Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So nov 05, 2005 3:33 pm

Damjan19 je napisal/-a:@Bimmer:najlepša hvala za odgovor.

drugo...stanje na cestah je tako kot je, te generacije voznikov se ne bo dal nč na nov naučit, začet je treba pri mlajših,res, sam kaj, ko bi vsak dan ko se bi pelju z fotrom domov, vidu realno stanje na cesti. ko hoče it čez cesto more čakat,da je vse prazn, noben se mu ne bo ustavu...in kaj bo le ta otrok tut sam delu, ko bo šel z svojim avtom na cesto...vse kar se bo nauču od fotra in pa sam...
dans je tak, da morš za svojo rit poskrbet, pa tu ne v materialnem smislu ampak zarad lastne varnosti v cestnem prometu.


Tudi sam sem odraščal tako, pa vseeno nisem brezbrižen do ostalih. Če ne drugega, sem ravno zato, ker sem vedno brez uspeha čakal na prehodu za pešce, veliko bolj uvideven do ostalih.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So nov 05, 2005 3:37 pm

Kot sem zaključil sam, je dober voznik tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro, hkrati pa se tudi kontrolirati in voziti počasneje, če bi s tiščanjem ogrožal ostale udeležence, voznik, ki upošteva predpise kar se tiče nakazovanja smeri in dajanja prednosti - žal so takšni vozniki demonizirani kot divjaki, medtem ko je za to, da te imajo za "dobrega" voznika dovolj to, da se cijaziš v polžjem tempu, medtem ko poznavanje predpisov ni potrebno. Ne bi verjeli koliko ljudi mi je ob takšni primerjavi za boljšega voznika izbralo drugi tip...



Tukajle je pomota - dober voznik ni tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro - za izredno hitro vožnjo so usposobljeni športni vozniki, ki dirkajo z avtomobili.
Sposoben voznik je tisti, ki vozi normalno, mogoče malo hitreje a upošteva večino predpisov in ki zna predpostavljati, kaj bo voznik pred in voznik za njim naredil na cesti, da se bo on sam lahko varno pripeljal iz točke A v točko B.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 So nov 05, 2005 3:59 pm

no...mogoč sm res preveč posplošil...sam je pa tak...na eni strani ga učiš kak je ok, po drugi ga socializiramo drugače...ni smisla...
sčasoma nastanejo raznorazni prepotentni mladostniki(okej sej tut jz sm to še, sam ne prepotenten :) )ki obožujejo zvok športnga auspuha v visokih obratih, pa si vsi kupjo zjahan j**c, magari sam lukno zvrtajo v lonc za neki časa pa se po centru pele 70 v drugi, da ja vse bobni in da ga vse pi*č*ke vidjo, ob tem pa mu je marsikateri znak le še spomin na občinske teste cppja, v prvi vrsti tut omejitev v naselju.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So nov 05, 2005 4:04 pm

nebivedu je napisal/-a:
Kot sem zaključil sam, je dober voznik tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro, hkrati pa se tudi kontrolirati in voziti počasneje, če bi s tiščanjem ogrožal ostale udeležence, voznik, ki upošteva predpise kar se tiče nakazovanja smeri in dajanja prednosti - žal so takšni vozniki demonizirani kot divjaki, medtem ko je za to, da te imajo za "dobrega" voznika dovolj to, da se cijaziš v polžjem tempu, medtem ko poznavanje predpisov ni potrebno. Ne bi verjeli koliko ljudi mi je ob takšni primerjavi za boljšega voznika izbralo drugi tip...



Tukajle je pomota - dober voznik ni tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro - za izredno hitro vožnjo so usposobljeni športni vozniki, ki dirkajo z avtomobili.
Sposoben voznik je tisti, ki vozi normalno, mogoče malo hitreje a upošteva večino predpisov in ki zna predpostavljati, kaj bo voznik pred in voznik za njim naredil na cesti, da se bo on sam lahko varno pripeljal iz točke A v točko B.


Tukaj se ne strinjava, oz. si vzel samo prvi del povedi, medtem ko si ostalo zanemaril. Da si sposoben zelo hitre vožnje ne rabiš biti profesionalen voznik, potrebna je spretnost in veliko izkušenj. Za moje pojme mora biti voznik, da lahko resnično rečem, da je dober, sposoben tudi hitre in varne vožnje, pa četudi večino časa vozi po omejitvah. Reciva da sta s kolegom nekje na Pokljuki in ga zadane infarkt. Reševalnega vozila ne boš čakal, ker bo preteklo preveč časa. Naložil ga boš v avto in odpeljal kakor hitro bo šlo. Tu pa se pokaže ta sposobnost. Tako po tvoji definiciji "dober voznik" in prenapet mladec se bosta po vsej verjetnosti razbila, medtem ko bo nekdo, ki je dovolj izkušen, imel veliko več možnosti, da človeka živega varno pripelje do bolnice. Fantazijski scenarij, vem, pa vendar se je že pripetil v podobnih okoliščinah. Drugače ti svetujem, da do konca prebereš tisti odstavek, ker imam občutek, da si me narobe razumel.

Lp
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Ne nov 06, 2005 1:43 pm

BiMMER je napisal/-a:Npr. v ZDA večina ljudi precej bolje spoštuje CPP, čeprav človek bistveno lažje (in predvsem hitreje) opravi vozniški izpit. Pri nas je samo zaradi slabe oz. boljerečeno katastrofalne vozniške kulture, toliko nadzora z radarji, kamerami,...


Bom sel ponovno malo kontra in se enkrat napisal, da so radarji velikokrat postavljeni na mesta kjer je brezveze, kjer ni bilo nesrec, ampak je lepa ravnina in tabla 60. Ob kriticnih urah jih nisem se videl, ampak ob 3 ponoci ste pa zelo dejavni, kjer ni zive duse na cesti. :? Zakaj je tako v ameriki. Tisti sistem je men carski. Imam kolega, ki bo ze 2 leti tam in polno kolegov, ki so bili po eno leto ali pol leta. Sedaj ne vem a mi vsi lazejo ali je dejansko tako. Tam lahko pijes, te ustavi policaj, gres iz avtomobila in ce si sposoben hoditi po sredinski crti naravnost te bo spustil naprej. Samo je pa tukaj haka. Ce bo ta oseba naredila nesreco ali kakrsnokoli drugo neumnost pa pride na vrsto zapor brezpogojno. In to je to zakaj je tam tako. Ne upajo delati tega, ker pri nas se pa glede tega delajo norca. Folk se pobija pa se seta naokoli svobodno :!: -> tukaj je problem. Najames enga odvetnika pa se vse resi. :? Lep primer je napisana zgodba, ki sem jo kopiral iz drugega foruma. Verjetno bi potem folk malo pomisli. Sodelavec v sluzbi je bil se bolj krut. Ob taki zadevi odsekat se en prst pa bi bilo. :mrgreen:

Se ena butasta zadeva in nas vrli gospod Zlender s svojimi statistikami. Ne morem pa ne morem pozabiti ko so se sli da bi alkohol znizal na 0.00. Kriza. Tisti ki je prej napihal 1.5 bo tudi sedaj. Ob tem sistemu bi jebal samo tisti, ki iz uzitka popijejo eno pivo, cisto kulturno ob debati. Da bi pa kazni povisal nad 1.0 za 100%, 200% al pa odvzem vozniska, prepoved voznje za 5 let. Ah neeeee, to pa ne :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Ne nov 06, 2005 1:51 pm

sej prov falus kaj nej kr tko nardijo.. pa pejt vn pit s taksijem....

in pol zarad takih k misljo da ga lohk nosjo 1.5 pa vozjo ubijejo une k sploh ne pijejo...

:pij: + :vrum = :ne :con :vc
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po nov 07, 2005 7:44 am

PureTNT je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Kot sem zaključil sam, je dober voznik tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro, hkrati pa se tudi kontrolirati in voziti počasneje, če bi s tiščanjem ogrožal ostale udeležence, voznik, ki upošteva predpise kar se tiče nakazovanja smeri in dajanja prednosti - žal so takšni vozniki demonizirani kot divjaki, medtem ko je za to, da te imajo za "dobrega" voznika dovolj to, da se cijaziš v polžjem tempu, medtem ko poznavanje predpisov ni potrebno. Ne bi verjeli koliko ljudi mi je ob takšni primerjavi za boljšega voznika izbralo drugi tip...



Tukajle je pomota - dober voznik ni tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro - za izredno hitro vožnjo so usposobljeni športni vozniki, ki dirkajo z avtomobili.
Sposoben voznik je tisti, ki vozi normalno, mogoče malo hitreje a upošteva večino predpisov in ki zna predpostavljati, kaj bo voznik pred in voznik za njim naredil na cesti, da se bo on sam lahko varno pripeljal iz točke A v točko B.


Tukaj se ne strinjava, oz. si vzel samo prvi del povedi, medtem ko si ostalo zanemaril. Da si sposoben zelo hitre vožnje ne rabiš biti profesionalen voznik, potrebna je spretnost in veliko izkušenj. Za moje pojme mora biti voznik, da lahko resnično rečem, da je dober, sposoben tudi hitre in varne vožnje, pa četudi večino časa vozi po omejitvah. Reciva da sta s kolegom nekje na Pokljuki in ga zadane infarkt. Reševalnega vozila ne boš čakal, ker bo preteklo preveč časa. Naložil ga boš v avto in odpeljal kakor hitro bo šlo. Tu pa se pokaže ta sposobnost. Tako po tvoji definiciji "dober voznik" in prenapet mladec se bosta po vsej verjetnosti razbila, medtem ko bo nekdo, ki je dovolj izkušen, imel veliko več možnosti, da človeka živega varno pripelje do bolnice. Fantazijski scenarij, vem, pa vendar se je že pripetil v podobnih okoliščinah. Drugače ti svetujem, da do konca prebereš tisti odstavek, ker imam občutek, da si me narobe razumel.

Lp


Poglej tole se ti bo zdelo čudno, vendar sam vem, da sem odličen voznik, včasih me pa mal zanese in nardim bedarijo. Vozit znam zelo hitro, zelo veliko gledam okoli sebe, predvidevam, kaj bo voznik pred mano in za mano naredu. Mnogokrat sem že več kot 5 ur skupaj vozil preko 200km/h po nemških avtocestah brez napake. Ko sem še imel R5GTT sem skos norel, ko je bil narejen predor pod golovcem se je zgodilo da je bila tam hitrost tudi nad 200, pa zato takrat nisem bil dober voznik - prej b****r. Ampak odkar sem prešaltal na terence, vozim počasi. Ne da se mi gonit po avtocestah, ni mi do tega da bi plačeval kazni zarad 2km/h prehitro pod golovcem, ni mi do izsiljevanj in blendanja, ko ti vsak b**** skače pred avto ko ti hitreje voziš. In tako sem se umiril. Verjemi pa, da če bi kolega zadel infarkt, da bi tudi s terencem šlo v dolino s pokljuke kar se da hitro. Ampak to so izredne razmere. Normalne razmere so pa to ko voziš po avtocesti 150km/h in ne več, ker pri 180 ogrožaš sebe in druge - naše avtoceste so preslabe, prepolne lukenj in zanič asfalta, da bi vozil nad 150km/h. In to je potem dober voznik, ker ve da zaradi slabega stanja cest ne bo norel, pa čeprav bi lahko.

Mislim, da sva tukaj prišla nekako skupaj. Samo pri hitrosti ne.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Po nov 07, 2005 8:30 am

Govorit o dobrem vozniku je debata brez konca. Jasno, da bo vsak zase reku jst sem pa dober voznik. Vsaka stara mama misli, da je dobra voznica saj še ni imela nesreče. ( a na leto prevozi 5k km ali manj). Vsekakor pa niso dobri vozniki ( teh je zelo veliko) tisti, ki vozijo 70 na omejitev 90 ko pa pridejo v naselje pa še vedno 70. Najprej delajo gužvo in stem nepotrebno prehitevanje. Potem pa ogoržajo predvsem druge v naselju.

Kar se pa tiče avtoceste čez oz pod trojanami. Ok sej za tunele se strinjam, da je omejitev 100 ampak, da je pa celoten odsek 100 je pa bedarija, ki se je itak noben ne drži. Zdej bojo pa na ta račun hotli služit.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Po nov 07, 2005 8:52 am

oooo ja se je držijo
jz pa s sojo jačko mimo 130, kr se mi butast zdi, da sm na AC pa grem glih 10 več ko po regionalki.sam od zdej naprej pa tut to ne bo več tak butast :?
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po nov 07, 2005 1:23 pm

nebivedu je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Kot sem zaključil sam, je dober voznik tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro, hkrati pa se tudi kontrolirati in voziti počasneje, če bi s tiščanjem ogrožal ostale udeležence, voznik, ki upošteva predpise kar se tiče nakazovanja smeri in dajanja prednosti - žal so takšni vozniki demonizirani kot divjaki, medtem ko je za to, da te imajo za "dobrega" voznika dovolj to, da se cijaziš v polžjem tempu, medtem ko poznavanje predpisov ni potrebno. Ne bi verjeli koliko ljudi mi je ob takšni primerjavi za boljšega voznika izbralo drugi tip...



Tukajle je pomota - dober voznik ni tisti, ki je sposoben voziti izjemno hitro - za izredno hitro vožnjo so usposobljeni športni vozniki, ki dirkajo z avtomobili.
Sposoben voznik je tisti, ki vozi normalno, mogoče malo hitreje a upošteva večino predpisov in ki zna predpostavljati, kaj bo voznik pred in voznik za njim naredil na cesti, da se bo on sam lahko varno pripeljal iz točke A v točko B.


Tukaj se ne strinjava, oz. si vzel samo prvi del povedi, medtem ko si ostalo zanemaril. Da si sposoben zelo hitre vožnje ne rabiš biti profesionalen voznik, potrebna je spretnost in veliko izkušenj. Za moje pojme mora biti voznik, da lahko resnično rečem, da je dober, sposoben tudi hitre in varne vožnje, pa četudi večino časa vozi po omejitvah. Reciva da sta s kolegom nekje na Pokljuki in ga zadane infarkt. Reševalnega vozila ne boš čakal, ker bo preteklo preveč časa. Naložil ga boš v avto in odpeljal kakor hitro bo šlo. Tu pa se pokaže ta sposobnost. Tako po tvoji definiciji "dober voznik" in prenapet mladec se bosta po vsej verjetnosti razbila, medtem ko bo nekdo, ki je dovolj izkušen, imel veliko več možnosti, da človeka živega varno pripelje do bolnice. Fantazijski scenarij, vem, pa vendar se je že pripetil v podobnih okoliščinah. Drugače ti svetujem, da do konca prebereš tisti odstavek, ker imam občutek, da si me narobe razumel.

Lp


Poglej tole se ti bo zdelo čudno, vendar sam vem, da sem odličen voznik, včasih me pa mal zanese in nardim bedarijo. Vozit znam zelo hitro, zelo veliko gledam okoli sebe, predvidevam, kaj bo voznik pred mano in za mano naredu. Mnogokrat sem že več kot 5 ur skupaj vozil preko 200km/h po nemških avtocestah brez napake. Ko sem še imel R5GTT sem skos norel, ko je bil narejen predor pod golovcem se je zgodilo da je bila tam hitrost tudi nad 200, pa zato takrat nisem bil dober voznik - prej b****r. Ampak odkar sem prešaltal na terence, vozim počasi. Ne da se mi gonit po avtocestah, ni mi do tega da bi plačeval kazni zarad 2km/h prehitro pod golovcem, ni mi do izsiljevanj in blendanja, ko ti vsak b**** skače pred avto ko ti hitreje voziš. In tako sem se umiril. Verjemi pa, da če bi kolega zadel infarkt, da bi tudi s terencem šlo v dolino s pokljuke kar se da hitro. Ampak to so izredne razmere. Normalne razmere so pa to ko voziš po avtocesti 150km/h in ne več, ker pri 180 ogrožaš sebe in druge - naše avtoceste so preslabe, prepolne lukenj in zanič asfalta, da bi vozil nad 150km/h. In to je potem dober voznik, ker ve da zaradi slabega stanja cest ne bo norel, pa čeprav bi lahko.

Mislim, da sva tukaj prišla nekako skupaj. Samo pri hitrosti ne.


Da, pri večini zadev se najina mnenja zelo prekrivajo. Kar se tiče tvojih izkušenj je to popolnoma druga stvar in tvoje mnenje popolnoma spoštujem, kar se tiče cest imaš tudi prav. Je pa za vse prostor in čas, tudi za hitrosti nad 200 km/h, vendar je res, da moraš poznati odsek, po katerem nameravaš voziti hitreje, pa tudi prometne razmere morajo biti ustrezne. Če odsek dobro poznaš in je prometa malo oz. nič, potem tudi s hitrostjo ni težav. Kot sem že rekel, dober voznik je sposoben voziti izjemno hitro, hkrati pa se zna tudi zadržat in v gostem prometu ne bo poizkušal z 200 km/h prehitevati kolone petnajstih vozil. Čudi me, da se s tem nisi strinjal, saj ta stavek očitno opisuje tudi tebe. Nikoli nisem rekel, da je dober voznik tisti, ki vedno vozi izjemno hitro.

Lp
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Po nov 07, 2005 2:10 pm

Na teletekstu rtvslo sm zle prebral kaj vse bodo nadzoroval in štel za prekršek..
prevlka hitrost, neupoštevanje varnostne razdalje, nadziral bodo uporabo GSM-ov in napisano je tudi, da bodo gledal ali se kdo vozi po prehitevalnem pasu neupravičeno, torej, da je desni prazen.
jebemomater, ne vem če bom dans, ko grem v LJ sploh šel po AC :(
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po nov 07, 2005 3:59 pm

Sem se danes ponoči peljal iz Štajerske proti LJ po tem odseku. OK v redu, omejitev 100 km/h v tunelih se mi zdi normalna. Butast je pa to, da se ista omejitev pojavi že kak kilometer ali dva pred prvim tunelom, da ista omejitev velja med vsemi štirimi tuneli (ko je čist normalna avtocesta) in ista omejitev velja potem še kake 2-3 kilometre po zadnjem tunelu, če se pelješ proti LJ - to pa je traparija, ker je na teh odsekih povsem normalna avtocesta, ponekod celo povsem ravna. :roll: So pa pred vsakim tunelom opozorilne table "RADAR".

To da bojo preverjal, če voziš po prehitevalnem pasu kadar na desnem ni nikogar se mi zdi pa v redu, ker je na cesti polno takih pacientov, ki ne vejo čemu prehitevalni pas služi in se ti nočejo umaknit na voznega pa čeprav je ta prazen. In to zadnje čase čedalje bolj opažam. :evil:
Antiznačkar po prepričanju
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Pe nov 11, 2005 6:05 pm

jz sm prav presenečen, kak se je promet umiril na tem odseku...sam j**i to...neumno se mi zdi plačvat za AC, pa nič od nje met. Tako, da jz se naslednji teden s5 vozim po stari cesti v LJ.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Pe nov 11, 2005 7:10 pm

žalostno je da slovenska vlada gradi autoceste, ki so zaradi plačevalne in varnostne (radar na vsakem koraku) najbolj prijazne ravno za največje uničevalce slovenskih cest - tuje TOVORNJAKARJE.

kur.ac pa tranzitna država, katere državljani pa tudi država sama od svoje "tranzitnosti" nima nobene koristi, kvečemu škodo

žalostno, a resnično
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe nov 11, 2005 8:10 pm

Volvo5er je napisal/-a:žalostno je da slovenska vlada gradi autoceste, ki so zaradi plačevalne in varnostne (radar na vsakem koraku) najbolj prijazne ravno za največje uničevalce slovenskih cest - tuje TOVORNJAKARJE.

kur.ac pa tranzitna država, katere državljani pa tudi država sama od svoje "tranzitnosti" nima nobene koristi, kvečemu škodo

žalostno, a resnično


končno vsaj en slovenc, ki spozna problem... če je tranzit, integracijo sistemov, ali pa nič. kar pomeni tovornjak na vlak pa gasa dalje. sicer je res dražji prevoz potem, ampak so ceste manj obremenjene tr seveda tudi manj uničene. dokler pa bo tranzit tekel po cestah, pa bodo prevozniki to skrbno koristili in delali gužvo, ter uničevali ceste - zakaj pa ne? saj je tudi ceneje - mi pa bomo se začeli po starih cestah spet furat in bo tudi za nas.
Slika
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Pe nov 11, 2005 9:29 pm

BiMMER je napisal/-a:Še to, kot zanimivost, v skandinaviji imajo najboljšo prometno varnost na svetu!

Nič več, so jih angleži nesli ...
Slika
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Pe nov 11, 2005 9:31 pm

BiMMER je napisal/-a:@Samotar: glede tega, kar Žlender govori so bile dejansko opravljene resne, strokovn raziskave in tudi jaz nisem verjel tega, dokler nisem videl rezultatov. Če koga zanima, lahko nekaj ugotovitev teh raziskav prinesem na kako srečanje

In te raziskave je naročil in palčal kdo? Večinoma zavarovalnice (ki so seveda zainteresirane za čim nižje omejitve) in država, ki ima isti cilj, ker tako več zasluži. Primeri iz prakse, obdelani s strabi neodvisnih inštitucij, kažejo drugače ...
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe nov 11, 2005 10:30 pm

jakaracman je napisal/-a:
BiMMER je napisal/-a:@Samotar: glede tega, kar Žlender govori so bile dejansko opravljene resne, strokovn raziskave in tudi jaz nisem verjel tega, dokler nisem videl rezultatov. Če koga zanima, lahko nekaj ugotovitev teh raziskav prinesem na kako srečanje

In te raziskave je naročil in palčal kdo? Večinoma zavarovalnice (ki so seveda zainteresirane za čim nižje omejitve) in država, ki ima isti cilj, ker tako več zasluži. Primeri iz prakse, obdelani s strabi neodvisnih inštitucij, kažejo drugače ...


Na žalost je to skorajda borba z mlini na veter.
 
Uporabniški avatar
diablo_
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: To jun 21, 2005 12:46 pm
Kraj: www.vozimvolvo.si

Napisal/-a diablo_ Če dec 01, 2005 9:57 pm

Ze nekaj casa so zdaj ti radarji na Trojanah...
Ima kdo kaj konkretnih podatkov o njih? Predvsem me zanima kaksna je toleranca kaznovanja, torej ce se lahko mirne vesti peljem 110 po stevcu. Enako me zanima kako tocno zgledajo ti radarji in ali so na zacetku tunelov ali prav v tunelih.
Bi bil vesel, ce bi kdo vedu :oops:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če dec 01, 2005 10:00 pm

diablo_ je napisal/-a:Ze nekaj casa so zdaj ti radarji na Trojanah...
Ima kdo kaj konkretnih podatkov o njih? Predvsem me zanima kaksna je toleranca kaznovanja, torej ce se lahko mirne vesti peljem 110 po stevcu. Enako me zanima kako tocno zgledajo ti radarji in ali so na zacetku tunelov ali prav v tunelih.
Bi bil vesel, ce bi kdo vedu :oops:


Neki podobnega zanima tud men.......

Lih kar sem prišel iz lj in ker je mal težk držat lih točn 100kmh ( če prej pelješ skoz 150)
Mi je u enem tunelo pod trojanam ušlo na 120....... med prehitevanjem tovornjaka......

Ma kdo konkretne podatke če ta sistem že deluje in kok so tolerance? Ker mi lih ni lepo živet u upanjo da me pa le niso dobl.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov