Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So avg 21, 2004 6:02 pm

high octan je napisal/-a:Je bilo že narejeno sam poglej kakšne mašine imajo honde


Kakšne :?: :lol:

Ferrari z H znakom :?: :lol: :lol:
LP 8)
Slika
 
high octan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če dec 12, 2002 11:18 pm

Napisal/-a high octan So avg 21, 2004 6:04 pm

poglej razmerje število konjev/kubikaža pa boš videl kaj govorim- pa to brez montiranih turbin
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So avg 21, 2004 6:06 pm

high octan je napisal/-a:poglej razmerje število konjev/kubikaža pa boš videl kaj govorim- pa to brez montiranih turbin


Ti si pa odkril Ameriko :lol: :lol: :lol:

PS: nehajte (tud jst) :!: smo off topic :!:
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 21, 2004 6:11 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:
fric je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Zdej baje pr BMW razvijajo električno vodno pumpo (ne vem al bo dodatna al edina), da bo, ko boš prispel na cilj, avto lahko ugasnil, pumpa pa bo še vedno delala in krožila vodo po sistemu ter s tem motor počasi ohlajala. Super, baje da se zelo podaljša življenjska doba motorja.


Ne bom trdil, ampak mislim, da sem tako (dodatno) pumpo videl pri starem cliu 1.8 16v.

Kar se pa dizlov tiče. Imel sem ga cca. pol leta, pa ga še lep čas ne bom hotel videt, pa dam za bencin kolker dam. Pa ne govorte mi o navoru, ker ni ga večje žalosti kot dizel, ki se niti zavrtet noče. Ko so pri nas predstavili Alfo GT, sem probal model z dizelskim motorjem, pa ko je motor ravno nekako oživel je bilo vsega konec - rdeče polje. Sori ampak za mene to ni. Ja če bi bil trgovski potnik in bi naredil dnevno 500km relacije. Potem se splača, drugače ne (moje mnenje).





Me prov zanima kva maš za en stroj.



točno tako imajo renojeve 1.8-16V mašine(voda kroži ko je avto že ugasnjen :wink:

tko da za BMW-ja ne vem kaj razvijajo :roll: :lol:

kar se pa dizlov tiče pa ne vem kaj nej rečem :roll: ,
mogoče to , da so kul ker ne pijejo preveč,nekateri dobesedno letijo(TDI,HDI)
,SDI-ja sem pa jest z fiestico 1.3 poču dol :twisted: :lol:
kar se pa cene dizla tiče se pa kr hitro približuje ceni 95 oktanskega soka,tko da :roll: :?: ne vem :P ,več užitkov mam z mojim avtekom kot bi imel z dizelašom :P
Slika
 
high octan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če dec 12, 2002 11:18 pm

Napisal/-a high octan So avg 21, 2004 6:14 pm

Dizla bi kupil samo ko so akcije in ga dobiš za isto ceno kot pa bencinarja, če bi že kupoval turbodizla bi kupil tistega z najmanjšim številom konjičev, ker so tisti z višjimi konjički prenaviti in gre motor dosti prej na odpad. Če pa bi imel kolikotoliko pod palcem pa prav gotovo ne bi kupil dizla pa tudi če bi imel 10 turbin namontiranih zaporedno gor.hehe
Pa nisem odkril amerike to je vse splošno znano samo ponavljano že ene stokrat :P
Pa brez zamere :D
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček So avg 21, 2004 6:23 pm

high octan je napisal/-a:poglej razmerje število konjev/kubikaža pa boš videl kaj govorim- pa to brez montiranih turbin


Poglej primerjavo pa povej če je res tolk razlike.
Audi A4 1.8 T (190km) in A4 2.5TDI (180KM)

A4 1.8 T limuzina A4 2.5TDI avant
Gibna prostornina, cm3 Gibna prostornina, cm3
1781 2496
Največja moč, kW (KM) pri 1/min Največja moč, kW (KM) pri 1/min
140 (190)/5700 132 (180)/4000
Največji navor, Nm pri 1/min Največji navor, Nm pri 1/min
240/1980-5400 370/1500-2500
Najvišja hitrost (km/h) Najvišja hitrost (km/h)
234 223
Pospešek 0–100 km/h Pospešek 0–100 km/h
8,3 8,6
Mestna poraba goriva (l) Mestna poraba goriva (l)
12,9-13,0 10,6-10,9
Izvenmestna poraba goriva (l) Izvenmestna poraba goriva (l)
7,3-7,4 5,9-6,1
Skupna poraba goriva (l) Skupna poraba goriva (l)
9,4-9,5 7,6-8,0
Cena Cena
7.827.126 8.793.622
Cena avant 1.8T
8.219.095

razlika je točno 574 527 tolarja
Razlika v porabi v povprečju 2l
Razliko v ceni vzemimo (ni čist točna) 25SIT
V 100 000 kilometrih znaša ta razlika 666 000 SIT

To pišem zato ker sem sazse delu izračun in sem kolebu met tema dvema modeloma. Vozil sem bencinarja, ja zelo lepo ga je vozit, vendar glede na to da bom 100 000 kilometrov imel v približno 3 letih avto pa vsaj 5 je dizel prava izbira. Poleg tega bom pa dal drug čip kar pomeni, da bodo zmogljivosti enake oziroma boljše, z nižjo porabo.

Naj omenim še to da poraba ki je omenjena v tehničnih podatkih, no jo jest presegam za približno 30 %.

Pri manjših avtomobilih je razlika v ceni manjša.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon So avg 21, 2004 6:29 pm

killah bee je napisal/-a:točno tako imajo renojeve 1.8-16V mašine(voda kroži ko je avto že ugasnjen :wink:

tko da za BMW-ja ne vem kaj razvijajo :roll: :lol:


Pač, tako sem slišal, mogoče je kakšen drugačen sistem, kaj pa vem. Če razvijajo, potem bo vseen mal drgač, ker čene bi lahk kupil, al pa iz odpada prepelal, enga Cliota in je problem rešen. :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So avg 21, 2004 6:32 pm

vse lepo in praw samo je off topic :!:

Zame je dizl tud bol udoben :P

Pa še za topic : novi TDI 2.0TDI 140hp se mi zdi da so kar dobri :P
Tud 100, 115, 130, 150 TDI

90 in110 so res malo stari in slabši...če misliš kupit kupi zgoraj omenjene ali kak HDI al JTD mutiyet

LP 8)
Zadnjič spremenil Doc_, dne So avg 21, 2004 6:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
high octan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če dec 12, 2002 11:18 pm

Napisal/-a high octan So avg 21, 2004 6:37 pm

Bi morali novo temo odpreti :D
Saj vem da dizli so bolj vzdržljivi, manj pijejo in še kaj, sam to je predvsem za tiste ki morajo varčevati, in glede na cene goriv si bom moral jaz omisliti moped na sončno energijo :rofl , sam tako pač je da je močnejši bencinar pri isti tehnologiji- zakon fizike(pa goriva :D ). Sploh pa se pojavlja na naših cestah vse več dizel vozil, tako da če bom kupil v prihodnosti avto bo to skoraj gotovo navaden dizel, ker bo za druga vozila enostavno premajhno globok žep- pa verjamem da ga imajo mnogi med vami tudi preplitvega za kaj drugega
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So avg 21, 2004 6:41 pm

vi kr kupujte dizle, bo vsaj večje povpraševanje po soku, in bo cena soka zrasla,
tko da bo na konc se splačal met bencinarja :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So avg 21, 2004 6:43 pm

killah bee je napisal/-a:vi kr kupujte dizle, bo vsaj večje povpraševanje po soku, in bo cena soka zrasla,
tko da bo na konc se splačal met bencinarja :P


To nebo nikoli :!: :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco So avg 21, 2004 7:03 pm

Doctor206 je napisal/-a:90 in110 so res malo stari in slabši...če misliš kupit kupi zgoraj omenjene ali kak HDI al JTD mutiyet

LP 8)

No dej povej mi zakaj so slabsi ce so malo stari? Mogoce zato, ker so ze preizkuseni in je njihovo vzdrzevanje obcutno cenejse od novih dizelskih agregatov?

slow Diesel lover :P :mrgreen:
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So avg 21, 2004 7:17 pm

Daco je napisal/-a:
Doctor206 je napisal/-a:90 in110 so res malo stari in slabši...če misliš kupit kupi zgoraj omenjene ali kak HDI al JTD mutiyet

LP 8)

No dej povej mi zakaj so slabsi ce so malo stari? Mogoce zato, ker so ze preizkuseni in je njihovo vzdrzevanje obcutno cenejse od novih dizelskih agregatov?

slow Diesel lover :P :mrgreen:

Kaj naj ti rečem... vsedi se v enega ma lahko tudi 110 in novega 100 in boš sam videl :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek So avg 21, 2004 7:18 pm

Črpalka-šoba je bol eksplozivna v srednjem območju od jtd ja.Zato bi jst tud TDI ja raj uzel! Ropota pa samo takrat ko je mrzel ogret je pa zelo tih, in se sliši le zvok turbine
Slika
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne avg 22, 2004 11:20 am

MIKIMOUS je napisal/-a:Dizel ne more priti na isto ceno kot bencin zaradi cenejše proizvodnje. Tako majhna razlika je le v sloveniji.

:ne

Odkupna cena dizla je že večja kot cena bencina. Samo ima drzava nizje trošarine na dizel. To pa nima nobene veze z cenejšo proizvodnjo.
Če bi bile trošarine enake bi bil dizel že dražji kot bencin.
Vir:http://www.petrol.si
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Ne avg 22, 2004 11:58 am

Tlele k ste že taki majstri a kdo ve kasn je kej Hyundai-jev dizel 2.0 crdi VGT al pa od Kie 2.5 crdi kako se kej obneseta, ce ma kdo kaj izkusenj z njima.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po avg 23, 2004 7:32 am

music_man je napisal/-a:Tlele k ste že taki majstri a kdo ve kasn je kej Hyundai-jev dizel 2.0 crdi VGT al pa od Kie 2.5 crdi kako se kej obneseta, ce ma kdo kaj izkusenj z njima.


V Sorentu so ga kr hvalil edino v tem avtu naj bi rabil malo več konjev kot jih ima.
Slika
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po avg 23, 2004 7:56 am

Jao, jao, jao... moram se malce oglasiti!

Eden je govoril o tem, kako po motorju poka ko ga vrocega ugasnemo. Seveda poka, ker se ohlaja. Ampak temperatura motorja in segretost turbine nimata veliko skupnega, kajne! Kdo je imal avtomobil kdaj na mestu prizgan sam ve, da se na mestu veliko bolj ogreje kot pri zmerni do hitri voznji, tako, da na mestu ko se turbina t.i. ohlaja se motor precej ogreje. Ce pa ti vozis koliko toliko zmerno do hitro pa se tudi turbina ne bo toliko ogrela, da bi jo 10 min moraj hladiti... halo ...

Pa se malce za salo in malce zares...
...ce se recimo turbina ogreje po 10 km je po recimo 5 km ko avto ustavis (ce imas 5 km do sluzbe) se prijetno mrzla in je ni potrebno niti ohlajati... no a ni to dobra teorija... :lol:

P.S. Nisem kaksen velik privrzenec dizlov. Sam vozim bencinarja, je pa tudi res, da smo po dveh bencinarjih letos kopili dizla in gre vredu, sploh ker nisem bil do sedaj vajen dizlov in me tisti navor pri 1500 - 3000 o/min preseneca znova in znova...

LP
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po avg 23, 2004 8:40 am

MaKo je napisal/-a:Jao, jao, jao... moram se malce oglasiti!

Eden je govoril o tem, kako po motorju poka ko ga vrocega ugasnemo. Seveda poka, ker se ohlaja. Ampak temperatura motorja in segretost turbine nimata veliko skupnega, kajne! Kdo je imal avtomobil kdaj na mestu prizgan sam ve, da se na mestu veliko bolj ogreje kot pri zmerni do hitri voznji, tako, da na mestu ko se turbina t.i. ohlaja se motor precej ogreje. Ce pa ti vozis koliko toliko zmerno do hitro pa se tudi turbina ne bo toliko ogrela, da bi jo 10 min moraj hladiti... halo ...

Pa se malce za salo in malce zares...
...ce se recimo turbina ogreje po 10 km je po recimo 5 km ko avto ustavis (ce imas 5 km do sluzbe) se prijetno mrzla in je ni potrebno niti ohlajati... no a ni to dobra teorija... :lol:

P.S. Nisem kaksen velik privrzenec dizlov. Sam vozim bencinarja, je pa tudi res, da smo po dveh bencinarjih letos kopili dizla in gre vredu, sploh ker nisem bil do sedaj vajen dizlov in me tisti navor pri 1500 - 3000 o/min preseneca znova in znova...

LP


Dej preberi vse :? To o pokanju sem napisal jaz in sem s tem samo hotel povedati da je mašina vroča in da se potem začne ohlajat, tako kot si ti napisal. Temperatura motorja in swegretost turbine nimata skupnega. Aja? :lol:

Po 5km je turbina že vroča, navsezadnje jo poganjajo VROČI plini direktno iz izgorevalne komore + zadeva se vrti na blaznih obratih.
Slika
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po avg 23, 2004 8:57 am

Nixxon je napisal/-a:
MaKo je napisal/-a:Jao, jao, jao... moram se malce oglasiti!

Eden je govoril o tem, kako po motorju poka ko ga vrocega ugasnemo. Seveda poka, ker se ohlaja. Ampak temperatura motorja in segretost turbine nimata veliko skupnega, kajne! Kdo je imal avtomobil kdaj na mestu prizgan sam ve, da se na mestu veliko bolj ogreje kot pri zmerni do hitri voznji, tako, da na mestu ko se turbina t.i. ohlaja se motor precej ogreje. Ce pa ti vozis koliko toliko zmerno do hitro pa se tudi turbina ne bo toliko ogrela, da bi jo 10 min moraj hladiti... halo ...

Pa se malce za salo in malce zares...
...ce se recimo turbina ogreje po 10 km je po recimo 5 km ko avto ustavis (ce imas 5 km do sluzbe) se prijetno mrzla in je ni potrebno niti ohlajati... no a ni to dobra teorija... :lol:

P.S. Nisem kaksen velik privrzenec dizlov. Sam vozim bencinarja, je pa tudi res, da smo po dveh bencinarjih letos kopili dizla in gre vredu, sploh ker nisem bil do sedaj vajen dizlov in me tisti navor pri 1500 - 3000 o/min preseneca znova in znova...

LP



Dej preberi vse :? To o pokanju sem napisal jaz in sem s tem samo hotel povedati da je mašina vroča in da se potem začne ohlajat, tako kot si ti napisal. Temperatura motorja in swegretost turbine nimata skupnega. Aja? :lol:

Po 5km je turbina že vroča, navsezadnje jo poganjajo VROČI plini direktno iz izgorevalne komore + zadeva se vrti na blaznih obratih.


Kako pa ti ves koliko sem prebral :? Jebela cesta, vse sem prebral :wink:

Sem napisal, da nimata veliko skupnega... seveda se oba grejeta! Toda... ko avto miruje se turbina ohlaja medtem, ko se motor mocno segreva. Trdis, da ni tako? Sploh se pa turbina pri zmerni voznji ne vrti stalno in v nedogled...

Ah ne bom se prepiral... ti se pa tudi verjetno ne bi rad :P
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov