Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So feb 05, 2005 10:39 pm

Ok jest nisem hotel odpirat nove teme za to vprašanje zato bom kar tukaj vprašal (čeprav govori za V6 motorje).

Zanima me če kdo ve kako je z V5 motorji? Vem da ima ta motor tudi Passat in iz 2.3 mašine iztisne ven 170 KM ter 220 Nm navora. Sam sicer približno vem kako bi tak motorj lahko izgledal ampak mi sesuje logiko fizike. Ne razumem namreč kako uravnotežijo motor, s tako postavitvijo se jim pomoje podre celotno težišče motorja. Kakor vem naj bi bili na eni strani trije manjši bati na drugi strani pa dva večja (in seveda tudi težja s čemer naj bi težišče uravnotežili ampak se mi zdi težko verjetno da samo zaradi velikosti tega). Pa po netu sem že iskal o tem pa mi je našlo samo V5 motor za motorno kolo ki izgleda takole:

Slika

Slika


Zakaj je sploh dobro imeti V5 motor, mislm ok V6 ja ampak tale V5 mi pa nekak ne potegne... :?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ So feb 05, 2005 10:49 pm

McLaren je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:Zakaj pa nihče ne izdeluje wanklov? Bojda so izredno majhni in lahki motorji, da moči na liter sploh ne omenjam... :?:

Wankel je še do predkratkim imel kar nekaj problemov (glavni problem je bilo tesnenje) zato se niso prejeli, mazdini enžinerji so z modelom rx8 vglavnem te probleme odpravili. Je pa wankel res tehnološki biser in si zasluži vse nazve ki jih je dobil.
Kot zanimivost ;) : Nejgov konstruktor Felix Wankel ni končal srednje šole. To pa zaradi tega ker je večino časa preživel v knjižnici in brskal po knjigah o konstrukcijah itd itd ;)




kokr vem je bil problem tudi pri batu???namre
prehitr se je obrabil,polek tesnilne glave,moje mnenje RX8 jaz je ne bi kupu amoak raje RX7
 
venera
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To feb 15, 2005 9:27 am

moč in ccm

Napisal/-a venera To feb 15, 2005 1:03 pm

Vsi, ki se kaj razumete na to prosim za pomoč
Kupujem avto in se ne morem odločiti med motorji - dizl bencin.
primer: 1,6 VVT-i 1598 ccm - 81 KW navječji navor 150/4800 obratih
ali 1.4 d-4d 1364 ccm 66 KW največji navor 190/1800-3000obratih
ali 2.0 d4d 1995 85 KW največji navor 280/ pri 2000-2800 obrati.
Poskusno sem peljala bencinarja in dizla s 66 KW in se mi je zdelo da dizl s 90 konji lepše in bolj tekoče teče. Moti pa me ta mala kubikaža. Otroci mi pravijo, da je to premalo. A mi kdo ve razložiti kako je s tem. Predvsem pomen ccm in močjo.
Za kakršen koli nasvet -hvala
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: moč in ccm

Napisal/-a kljukec To feb 15, 2005 1:34 pm

venera je napisal/-a:Vsi, ki se kaj razumete na to prosim za pomoč
Kupujem avto in se ne morem odločiti med motorji - dizl bencin.
primer: 1,6 VVT-i 1598 ccm - 81 KW navječji navor 150/4800 obratih
ali 1.4 d-4d 1364 ccm 66 KW največji navor 190/1800-3000obratih
ali 2.0 d4d 1995 85 KW največji navor 280/ pri 2000-2800 obrati.
Poskusno sem peljala bencinarja in dizla s 66 KW in se mi je zdelo da dizl s 90 konji lepše in bolj tekoče teče. Moti pa me ta mala kubikaža. Otroci mi pravijo, da je to premalo. A mi kdo ve razložiti kako je s tem. Predvsem pomen ccm in močjo.
Za kakršen koli nasvet -hvala

za keter avto pa se gre
načeloma če nisi čutila primankjaj moči pr 1.4 motorju, je čist vredu
je pa od teh treh 2.0 sigurno najboljši- ampak dražja registracija, večja poraba od 1.4....
premisl kolk se vozš (kolk kilometrov letno), pa kakšna je razlika v ceni avta- vendar boš dizla kasneje lažje prodala in več dobila zanj
1.5 dizl s 100km je definitivno dovolj za avto (clio mislm), za ke večjega je pa mal premal-moje osebno mnenje
1.4 uglavnem ni za dirkat :D , je pa vrjetno povsem dovolj za normalno vožnjo- srednje majhnega avtomobila
za kater avto pa to gre?
toyotin 1.4 ma kokr jst vem 50kw
lp
Zadnjič spremenil kljukec, dne To feb 15, 2005 1:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Re: moč in ccm

Napisal/-a music_man To feb 15, 2005 1:35 pm

venera je napisal/-a:Vsi, ki se kaj razumete na to prosim za pomoč
Kupujem avto in se ne morem odločiti med motorji - dizl bencin.
primer: 1,6 VVT-i 1598 ccm - 81 KW navječji navor 150/4800 obratih
ali 1.4 d-4d 1364 ccm 66 KW največji navor 190/1800-3000obratih
ali 2.0 d4d 1995 85 KW največji navor 280/ pri 2000-2800 obrati.
Poskusno sem peljala bencinarja in dizla s 66 KW in se mi je zdelo da dizl s 90 konji lepše in bolj tekoče teče. Moti pa me ta mala kubikaža. Otroci mi pravijo, da je to premalo. A mi kdo ve razložiti kako je s tem. Predvsem pomen ccm in močjo.
Za kakršen koli nasvet -hvala


Mali 1.4 dizel je vec kot dovolj za normalno vožnjo. Lepši občutek pri vožnji je zaradi visokega navora, ki je precej večji kot pri bencinskem motorju v tem primeru skoraj 25% kar se zlo pozna. Še bolj važno pa je d je ta navor že pri 1800 obratih in se avto lepo pelje že iz nizkih obratov medtem ko je bencinarja treba priganjat v višje vrlaje. Bencinar ima največ navora v tvojem primeru šele na 4800 obratih kar so za 2 in polkrat višji obrati.
Glede kobikaže tut ni problem ker 1.4 litrski turbo motor ustreza nekje 1.8 masini brez turbine.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
venera
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To feb 15, 2005 9:27 am

Re: moč in ccm

Napisal/-a venera To feb 15, 2005 1:44 pm

kljukec je napisal/-a:
venera je napisal/-a:Vsi, ki se kaj razumete na to prosim za pomoč
Kupujem avto in se ne morem odločiti med motorji - dizl bencin.
primer: 1,6 VVT-i 1598 ccm - 81 KW navječji navor 150/4800 obratih
ali 1.4 d-4d 1364 ccm 66 KW največji navor 190/1800-3000obratih
ali 2.0 d4d 1995 85 KW največji navor 280/ pri 2000-2800 obrati.
Poskusno sem peljala bencinarja in dizla s 66 KW in se mi je zdelo da dizl s 90 konji lepše in bolj tekoče teče. Moti pa me ta mala kubikaža. Otroci mi pravijo, da je to premalo. A mi kdo ve razložiti kako je s tem. Predvsem pomen ccm in močjo.
Za kakršen koli nasvet -hvala

za keter avto pa se gre
načeloma če nisi čutila primankjaj moči pr 1.4 motorju, je čist vredu
je pa od teh treh 2.0 sigurno najboljši- ampak dražja registracija, večja poraba od 1.4....
premisl kolk se vozš (kolk kilometrov letno), pa kakšna je razlika v ceni avta- vendar boš dizla kasneje lažje prodala in več dobila zanj
1.5 dizl s 100km je definitivno dovolj za avto (clio mislm), za ke večjega je pa mal premal-moje osebno mnenje
1.4 uglavnem ni za dirkat :D , je pa vrjetno povsem dovolj za normalno vožnjo- srednje majhnega avtomobila
za kater avto pa to gre?
toyotin 1.4 ma kokr jst vem 50kw
lp


gre za toyoto corollo - wagon 1,4 d - 66 kw (90KM) težak je cca 1200 kg.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To feb 15, 2005 1:47 pm

Registracija mislim da je enako draga do 80KW. 1.4 90KM bo zadostovalo za vsakdanje potrebe, ne pa se nadejati hitrih prehtevanj, ker jih nad hitrostjo 50km/h ne bo.

Mislim, da je to precej ekonomična rešitev in če z avtom nimate športnih namenov - prava izbira.
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To feb 15, 2005 2:24 pm

ne sparat pri ccm-jih ker je voznja z podhranjenim avtom frustrirajoca, sploh ce je nalozen.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr feb 16, 2005 9:49 pm

Demo je napisal/-a:Ok jest nisem hotel odpirat nove teme za to vprašanje zato bom kar tukaj vprašal (čeprav govori za V6 motorje).

Zanima me če kdo ve kako je z V5 motorji? Vem da ima ta motor tudi Passat in iz 2.3 mašine iztisne ven 170 KM ter 220 Nm navora. Sam sicer približno vem kako bi tak motorj lahko izgledal ampak mi sesuje logiko fizike. Ne razumem namreč kako uravnotežijo motor, s tako postavitvijo se jim pomoje podre celotno težišče motorja. Kakor vem naj bi bili na eni strani trije manjši bati na drugi strani pa dva večja (in seveda tudi težja s čemer naj bi težišče uravnotežili ampak se mi zdi težko verjetno da samo zaradi velikosti tega). Pa po netu sem že iskal o tem pa mi je našlo samo V5 motor za motorno kolo ki izgleda takole:

Slika

Slika


Zakaj je sploh dobro imeti V5 motor, mislm ok V6 ja ampak tale V5 mi pa nekak ne potegne... :?


Sem bil namenoma "pametno" tiho, ker sem mislil, da bo kdo razvozljal tale "5 valjni gordijski vozel", pa ga ocitno NI JUNAKA :P Zakaj bi tajil -tole vidim (in o tem slisim) prvic v zivljenju :huh: Tudi meni ni jasno, kako so tole uravnotezili, ampak: vsa cast jim :bow Ce ne bi bil komad tako lepo naglancan in napedenan, bi mislil, da si nas je nekdo privoscil s photoshopom -ampak ne, tale konstruktor je bil na svojo mojstrovino ocitno tako ponosen, da jo je prav z veseljem na ogled postavil :mrgreen: Kaj ces, clovek se uci, dokler je ziv, pravi pregovor... :lol:
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr feb 16, 2005 10:02 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Demo je napisal/-a:Ok jest nisem hotel odpirat nove teme za to vprašanje zato bom kar tukaj vprašal (čeprav govori za V6 motorje).

Zanima me če kdo ve kako je z V5 motorji? Vem da ima ta motor tudi Passat in iz 2.3 mašine iztisne ven 170 KM ter 220 Nm navora. Sam sicer približno vem kako bi tak motorj lahko izgledal ampak mi sesuje logiko fizike. Ne razumem namreč kako uravnotežijo motor, s tako postavitvijo se jim pomoje podre celotno težišče motorja. Kakor vem naj bi bili na eni strani trije manjši bati na drugi strani pa dva večja (in seveda tudi težja s čemer naj bi težišče uravnotežili ampak se mi zdi težko verjetno da samo zaradi velikosti tega). Pa po netu sem že iskal o tem pa mi je našlo samo V5 motor za motorno kolo ki izgleda takole:

Slika

Slika


Zakaj je sploh dobro imeti V5 motor, mislm ok V6 ja ampak tale V5 mi pa nekak ne potegne... :?


Sem bil namenoma "pametno" tiho, ker sem mislil, da bo kdo razvozljal tale "5 valjni gordijski vozel", pa ga ocitno NI JUNAKA :P Zakaj bi tajil -tole vidim (in o tem slisim) prvic v zivljenju :huh: Tudi meni ni jasno, kako so tole uravnotezili, ampak: vsa cast jim :bow Ce ne bi bil komad tako lepo naglancan in napedenan, bi mislil, da si nas je nekdo privoscil s photoshopom -ampak ne, tale konstruktor je bil na svojo mojstrovino ocitno tako ponosen, da jo je prav z veseljem na ogled postavil :mrgreen: Kaj ces, clovek se uci, dokler je ziv, pravi pregovor... :lol:



Fora je v tem ker t.i. V5 ni V5 motor ampak VR5 motor, ki je nastal tako da so dobro znanemu VR6 ''odbili'' en cilinder. Tako so dobili 2.3 VR5 motor s 15 stopinjskim kotom med cilindri ter eno glavo motorja.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če feb 17, 2005 8:26 am

Ja samo en problem je. Al pa dva:

Kot prvo tuki ni kot 15 stopinj ampak je več.

Kot drugo oba motorja mata 2 glave in 4 odmične gredi.

Tako da tut če obstaja VR5 to ni to. ;) ;)
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če feb 17, 2005 1:38 pm

andrej777 je napisal/-a:Ja samo en problem je. Al pa dva:

Kot prvo tuki ni kot 15 stopinj ampak je več.

Kot drugo oba motorja mata 2 glave in 4 odmične gredi.

Tako da tut če obstaja VR5 to ni to. ;) ;)



Jst odgovoru na vprašanje ki je bilo postavljeno zgoraj in se je nanašalo na VWjev 2.3 V5 motor!
Za tega pa ne vem kako je uravnotežen, sklepam pa da s protiutežjo na glavni gredi, oziroma z izravnalno protiutežno gredjo, podobno kot imajo to rešeno 3 cilindrski vrstni motorji...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če feb 17, 2005 6:35 pm

Če je postavitev valjev kot pri VR6 motorju zakaj se potem ta pač ne imenuje VR5 ampak se V5 :? Ker to čisti VR motor ni...

Ima motor kakšno nasproti vrtečo se dodatno gred za uravnoteženost (in predvsem tresljaje)? Nikjer nisem našel nobene skice tega motorja...bom še malo poiskal po Autodati...
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če feb 17, 2005 9:09 pm

Demo je napisal/-a:Če je postavitev valjev kot pri VR6 motorju zakaj se potem ta pač ne imenuje VR5 ampak se V5 :? Ker to čisti VR motor ni...

Ima motor kakšno nasproti vrtečo se dodatno gred za uravnoteženost (in predvsem tresljaje)? Nikjer nisem našel nobene skice tega motorja...bom še malo poiskal po Autodati...



Pri golfu IV so opustili oznako VR. Tako da imata in V5 in V6 še vedno VR motorje, samo označevali pa so jih z V5 in V6.

Golf IV V6 je izpeljanka iz starega VR6 motorja, ki so mu dodali še eno odmično in dodatnih 12V. Rezultat je VR6 2.8 24v z 204imi konji, oznaka golfa s tem motorjem pa je kot sm že reku Golf IV V6 4motion. Tega motorja se ni dalo dobiti v kombinaciji z 2 kolesnim pogonom. Kasnejša izpeljanka tega motorja je Golf IV R32, ki ima prav tako VR6 24v motor, le da je prostornina povečana na 3.2 litra, moč pa je 240 konjev.

V golfih in passatih pa sta obstajali 2 različici V(R)5 motorjev. Ena je bila 10 ventilska z eno odmično v glavi in imela 150 konjev, druga pa 20 ventilska z dvema odmičnima in 170 konji.

Pejt po autodati pa primerjaj vse te motorje med sabo pa boš vidu.
TJUNING PA TO...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov