Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Pe mar 19, 2010 9:55 pm

Denii je napisal/-a:
Beastmaster je napisal/-a:
Denii je napisal/-a:plinaš vsaka tvoja objava je ena velika reklama zate in za tvoj sistem ker kolikor je meni to znano se na tem forumu to ne sme početi razen če boš forumu in fantim kaj doniral.
Jst pravim dobra roba se sama hvali.

Aja, kje pa je napisal kje dela?
Lepo je razložil zakaj je Prins boljši kot ostali!
Ne teži folku za brezveze! :roll:


Očitno ne spremljaš celotne debate pa če bi malo pregledal na google je plinaš vse povsod prijavljen in hvali svojo robo mam prav plinaš ?
Nobene nimam montirane ker se mi ne splača, premalo prevoženih km na leto.


ja ..hvalim svojo robo ja...ker sem zadovoljen ..saj ravno v tem je point forumov , da tudi drugi kaj zvejo.. dobre in slabe strani ...
ker če tebi ni všeč plin mene to pač sploh ne zanima..tako kot jaz ne bi imel opla pa ne hodim na njihov forum pljuvat po njihovih avtih in govorit kontra tistim , ki so recimo zadovoljni z astrami...pa so to avtomobili (eco tec motorji ) , ki imajo veliko problemov na ventilih..tudi brez plina...

no sedaj pa to kar nimaš prav.. nisem prijavljen na "povsod " forumih temveč samo še na enem pod plinaš , ker je bil drugje ta nick pač že zaseden..mora biti da nisem edini , ki je zadovoljen s prinsom...

ostalo pa kot sem rekel...kdor koli bi se hotel peljati naj se mi zglasi...prosim v privat času in po dogovoru... ker v službi nimam prav veliko manevrskega prostora kar se časa tiče , da bi se lahko ukvarjal s plinom...če pa kdo želi , ga lahko zaklenem... lp
plin je cnej k bencin
 
Mare77
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: To dec 04, 2007 9:32 am
Kraj: Južno od LJ

Napisal/-a Mare77 Pe mar 19, 2010 10:45 pm

Jaz tudi hvalim svoj PRINS sistem 8), glede na to, da nimam nobenih problemov do sedaj ;)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Pe mar 19, 2010 10:58 pm

Mare77 je napisal/-a:Jaz tudi hvalim svoj PRINS sistem 8), glede na to, da nimam nobenih problemov do sedaj ;)


a ti imaš tudi svojega ?? srečno vožnjo in veliko užitkov !!! lp :)
plin je cnej k bencin
 
Mare77
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: To dec 04, 2007 9:32 am
Kraj: Južno od LJ

Napisal/-a Mare77 So mar 20, 2010 8:34 am

plinaš je napisal/-a:
Mare77 je napisal/-a:Jaz tudi hvalim svoj PRINS sistem 8), glede na to, da nimam nobenih problemov do sedaj ;)


a ti imaš tudi svojega ?? srečno vožnjo in veliko užitkov !!! lp :)


hvala!
hja, sedaj je moj, ko sem ga plačal ;)
Ravno včeraj me je en tip spraševal za mnenje na veroškovi, ko sva ga tankala :lol:
Dobre stvari hvalimo, slabe grajamo... tak je to...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy So mar 20, 2010 10:25 am

buggy je napisal/-a:Doc_: sem dobil ceno konkretno za moj avto: 130KW, 4 cilindri, turbo

Zavoli ALISEI-4S: 1400€ z vakumskim mazanjem + 1600€ z el reguliranim mazanjem
PRINS VSI: 2100€ brez mazanja in 2300€ z mazanjem ventilov


Vgradi si eno in drugo, čez 50.000 km pa te vprašam kako si zadovoljen...
Če pogledam cene vidim da je cena mazanja enaka, pa si upam staviti in dokazati da Zavolijev(Flash Lube ipd) sistem ni niti senca Prinsovega! Saj ceno po telefonu ti dajo eno, ko je pa avto za prevzet se pa kar naenkrat najdejo še neki dodatni stroški...že videno...Pri Prinsu se držijo(po mojih izkušnjah) cene ki jo dobiš na predračunu.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So mar 20, 2010 1:07 pm

iziboy je napisal/-a:
buggy je napisal/-a:Doc_: sem dobil ceno konkretno za moj avto: 130KW, 4 cilindri, turbo

Zavoli ALISEI-4S: 1400€ z vakumskim mazanjem + 1600€ z el reguliranim mazanjem
PRINS VSI: 2100€ brez mazanja in 2300€ z mazanjem ventilov


Vgradi si eno in drugo, čez 50.000 km pa te vprašam kako si zadovoljen...
Če pogledam cene vidim da je cena mazanja enaka, pa si upam staviti in dokazati da Zavolijev(Flash Lube ipd) sistem ni niti senca Prinsovega! Saj ceno po telefonu ti dajo eno, ko je pa avto za prevzet se pa kar naenkrat najdejo še neki dodatni stroški...že videno...Pri Prinsu se držijo(po mojih izkušnjah) cene ki jo dobiš na predračunu.


oooooo !!! to bi pa prav rad videl.. dve vectri turbo pa 50.000km ...pa ventili na začetku in koncu.. in dynometer rezultate....

kolikor vem , ko pride do take ponudbe ,da se zmontira prinsa in katero drugo napravo v isti tip avta ... no potem s strani vseh drugih vse potihne ...pussy-ji...

pa ravno na tak način bi lahko potrdili vse prednosti svojih italijanskih in poljskih naprav...da slovenske sploh ne omenjam ... pred prins-om ... pa lahko zmontirajo not tri elektronske flash lube na cilinder če hočejo...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii So mar 20, 2010 2:03 pm

Doc_ je napisal/-a:Sploh ni važno kje dela, važno je da nam kaj razloži in svetuje glede plinskih sistemov sploh... ker se večina tukaj (z mano) ne spozna... ;)


Lahko bi govoril na splošno ne pa da v vsaki njegovi debati slišiš samo prins zakaj pa še ne drugi sistemi sem videl že kar nekaj vozil predelanih na plin pa imajo druge sisteme in delajo vozila bp tudi po 150.000 km.
Pa še nekaj ko berem vse povsod debate o plinskih sistemih se tile naši monterji in proizvajalec zaganjajo in prerivajo za vsak avto, namesto da bi skupaj stopil pa šli k ministru pa zrihtal kak evro za sofinanciranje. Glede na to da je v sloveniji čez milijon vozil predelanih je pa kakšni 1.000 al pa še to ne. Mam občutek da se nekateri monterji prav borijo po forumih za svoj kruh.
Plinaš nimam eco tec motorja in sem prav zadovoljen z avtom.
Clean look
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So mar 20, 2010 3:04 pm

Denii je napisal/-a:
Doc_ je napisal/-a:Sploh ni važno kje dela, važno je da nam kaj razloži in svetuje glede plinskih sistemov sploh... ker se večina tukaj (z mano) ne spozna... ;)


Lahko bi govoril na splošno ne pa da v vsaki njegovi debati slišiš samo prins zakaj pa še ne drugi sistemi sem videl že kar nekaj vozil predelanih na plin pa imajo druge sisteme in delajo vozila bp tudi po 150.000 km.
Pa še nekaj ko berem vse povsod debate o plinskih sistemih se tile naši monterji in proizvajalec zaganjajo in prerivajo za vsak avto, namesto da bi skupaj stopil pa šli k ministru pa zrihtal kak evro za sofinanciranje. Glede na to da je v sloveniji čez milijon vozil predelanih je pa kakšni 1.000 al pa še to ne. Mam občutek da se nekateri monterji prav borijo po forumih za svoj kruh.
Plinaš nimam eco tec motorja in sem prav zadovoljen z avtom.


po avtu te nisem nič vprašal ... je pa lepo da si zadovoljen z njim..

po splošni oceni je predelanih kakih 8000 avtomobilov ...cca 4000 zz homologacijo in prav toliko naj bi jih bilo nehomologiranih..

govoriti na splošno ... se mi zdi , da je to pri plinskih napravah ravno tako kot govoriti pri avtomobilih - na splošno o avtih in ne o različnih modelih in proizvajalcih..
videl ,videl že ..pa si jih vozil in primerjal ???? in to isti model ..recimo xp picasso 1.6 16v 80 kw ?? za ta avto ti garantiram , da je razlika v performansah skozi celo območje vrtjajev zelo očitna !!! zato tudi lahko povem kaj je razlika ...in v kakšni prednosti je prins pred drugimi..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So mar 20, 2010 3:07 pm

ja sej dosti ljudi je melo pod jugoslavijo predelano vozila na plin :lol: :lol: :lol:

Mlinčke ni problem predelat... bi pa rad videl koliko v8 motorjev so drugi predelovalci , predelali na plin ;) in kako to deluje....
Slika
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak So mar 20, 2010 5:04 pm

Ker tudi sam razmišljam o avtu na plin, sem si vzel čas in preletel forume iz bivše YU. Edini problem, ki sem ga zasledil je uničenje ventilov na vseh mogočih avtih, kljub dodatkom za mazanje. In ko se začnejo ventili in glava motorja skupaj limati je motor za smeti.
In pri naših ponudnikih plinskih naprav sploh ne zaslediš tega problema, ampak same pozitivne lastnosti...

Kot kaže plin ni primeren za sodobne bencinarje zaradi šparanja na materialu.

Da se kaj prišpara na plinu ne verjamem, če plačaš 1500 ojrov za vgradnjo in moraš po 40.000 km zamenjati uničen motor.
LP
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy So mar 20, 2010 5:04 pm

Doc_ je napisal/-a:ja sej dosti ljudi je melo pod jugoslavijo predelano vozila na plin :lol: :lol: :lol:

Mlinčke ni problem predelat... bi pa rad videl koliko v8 motorjev so drugi predelovalci , predelali na plin ;) in kako to deluje....

Sej delajo...ampak z (vsaj) dvema uparjalnikoma :jao:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy So mar 20, 2010 5:07 pm

marjan novak je napisal/-a:Ker tudi sam razmišljam o avtu na plin, sem si vzel čas in preletel forume iz bivše YU. Edini problem, ki sem ga zasledil je uničenje ventilov na vseh mogočih avtih, kljub dodatkom za mazanje. In ko se začnejo ventili in glava motorja skupaj limati je motor za smeti.
In pri naših ponudnikih plinskih naprav sploh ne zaslediš tega problema, ampak same pozitivne lastnosti...

Kot kaže plin ni primeren za sodobne bencinarje zaradi šparanja na materialu.

Da se kaj prišpara na plinu ne verjamem, če plačaš 1500 ojrov za vgradnjo in moraš po 40.000 km zamenjati uničen motor.
LP

Očitno ste slabo prebrali naše forume... saj že vrabci na drevesu čivkajo kateri motorji rabijo dodatno mazanje/hlajenje ventilov. Pa tudi kje se dobijo sistemi ki zares opravljajo to funcijo :D
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak So mar 20, 2010 6:52 pm

Vsi motorji slabo prenašajo plin in gredo zanesljivo v uničenje, nekateri prej, drugi kasneje. Predvidevam, da so izjema tovarniško predelani in imajo ventile in glavo premazano s snovjo, ki dobro prenaša višje temperature.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš So mar 20, 2010 7:27 pm

marjan novak je napisal/-a:Vsi motorji slabo prenašajo plin in gredo zanesljivo v uničenje, nekateri prej, drugi kasneje. Predvidevam, da so izjema tovarniško predelani in imajo ventile in glavo premazano s snovjo, ki dobro prenaša višje temperature.


motorji z direktnim vbrizgom goriva ne rabijo mazanja ... zadnje čase eni najbolj sodobnih motorjev.. in prenašajo plin zelo dobro .. mogoče še kak komentar na tole ???

temperatura ni pri vseh motorjih višja..pri nekaterih je lahko celo nižja..

ali bi lahko delil z nami vsaj ime te snovi za premazovanje ventilov ? lp
plin je cnej k bencin
 
buggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Pe avg 17, 2007 5:44 pm

Napisal/-a buggy So mar 20, 2010 7:51 pm

No glede novih motorjem z direktnim vbrizgom bo verjetno na prave rezultate (testne zajcke) potrebno se pocakat. Se do pred kratkim namrec LPG sistem v teh motorjih ni bil izvedljiv.

Prins konkretno za model avta priporoca menjavo glave? Torej mi pooblascen monter Prins sistemov na takem avtu ne bo naredil instalacije ali mi ne bo dal garancije ce ne bom menjal glave? Plinas, kaj bo torej v tem primeru... je cena se vedno ista?

http://www.prinsautogas.com/en/search_results.html

"
Saab 9-3 2000cc 2002-2006
Remarks
Prins recommends to change the cylinderhead for LPG use. "
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So mar 20, 2010 9:48 pm

iziboy je napisal/-a:
Doc_ je napisal/-a:ja sej dosti ljudi je melo pod jugoslavijo predelano vozila na plin :lol: :lol: :lol:

Mlinčke ni problem predelat... bi pa rad videl koliko v8 motorjev so drugi predelovalci , predelali na plin ;) in kako to deluje....

Sej delajo...ampak z (vsaj) dvema uparjalnikoma :jao:

ja sam kako delujejo je pa drugači... moj deluje skozi enako, ne cuka, moč je zmiri ista... če si kdo želi poskusit naj mi piše ZS ;)

če bi mi delalo tako kot na a8-ki kakšen post nazaj bi že zmetal vse vn... ker kadr rabim moč pač rabim...

ma itak da debata nebo prišla do konca, to je kot kaj je bolš? bencin al dizel ? :roll: :roll:

lp
Slika
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy So mar 20, 2010 11:17 pm

No najbolj mi je všeč tista z premazom za ventile :rofl
Poznam avtomobile ki imajo preko 200.000 km prevoženih z plinom in nimajo nobenih težev z motorjem... če pa ima Opel na twinport motorjih stebla ventilov kot zobotrebce pa naj teževe pišejo v svoj dnevnik. Res je da se dobi za plin ''posebne'' motorne glave, vendar je razlika pri veliki večini zgolj v materijalih sedežev ventilov in ni tukaj nobene raketne znanosti. Če je motor v dobrem stanju, in je plinska naprava z vsemi potrebnimi dodatki vgrajena kot je treba ne vidim zakaj bi bile neke težave, je pa žal pri nas vedno več mazačev ki se označujejo kot strokovnjaki na področju plinskih inštalacij za osebna vozila. Ker država kljub kaznim ki jih plačujemo EU ne naredi nič za promocijo tega ekološkega goriva bomo tisti ki se (veselo) vozimo na plin še naprej izgledali bolj kot ne bedaki. ŽAL :evil:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Ne mar 21, 2010 4:27 am

buggy je napisal/-a:No glede novih motorjem z direktnim vbrizgom bo verjetno na prave rezultate (testne zajcke) potrebno se pocakat. Se do pred kratkim namrec LPG sistem v teh motorjih ni bil izvedljiv.

Prins konkretno za model avta priporoca menjavo glave? Torej mi pooblascen monter Prins sistemov na takem avtu ne bo naredil instalacije ali mi ne bo dal garancije ce ne bom menjal glave? Plinas, kaj bo torej v tem primeru... je cena se vedno ista?

http://www.prinsautogas.com/en/search_results.html

"
Saab 9-3 2000cc 2002-2006
Remarks
Prins recommends to change the cylinderhead for LPG use. "


na žalost te moram razočarat..ne bo ti treba čakat na rezultate... kot sem napisal in ti bom pač še enkrat : motorji z direktnim vbrizgom bencina NE RABIJO dodatnega mazanja ventilov... ZAKAJ ? zato ker tudi na bencinu ne srečajo nobenih aditivov.

direktni vbrizg se izvaja direktno v valj motorja in ne indirektno v sesalni kolektor pred sesalne ventile..torej tudi na bencinu potuje preko ventilov samo zrak in nič drugega..torej če zdržijo ventili na zraku pri vožnji na bencin , bodo tudi pri vožnji na plin..(razen če jih moti naš onesnažen slovenski zrak..na testih izven slovenije so prevozili prek 200.000km z avtom na direktni vbrizg )

saab turbo letnik 2002 - 2006 ?? kolikor vidim gre za 8 let star model , motor pa še starejši.. takrat niso imeli valve care-a in so seveda priporočali zamenjavo ali dodelavo glave...pa ne s premazi kot "marjan novak "... zamenjajo se ventili in sedeži ventilov z drugimi ,ki so kompatibilni-zdržijo tudi pri uporabi avtoplina , ki nima aditivov kot bencin..

seveda ti bo vgradil instalacijo z valve care mazanjem..in ni ti več treba menjat "glave"... in garancija je normalna .. cena je zaradi turbine nekoliko višja , ker je dražji uparjalnik , ki je pri prinsu za prisilno polnjene motorje drugačen kot za atmosfersko polnjene..

te pa ne razumem čisto pravilno... imaš tak avto ali bi ga kupil , če bi lahko dokazal kako prins-ovo pomankljivost ?

buggy? kaj boš naredil po tej razlagi ????? a boš zmontiral v saab-a ali ga boš kupil...( A nimaš vectre ???) ali boš našel še kak avto ki je občutljiv na ventilih ?????? - ( za debato seveda... veš jaz imam dva avta na plin .. s prinsom..francoza in japonca ,tako da mene ni treba hecat. in meni tudi ni treba hecac -sploh pa ne zavajat -drugih ljudi na forumu in drugod ali je dober ali ni .. meni je najbolj važno da sem zadovoljen in da dela.. procent porabe gor dol ...všeč mi je odnos do strank in strokovnost...in ko pohodim gas do konca je edina omejitev blokada motornih vrtljajev... banda računalniška a je treba teh blokad.. )

pa meni še zmeraj ni jasno , zakaj se tukaj najbolj vsajajo tisti, ki še bencinca nimajo in povrh vsega delajo premalo kilometrov ,da bi se jim splačalo vgraditi plin..
kr neki ...
drugače pa sem ročko nad sopotnikovo glavo nazaj učvrstil...če bi bil kdo za testno vožnjo .... s privat avtom ... mojim lastnim ...ki dela na plin kot jaz hočem... lp
plin je cnej k bencin
 
buggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Pe avg 17, 2007 5:44 pm

Napisal/-a buggy Ne mar 21, 2010 5:50 pm

plinas, ne vem kaj za vraga si tako napadaleno nastrojen, nekatere izjave so celo malce zaljive? Postavil sem vprasanja, na katera bi si zelel odgovora od nekoga, ki je ze sel cez tako izkusnjo in je bil tudi sam v dvomih ter po moznosti lahko postreze z koncno oceno.
Ti si lepo navrgel svoje izkusnje in to spostujem kdo drug pa je povedal tudi svoje in zaradi tega ni potrebno da ga diskreditiras. Glede obtozb, da nekdo zavaja pa se lahko tudi malce zadrzis.

Kar se tice mojega vprasanja in glede opombe od Prinsa, da priporocajo menjavo glave, pa ti lahko tudi pojasnim, kako je z mojim avtom, ker te tako blazno zanima. Ja, imam Vectro in za SaaB-ov motor sem spraseval zaradi tega, ker je isti agregat tudi v Vectri (Z20NET /B207) Prins pa zal mojega avtomobila nima v konfiguratorju.
Tudi to da je motor star ne drzi, kakor ne drzi, da je ta motor zgolj izjema s to opazko. (poglej recimo hondo accord 2008 letnik oz. kar vecino avtomobilov na njihovi strani)

Zaradi tega tudi moje vprasanje zakaj Prins priporoca to menjavo. Je to misljeno v kontekstu, ce si ne omislis njihovega sistema mazanja ali pac generalna opazka, ki jo lahko kasneje koristijo sebi v prid (navkljub sistemu za mazanje) ko/ce gre kaj narobe? Ce te prav razumem je ta opomba brezpedmetno po montazi "Valve Care" sistema...je to res? Na njihovi strani te razlage ne najdem.

Sistem bom dal letos vgraditi v avto in preden se odlocim za karkoli bi rad imel cimvec informacij od ljudi ki so instalirali sisteme. Tukaj mislim tako dobre kot slabe izkusnje, saj vsak proizvajalec pac pove samo dobre strani slabe pa se nekako izpusti. Vsekakor bo to v veliki meri odtehtalo za koga se bom odlocil.

Glede lambda sonde in moznih tezavah pri korekciji pri t.i. "closed loop" sistemih ko se vozimo na bencin ima kdo kaksno informacijo?
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko Ne mar 21, 2010 8:47 pm

OK...da še sam pristavim piskrček...

Malo sem gledal po tujih forumih (bivša YU in Italija)..ter se odločil, da gre v našega Grand Scenica 1,4 TCE Landirenzov sistem... K temu je pripomoglo tudi dejstvo, da Renault na nekaterih trgih ponuja ta sistem v prvi vgradnji, ter da mi na RenaultNissan Slovenija priznajo garancijo in nenazadnje, da je kar nekaj Renaultovih serviserjev po Sloveniji usposobljenih tudi za servisiranje in nastavitve tega sistema. O izkušnjah pa takrat, ko bo sistem v avtomobilu.

lp
J
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov