Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Po jul 25, 2005 10:41 am

Stratus_ sej nemislim da so vsi idioti? pač jaz si tudi zmerom nisem mogel privoščit, dveh različic, sploh pa da bi imel 8 platišč.

Sem pa imel podobno izkušnju kakih 5 let nazaj, k smo z očetom vrgl gor zimske gume cca 15 dni prej, ker smo šli na dopust in nas nebi blo nazaj 25 dni.
In glej ga zlomka, zneg se je usul, cca 15cm ga je napadal, takrat so bili na hrvaškem nepripravljeni in ceste nezpužene.
Pol se je začel šov :D mi po klancu gor pri cca 5kmh počasi uizi in enakomerno mimo vseh, sem se sam režal :mrgreen:
Približno 10 avtov je že blo zrinjenih v kraj, ostali k so mel zadnji pogon so poskušal v rikverc pa ni šlo.
Ni kaj
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Po jul 25, 2005 10:42 am

@DognerDJ: Tvoj problem če se voziš z nekimi sava letnimi gumami z 2mm profila, itak da te bo potem zanašalo, kakšne buče... Ti se pomoje pozimi na suhi cesti res še nikoli nisi vozil z letnimi.
Itak da letne niso za v sneg. Tisti, ki imamo za pozimi letne (in malo common sense-a) se itak vozimo samo po spluženih cestah, da bi šli ven v snegu ali pa še celo v klance nam še na pamet ne pade. Tud pri -10 je pa za suho ali pa mokro cesto letna več kot dobra.
 
quattro-fan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: So dec 25, 2004 2:19 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a quattro-fan Po jul 25, 2005 10:53 am

Kdo pa ti lahko zagotovi, da te nekje na poti ne zasuje sneg. Sej vsi vemo kolk je ratala narava nepredvidljiva. Greš od doma sije sonce, čez pol ure pa te zasuje.
Moje dejanje res ni za pohvalt ampak vseen. Drugač mam pa še eno izkušnjo.
Pozimi je pla cesta mal mokra in ko sem bil v koloni na mostunisi mogu spelat. 4000 obratov pa stal na mestu. Ketne ne pomagajo, kaj boš naredu?
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Po jul 25, 2005 11:00 am

Jap, to je pa tud čist možno :lol: To zimo sem res delal ful malo poti pa še to kratke nekje 20km pa se mi ni splačalo kupit zimskih. Letos se bom pa vozil precej več in si bom po vsej verjetnosti zimske gume tudi omislil.
 
pele
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: To feb 17, 2004 4:35 pm

Napisal/-a pele Po jul 25, 2005 1:06 pm

Najbolj smešni so tisti tipi, ki pravijo da se vozijo celo leto z zimskimi gumami zaradi šparanja. To je TOTAL mim.Poletje in M+S , to je nenormalna obraba!Ta kombinacija je zelo draga, lahko pa je še dražja , ko se kam zagoniš z neprimernimi gumami.
Kdor špara pri gumah, zavorah..,ni normalen!
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po jul 25, 2005 2:57 pm

DognerDJ je napisal/-a:
Stratus_ je napisal/-a:......če je cesta suha se letne bolj držijo, če je pa sneg je treba met pa ketne......


Sanjaj ! Pri nizkih temperaturah je tvoja letna guma na suhem cestišču kot plastika. Dvomim pa , da plastika bolje prime kot guma !

Se eden ki se hvali s svojim neznanjem :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Po jul 25, 2005 2:58 pm

kroskris je napisal/-a:Tako da me/nas lahko vsakdo prehiti če vozimo pod 50 po snegu, če se mu že tako zelo mudi v jarek. :?

Seveda, se posebej, os e tudi nasproti vali kolona s pocasnetom na celu ...
Slika
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po jul 25, 2005 3:46 pm

Sicer se najprej nisem hotel spuščati v tole "plodno" debato me je pa na koncu vseeno zmotilo kako nekateri zagovarjajo svoj prav čeprav temelji zgolj na občutkih brez merilnih naprav.

Najbolj enostavno je preverit teste v avtomobilskih revijah, kjer objavljajo meritve zaviranja in ponavadi tudi temperaturo zraka ko so bile meritve opravljene. Pozor, vsi testirani avtomobili imajo večinoma nove pnevmatike z malo prevoženimi km pa je razlika med M+S in letnimi pnevmatikami očitna. Letne pnevmatike tudi pri nizkih temp. pod ničlo in celo v mokrem zavirajo v povprečju 6 metrov hitreje od 100km/h do 0 km/h kot M+S.

To pomeni, da avtomobil z letnimi pnevmatikami že stoji med tem, ko ima tisti z zimskimi še vedno hitrost okoli 30km/h (tisti, ki znajo matematiko in fiziko si bodo zračunali da to drži). Vsi pa vemo kako zgleda avto, če ga butneš pri tej hitrosti, da ne govorim o pešcu, če ga zaradi tega naložiš na havbo.

razna govorjenja o previdni vožnji ti zaradi nepredvidenih situacij ne pomagajo dosti, tako da bo vsak, ki da kaj nase, na svojo varnost in na varnost drugih, odštel denarce in si za poletje privoščil letne gume.

Še enkrat: M+S nikakor ne sodijo v poletne razmere in so tudi pri nizkih temperaturah (tudi pod ničlo) slabše od letnih. Se pa zgodba močno spremeni v prid M+S, ko se na cestišču pojavi sneg, poledica, snežna brozga ipd. Takrat pa jih zaradi tega predpisuje zakon saj smo ljudje precej nevzgojena bitja in nas k ukrepanju prisilijo le zakoni. Če teh ne bi bilo bi bil ob vsakem močnejšem sneženju vrhniški klanec neprevozen.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jul 25, 2005 4:45 pm

Dario je napisal/-a:Približno 10 avtov je že blo zrinjenih v kraj, ostali k so mel zadnji pogon so poskušal v rikverc pa ni šlo.
Ni kaj


V rikverc z zadnjim pogonom :shock: :o ...to se dela s sprednjim pogonom v klanec, ker gre težišče pač nazaj(ker je avto postavljen v rikverc v tem primeru na sprednja a.k.a pogonska kolesa)...če bi probal v klanec z zadnjim pogonom v rikverc bi še slabše naredu(težišče še bolj na prednjih NEpogonskih kolesih)...ali si torej narobe vidu ali pa si bil obkrožen z idioti :?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
DognerDJ
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: To jun 28, 2005 4:57 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a DognerDJ Po jul 25, 2005 9:05 pm

jakaracman je napisal/-a:
DognerDJ je napisal/-a:
Stratus_ je napisal/-a:......če je cesta suha se letne bolj držijo, če je pa sneg je treba met pa ketne......


Sanjaj ! Pri nizkih temperaturah je tvoja letna guma na suhem cestišču kot plastika. Dvomim pa , da plastika bolje prime kot guma !

Se eden ki se hvali s svojim neznanjem :lol:


Potem pa je res najbolje , da v tistih krajih , ko redno plužijo imaš pozimi gor letne gume z malo večjim profilom ( če slučajno kje sneg zapade ).

Se pravi , da so vsi strokovnjaki ki pravijo , da je pri velikem minusu letna guma bolj trda od zimske za en falus!
Renault Megan 2 Ai Edition
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Po jul 25, 2005 9:36 pm

Slide, bil obkrožen z idioti :mrgreen: , sam so pa v nekaterih sedel po dva v gepeku :D
So poskušal na vse možne načine, Pa mi smo stal nekaj cajte še pred klancom tak da sem vse lepo videl. Pa še klanc nevem če je bil 6-7%
Sej pravm ni kaj
Lp
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Po jul 25, 2005 9:38 pm

Vozim z zimskimi tudi zdaj ker se mi ne splača kupovat letnih do marca sej če se bodo znucale pod4mm imam še en komplet zimskih gum z pleharcami tako da se sploh ne sekiram.Se pa seveda hitreje obrabljajo in avto bolj plava po cesti.
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po jul 25, 2005 10:04 pm

Mumbley je napisal/-a:Opazil sem da tudi letne gume, ki vsebujejo snov imenovano "silica" zelo slabo zavirajo na razbeljenem asfaltu ker se ta dodaja zaradi ohranjanja elastičnosti pri nizkih temperaturah.



tu se lepo vidi koliko "strokovnjakov" imamo na forumu...-pa brez zamere.

Silica je fino mlet kremenčev pesek,dodaja se pa zimskim pnevmatikam-zaenkat boljšim oz. dražjim,je nadomestilo sajam oz. dodatek,pomaga pa tako da se tvorijo mikro zareze oziroma ostri robovi ki "grabijo" v površino hkrati pa silica omogoča manjšo obrabo pnevmatike (do 3%) Vir: Sava Tires (in moja maturitetna naloga)

Tisti ki pa trdi da M+S,M&S ali MS z simbolom smrečice ni zimska pnevmatika,nej si pa pogleda slovensko zakonodajo kaj le ta opredeljuje pnevmatiko kot "zimsko pnevmatiko",vmes pa loh še spotoma vpraša Nizozemsko ministrstvo za promet da mu to potrdi,saj le to izdaja homologacijo za "naše gume"

Test zimske poleti je delala tudi ta ustanova: klubu OAMTC iz Avstrije pred kake 3 leti,katere sm tudi potem sam uporabil rezulate meritev,ki so pokazale da je zimska pnevmatika polet obupna,letna pozim pa v dobrih razmerah-beri suhih skoraj enakovredna zimski...Testna avta sta bla VW 4 Golf in Sharan (oba TDi)

LP Miholl
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Po jul 25, 2005 11:45 pm

ja ko bi tole vsi razumel, bi pol še marsi kaj :mrgreen:
Lp
Miholl se strinjam
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm To jul 26, 2005 12:09 am

Mene v tej debati u bistvu najbol moti, da radi mešate, kaj je pametno in kaj je po zakonu. :shock:

V Sloveniji zakon pravi (kakor tudi drugod po svetu), da je M+S zimska pnevmatika saj se sneg enači z zimskim letnim časom. Pri pisanju zakonov in homologacij in takih zadev, se upoštevajo "normalni pogoji" in ne "kaj pa, če avgusta sneži". Pri nas imamo normalne letne in normalne zimske pnevmatike. Malo je tako imenovanih "letno-zimskih", "zimsko-letnih", "celo-letnih" pnevmatik, ker le te niso ne črno ne belo in nimajo u bistvu nobene lastnosti dobrih pnevmatik, ne letnih in ne zimskih. Drug eksterm so omenjene nordijske pnevmatike, znane tudi kot "studded" ali "studable", ki pa so v naših krajih hvala bogu prepovedane. :roll: Predstavljajte si frajerja, ki pride v splužen BTC iz snega nekje na Gorenjskem recimo, in ima gume z žebljički. Kot prvo bo za sabo puščal lepo srebrno sled, saj bojo žeblji nabijali v ledeno mrzel splužen asfalt, drugo pa...joj... ko bo vaša stara mama hotela čez cesto se niti slučajno ne bo ustavil. Potem si pa še predstavljajte, da recimo to staro mamo zbije in jo povozi s tistimi žeblji. Potem nam pa nočejo spojlerjev zaradi ostrih robov homologirat, a? :o

Imate pnevmatike, ki so M+S (predvsem kakšne ojačane gume za kombi) skoraj povsem zaradi zakonodaje. Imate pnevmatike, ki vlogo zimske pnevmatike jemljejo zelo resno (Michelin Alpin, GoodYear UltraGrip, Conti WinterContact, etc.) imate pa tudi nalite zimske gume za 5 jurjev. Po zakonu se boste lahko pozimi vozili z vsemi tremi, po pameti pa... no kot je že nekdo omenil, najbolje je da si zračunaš recimo koliko te pride odbijač pa, ajde, dejmo rečt ena sprednja luč. Pa to primerjaš s ceno enih solidnih zimskih gum. ;)

No, ampak zakaj pol polet dat gor letne, boste zdej rekl. Spet je že nekdo omenu, magična meja v modernih materialih za pnevmatike je 7 °C. Pod to mejo bo samo res prava zimska guma imela prave lastnosti, ki pa jih bo nad to mejo izgubila. Zimska guma nad 7 stopinj dobi predvsem negativne lastnosti... lamele več ne grabijo ampak se zvijajo in segrevajo, tekalna površina več ne daje oprijema ampak povzroča hrup, plasti okoli karkase se je več ne oprijamajo in ne delajo skupaj z njo ampak se mehko zvijajo in spet segrevajo celotno zadevo. To lahko čutite pri dokaj novih zimskih gumah poleti, ko volan in cel avto daje "spužvast" občutek. Meni je to eden najbol ogabnih občutkov v avtu. Vse se zvija, nagiba, mal drsi, mal lima, volan je mal trd, mal mehek. Bljak. :x

Sej po zakonu se lahko voziš poleti z M+S, sam po pameti pa... :x
Pol te debate je tako napisane, kakor da razglabljamo o tem zakaj so na avtu bele, oranžne in rdeče luči, če se pa belih najbolj vidi. Ne bom ciljal na nobenega direktno, ampak zimska guma ni marketinška poteza, mislm da se tudi ostali ne strinjate s tem, da ima Slovenija v večini mediteransko podnebje (vsaj meni se ne zdi, pa sem ves čas v Ljubljani na Gorenjskem in Primorskem), od letne gume z Y hitrostnim indeksom, pričakujem odlične športne lastnosti poleti in sploh nič pozimi in konec koncev, ker že tako vsak vleče po svoje se ta debata lahko nadaljuje v nedogled. Sem pa vesel, da je nekdo opazil, da se veliko ljudi požvižga na pnevmatike in se pridno po +40 °C vročem asfaltu vozijo z zimsko gumo. :roll:
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 26, 2005 6:55 am

Miholl je napisal/-a:Tisti ki pa trdi da M+S,M&S ali MS z simbolom smrečice ni zimska pnevmatika,nej si pa pogleda slovensko zakonodajo kaj le ta opredeljuje pnevmatiko kot "zimsko pnevmatiko",...
LP Miholl


Jst trdim, da v sloveniji skoraj ni pravih zimskih gum(M+S). So večinoma celoletne, ki jih je naša glupa ablast določila kot zimske. Tista snežinka v trikotničku pomeni da so bile gume testirane za zimske razmere in da se z njimi da elegantno voziti tudi pozimi.

The M+S (also displayed as M&S or M-S) indicates the tire has all season capabilities. You will find this on almost all all season and winter tires. Summer tires will not have this designation. For a tire to get this designation, it must have a specified tread-to-void ratio, however it does not mean that the tire has passed any actual tests for it effectiveness in severe conditions.

Snežinka v trikotniku -> indicates a Severe Snow Conditions rating. Tires bearing this symbol will provide snow performance superior to tires only bearing the M+S symbol. These are the safest tires for any kind of winter driving. Some ski resorts will not even let you up their mountain if you do not have this symbol on your tires.


Mislim, da je tole dovolj jasno povedano!!!

Če pa kdo še vedno ne verjame čist pa nej si pogleda stran
http://www.1010tires.com/tech.asp?type=tires#utqg Kjer so opisane vse označbe na gumah in tudi gume so opisane dokaj korektno - ker se pa že mnogo časa ukvarjajo z gumami in ker sta jim sponzorja bridgestone in BFGoodrich, ki delata za terence najboljše gume za sneg in blato, jim verjamem bolj, kot pa eni glupi vladi in parim "znalcem" v sloveniji.
Old subarus never die, they just get faster!
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci To jul 26, 2005 8:14 am

Pozdravljeni.Govorit da nimamo v sloveniji pravih zimskih gum? Se enkrat si preberi kaj ti pise.
Ne glede na to ali imate celoletne ali zimske gume oboje imajo oznako M+S.Razlikujejo se po oznacbi ki se nahaja zraven oznake M+S pri zimskih gumah je to trikotnik v njem pa snezinka pri celoletnih pa je to kvadratek ki je razdeljen na stiri dele in notri so znaki ( sonce,list,kapljica..) ki ponazarjajo stiri letne case.
Upam da si boste to zapomnili da ne boste to sprasevali non stop.
Mislim da imajo vse zimske gume oznako trikotnik in v njem snezinka ki se prodajajo pri nas kot zimske gume tako da ne vam od kje podatek da pri nas ni zimskih gum.

Razpravljat o tem ali so zimske gume primerne za poleti ali letne za pozimi je brez pomena ker vedno se bo nasel nekdo ki je "pameten" ali nima denarja ali pa sploh ne ve da zimske gume niso primerne za letni cas in obratno.
Ker imate osebke ki ne glede kaksen test mu pokazes bo vedno trdil da to ni tako da on pa bo :

- ABS izklopil ker on bolje bremza brez
- zimske gume poleti so zakon
- se ne pripenja z varnostnim pasom ker on se prime za volan

in se bi lahko nastevali.Hvala.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 26, 2005 8:26 am

vinci je napisal/-a:Pozdravljeni.Govorit da nimamo v sloveniji pravih zimskih gum? Se enkrat si preberi kaj ti pise.
Ne glede na to ali imate celoletne ali zimske gume oboje imajo oznako M+S.Razlikujejo se po oznacbi ki se nahaja zraven oznake M+S pri zimskih gumah je to trikotnik v njem pa snezinka pri celoletnih pa je to kvadratek ki je razdeljen na stiri dele in notri so znaki ( sonce,list,kapljica..) ki ponazarjajo stiri letne case.
Upam da si boste to zapomnili da ne boste to sprasevali non stop.
Mislim da imajo vse zimske gume oznako trikotnik in v njem snezinka ki se prodajajo pri nas kot zimske gume tako da ne vam od kje podatek da pri nas ni zimskih gum.

Razpravljat o tem ali so zimske gume primerne za poleti ali letne za pozimi je brez pomena ker vedno se bo nasel nekdo ki je "pameten" ali nima denarja ali pa sploh ne ve da zimske gume niso primerne za letni cas in obratno.
Ker imate osebke ki ne glede kaksen test mu pokazes bo vedno trdil da to ni tako da on pa bo :

- ABS izklopil ker on bolje bremza brez
- zimske gume poleti so zakon
- se ne pripenja z varnostnim pasom ker on se prime za volan

in se bi lahko nastevali.Hvala.


The M+S (also displayed as M&S or M-S) indicates the tire has all season capabilities!!!!

Pomoje da bo treba še mal brati. M+S gume so celoletne, tiste z snežinko v trikotniku so pa testirane za snežne razmere.
Old subarus never die, they just get faster!
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci To jul 26, 2005 8:55 am

Snežinka v trikotniku -> indicates a Severe Snow Conditions rating. Tires bearing this symbol will provide snow performance superior to tires only bearing the M+S symbol. These are the safest tires for any kind of winter driving. Some ski resorts will not even let you up their mountain if you do not have this symbol on your tires.

Se enkrat povem da se pri nas prodajajo ZIMSKE GUME z dodanim znakom te snezinke celoletne imajo drugacen znakec zraven.Oboje imajo M+S oznako.To velja za celo evropo ti pa podatke dajes z ameriske strani ki ni cisto mirodajna.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov