
S hupanjem:
1. izkazujejo svojo nestrpnost in živčnost
2. delajo živčne druge
3. po nepotrebnem delajo zgago
esem je napisal/-a:Hupanje je kdaj koristno in potrebno zaradi opozarjanja, večkrat pa tudi vzgojno. Sicer hupam le ob ponavljajočih/trajajočih napakah. Žal očitno nekateri sploh ne vedo, da kaj delajo narobe ali pa se jim je*e za druge. Kot da so sami na cesti (in na svetu). Ego zna bit težek, če je velik.
Petersilj je napisal/-a:Primer: Stojim pred semaforom. Pred mano je še vsaj 10 stoječih avtomobilov. Živčni voznik/voznica ( s čikom v roki) pa začne hupat kot norc. Kaj je tu vzgojnega? Koga opozarja na kaj?
GiGi1985 je napisal/-a:Pozdrav!
Da še jaz povem svoje;
1.Splošno je znano, da večinoma nasanka mladina do 25. leta, se ve, prevelika potreba po adrenalinu. Zakaj ne uredijo zakon podobno kot pri motorjih, po razredih (125, 350 in neomejeno kubikov) ?! Voznik začetnik lahko vozi največ avto do 1200 ccm, po 2,3 letih do 2000 ccm, potem naslednjih 2 letih pa neomejeno! Nobeden me ne more prepričat, da je 18 letnik(ca) sposobn/a vozit avto z 150 KM z zadnjim pogonom!![]()
2.Razlika pri registraciji 60KM in 130KM je cca 50 jurjev! Naj 60 KM razred spustijo za 20 tisoč, 130 KM pa za 20 gor, potem bodo vsaj mulci, ki si kupujejo 20 let stare jajce z veliko konji mal težje nabral tisto razliko!
3. Mogoče bi bilo dobro razmisliti tudi o poučevanju (kaznovati se tak ne da) ljudi, da ko se prižge zelena luč, je treba SPELJAT, ne takrat šele odložit telefon, prestavit v prvo in spustit ročno!!![]()
4. Pri začetku opravljanja izpitov,obvezno 1 tedensko celodnevno pomoč ljudem poškodovanim v prometnih nesrečah!! OBVEZNO! Ko vidiš, kaj vse se ti lahko pripeti in kako srečen si lahko, da si "lahko sam obrišeš svojo rit", se tudi mišljenje popolnoma spremeni!
k.b.n. je napisal/-a:
1. in 2.:Mogoče bi to vse malo pomagalo. Vendar pa, če ne znaš voziti po ˝pameti˝ ali pa si samo objesten, lahko tudi z avtom ki ima motor z manj kot 60 km delaš neumnosti in ogrožas sebe, še bolj pa druge udeležence v prometu. Tu gre recimo za neuporabo smernikov, nepravilno menjavo voznih pasov, prehitevanje, preganjanje skozi ovinke, ipd. Slabotni avtomobili so lahko v določenih primerih še bolj ali enako o nevarni kot močnejši. Tudi v resnici takšni primeri niso redki.
3.: pred dvema letoma so tako učili v avtošoli.
4.: nekateri pač nič ne pomaga in se ne streznijo, dokler ne občutijo na lastni koži. Večini bi dalo razmislek za par dni, nato pa utonilo v pozabo, kakor vse druge lekcije.
V vsakem primeru je vse od v rokah posameznika. In dokler se vsak sam ne zave, kaj lahko pozroči na cesti se kljub različnim ukrepom ne bo nič spremenilo. Največ bi lahko pripomogla dobra vzgoja s strani staršev že od malega. Ko ti nekdo, ko si starejši, ˝soli pamet˝ še raje delaš po svoje.
GiGi1985 je napisal/-a:k.b.n. je napisal/-a:
1. in 2.:Mogoče bi to vse malo pomagalo. Vendar pa, če ne znaš voziti po ˝pameti˝ ali pa si samo objesten, lahko tudi z avtom ki ima motor z manj kot 60 km delaš neumnosti in ogrožas sebe, še bolj pa druge udeležence v prometu. Tu gre recimo za neuporabo smernikov, nepravilno menjavo voznih pasov, prehitevanje, preganjanje skozi ovinke, ipd. Slabotni avtomobili so lahko v določenih primerih še bolj ali enako o nevarni kot močnejši. Tudi v resnici takšni primeri niso redki.
3.: pred dvema letoma so tako učili v avtošoli.
4.: nekateri pač nič ne pomaga in se ne streznijo, dokler ne občutijo na lastni koži. Večini bi dalo razmislek za par dni, nato pa utonilo v pozabo, kakor vse druge lekcije.
V vsakem primeru je vse od v rokah posameznika. In dokler se vsak sam ne zave, kaj lahko pozroči na cesti se kljub različnim ukrepom ne bo nič spremenilo. Največ bi lahko pripomogla dobra vzgoja s strani staršev že od malega. Ko ti nekdo, ko si starejši, ˝soli pamet˝ še raje delaš po svoje.
Res je, da se da tudi z "samo" 60 KM divjati in početi bedarije po cesti, ampak sam veš da imajo začetniki težave že z osnovnimi stvarmi, ne pa da jim dajo v roke še 150 KM! Gas do podna zna porinat vsak, ampak ko je treba hitro odreagirat, tisto pa je potem druga zgodba. Slabotni avti imajo slabše pospeške, težje je razviti višjo hitrost in zato se crashi ponavadi končajo samo z zvito pločevino, 150 KM pa ni težko spravit v hitrost +100 kmh in zato so tudi posledice večinoma hujše!To je samo moje mnenje, in iz tega bi jaz osebno najprej lotil. Ker z kaznovanjem ne bomo prišli nikamor. Sploh pa so ti policisti postal ene figure k jih nihče več ne jemlje resno!
Se pa strinjam glede vzgoje s strani staršev, tu bi bilo treba mal popravit stvari, ampak se pojavi vprašanje; kdo in kako se bo lotil tega? Nekdo ki kupi sinu za opravljen izpit avto z veliko konjev, zame ni glih 1A starš!
Ne me narobe razumet, nisem počasen voznik, obožujem adrenalin in hitro vožnjo, ampak na pravem mestu pod pravimi pogoji! Brezglavo norenje po mestu, vožnja čez rdečo, živčno "gazenje" starejših na zebri....to je tisto, kar bi se moglo strogo kaznovat!
Ampak dokler bodo vodilni imeli v mislih samo polnenje proračuna, se še dolgo ne bo nič spremenilo![]()
LP
Volvo5er je napisal/-a:GiGi1985 je napisal/-a:k.b.n. je napisal/-a:
1. in 2.:Mogoče bi to vse malo pomagalo. Vendar pa, če ne znaš voziti po ˝pameti˝ ali pa si samo objesten, lahko tudi z avtom ki ima motor z manj kot 60 km delaš neumnosti in ogrožas sebe, še bolj pa druge udeležence v prometu. Tu gre recimo za neuporabo smernikov, nepravilno menjavo voznih pasov, prehitevanje, preganjanje skozi ovinke, ipd. Slabotni avtomobili so lahko v določenih primerih še bolj ali enako o nevarni kot močnejši. Tudi v resnici takšni primeri niso redki.
3.: pred dvema letoma so tako učili v avtošoli.
4.: nekateri pač nič ne pomaga in se ne streznijo, dokler ne občutijo na lastni koži. Večini bi dalo razmislek za par dni, nato pa utonilo v pozabo, kakor vse druge lekcije.
V vsakem primeru je vse od v rokah posameznika. In dokler se vsak sam ne zave, kaj lahko pozroči na cesti se kljub različnim ukrepom ne bo nič spremenilo. Največ bi lahko pripomogla dobra vzgoja s strani staršev že od malega. Ko ti nekdo, ko si starejši, ˝soli pamet˝ še raje delaš po svoje.
Res je, da se da tudi z "samo" 60 KM divjati in početi bedarije po cesti, ampak sam veš da imajo začetniki težave že z osnovnimi stvarmi, ne pa da jim dajo v roke še 150 KM! Gas do podna zna porinat vsak, ampak ko je treba hitro odreagirat, tisto pa je potem druga zgodba. Slabotni avti imajo slabše pospeške, težje je razviti višjo hitrost in zato se crashi ponavadi končajo samo z zvito pločevino, 150 KM pa ni težko spravit v hitrost +100 kmh in zato so tudi posledice večinoma hujše!To je samo moje mnenje, in iz tega bi jaz osebno najprej lotil. Ker z kaznovanjem ne bomo prišli nikamor. Sploh pa so ti policisti postal ene figure k jih nihče več ne jemlje resno!
Se pa strinjam glede vzgoje s strani staršev, tu bi bilo treba mal popravit stvari, ampak se pojavi vprašanje; kdo in kako se bo lotil tega? Nekdo ki kupi sinu za opravljen izpit avto z veliko konjev, zame ni glih 1A starš!
Ne me narobe razumet, nisem počasen voznik, obožujem adrenalin in hitro vožnjo, ampak na pravem mestu pod pravimi pogoji! Brezglavo norenje po mestu, vožnja čez rdečo, živčno "gazenje" starejših na zebri....to je tisto, kar bi se moglo strogo kaznovat!
Ampak dokler bodo vodilni imeli v mislih samo polnenje proračuna, se še dolgo ne bo nič spremenilo![]()
LP
Poglej, norec za volanom si lahko, če voziš avto ki ima 60 ali pa 500 konj (v obeh primerih se da voziti veliko prek omejitev)
Z močnejšim avtom se da voziti bistveno varnejše kot pa z avtom, ki je polpremičnina (seveda pa se je pri močnejšem avtu bistveno bolj pomembno, da se zavedaš, kje so meje).
sonček je napisal/-a:Pripomba: s 60 km avtom boš kvečjem prekoraču omejitev za 20km/h ker itak nikmor ne gre pa traja cela večnost.
GiGi1985 je napisal/-a:Pozdrav!
Da še jaz povem svoje;
1.Splošno je znano, da večinoma nasanka mladina do 25. leta, se ve, prevelika potreba po adrenalinu. Zakaj ne uredijo zakon podobno kot pri motorjih, po razredih (125, 350 in neomejeno kubikov) ?! Voznik začetnik lahko vozi največ avto do 1200 ccm, po 2,3 letih do 2000 ccm, potem naslednjih 2 letih pa neomejeno! Nobeden me ne more prepričat, da je 18 letnik(ca) sposobn/a vozit avto z 150 KM z zadnjim pogonom!![]()
2.Razlika pri registraciji 60KM in 130KM je cca 50 jurjev! Naj 60 KM razred spustijo za 20 tisoč, 130 KM pa za 20 gor, potem bodo vsaj mulci, ki si kupujejo 20 let stare jajce z veliko konji mal težje nabral tisto razliko!
3. Mogoče bi bilo dobro razmisliti tudi o poučevanju (kaznovati se tak ne da) ljudi, da ko se prižge zelena luč, je treba SPELJAT, ne takrat šele odložit telefon, prestavit v prvo in spustit ročno!!![]()
4. Pri začetku opravljanja izpitov,obvezno 1 tedensko celodnevno pomoč ljudem poškodovanim v prometnih nesrečah!! OBVEZNO! Ko vidiš, kaj vse se ti lahko pripeti in kako srečen si lahko, da si "lahko sam obrišeš svojo rit", se tudi mišljenje popolnoma spremeni!
5. Aja pa še to....prav jezi me to vsesplošno označevanje vzrokov nesreč! V 80% je za nesrečo kriva neprilagojena hitrost!?Sam policajem se ne da zabavat z iskanjem pravih vzrokov(ali jih ne vidijo?!) in je najbolj enostavno napisat N.H.!
Samo za primer: Ženska se je zvečer v temi peljala po cesti po omejitvah, in je podrla pešča, ki je hodil po sredini voznega pasu(!!!) in bil seveda močno alkoholiziran! Vzrok nesreče? Neprilagojena hitrost!!!To je za mene absurd!
6. Glede 0,00 promila se žal ne morem popolnoma strinjam, kot je nekdo zgoraj predlagal. Sam sem nasprotnih alkohola in ne maram pijancev na cesti, ampak da pa zdj prav nikol ne bi smel spiti dobesedno(!!) enega Ice-ja al pa Smile-ja, se mi pa tut zdi pretirano. Ampak tistim z 1,0 promila alkota v krvi ali celo več, bi jim pa z veseljem odvzel izpite in ga tudi nikoli več nebi mogli iti delat!! Za pjačo zapravit 20,30 tisočakov ni težko, za taksi dat tisočaka al pa dva, je pa pretežko?
No, to je mišljenje z moje strani, po pameti in srečno vožnjo!
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov