Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe feb 23, 2007 1:19 pm

sam po moje bi mogel avto zaznat nepremikanje, ter poslati moč na prvo os, tko da vrjetno elektronka res ni delala
 
m.a.t.e.j.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne maj 22, 2005 2:02 pm

Napisal/-a m.a.t.e.j. So feb 24, 2007 5:09 pm

 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne feb 25, 2007 3:09 pm

Zelo star filmček a vse lepo in prav. Kaj pa dejstvo da imajo avti različne gume, da je od takrat do danes BMW zamenjal vsaj nekaj generacij X-drive-a (verejtno tudi kdo drug od konkurece). To je še nefaceliftan X5 ki ima edino stvar skupno z današnjih X-drive-om to da je na sredini sklopka. Elektronika prenašanja moči ki je bistvena in dodatne funkcije so se dodajale in spreminjale iz leta v leto.

Je kdo vidu tole:

http://www.subaru.de/aktuell/news/outback.htm?vergleichstestpopup=1

Malo bolj realna primerjava. Iste gume, več meritev in računanje povprečja....

600kg težji Audi vleče po ravnini le okoli 90 kg več kot BMW. V 12% klanec vlečeta pa že enako. Gledano relativno na težo vozila vleče Audi 33% svoje teže BMW pa 38%. So različni testi in skoraj vsakič razlišni rezultati. Namerno ali naklučje odločite sami. Samo tale test je še najbolj pošten kar sem jih zasledil ker je edini pri katerem so vse avte obuli v iste gume dimenzij ki jih predpisuje proizvajalec. Še bolš bi blo vidt enih 20 terencev na takem testu.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Ne feb 25, 2007 4:38 pm

Nevem le zakaj so pri tem testu vzeli audijevo največjo kravo Q7. Allroad bi bil veliko boljša izbira.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne feb 25, 2007 6:36 pm

ShowDown je napisal/-a:Nevem le zakaj so pri tem testu vzeli audijevo največjo kravo Q7. Allroad bi bil veliko boljša izbira.


Pomoje zato ker ima Q7 najnovejšo generacijo Quatrota, Allroad pa kolikor vem ne. Mal drugačna razporeditev moči pa mogoče še kaj. Verjetno so tudi zaradi tega vzeli X3 ki je novejša od X5. Dejstvo pa je da so preverjali samo takcijo in ne vozne dinamike in tukaj teža ne igra neke velike vloge. In ravno pri dinamiki bi se morala pokazat prednost X-drive-a. Kar se tiče same trakcije sem tudi jaz vedno mislil da je Audi bolši a očitno tudi tukaj ne izstopa.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo To feb 27, 2007 2:15 pm

Pogon na nasi Imprezi je zakon. Gre ko satan in drzi tak kot prilepljena. Vcasih malo rit zanese, ampak hitr popravi.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
birdy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: So jan 28, 2006 7:25 pm
Kraj: Lj-center

Napisal/-a birdy Če mar 01, 2007 2:22 am

ce slucajno kdo ve, bi tole prasal:
ma mogoce kdo podatke kako tocno dela alfin q4(crosswagon) pogon?
vem da ma toresen c v sredi, sam prasanje, vedno se hvalijo da ma zaporo a je to res spera(se pravi xx% zaprt) al je to sam ta zmoznost prenasanja momentov v nekem razmerju (1:3 ste omenjal prej pri razlagi)

in pa splosno ce ma kdo kje kak test, link bi bil najboljs :)
Alfa Romeo
...____ ___.........................
......../..|___.........................
....../.....___|....EVOLUZIONE
......TURBO...........................
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov