Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mihant
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr avg 25, 2004 12:43 am
Kraj: Lj

em

Napisal/-a mihant To nov 09, 2004 10:23 am

eemm, jz bi sam spomnu na uno reklamo, kjer se je avto zaletavu v deblo drevesa. blo je pr 50, 70, 90 kmh. pr 50 bibil voznik hudo poškodovan, pr 70 bi skoraj gotovo umrl, br 90 se pa še točno spomnl da je lutki odtrgal glavo stran, jo zabil v strop, lutkin vrat pa je zletel skozi voznikovo okno. kukr jz vem je bil tist avto en ford mondeo, starejši, pomoje letnik 90-93, pa rdeč je bil. gotov ste vsi vidl to reklamo, al pa vsaj slike.

zihr se da na netu najdt...
jaz niti nimam kej dost pojma o avtih.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden To nov 09, 2004 10:37 am

_Jerry_ je napisal/-a:V enem od naslednjih poglavij se bom lotil tudi izracuna primerjalnih stroskov med novejsim avtomobilom nizjega razreda (Reno Clio) in starejsim avtom visjega srednjega razreda (BMW 520), ki ju zelo dobro poznam. Toliko zaenkrat ;)


No, pa se daj. Me zanima, kako bi se tvoja opevana vozila odrezala na recimo NCAP testu. Že E39 so morali predelati za dosego 4 zvezdic, če me spomin ne vara.
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Re: em

Napisal/-a Tomaz40 To nov 09, 2004 11:16 am

mihant je napisal/-a:eemm, jz bi sam spomnu na uno reklamo, kjer se je avto zaletavu v deblo drevesa. blo je pr 50, 70, 90 kmh. pr 50 bibil voznik hudo poškodovan, pr 70 bi skoraj gotovo umrl, br 90 se pa še točno spomnl da je lutki odtrgal glavo stran, jo zabil v strop, lutkin vrat pa je zletel skozi voznikovo okno. kukr jz vem je bil tist avto en ford mondeo, starejši, pomoje letnik 90-93, pa rdeč je bil. gotov ste vsi vidl to reklamo, al pa vsaj slike.

zihr se da na netu najdt...


Ja se spomnem reklame pa že takrat mi je šla na živce ker ni prikazovala realnih rezultatov. Avto je bil Ford Sierra karavan in že takrat ko so naredil to reklamo, je bila zastarela in izven proizvodnje. Zdej sem malo na hitro pogledal po netu in kolikor vidim so Sierre delal od leta 82 dalje. Torej je zasnova iz leta 80. Varnost je približno taka kot pri Fordu Model T. Sem alergičen na osle iz Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, ker same neumnosti govorijo.

@lisko: sej moj post tut ni provokatorski. Samo moja opažanja.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man To nov 09, 2004 12:09 pm

Moje mnenje STARA KIŠTA je STARA KIŠTA. Jaz takga ata nebi nkol vzev prav tako pa tut nebi kakšnih malčkov ala 206ka pa 106ka twingo in podobno jajčka. Moja izbira bi bila kakšna novejša honda civic sedan 1.4 . Pa Nisam premiera letnika tam okol 97 98
Slika
Kot jo ima prijatelj avto ni nek malček pa tut ladja ne ni premočan 100km za to maso ni preveč pije ne veliko pa še zanesljiva je.
U poštev pride še kakšen Golf, Astra, megan oz kaj podbnega in novejšega letnika.
Za začetnika je fajn če ma avto abs in airbagi tut niso napačni pač nikol neveš kaj te doleti. Pač jast bi uzev avto srednjega razreda novejšega letnika z čimveč opreme.

Grega kreš teste si lahko pogledaš na http://www.euroncap.com/ maš testiranih kar veliko avtomobilov.

Pa še nekaj glede varnosti starih ladij. Ti avtomobili so varni v primeru ko nabašeš z njim nek manjši in ponavadi precej lažji avto. Saj takrat je tisto kar je _Jerry_ napisu res. Saj ima tvoja ladja precej večjo maso i z tem gibalno količino tako da se ti ustaviš oz te minimalno odbije medtem ko mali avtek poleti nazaj in potniki v njem najebejo precej bolj kot ti.
NE pomaga pa ti masa tvoje ladje ko se ti zaletiš v neko trdno oviro recimo kakšen zid ali drevo v tem primeru jo boš precej bolje odnesel z novejšim avtom srednjega razreda. " primera prijateljev eden se je zaletev čelno v drevo z mercedesom 200 letnika okoli 90 hitrost je bla cca 50 do 60 kmh. Imel je veliko srečo da je preživu čeprov je bilo drevo zelo debelo (večja naletna površina) pa še z sovoznikovo stranjo je prletu notr. Mašino in menjalnik je dobesedno dobu u naročje parv tako mu je pas polomol rebra.
Medtem ko je drugi frend z golfom 4ko nabasu ograjo ob cesti pri kakšnih 80km/ h
Pa je biu praktično nepoškodovan. Čeprov je avto zgledu 2x bolj stovčen od merđota.

In po mojih izkušnjah je večina nesreč takih da zletijo z ceste pa v kašno drevo ali škarpo al pa nabašejo kako drugo trdno oviro. Saj sodeč po nesrečah prijateljev. Sam je nasrečo še nisem imel.

Pa LP
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To nov 09, 2004 10:53 pm

Norden je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:V enem od naslednjih poglavij se bom lotil tudi izracuna primerjalnih stroskov med novejsim avtomobilom nizjega razreda (Reno Clio) in starejsim avtom visjega srednjega razreda (BMW 520), ki ju zelo dobro poznam. Toliko zaenkrat ;)


No, pa se daj. Me zanima, kako bi se tvoja opevana vozila odrezala na recimo NCAP testu. Že E39 so morali predelati za dosego 4 zvezdic, če me spomin ne vara.


Pri NCAP testu primerjajo avtomobile enakega razreda ;) Poleg tega se tam avtomobili zaletavajo v stojeco oviro, ce pa si dovolj pazljivo prebral moj post, si ugotovil, da je glavni problem lahkih avtomobilov ravno v tem, da se na cesti vanje zaletijo avtomobili, ki so TEZJI od njih :!: Sicer pa ti raje povej, koliko zvezdic je na tistem testu dobila Alfa... :lol:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To nov 09, 2004 11:10 pm

music_man je napisal/-a:NE pomaga pa ti masa tvoje ladje ko se ti zaletiš v neko trdno oviro recimo kakšen zid ali drevo v tem primeru jo boš precej bolje odnesel z novejšim avtom srednjega razreda. " primera prijateljev eden se je zaletev čelno v drevo z mercedesom 200 letnika okoli 90 hitrost je bla cca 50 do 60 kmh. Imel je veliko srečo da je preživu čeprov je bilo drevo zelo debelo (večja naletna površina) pa še z sovoznikovo stranjo je prletu notr. Mašino in menjalnik je dobesedno dobu u naročje parv tako mu je pas polomol rebra.


Pri naletih v trdo, stojeco oviro je pomembno samo to, koliko plocevine je med teboj in oviro. Predstavljaj si, da priletis s 50 km/h v drevo s Katrco ali pa z Volvotom. Tudi v Volvotu bos dobil poskodbe, ampak v Katrci bos pa takoj "ozdravljen vseh bolezni" :lol: Sicer pa ti primerjas "ladjo" z "novejsim avtom srednjega razreda", mi pa govorimo o malckih, kot so Pizo 106 in Polo ;) V vsakem primeru pa so trki v drevo ali zid najhujse, kar se ti lahko zgodi, ker drevo in zid pac nimata zmeckljive cone in je rezultat podoben, kot da bi se zaletel v stojec avto s se enkrat vecjo hitrostjo... :(
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To nov 09, 2004 11:15 pm

music_man je napisal/-a:Medtem ko je drugi frend z golfom 4ko nabasu ograjo ob cesti pri kakšnih 80km/ h
Pa je biu praktično nepoškodovan. Čeprov je avto zgledu 2x bolj stovčen od mer?ota.


Ograja ob cesti je bolj elasticna od drevesa (sploh debelega :roll: ), zato so poskodbe bistveno manjse. Lahko da je bil avto popolnoma obtolcen, ampak vdolbine so bile verjetno globoke 10-15 cm, medtem ko se je drevo po opisu sodec zarilo vsaj pol metra globoko v Mercedesa. Potem je tu se kot naleta v ograjo in ostalo, ampak v vsakem primeru bi rajsi "obdelal" ograjo kot kaksno hrusko ali jablano... :P
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man To nov 09, 2004 11:28 pm

Ja jest primerjam staro limunzino z novejšima vatom srednjega razreda ker se mi le ta zdi daleč najbolši nakup. Nekako lahko razbere iz mojega posta da mi velike stare ladje niso ravno pri srcu. Prav tako pa če si dobro prebral tudi nad malčki nisem navdušen. Sploh kakšni tvingeci saxoji pa 106 ke so mi obut saj imaš noge dobesedno b odbiajču.
Ravno zato priporočam novejši avto srednejga rzreda.

Un z golfom je ogajo nabasu čelno oz pod topim kotom sam problem je biu ker je tam takoj za ugrajo betonska klančina za na hlev in je on ugajo sam potisni kakih četrt metra v zid pol je pa po zidu drgnu. Avto je pa bil totalka.

Frend k je nabasu drevo je meu SREČO da je blo DEBELO ker 30 cm debela buka ni kej bolj elastična kot še enkrat debelejša. Le da bi se una zaradi tega ker je ožja zarila še dlje v avto oz. bi ga prerezala kot vroč nož maslo.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 10, 2004 9:07 am

jakaracman je napisal/-a:
{Grega} je napisal/-a:
Dugi7 je napisal/-a:1. golf5
2. fiesta
3. polo po krajšem razmisleku


Kako je možno Dugi7, da bi se rajš usedel v Polota? Je štos al resno mislš?

A obstaja kdo, ki mi lahko pove komu naj verjamem Dugi7-ju ali _Jerry_-ju?
Če ima prav Dugi7, pol je cela moja filozofija avtomobilov napačna.

LP G.


1 in 2 isto, 3 pa ... vprašanje, kako se misliš zaletet.
Ne vem, zakaj rinete v skrajnosti. Meni se zdi najboljša izbira (velikostno, cenovno, tudi za vzdrževanje, po opremi in varnosti) nekaj takega:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=193329

@nebivedu: probaj se s tako trdim avtom z 80 na uro zaletet v betonsko ograjo ali kaj podobno nezmečkljivega. Če avto ni dovolj zmečkljiv in ne prevzame dovolj energije trka, se ta pač prenese na vsebino. Ta je pa precej občutljive sorte. Je pa res, da avto letnika okoli 90 seveda niso več take sorte (in sem prepričan, da tisti saab po trčenju s petko ni bil več vozen in ne spredaj podoben avtu, je pa vozinik preživel).


Res je, tisti saab ni bil več vozen(kaj pa lahko pričakuješ od vozila ki je pri 180km/h priletelo v avto, ki je nasproti vozil z najmanj 100km/h
Če pa bi zamenjal oba blatnika havbo masko luči in hladilnik, pa ohišje menjalnika, pa pleh mal poklepal - bi ga naši "švercarji na cesti dveh cesarjev" prodajali skor kot nikoli zaleten in varen avto.

Če si podrobno prebral se je v mojega saaba zaletel mitsubishi pajero - dolga varianta, ki je vsaj 300kg težji od mojega saaba(1960kilogramov). Ker pa ima saab prednje odbijače v originalu narejene iz 80X80 debelostenske pohištvene cevi pokrite s plastiko in stoji na zelo močnih fedrih se ta odbijač v primeru nesreče potisne nazaj in feder se stisne - s tem ublaži kr dost udarca, katerega energija se prenese na ta amortizer. To so imeli vsi saabi 9000, volvoti 850 in lancie theme, v alfi 164 in fiat chroma(isto ogrodje - školjka - saab 9000 in thema, 164 in croma) pa so ta sistem opustili, zato sta tudi veliko manj varni.

Kljub starosti tega avta je še vedno veliko bolj varen od vseh današnjih malčkov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 10:00 am

music_man je napisal/-a:Ja jest primerjam staro limunzino z novejšima vatom srednjega razreda ker se mi le ta zdi daleč najbolši nakup. Nekako lahko razbere iz mojega posta da mi velike stare ladje niso ravno pri srcu. Prav tako pa če si dobro prebral tudi nad malčki nisem navdušen. Sploh kakšni tvingeci saxoji pa 106 ke so mi obut saj imaš noge dobesedno b odbiajču.
Ravno zato priporočam novejši avto srednejga rzreda.


Vsekakor je bolje kupiti avto srednjega razreda, kot pa malcka, se strinjam ;) Edini problem pri tem je, da je taksen avto ponavadi kar hiter -vsak japonec z motorjem 1.6 naprimer brez problema doseze 200 km/h :roll: Zato bi priporocal nakup kakega starejsega Volvota ali Mercedesa (BMW in SAAB sta tudi prevec sportna) s sibkejsim motorjem. S tisto "kravo" enostavno ne mores divjat in se hoces-noces moras peljat v "easy-ryder" stilu... 8)

Pa se nekaj sem se spomnil :D Tudi jaz sem recimo se dokaj mlad in imam precej tezko nogo :oops: In vcasih se tezko kontroliram, sploh pa ce vozim sporten avto in konji pod pokrovom motorja komaj cakajo, da malo pretegnejo noge :roll: In kaj je EDINO zdravilo, ki mi pomaga :?: Odgovor je preprost: Avtomatski menjalnik! :D Ko se zavalim v fotelj moje BMW sedmice in pretaknem v polozaj "Drive", avto narahlo cukne in ko spustim pedal zavore, pocaaaaaaasi spelje... Ja, kljub skoraj 200 konjem me tiscanje sploh ne privlaci vec, namesto tega si sedez nastavim v napol lezalni polozaj in pocasi "odkruzam"... ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 10:15 am

nebivedu je napisal/-a:Če si podrobno prebral se je v mojega saaba zaletel mitsubishi pajero - dolga varianta, ki je vsaj 300kg težji od mojega saaba(1960kilogramov). Ker pa ima saab prednje odbijače v originalu narejene iz 80X80 debelostenske pohištvene cevi pokrite s plastiko in stoji na zelo močnih fedrih se ta odbijač v primeru nesreče potisne nazaj in feder se stisne - s tem ublaži kr dost udarca, katerega energija se prenese na ta amortizer. To so imeli vsi saabi 9000, volvoti 850 in lancie theme, v alfi 164 in fiat chroma(isto ogrodje - školjka - saab 9000 in thema, 164 in croma) pa so ta sistem opustili, zato sta tudi veliko manj varni.

Kljub starosti tega avta je še vedno veliko bolj varen od vseh današnjih malčkov.


Kar si napisal, je cista resnica ;) SAAB je v drugi polovici 80.ih let, v obdobju svoje velike krize, ko denarja za razvoj novega modela ni bilo vec, odkupil licenco za model Thema od tovarne Lancia. Kar pa je po temeljiti obdelavi in predelavi zapustilo SAABov razvojni oddelek, je bilo na koncu se najmanj podobno italijanskemu predhodniku. SAAB je avto, ki je bil v osnovi totalna TEMA :lol: tako predelal, da je postal eden najvarnejsih, upam si trditi celo najvarnejsi, v svojem razredu :D Videl sem ze veliko SAABovih razbitin in ob tem, kar so mi povedali njihovi vozniki, mi je dobesedno vzelo sapo :o Poznam nekoga, ki se je s SAABom 9000 z vec kot 130 km/h zaletel v tovornjak (ki je tudi imel neko svojo brzino) in razen zlomljene noge jo je odnesel popolnoma cel :!: Ampak vi bi morali videti avto... :shock: Do sprednje sipe ga sploh ni bilo vec (motor je odneslo nekaj 100 m stran :roll: ), varnostna kletka pa skoraj neposkodovana :D Ja, takih avtomobilov, kot je bil SAAB 9000, ne delajo vec... :(
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Re: em

Napisal/-a jakaracman Sr nov 10, 2004 10:45 am

tomaz40 je napisal/-a:
mihant je napisal/-a:eemm, jz bi sam spomnu na uno reklamo, kjer se je avto zaletavu v deblo drevesa. blo je pr 50, 70, 90 kmh. pr 50 bibil voznik hudo poškodovan, pr 70 bi skoraj gotovo umrl, br 90 se pa še točno spomnl da je lutki odtrgal glavo stran, jo zabil v strop, lutkin vrat pa je zletel skozi voznikovo okno. kukr jz vem je bil tist avto en ford mondeo, starejši, pomoje letnik 90-93, pa rdeč je bil. gotov ste vsi vidl to reklamo, al pa vsaj slike.

zihr se da na netu najdt...


Ja se spomnem reklame pa že takrat mi je šla na živce ker ni prikazovala realnih rezultatov. Avto je bil Ford Sierra karavan in že takrat ko so naredil to reklamo, je bila zastarela in izven proizvodnje. Zdej sem malo na hitro pogledal po netu in kolikor vidim so Sierre delal od leta 82 dalje. Torej je zasnova iz leta 80. Varnost je približno taka kot pri Fordu Model T. Sem alergičen na osle iz Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, ker same neumnosti govorijo.

@lisko: sej moj post tut ni provokatorski. Samo moja opažanja.

Da ne govorimo o tem, da v tisti Sierri al kaj je ze tist blo ni bilo motrja noter.
Slika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Sr nov 10, 2004 11:14 am

_Jerry_ je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:V enem od naslednjih poglavij se bom lotil tudi izracuna primerjalnih stroskov med novejsim avtomobilom nizjega razreda (Reno Clio) in starejsim avtom visjega srednjega razreda (BMW 520), ki ju zelo dobro poznam. Toliko zaenkrat ;)


No, pa se daj. Me zanima, kako bi se tvoja opevana vozila odrezala na recimo NCAP testu. Že E39 so morali predelati za dosego 4 zvezdic, če me spomin ne vara.


Pri NCAP testu primerjajo avtomobile enakega razreda ;) Poleg tega se tam avtomobili zaletavajo v stojeco oviro, ce pa si dovolj pazljivo prebral moj post, si ugotovil, da je glavni problem lahkih avtomobilov ravno v tem, da se na cesti vanje zaletijo avtomobili, ki so TEZJI od njih :!: Sicer pa ti raje povej, koliko zvezdic je na tistem testu dobila Alfa... :lol:


Nikjer nisem omenjal malih avtov ali kaj podobnega. Rekel sem zgolj, ko že tako hvališ neke 15 let stare bmwje in volvote, da me prav zanima, kaj bi se zgodilo s temi avti na recimo NCAP testu. Nič ne rečem, svojčas je gotovo šlo za varna vozila, sodobnim stadardom pa vsekakor ne ustrezajo. Verjetno se pri neposrednem trku z njimi bolje odreže celo kak megane ali golf, da o laguni niti ne govorimo.
Kaj ima alfa s tem zveze, pa res ne vem.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Sr nov 10, 2004 11:19 am

_Jerry_ je napisal/-a:Kar si napisal, je cista resnica ;) SAAB je v drugi polovici 80.ih let, v obdobju svoje velike krize, ko denarja za razvoj novega modela ni bilo vec, odkupil licenco za model Thema od tovarne Lancia. Kar pa je po temeljiti obdelavi in predelavi zapustilo SAABov razvojni oddelek, je bilo na koncu se najmanj podobno italijanskemu predhodniku. SAAB je avto, ki je bil v osnovi totalna TEMA :lol: tako predelal, da je postal eden najvarnejsih, upam si trditi celo najvarnejsi, v svojem razredu :D


Če govoriš o varnosti omenjene lancie, ti ne oporekam, a kar se tiče prostornosti, lege na cesti, udobja in motorjev (še posebej tema je recimo ferrarijev osemvaljnik, kajne?), pa o temi lahko govori samo nekdo, ki mu je tema legla na določen organ. :)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 11:26 am

No, pa se lotimo se vprasanja, kateri varen avto konkretno bi bil za mladega voznika najbolj primeren. Kljub varnosti bi SAABa 9000 in BMW 520 odsvetoval, ker sta to tudi zelo sportna avtomobila, SAAB zaradi turbine (pa tudi atmosferski motorji niso ravno zaspani), BMW pa zaradi izrazitega veselja do visokih obratov, kar ni ravno tocka + v temi, o kateri se pogovarjamo ;) Vzemimo, da je razpolozljiv zacetni kapital za nakup avtomobila 1.000.000 SIT. Toliko recimo stane povprecen Polo ali Pizo 106 novejsega letnika. In recimo, da bi ga fant vozil priblizno 3 leta, kolikor ponavadi clovek potrebuje, da prihrani nekaj denarja in zamenja avto. Potem predpostavimo, da prevozi letno 20.000 kilometrov. Poraba malcka je priblizno 7 litrov na 100 km, se pravi 280.000 SIT v enem letu. Potem so tu se servisi in registracija, kar pa je povsem primerljivo tistemu avtomobilu, ki ga bom predlagal -vec o tem malo kasneje.

Zakljucek: Nakup avtomobila (Polo, 106) in stroski za bencin znesejo v treh letih skupno 1.840.000 SIT. Zdaj pa si poglejmo se alternativo ;)

Prvi predlog: Mercedes 200 Dizel, letnik 1979. Zakaj tako star, boste vprasali. Odgovor je preprost -ker je ze oldtimer in ima 90% popusta pri registraciji :!: Za zavarovanje taksnega avtomobila je 10.000 SIT cisto dovolj... :lol: Poraba? Cca. 8 litrov na 100 km ;) Tisti avto dobesedno ne gre nikamor in vsako tiscanje je popolnoma nesmiselno. Se pac lepo peljes tam do 140 na uro in to je to... 8) Zdaj pa glavno: stroski popravil :) Tu je treba biti zelo previden, ker se lahko hudo opeces :? Ce kupis avto, ki je totalna podrtija, si lahko hitro ob nekaj 100.000 SIT. Ampak kaj potem? Je pa nabavna cena zato toliko nizja! :idea: Vsekakor se bolj splaca poiskati kakega lepo ohranjenega in zanj v startu placati malo vec, ampak toliko, kot tisti Polo ali Pizo izgubita na vrednosti v treh letih, ponavadi hitro "noter prineses". Poleg tega je tudi za omenjena malcka vzdrzevanje lahko dokaj drago (sploh pri kaksnem karambolu, ko moras kupit nove dele :roll: , Mercedesa pa sestavis z deli iz odpada... Tudi to moramo upostevati, saj se neizkusenemu vozniku hitro kaj zgodi ;) ). Pa tudi dve ali tri leta star avto bos verjetno peljal na pooblasceni servis, ki pa ne pokaze prav nobenega usmiljenja do tvoje denarnice :? Stari Mercedesi so pa itak znani (skoraj ze legendarni) po svoji trpeznosti, zato utegne tak avto biti VELIKO cenejsi za vzdrzevanje, kot bi kdo mislil... ;)

Drugi predlog: Volvo 244, enakega letnika. Poraba je sicer lahko tudi se enkrat vecja, tako da pride ta avto v postev recimo le v primeru, da dobis kakega izredno lepo ohranjenega (pri katerem odpade vecina stroskov vzdrzevanja) ali pa zelo poceni (dobijo se ze za 50.000 SIT in to vcasih kar precej dobri primerki). Drug primer, v katerem se racunica izide, pa je, da fant na leto ne naredi veliko kilometrov, recimo do 10.000. Je pa tudi ta Volvo pravi "tank" na kolesih in temu primerna je tudi robustnost in kvaliteta izdelave. O tem nedvomno prica podatek, da ima Volvo trenutno rekord med osebnimi avtomobili, ki so prevozili veliko stevilo kilometrov brez generalne na motorju in stevilka je precej zanimiva: 1.800.000 km... Kakih 10.000 km gor ali dol se taksnemu avtu torej prav nic ne pozna, pa ceprav na, recimo, 500.000 km "podlage"... ;)

S temi podatki si lahko precej natancno izracunate, koliko vas v treh letih stane "ladja" ali pa malcek, pri katerem morate upostevati tudi padanje v rednosti. Glede na to, da je pri pametni izbiri edina omembe vredna razlika v porabi goriva (pri Dizlu se te skorajda ni), se taksna nalozba v varno prihodnost vsekakor izplaca. Zal pa je taksna miselnost povprecnemu Slovencu se vedno precej tuja... :roll:
 
Uporabniški avatar
soncy
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: So sep 25, 2004 7:52 pm
Kraj: malo na Vrhniki, večina v Senožetih :)

Napisal/-a soncy Sr nov 10, 2004 11:29 am

Tist kreš test je res mal čudn.
Pa avte nasploh testirajo v stoječo oviro, če bi se pa z avtom k se pele bi blo pa čist drgač.-to bi mogl prkazat, pa bi vidu folk kak je.
Že mensezdi če se oba s 50 km/h zaletita je ti skup sto, kar j e že velik.
Pol je pa še odvisn v kakšn avto, če bi se npr en avto s trdim plehom(vw), pa en z mehkim(npr.reno), nebi od renoja nč ostal, ker bi on večina energije dobu, sm dobr je pa pr renojih k majo kletko dobro, tok da potniku vseen ni hudga.
Sm pr veliki brzini mu pa noben varn avto nou kj dost pomagu.

Jst vozm pežoja 106, pa mi ni kj preveč všeč, ker je lahek, pa ceste se slabo drži (pa ne divjam tok), pa bremze so čudne, k ne vem a bo prdrsu do avta al ne. Sm zdj ga primerjam z meganom 1.4, k ga mamo doma, in se ful ceste drži, pa tut težji je, pa dobr je met vsaj tok močan motor, da lhk prehitiš avto, kdr je treba, pa hitr!

LP soncy
Honda sedan- 6.gen.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Sr nov 10, 2004 12:29 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Poleg tega je tudi za omenjena malcka vzdrzevanje lahko dokaj drago (sploh pri kaksnem karambolu, ko moras kupit nove dele :roll: , Mercedesa pa sestavis z deli iz odpada... Tudi to moramo upostevati, saj se neizkusenemu vozniku hitro kaj zgodi ;) ). Pa tudi dve ali tri leta star avto bos verjetno peljal na pooblasceni servis, ki pa ne pokaze prav nobenega usmiljenja do tvoje denarnice :?


Jap, polo in 106 sta znana po izjemno dragih rezervnih delih in potrošnemu materialu. So dražji kot za kakega porscheja. To sta dve za vzdrževanje zelo dragi vozili.
Torej propragiraš mercedesa, sestavljenega iz delov iz odpada? :)
Mimogrede, zakaj pa polotu in 106ki ne moreš poiskati delov na odpadu? In še nagradno vprašanje zate, če že iščemo po odpadih- kaj misliš, je lažje na odpadih dobiti del na 106 ali polota, ki jih je na tone, obstaja pa tudi precej novih aftermarket delov, ali pa za nekega mercedesa, ki jih je bilo vsaj 100x manj kot obeh "malčkov"? Kaj če mercedesu crkne črpalka goriva? Zelo poceni, kajne? Saj je polno rabljenih, odlično ohranjenim. :D


Zal pa je taksna miselnost povprecnemu Slovencu se vedno precej tuja... :roll:


Hvala bogu! Če bi bilo po tvoje, bi slovenske ceste zgledale kot odlomek iz filmčka Pretty Diana ali kaj je že tisti posnetek, ko se Romi vozijo okoli. :)))))))))))
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 12:41 pm

Norden je napisal/-a:Nikjer nisem omenjal malih avtov ali kaj podobnega. Rekel sem zgolj, ko že tako hvališ neke 15 let stare bmwje in volvote, da me prav zanima, kaj bi se zgodilo s temi avti na recimo NCAP testu. Nič ne rečem, svojčas je gotovo šlo za varna vozila, sodobnim stadardom pa vsekakor ne ustrezajo. Verjetno se pri neposrednem trku z njimi bolje odreže celo kak megane ali golf, da o laguni niti ne govorimo.
Kaj ima alfa s tem zveze, pa res ne vem.


Ti sicer nisi, ampak prav to je osnovna tema debate, v katero si se vkljucil ;) Torej alternativa malckom, kot sta Pizo 106 in Polo -sicer si pa sam preberi, o cem se pogovarjamo :? Z NCAP testi je pa tako, da bi, ce bi hotel ugotoviti, kateri avto je varnejsi, moral testirati recimo Volvo letnika 79, Megana letnika 97 in Polo letnika 00. To je neizvedljivo ze zaradi letnikov, pa se velikostni razred je drug, tako da tega ne bodo nikoli testirali in na NCAP teste kar lepo pozabimo. Pri NCAP testih gre izkljucno za majhne razlike med avtomobili enakega modelnega leta in enakega razreda. Tisti ki se bolje odreze pri testu, gre potem bolje v prodajo. Nikoli ne bodo recimo testirali Volva iz leta 79, ker bi s tem osramotili nove avtomobile in bi se marsikdo malo zamislil nad danasnjo varnostjo avtomobilov :lol: Ceprav ni nobena skrivnost, da je bila varnost avtomobilov leta 79 na racun visjih stroskov izdelave in vecje porabe, pa imajo danes prav ti avtomobili na trgu tako nizko ceno, da se jih prav zaradi tega splaca kupiti -trgovski lobi pa prav tega noce in bi naredil vse, da bi ljudje kupovali nova j***a ;) Necimernost slovenceljnov jim pa tu se dodatno pomaga, saj je povprecnega Lojzeta ponavadi sram, ce pred hiso ne stoji vsaj dve leti star avto (ali se novejsi), pa ceprav je najcenejsega porekla in najbolj dvomljive kakovosti (in s tem seveda tudi varnosti) :P Taksni ljudje ponavadi ne vidijo dlje od svojega nosu, kaj ces :roll:

Alfa ima s tem torej ravno toliko veze kot E39 -cisto nic ;)
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr nov 10, 2004 1:23 pm

Norden je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Poleg tega je tudi za omenjena malcka vzdrzevanje lahko dokaj drago (sploh pri kaksnem karambolu, ko moras kupit nove dele :roll: , Mercedesa pa sestavis z deli iz odpada... Tudi to moramo upostevati, saj se neizkusenemu vozniku hitro kaj zgodi ;) ). Pa tudi dve ali tri leta star avto bos verjetno peljal na pooblasceni servis, ki pa ne pokaze prav nobenega usmiljenja do tvoje denarnice :?


Jap, polo in 106 sta znana po izjemno dragih rezervnih delih in potrošnemu materialu. So dražji kot za kakega porscheja. To sta dve za vzdrževanje zelo dragi vozili.
Torej propragiraš mercedesa, sestavljenega iz delov iz odpada? :)
Mimogrede, zakaj pa polotu in 106ki ne moreš poiskati delov na odpadu? In še nagradno vprašanje zate, če že iščemo po odpadih- kaj misliš, je lažje na odpadih dobiti del na 106 ali polota, ki jih je na tone, obstaja pa tudi precej novih aftermarket delov, ali pa za nekega mercedesa, ki jih je bilo vsaj 100x manj kot obeh "malčkov"? Kaj če mercedesu crkne črpalka goriva? Zelo poceni, kajne? Saj je polno rabljenih, odlično ohranjenim. :D


Zal pa je taksna miselnost povprecnemu Slovencu se vedno precej tuja... :roll:


Hvala bogu! Če bi bilo po tvoje, bi slovenske ceste zgledale kot odlomek iz filmčka Pretty Diana ali kaj je že tisti posnetek, ko se Romi vozijo okoli. :)))))))))))


No, ko ze toliko bezas, ti bom povedal kar konkreten primer. Sicer ne bo primerjava med Mercedesom in Pizojem 106, gre pa za popolnoma enak primer. Pred pol leta smo imeli doma za vozit dva avtomobila. BMW 730 V8 (edini v sloveniji -stara serija z novim motorjem -exotika exotike) in pa cisto navadnega Cliota letnik 97 (stari model), ki jih je pri nas kot listja in trave, je celo nas nacionalni avto. In se zgodi, da mi crkne upor za regulacijo hitrosti ventilatorja (na obeh avtomobilih skoraj hkrati). Sem si rekel: za Cliota mora biti ja poceni, bom kar novega kupil ;) Ja, seveda :roll: Nov je bil 70.000 SIT :shock: Potem sem prekrizaril pol Slovenije, da bi nasel rabljenega, pa sem na koncu ugotovil, da so TRIJE razlicni tipi v ENEM modelu Cliota :twisted: Na koncu sem kupil novega za 70.000, jasno :evil: In BMW? Ha, kljub temu, da je motor in menjalnik cisto poseben, je celotna naprava za regulacijo gretja in zracenja vkljucno s klimo POPOLNOMA ENAKA V VSEH TIPIH TEGA MODELA, ki so ga izdelovali 7 let -od leta 87 do 93 :D Pa ne samo to -CELO KOMPLETNA SERIJA 5 JE IMELA ENAKE NAPRAVE :mrgreen: Sel sem torej na odpad in kupil tisti upor za -5.000 SIT... :EE Zdaj si pa lahko mislis, da sem se tistega Cliota znebil po hitrem postopku, pa ceprav smo prej pri nas 15 let vozili Renoje :wink: Danes so pac taksni casi, da stari avtomobili nimajo nobene cene vec in ne vidim nobenega razloga, da tega ne bi izkoristil =I Ce ti v starem avtu kaj crkne, kupis se enega za dele in vcasih das za njega manj, kot stane nov akumulator :wiihuu Pa saj ne pravim, da morate sami hoditi na odpade -okoli je ogromno mehanikov, ki imajo na zalogi tudi rabljene dele in vam jih vgradijo za majhen denar 8) Imam kar nekaj prijateljev, ki so svoje Cliote in Polote zamenjali za stare BMWje in Mercedese in vsem je skupno samo nekaj -ni jim jasno, kako neumni so bili, ko so kupovali nov avto... :huh:

Se to: od kaksne stare mame seveda ne pricakujem, da bo prodala Cliota in si kupila Mercedes :P Pri mladih ljudeh, ki odplacujejo kredite in lizinge ter ponoci garajo v sluzbi zato, da jim pred hiso stoji (kljub temu, da je kao "poceni" :roll: ) stokrat preplacani Daewoo ali Fiat, mi pa res PRAV NIC NI JASNO :ue

Se to drugi del: Po zadnjih podatkih se situacija vendarle izboljsuje 8) Nekatere firme dandanes ze uvozijo vec rabljenih avtomobilov, kot prodajo novih (recimo Avto Aktiv in Avto Triglav sta ze taksni ;) ). Ljudem je zmanjkalo denarja in so (koncno) zaceli misliti z glavo :!: Ugotovili so, da si za enak denar, kot bi dali za nov avto nizjega razreda, lahko kupijo vec varnosti, pa tudi vec udobja v sicer nekaj let starejsem avtomobilu... To se kar krepko pozna tudi na trgu, kjer so majhni avtomobili (brez opreme, tipa Golf ali R5) do nedavnega imeli se neverjetno visoke cene, danes pa dilerji pravijo, da sploh ne grejo vec v promet... Lojzeta je navsezadnje ocitno vendarle srecala pamet... ;)
 
Uporabniški avatar
ar35s
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: To jul 06, 2004 2:29 pm
Kraj: KP

Napisal/-a ar35s Sr nov 10, 2004 2:00 pm

stara s klasa proti golfu 3
Slika
proti corsi
Slika
še starejša s klasa
Slika
w210 vs. s70
Slika


Slika
razlika - pri isti hitrosti v trdno (spodaj) ali "deformirabilno" (zgoraj) oviro
Slika


http://www.whnet.com/4x4/crashes.html
SlikaSlika
Nonsense in BASIC.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 20 gostov