


Gosic je napisal/-a:abbe je napisal/-a:freddie je napisal/-a:abbe je napisal/-a:jst sicer nimam nič prot hyundaju, sem si ga 8 let pa nisem mel nič težav.
tut sestri sem svetoval da kupi novo elantro,jo ma že 2 leti nič težav.
sam sem prešaltal na nemce pa pa nebom reku da ni težav. se kj pokvar.PA KAJ ZA TO?
nben mi nikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju.
nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo.pač enostavno niso na istem nivoju.
sicer je kle ta debata popolnomanepotrebna ampak če gledamo kaj kdo ponuja nima kia pogojev. to je dejstvo.
koliko ma bmw opreme je pač kia ne premore,ker verjetno sploh nimajo razvite take opreme da bi jo lahko ugradili v avto.
in to pač je to.
pa nisem nben zančkar.
tukaj ghre za golo primerjavo in kle cena nima nobene veze, zato je brezveze govort kok ta stane pa kok ta stane...
To je dokaj drzna trditev. Dejstvo je recimo, da skok iz ljubljanskega nebotičnika pomeni gotovo smrt. Dejstvo, ki se lahko empirično dokaže z metanjem ljudi iz ljubljanskega nebotičnika, do vnaprej dogovorjenega števila, nato se preveri njihovo stanje na pločniku in na koncu postavi hipoteza, da tak skok pomeni smrt. Hipoteza na koncu postane empirično dokazano dejstvo. Človekoljubi lahko do dejstva pridejo tudi brez človeških žrtev, z brskanjem Newtonovega dela Principiae Naturalis Principia Mathematica.
Na drugi strani se dokopati do "dejstva" da "nben mnikol nebo reku da je tehnika pri kiji ali hyundaju na istem nivoju kot pri bmwju. nikoli ni bila in verjetno še zelo dolgo ne bo" zahteva neskončno bolj poglobljeno empirično dokazovanje in diplomo iz celega kupa tehničnih in celo ekonomskih znanosti, hkrati pa najbrž večletno službo v tehničnih oddelkih obeh družb, ki bi omogočila primerjavo tehnike - skupaj z vsemi industrijskimi skrivnostmi, ki nam jih navadnim smrtnikom ni dano vedeti - na tako fundamentalnem nivoju, da bi se potem lahko tehnološka premoč enega podjetja štela za "dejstvo".
Sploh bi takšno dejstvo moralo temeljiti na ekstenzivni analizi o nesposobnosti azijskih inženirjev, skupaj z nesposobnostjo njihovih kadrovskih služb - dejstvo je da imajo korejske družbe primerljivo količino denarja, ki ga na leto zapravijo za R&D kot evropski, japonski in ameriški proizvajalci; če torej drži, da ne pridejo (in niti v principu ne morejo priti) na tehnološko raven prestižnih nemških znamk kljub zapravljenem denarju, potem je treba priti do dna zakaj je temu res tako - ne samo, da so domači inženirji nesposobni dohitevat evropske kolege, celo njihovi kadrovniki so nesposobni rekrutirat ustrezne evropske strokovnjake, ki bi popravili tehnološki deficit. Morda je na vsej črti zatajil njihov evropski tehnični center v Russelheimu? Obstaja resnična verjetnost, da je BMW tja poslal svoje dvojne agente kateri bi sabotirali dela na različnih delih podvozja? Kdo ve... A vse podobne aspekte je potrebno do potankosti raziskati, preden bi si kdo drznil postavljati dejstva o tehnološki superiornosti (oz. inferiornosti).
sploh nisem bral kaj si napisal kar se mi ne da brati ker ni povezan s temo.
uceraj sem mal pogledal prispevek o tej kiji.
eto kaj me je zmotilo:
nima aktivnega vzmetenja
nima samozatemnitvenih zunanjih ogledal
nima nastavljivega sedalnega dela sedeža
nima masaže sedežev
nima soft close vrat
nima radar tempomata
nima lane assist
nima sistema za opozarjanje mrtvega kota
...
pač to so stvari ki naj bi jih premium avtomobili imeli oz. jih bmw ima.
in kia tega enostavno nima sploh v ponudbi,kar nakazuje da nimajo to razvito,drugače bi verjetno ugradili to v svoj prvi premium avto.
in mi ni treba nobenih raziskav delat pa nevem česa še vse da lahko rečem da ni na nivoju.
še ena stvar ki me je zmotila je primerjava cen
primerjajao kio z bencinskim motorjem z zadnjim pogonom,proti bmwju z dizem motorjem (ki je že v osnovi dražji od bencinarja) pa še pogon ma na vse 4. (kar zadevo podraži še za par tisoć dolarjev)
ti pa lahko mečeš ljudi iz stolpnice pa delaš analize....
To kar ti omenjaš, ima vse. Če bi si samo pogledal promocijski video:
https://www.youtube.com/watch?v=aCm7qMjZjlY
Sicer pa zakaj vedno primerjava pomanjkljivosti Kie?
Recimo sedmica pa nima full LED žarometov.
esem je napisal/-a:Sori, s tabo se sploh ne da pogovarjat, ker tako debilnih izpeljav ni lahko najti. Kar nekaj lapaš, o "99 % brez razmisleka" pa seveda spet nič. Ti res misliš, da bi ti 99 % pritrdilo, da razmislek ni potreben? In da so vsi, ki sodijo v ostanek (v 1 %) germanofobi ter hkrati frankofili - zaradi opozarjanja, da je "razmišljajočih" nekaj več kot 1 % ? Svaštako rečeš da je 99% daleč od realnosti potem vem da si anti nemec in ljubiš francoza tako da...
BTW - čefurji (kot kulturološka oznaka - tu se strinjava) ter slovenceljni imajo tu eno redkih, a močnih skupnih točk, pogojeno predvsem iz neznanja ter odsotnosti razumevanja pravih prioritet, o izvoru le-te (odsotnosti) pa ne bi...
Take debate nimajo nobenega smisla, to se je že večkrat potrdilo. Če te kaj konkretnega zanima, bi morda ZS
Potem bom postavil preprosto vprasanje: "katerega izmed dvojice v debati in ja debata tece med kio in bmw-jem bi TI izbral ob prepodstavki, da oba staneta 70.000 eur?"
In pazi, alternativa ne obstaja, tretjih odgovorov ni..torej bmw ali kia in zakaj?
Veronika.borghesi je napisal/-a:Enkrat teče lisica, enkrat zajec.
.Dokončnih zmagovalcev ni
Veronika.borghesi je napisal/-a:Potem bom postavil preprosto vprasanje: "katerega izmed dvojice v debati in ja debata tece med kio in bmw-jem bi TI izbral ob prepodstavki, da oba staneta 70.000 eur?"
In pazi, alternativa ne obstaja, tretjih odgovorov ni..torej bmw ali kia in zakaj?
Jaz bi v tem trenutku izbrala BMW, a zgolj, če bi res imel enako ceno, a je nima!:D Kakšna bi bila odločitev čez nekaj let, je drugo vprašanje. A če se že pogovarjamo o tehnologiji, kakšna je razlaga, da je Kia Sorento dosegel na Euro NCAP boljši rezultat od Macana. Porsche ima namreč najboljšo tehnologijo - ali pa morda ne.Mislim, da je zaključek silno jasen, zadeve se spreminjajo! Enkrat teče lisica, enkrat zajec. Dokončnih zmagovalcev ni.
~toMmy~ je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Ti se kar tolaži, kako hudo je lastnikom, če se tako lažje spopadeš s foušijo
Pobček pazi kakšne pišeš, da te ne bo slučajno kakšen bivši bavarc fahrer po šibice poslal...
Le brez skrbi bodi, da jim je hudo....celo tako hudo jim je, da nimajo za dat več kot 50€ za servis za bavarca, na katerem je poleg vsega drugega še za zamenjat 3/4 podovozja...Zapomni si: Če je značka, to še ne pomeni, da so tudi €€€.
Jaz govorim o normalnih ljudeh, ki si lahko normalno privoščijo nov avto tega ranga in takšnemu par tisočakov enostavnoo ne bo delalo preglavic, bi mu pa znalo dejstvo, da bo med popravilom verjetno nujno potreboval nadomestni avto. Vzdrževanje pa ponavadi pri takšnih tudi ni problem, ker jih stane manj, kot da ostanejo nekje 1000 km od doma na cesti in zamudijo kak sestanek.
Pacienti, ki kupujejo takšne avte z magičnimi kilometri od par kratkoročnih lastnikov (od 2. dalje), ki si niso mogli privoščit vzdrževanja za moje pojme ne sodijo v debato o novih avtih, niso pa niti približno vezani samo na "sveto trojico"... Poznam tudi človeka, ki se nenehno zgraža nad cenami novih in rabljenih nemških avtov, hkrati pa kupuje najcenejše kante iz neta, jih praktično ne vzdržuje in misli da ne vem koliko prišpara, čeprav ga stanejo toliko, kot da bi kupil nov avto in ga 10 let normalno vzdrževal, pa še na cesti ne bi konstantno ostajal.
Bat_zajla je napisal/-a:Problem je, ker se ne gre za lisico in zajca... Če že delaš primerjave z živalskim svetom, približno zadeni živalsko hierarhijo.
darkside je napisal/-a:ČE b zadel na lotu in bi se lahko preseraval bi kamot kupil hyundaia, kio, bmw 7 in mercedes s in to samo z namenom da bi videl če korejca za manj denarja ponujata enako stvar ali je v tem razlika. ker korejca ko sem vozil hyundaia i40 (kie še nisem) lahko samo rečem wow in 10 let nazaj ali mogoče kaj več (recimo proti mojemu 12 let staremu korejcu-hyundai) je velika razlika. pa že i40 ni poceni, kaj šele ta equus ki je 1x dražji kot full opremljen i40
King1 je napisal/-a::pop:![]()
![]()
pa še dobre so...
lp
Ker je nakup avta v tem segmetnu, da ga boš vozil, po mojem mnenju bedarija.
odprti clio je napisal/-a: Za tako ceno pač človek pričakuje spodobno vozilo. Ne bom pa pisal, zakaj sem nezadovoljen z njihovo lego, ker na tem forumu smejo vozne karakteristike komentirati samo FIA licencirani vozniki.
cc09 je napisal/-a:V Ameriki se pa kupujejo tako veliki avti tudi zaradi tega, ker se hoče nekdo udobno peljati in niso vsi tako dragi, ne pa samo zaradi prestiža. Zakaj bi 5 (in pol) metrska limuzina morala imet vse v usnju in ne vem kaj.
ban je napisal/-a:King1 je napisal/-a::pop:![]()
![]()
pa še dobre so...
lp
Zraven paše tudi![]()
![]()
INFINITI je napisal/-a:Ko smo že na BMW, bi mogoče vrgel tkaj eno kost v smislu da ni razlika med avtomobili samo značka pa cenik. Da bi si lažje predstavljali je tukaj recimo en dober članek in opis do kakšnih potankosti gredo pri razvoju:
http://www.bmwblog.com/2014/12/22/perfe ... -made-bmw/
-Takšna in še 1000 drugih malenkosti nardi "premium" res premium.
Sej če že recimo gledamo; gretje sedežev ima že Clio. Ampak posedi svojo rit v premium voz, pa se že čuti kako je učnikovito to gretje, razporejenost, možnost posameznega uravnavanja toplote po področjih naleganja telesa....
Največje zablode bodo sedaj pri teh asistenčnih sistemih na pohodu - tukaj so ogromne razlike v učinkovitosti lane asista recimo. Ampak na ceniku bo pisalo "lane asist" tako pri VW kot Mercedesu - ni to isti in ni enako učinkovit sistem vgrajen pri obeh dragi moji
Evo recimo test v autobild.
http://www.autobild.de/artikel/bmw-5er- ... 72319.html
-MB ima recimo 2 kamere kar mu omogoča kot pri nas ljudeh, da vidi "globino" prizora.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov