Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So okt 02, 2004 6:51 am

lisko je napisal/-a:
Pero je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Dizlov naj nebi porival - bencinarje lahko, ker imajo manj kompresije - vedno se jih da pa najmanj v drugo večinoma pa v četrto prestavo.


dizla tudi lahko vžigaš na porivanje. Vsaj teoretično. Problem je če ne delajo žarilne svečke in ni dosti temperature da bi se gorivo vnelo, torej je včasih porivanje zaman.

Če je pa pogon odmične gredi na jermen, pa raje probajte vse drugo preden porivate ali bencinarja ali dizla...


Se krepko motiš......Lih takrat ko crknejo grelne svečke..... vžge sam na potisk. NE me uprašat zakaj ampak to smo že dostkrat prakticiral. Akku bil tko prazen da so komi lučke na armaturi se prižgale( dost je očitn blo da je vkloplo ventil za dovod nafte) in porinli..... avtek je vžgal brez blema.... edin kaj je mal huj zakadil kot ponavad.


se ne motim.... preberi še enkrat!

napisal sem da dizla TUDI lahko vžgeš... ampak probaj pri -15, ne pri +20 C. Takrat rata malo težje, pa ne gre na porivanje, ampak kvečjemu da ga vlečeš z drugim avtom, ker se mora komora toliko segret da lahko sploh pride do vžiga.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So okt 02, 2004 6:56 am

mitja320 je napisal/-a:@Nixxon, bencin teče nazaj v tank.

Samo od trenja se motor ne segreva. Zaradi hlajenja se hladi.

Glede porabe je že vse povedano, čeprav nekaterim še ne potegne :roll:

Glede porivanja bi pa rekel tole. Porivali smo veliko avtomobilov večinoma v 2., po potrebi pa tudi v 1. To so bile razne podarjene stare gajbe za rally po Savi. Jermeni so bili sigurno vsi stari, pa ni nobeden preskočil ali se strgal. Sem si pa skurlil enkrat alternator, ko sem na katri prižigal na kable in je baje zabilo elektriko nazaj k meni (ne vem točno, nisem električar). Tako da je pri meni 1:0 za porivanje, če je treba tudi v prvi. Aja, tudi vzvratno je šlo BP. Problem avtomobilov z katalizatorjem je ta, da neizgoren bencin pride do katalizatorja in ga potem kasneje zažge. Ponavadi pa avtomobili takoj prižgejo, če se samo izprazni akumulator. Če je pa napaka drugje pa ni potem zdravo preveč porivati, ali pa tudi verglati. Odvisno od avtomobila. Nekateri npr. ne dajo bencina če zaznajo, da ni iskre na svečke ipd.


tudi od trenja se motor segreva, in to zelo veliko. Ali pa malo če primerjaš z izgubami ko motor dela ko gre kilowate in kilowate v luft.

Ni v tem da jermen vedno preskoči. Ponavadi ne preskoči... ampak takrat ko pa preskoči so pa lahko katastrofalne posledice.

Ne obstaja vbrizg ki bi vedel ali je iskra ali ni...Vsaj pri mrzlem motorju to ne more obstajat
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So okt 02, 2004 6:57 am

Miholl je napisal/-a:čaki če maš kluče v vžigu pa da je mašina pržagana poraba je, pa če ti z letala dol v 8. prestavi padaš :)


ali se ti to zdi, ali veš ker si kdaj priklopil motor na tester pa bral podatke med vožnjo.

Ne piši če nisi 100%.
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim So okt 02, 2004 11:48 pm

amm tko pač glede tiste porabe v leru + bremza al z motorjem...dons sm probov pa sm gledov porabo kako se giblje. uglavnm če dam na ler pa z brega dol je poraba cca. 0,2 oz. 0,3 ... če pa z motorjem pa kaže 0,0. aja pa dizl je. Lp :wink:
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Ne okt 03, 2004 12:36 am

lenivec je napisal/-a:
wavemaker je napisal/-a:
vepar je napisal/-a:men so zmerm govoril da teh novejših avtov nesmeš na porivaje užigat.
nevem al ma to kej z ajnšpricom veze.


Ne smeš, ker lahko jermen preskoči par zobov in se poruši zaporedje delovanja ventilov, zato uničiš motor. So pa nekateri avti, ki imajo verigo namesto jermena in ta ne more preskočiti, zato takšen avto lahko vžgeš tudi na potisk. Osebno vem za dva: suzuki ignis in mislim, da tudi focus.

pa MB a klasa ma tut verigo


Ne katrce pozabt! :)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 03, 2004 1:13 am

Ok sekirate se za zarad par deci porabe.....
Vsi neki teoretiki.... pa preglejmo mal logično vse skupi.
Veste da se boste mogl ustavt in začnete veselo menjavat navzdol.... itak pa se sam z motorjem ne da ustavt, torej potrebujemo še zavoro. Pri takem zaviranju trpi sklopka(ker menjujemo in vsakič more obrate motorja pognat nazaj), menjalnik (ker prenaša obratno energijo iz koles na motor navajen (obrabljen) je pa u smeri motor kolesa),zavore (ker mormo tko al tko zavirat).
Če pa lepo pustimo u brzini s katero trenutno peljemo ( rečmo u peti 100km/h) pa spustimo pedal plina in pritisnemo na zavoro pa avtek poganja motor (vendar ne tko sunkovito kot pri šaltavanju navzdol) poleg tega pa nam motor lepo pomaga pri zaviranju.Ne trpi ne sklopka (ker je skoz u eni brzini) ne motor (ker ne rab z vso silo zavirat), zavore pa so tko al tko namenjene temu da zavirajo (trpijo pa spet ne na ful ker tko motor neki zavira).
Poleg tega pri šaltuvanju navzdol trpijo še drugi zglobi kot so na primer nosilci,polosovine.... Sicer res da vse to trpi pri pospeševanju tudi sam zakaj bi moglo dvojno trpet (še pri zaviranju) če lahk sam enkrat?
Kaj raj menjate? zavorne plošcice kjer je eno uro dela..... al sklopko ki zahteva skor cel dan dela?
Pol pa beremo poste tle na forumu kot so u smislu ..... pri 100kkm mi je zružil menjalnik...... pri 80kkm mi je šla sklopka..... sklopka ma čudne zvoke... itd.
Še noben ni napisu da je skuro ploščice u 30kkm.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne okt 03, 2004 1:17 am

Pa se pozabo si omenit da te sklopka in pa delo mal drazje pride kot zavorne ploscice :D
Z motorjem pa le redkokdaj zaviram, sama potrata bencina.
lp
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Ne okt 03, 2004 9:34 am

Še noben ni napisu da je skuro ploščice u 30kkm.

hehe poznam norca ki jih je do 30k km že skuru :D
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Ne okt 03, 2004 8:07 pm

Pero je napisal/-a:
tudi od trenja se motor segreva, in to zelo veliko. Ali pa malo če primerjaš z izgubami ko motor dela ko gre kilowate in kilowate v luft.

Ni v tem da jermen vedno preskoči. Ponavadi ne preskoči... ampak takrat ko pa preskoči so pa lahko katastrofalne posledice.

Ne obstaja vbrizg ki bi vedel ali je iskra ali ni...Vsaj pri mrzlem motorju to ne more obstajat


Ne vem, koliko se segreva, ampak če se motror ohladi pri vožnji z "fuel cut-om" verjetno ne veliko. Meni ni delal termostat in se mi je motor ohladil na zunanjo temperaturo že od vrha Črnega kala do Rižane. Hočem rečti, da se trenje dogaja pri obratih. Pri obratih pa se dogaja tudi hlajenje, tako da trenje nima skoraj nobenega vpliva na temperaturo motorja.

Po mojih izkušnjah je možnost, da preskoči jermen enaka temu, da boš zadel vsaj šestico na lotu. Tudi slišal (rekla-kazala) še nisem za nobenega, ki bi se mu to zgodilo kaj od tega.

Glede iskre sem mislil, če računalnik zazna kako napako in ne da elektrike, potem ne da niti bencina. V tole nisem prepričan, ker se ne spomnem več, kje sem to slišal.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne okt 03, 2004 9:46 pm

lisko je napisal/-a:Ok sekirate se za zarad par deci porabe.....
Vsi neki teoretiki.... pa preglejmo mal logično vse skupi.
Veste da se boste mogl ustavt in začnete veselo menjavat navzdol.... itak pa se sam z motorjem ne da ustavt, torej potrebujemo še zavoro. Pri takem zaviranju trpi sklopka(ker menjujemo in vsakič more obrate motorja pognat nazaj), menjalnik (ker prenaša obratno energijo iz koles na motor navajen (obrabljen) je pa u smeri motor kolesa),zavore (ker mormo tko al tko zavirat).
Če pa lepo pustimo u brzini s katero trenutno peljemo ( rečmo u peti 100km/h) pa spustimo pedal plina in pritisnemo na zavoro pa avtek poganja motor (vendar ne tko sunkovito kot pri šaltavanju navzdol) poleg tega pa nam motor lepo pomaga pri zaviranju.Ne trpi ne sklopka (ker je skoz u eni brzini) ne motor (ker ne rab z vso silo zavirat), zavore pa so tko al tko namenjene temu da zavirajo (trpijo pa spet ne na ful ker tko motor neki zavira).
Poleg tega pri šaltuvanju navzdol trpijo še drugi zglobi kot so na primer nosilci,polosovine.... Sicer res da vse to trpi pri pospeševanju tudi sam zakaj bi moglo dvojno trpet (še pri zaviranju) če lahk sam enkrat?
Kaj raj menjate? zavorne plošcice kjer je eno uro dela..... al sklopko ki zahteva skor cel dan dela?
Pol pa beremo poste tle na forumu kot so u smislu ..... pri 100kkm mi je zružil menjalnik...... pri 80kkm mi je šla sklopka..... sklopka ma čudne zvoke... itd.
Še noben ni napisu da je skuro ploščice u 30kkm.


Hm ob pošteni vožnji grejo ploščice pr 15.000km lepo vožnjo pa tut do 80.000km Že obe stvari vidu na lastne oči.

Drgač pa če preden spustiš sklopko dodaš mal gasa se obrati čist lepo ujamejo in nč ne trpi ne menjalnik ne sklopka. Res pa je če maš recimo v 4. na 2000rpm pa samo sklopko stisneš vržeš v 3. in spustiš sklopko da vse skupi kr fino trpi. Ampak če delaš po pameti je z motorjem pametno zavirat.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne okt 03, 2004 10:39 pm

Prve ploscice sm na peugeotu menjal na 83000km. Zadnje so se skor kot nove. Matr, to je sama nekvalitetna roba... :P
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne okt 03, 2004 11:31 pm

andrej777 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Ok sekirate se za zarad par deci porabe.....
Vsi neki teoretiki.... pa preglejmo mal logično vse skupi.
Veste da se boste mogl ustavt in začnete veselo menjavat navzdol.... itak pa se sam z motorjem ne da ustavt, torej potrebujemo še zavoro. Pri takem zaviranju trpi sklopka(ker menjujemo in vsakič more obrate motorja pognat nazaj), menjalnik (ker prenaša obratno energijo iz koles na motor navajen (obrabljen) je pa u smeri motor kolesa),zavore (ker mormo tko al tko zavirat).
Če pa lepo pustimo u brzini s katero trenutno peljemo ( rečmo u peti 100km/h) pa spustimo pedal plina in pritisnemo na zavoro pa avtek poganja motor (vendar ne tko sunkovito kot pri šaltavanju navzdol) poleg tega pa nam motor lepo pomaga pri zaviranju.Ne trpi ne sklopka (ker je skoz u eni brzini) ne motor (ker ne rab z vso silo zavirat), zavore pa so tko al tko namenjene temu da zavirajo (trpijo pa spet ne na ful ker tko motor neki zavira).
Poleg tega pri šaltuvanju navzdol trpijo še drugi zglobi kot so na primer nosilci,polosovine.... Sicer res da vse to trpi pri pospeševanju tudi sam zakaj bi moglo dvojno trpet (še pri zaviranju) če lahk sam enkrat?
Kaj raj menjate? zavorne plošcice kjer je eno uro dela..... al sklopko ki zahteva skor cel dan dela?
Pol pa beremo poste tle na forumu kot so u smislu ..... pri 100kkm mi je zružil menjalnik...... pri 80kkm mi je šla sklopka..... sklopka ma čudne zvoke... itd.
Še noben ni napisu da je skuro ploščice u 30kkm.


Hm ob pošteni vožnji grejo ploščice pr 15.000km lepo vožnjo pa tut do 80.000km Že obe stvari vidu na lastne oči.

Drgač pa če preden spustiš sklopko dodaš mal gasa se obrati čist lepo ujamejo in nč ne trpi ne menjalnik ne sklopka. Res pa je če maš recimo v 4. na 2000rpm pa samo sklopko stisneš vržeš v 3. in spustiš sklopko da vse skupi kr fino trpi. Ampak če delaš po pameti je z motorjem pametno zavirat.


Ok je že men tud uspel skurit ploščice u 10kkm .... ampak še vseen raj ploščice menjam kot ap podiram pol avta zato da bom sklopko menjavu...
Tist da pa dodaš mal gasa..... hmmmmm kje že to pride prav? kok jaz vem sam pri norjenju skoz ovinke.... kjer prinoriš rečmo s četrto 120.... vržeš u tretjo dodaš gas, spustiš sklopko še mal pobremzaš.... spelješ ovinek in pohodiš gas do daske.
Tko u mesto al pa na kaki obvoznici pa to nimaš časa nardit al pa je nesmiselno. peleš 100 vidš da je rdeča..... spustiš gas in si pomagaš z zavorami.... čist ustaviš se pa tko al tko z zavorami, če pa u mes še spuščaš zavoro in dodajaš gas.... se boš pa tko al tko ustavil za križiščem.edin če to gre čist na izi pa vzad kolono vlečeš.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 03, 2004 11:40 pm

lisko je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:........


........


Ok je že men tud uspel skurit ploščice u 10kkm .... ampak še vseen raj ploščice menjam kot ap podiram pol avta zato da bom sklopko menjavu...
Tist da pa dodaš mal gasa..... hmmmmm kje že to pride prav? kok jaz vem sam pri norjenju skoz ovinke.... kjer prinoriš rečmo s četrto 120.... vržeš u tretjo dodaš gas, spustiš sklopko še mal pobremzaš.... spelješ ovinek in pohodiš gas do daske.
Tko u mesto al pa na kaki obvoznici pa to nimaš časa nardit al pa je nesmiselno. peleš 100 vidš da je rdeča..... spustiš gas in si pomagaš z zavorami.... čist ustaviš se pa tko al tko z zavorami, če pa u mes še spuščaš zavoro in dodajaš gas.... se boš pa tko al tko ustavil za križiščem.edin če to gre čist na izi pa vzad kolono vlečeš.....


Kaj pa če zaviraš in dodajaš plin sočasno med prestavljanjem navzdol :con :P ...s peto čevlja...sej gre tudi pri počasni vožnji to povsem lepo, ko enkrat natreniraš :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Ne okt 03, 2004 11:43 pm

Slide je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:........


........


Ok je že men tud uspel skurit ploščice u 10kkm .... ampak še vseen raj ploščice menjam kot ap podiram pol avta zato da bom sklopko menjavu...
Tist da pa dodaš mal gasa..... hmmmmm kje že to pride prav? kok jaz vem sam pri norjenju skoz ovinke.... kjer prinoriš rečmo s četrto 120.... vržeš u tretjo dodaš gas, spustiš sklopko še mal pobremzaš.... spelješ ovinek in pohodiš gas do daske.
Tko u mesto al pa na kaki obvoznici pa to nimaš časa nardit al pa je nesmiselno. peleš 100 vidš da je rdeča..... spustiš gas in si pomagaš z zavorami.... čist ustaviš se pa tko al tko z zavorami, če pa u mes še spuščaš zavoro in dodajaš gas.... se boš pa tko al tko ustavil za križiščem.edin če to gre čist na izi pa vzad kolono vlečeš.....


Jp, to js skoz delam, vendar men ni treba s peto, lah tud normalno, ker mam bremzo pa gas tok skup... Dobit mors filing.

Kaj pa če zaviraš in dodajaš plin sočasno med prestavljanjem navzdol :con :P ...s peto čevlja...sej gre tudi pri počasni vožnji to povsem lepo, ko enkrat natreniraš :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po okt 04, 2004 6:26 am

nebivedu je napisal/-a:Ok ste me prepričal - ko bremzaš ali ko se voziš dol po hribu v prestavi nimaš porabe.

Nej mi pa potem en razloži tole. Če ti po hribu dol spustiš avto s kontaktom kak to da avto vžge - če nebi dobival nič bencina nebi smel vžgati - a ni tko???



Sej ni tako da za vžgan motor rabiš bencin (tle govorim o ispravnem motorju), važno je da se motor obrača. V tem primeru se obrača tudi alternator, ki proizvaja el. tok, katerega rabi računalnik, ki potem v primeru ko motorju obrati padejo pod mejo 1500 o/min začne vbrizgavati gorivo.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po okt 04, 2004 7:29 am

__PAJSAR__ je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:
wavemaker je napisal/-a:Zato je pa najbolje met v avtu kable, pa se lepo vžge. Vendar večina voznikov misli, da se njim kaj takega ne more zgoditi, da jim avto ne bi vžgal. Do pred kratkim sem bil tudi jaz med njimi. :lol:


Samo opomba, če boste kdaj na kable vžigali, preden jih odklopite, prižgite gretje zadnješipe in še kakšne večje porabnike, ker lahko napetost zelo naraste in kaj skuri ko zadevo odklopiš.


Jaaaaa, pa rezervna guma ti lahko poči takrat. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BTW: A mi lahko prosim pojasniš, zakaj bi napetost takrat full narasla? Sej aku ni tuljava ali kakšno drugo navitje...
Napetost useka nazaj takrat, ko ti iz ene tuljave oz navitja odklopiš štrom. Takrat se v tuljavi oz navitju zaradi spremembe toka inducira napetost, ki useka nazaj.:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Ti, o rezervni gumi nebi vedu. :roll:

Glej: avto maš prkloplen na drug avto s praznim akkujem. Tvoj avto bo mel tud štandgas povišan, najbrž zato, ker je poraba elektrike višja (dva avtomobila) in rabi alternator proizvajat več električne energije, da slučajno ne izprazne še tvoj akku. Do tle se strinjaš, upam.
Drug avto vžgeš in ta avto začne sam proizvajat električno energijo. Torej lahko odklopiš kable. V trenutku ko to storiš bo čez tvoj avto še vedno tekla elektrika močnejša kot je potrebno sedaj. In v tem primeru se ti lahko zgodi da gre kakšna manjša varovalka. Ne govorim o neki hudi razliki, ampak vseeno dovolj.

Evo ti še en link: http://www.bmwe36tips.20m.com/jumpstarting.htm

Ajd. 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Po okt 04, 2004 9:24 am

hm..k je lisko pravu za menjalnike itd. en frend mi je reku, k sm mu razložu kašne zvoke spušča avto, da mi je šu Sinhron. :D
eh ja..
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po okt 04, 2004 9:40 am

andrej777 je napisal/-a:Hm ob pošteni vožnji grejo ploščice pr 15.000km lepo vožnjo pa tut do 80.000km Že obe stvari vidu na lastne oči.

Ampak če delaš po pameti je z motorjem pametno zavirat.


Fotr na avtu še ni menjal ne pakn na diskov pa ma že 110k km.

Druga izjava je pa zelo resnična.

Pri vožnji je vedno pametno imeti avto čim več prestavi z spuščeno sklopko, ker se avto v tem primeru veliko lepše obnaša.

Če kdo ne vrjame naj proba sam, Enkrat naj proba zvozit ovinek z stisnjeno sklopko, drugič pa z spuščeno in v primerni prestavi, pa bo videl koliko bolj stabilen je avto, ko so kolesa povezana z motorjem.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Po okt 04, 2004 10:09 am

Nixxon je napisal/-a:
__PAJSAR__ je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:
wavemaker je napisal/-a:Zato je pa najbolje met v avtu kable, pa se lepo vžge. Vendar večina voznikov misli, da se njim kaj takega ne more zgoditi, da jim avto ne bi vžgal. Do pred kratkim sem bil tudi jaz med njimi. :lol:


Samo opomba, če boste kdaj na kable vžigali, preden jih odklopite, prižgite gretje zadnješipe in še kakšne večje porabnike, ker lahko napetost zelo naraste in kaj skuri ko zadevo odklopiš.


Jaaaaa, pa rezervna guma ti lahko poči takrat. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BTW: A mi lahko prosim pojasniš, zakaj bi napetost takrat full narasla? Sej aku ni tuljava ali kakšno drugo navitje...
Napetost useka nazaj takrat, ko ti iz ene tuljave oz navitja odklopiš štrom. Takrat se v tuljavi oz navitju zaradi spremembe toka inducira napetost, ki useka nazaj.:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Ti, o rezervni gumi nebi vedu. :roll:

Glej: avto maš prkloplen na drug avto s praznim akkujem. Tvoj avto bo mel tud štandgas povišan, najbrž zato, ker je poraba elektrike višja (dva avtomobila) in rabi alternator proizvajat več električne energije, da slučajno ne izprazne še tvoj akku. Do tle se strinjaš, upam.
Drug avto vžgeš in ta avto začne sam proizvajat električno energijo. Torej lahko odklopiš kable. V trenutku ko to storiš bo čez tvoj avto še vedno tekla elektrika močnejša kot je potrebno sedaj. In v tem primeru se ti lahko zgodi da gre kakšna manjša varovalka. Ne govorim o neki hudi razliki, ampak vseeno dovolj.

Evo ti še en link: http://www.bmwe36tips.20m.com/jumpstarting.htm

Ajd. 8)


OK, glej. Ti si napisal, da se dvigne napetost. Napetost se ne dvigne, ker imaš v ta namen v avtu regler, ki ti uravnava napetost in skrbi, da alternator na fila več kot 13,7V al kolk že. Se ne spomnim zdele točne cifre. Razlika je ali napišeš, da se poveča tok ali napetost. Če govorimo o spremembi veliki napetosti zaradi odklopa enega porabnika, je ponavadi to zaradi odklopa kakega navitja, ki ti pri odklopu rukne nazaj napetost ranga nekaj kV. Štekaš? In tak sunek bi imel šanso uničit elektroniko v avtu, vendar se to samo pri odklopu aku ne more zgoditi, ker nimaš tukaj nikjer v igri nobenega navitja.

To, kar si napisal v repliki, to pa drži. Vendar meni se do sedaj še nikoli ni naredilo kaj takega, zato sklepam, da je to zelo redek pojav. (Pač smo že dostikrat prakticirali užig na kable :) )
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov