kobreti je napisal/-a:Verjami ,da ga ne zmanjka pri 3000 obratih ampak se zelo lepo 1,2 zavrtita do 4200!!
Ostale pa lepo do 4000 obratov oz še višje pa do 3800 obratov!!!
Pa 1,6 16v nima pogojev proti 2,0 tdi miljon %!!!!
accim je napisal/-a:mah sploh nevem kva se tolk s tem zdj...itk je use stvar okusa...oz. iskušenj. jst mam rad dizla ker mal pokur pa dost uredu potegne. bencinar ti da pa večji (saj meni) občutek športnosti. ta zvok ki z vrtljaji narašča...pa vleče (saj navidezno) 3000 4000 5000 6000 6500 vrtlajev oz. iz 4 pri 3500-4000 (lahko tudi več) vrtl. butneš u 3. pa prehitevaš. nevem men se zdi bencinar bolj športn avto, dizl pa tud če potegne, bolj uglajen. pa tud tega prbijanja u zic pr dizlih ni tolk. (vsaj ne na tak način) + na dirkah (rally...) mislm da še ni dizlov. pa bi se kr splačal če bi bli? če se motim se opravičujem. uglavnm...moje mnenje: benzzzinar -> "šport" + mirna vožnja dizl -> mirna vožnja + 1/2 "športa" če mi je gdo zameril (resda ni vzroka za to) se opravičujem.
DJ Dry Visage je napisal/-a:kobreti je napisal/-a:Verjami ,da ga ne zmanjka pri 3000 obratih ampak se zelo lepo 1,2 zavrtita do 4200!!
Ostale pa lepo do 4000 obratov oz še višje pa do 3800 obratov!!!
Pa 1,6 16v nima pogojev proti 2,0 tdi miljon %!!!!
Cobreti sej vem da maš dobr avto, sam glede na to da ma 2.0tdi 27% več moči kot 1.6 16v pa več kot 2x več navora ne potegne tolk bolš (vsaj z 2. pa 3. ne). Pa lahk rečeš kar češ, ko me ne boš prepriču kr mamo oba v familiji pa vem kok je s stvarjo.
In sm tud prepričan da avto z 1.6 16v 110KM ne bo nesla ena octavia al pa passat 1.9tdi 110KM tko kot nekteri pišete in poveličujete te avte. Sej majo že maso večjo. Pa pol pišete da kr bolj letijo, nism vedu da težji kot je avto bolj potegne
DJ Dry Visage je napisal/-a:kobreti je napisal/-a:[Verjami ,da ga ne zmanjka pri 3000 obratih ampak se zelo lepo 1,2 zavrtita do 4200!!
Ostale pa lepo do 4000 obratov oz še višje pa do 3800 obratov!!!
Pa 1,6 16v nima pogojev proti 2,0 tdi miljon %!!!!
Cobreti sej vem da maš dobr avto, sam glede na to da ma 2.0tdi 27% več moči kot 1.6 16v pa več kot 2x več navora ne potegne tolk bolš (vsaj z 2. pa 3. ne). Pa lahk rečeš kar češ, ko me ne boš prepriču kr mamo oba v familiji pa vem kok je s stvarjo.
In sm tud prepričan da avto z 1.6 16v 110KM ne bo nesla ena octavia al pa passat 1.9tdi 110KM tko kot nekteri pišete in poveličujete te avte. Sej majo že maso večjo. Pa pol pišete da kr bolj letijo, nism vedu da težji kot je avto bolj potegne
X-Hair je napisal/-a:Doctor206 je napisal/-a:Aja še neki me moti, k ste na cesti in se primerjate z nekom, vi prtiskaste na gas do konca ma ni rečeno da tudi oni drugi to dela.
Ja pri teh smradkotih pa res ni treba biti ne vem koliko pametn, da vidis kdaj TDI fahrer pred tabo vozi na polno. :P
audi-fan je napisal/-a:Naj še jaz oddam svoje mnenje:
Čez navor pri dizlu ga res ni, tudi poraba je ugodna, ampak avto ni strošek samo takrat ko greš na pumpo. Kaj pa servisi,popravila? Če kupiš novega dizla nič ne rečem imaš vsaj garancijo, vendar je dražji od bencinca sigurno za 300.000SIT če ne več(srednji razred) s tem pa pokriješ razliko med ceno D2 in 95 sigurno za 3 leta,če le ne delaš 30.000km na leto. Če pa kupiš rabljenega z uvoza ki ima na števcu samo 100.000km in je letnik 99 ali 00 pa še od firme, se vam zdi realno? Me zanima kaj bo čez nekaj let ko bodo vsi uvoženi dizli prišli do tiste meje ko bo treba popravljati (dize,turbine itd..). Razliko ki jo boste privarčevali pri nafti boste porabili dvakrat ne enkrat. Še zmeraj trdim če delaš manj kot cca 18.000km letno se ti dizel vejetno v celoti gledano (stroški nabave,servisi, itd..) ne splača in to trdijo tudi vsi priznani novinarji s tega področja.
Pa še nekaj, če bi dizle pri nas tako obdavčili kot v tujini( EURO norme) sem prepričan da bi jih 30% lastnikov takoj zamenjalo.
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov