razložil zakaj je Prins boljši kot ostali!
Ne teži folku za brezveze! :roll:
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe mar 19, 2010 8:46 am

No pa poglejmo... preden sem se odločil za Prins sem se pozanimal še pri kolegu ki tudi montira plinske sisteme, in bi me prišlo z dvojnim vparjalnikom (nevem kam bi ga stlačil :shock: ) in z dokupom injektorjev 300€ več ;)

Od G1 sem videl že dva avta in na 30 metrov slišiš da dela na plin (kolk ropota :? )
edina dobra reč pri G1 mi je bil indikator za prin v kokpitu ;)

Pa še nekaj, ko sem imel na začetku en majhen problem z plinom, me je takoj sprejel in uštimal ;) ... jaz svetujem prins, potem je pa vaša odločitev kam it...

LP
Slika
 
buggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Pe avg 17, 2007 5:44 pm

Napisal/-a buggy Pe mar 19, 2010 10:19 am

plinas: trenutno nimam nobenega sistema, ravno zaradi tega ker se ne morem odlociti kaj je smiselno. Dati 700€ vec za nek sistem mi je zelo veliko, se posebej, ce za to razliko v najvecji meri stoji zgolj t.i "garancija".
Garancijo imajo tudi drugi monterji/proizvajalci, drugo pa je kako se bo le-ta resevala ko/ce bo prislo do mehanicne okvare na motorju. Take napake se bodo pokazale sele na daljsi cas in takrat se najde veliko razlogov s katerimi bodo zagovarjali neupravicenost do garancije in to eni in drugi.
Korekcije in nastavitve sistemov imajo brezplacno tudi vsi...nekateri celo nudijo zamenjavo komplet instalacije z drugo, ce se izkaze da z motorjem nekako niso kompatibilne.

Tukaj nikogar ne favoriziram...na stvar pa gledam zgolj pragmaticno saj vemo kako se razlikujeta realni svet in svet na papirju. Glede okvare na daljsi rok me zanima primer, ko v malo mocnejsem turbo motorju ki ima t.i. "closed loop" sistem, lambda sonda dela long-term korekcije ko vozimo na plin in potem cez nekaj casa preklopimo na bencin, kjer se nato te nastavitve ne ujemajo. V tem primeru se lahko zgodi da imamo potem na bencinu s prebogato mesanico (kar nekaj 100km ni tako hudo - zgolj zalivanje) ali prerevno ko pa lahko v skrajnem primeru pride do hujsih okvar motorja (pregrevanje).

Mi lahko kdo pove kako bi na daljsi rok ugotovili in priznali tudi problem na motorju zaradi visje temperature v izgorevalnem prostoru pri bolj agresivni voznji na plin (AC). Tukaj mazanje ventilov niti ni toliko pomembno saj so visjim temperaturam podvrzeni tudi drugi elementi v motorju. Bi take potencialne napake tudi krila taka garancija?

To da imajo injektorji 200Kkm garancije mi v tem primeru igra se najmanjso vlogo. Da pa bi zaradi stroskovno 30% relanega prihranka (ne vem zakaj v reklamah se vedno zavajanje o 50%) pri prevozenem kilometru na kocko postavljal potencialne okvare in toliko visjo ceno same instalacije dolocenih proizvajalcev, kjer bi se mi investicija priblizala nuli sele, ko bi avtu pocasi ze potekel rok trajanja pa je mlace nesmiselno

Res je da po tujih forumih PRINS sisteme zelo pohvalijo in verjamem da so super ...ne vidim pa tako bistvene razlike za neke 4 vlajne motorje ki imajo do 40KM na valj da se recimo ne posluzijo Zavoli, OMVL-reg ali se kaksne znamke ki ima tudi nek renome.


BTW: kako pa je z instalacijo PRINS sistemov pri "nepooblascenih" monterjih?
...pa brez zamere , dandanes moras biti zelo previden saj zavajajo (ne povejo dolocenih stvari) tako eni kot drugi.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe mar 19, 2010 10:59 am

Ma jaz neverjamem da je takšna razlika... naj ti naredijo predračun eni in drugi in potem primerjaj...

kar se tiče pa da bi inštaliral Prins pri nepooblaščenem monterju pozabi na garancijo...
Slika
 
meganetune
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: So avg 22, 2009 6:41 pm

Napisal/-a meganetune Pe mar 19, 2010 12:26 pm

p :roll: :roll:
Zadnjič spremenil meganetune, dne Ne mar 21, 2010 5:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
buggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Pe avg 17, 2007 5:44 pm

Napisal/-a buggy Pe mar 19, 2010 12:52 pm

Doc_: sem dobil ceno konkretno za moj avto: 130KW, 4 cilindri, turbo

Zavoli ALISEI-4S: 1400€ z vakumskim mazanjem + 1600€ z el reguliranim mazanjem
PRINS VSI: 2100€ brez mazanja in 2300€ z mazanjem ventilov
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Pe mar 19, 2010 1:27 pm

buggy je napisal/-a:Doc_: sem dobil ceno konkretno za moj avto: 130KW, 4 cilindri, turbo

Zavoli ALISEI-4S: 1400€ z vakumskim mazanjem + 1600€ z el reguliranim mazanjem
PRINS VSI: 2100€ brez mazanja in 2300€ z mazanjem ventilov


poglej si post od "meganetune" pa ti bo jasno zakaj nekateri vozimo prinsa ...
pa prav zanima me , če si upa kdo od teh cenejših ponudnikov dati pisno garancijo za tvoj motor in da bo delalo v celem območju vrtljajev( ha,ha... in seveda preklapjal naprava sama tudi na mestu pri prostem teku !!!!) ..pa če sem prav seznanjen je prins edini , ki ima poseben uparjalnik za turbo motorje ...
vse to so malenkosti , ki se seštevajo.. in naprava je prenosljiva iz avta v avto...
če želiš sem vedno pripravljen s svojim avtom zapeljati en krog , da se lahko vsak prepriča o zmogljivostih na plinu..baleno 1.3 16v 86 konjev l.1996 , 162.000 km...pa je avto navadna kištica in me celo na bencinu malo heca...na plinu pa dela BP ( verjetno bencinski injektorji - pa že potrpim da mi preklopi na plin...) . lp
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Pe mar 19, 2010 1:31 pm

Denii je napisal/-a:Sem ugovotvil da tuki pač vsi hvalite tisto robo ki jo uporabljate ali pa ste prodajalci le te :)
Vsak se odloči po svoje.


te bom še enkrat vprašal.. katero napravo pa ti voziš ?????? (pa čez dva meseca te bom spet povprašal če boš slučajno spet spregledal tole ) lp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Pe mar 19, 2010 4:41 pm

Beastmaster je napisal/-a:
Denii je napisal/-a:plinaš vsaka tvoja objava je ena velika reklama zate in za tvoj sistem ker kolikor je meni to znano se na tem forumu to ne sme početi razen če boš forumu in fantim kaj doniral.
Jst pravim dobra roba se sama hvali.

Aja, kje pa je napisal kje dela?
Lepo je razložil zakaj je Prins boljši kot ostali!
Ne teži folku za brezveze! :roll:


Očitno ne spremljaš celotne debate pa če bi malo pregledal na google je plinaš vse povsod prijavljen in hvali svojo robo mam prav plinaš ?
Nobene nimam montirane ker se mi ne splača, premalo prevoženih km na leto.
Clean look
 
Uporabniški avatar
Beastmaster
Novinec
 
Prispevkov: 369
Pridružen: Po avg 25, 2003 10:44 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a Beastmaster Pe mar 19, 2010 5:17 pm

Denii je napisal/-a:
Beastmaster je napisal/-a:
Denii je napisal/-a:plinaš vsaka tvoja objava je ena velika reklama zate in za tvoj sistem ker kolikor je meni to znano se na tem forumu to ne sme početi razen če boš forumu in fantim kaj doniral.
Jst pravim dobra roba se sama hvali.

Aja, kje pa je napisal kje dela?
Lepo je razložil zakaj je Prins boljši kot ostali!
Ne teži folku za brezveze! :roll:


Očitno ne spremljaš celotne debate pa če bi malo pregledal na google je plinaš vse povsod prijavljen in hvali svojo robo mam prav plinaš ?
Nobene nimam montirane ker se mi ne splača, premalo prevoženih km na leto.


In tebi gre to v nos, pa se pritožuješ... Jah ok, enim se da (pa na googla gedat, pa ueeeee ueeeee)... :roll:

Ps: še vedno ne vidim nobene reklame kje dela ipd...
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Pe mar 19, 2010 5:39 pm

Sploh ni važno kje dela, važno je da nam kaj razloži in svetuje glede plinskih sistemov sploh... ker se večina tukaj (z mano) ne spozna... ;)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov