nebivedu je napisal/-a:Zakaj se potem moj avto na 95 oktanca iz shelllove pumpe v Avstriji isto obnaša kot če tankam pri nas 100 oktanca na OMV, na našega 95 oktanca pa klenka. Kaj točno vozijo potem naši iz Avstrije? Gnojnico z dodatki?
Zato, ker ima konkretno Shell boljše gorivo kot ostali (tudi v tujini, ne samo v primerjavi z našim gorivom) tudi cena je višja, če se ne motim.
Podobna zadeva je v Nemčiji z dizlom. Imaš na isti pumpi "čisti dizel", ki je najdražji. Potem je zraven dizel s ca. 10% vmešanega biodizla. Temu pri nas pravijo nafta, čeprav je čisto na meji dovoljene vsebnosti biodizla. Zato pa se zgodi, da razni EU5 in EU6 dizli čudežno crkujejo, saj to ni primerno za njihovo delovanje (še posebej, če je biodizla za kak % več notri)

Na koncu je še tretja nafta, ki je za gospodarska vozila (tega tudi pri nas nimamo).
Če se motim, me popravite.