
Lovato sem poklical vendar je cena kar precej višja kot jo omenja MrGas, cca 1000 EUR je za motor brez fergazerja.
Kar se pa tiče smiselnosti vgradnje bom dodal še svoj košček: Dejansko je problem ker je v Sloveniji tako malo mest kjer zadevo lahko natočiš, vendar z novimi sporazumi na ravni EU upam da se tudi pri nas kaj spremeni na tem področju. Zadeva bo seveda tudi drugim zanimiva ko bodo prisotne kakšne olajšave pri registraciji z opravičilom okoljevarstva, kar dejansko taka montaža tudi predstavlja. Za Toyoto PRIUS pa trenutno 6 milijonov tudi nimam , da bi si jo kupil - ker njeni kupci so deležni precejšnjih olajšav ravno zaradi okoljevarstva. Upam da ne bomo tudi na tem področju postali država olajšav le za bogataše, reveži bodo pa z nosom po dreku iskali opcije.
Samo za primerjavo: V Nemčiji je trenutno 600 točk kjer se lahko avtoplin natoči, pri nas pa 6.

Pa še to: Cena goriva je v večini držav okoli nas bistveno VIŠJA! V Nemčiji je liter 270 SIT!!. Pa brez skrbi tudi pri nas bodo višje. Trenutna pocenitev je le sezonska in ima tudi psihološki vpliv na rajo. Do poletja bomo šli pa nad 210 SIT za liter, menim pa da celo nad 220 ali več. Vse ostalo je utopija in politična igra z našimi glavami.
Za nekoga ki prevozi veliko kilometrov je zadeva opravičljiva. Recimo nekje pri 20.000 prevoženih letno privačuješ pri ceni plina nekje povprečno 135 SIT za liter že okoli 100 jurjev letno. In to primerjam pri ceni bencina 206 SIT/liter. Ampak kot sem že rekel, ne vidim, razloga da bo cena goriva padala, to je le trenutno. Poraba gledano globalno stalno raste, tudi zaradi Kitajske in njej podobnim, ki bodo rabili vedno več. Cene fosilnih goriv bodo pri nas le še rastle - to je moje mnenje - dvomim da bomo še kdaj pod 200 SIT za liter. Plin predvidevam, da bo ostal na neki konstantno ravni cene. Tole v Ljubljani kjer je 148 SIt liter avtoplina je že skorajda maksimum EU in ne more in ne smejo iti več višje.
[/b]