odprti clio je napisal/-a:Hehe... Vi bi se držali pravil tam, kjer se je samodejno konstruiral nek sistem, ki zagotavlja bistveno večjo pretočnost.
Bi vas rad videl, kako povsod drugje eksplicitno sledite vsem členom, ki jih določa zakon. Tam (uvoz na obvoznico) je večini jasno, kaj se dogaja - pa tudi hitro se pokaže, kdo se zgolj "štuli" mimo kolone in kdo ni vsakdanji uporabnik tiste zaplate asvalta.
V tej temi je problem naših cest. Sem bil konec aprila v Istanbulu. Pa vi bi se tam živi pojedli... Bi imeli čire na želodcih z devetnajstimi leti ob takem obremenjevanju z drugimi. Tam se dogaja točno to, kar vas tu moti. Ampak - promet je tekoč. Vsak popazi nase in na sosednjega pa je zadeva rešena.
Podobno sem doživel tudi drugod (sem prevozil Evropo od Španije do Moldavije). Samo pri nas se nekaj ku**ite in zganjate neke šerife. Zato smo tu, kjer smo. Aja, ne samo pri nas - podobno je tudi v Zagrebu in večjih mestih v Bosni. Verjetno tudi zaradi tega vsi (razen nas tu) Slovenijo tlačijo pod pojem Balkana.
BBoss je napisal/-a:Ne glede kako ste nekateri napadli avtorja ima pač na vašo žalost popolnoma prav. Na tej cesti so namreč kandidati padali na izpitnih vožnjah, ker so se razvrščali napačno na levo stran in nato vozili naravnost. Od takrat avtošole "trenirajo" tole cesto in če se boste postavili enkrat tja in spremljali promet jih boste tudi opazili - vsi na desni strani.
sonic je napisal/-a:Jaz pa mislim da ni tako preprosto. Seveda je z legalnega vidika jasno, kako naj bi se po zakonu razvrščali, in v formalnem smislu ima avtor teme prav.
Ampak je treba misliti malo tudi z zdravo pametjo. Zakoni imajo nek smisel - pri nas sicer redko, ampak vsaj nekateri pa pa vendarle, recimo zakoni bolj tehnične narave - sploh prometni, ker morajo biti kompatibilni z zakoni bolj normalnih držav.
In kaj je razumni namen pravil razvrščanja v zakonu, kot je bil citiran v prvem postu te teme?
Pomojem ni bil glavni namen, da se tiste za naravnost spodi na desni rob. Glede na zdravo pamet je bolj pomemben tisti del pravil, ki zavijajoče na levo pošlje na levi rob - da ne zadržujejo vozečih naravnost ali zavijajočih na desno. Kdor zavija levo, mora namreč počakati promet iz nasprotne smeri (če je semaforizirano križišče), če pa zavija levo na prednostno cesto in ni semaforja, pa seveda mora počakati še ves promet na prednostni cesti.
V glavnem, meni se zdi v realnem življenju tu glavni namen, da levo zavijajoči ne ovirajo ostalih, in so v ta namen zato napisana pravila kako naj se razvrščamo.
Ampak v našem konkretnem primeru je v realnosti drugače, ker je levo zavijajočih malo oziroma skoraj nobenega, pa tudi če se kakšen najde, mu ni treba nikogar zadrževati, ker na tistem semaforju ni prometa iz nasprotne smeri in je v smislu pretočnosti (praznenja križišča) isto če zavijaš levo ali voziš naravnost. Smiselno pa je, če se naravnost vozeči v luči vsega povedanega, umaknejo na levo stran, da imajo desno zavijajoči svojo stran zase in je pretočnost križišča boljša kot če bi vsi stali v eni koloni.
Skratka, glede na domnevni namen oziroma 'duh' zakona ravnajo ljudje povsem legitimno, če se v tem konkretnem križišču postavijo na levi rob za naravnost. V bistvu se enkrat za spremembo ljudje obnašajo racionalno glede na situacijo.
In če avtošole v tem križišču res 'trenirajo' zgoraj opisano trmarjenje pri črki zakona kljub zdravi pameti, toliko bolj žalostno, pač čisto v slogu vzgajanja fahidiotov, ki naj se slepo držijo pravil kot pijanec plota, brez kančka razmišljanja z zdravo pametjo in razumnega prilagajanja realni situaciji.
denko4 je napisal/-a:Mejo določa večina.
Če so vsi proti tebi je verjetno s teboj nekaj narobe
denko4 je napisal/-a:Mejo določa večina.
Če so vsi proti tebi je verjetno s teboj nekaj narobe
matejxx je napisal/-a:denko4 je napisal/-a:Mejo določa večina.
Če so vsi proti tebi je verjetno s teboj nekaj narobe
Potem se bi pri neki tovarni vsi delavci vozili, v napačno smer po enosmerni ulici, ker bi tako vsi prišli 5 minut prej domov. Ali bi po tvoje bilo to potem pravilo, če se pa večina vozi v napačno smer?
Potem se bi pri neki tovarni vsi delavci vozili, v napačno smer po enosmerni ulici, ker bi tako vsi prišli 5 minut prej domov. Ali bi po tvoje bilo to potem pravilo, če se pa večina vozi v napačno smer?
cc09 je napisal/-a:Zakoni se morajo prilagajat realnosti. Zaradi tega križišča ni treba spreminjat nobenga zakona, samo oznake za razvrščanje se nariše oz. postavi znak. Pa magari znak, ki bo predpisoval to, kar je že po zakonu, se pravi desno stran tudi če greš naravnost.Potem se bi pri neki tovarni vsi delavci vozili, v napačno smer po enosmerni ulici, ker bi tako vsi prišli 5 minut prej domov. Ali bi po tvoje bilo to potem pravilo, če se pa večina vozi v napačno smer?
Zato so ponekod nekatere ulice dopoldan enosmerne, popoldan pa ne. Pravilo se je prilagodilo realnosti in zdravi pameti. V Sloveniji je to bolj redko.
matejxx je napisal/-a:denko4 je napisal/-a:Mejo določa večina.
Če so vsi proti tebi je verjetno s teboj nekaj narobe
Potem se bi pri neki tovarni vsi delavci vozili, v napačno smer po enosmerni ulici, ker bi tako vsi prišli 5 minut prej domov. Ali bi po tvoje bilo to potem pravilo, če se pa večina vozi v napačno smer?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov