Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To feb 15, 2005 9:04 pm

Ne res nevem kot je reku moj kolega:" najbolj me moti ker prtljažnika na strehi in kovčka za smuči pa ni treba homolomo..."ker je tut po mojem v primeru nesreče tist kovček leti ko sneta sekira al pa magnetni nosilci za smuči za na streho ki so sedaj pozimi še kako prisotni tega pa ni treba homolomo mislim sj v ideji je bla zamisu o ureditvi homolomo... vredu vsaj z mojega stališča saj smo se tako izognili prenekaterim doma pršravfanim dodatkom in podobno sam naši na lpp-ju so pa tut zagamani sam da pokažeš TUV pa si že zmagu men sip sploh ni gledat su moron po**kan sam da sm mel TUV s sabo
Mislim nase je pokvaru denar ki pa se ga tukaj kr nekaj pretaka :(
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 To feb 15, 2005 9:09 pm

Famtje dejte se umirit, naj neldo pokaže dokaz da je temu bilo tako, ker če ti tablice nekdo uazem dol, potem ti mora dat tud nek papir zato ane?

Drugače pa je bla racija v Ljubljani lani in so se po 1 mesecu umirili, tako da tudi v tem šrimeru če so res uzeli nekaj se bodo umirili.

Js pa vseeno še 1x pravim če te policaj ustavi, je zelo dober kulturno pozdravit in se normalno znjim pogovarjat.Čeprav ti sije bučke o pedalkah itd.... sam kimat in to je to, v skarjenm primeru pa ostaja možnost pritožbe in tožbe če dotega pride.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
maddog
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: To dec 02, 2003 1:26 am

Napisal/-a maddog To feb 15, 2005 10:10 pm

darkdog24: a ni v pismu pred kratkim, ki si ga tudi objavil tu gor, nek gospod (pozabil sem ze kdo), razlozil da za bunko na menjalni rocki ni potrebno homologacije ? ce bi mel kdo kaksne probleme, bi se lahko zgovarjal na to pismo ...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To feb 15, 2005 10:20 pm

Ja, jst sm tud to zasledil, sam ne vem, v kateri temi, je že blo to :roll:
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback To feb 15, 2005 10:21 pm

Mene pa zanima predvsem to, kako lahko država dopusti prodajo npr. raznih izpušnih loncev, ki jih nikakor ne moreš homologirati...mislm zakaj se potem sploh lahko taka stvar pri nas prodaja...isto je z vsemi stvarmi! ZAKAJ PRODAJAJO; ČE TE STVARI NIKAKOR NE MOREŠ HOMOLOGIRATI?!?!?
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To feb 15, 2005 10:27 pm

Ja mene tud to zanima??? :twisted: :twisted: :twisted:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 15, 2005 10:30 pm

Denar sveta vladar........ žal za homologirane in nehomologirane stavri.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo To feb 15, 2005 10:32 pm

Tisto je pisalo v temi o športnih filtrih kjer je pisalo da le ta mora bit homologiran zaradi glasnosti in podobnih bedarij . Kar pa ni potrebno homologirati je radio in npr kromirana prestavna ročica ki direktno ne ogroža nobenega udeleženca v vozilu al nekaj takega je pisalo.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To feb 15, 2005 10:42 pm

pilgrim je napisal/-a:
Dr_S je napisal/-a:kako lahko morijo za ledice na avtu, če jih nima prižgane.

Jst bi reku da so samo gor. Pa če težijo, je pol isto k če jst kupim UV žarnico za doma pa jo vozim na zicu pa mi model da 100k kazni ker ta žarnica ni homologirana!


o super; po tej logiki lahko torej hodim naokrog s kalašnikovim brez orožnega lista - če z njim ne streljam :P


Ja no, za kalašnika itak nebi dobu orožnega lista...torej streljaj :P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 Sr feb 16, 2005 7:04 am

AndrejD je napisal/-a:
Dugi7 je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:Če si skapiral zakaj si pa pol litke omenjal ?
Mene motijo te lučke.

Še enkrat preberi! Rekel sem da je to isto kot da bi jaz rekel naj prepovejo npr. lite felge ker mi niso všeč :roll:




Če si že opazil z lučmi lahko svetiš in s tem motiš promet ponoči.
Lahko z litkami tud ?
Bedasta primerjava.

Maš prav tiste šobe pa neonke na podvozju so skor tolk močne kot dolge luči! še čudn da ni več nesreč! :roll:
SIMPLY CLEVER
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr feb 16, 2005 12:43 pm

Dugi7 je napisal/-a:Maš prav tiste šobe pa neonke na podvozju so skor tolk močne kot dolge luči! še čudn da ni več nesreč! :roll:


mors vedt da so srebrne folije pr ns prepovedane zato ker imajo spegl efekt in kao da je ful nevarn ce je not odsev sonca luci ipd.

neonke so pa direkt vir svetlobe. da sploh ne govorimo o tem da so gayish.
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 Sr feb 16, 2005 1:16 pm

Ah tiste mejhne plave pikce na haubi pa res niso tolk moteče! Kar se pa gayish tiče, vsake oči majo svojga malarja a ne!
SIMPLY CLEVER
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr feb 16, 2005 1:19 pm

Evo js sm poslal email unim na LPP-ju in mi je tole odgovoril.

Spo¹tovani g. ©ljiviæ!

V odgovor na va¹o zadnjo pro¹njo o pojasnilu doloèb tehniène specifikacije TSV 101/00 vam podajam naslednje pojasnilo.

Besedilo tehniène specifikacije, ki ga, kot navajate v va¹em sporoèilu, ne razumete, je naslednje:

1.2 Izpu¹ni in sesalni sistem

1.2.1 Izraz "izpu¹ni sistem" oznaèuje celoten sklop delov, potrebnih za zmanj¹anje hrupa, ki ga povzroèa izpuh motorja vozila.

1.2.2 Izraz "sesalni sistem" oznaèuje celoten sklop delov, potrebnih za zmanj¹anje hrupa, ki ga povzroèa sesanje zraka motorja.

1.2.3 Sesalni in izpu¹ni kolektor za namen te tehniène specifikacije ne spadata v sistem za zmanj¹evanje hrupa.
.....
1.4 Izraz "deli du¹ilnikov hrupa na izpu¹nem ali sesalnem sistemu" pomeni enega izmed posamiènih delov, ki skupaj tvorijo izpu¹ni sistem (npr. izpu¹ne cevi, du¹ilnik hrupa) ali sesalni sistem (npr. zraèni filter).

Vse te doloèbe spadajo v toèko 1 Priloge I TSV 101/00, ki opredeljuje posamezne pojme, ki se pojavljajo v tehnièni specifikaciji, da ne pride do nesporazumov pri uporabi predpisa. Seveda pa se pri tem predpostavlja poznavanje problematike in splo¹ne strokovne terminologije, ki jo predpis obravnava.

Da torej ne bo nesporazuma vam pojasnjujem, da toèka 1.2.2 doloèa, da pod pojmom »sesalni sistem« za potrebe tehniène specifikacije TSV 101/00 razumemo vse tiste dele, ki lahko vplivajo na raven hrupa, ki ga povzroèa sesanje zraka v motor oziroma polnjenje motorja z zrakom za zgorevanje. To pomeni vse dele od vstopne odprtine, kjer zunanji zrak vstopa v sistem pa vse do vstopne odprtine na sesalnem (vstopnem) kolektorju, ki je neposredno pritrjen na blok motorja. Glede na to, da so motorji razliènih konstrukcij, je seznam teh delov od motorja do motorja lahko razlièen.

Toèka 1.2.3 pa eksplicitno izkljuèuje iz tega sistema sesalni kolektor.
(V pojasnilo: sesalni kolektor ni zraèni filter, kot vi zmotno mislite, ampak zadnji element v toku sesalnega zraka, ki tok zraka, ki prihaja po eni skupni cevi, razdeli in ga vodi neposredno v posamezne delovne valje motorja; izpu¹ni kolektor pa je podobna naprava na izpu¹ni strani bloka motorja, ki zajema izpu¹ne pline, ki izstopajo iz posameznih delovnih valjev in jih zdru¾i v eno cev, na katero je prikljuèena izpu¹na cev s svojimi sestavnimi deli).

V toèki 1.4 je kot primer za del du¹ilnikov hrupa na sesalnem sistemu, sicer sluèajno, omenjen tudi zraèni filter tako, da je lahko vsem jasno, da je to del sesalnega sistema, ki vpliva na raven hrupa, ki ga motor pri svojem delovanju oddaja. To pomeni, da je bil pri merjenju hrupa vozila v postopku homologacije upo¹tevan tudi hrup, ki ga povzroèa zgorevalni zrak pri pretoku skozi zraèni filter.

Poleg tega pa zraèni filter ni samo del sistema, ki vpliva na raven hrupa vozila, ampak tudi sistema, ki vpliva na moè motorja, porabo goriva in sestavo izpu¹nih plinov. Torej je zajet v veè posamiènih homologacijskih postopkih, potrebnih za pridobitev homologacije celotnega vozila.

®e v prej¹njem odgovoru sem vam pojasnil, da se zamenjava enega dela sistema, ki je na vozilu homologiran, ¹teje kot predelava vozila, ki jo mora odobriti strokovna organizacija in to predelavo tudi vpisati v dokumente vozila. Ravno tako sem vam tudi pojasnil kak¹en je najenostavnej¹i postopek za pridobitev ustreznega dokumenta s katerim lahko opravite pregled predelave vozila.

Za posege v dele vozila, ki niso homologirani pa velja, da ¹teje to kot predelava, èe bi lahko tak poseg vplival na varnost oseb v vozilu oziroma na druge udele¾ence v prometu ali na okolje. (N. pr. zamenjava roèaja roèice menjalnika s kromiranim ni predelava v smislu pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil! Tudi vgradnja radijskega sprejemnika ni predelava, seveda pa mora biti izvedena strokovno pravilno, da pri tem ne pride do po¹kodbe osnovnega elektriènega vezja vozila, kar lahko ogrozi pravilno delovanje nekaterih elektronskih sklopov na vozilu).

Sedaj pa ¹e odgovor na najpomembnej¹e vpra¹anje, zakaj je sploh potrebno preverjanje predelav na vozilu.

Vozila so zelo pomemben spremljevalec na¹ega ¾ivljenja, ki lahko moèno vplivajo na varnost v prometu in na na¹e okolje. Zaradi za¹èite njihovih uporabnikov, drugih udele¾encev v prometu in okolja so nastali predpisi, ki urejajo tako konstrukcijo vozil (tehniène specifikacije za vozila in splo¹ni tehnièni predpisi), kot tudi naèin njihove uporabe (prometni predpisi). V razvoj kolikor toliko varnih in tudi, v mejah mogoèega, okolju prijaznih vozil, je bilo vlo¾enega ogromno dela in sredstev zato ni mogoèe dopustiti, da bi posamezni »strokovnjaki« va¹ega kova kar po svoje posegali v vozila in si jih po svoje prilagajali, pri tem pa zaradi neznanja ali celo zavestnega zanemarjanja predpisov iznièili dose¾eno raven varnosti vozil in varovanja okolja.

Sodim, da sem s tem odgovorom dovolj izèrpno odgovoril na va¹e vpra¹anje. V kolikor vas s podroèja ugotavljanja skladnosti vozil ¹e kaj zanima pa priporoèam, da najprej podrobno pregledate predpise, ki urejajo to podroèje in so objavljeni na spletni strani www.drsc.si in jih posku¹ate razumeti.

Lepo pozdravljeni!

mag. Robert Jeronèiè, univ. dipl .in¾. str.
vodja sektorja za vozila
vi¹ji svetovalec I

REPUBLIKA SLOVENIJA
MINISTRSTVO ZA PROMET
Direkcija RS za ceste
Tr¾a¹ka 19
1000 Ljubljana
tel. +386 1 478 8432
faks. +386 1 478 8417


OČITNO JIH ŠP. FILTER TOLK BOLI, KER PO NJEGOVIH BESEDAH POVZROČA HRUP IN ONESNAŽUJE OKOLJE TER JE NEVAREN ZA PROMETNO VARNOST.JS NEBOM NČ VEČ REKU KER JE BREZVEZE.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Sr feb 16, 2005 1:30 pm

spet en lep primer ko teoretiki, ki verjetno še izpita nimajo, poizkušajo spravit neke kvazi pametne stvari v prakso :roll: Sicer smo tega lahko že počasi kar navajeni, ker se ti "profesorji" nahajajo čisto povsod po naših uradih in krojijo usodo.
Na taka mesta bi bilo treba izbrat take ljudi ki imajo v glavi teorijo in pa prakso, ker če ni tako dobimo ven včasih take buče da sam pejmo...

Če mene kdo vpraša bi se vrnil nazaj v staro Yugo. Takrat si mel več osebne svobode kot pa v naši kvazi demokraciji :lol:

LP
M.
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Sr feb 16, 2005 1:35 pm

mogoče zaradi Kjotskega sporazuma?! :P :lol:
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr feb 16, 2005 1:43 pm

Morm rečt da so pri nas policaji kr vredu glede tega. Se da vsaj zmenit z policajem, se pogovort in se opravičiš ter rečeš da boš zamenjal kar je narobe(seveda z lepim odnosom) in ti reče da te je opozoril in te spusti, ali pa ti napiše majhno kazen. Ti pa lahko to popraviš z denarjem ki bi ti ga lahko vzel policaj.

V Lj pa samo liste talajo :D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Sr feb 16, 2005 1:46 pm

Sej se da s policaji zmenit... samo če te republiški :atensn dobijo pa :ne
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo Sr feb 16, 2005 3:42 pm

bravura je napisal/-a:Sej se da s policaji zmenit... samo če te republiški :atensn dobijo pa :ne


My words exactly! Sej z marsikaterem kepsom se da zment, tudi z štajerci, sam ta republiška je pa... :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr feb 16, 2005 3:55 pm

Sam če to niso eni moroni ej....

V 2. odstavku po točki 1.4 pravi t.i "strokovnjak" da je sesalni kolketor pritrjen na blok motorja. Naj me nekdo popravi, ampak jst v lajfu še nism vidu sesalnega kolektorja ki bi bil pritrjen na blok motorja. Zmeraj so na glavo pritrjeni bemtiš.

In iz tega besedila sm razumel kot da je osnovni namen sesalnega sistema zmanjševanje hrupa, ki ga motor povzroča ob polnjenju z zrakom oz. mešanico.

Pa ta tip je kao magister strojništva...

Še jst bi bolš opravlu službo, pe tut mature še nimam...
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov