Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar Po jan 24, 2005 10:35 pm

nekaj me pa zanima...
kaj je s tem biperjem ki tko svinsko piska, če avto naprimer pelje oseba ki ima potrdilo ali dovoljenje da lahko vozi nepripet? a se ga da izklopt?

ker clioti ki so izdelani v slo imajo lučko in biper. tisti iz francije imajo pa sm lučko.
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Po jan 24, 2005 10:50 pm

Ne moreš primerjat ti renaulta pa bmw. Renaulti majo zato ceneno plastiko ker imajo tako ceno. Če primerjaš cene ti vse jasno. Glede na ceno so renaulti zelo varni avti. Za ta denar zihr najbolj varen avto. Citroen je drag, golf je drag.

Pa eni ste rekl da ni za verjet tem poskusom. Pr tok narjen poizkusih in znanju ljudi ki jih preizkujejo jim jst zelo verjamm. Dobr sej mnenje vam res ne morem spremenit. Lahko pa vam povem da sm jst z renojem zadovoljen.
Mislm da je brezveze se zdej pogovarjat o varnosti renoja pa začnemo to temo uporabljat za splošne razmisleke o varnosti v avtu al pa nej se zaklene. Eni so pač preveč trmasti in so že povedali tist kar mislijo.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 24, 2005 10:58 pm

vepar je napisal/-a:nekaj me pa zanima...
kaj je s tem biperjem ki tko svinsko piska, če avto naprimer pelje oseba ki ima potrdilo ali dovoljenje da lahko vozi nepripet? a se ga da izklopt?

ker clioti ki so izdelani v slo imajo lučko in biper. tisti iz francije imajo pa sm lučko.

a tako potrdilo obstaja al kva :?:
pa moj bivši clio je mel sam lučko pa je bil v revozu narjen l2002
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To jan 25, 2005 12:24 am

Eto razsutga bmw-ja e36. Brzina nevem kakšna je bla samo je blo kr hitro. Prletel so bočno v en kandelabr al drevo. Avto je hudo razsut samo ne boste verjel. Potniki vsi preživeli.

Slika

Marsikdo je umru v dosti manj razbitem avtu. S tem nočm hvalt BMW-ja ampak samo povedat da je pr karambolu eden najpomembejših faktorjev tudi sreča. Centimetr al pa par stopinj drugače v neki vsekaš al pa mal drgač sediš pa so lahko razlike velike.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To jan 25, 2005 3:32 am

kakorkoli, ce imas na telesu neprebojni jopic in te zadane kugla ki ga prebije, je veliko slabse kot ce bi te z ista kugla preluknjala brez jopica.

boli mene lulika, renaulti so mi doloceni dost pr srcu, spoh katra, tko da v prvem planu nism meu pluvanja cez to znamko, sam k ste nekateri pametni na moc, sm mogu navest razloge zakaj nekateri pravijo kr renfault.

neda se mi vec bluzit, pac na vsakmu je da si izbere kar mu najbolj lezi, no zame to zihr ni reno, tko da vsak po svoje.

persil je res dober pralni prasek, sploh je najboljsi zato ker ne opere samo cunj ampak tudi mozgane.

avto je pa vsak po svoje dobr tko da se js sestletnik ne mislm spuscat v neke vojne med znamkami, ker bom raj ostal fanatik vojn zvezd.
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a bizi10 To jan 25, 2005 7:33 am

Lepo povedano, tudi primerjava s Persilom se mi dopade :P Pač za povprečno rajo so Clioti in Golfi sam kaj ko so pol tko glasni...
 
Van
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne sep 05, 2004 2:42 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Van To jan 25, 2005 8:12 am

No, lepo. Ker smo na petih straneh enoglasno ugotovili, da spada Renault v sam vrh
kar se varnosti tiče, mi je edino žal, da ne more sodelovati tudi na crash testih
motorjev in biciklov, ker ne vem če bi mu tam tudi lučka svetila za varnostni pas.
E viva five stars.
Omejitve so stare kot človek.
 
sebabravo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Ne nov 13, 2005 11:23 pm

Napisal/-a sebabravo Pe avg 31, 2007 8:36 pm

Ali mogoče kdo ve kakšno oceno je dobil (Megane) Scenic 1. model, ki je bil na sceni 96-99? Najraje vidim če bi kdo dal kak link, da ne bodo pisali pristaši renaulta, kot vedno 5 zvezdic. Hvala za odgovor in lp
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe avg 31, 2007 8:40 pm

ta?
http://www.euroncap.com/tests/renault_s ... 01/83.aspx

Slika

sicer pa 2leti stara tema... to mislis verjetno navkljub novim testom twinga...?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=55632
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2277
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Pe avg 31, 2007 9:49 pm

Gotovo se vsi strinjate, da so vsakdanje nesreče na cestah tako različne od crash testov, da se ti ne morejo primerjati z realnostjo.
Niti enak avto, ki je na testu dobil 5 zvezdic se v praksi ne bo dvakrat enako dobro odrezal. Vse je namreč odvisno od trenutne situacije, pod kakšnim kotom avto prileti v oviro, z kakšnim avtom trči itd.
Zato pozabite crash teste in kupite avto, ki vam je všeč.Če nam bo usojeno se bomo stegnili v kateremkoli avtu neglede na zvezdice.


Lepo povedano. To je vse res, da v prometu ni skoraj nikoli istega trčenja kot je pri NCAP. Se strinjam. Plus na NCAP se ni vedno dobro zanašati, ker so mislim tudi malce pristranski glede na samo znamko. Koliko bo Hyundai i30 dobil če bo testiran? Pet sigurno ne. Zaradi znamke.
Je pa to vseeno nek pokazatelj koliko je avto varen. Tist kateri to zanika pa nima vseh pod streho. Zdaj mi pa najdite avtomobil kateri bo ocenjen z 3 zvezdicami in se bo dejansko bolje obnesel v trku z tistim kateri ima 5 zvezdic.
Več pa itak nima smisla tukaj pisat, ker kot vidim je sam kreg kateri je boljši in kateri ni. Zdaj ko je Renault dobil še eno priznanje/nagrado za najbolj varnega je pa bog i batina? Dejte se malce prijet v roke no. Pol teme je skrajno otročje. Kreg in nič drugega. Se umikam iz teme.

lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe avg 31, 2007 10:10 pm

tomzzi je napisal/-a:
Gotovo se vsi strinjate, da so vsakdanje nesreče na cestah tako različne od crash testov, da se ti ne morejo primerjati z realnostjo.
Niti enak avto, ki je na testu dobil 5 zvezdic se v praksi ne bo dvakrat enako dobro odrezal. Vse je namreč odvisno od trenutne situacije, pod kakšnim kotom avto prileti v oviro, z kakšnim avtom trči itd.
Zato pozabite crash teste in kupite avto, ki vam je všeč.Če nam bo usojeno se bomo stegnili v kateremkoli avtu neglede na zvezdice.


Lepo povedano. To je vse res, da v prometu ni skoraj nikoli istega trčenja kot je pri NCAP. Se strinjam. Plus na NCAP se ni vedno dobro zanašati, ker so mislim tudi malce pristranski glede na samo znamko. Koliko bo Hyundai i30 dobil če bo testiran? Pet sigurno ne. Zaradi znamke.
Je pa to vseeno nek pokazatelj koliko je avto varen. Tist kateri to zanika pa nima vseh pod streho. Zdaj mi pa najdite avtomobil kateri bo ocenjen z 3 zvezdicami in se bo dejansko bolje obnesel v trku z tistim kateri ima 5 zvezdic.
Več pa itak nima smisla tukaj pisat, ker kot vidim je sam kreg kateri je boljši in kateri ni. Zdaj ko je Renault dobil še eno priznanje/nagrado za najbolj varnega je pa bog i batina? Dejte se malce prijet v roke no. Pol teme je skrajno otročje. Kreg in nič drugega. Se umikam iz teme.

lp

ne razburji se- tema ni nova, in reno je dobu pred leti nagrado ;)
morda tud letos- tega ne vem
kar se tiče I30- če slučajno ne veš je Kia Ceed dobila 5 zvezdic, torej ne razumem, zakaj jih I30 nebi mogel
seveda je veliko odvisno od sreče v nesreči, vendar pa je večja možnost sreče v varnejšem avtomobilu- to pa je tudi nekaj vredno
jst se sicer pri nakupu ne odločam glede na ncap- čeprov je dobro vedeti, da maš varen avto
pomembno mi je le to te mere, da se ni odrezal porazno ;)
lp
lp
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P So sep 01, 2007 12:53 am

tomzzi je napisal/-a:
Gotovo se vsi strinjate, da so vsakdanje nesreče na cestah tako različne od crash testov, da se ti ne morejo primerjati z realnostjo.
Niti enak avto, ki je na testu dobil 5 zvezdic se v praksi ne bo dvakrat enako dobro odrezal. Vse je namreč odvisno od trenutne situacije, pod kakšnim kotom avto prileti v oviro, z kakšnim avtom trči itd.
Zato pozabite crash teste in kupite avto, ki vam je všeč.Če nam bo usojeno se bomo stegnili v kateremkoli avtu neglede na zvezdice.


Lepo povedano. To je vse res, da v prometu ni skoraj nikoli istega trčenja kot je pri NCAP. Se strinjam. Plus na NCAP se ni vedno dobro zanašati, ker so mislim tudi malce pristranski glede na samo znamko. Koliko bo Hyundai i30 dobil če bo testiran? Pet sigurno ne. Zaradi znamke.

Dvomim, renault je dosti manj ugledna znamka od kaksnega Audija, sploh če vzamemo prestižnega Q7, ki ni dobil vseh zvezdic. Po tvojem mišljenju bi jih moral met po defaultu 5 :)

Drgač pa mislim da vseeno kr neki povejo teli testi. Če ma en avto ostre dele na spodnji strani armaturke (pri nogah) in je na sploh čudno narjen, drug avto ima pa tam airbag, in ta drugi avto potem zaradi tega dobi boljšo oceno, majo te dodatne pike sigurno neko vrednost. Pri vsaki resni nesreči (čelno) se armaturka pomakne proti vozniku in je sigurno razlika kaj boš dobil v noge.. ostro kovino/plastiko ali zračno blazino.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver So sep 01, 2007 5:52 am

tomzzi je napisal/-a:
Gotovo se vsi strinjate, da so vsakdanje nesreče na cestah tako različne od crash testov, da se ti ne morejo primerjati z realnostjo.
Niti enak avto, ki je na testu dobil 5 zvezdic se v praksi ne bo dvakrat enako dobro odrezal. Vse je namreč odvisno od trenutne situacije, pod kakšnim kotom avto prileti v oviro, z kakšnim avtom trči itd.
Zato pozabite crash teste in kupite avto, ki vam je všeč.Če nam bo usojeno se bomo stegnili v kateremkoli avtu neglede na zvezdice.


Lepo povedano. To je vse res, da v prometu ni skoraj nikoli istega trčenja kot je pri NCAP. Se strinjam. Plus na NCAP se ni vedno dobro zanašati, ker so mislim tudi malce pristranski glede na samo znamko. Koliko bo Hyundai i30 dobil če bo testiran? Pet sigurno ne. Zaradi znamke.
Je pa to vseeno nek pokazatelj koliko je avto varen. Tist kateri to zanika pa nima vseh pod streho. Zdaj mi pa najdite avtomobil kateri bo ocenjen z 3 zvezdicami in se bo dejansko bolje obnesel v trku z tistim kateri ima 5 zvezdic.
Več pa itak nima smisla tukaj pisat, ker kot vidim je sam kreg kateri je boljši in kateri ni. Zdaj ko je Renault dobil še eno priznanje/nagrado za najbolj varnega je pa bog i batina? Dejte se malce prijet v roke no. Pol teme je skrajno otročje. Kreg in nič drugega. Se umikam iz teme.

lp


Kot je že ugotovljeno, prometne nesreče so si med seboj tako različne, da NCAP test ne more pokriti vseh inačic. Je pa ta test standardiziran postopek, ki (po točno določenih fiksnih parametrih) omogoča primerljive rezultate med avtomobili.
Zato mislim, da bi bila pravilna oznaka: Avto z petimi NCAP zvezdicami je glede na NCAP testne okoliščine varnejši kot tisti avto, ki ima štiri NCAP zvezdice. Na tem testu se lahko zasledi indikacije kritičnih točk ob morebitni prometni nesreči,koliko je v realnosti varen, je pa odvisno od vsake prometne nesreče posebej.
Če nimaš prometne nesreče je pa itak vsak avto varen.

Še zanimivost: Kolikor sem bral, Golf V niti ne bi imel 5 zvezdic, če mu ne bi naknadno vgradili tistega piskača za nepripet pas.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P So sep 01, 2007 6:21 am

Firediver je napisal/-a:Še zanimivost: Kolikor sem bral, Golf V niti ne bi imel 5 zvezdic, če mu ne bi naknadno vgradili tistega piskača za nepripet pas.

lol, ljudje pa tega ne vejo pa kupujejo golfe pa mislijo kolk majo varne avte :D :D


Drgač pa pri nesrečah zelo vplivata tudi teža in višina avta, tega pa te testi nekako ne morejo zajet, sploh ker testirajo vsak avto v svojem razredu...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So sep 01, 2007 7:54 am

Sej ma nemalo avtov 5* sam zarad opozorilnikov. ;)
Po drugi strani pa, kaj ti pomoga 10*, če se ne pripneš? ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So sep 01, 2007 9:12 am

metallic je napisal/-a:Sej ma nemalo avtov 5* sam zarad opozorilnikov. ;)
Po drugi strani pa, kaj ti pomoga 10*, če se ne pripneš? ;)

podpis
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So sep 01, 2007 9:38 am

Tehnično gledano so razlike pri dejanskih poškodbah pri 4 in 5 zvezdic sploh pri mejnih rezultatih zanemarljive.

Po drugi strani pa norci pri NCAP pri avtomobilu ki bi sicer ravno za točko ali dve ulovil 5*(brez piskačev) odbijejo točke zaradi stvari kot so premali tisk kako izklopiti sopotnikovo zračno blazino kljub temu da je očitno da daš noter ključ in obrneš proti OFF (če si tako neumen da ne razumeš tega ti ni pomoči in je verjetno bolje da odstraniš svoje gene iz evolucije). Potem so tu take stvari kot dovolj velika opozorila za delovanje zračne blazine na sploh, pa seveda tolikokrat omenjeni piskači ki jih ne upoštevajo če po njihovem mnenju piskajo "premalo vsiljivo"

Mislim da take neumnosti kot so zgoraj navedene vedno bolj pomembne pri ocenjevanju varnosti avtomobila to kaže vedno bolj kakšna farsa je pravzaprav NCAP in nič drugega kot marketiški prijem znamk da bi nam prodali več avtomobilov kot pa bi jih sicer.

Mogoče malo OFFTOPIC ampak ekologija ki je postala tako zelo "trendi" zadnje čase je le še en od marketinških prijemov. Vsi se borijo in hvalijo z izboljšanjem za 10gCO2 na kilometer in kako bomo pomagali planetu in bla bla bla. Vsi pa pozabijo povedat da povprečen avtomobil pri povprečno prevoženih kilometrih in EURO3 normi verjetno nikoli v svojem delovanju ne bo izbruhal toliko CO2 kot ga je bilo narejenega pri izdelavi tega avtomobila.
Na mesto da delajo vsako leto nov model ki je toliko boljši in oh in sploh in ga je treba obvezno menjat čez 5 let če ne nisi IN, naj raje naredijo avtomobil ki bo trajal 20-25 let brez generalke. Pa bo bistveno manj ekološkega pritiska kot je sedaj ko smo v avte začeli tlačit baterije in ko je nujno da imaš vsako leto eno normo čistejšega.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov