Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus Pe apr 04, 2003 4:29 pm

D.J. je napisal/-a:Jap, imaš prav. Zdej pa to razlož še ostalim zagovornikom BMWja!


Jst mam sam bmwja, pa nisem niti enkrat uzalil honde, ker nimam vzroka, enako velja seveda za bimerje, drugim zagovornikom pa zal ne morem pomagat, ce so zagledani v Honde oz BMWje pol je pa to njihova stvar, sam naj ne glumijo pol po forumu
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe apr 04, 2003 4:33 pm

že že, 280 konjičkov....

čisto razumem tvojo trditev, mnenje inžinerjev, hočejo ponudit avto, ki bo 100% vzdržal napore v svoji življenski dobi, čeprav je lahko ob pravem vzdrževanju ta avto tudi pri večjih obremenitvah še sposoben istega . . . . . vem!

ampak mi se trenutno pogovarjamo tukaj o serijskih avtomobilih, ne o tunerjih in zato prosim tunerje ven... verjamem da je kvalitetna mašina pa vse... ampak serijski avtomobil se nikoli ni in se nikoli ne bo mogel primerjat s tunerjem :D

fant (gospod, se opravičujem, če niste več mladec) je vprašal po mnenju med golfoma in že so se vmes pomešale honde, toyote, mazde... ok... večino honda

zato se mi pa zdi nesmiselno, če se je odločal med tema dvema avtomobiloma, da bi mu pravzaprav "vsiljevali" (narekovaji - upam da razumete zakaj sem jih uporabil) druge avte. jaz vem, da se za hondo pod nobenim primerom ne bom odločil nikoli, pa čeprav se tudi kdaj zna zgodit, ko bodo naredili nekaj zelo prepričljivega.... ker zarečenega kruha se največ poje - ampak hočem napeljat na to: trenutno se ne bi odločil za hondo samo zaradi odnosa hondašev preko drugih, ki zmorejo dosti več (trenutno), kar pa hondaši obmetavajo samo z besedami daljnih sorodnikov iz amerike - poznam zgodbice kako so tam predelani japonci, ja... v evropi je redkokateri tak (vsaj do sedaj še nobenega takega primerka v eu nisem videl, kot jih imajo v usa - če se motim, prosim povejte, dajte link, whatever)

odstopim iz te debate - če se kdo odloči naredit enak korak kot jaz - imaš pir v dobrem pri meni, ali pa dokaži nasprotno, kar sem trenutno napisal (šorokoustenje o hondaški družini čez lužo) ampak to TUKAJ v sloveniji - en je že na dobri poti... na mobisuxu je v hondico dal turbino - svaka mu čast, mislim, da prvi v slo, res... :DDD

nič... se poslovim, pa se vidimo v celju (prosim ne me spraševat za mnjenje o tej temi tam, ker se imam namen imet lepo) - ponudba za pir še vedno velja!
Zadnjič spremenil RegY, dne Pe apr 04, 2003 4:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe apr 04, 2003 4:37 pm

p.s. ne stojim za nobeno znamko, ampak se mi gre samo za principe!

jesus in d.j.:

s to izjavo zadnjo, ki sta jo napisala, sta me zelo presenetila in upam, da z njo naznanila odstop iz debate, ker kot jaz (tako vsaj jaz razumem vajina posta) odstopata iz debate? :pivo ? jaz sem takoj za!

spoštujem tak odnos, ki ga imasta! (če je seveda to to, kar mislim)
Slika
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe apr 04, 2003 4:38 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
fric
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: Po jan 20, 2003 12:16 pm

Napisal/-a fric Pe apr 04, 2003 4:41 pm

D.J. je napisal/-a:Traktor ne more bit športen :wink: :twisted:


POD TOLE IZJAVE SE PODPIŠEM! (čeprav za vsakdan vozim dizla - stroški pa to)
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 4:46 pm

Ne odstopam, še posebej po teli tvoji (se bom vzdržal kakšni) izjavi:

RegY je napisal/-a:že že, 280 konjičkov....
čisto razumem tvojo trditev, mnenje inžinerjev, hočejo ponudit avto, ki bo 100% vzdržal napore v svoji življenski dobi, čeprav je lahko ob pravem vzdrževanju ta avto tudi pri večjih obremenitvah še sposoben istega . . . . . vem!


Očitno si spet spregledal enega od mojih postov, ki govori o Suprah, ki se redno dnevno vozijo in imajo po 700km. Počasi mi gre že na živce da morm vse 3x ponovit. Tvoja izjava je nepravilna. 280 konjev NI omejeno zaradi nevzdržljivosti motorja, kot si precej zlobno namigoval. Logično se mi zdi, da če ima Civic R 2.0 motor in 200 KM ali celo 240 (S2000), bi lahko imel NSX z 3.0 (oz. 3.2 v verziji R) motorjem daleč več kot 300 konjev in ne na račun vzdržljivosti!!
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe apr 04, 2003 4:50 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 4:51 pm

Evo, hvala GFors, to je lep primer! :D
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Pe apr 04, 2003 4:53 pm

ammm... ...un tipson ko ma NSXa se je na honda meetingu na vlk hvalu d ma 300 konjev - WTF??? pol kasnej sn na netu zvedu d ma NSX Type R 290 konjev??? pol pa tule zvem d je dogovor na 280??? jao, zmente se ze!! :?
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Pe apr 04, 2003 4:55 pm

aja, nemci so se tud pr motociklih drzal dogovora o maksimalni moci 100 konjev - BMW je tuki pol odpovedu... :D

...sicer pa bomo lahk v nedeljo predebatirali tole o japoncih/evropejcih. :D

see ya!!
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 4:57 pm

Zok je napisal/-a:ammm... ...un tipson ko ma NSXa se je na honda meetingu na vlk hvalu d ma 300 konjev - WTF??? pol kasnej sn na netu zvedu d ma NSX Type R 290 konjev??? pol pa tule zvem d je dogovor na 280??? jao, zmente se ze!! :?


NSX R ima 290 konjev, če je "stock", navaden ima "le" 280.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe apr 04, 2003 4:58 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Pe apr 04, 2003 5:06 pm

poljski fiat 650 pa 24... :P :twisted: :D
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus Pe apr 04, 2003 5:07 pm

suzuki maruti pa 34konjev :wink:
 
Uporabniški avatar
Jesus
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: To jan 21, 2003 9:51 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a Jesus Pe apr 04, 2003 5:07 pm

aja pa da ne bo kdo kej mislu, moj hrosc, k je NEMC jih je mel tud 34konjev 8)
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 5:13 pm

GFors je napisal/-a:Toyota supra za evropski trg je imela 330 konjev


Nope, 320 Twin Turbo in 280 NA.
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe apr 04, 2003 5:14 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Zadnjič spremenil G-4S, dne Pe apr 04, 2003 5:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 5:16 pm

99.9% Sem da imela najmočnejša Supra 320 KM. Mam celo zgodovino napisano. Jo postam klele? Mal je sicer dolgo.[/quote]
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Pe apr 04, 2003 5:23 pm

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Pe apr 04, 2003 5:28 pm

Sem se tud jest zmotu. Tkole gre, 320 TT Evropski in Ameriški trg, 280 TT Japonski in 225 NA povsod.
Napaka v katalogu, ne bi bilo prvič :wink:

Na kratko:

1979 - Celica Supra debitira z 2.6 litrskim OHC motorjem
1981 - predstavljen 2.8 litrski OHC motor
1982 - druga generacija Celice Supre z 2.8 litrskim DOHC motorjem
- Supra zmaga na Motor Trend "Uvoženi avto leta ´82"
1986 - tretja generacija in prva "prava" Supra z 3.0 litrskim DOHC motorjem
1987 - predstavljena prva Supra Turbo
1993 - predstavijo slavno četrto generacijo Supre
1994 - zmaga na Popular Mechanics "Design and Engineering Awards"
1996 - ukinejo 6-stopenjski ročni menjalnik zaradi ekoloških zahtev
1997 - vrnitev 6-stopenjskega ročnega menjalnika
1998 - tehnologija VVT-i na kalsičnih modelih
1999 - ukinejo proizvodnjo Supre

Prva generacija - MKI (Mark One)
´79 - ´80 = 110 KM
´81 - ´82 = 140 KM

Druga generacija - MKII (Mark Two)
´82 - ´84 = 145 KM
´85 - ´86 = 161 KM

Tretja generacija - MKIII (Mark Three)
´86 - ´92 = 200 KM
= 230 KM (Turbo)

Četrta generacija - MKIV (Mark Four)
´93 - ´98 = 220 KM
= 320 KM (Twin Turbo)

Leta 1979 je Toyota predstavila Celico Supro. Njena oblika je bila na osnovi popularnega Celicinega "liftback"
oblikovanja, z razliko, da je bila daljša in širša. Bil pa je motor, ki je ločil Supro od Celice, saj je za razliko od
Celicinega klasičnega štirivaljnega motorja imela vrstni šestvaljnik, ki je bil prvi Toyotin motor opremljen z električnim
vbrizgom goriva. Rezultat, 110 KM pri 4800 obratih na minuto. Supra je bila takrat na voljo z ročnim in samodejnim
menjalnikom ter 4 diskastimi zavorami. Žal se je karoserija močno nagibala, vzmetenje pa je bilo premehko.

Razen udobnostnih popravkov, kot so usnjeno oblazinjenje in avtomatska klima je Supra ostala nespremenjena
do leta 1981. V tistem letu pa so Supri podarili 2.8 litrski OHC motor, ki je zmogel 140 KM pri 4800 obratih na minuto.
Na voljo je bil z že znanim 4-stopenjskim samodejnim menjalnikom ali ročnim pet-stopenjskim. Kot opcija je bilo
možno dobiti športno vzmetenje.
Slika

Leta 1982 je Supra doživela popolno prenovo, vključno z serijo Celice. Sedaj je bila Supra na voljo v dveh izvedbah,
L-Type in Performance. Dobila je tudi nov motor, 2.8 litrski DOHC. Obedve izvedbi sta bili mehanično identični,
razlike so bile v širših gumah, barvi merilnikov in športni notranjosti pri modelu Performance.

Novosti na modelu 1984 so bile omejene na majhne spremembe na motorju z ročnim menjalnikom.
Slika
Slika
Slika

Naslednja velika sprememba je bila v letu 1986, ko so Supri končno podarili lastno osebnost. Nič več v skupini Celice,
je bila Supra opremljena z šestvaljnim vrstnim 3.0 litrskim DOHC motorjem (200 KM) in je tudi obdržala diskaste
zavore in neodvisno vzmetenje svojih predhodnikov. V letu 1987 je Supra dobila Turbo motor (230 KM) ter ABS in tako
postala prvi Toyotin model z ABSom in turbino. Ta letnik Supre je bil na voljo tudi kot Targa - z snemljivo streho. Iz
Japonske so bili nekje uvoženi modeli z 270 KM.
Slika
Slika
Slika

Razen manjših oblikovnih popravkov, se je večja sprememba zgodila leta 1993, ko je Supra vstopila v kraljevi razred
superšportnikov. Nova Supra je bila radikalna sprememba na svoje predhodnice, na voljo pa kot Twin-Turbo ali klasična
izvedba, še zmeraj z šestvalnjim vrstnim 3.0 litrskim motorjem. Turbo je bil na voljo z 6-stopenjskim ročnim menjalnikom
in klasična z 5-stopenjskim ročnim ali 4-stopenjskim samodejnim. Nova Supra je imela veliko delov iz karbonskih vlaken in
zadnji spojler je bil pri Turbo izvedbi (kot opcija) votel. Vse to je bilo namenjeno čimmanjši končni teži. Model Turbo
je bil opevan pri vseh večjih avtomobilskih revijah kot resnični superšportnik. Z 320 konjskimi močmi, je bila Supra
zmožna pospešiti od 0-100 km/h v manj kot petih sekundah ter je imela elektronsko omejeno končno hitrost 250 km/h.

Do leta 1994 je Supra ostala nespremenjena. Naslednja večja sprememba je bila v letu 1996, ko so morali zaradi
ekoloških zahtev umakniti 6-stopenjski ročni menjalnik na Turbo modelu. Tako je bil edini menjalnik na voljo
4-stopnejski samodejni. Ta je vseboval možnost ročnega kot tudi popolno avtomatskega prestavljanja. Majhne novosti
je doživela tudi notranjost in seznam dodatne opreme.

Leta 1997 se je vrnil 6-stopenjski ročni menjalnik, spremenjene so bile luči ter vsi Turbo modeli so dobili značko
"Turbo". Vse Supre tega leta so bile prodane kot "Limited Edition 15th Anniversary". Vse so dobile tudi ojačano kletko
ter boljšo zvočno izolacijo.

Leta 1998 so nove ekološke zahteve terjale v vseh državah Kalifornijskega ekološkega razreda prepoved prodaje Turbo
modela. Tako so v tistih državah prodajali le ne-Turbo modele. Je pa zato nova Toyotina tehnologija VVT ("Variable
Valve Timing") prinesla temu modelu dodatnih pet konj - skupaj 225.
Slika
Slika

Letnik 1999 Supra RZ (samo japonska)
Slika
Slika
Letnik 1999 Supra RZ (samo Japonska)

Zaradi ukinitve superšportnega segmenta, Supro nehajo proizvajati leta 1999.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov