Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So okt 15, 2005 8:23 am

pugi 307 1.6

pri 20k km, so že brusli glavo, pol so jo pri 70k mogli menjat (par mescev izven garancije valda), in pri 75k je blo treba menjat vse dročnike. yehhaa
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So okt 15, 2005 8:33 am

Tema iz leta 2004. :woohoo Enmu se je pa dalo brskat.... :roll:
 
Uporabniški avatar
PriSon
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Sr avg 13, 2003 12:48 pm

Napisal/-a PriSon So okt 15, 2005 10:28 am

Ja se mi je! Naši specialni slo serviserji majo avto tam že tretji dan...pa ne najdejo napake...tak, da tile računalniki kvazi pametni tudi ne izdajo vsega-->in zdaj so v temni temi glede tega kaj je narobe. Ne vem no, če v treh dneh ne najdejo napake potem pa res ne vem no! Me prav zanima kake volje bo ga stric domov pripelal...€€$$$€€€ :x ?
Slika
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare So okt 15, 2005 7:04 pm

xandrej je napisal/-a:Tile nemci tudi mislijo, da boga za jajce držijo... Audiju še nikoli ni Turbina crknila pa še komu kaj... Ampak pri nas v Sloveniji pač voziš VW i zato si boljši človek... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

:bow
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 So okt 15, 2005 7:20 pm

OFFTOPIC:
problem serviserjev je kr se vse preveč na elektroniko zanašajo...
znancu je začela ibiza delat na 3 cilindre, jo pele na pooblaščen servis kjer skačejo okol avta in si gor pridejo da je računalnik fuč, ga zamenjajo, ded plača, da me je na rit vrglo in zadeva še kr ista, pa dajo še en nov računalnik not, spet ni delal ok.
po 2h tednih vsakodnevnega obiska servisa, si je le en gor prišu da je diza zamašena in to je blo to.nč več ne študirajo z glavo, sam še računalnik, računalnik :roll:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So okt 15, 2005 9:18 pm

marko stare je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Tile nemci tudi mislijo, da boga za jajce držijo... Audiju še nikoli ni Turbina crknila pa še komu kaj... Ampak pri nas v Sloveniji pač voziš VW i zato si boljši človek... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

:bow


Res sem impresioniran nad inteligenco nekaterih postov :roll:
 
wragec
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: So okt 15, 2005 10:07 pm

Napisal/-a wragec So okt 15, 2005 10:18 pm

Vidim da nihče še ni kritiziral SEAT-a. Sam sem kupil IBIZO leta 2002 (novo). Sem je čuval in redno hodil na pooblaščene servise. Ni mi zdržala 100000 kmker sem jo prodal že po 75000 km. Pri 20000 km puščalo olje na pokrovu motorja, na 30000 menjava 5 prestave, menjava obeh vodil za prednja stekla, 3 x menjava motorčka od prtljažnika, na 70000 menjava obeh širn blokov na prednjih kolesih ter menjava stabilizatorja na levem kolesu. Avto vozil samo jaz, bil je nov in vse to je šlo k vragu. Sem pop......... in avto prodal.
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Ne okt 16, 2005 2:20 am

O seatih bi pa še jaz neki pripomnu in sicer kolega je kupu rabljenno cordobo prejšnji model in se mu barva na ročajih vrat spredaj lupi.Plastika spodaj je čist gladka in barva ne drži.Najprej sm mislu da je ročaj umazan ali da je nekaj polito ko pa sm od blizu pogledal sm pa vidu da se barva lupi,stran je šla kar z nohtom.
Pred tem pa je imel še ibizo in je bil isti problem. :roll: Sam ni mi jasno zakaj plastiko barvajo ker bi jo lahko naredili željene barve,če pa jo že barvajo pa bi mogla bit bolj hrapava da bi se barva dobro prijela.
Avto pa ni glih star. :? :roll:
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
AR_146
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po apr 12, 2004 3:43 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR_146 Ne okt 16, 2005 8:29 am

nitro1 je napisal/-a:Največji ku.rac od avta so ble tastare alfe 33 1.3 ali 1.5.......po 100k fuč motor ,oziroma še mal prej.
Vem pa zato ker sem jo imel (1.5)sicer zlo zlo mal cajta-hvalabogu,isto sranje je mel pa tud bratranc pa še ene par kolegov.
Sicer vrtela je dobr,sam kva k dela sam do 100 jurčov :evil: :roll:



kaj naj ti rečm pač nisi mel sreče mel smo doma 2 33ki prva je bila stari model in okoli 110k km delala bp potem smo kupili novejši model 1.5 2 frgazr l. 90 delala 290k km motor delal bp bile so pa druge hibe gnila okoli tanka poden zgnil itd. pri moji imam sedaj 148k km dela bp
Slika
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Ne okt 16, 2005 9:53 am

AR_146 je napisal/-a:
nitro1 je napisal/-a:Največji ku.rac od avta so ble tastare alfe 33 1.3 ali 1.5.......po 100k fuč motor ,oziroma še mal prej.
Vem pa zato ker sem jo imel (1.5)sicer zlo zlo mal cajta-hvalabogu,isto sranje je mel pa tud bratranc pa še ene par kolegov.
Sicer vrtela je dobr,sam kva k dela sam do 100 jurčov :evil: :roll:



kaj naj ti rečm pač nisi mel sreče mel smo doma 2 33ki prva je bila stari model in okoli 110k km delala bp potem smo kupili novejši model 1.5 2 frgazr l. 90 delala 290k km motor delal bp bile so pa druge hibe gnila okoli tanka poden zgnil itd. pri moji imam sedaj 148k km dela bp


vrtela se je dobr ane...s tem si pa vse povedal...

Če čekiraš olje,pa ne gonš mrzle bo vsak boxer dolgo delal...
Ni pa to traktor mašina k se vrti do 5,5 obratov pol jo pa zmanka...normalno da je večja obremenitev če se je motor turiral kot pa recimo pri Golf II dizl... :roll:
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne okt 16, 2005 10:43 am

Pa še zgodba o Polotu in pooblaščenih VW servisih.
Kolega ma polota l2001 mašina 1.4.75km. Kupil novega.
Zamenjan kopleten računalnik z vsemi senzorji, zamenjana luputa, menjan zadnji ležaj pri 30k km, crknal motorček šipe, crknala blokada motorja ( avto odpelala avto vleka), crknala lambda sonda, sprednji končnik, crnu varnostni pas, pri 90k odletu plastični valček napenjalca jermenov ( sreča ni jermen preskoču) , sedaj mu že 20k gori lučka engine ( baje spet lambda). Avto je skos vožen na pooblaščeni servis pa mu ni noben tud pogledu ne zadnjih bremz. In ko so se te pregrele in kasneje zablokirale. Smo sami na dvorišču razkopali in se za glavo držali, ker smo komu narazen dobli, ker je blo tok zarustano vse.

Aja naj omenim še da ima avto sedaj 110k km.
 
Uporabniški avatar
The Edge
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: To jun 29, 2004 1:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a The Edge Ne okt 16, 2005 12:18 pm

stric iz nemčije vozi omego A s prevoženimi 660.000km, še malo pa se bo obrnilo:). Jaz vozim že drugega opla, pa še brez problemov.
Pri nas doma so bli problemi pri Punteku.Glede REnauja, sem hotel kupit pred leti cliota, pa smo šli na testno, pa avto sploh ni vžgal.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To okt 18, 2005 12:00 am

hmm lahko moje izkušne...
pri nas doma imamo...

citroen ax (1 lastnik nobenih težav letnik 95 150k km prevoženih. redni servisi...nikoli nobenih problemov. razen letošnje poletje. fotr se je pelu u pulo pa mu je jermen od alternatorja odtrgalo... šou je na bencinski seris in tam zamenjou... s pomočjo uslužbenca:D) drugače pa redni servisi to je to. ps: zadni zavorni cilindrčk je tud puščou, sam to so pa itak leta)

nissan micra (4. lastnik letnik 91 175k km prevoženih.. vozu sem/ga jst, pred mano pa sosed, in pa best frend. od 110k km -138k km je frend menjou amortizerje, zobati jermen in pa olje na 10 k km. 138-175k km sem ga v rokah imeu jaz.
avto je delal 95% mestne vožnje "na polno" (pizza delivery :) menjal sem... + olje na 10k km zglob volana (glava), 2x disk ploščice, 1x pakne, 1x zavorni cilinderčki 4 komplete gum, 2x selene, 1x manšeto homokinetičnega zgloba, 1x volansko manšeto, 1x nastavitev plinov, 1x nastavitev ventilov, 5x varjenje auspuha (dobesedno je cev počla, niti sledu o rji :shock: , 2x končiki, 1x obnovitev prednjih rok (zglob vilic) 3x optika (avto mi je raztegovalo... z avtom sem delov k svinja z mehom!

lada niva 2 lastik letnik 96, 60% poti po terenu (očetova služba)
letni servis pri poznanem mehaniku pride cca 200.000sit

peugot 106 zaenkrat nič (hvala bogu) 1998, 68k km 2. lastnik, vozim ga cca 2k km.

ps: največ sem napisal za micro ker točno vem kaj vse (sem) menjal... npr, za axa ne vem kaj vse se na "rednem servisu" menja...

z vsemi avtomobili sem zaenkrat zadovoljen... upam da ne bom nikol naletu na take "probleme"

lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
PriSon
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Sr avg 13, 2003 12:48 pm

Napisal/-a PriSon Sr okt 19, 2005 8:40 pm

No pugi je zdaj zrihtan....po 6 dneh servisa (- 2 dni vikenda) so odkrili napako....kar pa je računalnik avta=120.000 sit z delom+akumulator 12.000 sit (sploh nisem znal, da se je oni pametnega delal, ko je avto šlepal pa šel akumulator kupit brezveze-->mater sej pa te s stricem veva voltmeter uporabljat-on je celo neki uni dipl. štromarije :) )+prevoz= 150.000 sit! Hmm, če gledam na to, da je človek prodal Lado Samarao za 220k sit (sicer rja, vodna pupma itd jebalo, ampak je šla) prodal, pa si kupil kao avto s katerim bo mir ...je žalostno! Pač nima sreče! Upajmo, da bo pa zdaj lepo laufal!
Tukaj pa tudi zaključujem debato otem Pugiju, ko sem ga omenjal! :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Re: Najmanj zanesljiv avto po 100.000 km

Napisal/-a Spyker Sr okt 19, 2005 9:28 pm

tom2 je napisal/-a:
Predator je napisal/-a:je Peugeot 307 HDI. Kložja.

do 100.000 km je crknila turbina, od tega da je imel motor namesto deklariranih 107 konjev samo 101ga (5% dovolijo baje +-?!?!?), do prezgodnje zamenjave dizelskega filtra, do... skratka eno sranje. Francozi ocitno ne znajo vec delati avtomobilov. Podobne izkusnje sem imel jaz z renojem, kolega z Berlingotom. Krneki. Prste stran!
:evil: :twisted:


Se kdo spomni supertesta (100.000km) Audi-ja A4 2.5 TDI, v Avtomagazinu? Če me spomin ne vara, je crknil menjalnik in turbopuhalo do konca testa...Potem takem, lahko rečemo tudi Audi A4 2.5 TDI kložja, eno sranje ali kaj?
Nekateri pač uživate, samo da izkoristite priliko za blatenje, kajne?
LP


Podpis pod tole.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Sr okt 19, 2005 9:42 pm

Fantje, a vi preberete tisto kar ste napisali preden kliknete na ˝pošlji˝?
Več ali manj so tole same neumnosti.
Francozi ne znajo delat avtou? Prosim te lepo... Poglej si vse te hidravličarje pa velecenjene spačke, DS-ke...
Avto crknu, turbina šla... Ja seveda ker ne znate z avtom.
Vsak hvali svojo znamko... Seveda ker drugega ne probal. Ne pozna razlike. Vsi se opirate na neke teste v revijah pa na TV. Neumnosti... Novinar ne mara Renaulta, ina ga bo zato predstavil v slabi luči.
Lep. pozdrav!
Drager
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Sr okt 19, 2005 9:44 pm

Aja zakaj je crknila turbina pa menjalnik?
Ker je to test in ni treba nč šparat. Gas do podna.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr okt 19, 2005 10:00 pm

Drager je napisal/-a:Aja zakaj je crknila turbina pa menjalnik?
Ker je to test in ni treba nč šparat. Gas do podna.


Sej jest mislm da je ravno v tem problem, novinarji tiščijo avtomobile do konca da sprobajo kao vzdržljivost pa kaj avto zmore. OK vse lepo in prav ampak kdo bo avto ves čas vozil do konca njegovih zmogljivosti? Tko da v tem primeru so dost realni t.i. Supertesti, kjer avto recimo vozijo 100.000 km in na koncu razstavijo celo mašino in pregledajo obrabo, primerjajo stroške,.....tak test pove na marsikateri ravni več kot običajen test.

Pa še tukaj se poraja vprašanje, kako ga je novinar v času tega Supertesta vozil, vsekakor pa ne tako kot na navadnem testu.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Sr okt 19, 2005 10:13 pm

Damjan19 je napisal/-a:OFFTOPIC:
problem serviserjev je kr se vse preveč na elektroniko zanašajo...
znancu je začela ibiza delat na 3 cilindre, jo pele na pooblaščen servis kjer skačejo okol avta in si gor pridejo da je računalnik fuč, ga zamenjajo, ded plača, da me je na rit vrglo in zadeva še kr ista, pa dajo še en nov računalnik not, spet ni delal ok.
po 2h tednih vsakodnevnega obiska servisa, si je le en gor prišu da je diza zamašena in to je blo to.nč več ne študirajo z glavo, sam še računalnik, računalnik :roll:

No še en dokaz da na nekaterih uradnih servisih nekateri nimajo pojma jaz naprimer sem doživel podobono izkušnjo. Avto mi je čudn laufu (mazda 626 2.0 16V) tko ful je velik bencina piv pa počas sm mogu dodajat gas,... u glavn s prjatlom odličnim mehanikom sva ugotovila da je šev regulator zraka amapk ker nisva bila 100 procentna mi je reku da pelem avto na uradni servis in rečem nj mi sm prklopjo na računalnik pa pogledajo če je res to narobe no jaz lepo pelem avto na mazda servis (A cosmos) in najprej sploh jim ni blo jasn od kje men ta mašina u avtu res da je bla iz mazde coupe sm usen no jim povem od kje je mašina in jim lepo rečem če mi lahko prklopjo na računalnik in pogledajo če je res regulator zraka fuč. No vse kul jim razložim in pol mi reče tm šef da me bojo poklical k bojo dal na tester in lepo jaz se lepo odpelem z bratom domov in čez kakšne 2 ure me kličejo iz servisa da ne morjo ene svečke odšraufat da bojo mogl glavo dol dat itd,... jaz najprej šokeran sploh mi ni blo jasn kako so oni pršli na to da mi galvo motorja dol šraufajo če sm jim reku da sm prklopjo na računalnik no in pol mi začnejo govor o zneskih nekaj čez 200 kosov za servis in sm jim reku ljte jaz sm vam reku da sm prklopte na tester avto in poglejte če je regulator zraka fuč če pa mislte da je kaj narobe z glavo in ste 100 procenti da je to to potem jo lahko snamete drugače boste sami krili stoške na nevednost in pol mi je reku šef ti mulc ti kr prid po avto jaz se kle ne mislm zajbavat s tem in sm lepo pršu po avto plaču 3 kose za njihovo delo da so mi 3 svečke odšraufal pa zašraufal vse skup sm poslov nekam jih napizdu da nimajo blage veze kdo jim je sploh dovolu da imajo uradni servis tm in lepo šov. Zatem sm kupu oglasnik poklicu prvega k sm ga najdu a prašu če ma regulator zraka sm se zmenu za ceno 10 kosov šu u domžale zamenju regualtor za to sm porabu pribl 10 min dela in avto je spet lepo laufu tko kot je treba. In od takrat naprej sicer je bilo prvič da sm avto pelu na uradni servis in tud zadnič Twisted Evil in sm prepričan da znam sam veliko bolje popravt avto kot pa tm eni uradni servisi ;)
....
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Sr okt 19, 2005 10:53 pm

R19 :evil: :evil: :evil:

Strgan jermen in posledice dokaj jasne - ventile, puse, brusenje glave...

Sel grelec za ogrevanje potniskega prostora - poplava hladilne tekocine v avtu.

Sla vakumska pumpa za zavorno olje

Termostat

Cricki povsod, slabi kontakti pri notranji osvetlitvi, radiu, armaturki...

Rjavice povsod, komplet odbijacu odpadla barva...

Ampak lego na cesti pa zvok ma pa ubitacen (16 " & DeVito pawah!!! :twisted: )

Aja vse skupi se je pa nabral v mn k 15.000 km...
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov