Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Sr jun 08, 2005 8:31 am

nebivedu dobr si napisov, se strinjam, glede kazni pa takole: kazni bi morale biti zaporne, torej za kazen v zapor in to ne za en dan, tako bi bile kazni poštene za vse, tako za bogate kot revne.
Omejitev konjev je nesmiselna, lahko pa bi bila kazen večja, če bi hitrost prekoračil pijan, tako da se kazen ne bi seštevala ampak množila.

Avto posodit nekomu ki ima izpit kratek čas = čista debilnost. Avta ne bi posodil nikomur kar tako, sploh pa ne nekomu ki ga ne poznam dobro in mu zato ne morem zaupati. le kako lahko zaupaš 18 letniku na primer, ki je poln podivjanih hormonov ??? nikakor, sploh pa ne ponoči zgodaj zjutraj .... Da ne bom metal vse v isti koš, so tudi izjeme, ampak jih je zelo malo. Če bi že komu posodil avto malo za peljat, bi seveda šel zraven, tako da bi mu neumnosti lahko preprečil.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
koc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr jan 19, 2005 9:58 am

Napisal/-a koc Sr jun 08, 2005 9:14 am

ja bl berem tole bl mi je jasno. vas je ene par modelov tle gor, k res mislte, da ful obvladate avto, da vam se kej podobnga itak ne more zgodit...hudo se motite pobčki, tud jest sem mogoče podobno razmišljal, pa te spametuje k se enkrat pošteno razfukaš. dejstvo je, da ceste, sploh pa slovenske niso primerne za večje brzine in basta. v usa folk voz 100 na uro po 12 pasovnicah, ki so skos naravnost. ne morš verjet. sm pršu nazaj po pol leta z usa nazaj sem mislu , da sem v cirkusu. totaln šok.

za veliko ljudi je cesta igrca. sam folk tle so dogajajo stvari, ko ti ena napačna reakcija zajebe življenje, naj si bo to zaradi tvojih lastnih poškodb, še hujše zaradi poškodb, smrti drugih

sicer pa vem, šola , ki deluje je le tista , ki jo občutiš na lastni koži. sem prepričan, da velik ljudi, k prebira tole zdele misl, nabijanje enga pusija, k ne zna vozt itd..
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr jun 08, 2005 9:20 am

koc je napisal/-a:ja bl berem tole bl mi je jasno. vas je ene par modelov tle gor, k res mislte, da ful obvladate avto, da vam se kej podobnga itak ne more zgodit...hudo se motite pobčki, tud jest sem mogoče podobno razmišljal, pa te spametuje k se enkrat pošteno razfukaš. dejstvo je, da ceste, sploh pa slovenske niso primerne za večje brzine in basta. v usa folk voz 100 na uro po 12 pasovnicah, ki so skos naravnost. ne morš verjet. sm pršu nazaj po pol leta z usa nazaj sem mislu , da sem v cirkusu. totaln šok.

za veliko ljudi je cesta igrca. sam folk tle so dogajajo stvari, ko ti ena napačna reakcija zajebe življenje, naj si bo to zaradi tvojih lastnih poškodb, še hujše zaradi poškodb, smrti drugih

sicer pa vem, šola , ki deluje je le tista , ki jo občutiš na lastni koži. sem prepričan, da velik ljudi, k prebira tole zdele misl, nabijanje enga pusija, k ne zna vozt itd..


se 100% strinjam s tabo.
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Sr jun 08, 2005 9:21 am

ja oba voznika sta bila pijana...voznik vektre 1.3 promila, voznik golfa 0.9 promila!! sicer je pa na celovski skoz tkole...dirkanje parih vozil, policaji pa rajs na B stojijo pa gledajo da ne bo kdo dirkov, medtem pa po cestah dirkajo...super :?
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr jun 08, 2005 9:47 am

YOC je napisal/-a:In še vedno se vsak dan nešteto ljudi vsede za volan pijani al pa zadeti,...
Avto pa ta sranja enostavno ne grejo skupi.

Če bi bla oba trezna bi jo skoraj zagotovo kljub hitrosti lahko vsi odnesli brez hujših posledic. Sam k maš 1.3 v riti ga še parkirat ne morš čist na izi.

FOLK NE GA PIT PA VOZIT :!: :!: :!:
Če naute "vi" naj**** bo pa nekdo drug in s tem posledično spet "vi".


8)


to pa sploh ni res.Eni so lahk krepko pijani in napihajo čez 2 promila pa so čist normlani.V Intereuropi kjer sem delal so mi pravli, da so nekoč bli nekateri šoferji kroniki in da je zjutraj vsako jutro posameznik moral zvrnit do 2 kozarca recimo žgane pijače, da je potem bil normalen.Če tega ni naredu se je tresu, ni bil sposoben sedet, kaj pa šele vozit.Ko je zaužil to količino je bil normalen.Zdej pa poglej kolk promila ti da žgana pijača.Tako da to tuki odpade.Vpliv alkohola je za vsakega posameznika razlilčen.Mene recimo ko nepijem sploh in nemaram alkohola dol vrže 1 pivo.Ja tako je 1 pivo reicmo spijem in nisem več sposoben za vožnjo ma kako vožnjo še menit se nemorem.
V tem primeru bi morali nardit teste na obeh voznikih in ugotovit ali je kdo bil sposoben za vožnjo ali ne.
Res pa je, da je voznik Opla rad pogledal v kozarec, o tem ni dvoma.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 08, 2005 9:48 am

2KOC - mogoče pa eni obvladamo avtomobile zelo dobro in se jim tudi posvetimo, samo smo dobili vse te lastnosti s tem, ko smo nekoč noreli in bili prepotentni na cestah. Nekje moraš dobiti znanje in kje drugje ga boš dobil kot na cesti. Sam priznam, da sem zelo rad norel po cestah, podiral rekorde drugih(verjemi ni jih malo), tekmoval z drugimi in celo tekmoval kdo bo bolj predelal svoj avto. Tko sem si predelal twingača v hudo mašino z 92KM (pri manj kot 800kg)merjenimi na valjih. V prvih šestih mesecih sem imel 2 totalki(obakrat nič kriv - enkrat zrinjen iz ceste, ker človek ni prenesel, da twingo dol poči bmw-ja(odtod tudi moje sovraštvo do večine prepotentnih bmw voznikov, ), drugič pa ko sem letel s ceste zaradi divjadi) in po teh totalkah sem šel še na hujšo zadevo - R19 16V predelano z williamsovim motorjem - ker mi še to ni bilo dost sem še ta motor navil na 180KM, pa ker ni dost trgal, sem šel na petko turbo in jo predelal, tko da me je par let bolel hrbet od pospeškov. Ko sem se mal umiril sem šel na saaba 2.0 turbo s par predelavami je imel 230KM, vendar sem vozil že bolj vzorno in nisem več vozil na polno, le še parkrat na mesec sem pohodu do konca. Potem sem se pa šele umiril, ko sem se zamislil nad sabo in ko sem ugotovil, da ni zanimivo samo po cesti noret 240 in več km/h, ampak da je bolj zanimivo gledat naravo in okolico ceste od blizu in se počasi vozit s terencem, ter imet kaj od vožnje, ter ne delat samo za kazni. Ampak to mora samo priti v glavo - nasvete drugih preslišimo.

Tko da brez veze je govorit in pametovat drugim, ker mora vsak to sam spoznat

ali pa

da to začnemo spoznavat v vrtcu in potem v osnovni šoli, ter potem v srednji šoli kot predmet, ki bi ga sam dal kot obvezen predmet z imenom Vzgoja obnašanja v prometu kot pešec, kolesar, motorist in kasneje voznik. Ker za moje pojme je stanje tok porazno na tem področju, da bo res treba začet z tako vzgojo že v vrtcu.


Da se pa še malo možem v modrem postavim v bran. V ponedeljek zvečer sem jih poslušal po UKV postaji. Lovili so črnega audija A6, z ugasnejnimi lučmi, ki je z 200km/h bežal pred njimi po domžalski obvoznici. Policaji že dost delajo, če imajo pa neumne šefe(tko kot jih imamo v vsaki firmi), pa oni ne morejo pomagat. Oni morajo sedet v avtu in poslušat nadrejene, ki ji pošiljajo naokoli. In če se po centru goni 100 avtov, oni imajo pa ukaz biti na brnčičevi - potem lahko le sedijo v avtu in težijo nam na brnčičevi. Tut jst nebi na njihovem mestu premaknil riti - se ne splača - ker pol moraš preveč papirja izpolnit, ker nisi ubogal ukaza(dejstvo, da si preprečil hudo nesrečo tukaj sploh ni važno). Tko da treba bo mal povprašat tiste na višjih pozicijah v policiji in še kje drugje, zakaj svojih fantov ne pošiljajo preprečevat nesreče in stat na mesta, kjer je več možnosti za nesrečo in ne nekam, kjer samo državi polnijo proračun.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Sr jun 08, 2005 9:49 am

LJUBLJANA - Po nedeljski nesreči, v kateri so umrli trije mladi atleti, trije mladi pa se v bolnišnici še vedno borijo za življenje, prihaja na dan nekaj novih informacij. Policijska preiskava, ki še vedno poteka, je pokazala, da sta oba voznika krepko presegla dovoljeno mejo alkoholiziranosti. Tridesetletnemu vozniku opla vectre je analiza odvzema krvi pokazala 1,3 promila alkohola v krvi, medtem ko je imel 18-letni voznik VW golfa, ki naj bi izpit opravil pred samo dvema tednoma in bi kot novopečeni voznik moral biti popolnoma trezen, v krvi kar 0,9 promila.

V osebnem vozilu opel vectra, ki ga je 30-letni voznik vozil iz središča mesta proti Šiški, se je v času nesreče, okoli 4.30, vozilo sedem ljudi, od tega šest atletov. Ko je voznik v križišču pri Stari cerkvi s Celovške ceste zavijal levo v Tržno ulico, je v desni bok vectre silovito trčil golf, ki se je peljal proti središču mesta. Vectro je po trčenju zavrtelo in odbilo v drog javne razsvetljave. Voznika sta jo še najbolje odnesla, saj so ju v nedeljo popoldne že izpustili iz bolnišnice. Nadaljnja usoda treh, ki se v Kliničnem centru borijo za življenje, še ni znana. Po nepreverjenih podatkih naj bi imela oba atleta hude poškodbe hrbtenice, dekle iz golfa, ki je v soboto praznovala 18. rojstni dan, pa naj bi imela hude notranje krvavitve.


:pop:
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Sr jun 08, 2005 10:02 am

Nebivedu

Odlično napisano, še posebej tisto o tišanju po cestah. Res ne vem zakaj vsi mislite, da če nekdo dirka po cesti, da se ne pelje tako varno, kot vi. Nekateri mnogo bolj varno ;) Je pa po drugi strani tudi res, da je veliko "dirkačev" ki se jim tudi sanja ne kako hitro se ustavi njegov avto...in delajo bedarije takšne da se lohka samo križaš.Hkrati pa misl, da je šumaher....pa avta sploh ne obvlada in avto vozi njega ne on avto ;)

Problemi so v osnovi vzgoje...je nebivedu že napisu...jst bi sam še obvezno prakso obvladovanja vozila dodal pri izpitu...da bi pa konje omejevali je pa brezveze...če hočeš si najhitrejši z 60 konji...

L.p Bistri...[/b]
555
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr jun 08, 2005 10:08 am

Js bom tk reku.Sam se delal raziskovalno nalogo in na koncu še diplomsko nalogo na temo prometne nesreče.
To da se prepove avto z velik konji je bedarija, ker s elahko ubiješ tudi z Yugecom.
Pri nas manjka prometne kulture, tolerance do drugih udeležencev v prometu skratka premalo se izobražujemo o teh zadevah.Država dela napak s sistemom hudega kaznovanja.To voznike ni izučilo in tudi nebo.
Zanimivo je, da so najbolj varne države Švedska,Nizozemska,Anglija,Nemčija,Avstrija.. Zakaj? Če pogledamo je mentaliteta teh ljudi drugačna kot naša.V razvoju so pred nami ene 10 let naprej.Veliko dajo na izobraževanje, osveščanje ljudi predvsem doma.V osnovni šoli nismo nikoli imeli kakšnega predmeta, ki bi govoril o prometu in o nevarnosti nesreč.
Potrebno je v osnovnih šolah uvesti predmet, v katerem se bi mladi otroci začeli izobraževati, spoznavati o prometu in nevarnosti nesreč(alkohol,hitrosti itd...), temu izobraževanju bi morali prispevati svoj delež tudi starši, kajti starši nas učijo vsega dobrega in slabega.Tudi v srednji šoli bi moral biti predmet o prometu v šolah, kjer bi se morebitni kandidati za vozniški izpit izobraževali o tej pereči problematiki.v 12 letih izobraževanja v šoli bi po mojem mnenju človek le dojel nekaj o tem. Poleg izobraževanja v šoli, bi morala država tudi nekaj ukreniti. Vse novitete ki sem jih prej predlagal v drugih postih ter recimo dvognit mejo polnoletnosti na 22 let.Tako bi se izognili velikim smrtnim žrtvam od 18 do 22 let.Ko si star 22 let lahko nardiš izpit, pred tem pa s elahko voziš vsa ta leta z 1 spremljevalcem (starš).V tem času dobiš nekaj izkušenj, poleg tega bi pa jaz uvedel vsakotedensko izobraževanje na poligonih varne vožnje, kjer bi se testiralo mokro vozišče, naglo zaviranje,trki,itd.... da se mladim pokaže kakšne nevarnosti pretijo na njih.

Problem pa je tudi tukaj kako osvestit stare kozle ki se že vozijo 20-30 let.Mogoče uvesti 3-trojčka kar pomeni, da po 3 prekrških izgubiš vozniško dovoljenje za vedno.nikdar več¸ga ne dobiš! Denarno kazen plačaš,dvigneš kredit in plačaš, medtem ko pa izpita nesmeš več imeti.v tem primeru bi policija redno preverjala te voznike kje so in ali se vozijo.Če jih dobijo za volanom, se jih pošlje v zapor za ene 6 mesecev in potems e zgodba sšet ponovi.
3-trojček bi se po mojem mnenju zelo globoko zalegel v podzavest ljudi, ker denarne kazni se očitno ne.
Nalog je veliko, če se želi do leta 2010 doseči 120 smrtnih žrtev v Sloveniji (60 /milijon prebivalcev) potem je treba začet delat na tem.Švedi želijo imeti 0 žrtev do leta 2010!!!!!
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr jun 08, 2005 10:10 am

Omejitev na konje je bedarija.recimo da bi dali da moraš 2 leti po izpitu imeti max 60 konjev.kdo si bi pa kupu avto za 2 leti?mislim da redki.pač se 2 leti ne bo veliko vozu oz nič.potem si bo kupil avto po želji in ga bo lahko spet tiščal.sposobnost vožnje ni odvisna od tega koliko let imaš izpit ampak predvsem od kilometrov in izkušenj ter motoričnih sposobnosti vsakega posameznika.
nekateri bi imeli neke varne vožnje in teste sposobnosti in bla bla bla.plačeval bi ko debili državi in odnesli nič.kaj ti bo en test obnašanja v kritičnih trenutkih, ko avto po 2mescih po izpitu komaj naravnost pelješ.ta test bi mogel biti po 2 ali 3 letih po izpitu.mogoče bi bilo kaj koristi ampak tisti, ki ste se že zaleteli verjetno veste, da ko začne cvilit pri velikih brzinah je težka pizdarija in ravnaš instinktno in ti 2 uri na poligonu ne pomenita praktično nič.reagiranje v kritičnih situacijah je po mojem mnenju odvisno od posameznika in njegovega občutka.praksa res lahko nekaj pripomore ampak večina je pa refleks.govorim seveda za obične ljudi ne za dirkače.
mogoče se sliši malo svinjsko ampak jaz bi ovadil tudi lastnika golfa.dragi moji avta pa babe se ne posoja!še posebaj ne kolegom, ki so komaj nardili izpit.
pa še nekaj.tam kjer se je zgodila nesreča ima celovška proti centru rahel desen ovinek in če ti en pripizdi z 120 (verjetno malo več) mislim da te nabaše skoraj v vsakem primeru.pravte da bi moral ocenit razdaljo.ljudje v večini delamo po izkušnjah.na celovški tudi, če vidiš avto da se pelje proti tebi ne pričakuješ da dela skoraj 40 metrov na sekundo?!
očitno bomo izumrli na cestah.tega se no rešil noben zakon in tudi policija ne.dokler bomo vozili tako idiotsko se to ne bo končal :cry:
 
Uporabniški avatar
RoZleht
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To okt 19, 2004 9:28 am
Kraj: Lj

Napisal/-a RoZleht Sr jun 08, 2005 10:14 am

darkdog24 je napisal/-a:to pa sploh ni res.Eni so lahk krepko pijani in napihajo čez 2 promila pa so čist normlani.V Intereuropi kjer sem delal so mi pravli, da so nekoč bli nekateri šoferji kroniki in da je zjutraj vsako jutro posameznik moral zvrnit do 2 kozarca recimo žgane pijače, da je potem bil normalen.Če tega ni naredu se je tresu, ni bil sposoben sedet, kaj pa šele vozit.Ko je zaužil to količino je bil normalen.Zdej pa poglej kolk promila ti da žgana pijača.Tako da to tuki odpade.Vpliv alkohola je za vsakega posameznika razlilčen.Mene recimo ko nepijem sploh in nemaram alkohola dol vrže 1 pivo.Ja tako je 1 pivo reicmo spijem in nisem več sposoben za vožnjo ma kako vožnjo še menit se nemorem.
V tem primeru bi morali nardit teste na obeh voznikih in ugotovit ali je kdo bil sposoben za vožnjo ali ne.
Res pa je, da je voznik Opla rad pogledal v kozarec, o tem ni dvoma.


dark, midva se ga pa lahk skup napijeva in po tej logiki obleziva pod mizo!!! pa se prsparala bova ... star sem 21 in svoj ziv dan nisem bil pijan! in prov ponosn sm na to!
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr jun 08, 2005 10:16 am

darkdog24 je napisal/-a:Js bom tk reku.Sam se delal raziskovalno nalogo in na koncu še diplomsko nalogo na temo prometne nesreče.
To da se prepove avto z velik konji je bedarija, ker s elahko ubiješ tudi z Yugecom.
Pri nas manjka prometne kulture, tolerance do drugih udeležencev v prometu skratka premalo se izobražujemo o teh zadevah.Država dela napak s sistemom hudega kaznovanja.To voznike ni izučilo in tudi nebo.
Zanimivo je, da so najbolj varne države Švedska,Nizozemska,Anglija,Nemčija,Avstrija.. Zakaj? Če pogledamo je mentaliteta teh ljudi drugačna kot naša.V razvoju so pred nami ene 10 let naprej.Veliko dajo na izobraževanje, osveščanje ljudi predvsem doma.V osnovni šoli nismo nikoli imeli kakšnega predmeta, ki bi govoril o prometu in o nevarnosti nesreč.
Potrebno je v osnovnih šolah uvesti predmet, v katerem se bi mladi otroci začeli izobraževati, spoznavati o prometu in nevarnosti nesreč(alkohol,hitrosti itd...), temu izobraževanju bi morali prispevati svoj delež tudi starši, kajti starši nas učijo vsega dobrega in slabega.Tudi v srednji šoli bi moral biti predmet o prometu v šolah, kjer bi se morebitni kandidati za vozniški izpit izobraževali o tej pereči problematiki.v 12 letih izobraževanja v šoli bi po mojem mnenju človek le dojel nekaj o tem. Poleg izobraževanja v šoli, bi morala država tudi nekaj ukreniti. Vse novitete ki sem jih prej predlagal v drugih postih ter recimo dvognit mejo polnoletnosti na 22 let.Tako bi se izognili velikim smrtnim žrtvam od 18 do 22 let.Ko si star 22 let lahko nardiš izpit, pred tem pa s elahko voziš vsa ta leta z 1 spremljevalcem (starš).V tem času dobiš nekaj izkušenj, poleg tega bi pa jaz uvedel vsakotedensko izobraževanje na poligonih varne vožnje, kjer bi se testiralo mokro vozišče, naglo zaviranje,trki,itd.... da se mladim pokaže kakšne nevarnosti pretijo na njih.

Problem pa je tudi tukaj kako osvestit stare kozle ki se že vozijo 20-30 let.Mogoče uvesti 3-trojčka kar pomeni, da po 3 prekrških izgubiš vozniško dovoljenje za vedno.nikdar več¸ga ne dobiš! Denarno kazen plačaš,dvigneš kredit in plačaš, medtem ko pa izpita nesmeš več imeti.v tem primeru bi policija redno preverjala te voznike kje so in ali se vozijo.Če jih dobijo za volanom, se jih pošlje v zapor za ene 6 mesecev in potems e zgodba sšet ponovi.
3-trojček bi se po mojem mnenju zelo globoko zalegel v podzavest ljudi, ker denarne kazni se očitno ne.
Nalog je veliko, če se želi do leta 2010 doseči 120 smrtnih žrtev v Sloveniji (60 /milijon prebivalcev) potem je treba začet delat na tem.Švedi želijo imeti 0 žrtev do leta 2010!!!!!

Strinjam se z vsem kar si napisal :bow Darkdog za prometnega ministra :DSamo pri nas se denar daje drugam.kje je logika ne vem, ker 1 mrtev mlad človek košta državo celo premoženje(če že ne morjo gledat življenja kot nekaj česar se ne da ovrednotit).brez vlaganj v izobraževanje in cestno infrastrukturo ne bo nič :evil:
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr jun 08, 2005 10:26 am

1 smrtna žrtev slovensko državo košta 2-3 bruto družbenega prihodka,Evropsko unijo pa stane vsaka nesreča približno 187 milijonov tolarjev.
Naj samo povem, da vsako leto v Evropi umre na cestah 40000 ljudi, več kot 1,7 milijona ljudi je poškodovanih.
Vsako leto se po svetu v nesrečah ubije 1,2 milijona ljudi največ v državah v razvoju.Vsak dan se ubije približno 3200 ljudi kar pomeni 2 človeka vsako minuto.

To kar nam dopevedujejo da vojne ubijejo največ ljudi ni res! Prometna nesreča je največji krivec da se izgubi toliko človeških življenj in ne vojne!
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jun 08, 2005 10:37 am

Sam imam okoli 1.5 miliona kilometrov prevoženih za sabo, ampak v tem času je bilo dosti kazni. Trojček bi pa v tem primeru pomenil, da nebi imel izpita - mislim, da je malo pretirano, ker 3 prekrške lahko hitro narediš nevede v enem dnevu - 2x se pelješ 53 namesto 50 in na avtocesti greš prehitevat avto in potegneš na 140 ali 150km/h - in tukaj boš že izgubil ispit za vedno, nekdo bo pa 2X naredil nesrečo in ubil s svojim avtom 10 ljudi, pa mu bo ispit ostal, ker je imel samo 2 prekrška.
Ne zdi se mi čisto fer. Najboljša varianta zame je še vedno evidenca kazni in vsaka naslednja kazen je 50% višja. Kar pomeni da če greš enkrat 20 čez omejitev na celovški je to kazen 60.000 sit, naslednji dan pa samo 53 voziš namesto 50 in je kazen že 22.500 sit(15.000 sit za do 10km/h km več od omejitve + 50% ker že ima eno kazen) . Mislim, da bi tisti ki dirkajo po cestah hitro izgubili voljo za norenje po cestah, ker bi se te kazni seštevale in bi hitro prišel na milion tolarjev. ker če bi naredil 10 prekrškov na mesec, bi bila cena za 3km čez omejitev že 15k + 500%, kar bi znesl 90k sit - to bi si pa zelo malo ljudi privoščilo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Raptor
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne sep 14, 2003 9:40 am

Napisal/-a Raptor Sr jun 08, 2005 10:38 am

darkdog24 je napisal/-a:1 smrtna žrtev slovensko državo košta 2-3 bruto družbenega prihodka,Evropsko unijo pa stane vsaka nesreča približno 187 milijonov tolarjev.
Naj samo povem, da vsako leto v Evropi umre na cestah 40000 ljudi, več kot 1,7 milijona ljudi je poškodovanih.
Vsako leto se po svetu v nesrečah ubije 1,2 milijona ljudi največ v državah v razvoju.Vsak dan se ubije približno 3200 ljudi kar pomeni 2 človeka vsako minuto.

To kar nam dopevedujejo da vojne ubijejo največ ljudi ni res! Prometna nesreča je največji krivec da se izgubi toliko človeških življenj in ne vojne!


huda statistika....
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Sr jun 08, 2005 10:40 am

darkdog24 je napisal/-a:
YOC je napisal/-a:In še vedno se vsak dan nešteto ljudi vsede za volan pijani al pa zadeti,...
Avto pa ta sranja enostavno ne grejo skupi.

Če bi bla oba trezna bi jo skoraj zagotovo kljub hitrosti lahko vsi odnesli brez hujših posledic. Sam k maš 1.3 v riti ga še parkirat ne morš čist na izi.

FOLK NE GA PIT PA VOZIT :!: :!: :!:
Če naute "vi" naj**** bo pa nekdo drug in s tem posledično spet "vi".


8)


to pa sploh ni res.Eni so lahk krepko pijani in napihajo čez 2 promila pa so čist normlani.V Intereuropi kjer sem delal so mi pravli, da so nekoč bli nekateri šoferji kroniki in da je zjutraj vsako jutro posameznik moral zvrnit do 2 kozarca recimo žgane pijače, da je potem bil normalen.Če tega ni naredu se je tresu, ni bil sposoben sedet, kaj pa šele vozit.Ko je zaužil to količino je bil normalen.Zdej pa poglej kolk promila ti da žgana pijača.Tako da to tuki odpade.Vpliv alkohola je za vsakega posameznika razlilčen.Mene recimo ko nepijem sploh in nemaram alkohola dol vrže 1 pivo.Ja tako je 1 pivo reicmo spijem in nisem več sposoben za vožnjo ma kako vožnjo še menit se nemorem.
V tem primeru bi morali nardit teste na obeh voznikih in ugotovit ali je kdo bil sposoben za vožnjo ali ne.
Res pa je, da je voznik Opla rad pogledal v kozarec, o tem ni dvoma.



Dark, in ti hočeš pol rečt da so bli uni šoferji normalni? Uni šoferji potem nikakor niso mogli bit normalni če so se moral nažigat da so se lohk vsedl za volan. Sorry.

Ja, res je da ga nekdo več nese kot kdo drug ampak sej to kolk ga neseš ni razlog a se boš ti vsedu v avto al ne? In ne mi rečt da sta una pobca k mata 10,.. dni izpit al pa tud konc koncev ti, bolj sposoben vozit če maš v riti promil al pa dva :roll:

Pač O.K. 1 pivo, sam una dva sta jih mela v riti vsaj 3,4,5,..

Tko da avto pa alko pač ne greta skup!

lp

8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Sr jun 08, 2005 10:40 am

S trojčkom sem milsil na malo bolj hude prekrške.Res je nemoreš v koš dat recimo nekoga ki se 3x nepripne in nekoga ki je v 2 prekrških zbil 2 kolesarja.
#-trojček bi pomenil za hujše prekrške.Kakšni prekrški se pod hujši smatrajo je pa stvar dogovora ministrov za promet in vlade itd....
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
koc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr jan 19, 2005 9:58 am

Napisal/-a koc Sr jun 08, 2005 10:40 am

_BiStRi_ je napisal/-a:Nebivedu

Odlično napisano, še posebej tisto o tišanju po cestah. Res ne vem zakaj vsi mislite, da če nekdo dirka po cesti, da se ne pelje tako varno, kot vi. Nekateri mnogo bolj varno ;) Je pa po drugi strani tudi res, da je veliko "dirkačev" ki se jim tudi sanja ne kako hitro se ustavi njegov avto...in delajo bedarije takšne da se lohka samo križaš.Hkrati pa misl, da je šumaher....pa avta sploh ne obvlada in avto vozi njega ne on avto ;)

Problemi so v osnovi vzgoje...je nebivedu že napisu...jst bi sam še obvezno prakso obvladovanja vozila dodal pri izpitu...da bi pa konje omejevali je pa brezveze...če hočeš si najhitrejši z 60 konji...

L.p Bistri...[/b]



valda, ti si najjači, obvladaš u nulo.sem lohk tvoj prjatu?al pa, mi vsaj dovoliš, da te obožujem?please!ti si bl varn pr 300 na uro kot jest pr 10 na uro. ti pa neki napovedujem: kdor išče ta tudi najde!
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Sr jun 08, 2005 10:42 am

nebivedu, mislim, da je to še najboljša ideja, ki sem jo v tej temi danes prebral, čeprav še vedno ostaja samo pri denarju.
Slika
 
jaz2di
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Po jul 07, 2003 1:25 pm

Napisal/-a jaz2di Sr jun 08, 2005 10:42 am

reber je napisal/-a:glede kazni pa takole: kazni bi morale biti zaporne, torej za kazen v zapor in to ne za en dan, tako bi bile kazni poštene za vse, tako za bogate kot revne.

Za zelo hude prekrske bi bilo to verjetno res dobro, sploh za take ki jih delas ocitno zavestno (nad 2 promila, nad 100 v naseljih). Tudi sicer bi bile kazni za hujse prekrske lahko bistveno visje kot je nekdo ze predlagal... (..odpiram marelo za zascito pred pljunci supersposobnih cestnih dirkacev).
Ob takih kaznih pa bi moralo biti bistveno to, da bi bile kazni za majhne prekoracitve majhne (recimo kot so zdaj) in to, da policisti malih prekoracitev vecinoma niti nebi sankcionirali. In da ne bi merili ravno na mestih, kjer je omejitev najbolj brezveze nizka.
Saj tega se nekateri verjetno drzijo, ker sem sel ze veckrat mimo radarja na Dunajski s kakih 5-10 prevec pa so me pomerili ampak ne ustavili. Po drugi strani sem pa placeval za pas sredi mesta in za en dan pretecen tehnicni...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov