lisko1 je napisal/-a:Tko na hitr kok sem sledil temi je blo vse okol obratov.Kao bencinar ma večje obrate in je bolj športen.
Kje si pa to prebral? To ni res! Nihče ne trdi, da je dizel bolj športen zato, ker razvije večje število obratov.
Veliko vas pravi dizel doseže svoj navišji navor že pri 1500rpm. Nihče pa ne pove, da ima dizel veliko manjši spekter uporabnih vrtljajev. Recimo dizel, ki ima omejevalec vrtljajev pri 4700rpm, ima veliko manjši spekter kot pa nek bencinc, ki ima blokado pri 7200rpm.
In če potem vzamemo, da je 4700rpm 100% pri dizlu in 7200rpm 100% pri bencincu. Dobimo, da dizel razvije svoj maximalen navor pri 32% svojih maksimalnih vrtljajev. In če to preračunamo v bencinca je to 2300rpm!
Da lahko enakovredno primerjamo vzamemo 1.8T, ki je turbo in ugotovimo, da bencinc razvije svoj max navor še pri nižjih vrtljajih kot dizel! 150KM verzija razvije svoj max navor pri 1750rpm!
Vrednosti so bolj približne, za boljšo primerjavo bi moral imeti točne podatke in pa upoštevati tudi prosti tek
@Cliosport: tvoja primarjava pa tudi ni ravno objektivna
LP