Debate, ki niso vezane na ostala področja...

diesel ali bencin ???

diesel
58
48%
bencin
62
52%
 
Skupaj glasov : 120
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So maj 08, 2004 9:40 pm

NIsem hotel biti žaljiv
- kar se tiče M3 CSL, je ravno AMG izdal avto ki ga praktično pomalica in je ravno v tem stilu - vse v karbonu in pure racing tech gre pa za CLK AMG DTM version; lahko si več prebereš tukaj:
http://www.autobild.de/drucken_alles.ph ... el_id=6179
Je pa avto ki ga lahko kupiš pri MB dilerju kjer koli v bodoče. -Stvar je le kako hiter si tam
Kar se tiče "čez 250 KM", je odgovor JA

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 So maj 08, 2004 10:21 pm

infiniti je napisal/-a:kar se tiče M3 CSL, je ravno AMG izdal avto ki ga praktično pomalica

No počakajmo na teste :D
Samo tukaj je govora o dizlih, kot športnikih :wink:

A imaš Zja?

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So maj 08, 2004 10:37 pm

Ne še - Z bo zamenjal kupeja ki ga trenutno vozim. Sedmka pa ostane
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
frza
Novinec
 
Prispevkov: 308
Pridružen: To jun 10, 2003 5:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a frza So maj 08, 2004 11:44 pm

Pomisli še enkrat....

golf IV TDI
Slika
Slika

Rally fabia tdi (od južnih sosedov - Hrvaška)
Slika

Če pa to niso šprtniki pol pa ne vem več nič.....
Slika
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 So maj 08, 2004 11:51 pm

Tudi slovenec Miran Jerman nastopa s SEAT Ibizo TDi. 8)
Ampak dizel nikoli ne bo to, kar je bencinc v motošportu :roll:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne maj 09, 2004 10:07 am

No, debata se je spet razvila v stilu "jst sm vozil to in to in to, ti nisi....", tko k 99% debat v zadnjem casu na tem forumu. Infiniti, če je zate športnost "kok te na zic prlima" to pove velik o tvojem poznavanju avtomobilizma. Jst sm se odzval na tvojo izjavo da so dizli ze zdaj ali pa bodo kmalu bolj sportni od bencinarjev... Če bi vedel KAJ dejansko je bencin in kako dela bencinski motor in ce bi mel osnovne pojme fizike razsciscene pol nebi govoril takih neumnosti. In ce ze hoces vedet, dizli NE BOJO NIKOLI bolj sportni od bencinarjev. Itak pa nevem kaj se kregamo, cez 10 let bojo avti itak upam da na vodik... :wink:

Aja, pa ne dajaj sodb o ljudeh katerih ne poznas. :roll:
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Ne maj 09, 2004 11:21 am

Včasih se mi zdi vse skupaj smešno ko prebiram tole, kaj naftar al bencinar.
Dejstvo je to, da ne moreš primerjat bencinarja z naftarjem s turbino. Ni realno!
Vzemi turbino vn naftarju pa boš vidu kdo je boljši. 8)
Lep primer je Golf IV SDI in Golf IV 1.4 bencinar.
Ni potrebno razlage kdo bo koga stišal.... :P
Pravte da se naftar splača če delaš več KM :?:
Res je, sam kdo bo pa hotu avto kupt s 200.000 KM? :wink:
Ni tako preprosto kot nekatri mislite da je naftar vse.
K ga tolk radi nažigate dizelaši, so vam povedal na servisu kolk stane turbina za vašega dizelaša?
Jst osebno sem za bencinarja.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 09, 2004 11:44 am

Jao ste eni otroci tle no. Mislim kregate se kdo je bolj športen...... Pa definirajte kaj komu pomeni športnost? Tko na hitr kok sem sledil temi je blo vse okol obratov.Kao bencinar ma večje obrate in je bolj športen.JA PA JA.Itak je dejstvo da se dizli nikol ne bojo vrteli tko visoko kot bencinci.Ampak a obrati pomenijo športnost? Dizl je pač bolj močn (beri: ma večji navor) In zato tud boljše vleče od bencinarja. Ampak če pa je nekomu športnost visoki obrati, vonj po bencinu, hitro pretikanje itd... pol je pač za bencinca in ne za dizla.

Pač moje mnenje če kdo dela dosti km na leto pol se mu splača dizla, če pa ma avtek za par kkm na leto..... pol pa pač bencinca. Kvarljiva sta oba to je dejstvo.Poleg tega Primerjate dizla s turbino in pa navadnega bencinca. Pa primerjate R5 1.1 bencinca in pa R5 1.6D. (ne morm kaj durga primerjat ker nima izkušenj te dve sem pa osebno mel) In moje ugotovitve:
R5 1.1 je mel pospeške od 0-100 16s
poraba okol 8
končna okol 140
R5 1.6D ma pospešek 15s
poraba okol 5
končna okol 160

Mislim pa osebno da dizli so neko prehodno obdobje potem bomo itak meli vodik pa gorilne celice pa ne vem kaj še vse.
Pa nehite se že enkrat kregat okol tega.Ker itak bo vedno tko da dizli bojo zagovarjal dizle, bencinari pa bencince.Ko pa je treba tankat pa bi itak meli vsi dizle.
Pelješ se pa z obema enako pač na konc je še vedn stvar okusa in pa finančnega stanja.Poleg tega dizli sploh niso tko "varčni" vsaj kar se vzdrževanja tiče.Je že res da se manj kvarijo (kaj ni logično če majo manjše obrate) sam ko pa crkne kaj.... so pa stroški ogromno večji kot pa pri bencincih.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Ne maj 09, 2004 12:06 pm

lisko1 je napisal/-a:Tko na hitr kok sem sledil temi je blo vse okol obratov.Kao bencinar ma večje obrate in je bolj športen.

Kje si pa to prebral? To ni res! Nihče ne trdi, da je dizel bolj športen zato, ker razvije večje število obratov.

Veliko vas pravi dizel doseže svoj navišji navor že pri 1500rpm. Nihče pa ne pove, da ima dizel veliko manjši spekter uporabnih vrtljajev. Recimo dizel, ki ima omejevalec vrtljajev pri 4700rpm, ima veliko manjši spekter kot pa nek bencinc, ki ima blokado pri 7200rpm.
In če potem vzamemo, da je 4700rpm 100% pri dizlu in 7200rpm 100% pri bencincu. Dobimo, da dizel razvije svoj maximalen navor pri 32% svojih maksimalnih vrtljajev. In če to preračunamo v bencinca je to 2300rpm!

Da lahko enakovredno primerjamo vzamemo 1.8T, ki je turbo in ugotovimo, da bencinc razvije svoj max navor še pri nižjih vrtljajih kot dizel! 150KM verzija razvije svoj max navor pri 1750rpm!

Vrednosti so bolj približne, za boljšo primerjavo bi moral imeti točne podatke in pa upoštevati tudi prosti tek :roll:

@Cliosport: tvoja primarjava pa tudi ni ravno objektivna :roll:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 09, 2004 12:08 pm

HajdukS je napisal/-a:No, debata se je spet razvila v stilu "jst sm vozil to in to in to, ti nisi....", tko k 99% debat v zadnjem casu na tem forumu. Infiniti, če je zate športnost "kok te na zic prlima" to pove velik o tvojem poznavanju avtomobilizma. Jst sm se odzval na tvojo izjavo da so dizli ze zdaj ali pa bodo kmalu bolj sportni od bencinarjev... Če bi vedel KAJ dejansko je bencin in kako dela bencinski motor in ce bi mel osnovne pojme fizike razsciscene pol nebi govoril takih neumnosti. In ce ze hoces vedet, dizli NE BOJO NIKOLI bolj sportni od bencinarjev. Itak pa nevem kaj se kregamo, cez 10 let bojo avti itak upam da na vodik... :wink:

Aja, pa ne dajaj sodb o ljudeh katerih ne poznas. :roll:


-imaš prav, torej oprosti mi, pozabil sem da imaš par Ferrarijev v garaži, avatarja pa bolj tko za hec - se opravičujem :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Ne maj 09, 2004 12:54 pm

Viper123 je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:Tko na hitr kok sem sledil temi je blo vse okol obratov.Kao bencinar ma večje obrate in je bolj športen.

Kje si pa to prebral? To ni res! Nihče ne trdi, da je dizel bolj športen zato, ker razvije večje število obratov.

Veliko vas pravi dizel doseže svoj navišji navor že pri 1500rpm. Nihče pa ne pove, da ima dizel veliko manjši spekter uporabnih vrtljajev. Recimo dizel, ki ima omejevalec vrtljajev pri 4700rpm, ima veliko manjši spekter kot pa nek bencinc, ki ima blokado pri 7200rpm.
In če potem vzamemo, da je 4700rpm 100% pri dizlu in 7200rpm 100% pri bencincu. Dobimo, da dizel razvije svoj maximalen navor pri 32% svojih maksimalnih vrtljajev. In če to preračunamo v bencinca je to 2300rpm!

Da lahko enakovredno primerjamo vzamemo 1.8T, ki je turbo in ugotovimo, da bencinc razvije svoj max navor še pri nižjih vrtljajih kot dizel! 150KM verzija razvije svoj max navor pri 1750rpm!

Vrednosti so bolj približne, za boljšo primerjavo bi moral imeti točne podatke in pa upoštevati tudi prosti tek :roll:

@Cliosport: tvoja primarjava pa tudi ni ravno objektivna :roll:

LP


mal si se zaspolnoodnosiral. :P trdijo da imajo bencinarji visje obrate.

obmocje uporabnih obratov je pri dizlacu vecje. prakticno od standgasa do najvisjih obratih, medtem ko so razen korejcev (sploh manjsi) bencinarji v spodnjem obmocju izredno leni, in kot taki bolj kot ne neuporabni. primer na fordovih 1.4 masinah: TDCi ima najvecji navor pri 2000 in najvecjo moc pri 4000 rpm. uporabno obmocje je nekje do 4500 rpm, torej je do 4500 rpm uporabnih 55% obratov (to mislim da konkretno vlece). 1.4 16V masina ima najvecji navor ce se ne motim pri 3800 rpm, najvecjo moc pa nekje pri 5500 (al tam nekje) rpm, konkretno vlece do 6250 rpm, torej najbolj vlece v 39% obmocja obratov. ;) men osebno je dizla lazje vozit kot bencinarja, sam je pa z bencinarjem dost vec filinga ko ga prtisnes do blokade, ko ti gre rezek zvok skoz kosti, zacutis da pod haubo full dogaja... ...aaahhhhh, mami, js hocem bencinarja!!! :twisted:
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 09, 2004 1:05 pm

Se podpišem pod vse zgoraj navedeno. V bodoče pa bojo dizli tudi prišli v višje vrtljaje, recimo tisti OPC dizl in BMW X35d se vrtita do cca 6000 rpm, tko da bojo vrtljaji in delovno območje še bolj razpotegnejo.
@Viper: Ne pozabi da imajo dizli veliko več navorja od bencinarjev, tudi če je Turbo bencinar. Drugače pa pustimo SDI, ker je danes velika večina dizlov sturbinana, pr bencinarjih pa je to bolj redkost kot pravilo.
Res je da zaenkrat vozim bencinarje ampak če bo razvoj šel kot tisti OPC in 35d bo naslednja motorizacija verjetno kak OIL burner

LP
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne maj 09, 2004 2:13 pm

lisko1 je napisal/-a:Jao ste eni otroci tle no. Mislim kregate se kdo je bolj športen...... Pa definirajte kaj komu pomeni športnost? Tko na hitr kok sem sledil temi je blo vse okol obratov.Kao bencinar ma večje obrate in je bolj športen.JA PA JA.Itak je dejstvo da se dizli nikol ne bojo vrteli tko visoko kot bencinci.Ampak a obrati pomenijo športnost? Dizl je pač bolj močn (beri: ma večji navor) In zato tud boljše vleče od bencinarja. Ampak če pa je nekomu športnost visoki obrati, vonj po bencinu, hitro pretikanje itd... pol je pač za bencinca in ne za dizla.

Pač moje mnenje če kdo dela dosti km na leto pol se mu splača dizla, če pa ma avtek za par kkm na leto..... pol pa pač bencinca. Kvarljiva sta oba to je dejstvo.Poleg tega Primerjate dizla s turbino in pa navadnega bencinca. Pa primerjate R5 1.1 bencinca in pa R5 1.6D. (ne morm kaj durga primerjat ker nima izkušenj te dve sem pa osebno mel) In moje ugotovitve:
R5 1.1 je mel pospeške od 0-100 16s
poraba okol 8
končna okol 140
R5 1.6D ma pospešek 15s
poraba okol 5
končna okol 160

Mislim pa osebno da dizli so neko prehodno obdobje potem bomo itak meli vodik pa gorilne celice pa ne vem kaj še vse.
Pa nehite se že enkrat kregat okol tega.Ker itak bo vedno tko da dizli bojo zagovarjal dizle, bencinari pa bencince.Ko pa je treba tankat pa bi itak meli vsi dizle.
Pelješ se pa z obema enako pač na konc je še vedn stvar okusa in pa finančnega stanja.Poleg tega dizli sploh niso tko "varčni" vsaj kar se vzdrževanja tiče.Je že res da se manj kvarijo (kaj ni logično če majo manjše obrate) sam ko pa crkne kaj.... so pa stroški ogromno večji kot pa pri bencincih.


AMEN !
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne maj 09, 2004 2:16 pm

Zok je napisal/-a:obmocje uporabnih obratov je pri dizlacu vecje. prakticno od standgasa do najvisjih obratih,


Vzemi bencinca s puhalom in teorija se ti podere.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne maj 09, 2004 2:43 pm

infiniti: kaj pa je narobe z mojem avatarjem? Ne vidim povezave z debato... Povej mi kok si str ce ni skrivnost?
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Ne maj 09, 2004 2:56 pm

X-Hair je napisal/-a:
Zok je napisal/-a:obmocje uporabnih obratov je pri dizlacu vecje. prakticno od standgasa do najvisjih obratih,


Vzemi bencinca s puhalom in teorija se ti podere.


ja, to je res. zaenkrat so turbobencinarji v manjsini, tk da sm jih kr nekok zanemaril...
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Ne maj 09, 2004 3:20 pm

infiniti je napisal/-a:@Viper: Ne pozabi da imajo dizli veliko več navorja od bencinarjev, tudi če je Turbo bencinar.

BlueGTi je na mobisuxu že pred časom, napisal lep članek v katerem je preračunal koliko navora se prenese na kolesa pri bencincih in koliko pri dizlih. Rezultat je bil zelo izenačen, tista prednost 100Nm je izginila.
Zato pa so kriva prestavna razmerja, ki so pri dizlih veliko dalša, kot pa pri bencinskih motorjih!
Napisal je vse izračune in narisal še grafe. Res odličen članek.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne maj 09, 2004 3:47 pm

Lahko podaš link na ta članek?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Ne maj 09, 2004 3:52 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne maj 09, 2004 4:05 pm

evo jst sm za bencinski motor, ker sicer porab več je pa cenejši pri nakupu in vzdrževanju, pa še lepši zvok ma..
usi tisti k pa tko zlo favorizirate te dizle se pa enkrat pelte ZA temi vašimi sdi/tdi/jtd/td/d dizli ene pet minut in boste crknl od smradu u kabini, pa nima veze kolk super izpoplnen motor je, še zmeram smrdi po nafti, da ne omenjam da pr tankaju rabš rokavice
aja pa k bo bl mraz ga zalaufite pa poslušite kakšn traktor maste pod pokrovom, sej je res da pol k se segreje ni več tolk glasn, sam useen
aja pa k favorizirate dizle zarad mejhne porabe - to je relatiuno, če auto vozš po testni stezi ti ni problem narest povprečne porabe pod 5l, če ga vozš pa na cesti pol je pa to nemogoče dosečt in pol vš super drag dizl porab mal mn kt bencinc

a pa ste kdaj zračunal kolk se sploh splača dat tiste par 100 000 več za dizelski motor, pa pol na servisu plačvat dost več ko se vam turbina al pa kej pokvar? a res nardite tooolk velik kilometrou da se vam to splača?

sploh pa če kupujete dizla(TDI/JTD) zato ker ma velik navora in potegne vam morm povedat da dizl ni športn auto in bo to zlo težko postou, se prau če kupujete športnika pol je bolši en bencinc, pa še zvok bo bolši

aja pa moje sožalje Ferrariju ker razmišla, da bi naredu auto z dizelskim motorjem
podpis
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov