high octan je napisal/-a:Je bilo že narejeno sam poglej kakšne mašine imajo honde
Kakšne


Ferrari z H znakom



LP

MIKIMOUS je napisal/-a:fric je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Zdej baje pr BMW razvijajo električno vodno pumpo (ne vem al bo dodatna al edina), da bo, ko boš prispel na cilj, avto lahko ugasnil, pumpa pa bo še vedno delala in krožila vodo po sistemu ter s tem motor počasi ohlajala. Super, baje da se zelo podaljša življenjska doba motorja.
Ne bom trdil, ampak mislim, da sem tako (dodatno) pumpo videl pri starem cliu 1.8 16v.
Kar se pa dizlov tiče. Imel sem ga cca. pol leta, pa ga še lep čas ne bom hotel videt, pa dam za bencin kolker dam. Pa ne govorte mi o navoru, ker ni ga večje žalosti kot dizel, ki se niti zavrtet noče. Ko so pri nas predstavili Alfo GT, sem probal model z dizelskim motorjem, pa ko je motor ravno nekako oživel je bilo vsega konec - rdeče polje. Sori ampak za mene to ni. Ja če bi bil trgovski potnik in bi naredil dnevno 500km relacije. Potem se splača, drugače ne (moje mnenje).
Me prov zanima kva maš za en stroj.
high octan je napisal/-a:poglej razmerje število konjev/kubikaža pa boš videl kaj govorim- pa to brez montiranih turbin
killah bee je napisal/-a:točno tako imajo renojeve 1.8-16V mašine(voda kroži ko je avto že ugasnjen![]()
tko da za BMW-ja ne vem kaj razvijajo![]()
![]()
Doctor206 je napisal/-a:90 in110 so res malo stari in slabši...če misliš kupit kupi zgoraj omenjene ali kak HDI al JTD mutiyet
LP
Daco je napisal/-a:Doctor206 je napisal/-a:90 in110 so res malo stari in slabši...če misliš kupit kupi zgoraj omenjene ali kak HDI al JTD mutiyet
LP
No dej povej mi zakaj so slabsi ce so malo stari? Mogoce zato, ker so ze preizkuseni in je njihovo vzdrzevanje obcutno cenejse od novih dizelskih agregatov?
slow Diesel lover :P
MIKIMOUS je napisal/-a:Dizel ne more priti na isto ceno kot bencin zaradi cenejše proizvodnje. Tako majhna razlika je le v sloveniji.
MaKo je napisal/-a:Jao, jao, jao... moram se malce oglasiti!
Eden je govoril o tem, kako po motorju poka ko ga vrocega ugasnemo. Seveda poka, ker se ohlaja. Ampak temperatura motorja in segretost turbine nimata veliko skupnega, kajne! Kdo je imal avtomobil kdaj na mestu prizgan sam ve, da se na mestu veliko bolj ogreje kot pri zmerni do hitri voznji, tako, da na mestu ko se turbina t.i. ohlaja se motor precej ogreje. Ce pa ti vozis koliko toliko zmerno do hitro pa se tudi turbina ne bo toliko ogrela, da bi jo 10 min moraj hladiti... halo ...
Pa se malce za salo in malce zares...
...ce se recimo turbina ogreje po 10 km je po recimo 5 km ko avto ustavis (ce imas 5 km do sluzbe) se prijetno mrzla in je ni potrebno niti ohlajati... no a ni to dobra teorija...![]()
P.S. Nisem kaksen velik privrzenec dizlov. Sam vozim bencinarja, je pa tudi res, da smo po dveh bencinarjih letos kopili dizla in gre vredu, sploh ker nisem bil do sedaj vajen dizlov in me tisti navor pri 1500 - 3000 o/min preseneca znova in znova...
LP
Nixxon je napisal/-a:MaKo je napisal/-a:Jao, jao, jao... moram se malce oglasiti!
Eden je govoril o tem, kako po motorju poka ko ga vrocega ugasnemo. Seveda poka, ker se ohlaja. Ampak temperatura motorja in segretost turbine nimata veliko skupnega, kajne! Kdo je imal avtomobil kdaj na mestu prizgan sam ve, da se na mestu veliko bolj ogreje kot pri zmerni do hitri voznji, tako, da na mestu ko se turbina t.i. ohlaja se motor precej ogreje. Ce pa ti vozis koliko toliko zmerno do hitro pa se tudi turbina ne bo toliko ogrela, da bi jo 10 min moraj hladiti... halo ...
Pa se malce za salo in malce zares...
...ce se recimo turbina ogreje po 10 km je po recimo 5 km ko avto ustavis (ce imas 5 km do sluzbe) se prijetno mrzla in je ni potrebno niti ohlajati... no a ni to dobra teorija...![]()
P.S. Nisem kaksen velik privrzenec dizlov. Sam vozim bencinarja, je pa tudi res, da smo po dveh bencinarjih letos kopili dizla in gre vredu, sploh ker nisem bil do sedaj vajen dizlov in me tisti navor pri 1500 - 3000 o/min preseneca znova in znova...
LP
Dej preberi vseTo o pokanju sem napisal jaz in sem s tem samo hotel povedati da je mašina vroča in da se potem začne ohlajat, tako kot si ti napisal. Temperatura motorja in swegretost turbine nimata skupnega. Aja?
![]()
Po 5km je turbina že vroča, navsezadnje jo poganjajo VROČI plini direktno iz izgorevalne komore + zadeva se vrti na blaznih obratih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov