

ta 65hp nima intercoolerja zato ga nisi vidu... turbino pa ma

LP

Čojko je napisal/-a:Dragi Lenivec (čudovito ime).
Ravno zaradi nekih pogovorov na tem forumu, ko smo primerjali Cliota 1.4 16v in 1.5 dci 80 KM sem dobil priliko peljati Cliota 1.5 dci za katerega sem milsli da je 80KM (nadomestno vozilo, ki ga je dobil kolega, medtem ko so njegov avto barvali na Renaultu). Zelo sem bil začuden, saj ni bilo čutiti nobene turbo luknje, nikamor ni šel (mrtev motor) in neverjetno visoko se je rad vrtel za dizla - dvakrat sem ga brez težav pognal do 5.000 vrtljajev.
Pogledal sem na prometno, kjer je pisalo, da ima avto 44kw. Nato sem še pogledal pod pokrov motorje (zelo na hitro, ker se mi je mudil vrnit avto) in nisem nikjer zasledil turbine, niti intercoolerja. Oboje imam namreč v Xsari 2.0 HDI 110 KM in vem kako zgleda.
Toliko z moje strani. Kako pa dela dizel brez turbine in skupni vod mi pa ni poznano. Čisto mogoče je tudi da se motim, vendar je le malo verjetno.
Lp Čojko
Templar je napisal/-a:dejvi je napisal/-a:
Dizla sm kupu, ker sm drgač kr dost na cesti. Enkrat na enem koncu Slo, drugič na drugem. Na leto nardim okol 25 Kkm, pa nameravam ga met ful dolgo. Dizla mam pač zato, ker res mal pije in vožnja je super zarad navora. To je to. Za na kratke razdalje pa očitno res ni. Pa cena dizla 130 KM je bla nekaj nižja od bencinca 1,8 T, tako da ni preplačan.
Oprosti samo 25.000 na leto ni dosti na cestiMogoče je nadpovprečno samo ziher ni dosti da bi se dizle izplačal. Pri 44.000 je razlike pri 170-300jurjev torej če bi imel bencinc 7,9 porabe in dizel med 5 in 6,4. Kar pomeni da si avto vzel malo iz mode in kr neki na pamet delal/kupoval. Na leto prešparaš kvečjemu 100 jurjev... Če pa prišteješ še dražje servise ki so pri VW in AUDIjo na isto km pa še pol manj oz si še na zgubi ker delaš na leto manj kot je servisni interval in moraš avto vodit na servis po času in prevoženih kilometrih...
![]()
Za referenco pri nas se dela s tistim k ma najmanj 25k na leto in z onim ko se velik dela 44.000na leto. Pa ni noben kakšen akviziter ali potnik...
Onih 14km bi lahko kamot delal s potniškim prometom ali kakim skuterjem po možnosti električnim... poleti mogoče kolo. Delaš namreč avtu in sebi več škode kot je vredno to da se peleš v svojem avtu na šiht![]()
Sklopka ti bo šla precej hitro, da o turbini ki je pri TDI še posebaj občutljiva in draga sploh ne govorimo
Biskvitek je napisal/-a:ja tako za dizla kot bencinarja niso dobre kratke relacije........sam prpeljat se pa moraš na cilj....... noben ne bi rad peš hodil 5 kilometrov v službo samo zato da nebi avta uničeval....... mislim da ni no0benega problema na kratke relacije z dizlom če ga znaš vozit.... to pomeni do max 2000rpm ali pa še manj.......jst k se peljem na šiht šaltam pri 1500rpm pa se pripeljem....... ja najbolj se pa uničuje avto k mozuga pržgeš pa gasa kar večino folka k se glih ne spozna na avte tudi počne........ tako da je čisto vseeno kakšen avto imaš bencin ali dizel..... na kratke relacije je slabo za bencinarja in dizla.......
abbe je napisal/-a:no pa da se jst neki dodam.zadnc mi je en na uradnmu servisu reku da je ena zenska vozila diesla sam na kratke relacije na siht pa nazaj.pa da ji je po dveh letih ribnu!!neki mi je govoru od enga kondenza u olju da so se posedle na dno pa das pumpa za olje neki...nevem cist tocn
gmajer je napisal/-a:hvala Lumpi.... kaj pa poraba?
Kje to najboljše nardijo? če veš...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov