PogachnyK je napisal/-a:Najbolj zmaga tisti vw 4,2 dizel (nekaj takega) že če kupiš tisti kvazi đip, potem pa daš za pogon V12 dizel motor s 1000Nm navora. Takšnim ljudem ni rešitve, niti ne vem kaj takšen đip predstavlja, niti nevem kaj hoče s tem povedati lastnik? Mogoče to, da ima rad preseravanje, samo drugače je pa varčen človek,?
Zakaj mu ni rešitve? A si mu ti plačal del avtomobila, da imaš tak problem z njim?
Morda ima pa večji čoln in je zadevo lažje vleč z avtom s 1000Nm navora, kot pa z avtom s 600Nm navora.
Morda je stalno na avtocesti na relaciji LJ - Beograd ali LJ - Pariz in je lažje enkrat tankat, kot pa 3x vmes.
Morda mu je pa le všeč dizelsko brbotanje

.
Ne razumem čisto, zakaj je to tak problem, da ima dizla v avtu za 150 ali 200 jurjev. Recimo SQ7. Je vseeno bolje, če ti žre avto 12 litrov kot pa 20+, pa tudi če ti denar sam leti k tebi. Itak tak nima le tega avta, ampak je običajno še kaj še bolj popopranega zraven

. Bencinskega seveda.
Recimo poznam SQ7, ki dela letno cca. 60 jurjev km, običajno krepko preko omejitev (vsaj pri nas). Recimo, da je razlike 7 litrov v primerjavi z bencinarjem, kar je recimo cca. 5 jurjev letno razlike samo v gorivu. V primerjavi s ceno in izgubo vrednosti ni tako veliko, ampak nekaj pa vseeno je. Da niti ne pišem o dosegu, ki bi se pri bencinarju krepko zmanjšal.