Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 10:32 am

Rok_ je napisal/-a:Mamo 1,6 mašino.

OK, zdej pa glede tistga zraka (in upam, da bom s tem tud iKsu odgovoril).
Čist na kratko:
Če maš ti v peti pr 50 km/h, boš fejst prtisku na pedal za plin, več kot v tretji. In to je v bistvu pedal za zrak (slikca in mal texta o tem tule). In ker sami to zagovarjate: več zraka -> več bencina.
Evo, čist na easy.


Jaz lahko s svojim vozim v 5. 50kmh pa se nebo matral, samo pipneš gas pa gre 50. Če imaš ti 1,6 ki nima do 4000 nobene moči pol je čist možno da v peti pri 50kmh cuka. Takrat prestaviš v četrto, se pravi najvišjo možno prestavo kjer še lepo teče, ne pa v drugo kjer bo na območju max. navora.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jul 28, 2004 10:34 am

Rok_ je napisal/-a:Ne vem no, mislim, da sm(o) do zdej že podal dost dokazov, da lahko rečemo da:
je možno, da boš mel pr višjih obratih nižjo porabo bencina,
ne?


Torej po tvoji teoriji pri 50 pokuri najmanj v prvi ker se samo malo dotakneš gasa pa gre naprej... ne pa v 4 ali 5 ko moraš ''odpirat'' gas...

Ali si že slišal za upore, trenja, iskoristke, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 28, 2004 10:35 am

woolff je napisal/-a:Tisti, ki ima potovalni računalnik v avtomobilu ve, da je možno pokuriti manj benza pri višjih obratih kot pri nizkih. Mašini škodimo občutno bolj z vožnjo pri prenizkih obratih kot, če vozimo z nekoliko višjimi obrati vse pa je seveda odvisno od prestave v kateri vozimo.
Vsi pa vemo, da avtomobil pokuri najmanj, če vzdržujemo ene obrate (se pravi ne nabijamo gasa). Jaz mislim, da sodobni bencinski motorji pokurijo najmanj med 2500 in 3000 obrati enakomerne vožnje v primerni prestavi glede na cestišče z čim manjšim spreminjanjem stopalke za plin. :roll:


Dej mi še ti povej svoje mišljenje.
Avto voziš enakomerno 50km/h.
- enkrat v peti prestavi in 1000 obratih
- drugič v tretji prestavi s skoraj 3000 obrati
- tretjič v prvi prestavi s skoraj 6000 obrati

KJE JE VEČJA PORABA(v prvi , v tretji ali v peti prestavi)????

Sodobni avtomobili naj bi imeli največji navor od 2500 do 3500 obratov(so izjeme), zato ker nas večina v tem območju stalno vozi in zato naj bi bila tukaj tudi poraba najmanjša, še vedno pa večja, kokr če bi se peljal po isti poti s samo 1000 obrati. Kaj vam zdej tukaj ni jasno?
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Sr jul 28, 2004 10:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 28, 2004 10:36 am

Ti pa si trmast ej...kaj sploh sprašuješ če hočiš pol vse drugač dokazat...
Sm ti povedu da avto vsaj po računalniku pije več pri večjih obratih, probi se enkrat zapeljat z avtom ki ma potovalni računalnik, jz sm glih tole kar ti sprašuješ zadnč sprobavu...
Konkretno...Clio Dci, slabih 50km/h zelo malo obratov(okrog 1000), avto zelo slabo vleče in, pa je kazal ob konstantni hitrosti recimo ene 1,5 l/100km porabe, ko sm šaltu v 4. prestavo kjer se je vse skup že zbudilo in je dobr vleklo(večji navor) je pa pr isti hitrosti in zopet enakomerni hitrosti pilo 2,2 l/100km, če pa to ni na easy razloženo...
Aja, by the way, pr Cliu Dci ni potrebno za vzdrževanje hitrosti 45-50 nč bolj gasa prtiskat kot v tretji...Pa tud pr Audiju nimam teh težav, ker ma za to čist zadost navora...sej še petka k ma 1.1 mašino pele lepo pr 50 v peti, če je ravna cesta seveda!
Drgač se pa tud sam ne bom ponavlu, da je pa avto cukat začel, pa pomoje ni zarad tega ker ga niste visoko vrteli. Moj fotr avta(vsaj zadnjih dveh k sta bencinarja) že dolg ne turira več, ampak vozi lepo umirjeno, pa mu noben avto ne cuka ampak pele ko urca...Poleg tega je bil fotr prvi lastnik in ti lhk pač zanesljivo povem, da nista bla nikoli "zlorabljana" z visokimi vrtljaji...
Jz bi raj pogledu kej druzga recimo če je slučajno loputa zapacana al pa kej...OK, lahko ga poleniš, to je res, ampak zato še zmir ne bi smel kr cukat, razn če je pač taka kurčeva elektronika ki nadzoruje vbrizg al pa je kej narobe z njo ...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Sr jul 28, 2004 10:49 am

Dej mi še ti povej svoje mišljenje.
Avto voziš enakomerno 50km/h.
- enkrat v peti prestavi in 1000 obratih
- drugič v tretji prestavi s skoraj 3000 obrati
- tretjič v prvi prestavi s skoraj 6000 obrati

KJE JE VEČJA PORABA(v prvi , v tretji ali v peti prestavi)????


Po ravnici 4. prestava 2300 obratov 55 km /h - najmanjša poraba, pogoj je enakomerno držanje stopalke za plin. Za moje pojme je pri 50 km/h nesmiselno voziti v 5., 2. in 3. brzini vsaj pri mojem avtu. :wink: :roll
Če se bojiš brzine prelepi števec!
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

čas da si vsi oddahnemo od težke debate

Napisal/-a menjekul Sr jul 28, 2004 11:06 am

:pij:
 
jurcek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jul 15, 2003 10:38 am

Napisal/-a jurcek Sr jul 28, 2004 11:14 am

Slide je napisal/-a:Ti pa si trmast ej...kaj sploh sprašuješ če hočiš pol vse drugač dokazat...
Sm ti povedu da avto vsaj po računalniku pije več pri večjih obratih, probi se enkrat zapeljat z avtom ki ma potovalni računalnik, jz sm glih tole kar ti sprašuješ zadnč sprobavu...
Konkretno...LP


konkretno ne vem, če je pametno, da se vklučujem v debato tako trmastih sogovornikov :P
ampak vseeno: dnevno se vozim po dolgem strmem klancu, ki ga je v 5. nemogoče zvoziti. Gre v 4., če se tišči do konca, ali v 3., kjer ni treba tiščat do konca za enako hitrost. In dnevno opazujem porabo na računalniku. V 4. z do konca gasom je povpračno 14,5, v 3. z ne do konca pa 13,5.
Preverjeno pribl. 100 krat na leto v zadnjih skoraj treh letih.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 11:26 am

Očtno niso dobr prebral, ne govorimo o klancih in pospeševanju, ampak o stalni hitrosti na ravnini.

Sicer pa probi to. Namesto v 3. probi vozit z isto hitrostjo v 2. pa poglej kolk bo kuril.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr jul 28, 2004 11:27 am

jurcek je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Ti pa si trmast ej...kaj sploh sprašuješ če hočiš pol vse drugač dokazat...
Sm ti povedu da avto vsaj po računalniku pije več pri večjih obratih, probi se enkrat zapeljat z avtom ki ma potovalni računalnik, jz sm glih tole kar ti sprašuješ zadnč sprobavu...
Konkretno...LP


konkretno ne vem, če je pametno, da se vklučujem v debato tako trmastih sogovornikov :P
ampak vseeno: dnevno se vozim po dolgem strmem klancu, ki ga je v 5. nemogoče zvoziti. Gre v 4., če se tišči do konca, ali v 3., kjer ni treba tiščat do konca za enako hitrost. In dnevno opazujem porabo na računalniku. V 4. z do konca gasom je povpračno 14,5, v 3. z ne do konca pa 13,5.
Preverjeno pribl. 100 krat na leto v zadnjih skoraj treh letih.


se strinjam....

ampak probaj dat še v drugo, pa povej kaj bo pokazalo.

pa eno je delovanje pri vožnji z obremenitvijo, drugo je vožnja po ravnem pri manjših hitrostih.
 
jurcek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jul 15, 2003 10:38 am

Napisal/-a jurcek Sr jul 28, 2004 11:31 am

iKst je napisal/-a:Očtno niso dobr prebral, ne govorimo o klancih in pospeševanju, ampak o stalni hitrosti na ravnini.

Sicer pa probi to. Namesto v 3. probi vozit z isto hitrostjo v 2. pa poglej kolk bo kuril.


sem dobro prebral. in tega, ali je klanec ali ravnina avto ne ve. lahko je tudi nasprotni veter zaradi mene. (saj sem vedu da mi bo žal, da se oglašam :lol: )
važno je, da je hitrost stalna. in obstajajo izrazito nizki obrati, kjer prestavljanje v nižjo prestavo dejansko zmanjšajo porabo, res pa je, da to dobro vidiš le v zgoraj opisanem primeru.
v drugi pa je poraba, logično, spet večja (pri isti hitrosti! ker so takrat obrati precej višji)
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr jul 28, 2004 11:34 am

jurcek je napisal/-a:...in obstajajo izrazito nizki obrati, kjer prestavljanje v nižjo prestavo dejansko zmanjšajo porabo, res pa je, da to dobro vidiš le v zgoraj opisanem primeru.
v drugi pa je poraba, logično, spet večja (pri isti hitrosti! ker so takrat obrati precej višji)


Ja zato sem pa jaz napisal da to velja za obrate kjer mašina še normalno dela. Če bi ti prpelu v klanec s peto in nebi dodajal plina bi avto začel cukat in v končni fazi bi crknu.
 
jurcek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: To jul 15, 2003 10:38 am

Napisal/-a jurcek Sr jul 28, 2004 11:37 am

iKst je napisal/-a:
jurcek je napisal/-a:...in obstajajo izrazito nizki obrati, kjer prestavljanje v nižjo prestavo dejansko zmanjšajo porabo, res pa je, da to dobro vidiš le v zgoraj opisanem primeru.
v drugi pa je poraba, logično, spet večja (pri isti hitrosti! ker so takrat obrati precej višji)


Ja zato sem pa jaz napisal da to velja za obrate kjer mašina še normalno dela. Če bi ti prpelu v klanec s peto in nebi dodajal plina bi avto začel cukat in v končni fazi bi crknu.


Maš res. Jaz pa sem opisal primer, ko mašina v 4. še (sicer komaj, ampak vseeno) enakomerno pelje.
Bom pa popoldan na RAVNI cesti pogledal kakšna je poraba v 5. pri najnižjih še stabilnih obratih in kakšna je pri enaki hitrosti poraba v 4. Rezultati jutri.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 28, 2004 11:44 am

Probaj raje 5 in 3 prestavo - tm se bo pokazala zlo velika razlika.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Rok_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 26, 2004 11:44 pm

Napisal/-a Rok_ Sr jul 28, 2004 11:45 am

Če ste avto vozili pod tisto mejo, ko je navora dovolj(in ste avto matral) ste porabili več bencina, kokr če bi vozili z malo višjimi obrati in v območju večjega navora.

nebivedu: Ja no, pa to je točno to, kar je mene zanimal. Torej si s tem reku JA!

Torej po tvoji teoriji pri 50 pokuri najmanj v prvi ker se samo malo dotakneš gasa pa gre naprej... ne pa v 4 ali 5 ko moraš ''odpirat'' gas...

Pero: da ti razložim... Ehhhh... brezveze :roll:

Ti pa si trmast ej...kaj sploh sprašuješ če hočiš pol vse drugač dokazat...

Slide: Sicer mislim, da sam provociraš, ampak bom vseen odgovori.
Drugač hočem "dokazat" zato, ker je to edini način, da se bom naučil. K men ponavad niso dost sam dejstva, ampak hočem tud vedet, zakaj je temu tko. Zato pa mamo debato. In ja, to je debata in ne neko dokazovanje. In če si ti povsem prepričan v svoje mnenje in maš neki proti takim, ki hočjo o tej stvari podebatirat, pa se preprosto debate ne udeležuj!

Sm ti povedu da avto vsaj po računalniku pije več pri večjih obratih, probi se enkrat zapeljat z avtom ki ma potovalni računalnik, jz sm glih tole kar ti sprašuješ zadnč sprobavu...

Slide: No, pa da še js mal provociram: ti si zdej neki takga povedu, kot če bi se pogovarjal o tem, al na svetu obstajajo transvestiti, pa bi ti reku: "ja moja soseda ni transvestit -> torej ne obstajajo" :roll:

In če hočte "dokazat", da to, kar js pravim ne velja, morte najprej ovrečt to, kar je jurcek reku.
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Sr jul 28, 2004 11:48 am

Nekaj sprašuješ, pol pa kontradokazuješ. Zakaj pol vprašaš če pa tak veš ??? Pa z malo lepšim tonom bi se lahko pogovarjo, ker si le Rookie na forumu!
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 28, 2004 11:57 am

Rok_ je napisal/-a:

Ti pa si trmast ej...kaj sploh sprašuješ če hočiš pol vse drugač dokazat...

Slide: Sicer mislim, da sam provociraš, ampak bom vseen odgovori.
Drugač hočem "dokazat" zato, ker je to edini način, da se bom naučil. K men ponavad niso dost sam dejstva, ampak hočem tud vedet, zakaj je temu tko. Zato pa mamo debato. In ja, to je debata in ne neko dokazovanje. In če si ti povsem prepričan v svoje mnenje in maš neki proti takim, ki hočjo o tej stvari podebatirat, pa se preprosto debate ne udeležuj!


Ne nism hotu provocirat, pa nism napisu da ti provociraš, ampak kr nekajkrat si že eno in isto vprašal...
Maš nekaj enih razlag in nekaj drugih, pa pol vztrajno zagovarjaš eno, čeprav si sam spraševal kako pa kaj, mislim da sm ti jaz (in še kad nekaj drugih korektno odgovoru) in nism popolnoma nč provociru, vse sem še utemeljil, ok to je bil Clio Dci, lahko ti povem da je v primeru Golfa TDI ista pesem, za druge avtomobile pa ne vem, ker nism nikol ravno testiru tega, ampak če hočeš pa najdit eno iglo v kopici sena prov...
PA kaj težiš sploh s tem, da mam neki proti takim,to sploh ni res, samo "15" ti jih napiše da avto žre več pri višjih obratih in odvisno od odprtosti lopute, pa ne verjameš, ko pa 3-je napišejo da je možno pa temu verjameš...Sej je res, lahko verjameš komur hočeš, samo v vsaki razlagi je dobršnja mera resnice...Pa še enkrat jz sm vedno govoru o vožnji naravnost brez pospeševanja...
Drugo je pa da nism sveto prepričan v svoje mnenje ampak izkušnje mi kažejo tako, druga stvar je pa seveda pameten argument nekoga drugega, ki mu bom ob zadostni obrazložitvi tudi verjel...Torej nimam nč proti "nasprotnim" razlagam...

Ne vem pa kje sm tolk pospeševal da si mogu transvestite prvlečt sem :roll:

LP

P.S
A mi lhk kdo pove kaj jz narobe delam, da posti zvenijo kot provokacija, čeprav to še zdaleč nimajo namena bit...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Rok_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 26, 2004 11:44 pm

Napisal/-a Rok_ Sr jul 28, 2004 11:59 am

Nekaj sprašuješ, pol pa kontradokazuješ. Zakaj pol vprašaš če pa tak veš ??? Pa z malo lepšim tonom bi se lahko pogovarjo, ker si le Rookie na forumu!

Courage™: Hja no, js temu pravim debata. Js nism v svoje stvari čist prepričan, sam mi zvenijo tak logične. In zato bi se rad prepriču, če je to, kar mislim, res. Zato pa povem, kak mislim in pol pričakujem strinjanje al pa kontra "dokaze". Če le-te dobim, pa me ne prepričajo (še vedno mislim, kar sm prej), pol nadaljujem z debato.
In js nimam namena se neki pametnega delat (kar se teb zdi), ampak sam furat to debato.

Kar se pa lepšega tona tiče, maš pa prav. Sm se tud že 2x v tem threadu opraviču vsem, ki jih "napadem". S tem pač ne mislim nč slabga ampak je včasih potrebno, da ostane debata živa.
Lahko sm pa tud prijazn pa rečem sam: "ja no, js mislim drugač", sam pol to ne bi bla nobena debata.
 
Rok_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jul 26, 2004 11:44 pm

Napisal/-a Rok_ Sr jul 28, 2004 12:11 pm

Slide: hja no, sej maš prav. Sam ne gre mi v glavo, kaj se pol zgodi z dodatno močjo, ki jo more avto uporabit pri manjšem navoru. Nekje se to more poznat.

In ja, vem da gre za izjeme, sam SO izjeme, ki kažejo, da se da manj bencina pr višjih obratih pokurit.
OK, redka izjema, vem, sam ta izjema men velik pove tud o delovanju motorjev in nekak ovrže tisto preprosto kmečko pamet v stilu: "več obratov več goriva", le ni vse tak preprosto...
To je nekak to, kar sm hotu povedat :)

Pa še enkrat: brez zamere ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 28, 2004 12:17 pm

Nekejte s tem kdo teži komu, ker tukaj ne teži noben nobenmu - imamo konstruktivno debato. Vsak ima nekaj o čemer misli, da ima prov in o tem debatiramo.
Zato kot moderator prosim, da se vse ostalo izklopi in se piše samo o stvari o kateri debatiramo. V nasprotnem primeru, bom tisto, kar bo odveč in ne bo imelo veze s temo pobrisal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 28, 2004 12:19 pm

Ne vem, ne vem kam gre dodatna moč, pomoje se mal skompenzira....1. visoki vrtljaji(veliko benza)+velik navor(malo benza)=(recimo) 8 litrov/100km , 2. nižji obrati(malo benza) + majhen navor(več gasa--->več benza)= poraba zopet nekje 8 litrov/100km, ampak raje manj...recimo da manj prihraniš bencina zaradi navora kot pa zaradi nižjih obratov....
Skratka ne splača ahtat na največji navor ampak bolj voziti po občutku, ker tako zelo tudi ne bi prihranil, če bi sploh, pa še zgledal bo pa tko, ko da ne znaš vozit, če boš peljal čez mesto 50 v drugi recimo, ker bo ružilo v mašini ko da bi dirkal :wink:
Pa še kam se bi zapiknu ko boš tuk pazil na števc za obrate :lol: joke
Nebivedu...sori :oops: sam prej sm hotu pojasnt, da nism provociru :wink:

LP :hi
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov