Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a ~toMmy~ So feb 08, 2014 9:03 pm

hahehihoh je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Daj najprej malo poglej, komu je kaj namenjeno (post nad mojim!) in ne citiraj tako, da zgleda, kot da sem pisal njemu! Pa daj prosim ne omenjaj teh podatkov iz kataloga, če ne veš, kakšno je dejansko stanje. ;)

Poglej, ni pomembno komu si kaj pisal, obstaja dejstvo, da si ti bil žaljiv - ne pa on, kakor si zatrdil, pa tudi ni res, da je avtor posta nabijal neumnosti brez osnove - česar si ga obtožil. Nima nobene zveze zdaj to, kakšno je dejansko stanje in kaj kažejo podatki iz kataloga. Bo bolje, če nehaš uporabljat klicaje in vprašaje v tolikšni meri, če postaneš manj aroganten in če nehaš biti žaljiv.


Pa si ti prebral njegov (od belkaene) post pred mojim "žaljivim"?

Z dejanskim stanjem sem mislil dejanske uradne tehnične podatke in ne pomanjkljive.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a BBoss So feb 08, 2014 9:45 pm

J.McLane je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:Pri AC hitrostih nekje pri 140km/h bo nekje okoli 2500 obratov v zadnji prestavi. Pri enako močnem bencinarju lahko pričakuješ nekje okoli 4000 obratov.


Večjih BUČ še nisem slišal.

Sploh ne bom več komentiral dalje, ker nima smisla.


No zdej k si pa goflo stegnu bi pa prosil, da še razložiš zakaj je buča to kar sem napisal.

Hitrost po števcu... Hitrost po Garminu... Vrtljaji motorja... Prestava
Mazda 6 2.2D - 130 km/h... 124 km/h... 2300 vrt/min... 6. prestava (http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... _6_sc.aspx)
Kia Optima 2.0 benz - 130 km/h... 126 km/h... 3650 vrt/min... 6. prestava (http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... ybrid.aspx)

Če preračunaš na dejanskih 140km/h je dizelca pri 2596 obratih in bencinarca pri 4055 obratih - torej kje so zdej BUČE? aaaa? :roll:
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a belkaena So feb 08, 2014 10:09 pm

Bos mi se pregovarjamo o turbinarjih. Zdele sem na poti in se mi ne da iskat, lahko nekdo prilepi podatek za recimo 1.2 tsi št. vrtljajev.
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a matayus So feb 08, 2014 10:12 pm

 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a J.McLane So feb 08, 2014 10:48 pm

BBoss je napisal/-a:No zdej k si pa goflo stegnu bi pa prosil, da še razložiš zakaj je buča to kar sem napisal.

Hitrost po števcu... Hitrost po Garminu... Vrtljaji motorja... Prestava
Mazda 6 2.2D - 130 km/h... 124 km/h... 2300 vrt/min... 6. prestava (http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... _6_sc.aspx)
Kia Optima 2.0 benz - 130 km/h... 126 km/h... 3650 vrt/min... 6. prestava (http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... ybrid.aspx)

Če preračunaš na dejanskih 140km/h je dizelca pri 2596 obratih in bencinarca pri 4055 obratih - torej kje so zdej BUČE? aaaa? :roll:


Si se dobro namatral da bi dokazal svoje, ampak če bi malo bolje pogledal tisto tabelco od KIE bi videl da gre za napako, saj se podatek pri 87 kmh v 6. prestavi ne sklada s podatkom pri 126 kmh v 6. prestavi. Kaj je res in kaj ne ne bova ugotovila skozi tole Siol šlamparijo, boš moral poiskati drug vir.

Drugače pa:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... 2_tsi.aspx
2.844 rpm @ 140 kmh

Še enega sodobnega atmosferca, pa če si že ravno fan Mazde:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... encin.aspx
2.833 rpm @ 140 kmh
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a BBoss Ne feb 09, 2014 12:18 pm

J.McLane je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:No zdej k si pa goflo stegnu bi pa prosil, da še razložiš zakaj je buča to kar sem napisal.

Hitrost po števcu... Hitrost po Garminu... Vrtljaji motorja... Prestava
Mazda 6 2.2D - 130 km/h... 124 km/h... 2300 vrt/min... 6. prestava (http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... _6_sc.aspx)
Kia Optima 2.0 benz - 130 km/h... 126 km/h... 3650 vrt/min... 6. prestava (http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... ybrid.aspx)

Če preračunaš na dejanskih 140km/h je dizelca pri 2596 obratih in bencinarca pri 4055 obratih - torej kje so zdej BUČE? aaaa? :roll:


Si se dobro namatral da bi dokazal svoje, ampak če bi malo bolje pogledal tisto tabelco od KIE bi videl da gre za napako, saj se podatek pri 87 kmh v 6. prestavi ne sklada s podatkom pri 126 kmh v 6. prestavi. Kaj je res in kaj ne ne bova ugotovila skozi tole Siol šlamparijo, boš moral poiskati drug vir.

Drugače pa:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... 2_tsi.aspx
2.844 rpm @ 140 kmh



Nič se nisem namatral... vzel sem prvega, ki mi je prišel pod roke. Je pa res, da sem prvi post napisal z glave in ker sem od bencinarjev zadnje čase vozil le atmosferce pri okoli 110KM mi je cifra s števca pač ostala v spominu in dejansko v kolikor ni podprt s turbino oziroma je narejen na neki novi tehnologiji sem imel kar prav. Če pa se omejimo le na turbinsko polnjene mlinčke pa sem ocenil 1000 obratov previsoko ampak to še vedno niso buče kot jih želiš na vsak način prikazat.

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... t_301.aspx
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... i_i30.aspx
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... antra.aspx
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... sport.aspx (nazadnje sem od bencinarjev vozil tole zadevo)
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... _aveo.aspx
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... ge_16.aspx


belkaena je napisal/-a:Bos mi se pregovarjamo o turbinarjih. Zdele sem na poti in se mi ne da iskat, lahko nekdo prilepi podatek za recimo 1.2 tsi št. vrtljajev.


Ok ... sem spregledal, da se moram omejiti samo na turbobencinske mlinčke... mea maxima culpa. =P
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a belkaena Ne feb 09, 2014 12:49 pm

BBoss je napisal/-a:
belkaena je napisal/-a:Bos mi se pregovarjamo o turbinarjih. Zdele sem na poti in se mi ne da iskat, lahko nekdo prilepi podatek za recimo 1.2 tsi št. vrtljajev.


Ok ... sem spregledal, da se moram omejiti samo na turbobencinske mlinčke... mea maxima culpa. =P


Ja zgleda da se moreš, če si sam pogruntu da je razlika in da ne primerjamo neprimerljivo.

Najrajš mam pa pgruntavščino mlinček. Tud dizli grejo v to smer in tisti, ki so ali zdaj vozijo 1.9 bodo kmalu na 1.6 in ne dolgo za tem na 1.4 samo ne takrat to ne bojo mlinčki ampak cel muscle car.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a BBoss Ne feb 09, 2014 2:58 pm

ja sej za dizle, ki gredo pod 1.9 so tud mlinčki =P
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a belkaena Ne feb 09, 2014 5:32 pm

Za kavo
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a BBoss Ne feb 09, 2014 8:12 pm

grobo mleto...
 
Uporabniški avatar
deutsch
Uporabnik še ni polnoleten
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Če jun 13, 2013 9:38 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a deutsch Po feb 10, 2014 2:19 am

Kaj ima bolše pospeške ali navadni bencinar brez turbo ali dizel recimo 1.9. 96kw.
Npr ko enkrat ogretega pritisneš nekje, kje se bolj čuti reakcija pospeševanja dizel ali navadni bencinar z isto močjo.
Se mi zdi, da pri dizlu zaradi turbine ane.
Ravno zaradi tega je dobro in užitek imeti dizla, pač majhna poraba in dobri pospeški, ane.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a belkaena Po feb 10, 2014 9:15 am

deutsch je napisal/-a:Kaj ima bolše pospeške ali navadni bencinar brez turbo ali dizel recimo 1.9. 96kw.
Npr ko enkrat ogretega pritisneš nekje, kje se bolj čuti reakcija pospeševanja dizel ali navadni bencinar z isto močjo.
Se mi zdi, da pri dizlu zaradi turbine ane.
Ravno zaradi tega je dobro in užitek imeti dizla, pač majhna poraba in dobri pospeški, ane.


Ti tud nisi prebral zadnjih dveh strani. Normalno da je uporabniku bol prijazen turbo dizel pa ne zarad dizla ampak zarad turbine. N/A bencinarji so itak za en drek, visoka poraba pa še lenobnost.

Kaj ma pa na koncu na papirju bolše pospeške, je pa odvisno od moči in ne od turbine niti od vrste goriva niti od Janeza ki na gas prtisne.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a Blinder Po feb 10, 2014 9:38 am

Dizel ima prednost v navoru pri srednjih obratih, 1500-3000, če ga teraš do konca zgubi prednost pred benzinskim. Prednost ima tudi pri prestavnih razmerjih; becinski imajo pogosto 50% daljšo prvo prestavo ko diesel naprimer. Če prve menjaš 2 prestave v 4 sekundah pospeševanja tudi da občutek, da gre avto zelo dobro.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a Jerry007 Po feb 10, 2014 10:01 am

deutsch je napisal/-a:Kaj ima bolše pospeške ali navadni bencinar brez turbo ali dizel recimo 1.9. 96kw.
Npr ko enkrat ogretega pritisneš nekje, kje se bolj čuti reakcija pospeševanja dizel ali navadni bencinar z isto močjo.
Se mi zdi, da pri dizlu zaradi turbine ane.
Ravno zaradi tega je dobro in užitek imeti dizla, pač majhna poraba in dobri pospeški, ane.

Brez zamere a si ti že vozil avto?
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a belkaena Po feb 10, 2014 10:27 am

Blinder je napisal/-a:Dizel ima prednost v navoru pri srednjih obratih, 1500-3000, če ga teraš do konca zgubi prednost pred benzinskim.


Ne razumem tega res. Lahko razložiš.

Vsakemu slepcu je jasno, da je krivulja navora lepša pri turbobencincu, razen tega da je navora manj pri primerljivo močnem motorju, ker je manjša kubatura.

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a Blinder Po feb 10, 2014 10:56 am

Fant je govoril za atmosferski bencin. Če voziš dizla pri srednhih obratih koristiš 50-70% njegove največje moči. Če boš bencinskega pri sredjih obratih vozil boš imel 40-60% njegove največje moči naprimer.
Tista lepa ploščata krivulja navora turbobencinca pa tudi ni vsem všeč. Pomoje večina ljudi ima raje našpičeno krivuljo navora pri srednjhih obratih kot dizli, kar tudi rpisili voznika, da pospešuje s takimi obrati, pri katerih je visok navor in posledično tudi avto pospešuje zelo dobro. Za spremenit tega 1.2 tsi v dizla(s tem da vseeno dela pri nekaj višjih obratih kot diesel): Odvzameš eno tono navora do 2500 rpm in s tem dosežeš, da se ga vedno vozi nad 2500 rpm, posledično avto bolje pospešuje(ker se ga nikoli ne uporablja za pospeševanje pri nizkih obratih). Navor med 3000 in 3500 rpm butneš 20% gor, tak motor ima že pri 3500 rpm največjo moč, posledično nad 3500 rpm mu strogo pada navor. Spet, zaradi teh 20% več motor postane bolj živ, če nad 3500 rpm se motor zaleni pa večini ljudem ni pomembno, itak se večina ljudi boji, da bo motor pri 4000 rpm eksplodiral... dobiš ven podobno krivuljo dieslu, pri nizkih obratih neuporaben, pri srednjih doseže že maksimalno moč in nad 3500 se zaleni. Ker motor rabi 2500 rpm da se sploh premakne, je treba potem tudi prvo prestavo bistveno skrajšat. In posledično tudi drugo tretjo.. tak motor gre potem v tretji kolikor original v drugi. S tem da ima še zraven tisti 20% večji navor med 3000 in 3500, torej v tretji prestavi pospeši boljše kot original v drugi.. diesel vs bencin
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a sonic Po feb 10, 2014 11:07 am

Jerry007 je napisal/-a:
deutsch je napisal/-a:Kaj ima bolše pospeške ali navadni bencinar brez turbo ali dizel recimo 1.9. 96kw.
Npr ko enkrat ogretega pritisneš nekje, kje se bolj čuti reakcija pospeševanja dizel ali navadni bencinar z isto močjo.
Se mi zdi, da pri dizlu zaradi turbine ane.
Ravno zaradi tega je dobro in užitek imeti dizla, pač majhna poraba in dobri pospeški, ane.

Brez zamere a si ti že vozil avto?


Najverjetneje nikoli, saj piše pri njegovem profilu da še ni polnoleten :)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a belkaena Po feb 10, 2014 11:14 am

Blinder. Ne razumem kaj sicer želiš povedat, samo ti pa manjka malo strojniške izobrazbe, pa ne da jo jaz mam.

Idealen navor (v teoriji) je samo en in to je od prvega pa do zadnjega obrata stalno enak skozi celo območje. Če se ne motim se temu približajo samo električni motorji. S stalnim navorom, se moč povečuje enakomerno z vsakim obratom več. To da si pa ti želiš špičasto krivuljo navora, pa ne vem kako komentirat, res ne :roll:

http://www.evme.com.au/performance/power/
Zadnjič spremenil belkaena, dne Po feb 10, 2014 11:29 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a Blinder Po feb 10, 2014 11:28 am

Ja glej špičasta krivulja navora je tista, zaradi katere so dizli večini ljudem tok fanj za vozit. Prisili te, da ga voziš v obratih največjega navora, ker pod temi obrati je motor len, nad temi obrati pa navor močno pada, kar tudi pomeni, da je takrat bila dosežena že skoraj maksimalna moč.

Jaz npr. vozim diesla, največji navor po podatkih pri 1900 rpm, voziš v III. prestavi 50 km/h pri 1900 rpm in sploh ne moreš še dat v četrto, ker v četrti pri 50 km/h motor vibrira. In ko pri teh 1900 rpm pritisneš gas itak fanj potegne, ker ima takrat že največji navor. Pomanjkanje navora spodaj te prisili v to, da ga voziš v območju največjega navora.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: dizel motorji - obnašanje

Napisal/-a belkaena Po feb 10, 2014 11:34 am

Joj no a mu lahko nekdo razloži, energetik al kdo je že iz te stroke, jaz zgleda ne znam.

Da pa so dizli fajn za vozit zaradi špičastega navora pa jaz na tvojem mestu nebi več naglas govoril. Fajn so za vozit, ker imajo ogromno navora na voljo v nizkih obratih. Če bi ga imeli na voljo še prej bi bilo pa še boljše in bolj kot je ravna krivulja boljše je.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov