buggy je napisal/-a:z vsem spostovanjem...samo kar se te garancije tice in zaradi tega visje cene je malo za lase privleceno. Zelo dobro so nam znani problemi ko je potrebno garancijo res uveljavljati in kar naenkrat se najde ne vem kaksen razlog ki to "garancijo" iznici.
Mislim, da je cena PRINS sistema resnicno pretirana ker 50% visja investicija v instalacijo krepko podaljsa dobo povrnitve investicije.
PRINS je zacel z instalacijami na vecjih/mocnejsih motorjih, kjer je ta instalacija morda res edina izbira, pri takih motorjih kjer pa moc na cilinder ne preseze 40-50 KM pa mislim, da razlika v ceni ne odtehta dobljenega in je bolje poseci po cenejsih in zaradi tega nic slabsih sistemih.
Aja...a je kdo kaj spremljal zadnje case dogajanje pri G-1? Bojda imajo kar nekaj novih/boljsih sestavnih delov instalacije, zaradi katerih naj bi bilo obnasanje motorja kakor tudi ekonomicnost boljsa.
da ne boš mislil...ta garancija je prav u redu stvar... seveda je ne rabiš ,dokler dela.. potem ko pa volvo turbo crkne , ja potem pa... stoji na mestu in ti nič ne pomaga če si v štartu prišparal 500 €...
prins ne deli motorjev na večje in manjše...jaz imam na plin suzuki baleno 1,3..
zanima me kaj je zate velika moč...predelujejo tudi smart-e..
če ti je 40-50 konjev po cilindru majhna..na štirih cilindrih je to med 160 in 200 konji...pri 8 cilindrih in 40 konjih na cilindru imaš pri večini italijanskih naprav že dva izparilca
(prav rad bi videl motor V8 čez 400 konjev ki ga goni samo en izparilec , kar je pri prinsu čisto normalno)... seveda je temu primerna tudi višja cena... in potem se približaš prinsu...
ali pa plin ne dela od prostega teka do maksimalnih obratov , ti meče ven in preklapja na bencin ( no saj moraš pri nekaterih še zmeraj potegniti čez 2000 obratov da sploh preklopi na plin !!!).
g1 ? ja še zmeraj sestavljajo svoj sistem - hardware -iz vseh vetrov ... pa bodejo se s problemi okoli ventilov...ker pri marsikateri mašini flash lube nima učinka...
me prav zanima , če jim je pa uspelo preklop iz bencina na plin narediti v enem kosu...ker če hočeš , da ti preklopi iz bencina na plin - kar dela vsak cilinder posebej , posamično - se pripelješ s šestakom že iz celja na trojane ko ti preklopi vseh šest cilindrov...
so pa baje prvi v svetovnem merilu po kvaliteti , vzdržljivosti ( če ti crknejo elektromagnetni ventili je to za plačat !) in tržnem deležu.. v avstraliji so pa itak No.1..
aja buggy ... kateri sistem imaš pa ti vgrajen ???