Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To mar 29, 2005 11:50 pm

Nixxon je napisal/-a:Kolikor sem jaz gledal teste ima Enzo boljše, Carrera GT pa je hitrejša.


Ne vem kaj si mislil pod hitrejša, vendar stvar stoji tako, da je Enzo v ravni črti malce hitrejši (na račun ca. 50 konj več), vendar je Carrera na progi hitrejša, prav tako tudi pri cestni vožnji, na račun večjega aerodinamičnega pritiska v tla (slovenski izraz?). Osebno bi, če bi moral izbirat med obema, raje vzel Carrero, predvsem zaradi voznih lastnosti. Še ena mala skrivnost: po praktično vsakem testu, ki je obravnaval Enza, so avtomobilu morali zamenjati zavore. Tega ne omenja nobena od revij, je pa v določenih krogih ravno zaradi trdoživosti CGT bolj cenjen kot Enzo. Mimogrede: Motor CGT ima v originalu moč prek 800 KM, vendar so mu moč znižali zaradi voznosti in vzdržljivosti (Röhrl je vztrajal na moči največ 600 KM, karkoli več je bilo težko nadzorovati brez sistema proti zdrsavanju).

Lp
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Sr mar 30, 2005 12:07 am

Zanimiv test revije Motor Trend....

http://www.stangbangers.com/05_FordGTvs ... rticle.htm

Drgac me pa zlo zanima, kaksne case sta dosegla ta dva avta na Nurburgringu.... Nekje sm bral da je CGT hitrejsi, nekje pa da Enzo. Za CGT street setup 7'36 (Walter Röhrl), race setup 7'32(Walter Röhrl). Za enzota pa ni casov...morda zato ker so vidl da je prepocasn pa so raje zamolčali razultate.... :twisted: :twisted:

LP
No need to be big to go fast......
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr mar 30, 2005 12:44 pm

Caterham je napisal/-a:Zanimiv test revije Motor Trend....

http://www.stangbangers.com/05_FordGTvs ... rticle.htm

Drgac me pa zlo zanima, kaksne case sta dosegla ta dva avta na Nurburgringu.... Nekje sm bral da je CGT hitrejsi, nekje pa da Enzo. Za CGT street setup 7'36 (Walter Röhrl), race setup 7'32(Walter Röhrl). Za enzota pa ni casov...morda zato ker so vidl da je prepocasn pa so raje zamolčali razultate.... :twisted: :twisted:

LP


Carrera GT ima najboljši čas na Nordschleife 7:28. Kar se tiče Enzota pa je Ferrari na Nurburgringu izvajal teste, vendar časa enega kroga ni objavil.

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 30, 2005 1:37 pm

Kolikor sem jaz gledal teste je Enzo hitrejši od Carrere Gt.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Sr mar 30, 2005 8:03 pm

PureTNT je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:Zanimiv test revije Motor Trend....

http://www.stangbangers.com/05_FordGTvs ... rticle.htm

Drgac me pa zlo zanima, kaksne case sta dosegla ta dva avta na Nurburgringu.... Nekje sm bral da je CGT hitrejsi, nekje pa da Enzo. Za CGT street setup 7'36 (Walter Röhrl), race setup 7'32(Walter Röhrl). Za enzota pa ni casov...morda zato ker so vidl da je prepocasn pa so raje zamolčali razultate.... :twisted: :twisted:

LP


Carrera GT ima najboljši čas na Nordschleife 7:28. Kar se tiče Enzota pa je Ferrari na Nurburgringu izvajal teste, vendar časa enega kroga ni objavil.

Lp


7'32....ne nekaterih delih je bila steza mokra in vozil je Von Saurma in ne Rohl kot so napisal na uni strani.Sem pa nasel tudi 7'27.95. Ta naj bi biu najbl natančen Rohlov najhitrejsi čas.

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr mar 30, 2005 8:16 pm

Caterham je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:Zanimiv test revije Motor Trend....

http://www.stangbangers.com/05_FordGTvs ... rticle.htm

Drgac me pa zlo zanima, kaksne case sta dosegla ta dva avta na Nurburgringu.... Nekje sm bral da je CGT hitrejsi, nekje pa da Enzo. Za CGT street setup 7'36 (Walter Röhrl), race setup 7'32(Walter Röhrl). Za enzota pa ni casov...morda zato ker so vidl da je prepocasn pa so raje zamolčali razultate.... :twisted: :twisted:

LP


Carrera GT ima najboljši čas na Nordschleife 7:28. Kar se tiče Enzota pa je Ferrari na Nurburgringu izvajal teste, vendar časa enega kroga ni objavil.

Lp


7'32....ne nekaterih delih je bila steza mokra in vozil je Von Saurma in ne Rohl kot so napisal na uni strani.Sem pa nasel tudi 7'27.95. Ta naj bi biu najbl natančen Rohlov najhitrejsi čas.

LP


Sej to ni slabo če je vozu Von Saurma, ker kot vem ima ta človek kar ene par rekordov na Nordschleife...tip je maček za to progo ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr mar 30, 2005 8:44 pm

Za Enzota ni časov zato, ker jih tovarna ni dajala na dinamične teste. Kolkr jst vem so jih dajal samo novinarjem na testni progi v Fioranu.

Iz testa sledi že ugotovljeno: Enzo in CGT sta primerljiva, le Enzo je malenkost hitrejši. Tudi obnaša se sredinsko nameščenemu motorju primerno: dolgo časa nevtralen, potem naenkrat zdrsne in odreže, težko ga je ulovit. CGT ima nastavljeno podkrmarjenje za večjo varnost navadnih voznikov.

Če bi mel šanso izbire, bi nedvomno vzel Ferrarija.
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če mar 31, 2005 5:39 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Za Enzota ni časov zato, ker jih tovarna ni dajala na dinamične teste. Kolkr jst vem so jih dajal samo novinarjem na testni progi v Fioranu.

Iz testa sledi že ugotovljeno: Enzo in CGT sta primerljiva, le Enzo je malenkost hitrejši. Tudi obnaša se sredinsko nameščenemu motorju primerno: dolgo časa nevtralen, potem naenkrat zdrsne in odreže, težko ga je ulovit. CGT ima nastavljeno podkrmarjenje za večjo varnost navadnih voznikov.

Če bi mel šanso izbire, bi nedvomno vzel Ferrarija.


Po progi je CGT hitrejši. Pri visokih hitrostih je CGT bolj stabilen. Ima klimatsko napravo in radio. Lahko se ga uporablja tudi kot vsakodnevno vozilo. Mimogrede, nastavitev vzmetenja lahko spreminjaš.

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če mar 31, 2005 7:29 pm

Da je CGT na progi hitrejši je zelo vprašljivo. Mislim, da še na nobeni progi izven Nemčije ni bil hitrejši. vsaj jaz nisem zasledil, da bi bil.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če mar 31, 2005 7:30 pm

Pa ne bi rad dajal tega testa za referenco, a na Top Gearu je Enzo dobesedno pojedel CGT.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe apr 01, 2005 12:37 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Pa ne bi rad dajal tega testa za referenco, a na Top Gearu je Enzo dobesedno pojedel CGT.


Prvi Enzo, tretji CGT.

Drugi je bil pa ARIEL ATOM! :) Baje da svar leti po ovinkih bols k pa usi caterhami:cry: in ostali....

Je pa res uprasljivo kako zaneslivi so casi na Top Gearu, tko da se js rajs izogibam debatam o verodostojnosti teh podatkov....

LP
No need to be big to go fast......
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So apr 02, 2005 10:48 am

Caterham je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Pa ne bi rad dajal tega testa za referenco, a na Top Gearu je Enzo dobesedno pojedel CGT.


Prvi Enzo, tretji CGT.

Drugi je bil pa ARIEL ATOM! :) Baje da svar leti po ovinkih bols k pa usi caterhami:cry: in ostali....

Je pa res uprasljivo kako zaneslivi so casi na Top Gearu, tko da se js rajs izogibam debatam o verodostojnosti teh podatkov....

LP


Se strinjam.

De Tomaso: Top Gear je izgubil objektivnost z odhodom Tiffa Needela. Clarkson ne prenaša določenih znamk in je to tudi vzrok določenim izidom "testov". Še enkrat ti povem, da bi Ferrari, če bi se Enzo na Nordschleifu odrezal dobro, teste brez ugovora objavil. Carrera je po progah, ki niso speljane naravnost, hitrejša kot Enzo. Na tem mestu navajam le dejstva, saj od divjega navijanja za eno znamko nimam popolnoma ničesar. Na tem mestu bi bilo dobro, da se debata vrne v prejšnjo smer, saj sva povedala vse, kar sva imela za povedat, pa še to v temi, ki temu ni bila namenjena.

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So apr 02, 2005 1:38 pm

Sicer se ne strinjam s tvojimi dejstvi, se pa strinjam, da sva zasmetila temo.

Tiff je pa v fifth gera navaden cepec. Zato tudi njegova majhna gledanost.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So apr 02, 2005 1:47 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Sicer se ne strinjam s tvojimi dejstvi, se pa strinjam, da sva zasmetila temo.

Tiff je pa v fifth gera navaden cepec. Zato tudi njegova majhna gledanost.


Mogoče je cepec, je pa fenomenalen voznik ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So apr 02, 2005 7:37 pm

PureTNT je napisal/-a:Ima klimatsko napravo in radio. Lahko se ga uporablja tudi kot vsakodnevno vozilo.
Lp


ah ah. tud f16 se lahko uporablja kot vozilo za vsakodnevno uporabo, in za prevoz kruha pa mleka iz stacune oddaljene 50.000km. cgt je avto namenjen izkljucno uzitkom in sminkiranju. prav tako kot f60. ni za na siht pa po kruh pa to, za take stvari so drugi avti.

pa ta primerjava k jo skos navajas da se lahko uporablja kot vsakodnevno vozilo, velja za vsa vozila, tud za bagr al pa letalonosilko. sam mors bit pac tok excentricn da ga uporabljas za vsakodnevne potrebe.

pa nima standfardno klime:
http://www.autoweb.com/content/research ... ewUsed/New
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport To jul 26, 2005 10:54 am

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:pa fantje a ste se že kdaj pelal v amgju
ne rabš nobenga 63 amg
E 55AMG je ubitačno hitra, udobna,.....
to ni dirkalnik, ampak je v prvi vrsti pomemdno udobje, potem šele športnost


E55, ki sem ga preizkusil, je kljub LSDju ob ugasnjenem TC vrtel v prazno. In to stalno. S prižganim TC pa je vožnja neprijetna, saj avtomobil stalno omejuje moč, ki pride na kolesa. Ti avtomobili so primerni le za avtocesto, saj tam blestijo, medtem ko za drugod niso priporočljivi.


A E55 je mel LSD?...
Svašta dela ta Mercedes...SLR pa kao ohinsplohmodel, pa brez špere... :noro


Pa kaj boš reku da bi ti z SLR-om driftu če bi ga meu al kaj?? Ti nis normaln. Avto je preredek za to.
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jul 27, 2005 5:50 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:pa fantje a ste se že kdaj pelal v amgju
ne rabš nobenga 63 amg
E 55AMG je ubitačno hitra, udobna,.....
to ni dirkalnik, ampak je v prvi vrsti pomemdno udobje, potem šele športnost


E55, ki sem ga preizkusil, je kljub LSDju ob ugasnjenem TC vrtel v prazno. In to stalno. S prižganim TC pa je vožnja neprijetna, saj avtomobil stalno omejuje moč, ki pride na kolesa. Ti avtomobili so primerni le za avtocesto, saj tam blestijo, medtem ko za drugod niso priporočljivi.


A E55 je mel LSD?...
Svašta dela ta Mercedes...SLR pa kao ohinsplohmodel, pa brez špere... :noro


Pa kaj boš reku da bi ti z SLR-om driftu če bi ga meu al kaj?? Ti nis normaln. Avto je preredek za to.


Sej špera je uporabna še za marsikaj drugega kot driftanje, naprimer za preprečevanje vrtenja enega kolesa v prazno pri pospeševanju iz ostrega ovnika...kar je pri taki konjušnici hudo redek pojav mar ne? :? Hudiča saj moj avto s 125 konji v takem primeru hitro zakoplje... Za boljšo trakcijo pri speljevanju na spolzkem...ne, driftanja še zdaleč nisem mel v mislih...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov