Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po jul 03, 2006 10:14 am

1. sem proti postavljanju stacionarnih radarjev. Ker namesto, da bi bil pozoren na okolico si pozoren na stevec hitrosti! Poleg tega, vsak upocasni voznjo se za dodatnih 20km/h. Enako je, ko so policaji parkirani ob cesti.

2. glede dabate o izboljsanju stanja... in raznih visokih omejitvah po A-C. Po moje prevec posplosujete. Prevec se ozirate na svoje sebicne interese. Realnost je pa veliko drugacna. Medtem ko 10% ljudi res vozi cez 150km/h, pa jih vsaj 30% vozi okol 100km/h. Ostali med 120 in 130km/h. Ker ste ze veleumno ogotovili, da sta 2 pasa na A-C premalo, je to seveda neizvedljivo in cist nerealno!

Se tam kjer so trije pasi, je desni prakticno vedno prazen. "Ker js pa ze nisem tako pocasen, da bi se umaknil na pocasni pas!"

3. sam se zelo strinjam z idejo o 5 letni CPP obnovitvi znanja + prakticna voznja. Poleg tega bi bolj poostril pogoje za opravljanje izpita (ampak to ni v interesu drzave oz. lobistov-sponzorjev).

4. glede kazni bi veliko bolj pripomogla obvezna javna dela predvsem za tiste z veliko denarja. Javno ponizanje je veliko bolj bolece, kot izguba nekaj 100K SIT.

5. Moj predlog bi bila 5 ali 10 minutna oddaja vsaj enkrat tedensko na RTV SLO ali POP TV v najbolj gledanem terminu (v casu porocil), ko bi dajali prometne nasvete. In to lepo povedano in prikazano - tako pravilen postopek, kot tudi mozne posledice pri napakah. Podobno kot je ze rubrika na SiOL.net http://avtomoto.siol.net/default.asp?site_id=1070

Varijanta bi bila tudi nekaksna mini razlicica CPP pravilnika, ki bi ga prejela vsaka druzina na dom! To seveda nekaj kosta, ampak rezultati bi prav gotovo bili pozitivni.

Ta predlog bi prakticno iznicil tocko 3.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jul 03, 2006 10:22 am

kixs je napisal/-a:2. glede dabate o izboljsanju stanja... in raznih visokih omejitvah po A-C. Po moje prevec posplosujete. Prevec se ozirate na svoje sebicne interese. Realnost je pa veliko drugacna. Medtem ko 10% ljudi res vozi cez 150km/h, pa jih vsaj 30% vozi okol 100km/h. Ostali med 120 in 130km/h. Ker ste ze veleumno ogotovili, da sta 2 pasa na A-C premalo, je to seveda neizvedljivo in cist nerealno!


To da vozi 30% ljudi okoli 100 do 110km/h ni zato, ker bi bili počasni, marveč zato, ker so ljudje ugotovili, da pri taki hitrosti še vedno hitro pridejo tja kamor so namenjeni in pri tem še privarčujejo na bencinu.
In takih je vedno več(tudi jaz sem med njimi, vendar ostajam vedno na desnem pasu, razen če prehitevam, takrat pa imam ponavadi čez 150km/h not in je bolj malo ostalih, ki bi mi blendali), tko da se bo treba na to kar navadit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po jul 03, 2006 10:36 am

nebivedu je napisal/-a:
kixs je napisal/-a:2. glede dabate o izboljsanju stanja... in raznih visokih omejitvah po A-C. Po moje prevec posplosujete. Prevec se ozirate na svoje sebicne interese. Realnost je pa veliko drugacna. Medtem ko 10% ljudi res vozi cez 150km/h, pa jih vsaj 30% vozi okol 100km/h. Ostali med 120 in 130km/h. Ker ste ze veleumno ogotovili, da sta 2 pasa na A-C premalo, je to seveda neizvedljivo in cist nerealno!


To da vozi 30% ljudi okoli 100 do 110km/h ni zato, ker bi bili počasni, marveč zato, ker so ljudje ugotovili, da pri taki hitrosti še vedno hitro pridejo tja kamor so namenjeni in pri tem še privarčujejo na bencinu.
In takih je vedno več(tudi jaz sem med njimi, vendar ostajam vedno na desnem pasu, razen če prehitevam, takrat pa imam ponavadi čez 150km/h not in je bolj malo ostalih, ki bi mi blendali), tko da se bo treba na to kar navadit.


Sem napisal samo o realnem stanju na cestah in ne o vzrokih, ki si jih pa pravilno napisal. Se to, 100km/h je na A-C seveda pocasna, ampak taka je njihova volja in ne nepoznavanje predpisov ali celo zaradi preslabega avta. Podobno vozim tudi sam. Po A-C navadno okol 110-120km/h. Se pa zelo redko kdaj zgodi, da bi koga zadrzeval za sabo, ko grem mimo kaksnega "pocasneta" ali vlacilca.

Problem nastane pri navadnih cestah, ko se folk vozi 70km/h namesto zazeljenih 90km/h. Vendar tako kot prej, to je njihova volja. Ce je tak voznik kolikortoliko pameten in posten, bo ostale spustil naprej ali se umaknil dol. Ampak kaj takega sem morda dozivel enkrat ali dvakrat.

Kot primer realne voznje... vceraj gremo iz morja nazaj v Slo (Pag-ZG) skoz po A-C. Hitrost je bila skoz cca 160-180km/h. Ni bilo guzve in se je dalo tako vozit. Pridemo do Karlovca in od tu naprej je celotna kolona (in to res kolona!) na levem prehitevalnem pasu vozila 160km/h... z vedno bolj pogostim upocasnjevanjem na 120km/h, ker je nekdo na desnem pasu zelel prehitet nekoga, ki je vozil se manj od njega... ne rabim rect, da je bil desni pas vec ali manj prazen. Enostavno noben ni hotel in na desno. Sam sem parkat zavil desno, potem sem videl, da to ni prakticno.

LP
Slika
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Po jul 03, 2006 3:43 pm

Lepo, da se nekdo trudi nekaj spremenit v tej gnili deželi kranjski(vsaj kar se prometa tiče).Vse pohvale z moje strani ;)
Sicer je res, da sem bolj površno prebral, ampak Pure več ali manj omenja avtoceste.Meni se avtoceste niti ne zdijo tako velim problem.Posebaj ne, če pogledamo kakšno infrastrukturo imamo.Hitrosti kot so 200km/h ali več se meni zdijo občutno previsoke.Še posebaj ob tako gostem prometu kot je zdaj.Dobro recimo, da so avtomobili dorasli takim hitrostim, ampak vozniki definitivno nis(m)o.ko se pri 200km/h začnejo dogajati stvari se dogajajo zelo hitro.nekatere stvari so lahko posledice naše lastne neumnosti, druge so pa okolje na katerega dostikrat nimamo vpliva.Strinjam se, da je opazovanje okolice velik problem pri slovenskih voznikih, ampak z samo odpravo omejitev stvari nebi rešili, ampak zgolj poslabšali.zadeve se je treba lotit z drugega konca.najprej nekaj narest glede kulture vožnje potem pa dvignit omejitve.npr. nekdo bo vozil mimo kolone 200, ker je blesav, ampak praktično mu to dovoljujejo pravila.ne bo šlo takole.
Večji problem so regionalne ceste.Obnavlja se jih praktično ne, ker so stroški enormni in glede na kvaliteto gradnje ne zdržijo dalj kot eno zimo.dokler bo policija tolerirala mečkače, ki zbujajo slabo voljo in nervozo zadaj vozečih se bodo dogajale razne neumnosti.zakaj pa njih nikoli ne "štrafajo"???več ali manj stojijo na mestih kjer je prekoračitev omejitve sigurna.začeti je treba s plavimi lopovi.in to pri vrhu.vključno z Žlendrom, ki je zabetoniran in samo otresa.kje so odgovorni za tole klanje na naših cestah.Kje so tisti brihtneži, ki so tako vneto zagovarjali nov zakon in Zajc, ki je veleumno ugotavljal, da bo pa res boljše.Naloga policije je tudi, da skrbi za varnost v cestnem prometu.Javna služba in podobno.za pobiranje denarja in streljanja z radarji pa res ne rabimo policije.Dajte meni koncesijo in kmalu postanem miljarder s pobiranjem kazni.Kje je kdo odgovoren??!!!
Sem mislil še kakšno stvar napisat ampak se mi je malo pritisk dvignil pa bom raje pozneje :evil:
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama Po jul 03, 2006 6:28 pm

Ja, optimisti, ni kaj! Vi se pogovarjate o 130km/h+, naši cestarji ti pa zadevo prepolovijo. :huh: Sej, obstaja rešitev; če je na avtocesti predvidena hitrost 130km/h in je zaradi del ne moreš dosegati, pač nisi na avtocesti. Torej te ne cestninijo. Bolj ko bo cestar mečkal, manj mu bo DARS plačal (beri penali). :ppppp In da bo izpad čimmanjši, bi (vsaj pameten gospodar) dela načrtovali takrat, ko je najmanj prometa. In potem bi se verjetno nekdo začel zavedati pomena garancij na opravljena dela...
Ja, pr nas, ....k bo špeh na brezah rastu!
Zame osebno je 130km/h OK, če me pustijo do 170km/h policisti pri miru (pogoj-da ne delaš piUSArij). Za več pa, raje ne, hvala!
 
_Matej_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So feb 25, 2006 9:08 pm

Napisal/-a _Matej_ Po jul 03, 2006 6:40 pm

Pred minuto na 24ur: se odpravijo s policisti na teren in se niti trudili niso skrit tega, da merijo samo za polnenje proračuna :lol: Postavili so se na najbolj širko cesto in tudi eden od voznikov je povedal, da je bil prej znak 70 potem je pa prepočasi zabremzal :lol:
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 Po jul 03, 2006 7:39 pm

PureTNT je napisal/-a:
Vuso je napisal/-a:Lepo, da se nekdo trudi nekaj spremenit v tej gnili deželi kranjski(vsaj kar se prometa tiče).Vse pohvale z moje strani ;)
Sicer je res, da sem bolj površno prebral, ampak Pure več ali manj omenja avtoceste.Meni se avtoceste niti ne zdijo tako velim problem.Posebaj ne, če pogledamo kakšno infrastrukturo imamo.Hitrosti kot so 200km/h ali več se meni zdijo občutno previsoke.Še posebaj ob tako gostem prometu kot je zdaj.Dobro recimo, da so avtomobili dorasli takim hitrostim, ampak vozniki definitivno nis(m)o.ko se pri 200km/h začnejo dogajati stvari se dogajajo zelo hitro.nekatere stvari so lahko posledice naše lastne neumnosti, druge so pa okolje na katerega dostikrat nimamo vpliva.Strinjam se, da je opazovanje okolice velik problem pri slovenskih voznikih, ampak z samo odpravo omejitev stvari nebi rešili, ampak zgolj poslabšali.zadeve se je treba lotit z drugega konca.najprej nekaj narest glede kulture vožnje potem pa dvignit omejitve.npr. nekdo bo vozil mimo kolone 200, ker je blesav, ampak praktično mu to dovoljujejo pravila.ne bo šlo takole.
Večji problem so regionalne ceste.Obnavlja se jih praktično ne, ker so stroški enormni in glede na kvaliteto gradnje ne zdržijo dalj kot eno zimo.dokler bo policija tolerirala mečkače, ki zbujajo slabo voljo in nervozo zadaj vozečih se bodo dogajale razne neumnosti.zakaj pa njih nikoli ne "štrafajo"???več ali manj stojijo na mestih kjer je prekoračitev omejitve sigurna.začeti je treba s plavimi lopovi.in to pri vrhu.vključno z Žlendrom, ki je zabetoniran in samo otresa.kje so odgovorni za tole klanje na naših cestah.Kje so tisti brihtneži, ki so tako vneto zagovarjali nov zakon in Zajc, ki je veleumno ugotavljal, da bo pa res boljše.Naloga policije je tudi, da skrbi za varnost v cestnem prometu.Javna služba in podobno.za pobiranje denarja in streljanja z radarji pa res ne rabimo policije.Dajte meni koncesijo in kmalu postanem miljarder s pobiranjem kazni.Kje je kdo odgovoren??!!!
Sem mislil še kakšno stvar napisat ampak se mi je malo pritisk dvignil pa bom raje pozneje :evil:


Kar se tiče lokalnih cest, se moram strinjat z vsem, kar si navedel. Mimogrede, primer avtocest je bil samo prikaz dela idej, ker so pač avtoceste ena bolj popularnih tem. Prav tako bo implementiran predlog o kaznovanju "mečkačev", ki se ne umikajo in povzročajo ne le slabe volje, temveč tudi nervozna prehitevanja, ki se potem vse prepogosto končajo z nesrečo.
Kar se tiče omejitev, je tu zadeva mišljena bolj kot povečanje fleksibilnosti. Zakaj pa bi ponoči, ko na 30-kilometrskem odseku srečam vsega skupaj petnajst vozil, moral voziti samo 130 km/h? Naj bo omejitev določena glede na gostoto prometa in razmere na cesti. Če je cesta prazna, naj bo omejitev odpravljena, v primeru srednje gostote naj bo 160 km/h, ob gostem prometu pa 130 km/h. Vse seveda s trdim poudarkom na spoštovanju varnostne razdalje in kaznovanju izsiljevanja prednosti. Boljša vozniška izobrazba ter subvencionirani tečaji varne vožnje (financirani iz prometnih kazni) so prav tako ena od pomembnih točk programa. Kot si sam rekel, norec tišči mimo kolone 200. To počnejo tudi sedaj, ko je omejitev 130 km/h. Pokaži mu, kaj se pripeti, če nekdo zapelje na njegov pas, pa bo večina njih zelo dobro premislila, preden bo neodgovorno tiščala. Sam menim, da bi bila legalizacija, ob strogem poudarku na varnosti in šolanju voznikov prava rešitev. Pa ne samo za avtoceste, tudi norec na regionalki bi verjetno prihranil kakšno življenje, če bi vedel, kako avto reagira pod določenimi okoliščinami. Zakaj tega ni že v osnovnem programu avtošole, mi ni jasno. Je pa vedno užitek brati lepo napisane objave, tako da pričakujem še kakšno.

Lp


najprej da povem da se v večini tvojih tez strinjam. ampak tukaj se pogovarjamo samo (oziroma večino časa) samo o človeškem faktorju oziroma vozniku, njegovi kulturi vožnje, njegovih sposobnostih, "natreniranih refleksih..... ampak za nesrečo ali pa katastrofo je še milijon faktorjev. omenil bom samo dva.
1. napaka v materialu(oziroma poškodba) - poči ti guma :shock:. kako se bo avto obnašal pri +180 ali pa pri -130?
2. divjad- na dolenjskem je po regionalkah včasih ponoči tudi 50 km/h prehitro. imamo k***eve divjadi za prodat. ko ti srna skoži iz grmovja tik ob cesti v avto je v dosti primerov veliko sranje.spet-jo počiš pri 80-90 in manj ali pa pri 120+?
pa niso problem samo regionalke. na dolenjski magistralki so par let nazaj na medvedjeku(še ni bilo avtoceste) trije umrli zaradi ene lisice.
pa spodaj še nalimam slike boxterja, ki je imel pri veliki hitrosti srečanje s "samo fazanom". pri velikih hitrostih se skoraj vsaka stvar obnaša kot projektil(pa ni važno kdo od obeh ima veliko hitrost-to vsi vemo, ampak še enkrat-hitrost trka je seštevek obeh hitrosti premikajočih se objektov).
zdaj si pa zamislite, da je ta fazan "letel malo bolj desno ali pa levo.....

še nekrat- tudi jaz vozim bolj dinamično tam kjer je to možno. ampak zmeraj upoštevam varnostno razdaljo, neagresivno in "grobo" prehitevanje...in to ne zaradi policajev ampak zaradi svoje varnosti. na leto naredim s svojim prvim avtom od 65 do 70.000 km in menim, da sem po kilometrih in situacijah, ki jih doživim na cesti precej višje kot pa povprečen slovenski voznik. ampak s tem postom sem hotel povedati da ni vse v vozniku in zverziranosti(čeprav zelo podpiram šolo varne vožnje in da bi bila vožnja po poligonu obvezen del vozniškega izpita)..
mi smo kot mulci(s svežim izpitom) ko je zapadlo par centimetrov snega hodili "trenirat" na asfaltirano avionsko pisto, ki je lepo široka in ima na vsakih 50-100 metrov asfaltiran "box" cca. 20x20metrov. če si precenil svoje sposobnosti si pa odletel na travo, in spet, in spet,...in tam si pri relativno majhnih hitrostih lahko treniral obnašanje avta. zelo dobra šola in izkušnje, ki so zelo uporabne v vsakdanjem prometu na spolzkih podlagah.
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jul 03, 2006 8:23 pm

PureTNT je napisal/-a:
_Matej_ je napisal/-a:Pred minuto na 24ur: se odpravijo s policisti na teren in se niti trudili niso skrit tega, da merijo samo za polnenje proračuna :lol: Postavili so se na najbolj širko cesto in tudi eden od voznikov je povedal, da je bil prej znak 70 potem je pa prepočasi zabremzal :lol:


Logično...


To pa zato, ker so nevarni odseki tut za njih prenevarni - lahko kdo v njih prileti. Čuvajo svojo glavo. :twisted:
Old subarus never die, they just get faster!
 
cRaZY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne jul 11, 2004 2:40 am

Napisal/-a cRaZY Po jul 03, 2006 8:37 pm

Jest mislm da so radarji nujni, predvsem zaradi takih, ki pisejo da so danasnji golfi narejeni za voznjo 200km/h.

Dejte se mal umirt pa skulirat. Vsak, ki se je 1x peljal po ameriskih cestah bo potrdil, kako so ljudje tam skulirani. Ok, pustimo razne ghetto scene, ampak na 98% cestah so vozniki res skulirani. Naslednjic, ko boste enmu trobil ko prtegnjeni se mal zamislte kaj pocnete. Tud men gre na falus, ko se nekomu na avtocesti nalimam na rit, ko pelje 90km/h. Pa 2x globoko vdihnem in je mim.

Pa tudi scene, da nekdo iz crnuc proti litiji v sentjakobu cez rdeco luc prehiti celo kolono vozil in pri 150km/h leti cez krizisce, se dogajajo samo na juzni zemeljski polobli...

Je bil pa res ne dobr komentar v enem od casopisov par dni nazaj. In sicer da je studija pokazala, da v sloveniji tisti ljudje, ki hocejo dirkat, to tudi pocnejo, ne da bi pomislil na posledice ali se mogoce celo spomnili da je na cesti dejanska omejitev. Torej cisti kaos - tisti ki hoce voziti 250 pac vozi 250, tisti ki misli da je 140 ravno prav vozi 140, tisti ki se mu zdi pa 80 prehitro, vozi pa 70 po avtocesti... ne glede na vse...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jul 03, 2006 9:26 pm

PureTNT je napisal/-a:
cRaZY je napisal/-a:Jest mislm da so radarji nujni, predvsem zaradi takih, ki pisejo da so danasnji golfi narejeni za voznjo 200km/h.

Dejte se mal umirt pa skulirat. Vsak, ki se je 1x peljal po ameriskih cestah bo potrdil, kako so ljudje tam skulirani. Ok, pustimo razne ghetto scene, ampak na 98% cestah so vozniki res skulirani. Naslednjic, ko boste enmu trobil ko prtegnjeni se mal zamislte kaj pocnete. Tud men gre na falus, ko se nekomu na avtocesti nalimam na rit, ko pelje 90km/h. Pa 2x globoko vdihnem in je mim.

Pa tudi scene, da nekdo iz crnuc proti litiji v sentjakobu cez rdeco luc prehiti celo kolono vozil in pri 150km/h leti cez krizisce, se dogajajo samo na juzni zemeljski polobli...

Je bil pa res ne dobr komentar v enem od casopisov par dni nazaj. In sicer da je studija pokazala, da v sloveniji tisti ljudje, ki hocejo dirkat, to tudi pocnejo, ne da bi pomislil na posledice ali se mogoce celo spomnili da je na cesti dejanska omejitev. Torej cisti kaos - tisti ki hoce voziti 250 pac vozi 250, tisti ki misli da je 140 ravno prav vozi 140, tisti ki se mu zdi pa 80 prehitro, vozi pa 70 po avtocesti... ne glede na vse...


Južna zemeljska polobla? Pojdi pogledat v nebo in nam pridi povedat, ko najdeš Južni križ.
Očitno nisi niti slučajno prebral komentarjev nobenega od nas in si kar na pamet pričel z izjavljanjem bedarij, brez kakršnekoli podlage.


Jz se pa celo delno strinjam z njemu. Pri nas vsaj 50% ljudi vozi tako kot njim paše brez obzira da omejitve in znake. Če bi mel človek v glavi vse poštimano bi blo to čist vredu. Samo problem 3/4 od te polovice je v tem da pretiravajo v eno ali drugo smer. Recimo 100kmh v naselje ali takoj naslednji 60kmh izven naselja na ravnini.

Najlepše bi bilo ko bi vsi vozili tako kot jim paše brez skrbi o preveliki hitrosti in kaznih. Samo navaditi ljudi da dobo po lastni želji in brez obremenitve vozili z primernimi hitrostmi ne pa da je potrebno kazni pisat in radarje postavlat. In tle je govora o "izobrazbi" in kulturi.

Res zanimivo da Američani kljub vsem svojim debilnostim v prometu delujejo zelo strpno in je večini že samoumevno da se je treba vozit po omejitvah.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Po jul 03, 2006 10:13 pm

cRaZY je napisal/-a:Jest mislm da so radarji nujni, predvsem zaradi takih, ki pisejo da so danasnji golfi narejeni za voznjo 200km/h.

Moj gre 220 :P (po števcu)

Drugače se pa že vseskozi strinjam s TNTjem. Edini 'problem' pri učenju mladine (OŠ, SŠ, vrtec...) je ta, da je to zelo dolgoročen projekt.

Drugače pa: Ena stvar kar bi se morali naši cestarji naučiti delat je dovolj velike rondoje!! Ampak tole je že malo off, tako da spreglejte to ;)
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po jul 03, 2006 10:50 pm

cRaZY je napisal/-a:Dejte se mal umirt pa skulirat. Vsak, ki se je 1x peljal po ameriskih cestah bo potrdil, kako so ljudje tam skulirani. Ok, pustimo razne ghetto scene, ampak na 98% cestah so vozniki res skulirani. Naslednjic, ko boste enmu trobil ko prtegnjeni se mal zamislte kaj pocnete. Tud men gre na falus, ko se nekomu na avtocesti nalimam na rit, ko pelje 90km/h. Pa 2x globoko vdihnem in je mim.


Nikar Amerike z Evropo primerjat, ker tam so čisto drugačne razmere. Avtomobili, ki se tam prodajajo ne potrebujejo tako visokih standardov. Po drugi strani imajo širše ceste, strožje omejitve in lokalnega šerifa za vsakim drevesom oz obcestno reklamo, ki terorizira ljudi pri 60milj/uro na popolnoma ravni pregledni cesti.

Kljub temu pa imajo ogromno mrtvih na leto >40.000 oz. 145 na milion prebivalcev (slovenija za 2004 ima 137 na milijon). Več o tem na http://www.driveandstayalive.com/info%20section/statistics/stats-usa.htm

Zgleda, da ne širše ceste, strožja hitrostna zakonodaja in večja represija ne pripomorejo k zmanjšanju nesreč - verjetno omejevanje hitrost in ameriška "toleranca" (kot pravi Crazy) torej ne pripomoreta k večji varnosti ampak je vzrok nekje drugje.

Za primerjavo z ostalimi državami je tabelca tukaj http://www.driveandstayalive.com/info%20section/statistics/stats-multicountry-percapita-2004.htm

V glavnem v Sloveniji bomo zboljšali varnost, ko bomo promet spravili na AC-je in ne tako kot zdaj ko ga, zaradi visokih cen cestnine, podimo na regionalke in v naselja in predvsem takrat, ko bomo tranzitni promet spravili na vlake. Do takrat se pa lahko Žlendri po trepalnicah mečejo, policaji in radarji lovijo na ne nevarnih mestih pa se varnos ne bo bistveno zvečala. Edino več denarja bodo pokasirali, da jih bo vlada še bolj nesmotrno potrošla :x
 
cRaZY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Ne jul 11, 2004 2:40 am

Napisal/-a cRaZY Po jul 03, 2006 11:15 pm

Govorim samo o toleranci in o nicemer drugem.

Pa taki statistiki manjka se podatek, koliko KM povprecno naredi clovek. Pa tudi ceste NISO sirse kot bi si mislil. Ja, lokalne so, avtoceste pa ne.

Se pa definitivno strinjam z zadnjim odstavkom zadnjega posta.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jul 03, 2006 11:56 pm

Število km je irelavanten podatek. Ti garantiram, da imaš v mestu večjo možnost, da se zaletiš kot na AC. Kje pa hitreje nabiraš km pa vsi vemo...

Praviš, da avtoceste niso širše od naših.
Daj se malo vprašaj, kako potem lahko vozijo njihovi šleperji, ki so trikrat večji od naših (18wheeler ozr. king of the road ozr. road train) po avtocesti, če praviš da ni širša.
Naj te opomnim, da američani vozijo ogromne avtomobile in na tv morda izgleda, da je pas ozek, a kaj ko je avta dejansko 2m v širino.
Šleper pa je še dosti širši.
Po moji oceni se po njihovem enem pasu vozita dva npr. cliota brez problemov.
Samo nihče ne vozi cliota...

http://www.macktrucks.com/default.aspx?pageid=48
Taka zadeva pri nas zasede pas pa pol.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 04, 2006 6:10 am

bass je napisal/-a:Število km je irelavanten podatek. Ti garantiram, da imaš v mestu večjo možnost, da se zaletiš kot na AC. Kje pa hitreje nabiraš km pa vsi vemo...

Praviš, da avtoceste niso širše od naših.
Daj se malo vprašaj, kako potem lahko vozijo njihovi šleperji, ki so trikrat večji od naših (18wheeler ozr. king of the road ozr. road train) po avtocesti, če praviš da ni širša.
Naj te opomnim, da američani vozijo ogromne avtomobile in na tv morda izgleda, da je pas ozek, a kaj ko je avta dejansko 2m v širino.
Šleper pa je še dosti širši.
Po moji oceni se po njihovem enem pasu vozita dva npr. cliota brez problemov.
Samo nihče ne vozi cliota...

http://www.macktrucks.com/default.aspx?pageid=48
Taka zadeva pri nas zasede pas pa pol.


Ta zadeva ni nič širša od našega volvota, poleg tega je za šleparske prikolice tudi neka omejitev in so enako dolge kot pri nas.
Poleg tega si dal link na renaultovo tovarno v ameriki - Mack je v lasti Renaulta že kar kakih 25 let, če ne več.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jul 04, 2006 6:24 pm

V novem Avtofokusu (jul-avg) sem prebral, da so na Danskem dvignili splošno omejitev na avtocestah s 100 na 130 km/h in glej zlomka (Žlendra) - število mrtvih je padlo za četrtino, zato sedaj o podobnem ukrepu razmišljajo tudi na Švedskem in Norveškem. Če zna kdo dansko, naj poskusi poiskat uradne statistike (morda so tudi v angl., kdo bi vedel?), če bi jih še prevedel, bi to bila lepa pomoč PureTNT-ju pri pripravljanju tega zakonskega? predloga. Danke

vir (prva novička):

http://www.avto-fokus.si/novice.htm
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost