Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Napisal/-a BoneS So avg 05, 2006 1:21 pm

esem je napisal/-a:
maki13 je napisal/-a:Kaj tuki ni jasn,tud ce je vozu 10kmh,je ocitno su prehitr.Sej ni fora v omejitvi ampak se je treba prilagajat razmeram.Tud ce pozimi vozis 15 kmh pa se enmu zaletis v rit si kriv pa ceprov je omeitev tam 90kmh,omejitve hitrosti se nanasajo na idealne razmere.Neprilagojena (prevelika) hitrost je vsaka hitrost zarad katere pride do nesrece,tuki ni kej razpravljat.Pa tud ce vozis 5kmh!


Avtoceste se gradi zaradi hitrega in varnega prevoza ljudi - to pomeni hkrati hitro in varno. Za to uslugo tudi plačaš cestnino. V ta namen je na avtocesti in še posebej v tunelih več signalizacije, ki bi morala sproti opozarjati voznike na razne nevarnosti in zastoje. V tej nesreči tega ni bilo in to bo verjetno en glavnih argumentov voznikove obrambe. Tu nosijo vso odgovornost upravljavci ceste. Prilagajanje razmeram na avtocesti je drugačno kot drugje. Po tvoje bi morda moral vozit do Splita s 30-40 km/h, da bi lahko (skoraj) vedno varno ustavil tudi v primeru nenadne nesreče in trenutnega zaustavljanja vozil pred njim. Koliko več nevarnih situacij in nesreč bi bilo šele pri takem - od tebe zapovedanem načinu vožnje! Še enkrat - če na avtocesti (v tunelu) ni signalizacije, ni snega itd, je za vsakega voznika pričakovana normalna vozna hitrost po omejitvah. Tako so vozili tudi vsi pred njim, žal za vse udeležene je imel voznik zakrit pogled s tistim tovornjakom pred njim in dejansko ni mogel (ni bilo možno) rešit situacije. Verjetno zaradi tega spoznanja v šoku tudi ni zaviral. O neprilagojeni hitrosti bi lahko govorili samo v primeru kršenja omejitve ali signalizacije. Žal splet nesrečnih okoliščin, ki jih je vsak dan preveč.
:clapclap
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So avg 05, 2006 1:51 pm

maki13 je napisal/-a:Kaj tuki ni jasn,tud ce je vozu 10kmh,je ocitno su prehitr.Sej ni fora v omejitvi ampak se je treba prilagajat razmeram.Tud ce pozimi vozis 15 kmh pa se enmu zaletis v rit si kriv pa ceprov je omeitev tam 90kmh,omejitve hitrosti se nanasajo na idealne razmere.Neprilagojena (prevelika) hitrost je vsaka hitrost zarad katere pride do nesrece,tuki ni kej razpravljat.Pa tud ce vozis 5kmh!


Ne pametuj, če ti ni všel vožnja z avtom hodi peš. Omejitve so zato, da voziš do teh omejitev in ne samo v idealnih razmerah, ker drugače bi se vsi morali cjaziti 10km/h po vseh naših cestah, ker razmere danes niso nikjer idealne, sploh pa ne sedaj ko je polno turistov na naših cestah.
Old subarus never die, they just get faster!
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 So avg 05, 2006 5:07 pm

Nebivedu,dej pazi kaj pises pa kaj ti mislis,ce mas 5000postov da si car.Od tebe bi pricakoval da se bos mal bolj zavzel za varnost in manjse hitrost.In ja table z omejitvami se nanasajo na idealne razmere!!!In vsi osebki ste se zdej odlocil mene napast ker sem povedu svoje mnenje.Vsi bi prenasal odgovornost na druge pa se neki zgovarjal ,treba se bo mal zresn pa prevzet odgovornost na svoje rame,raznim cestnim podjetjem se j**e ce se ti,al pa jaz,al pa vsi zeletimo.Grem zdej dol se mi ne da kregat dons vi pac vozte kakor vozte,jaz bom pac vozu tko k mislim da je v danem trenutku najboljs...
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 So avg 05, 2006 5:21 pm

Jest nekak podpiram makija, ker sej tu tut ni važno a je pelu 100 al 60, zarad mene nej voz 130, sej je tolk omejitev na avtocesti, sam nej pol ta voznik drži varnostno razdaljo, jebemomater :D Tu zgleda da ni držal varnostne razdalje in to je konec debate. Če je prpelu več al pa man sploh ni pomembn, sam če človek že voz 40 tonski kamion, se od njega pričakuje (vsaj ko izpit naredi), da zna kot prvo prilagodit hitrost in varnostno razdaljo, kot drugo pa mora bit na cesti še bolj previden, kot vozniki osebnih avtomobilov. Torej, tut če je prpelu 100, zgleda ni držal varnostne razdalje, kajti če bi jo, bi bil zmožen vozilo ustaviti, oziroma zapeljati na levi pas, kot sta naredila voznika pred njim.
 
Uporabniški avatar
5ka
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: So apr 29, 2006 5:37 pm
Kraj: planina

Napisal/-a 5ka So avg 05, 2006 5:25 pm

nebivedu je napisal/-a:
maki13 je napisal/-a:Kaj tuki ni jasn,tud ce je vozu 10kmh,je ocitno su prehitr.Sej ni fora v omejitvi ampak se je treba prilagajat razmeram.Tud ce pozimi vozis 15 kmh pa se enmu zaletis v rit si kriv pa ceprov je omeitev tam 90kmh,omejitve hitrosti se nanasajo na idealne razmere.Neprilagojena (prevelika) hitrost je vsaka hitrost zarad katere pride do nesrece,tuki ni kej razpravljat.Pa tud ce vozis 5kmh!


Ne pametuj, če ti ni všel vožnja z avtom hodi peš. Omejitve so zato, da voziš do teh omejitev in ne samo v idealnih razmerah, ker drugače bi se vsi morali cjaziti 10km/h po vseh naših cestah, ker razmere danes niso nikjer idealne, sploh pa ne sedaj ko je polno turistov na naših cestah.


jaz se tukaj strinjam z "maki 13" da je treba vožnjo prilagajat razmeram ki so v poletnem času res katastrofalne in če se zarad neupoštevanja tega napičiš v koga si kriv.strinjam pa se tud s tabo "nebivedu" da če bi se hotl vozt razmeram primerno bi bla slovenija en velk prometn štoflc.treba je narest en kompromis med idealno hitrostjo in med varno vožnjo dodat mal več pazlivosti sploh zarad tujcev ki se ne znajdejo in zarad tega delajo vsesorte traparije in se probat izognt največjim navalom al pa včasih enostavno zavit na kakšno vzporedno in manj prometno cesto.če pa se ti zdi da moraš bit vedno najhitrejši pa pač reskiraš najbl žalostn pa je da zarad tega vedno najebejo DRUGI!!!!!!!!!!!!
ride to live live to ride
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So avg 05, 2006 5:57 pm

Pri tem "pribijanju na križ" šoferja tega tovornjaka, pa zraven še vseh ostalih poklicinih voznikov ... se sprašujem naslednje :

Koliko vas je sploh kdaj sedelo za volanom 40 t tovornjaka, je kdo sploh izkusil zaviranje takšne "zverine" pri 70, 80 in več km/h, pa sploh kdaj poizkušal kakšno izmikanje nesreči, hitro zavijanje, izogibanje ?

Glede na zapisano močno dvomim - dejte se zavedat, da je eno tipkanje pred PC-jem in "nakladanje" na forum, nekaj drugega pa realnost o kateri tako vneto razpravljate

In konec koncev : s "posledicami" nesreče bo voznik živel in jih "nosil" v sebi celo življenje - in te so hujše kot najhujša kazen, ki te lahko doleti "po črki zakona"

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So avg 05, 2006 6:15 pm

maki13 je napisal/-a:In ja table z omejitvami se nanasajo na idealne razmere!!!In vsi osebki ste se zdej odlocil mene napast ker sem povedu svoje mnenje.


Ne napadamo tebe, ampak tvoje argumentacije, ki so milo rečeno piškave. Table s signalizacijo v predorih se NE nanašajo na idealne razmere, ampak na trenutne razmere. (Tudi zato je cestnina.) Če v Ledeniku ni bilo tako, ni krivda nikogar drugega kot upravljalcev ceste! Kaj tu ni jasno? BTW, naslednje dni je voznikova firma na istem mestu delala rekonstrukcijo nesreče (ne da bi koga obvestila !!!), pa tega upravljalci za kamerami sploh niso opazili!

maki13 je napisal/-a:In vsi osebki ste se zdej odlocil mene napast ker sem povedu svoje mnenje.Vsi bi prenasal odgovornost na druge pa se neki zgovarjal ,treba se bo mal zresn pa prevzet odgovornost na svoje rame,raznim cestnim podjetjem se j**e ce se ti,al pa jaz,al pa vsi zeletimo.Grem zdej dol se mi ne da kregat dons vi pac vozte kakor vozte,jaz bom pac vozu tko k mislim da je v danem trenutku najboljs...


Nočem se kregat s tabo, to je konstruktivna debata, namenjena temu, da se razčistijo možni vzroki nesreče, da se le-te ne bi dogajale in ponavljale. Če ti trdiš, da je tudi 10 km/h preveč, sprejmi tudi odgovornost, da bodo taka (čudna?) stališča izzvala odgovore. Bodi vesel, da so argumentirani, ne pa napadi. Vseeno pa lahko odgovoriš, če bi se prometna varnost povečala, če bi vsi vozili 30-40 po avtocesti. Saj oba govoriva o varnosti?

Osebno upam, da bodo upravljalci bogato kaznovani, ker bo potem morda takih napak manj. Šofer bo itak dobil svoje in tudi ostal s štirimi na vesti. Kaj pa upravljalci, koliko od njih je zdaj v šoku, ker dejansko so tudi oni krivi?

Še glede varnostne razdalje, ki jo nekateri omenjajo. Velika verjetnost je, da je tovornjak s cerado tik pred tunelom prehitel vlačilca. Naj bi torej skočil na zavoro za vsakega prehitevajočega, da pridobi nazaj varnostno razdaljo? Voznik vl. je bil torej pozoren na prehitevajoč tovornjak, nato je z močnega sonca zapeljal v temen tunel, kjer mu je tov. pred njim zastiral pogled. Zelo verjeten scenarij? Točno za take primere pa je signalizacija na vhodu v tunel! Kaj takega se je prej ali slej moralo zgoditi in še se bo! Na nas je, da zahtevamo in dosežemo dobro delovanje signalizacije in upravljalcev cest. Če bi bil poslanec, bi takoj postavil poslansko vprašanje o kvaliteti dela naših upravljalcev cest in zahteval neodvisno raziskavo. Me prav zanima, če se bo kdo na ablasti spomnil kaj takega?
Za vse podobne in bodoče žrtve!
RIP
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager So avg 05, 2006 6:16 pm

Sej je vedu kaj vozi ane. Potem bi se moogu tudi obnašat v prometu temu primerno. Pa zdej ni važno a je tle kdo vozu 40 ton za sabo al ne. On jih je in za to je imel izpit, torej bi moral to tudi obvladat. Šok al ne šok. Tip je poklicni šofer. Lohk bi saj malo na žlajf stisnu. Če pa ni sposoben vozit, nej gre pa dilce ublat.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
5ka
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: So apr 29, 2006 5:37 pm
Kraj: planina

Napisal/-a 5ka So avg 05, 2006 6:56 pm

ni važn kaj voziš avto kamjon al pa dostavnik zavedat se morš da se bo treba kdaj tud ustavt
mojster miha če te zanima sem vozu hladilnik in upoštevov njegove vozne lastnosti ki so zarad visozga težišča katastrofalne.če bi šofer tega kamjona upoštevov njegove bi se verjetno čist varno ustavil ali pa se izognil katrastrofi.
dejstvo je da se majo vozniki šleparjev za kralje cest in se tko tud obnašajo ko pa pride do česa pa jokajo kolk so bogi.največkrat ko vidmo prevrnjen al pa razbit kamjon se nakonc izkaže neprimerna hitrost al pa spanje za volanom tko da jih polcaji še premal jebejo z tapografi oz iz lastnih izkušen ih sploh ne znajo prebrat.velik sem na avtocesti LJ - postojna in velikrat se zgodi da maš šlepar pri 110 istočasno na voznem in prehitevalnem pasu, ko pogledaš v kabino si model z roko potpira glavo da mu nov padla na volan. takmu pomaga sam kugla v laseh ker drugač bo tko pokopov kako družino in pol jokov kako breme mora nost.če nisi sposobn bit priseben za volanom ga ne jemli v roke in pusti ljudi naj živijo naprej.
ride to live live to ride
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So avg 05, 2006 8:33 pm

Velika večina tukaj vidi pred kamijonom luknjo in se vrine vanjo brez da bi razmišljali o tem, če se bo tovornjak, ki vozi 3 metre za vami, sploh lahko ustavil, če boste vi na hitro bremzali, ker bo nekdo spredaj stal. IN TO JE TISTA VELIKA NAPAKA KI JO POČENJAJO VOZNIKI IZ DNEVA V DAN.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So avg 05, 2006 9:04 pm

V konkretni nesreči bi morda bila edina možnost, če bi voznik tovornjaka s cerado skočil na zavoro in s tem prisilil k istemu voznika vlačilca ter ga s tem še pripravil na eventualno težavo. Tako bi vlačilec imel več časa in bi tudi potreboval manj reakcijskega časa za odvit. To sem že večkrat naredil, ko sem opazil, kako se mi kakšen avto od zadaj hitro približuje (ne opazi zastoja spredaj), s tem sem ga zbudil/prestrašil in prisilil v hitrejše in močnejše zaviranje, saj drugače sploh ne bi imel možnosti ustavit (in vsaj 2x tistega zadaj in mene rešil nesreče). To je tudi del varne vožnje, o kateri v avtošoli niti slišiš ne. Seveda pa v predoru Ledenik za to skoraj ni bilo časa, prvi voznik je pač mislil na to, kako se bo on rešil iz zagate, ne pa, kaj se dogaja za njim.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 05, 2006 9:27 pm

nebivedu je napisal/-a:Velika večina tukaj vidi pred kamijonom luknjo in se vrine vanjo brez da bi razmišljali o tem, če se bo tovornjak, ki vozi 3 metre za vami, sploh lahko ustavil, če boste vi na hitro bremzali, ker bo nekdo spredaj stal. IN TO JE TISTA VELIKA NAPAKA KI JO POČENJAJO VOZNIKI IZ DNEVA V DAN.
...tip je bil vseeno prehiter ... take sem srečeval po avtocestah Italije ko sem še vozil kamion - pa tudi po dva tahografa so imeli nekateri ugrajena in pisali enega za policijo enega pa za šefa in pol ko si za volanom 12-to uro se zgodi to kar se je tu zgodilo ... da ne povem še kaj več... 90 % voznikov kamionov danes je brez poklica samo izpite imajo in vozijo za privatnika , večinoma se sploh ne zavedajo kaj bo z njimi če jim bo kdaj počila prva guma na tovornjaku 90% jih ne zna uporabljati retarderje marsikateri ima požar ker mu zagori zaradi pregretja Telma ... videl sem na svoje oči kako je tipa z nasprotnega pasu avtoceste zabrisalo čez dva svoja vozna pasa in še čez pregrade z celo kabino na naš torej nasprotni - in to prehitevalni vozni pas ... prikolica - frigo pa je ostala vkleščena med obema ograjama njegovega pasu... v okolici Verone junija leta 2004 ... 100 km/h to je hitrost vseh novejših šleperjev na avtocesti ... 21 - 24 ton robe in traktor 7-8 T prikolica 5 -11 T... torej 40 T tovora in kamiona pa ne zaustaviš kar tako ... mislim da za to rabiš celih 150 metrov ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo Ne avg 06, 2006 2:06 am

ok, se mi ne da brat vseh postov ker jih je mal preveč vglavnem...
mam 23 let, vozim šleper, podobnega kot je tam na posnetku...
lahko samo razložim par dejstev.
tak tovornjak ma prazen cca. 14-17 ton, odvisno od vlačilca in prikolice, ta kiperca pa MAN tga model vlačilec, kot je ta na posnetku ma blizu 17 skupne teže (prazen) in verjemite mi , da iz 100km/h za ga ustavit na 0 je potrebno kakih 100m, če si polhen (40t in več (v drugih državah, npr Italija 46t)) da niti ne govorimo, in ni velike razlike iz omejitve, 80km/h. tako da tudi če bi fant vozil po omejitvi tovornjaka ne bi ustavil. sploh pa je teh 100km/h samo omenjenih v novicah...pomoje je šel standardnih 89km/h po blokadi...

pa nehte ga sra* s tem da majo vsi predelane blokade pa to...večina nima nič predelano, nekatere izjeme so ja, ampak več kot 100 vozi res malo kdo...večina jih vozi do blokade ki znaša 89km/h, kar je 9km/h več kot omejitev, pa če se ti 10ur na dan voziš tko, kot maš po zakonu dovoljenjega za vozit, ti pride na koncu dneva 90km več opravljenih, to pa je že razlika al prideš do doma al ne...
+ to so ljudje ki vozijo vsak dan in v povprečju opravijo 10000km/mesec, tko da kakšen km/h več nevem kaj če škodit, tko da tisti ki bi montirali nevem kake blokade, pa kontrole za hitrost naj se malo pomirijo. take vrste blokad bi raje dal tistim mulcem ki ravno opravijo izpit pa se pol z očetovim avtomobilom spravijo po 200km/h po avtocesti ali 100km/h po naseljih, kar mislim da je 50 in več km/h čez omejitev...sem siguren da so tisti najbolj glasni proti tovornjakarjem na tem forumu počeli ravno to in po možnosti to počnejo še danes.

takih nesreč...nasrečo ne v tunelu jih vidim vsakodnevno en par...pri nas jih ni toliko, ker nimamo takega prometa, ma po italiji kjer sem največ pride do podobnih nesreč zelooo pogosto. npr samo ta teden, 4 kamjoni avstrijske registracije, eni v drugem pri S.Giorgio di Nogaro, naslednji dan, kak kilometer prej na isti cesti 2 kamjona italjanske registracije, 70km naprej, pri Mestrah skištani 3-je kamjoni zaprta avtocesta..itd...

no malo sem zašel...no za to nesrečo mislim da je glaven krivec bla pomankljiva signalizacija...če je pred tunelom ali za tunelom stoječa kolona, mislim da bi morala goret rdeča luč, ta očitno ni, saj so vozila pred in po nesrečo kar prihajala v predor...tko da edini ki si je tu praskal j***a, tko kot so nekateri tu označili početje voznika tovornjaka je bil tisti operater v kontrolni sobi ki ma nadzor nad dogajanjem na avtocesti...
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 Ne avg 06, 2006 8:09 am

B4 Turbo je napisal/-a:ok, se mi ne da brat vseh postov ker jih je mal preveč vglavnem...
mam 23 let, vozim šleper, podobnega kot je tam na posnetku...
lahko samo razložim par dejstev.
tak tovornjak ma prazen cca. 14-17 ton, odvisno od vlačilca in prikolice, ta kiperca pa MAN tga model vlačilec, kot je ta na posnetku ma blizu 17 skupne teže (prazen) in verjemite mi , da iz 100km/h za ga ustavit na 0 je potrebno kakih 100m, če si polhen (40t in več (v drugih državah, npr Italija 46t)) da niti ne govorimo, in ni velike razlike iz omejitve, 80km/h. tako da tudi če bi fant vozil po omejitvi tovornjaka ne bi ustavil. sploh pa je teh 100km/h samo omenjenih v novicah...pomoje je šel standardnih 89km/h po blokadi...

pa nehte ga sra* s tem da majo vsi predelane blokade pa to...večina nima nič predelano, nekatere izjeme so ja, ampak več kot 100 vozi res malo kdo...večina jih vozi do blokade ki znaša 89km/h, kar je 9km/h več kot omejitev, pa če se ti 10ur na dan voziš tko, kot maš po zakonu dovoljenjega za vozit, ti pride na koncu dneva 90km več opravljenih, to pa je že razlika al prideš do doma al ne...
+ to so ljudje ki vozijo vsak dan in v povprečju opravijo 10000km/mesec, tko da kakšen km/h več nevem kaj če škodit, tko da tisti ki bi montirali nevem kake blokade, pa kontrole za hitrost naj se malo pomirijo. take vrste blokad bi raje dal tistim mulcem ki ravno opravijo izpit pa se pol z očetovim avtomobilom spravijo po 200km/h po avtocesti ali 100km/h po naseljih, kar mislim da je 50 in več km/h čez omejitev...sem siguren da so tisti najbolj glasni proti tovornjakarjem na tem forumu počeli ravno to in po možnosti to počnejo še danes.

takih nesreč...nasrečo ne v tunelu jih vidim vsakodnevno en par...pri nas jih ni toliko, ker nimamo takega prometa, ma po italiji kjer sem največ pride do podobnih nesreč zelooo pogosto. npr samo ta teden, 4 kamjoni avstrijske registracije, eni v drugem pri S.Giorgio di Nogaro, naslednji dan, kak kilometer prej na isti cesti 2 kamjona italjanske registracije, 70km naprej, pri Mestrah skištani 3-je kamjoni zaprta avtocesta..itd...

no malo sem zašel...no za to nesrečo mislim da je glaven krivec bla pomankljiva signalizacija...če je pred tunelom ali za tunelom stoječa kolona, mislim da bi morala goret rdeča luč, ta očitno ni, saj so vozila pred in po nesrečo kar prihajala v predor...tko da edini ki si je tu praskal j***a, tko kot so nekateri tu označili početje voznika tovornjaka je bil tisti operater v kontrolni sobi ki ma nadzor nad dogajanjem na avtocesti...


zdaj mi pa nekaj ni jasno. zakaj se ti zdi normalno, da je toliko nesreč po več kamionov(najbrž vlačilcev) v tako kratkem časovnem intervalu. kaj so vzroki? ali vozijo prebilzi ali kaj? namreč lahko povem svoj primer. jaz se vozim vsakodnevno relacija trebnje ljubljana in naprej(največkrat kranj, jesenice, ptuj...).
tisti, ki ste se vozili proti dolenjski, poznate odsek grosuplje-višnja gora, je hrib, ovinki-trasa avtoceste je speljana po prejšnji trasi magistralke. in kaj se tam dogaja tudi vaskodnevno. bom opisal primer iz prejšnjega tedna. v koloni so vozili vlačilci-po tablicah prvi makedonec, drugi bosanec in zadnja dva slovenca. vozili so en drugemu v riti. razdalje med vlačilci ni bilo niti za vespo-brez pretiravanja. in kaj se potem zgodi. oni se vozijo polni v tisti klanec 40-45 km/h in jih začne prehitevati polno naložen kombi. cesta je ovinkasta in če se voziš po omejitvi 100 km/h te taka stvar lahko preseneti ampak jo lahko pričakuješ. seveda ta kombi potrebuje celo večnost da prehiti enega in že takrat naredi kar lepo kolono na prehitevalnem pasu. ampak umaknit se pa ne more, ker tisti trapci v kaminou ne vem kaj mislijo in tako mora žez cel klanec kombi dušo spustit da se lahko končno umakne nazaj na vozni pas.
naprej od trebnjega proti novem mestu ni nič boljše. tudi po magistralki, kjer je omejitev 100 km/h, večina kamionđij vozi drug drugemu v riti. kaj s tem pridobijo? šparajo na nafti v zavetrju, ali kaj? in to so navadno kamioni istega prevoznika. že čista fizika ti govori, da če imata kamiona enako pot in če štartata recimo tri minute narazen in vozita približno enakomerno(po omejitvah) bosta prišla na cilj tri minute narazen. vmes bo pa ogromno prostora za druge. in zakaj si potem vozijo konstantno v riti :shock: ?
 
Uporabniški avatar
5ka
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: So apr 29, 2006 5:37 pm
Kraj: planina

Napisal/-a 5ka Ne avg 06, 2006 9:05 am

iz debat je to šparanje nafte zarad zaveterja. sam kolk pršparaš če pr tem sesuješ kamjon al pa še kaj hujšga????
ride to live live to ride
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 06, 2006 10:45 am

B4 Turbo je napisal/-a:ok, se mi ne da brat vseh postov ker jih je mal preveč vglavnem...
mam 23 let, vozim šleper, podobnega kot je tam na posnetku...
lahko samo razložim par dejstev.
tak tovornjak ma prazen cca. 14-17 ton, odvisno od vlačilca in prikolice, ta kiperca pa MAN tga model vlačilec, kot je ta na posnetku ma blizu 17 skupne teže (prazen) in verjemite mi , da iz 100km/h za ga ustavit na 0 je potrebno kakih 100m, če si polhen (40t in več (v drugih državah, npr Italija 46t)) da niti ne govorimo, in ni velike razlike iz omejitve, 80km/h. tako da tudi če bi fant vozil po omejitvi tovornjaka ne bi ustavil. sploh pa je teh 100km/h samo omenjenih v novicah...pomoje je šel standardnih 89km/h po blokadi...

pa nehte ga sra* s tem da majo vsi predelane blokade pa to...večina nima nič predelano, nekatere izjeme so ja, ampak več kot 100 vozi res malo kdo...večina jih vozi do blokade ki znaša 89km/h, kar je 9km/h več kot omejitev, pa če se ti 10ur na dan voziš tko, kot maš po zakonu dovoljenjega za vozit, ti pride na koncu dneva 90km več opravljenih, to pa je že razlika al prideš do doma al ne...
+ to so ljudje ki vozijo vsak dan in v povprečju opravijo 10000km/mesec, tko da kakšen km/h več nevem kaj če škodit, tko da tisti ki bi montirali nevem kake blokade, pa kontrole za hitrost naj se malo pomirijo. take vrste blokad bi raje dal tistim mulcem ki ravno opravijo izpit pa se pol z očetovim avtomobilom spravijo po 200km/h po avtocesti ali 100km/h po naseljih, kar mislim da je 50 in več km/h čez omejitev...sem siguren da so tisti najbolj glasni proti tovornjakarjem na tem forumu počeli ravno to in po možnosti to počnejo še danes.

takih nesreč...nasrečo ne v tunelu jih vidim vsakodnevno en par...pri nas jih ni toliko, ker nimamo takega prometa, ma po italiji kjer sem največ pride do podobnih nesreč zelooo pogosto. npr samo ta teden, 4 kamjoni avstrijske registracije, eni v drugem pri S.Giorgio di Nogaro, naslednji dan, kak kilometer prej na isti cesti 2 kamjona italjanske registracije, 70km naprej, pri Mestrah skištani 3-je kamjoni zaprta avtocesta..itd...

no malo sem zašel...no za to nesrečo mislim da je glaven krivec bla pomankljiva signalizacija...če je pred tunelom ali za tunelom stoječa kolona, mislim da bi morala goret rdeča luč, ta očitno ni, saj so vozila pred in po nesrečo kar prihajala v predor...tko da edini ki si je tu praskal j***a, tko kot so nekateri tu označili početje voznika tovornjaka je bil tisti operater v kontrolni sobi ki ma nadzor nad dogajanjem na avtocesti...
...98 ne 89 ... imam izkušnje če ni klanca so vsi vozili toliko - kar se tiče pa tistega o 10000 km/mesec tu v Kopru ne poznam prevoznika ki bi dobil kaj več kot za svoj sendvič z takim delom - fantje imajo okrog 18 - 22000 / mesec v mednarodnem prometu ... zato pa jaz ne vozim več :P :P :P poznam primer enega bisera ki je imel tako predelan kamion da ko je vozil mu je en skriti tahograf pisal da počiva tip pa - Pametno Polde je vozil čez 100 Km/h menda 105 in seveda ga je ustavila patrulja, ker se jim je seveda zdel prehiter - ugotovitev ? Od takrat vse Rumene Šleperje KP registracije po Španiji redno ustavljajo ;) in iščejo inštalacije ... pa tudi stare tahografe so imeli nekateri ki so bili predelani tako, da so pisali 5 km manj pa ostale dodatke ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
mihec3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So maj 27, 2006 6:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihec3 Ne avg 06, 2006 12:32 pm

no malo sem zašel...no za to nesrečo mislim da je glaven krivec bla pomankljiva signalizacija...če je pred tunelom ali za tunelom stoječa kolona, mislim da bi morala goret rdeča luč, ta očitno ni, saj so vozila pred in po nesrečo kar prihajala v predor...tko da edini ki si je tu praskal j***a, tko kot so nekateri tu označili početje voznika tovornjaka je bil tisti operater v kontrolni sobi ki ma nadzor nad dogajanjem na avtocesti...[/quote]

Mogoče si je pa voznik praskal j***a in si pripravljal malico?

Drugače pa: zanima me, realno koliko voznikov opazi kakšna luč gori na semaforju pred tunelom. Glede na to, da marsikdo ne vidi table ki opozarja na radar in je veliko večja kot semafor bi rekel da malo.

Lp
 
mihec3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So maj 27, 2006 6:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihec3 Ne avg 06, 2006 12:46 pm

No pa še malo "političke nastave"
... Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja).
Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati:
– da lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi;
– da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.
Ne glede na prvi odstavek tega člena se, ob dobrih prometnih razmerah, kadar se oblikuje kolona, ki vozi z zmanjšano hitrostjo, varnostna razdalja lahko zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi (minimalna varnostna razdalja).

Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
;) , to je to

Lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 06, 2006 12:51 pm

... Posnetek te nesreče v tunelu ... http://www.metacafe.com/watch/197902/truck_crash/
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Ne avg 06, 2006 1:36 pm

Mad je napisal/-a:... Posnetek te nesreče v tunelu ... http://www.metacafe.com/watch/197902/truck_crash/


Malo si pozen s posnetkom..sam ene 6 strani :)
Dogodek na AC Split-ZG danes...Dela na cesti, promet po enem pasu...Avtobus mimo mene (vozil sem v strnjeni koloni) prehiteva kot da je za volanom pilot s kakim Murcielagotom...model prehiti ene 5-6 avtov dok sam reko keks in se vrine nazaj v kolono, kjer spet vozi tolko kot gremo ostali.
Skor si ne upam pomislt kaj bi blo če bi nasprot priletu kak osebek.
Čudm se da ni več nesreč, ker tovornjakarji iz eksotičnih republik niso dost boljši, oz. se vsaj na moji poti niso preveč izkazal.
Nasleden let grem v Dubrovnik raj z letalom...
Dodge Stealth Twinturbo AWD
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov