Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe dec 03, 2004 2:53 pm

Dobro napisano jerry. Tud js sm mel traumo, ko sm se drsal enkat na pocez. Sedaj jo mam se malo, ampak manj. Bil sem v avtu, pri stirih dezevnih izletih iz ceste - enega sem sam skuhal, sestra, punca in prijatelj. Vsakic posebej ni bilo lepo, ampak sem sok hitro prebolel.

Vglavnem - varnost v avtu, predvsem kar se pasivne tice, je zelo pomembna, ce upostevamo vsa navodila seveda. To je za navadne voznike, starejse ljudi itd.

Sam se vedno zagovarjam aktivno varnost (trezna presoja, bremze, podvozje itd.), pri pasivni pa sem pristas: ROLLBARA, Traverze spredaj, Skoljkastega zica iz kevlarja, 5 tockovnega pasu in gasilnega aparata. Najbol mi je gledat spektakularne nesrece na rejliju in potem nobenemu nic. Ce bi navadn avto mel pol tako nesreco, ga nikjer vec ni nobenega.
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Pe dec 03, 2004 3:12 pm

pug! točno tako kot si reku. mam enih par kaset teh posnetkov, kjer so same nore nesreče iz rally-ja. še dobr da imajo res tako dobr ojačane avte, ker bi jih drugače lahk postrgal z asfalta, tako se pa avto totalno razbije šofer pa pride ven brez praske, malodane nasmejan
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Pe dec 03, 2004 3:15 pm

OK sedaj pa nehajte ker pišete bedarije. Preden boste sploh kaj pisali dalje si preberite tole potem pa pametujte!!!

http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=6

MIslim moreš bit pa res umetnik da tole napišeš pod isto točko
[quote"Safrane"]
kandidati:

5 zvezdic:
-BMW 1
-Ford Focus
-Seat Altea
-Audi A6
-Renault Modus
-Citroëns C4 / C5 [/quote]

Joj ej pa to ni res, daj prosim vas preberite kaj preden pišete, prihranili si boste marsikatero sramoto.
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Pe dec 03, 2004 3:49 pm

Kako lahko napišeš da ima Modus ali pa BMW 1 isto 5 zvezdic kot primer Audi A6,:?: pa to je nekaj razredov razlike bi mogu met Modus 10 zvezdic da bi bil na istem levelu kot A6 sej sta že sama avtomobila različna kot dan in noč. Zalet se ti z Modusom ali pa A6 pa boš pol govoru o 5 zvedic pr Modusu iz bolnice pr A6 pa ob razbitem avtu, mislim no groza... evo ena misel BMW 5 letnik 98' je imel tudi 4 zvezdice, Audi A6 98' pa samo!!! 3, sedaj ima BMW 5 letnik 04' isto 4 zvezdice medtem ko je Audi naredil avto ki jih doseže 5 in podobni primeri poglejte si malo rezultate, so kar zanimivi, sam ne več primerjat jabolk in hrušk. :roll:
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Pe dec 03, 2004 5:32 pm

Tale topic postaja vse bolj farsa. Nekateri veleumi so nam dali vedeti, da mora avto na crash testu doseči čim slabše rezultate, da res lahko rečemo, da je varen.
Škoda le, da je neka švedska raziskava (žal ne vem več url-ja), ki se je ukvarjala s posledicami pravih trčenj, ugotovila, da je med zvezdicami na tem testu in tem, kako jo avtomobili odnesejo v dejanskih trčenjih, kar precej velika korelacija. No, določene osebe na forumu seveda vedo več. :)

In ko človek izve, da nekdo nepripet v ležečem položaju pri 200 na uro na avtocesti tako obvlada sceno, še posebej drseči avto, da skorajda ni situacije, ki je ne bi uspel rešiti s svojimi izjemnimi vozniškimi sposobnostmi, hkrati pa ga je strah, ko vozi nekdo drug (ki je po možnosti za povrh še precej boljši voznik in vozi pol počasneje), potem pa zares bralec nima druge možnosti, kot da uživa ob hormonih sreče, ki jih sprožajo salve nekontroliranega smeha.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe dec 03, 2004 6:01 pm

Norden je napisal/-a:In ko človek izve, da nekdo nepripet v ležečem položaju pri 200 na uro na avtocesti tako obvlada sceno, še posebej drseči avto, da skorajda ni situacije, ki je ne bi uspel rešiti s svojimi izjemnimi vozniškimi sposobnostmi, hkrati pa ga je strah, ko vozi nekdo drug (ki je po možnosti za povrh še precej boljši voznik in vozi pol počasneje), potem pa zares bralec nima druge možnosti, kot da uživa ob hormonih sreče, ki jih sprožajo salve nekontroliranega smeha.


Zivljenje je igra in clovek je v njem le igralec. Me veseli, da ti je bila moja vloga vsec. Zadovoljstvo publike mi je v NEIZMERNO veselje... :bow
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe dec 03, 2004 6:04 pm

Nixxon je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Potem pa mi je prijatelj pokazal nekaj trikov, kako voznik preizkusi drsnost vozisca in od takrat naprej traume nimam vec!


Nam bi ti zaupal teh nekaj nasvetov? :D


Ti jih bom ob prvi priliki kar pokazal. Bo lazje in hitreje kot :[]
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Pe dec 03, 2004 6:06 pm

Nixxon je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Potem pa mi je prijatelj pokazal nekaj trikov, kako voznik preizkusi drsnost vozisca in od takrat naprej traume nimam vec!


Nam bi ti zaupal teh nekaj nasvetov? :D


Lekcija 1- odpni si varnostni pas
Lekcija 2- nastavi sedež v ležeči položaj

...ostalo po oglasih...
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Pe dec 03, 2004 6:35 pm

Svetujem malo strpnosti in držanja se teme.

Ko gledam rezultate med Excutive Cars lahko pridemo do zanimivih zaključkov.

Mercedesu je uspelo priti v družbo najvarnejših (l98 4 zvezdice, l03 5 zvezdic)
Saabu ravno tako (isti rezultati)
Audiju je uspel celo dvojni preskok (l98 3 zvezdice, l04 5 zvezdic)

Žal pa BMW-ju in uspelo in je ostal pri 4 zvezdicah.

Žalostno je le to, da so praktično vsi avtomobili (vse kategorije), ki so letnika 03 in 04 dobili 4 ali 5 zvezdic. Če pogledamo rezulate znamk, ki po prestižnosti in ostalih tehnoloških dovršenosti naj ne bi segle niti do kolen enemu BMW-ju, lahko ugotovimo, da jih je najmanj polovico med 5 zvezdicami, ostala polovica po med 4 zvezdicami z BMW serije 5 :( ŽALOSTNO za BMWjev najbolj prodajan model. Pri X5 in seriji 1 so dosegli 5 zvezdic.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Pe dec 03, 2004 6:39 pm

Zanimivo branje za vse kater zanima kako se NCAPove zvezdice odnesejo v pravem življenju:
www.euroncap.com/downloads/ test_procedures/area_4/swedish_study.doc
uživajte.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden So dec 04, 2004 12:37 am

CONCLUSIONS

- There was a strong and consistent overall correlation between Euro NCAP scoring and risk of serious and fatal injury
- No overall relationship between Euro NCAP scoring and minor injury could be detected
- High ranked vehicles, as a group, had a lower risk of serious and fatal injury across 90-110% of average impact severity, indicating that in crashes of such severity, there have not been any drawbacks of the high test speed in Euro NCAP.
- Overall, high ranked vehicles produce approximately 30% less fatal and serious injuries compared to low-ranked vehicles.

Da, to je ta študija. Ampak NEEEE, nekateri vedo, da so nesreče v realnosti povsem drugačne in da zvezdice ne povejo nič.
In na NCAP strani lepo piše, da se razredov ne more primerjati med seboj. Večja vozila so na splošno bolj varna.
Ampak BMW je še vseeno daleč najbolj varenv svojem razredu, saj ima najmanj zvezdic. 20 let star saab je pa še bolj varen.

Sprijaznite se, očitno so tile testi dokaj dobro zastavljeni in nam njihovi rezultati marsikaj povejo.
Še tako masiven in velik avto pa en falus pomaga, če se zaletite z malo večjo hitrostjo in niste privezani.
Razen pri zelo majhnih hitrostih se nihče do vas ni sposoben zadržati v sedežu z močjo svojih rok.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So dec 04, 2004 4:29 am

kdor hoce met res najvecjo varnost, je pomoje najbols da gre do tatoatorja, pa si na rit vtetovira 6 zvezdic.

ko bo pa dieing time, bo pa crknu vsak, pa tud ce se zaleti v putr.
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas So dec 04, 2004 9:45 am

ke ti pomaga 5zvezd scena če v tem avti sedi stari pijanec in te naloži neki ponoči
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So dec 04, 2004 10:12 am

Norden je napisal/-a:Ampak BMW je še vseeno daleč najbolj varenv svojem razredu, saj ima najmanj zvezdic. 20 let star saab je pa še bolj varen.

Sprijaznite se, očitno so tile testi dokaj dobro zastavljeni in nam njihovi rezultati marsikaj povejo.
Še tako masiven in velik avto pa en falus pomaga, če se zaletite z malo večjo hitrostjo in niste privezani.
Razen pri zelo majhnih hitrostih se nihče do vas ni sposoben zadržati v sedežu z močjo svojih rok.


1.) A je kdo mogoce napisal, da je BMW najbolj varen v svojem razredu? :wink: In da je 20 let star SAAB se bolj varen od NAJNOVEJSEGA MODELA BMWja? Fant, ce ze tistega, kar sem povedal, ne znas ovreci z ARGUMENTI, potem vsaj ne prodajaj megle, OK? ;) Najnovejsi modeli SAABa so glede varnosti v samem svetovnem vrhu, BMW prav tako, je pa res, da je na TISTEM testu recimo Reno (ki je osvojil 5 zvezdic), dobil boljso oceno za varnost kot BMW. Torej je bil res bolj varen. Big deal. Ker je BMW svoj avto dodelal in so mu dovolili ponoven test, na katerem je osvojil vseh 5 zvezdic. To je tudi namen teh testov. Izboljsati varnost, ne pa da so to neke vrste sportne stave, kateri je varnejsi. Meni je recimo cisto vseeno, ce je danes Reno varnejsi od BMWja in ocitno je res tako, vcasih je bilo pa ravno obratno. Meni osebno varnost ne pomeni toliko, da bi lojalnost znamki, ki mi je vsec, izdal ker ima konkurencen avto eno zvezdico vec na testu. Sicer pa mi E60 ze zaradi oblike ni vsec, kot tudi novi Renoji ne. V redu? ;)

2.) Velik in tezek avto pomaga tudi ce nisi privezan, ampak LE IN SAMO V PRIMERU, CE SE ZALETIS V MANJSI AVTO! Ce se zaletis v tovornjak ali masivno oviro (drevo, hisa, ograja), ti res lahko pomaga le varnostni pas. Ta riziko sprejmem, sicer se pa ti zame pomojem ne bos prevec sekiral, saj nisi moja mamica, kajneda? ;)

3.) S tvojo zadnjo trditvijo se pa naceloma strinjam, ceprav sem osebno videl cloveka, ki je svoj avto skrajsal za meter, motor avtomobila je odneslo 200 m dalec, on se je pa oprijel volana, ga skrivil in prezivel brez vecjih poskodb (imel je le zlomljeno stopalo na nogi, a je 1 teden po nesreci ze hodil). Bil je mocen kmecki dedec, avto je bil pa SAAB 9000. Ce ne verjames, ti lahko sam pove. Sicer je pa tako, da je v trenutku trcenja (ce nisi privezan) najbolj pomembno to, ali ga pricakujes ali te ujame nepricakovano. V slednjem primeru so posledice jasno veliko hujse.

4.) Meni je varna voznja sele na drugem mastu, priznam. Najvaznejse mi je UDOBJE. To je GLAVNI razlog, da vozim velike limuzine, ni pa edini. Da ne bo slucajno kdo mislil, da si domisljam, kako se lezece in nepripeto varno vozim -tega nisem rekel :roll: Se pa se vedno pocutim varneje kot nekdo v R5, pa ce je pripet z 20 varnostnimi pasovi. Dovolj varno zame, hvala. Moj namen pisanja NI, da bi bil s svojim nacinom voznje za vzor glede varnosti, pojasnil sem le, kako razmisljam in to je vse. Ce ravnam prav, bo pokazal cas. Papa :hi
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon So dec 04, 2004 11:16 am

Jaz se strinjam z _Jerry_evo mišlenostjo glede mase vozila od zagovarjanja velikih limuzin, drugače glede varnostnega pasu, pač v avtošoli so me navadili, da se avtomatično pripnem in priznam, da mi nekaj fali če nisem pripet. Tudi jaz nosim očala in se mi je nekaj časa že postavljalo vprašanje kako te vplivajo na obraz pri sprožitvi airbaga, sedaj ko sem tole prebral, me je kar malo stisnil pri srcu. Drugače pa pri nesreči je toliko faktorjev, da jih težko sedaj naštejem vse. Pač previdno na cesti pa bo.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 So dec 04, 2004 2:15 pm

Tudi sam nosim očala... :-P

Pred leti pa sem na cartalk.com bral eno študijo ameriške NHTSA, ki je dokazovala, da je nošenje špeglov ob trku v avtu z airbagi čisto varno. (Napravljena je bila v času, ko se je te zadeve šele uvajalo in je seveda amere bilo strah, da imajo v volanu 'eksploziv' :)).

Sicer pa - je že kdo od vas kdaj dobil po uču (očalih ;)) kakšen šus? Jaz sem recimo dobil v fris povprečna nihajna vrata od nesocializiranega sošolčka:twisted:, špegli so šli h ''kleparju' na ravnanje (izgledal so taki, kot bi jih kdo parkrat pohodil), šipca pa je ostala cela. Enkrat sem dobil sem tudi šus s košarkaško žogo v glavo, ko so se očala zlomila totalno, pa sem vseen preživel. (Ah, ta nostalgija iz otroštva :lol:)

Pomoje variante, da bi oslepel pravzaprav ni (bom probal o tem še kaj poiskat).
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po dec 06, 2004 4:47 pm

nism prebrau wsega, sam zgleda da se citroen wrača nazaj, oziroma če ne druzga wsaj dobiwa na imenu.
najbolj pri tej zmamki mi gre na falus da 10 let wstrajajo na istem awtomobilu.
res razwijejo zelo ultra iber hud awto, in potem se s poprawki prodaja.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 08, 2004 9:32 am

_Jerry_ je napisal/-a:
Norden je napisal/-a:Ampak BMW je še vseeno daleč najbolj varenv svojem razredu, saj ima najmanj zvezdic. 20 let star saab je pa še bolj varen.

Sprijaznite se, očitno so tile testi dokaj dobro zastavljeni in nam njihovi rezultati marsikaj povejo.
Še tako masiven in velik avto pa en falus pomaga, če se zaletite z malo večjo hitrostjo in niste privezani.
Razen pri zelo majhnih hitrostih se nihče do vas ni sposoben zadržati v sedežu z močjo svojih rok.


1.) A je kdo mogoce napisal, da je BMW najbolj varen v svojem razredu? :wink: In da je 20 let star SAAB se bolj varen od NAJNOVEJSEGA MODELA BMWja? Fant, ce ze tistega, kar sem povedal, ne znas ovreci z ARGUMENTI, potem vsaj ne prodajaj megle, OK? ;) Najnovejsi modeli SAABa so glede varnosti v samem svetovnem vrhu, BMW prav tako, je pa res, da je na TISTEM testu recimo Reno (ki je osvojil 5 zvezdic), dobil boljso oceno za varnost kot BMW. Torej je bil res bolj varen. Big deal. Ker je BMW svoj avto dodelal in so mu dovolili ponoven test, na katerem je osvojil vseh 5 zvezdic. To je tudi namen teh testov. Izboljsati varnost, ne pa da so to neke vrste sportne stave, kateri je varnejsi. Meni je recimo cisto vseeno, ce je danes Reno varnejsi od BMWja in ocitno je res tako, vcasih je bilo pa ravno obratno. Meni osebno varnost ne pomeni toliko, da bi lojalnost znamki, ki mi je vsec, izdal ker ima konkurencen avto eno zvezdico vec na testu. Sicer pa mi E60 ze zaradi oblike ni vsec, kot tudi novi Renoji ne. V redu? ;)

2.) Velik in tezek avto pomaga tudi ce nisi privezan, ampak LE IN SAMO V PRIMERU, CE SE ZALETIS V MANJSI AVTO! Ce se zaletis v tovornjak ali masivno oviro (drevo, hisa, ograja), ti res lahko pomaga le varnostni pas. Ta riziko sprejmem, sicer se pa ti zame pomojem ne bos prevec sekiral, saj nisi moja mamica, kajneda? ;)

3.) S tvojo zadnjo trditvijo se pa naceloma strinjam, ceprav sem osebno videl cloveka, ki je svoj avto skrajsal za meter, motor avtomobila je odneslo 200 m dalec, on se je pa oprijel volana, ga skrivil in prezivel brez vecjih poskodb (imel je le zlomljeno stopalo na nogi, a je 1 teden po nesreci ze hodil). Bil je mocen kmecki dedec, avto je bil pa SAAB 9000. Ce ne verjames, ti lahko sam pove. Sicer je pa tako, da je v trenutku trcenja (ce nisi privezan) najbolj pomembno to, ali ga pricakujes ali te ujame nepricakovano. V slednjem primeru so posledice jasno veliko hujse.

4.) Meni je varna voznja sele na drugem mastu, priznam. Najvaznejse mi je UDOBJE. To je GLAVNI razlog, da vozim velike limuzine, ni pa edini. Da ne bo slucajno kdo mislil, da si domisljam, kako se lezece in nepripeto varno vozim -tega nisem rekel :roll: Se pa se vedno pocutim varneje kot nekdo v R5, pa ce je pripet z 20 varnostnimi pasovi. Dovolj varno zame, hvala. Moj namen pisanja NI, da bi bil s svojim nacinom voznje za vzor glede varnosti, pojasnil sem le, kako razmisljam in to je vse. Ce ravnam prav, bo pokazal cas. Papa :hi


Jst si upam trdit, da je SAAB 9000 od letnika 87 do 92 bolj varen od BMW 5 letnik 98. Sam sem imel nesrečo s saabom in še težjim terencem in na istem mestu se je zgodila pred par dnevi enaka nesreča, samo da je bil udeležen BMW 5 model 98. Krivec je bil isti - tudi z istim avtom( en pijan kmet s tadolgim mitsubishi pajerotom) - poškodbe na avtu je imel iste kot takrat, ko se je vame zaletel - samo da je mojemu saabu takrat odpadla samo tablica in imel sem šprasko na odbijaču, me je pa dobro pretreslo, ker nisem bil privezan, temu BMW-ju pa je spredaj razbilo odbijač, luči, maska, havba, blatnik, zamaknjeno roko, pa še v kilerju je imel luknjo. In to pri isti hitrosti in istem kotu, kot takrat, ko sem imel sam nesrečo s tem terencem. i**** je pripeljal iz neprednostne in se hotel vključiti v promet, pa je spregledal BMW-ja - pa to ni "šele" drugič - vmes se je že večkrat to zgodilo(sam da so drugi vozniki še hujše skos prišli - pač so imeli manjše in lažje avtomobile).

Tko da nehite se že kregat o NCAP testih, ker je to zame samo tržna niša - če hočeš kao mal daljše reklame delat, ker omenjaš te zvezdice, ki ti v realnem življenju bl mal prov pridejo, ker so koti pri nesrečah čist drugi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Sr dec 08, 2004 9:47 am

Pozabil si povedat, da je bilo v obeh primerih enaka količina goriva v tanku, da sta bila oba avta bordo rdeče barve, poleg tega pa je imel tisti kmet še enak jopič oblečen... :roll:
Slika
 
Van
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne sep 05, 2004 2:42 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Van Sr dec 08, 2004 9:52 am

Od vseh teh zvezdic na petih straneh, se človeku že kar malo vrti v glavi.
Tudi če bi vse to kar se na crash testih dogaja okrog zvezdic držalo,
je še zmeraj žalostno dejstvo, da mora povprečen Slovenec najprej
pogledati koliko zvezdic ima v denarnici in nato šele na rezultate.
Omejitve so stare kot človek.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov