koc je napisal/-a:ja bl berem tole bl mi je jasno. vas je ene par modelov tle gor, k res mislte, da ful obvladate avto, da vam se kej podobnga itak ne more zgodit...hudo se motite pobčki, tud jest sem mogoče podobno razmišljal, pa te spametuje k se enkrat pošteno razfukaš. dejstvo je, da ceste, sploh pa slovenske niso primerne za večje brzine in basta. v usa folk voz 100 na uro po 12 pasovnicah, ki so skos naravnost. ne morš verjet. sm pršu nazaj po pol leta z usa nazaj sem mislu , da sem v cirkusu. totaln šok.
za veliko ljudi je cesta igrca. sam folk tle so dogajajo stvari, ko ti ena napačna reakcija zajebe življenje, naj si bo to zaradi tvojih lastnih poškodb, še hujše zaradi poškodb, smrti drugih
sicer pa vem, šola , ki deluje je le tista , ki jo občutiš na lastni koži. sem prepričan, da velik ljudi, k prebira tole zdele misl, nabijanje enga pusija, k ne zna vozt itd..
YOC je napisal/-a:In še vedno se vsak dan nešteto ljudi vsede za volan pijani al pa zadeti,...
Avto pa ta sranja enostavno ne grejo skupi.
Če bi bla oba trezna bi jo skoraj zagotovo kljub hitrosti lahko vsi odnesli brez hujših posledic. Sam k maš 1.3 v riti ga še parkirat ne morš čist na izi.
FOLK NE GA PIT PA VOZIT![]()
![]()
![]()
Če naute "vi" naj**** bo pa nekdo drug in s tem posledično spet "vi".
darkdog24 je napisal/-a:to pa sploh ni res.Eni so lahk krepko pijani in napihajo čez 2 promila pa so čist normlani.V Intereuropi kjer sem delal so mi pravli, da so nekoč bli nekateri šoferji kroniki in da je zjutraj vsako jutro posameznik moral zvrnit do 2 kozarca recimo žgane pijače, da je potem bil normalen.Če tega ni naredu se je tresu, ni bil sposoben sedet, kaj pa šele vozit.Ko je zaužil to količino je bil normalen.Zdej pa poglej kolk promila ti da žgana pijača.Tako da to tuki odpade.Vpliv alkohola je za vsakega posameznika razlilčen.Mene recimo ko nepijem sploh in nemaram alkohola dol vrže 1 pivo.Ja tako je 1 pivo reicmo spijem in nisem več sposoben za vožnjo ma kako vožnjo še menit se nemorem.
V tem primeru bi morali nardit teste na obeh voznikih in ugotovit ali je kdo bil sposoben za vožnjo ali ne.
Res pa je, da je voznik Opla rad pogledal v kozarec, o tem ni dvoma.
darkdog24 je napisal/-a:Js bom tk reku.Sam se delal raziskovalno nalogo in na koncu še diplomsko nalogo na temo prometne nesreče.
To da se prepove avto z velik konji je bedarija, ker s elahko ubiješ tudi z Yugecom.
Pri nas manjka prometne kulture, tolerance do drugih udeležencev v prometu skratka premalo se izobražujemo o teh zadevah.Država dela napak s sistemom hudega kaznovanja.To voznike ni izučilo in tudi nebo.
Zanimivo je, da so najbolj varne države Švedska,Nizozemska,Anglija,Nemčija,Avstrija.. Zakaj? Če pogledamo je mentaliteta teh ljudi drugačna kot naša.V razvoju so pred nami ene 10 let naprej.Veliko dajo na izobraževanje, osveščanje ljudi predvsem doma.V osnovni šoli nismo nikoli imeli kakšnega predmeta, ki bi govoril o prometu in o nevarnosti nesreč.
Potrebno je v osnovnih šolah uvesti predmet, v katerem se bi mladi otroci začeli izobraževati, spoznavati o prometu in nevarnosti nesreč(alkohol,hitrosti itd...), temu izobraževanju bi morali prispevati svoj delež tudi starši, kajti starši nas učijo vsega dobrega in slabega.Tudi v srednji šoli bi moral biti predmet o prometu v šolah, kjer bi se morebitni kandidati za vozniški izpit izobraževali o tej pereči problematiki.v 12 letih izobraževanja v šoli bi po mojem mnenju človek le dojel nekaj o tem. Poleg izobraževanja v šoli, bi morala država tudi nekaj ukreniti. Vse novitete ki sem jih prej predlagal v drugih postih ter recimo dvognit mejo polnoletnosti na 22 let.Tako bi se izognili velikim smrtnim žrtvam od 18 do 22 let.Ko si star 22 let lahko nardiš izpit, pred tem pa s elahko voziš vsa ta leta z 1 spremljevalcem (starš).V tem času dobiš nekaj izkušenj, poleg tega bi pa jaz uvedel vsakotedensko izobraževanje na poligonih varne vožnje, kjer bi se testiralo mokro vozišče, naglo zaviranje,trki,itd.... da se mladim pokaže kakšne nevarnosti pretijo na njih.
Problem pa je tudi tukaj kako osvestit stare kozle ki se že vozijo 20-30 let.Mogoče uvesti 3-trojčka kar pomeni, da po 3 prekrških izgubiš vozniško dovoljenje za vedno.nikdar več¸ga ne dobiš! Denarno kazen plačaš,dvigneš kredit in plačaš, medtem ko pa izpita nesmeš več imeti.v tem primeru bi policija redno preverjala te voznike kje so in ali se vozijo.Če jih dobijo za volanom, se jih pošlje v zapor za ene 6 mesecev in potems e zgodba sšet ponovi.
3-trojček bi se po mojem mnenju zelo globoko zalegel v podzavest ljudi, ker denarne kazni se očitno ne.
Nalog je veliko, če se želi do leta 2010 doseči 120 smrtnih žrtev v Sloveniji (60 /milijon prebivalcev) potem je treba začet delat na tem.Švedi želijo imeti 0 žrtev do leta 2010!!!!!
darkdog24 je napisal/-a:1 smrtna žrtev slovensko državo košta 2-3 bruto družbenega prihodka,Evropsko unijo pa stane vsaka nesreča približno 187 milijonov tolarjev.
Naj samo povem, da vsako leto v Evropi umre na cestah 40000 ljudi, več kot 1,7 milijona ljudi je poškodovanih.
Vsako leto se po svetu v nesrečah ubije 1,2 milijona ljudi največ v državah v razvoju.Vsak dan se ubije približno 3200 ljudi kar pomeni 2 človeka vsako minuto.
To kar nam dopevedujejo da vojne ubijejo največ ljudi ni res! Prometna nesreča je največji krivec da se izgubi toliko človeških življenj in ne vojne!
darkdog24 je napisal/-a:YOC je napisal/-a:In še vedno se vsak dan nešteto ljudi vsede za volan pijani al pa zadeti,...
Avto pa ta sranja enostavno ne grejo skupi.
Če bi bla oba trezna bi jo skoraj zagotovo kljub hitrosti lahko vsi odnesli brez hujših posledic. Sam k maš 1.3 v riti ga še parkirat ne morš čist na izi.
FOLK NE GA PIT PA VOZIT![]()
![]()
![]()
Če naute "vi" naj**** bo pa nekdo drug in s tem posledično spet "vi".
to pa sploh ni res.Eni so lahk krepko pijani in napihajo čez 2 promila pa so čist normlani.V Intereuropi kjer sem delal so mi pravli, da so nekoč bli nekateri šoferji kroniki in da je zjutraj vsako jutro posameznik moral zvrnit do 2 kozarca recimo žgane pijače, da je potem bil normalen.Če tega ni naredu se je tresu, ni bil sposoben sedet, kaj pa šele vozit.Ko je zaužil to količino je bil normalen.Zdej pa poglej kolk promila ti da žgana pijača.Tako da to tuki odpade.Vpliv alkohola je za vsakega posameznika razlilčen.Mene recimo ko nepijem sploh in nemaram alkohola dol vrže 1 pivo.Ja tako je 1 pivo reicmo spijem in nisem več sposoben za vožnjo ma kako vožnjo še menit se nemorem.
V tem primeru bi morali nardit teste na obeh voznikih in ugotovit ali je kdo bil sposoben za vožnjo ali ne.
Res pa je, da je voznik Opla rad pogledal v kozarec, o tem ni dvoma.
_BiStRi_ je napisal/-a:Nebivedu
Odlično napisano, še posebej tisto o tišanju po cestah. Res ne vem zakaj vsi mislite, da če nekdo dirka po cesti, da se ne pelje tako varno, kot vi. Nekateri mnogo bolj varnoJe pa po drugi strani tudi res, da je veliko "dirkačev" ki se jim tudi sanja ne kako hitro se ustavi njegov avto...in delajo bedarije takšne da se lohka samo križaš.Hkrati pa misl, da je šumaher....pa avta sploh ne obvlada in avto vozi njega ne on avto
![]()
Problemi so v osnovi vzgoje...je nebivedu že napisu...jst bi sam še obvezno prakso obvladovanja vozila dodal pri izpitu...da bi pa konje omejevali je pa brezveze...če hočeš si najhitrejši z 60 konji...
L.p Bistri...[/b]
reber je napisal/-a:glede kazni pa takole: kazni bi morale biti zaporne, torej za kazen v zapor in to ne za en dan, tako bi bile kazni poštene za vse, tako za bogate kot revne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov