Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne jan 07, 2007 9:05 pm

nejko87:
se strinjam. največji navor in pa moč, sta pa itq samo marketinški trik, s katerim proizvajalci več zaslužijo. medtem ko nihče ne vem, da ko vozi po cesti 60km/h ne uporablja niti 20% moči in pa navora(seveda odvisno od izbrane prestave v kateri vozi), oz. da plačuje registracijo za moč ki jo uporabi morda parkrat na let :evil: poleg tega je dejanskega navora na gumah morda kvečjemu 35-40%.


off: sm že enkrat uprašu, pa še enkrat. a mogoče kdo ve, če majo avtohiše še vedno tega tfsi-ja za sprobat, ker sm na avto.netu gledu, pa jih večina že prodajajo (vsaj kar se testnih tiče). upam da ga še ujamem :pray:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jan 07, 2007 9:15 pm

@LudiLimun
off: 170 konjski 1.4 je TSI, tfsi je 2.0 200km. Verjetno si mislil prvega(?). ;)
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne jan 07, 2007 9:18 pm

u bistvu mam namen sprobat obadva :twisted: , je pa res da sem spraševal po tsi-ju ;)

PS: a majo use avtohiše enak čas sposoje avta?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jan 07, 2007 9:52 pm

prasaj u kr pr vrtacu tm bi ga znal se met.je pa vazn tut s ke si.naus pou slo prevozu zarad ene testne voznje
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne jan 07, 2007 10:07 pm

sm iz lublane, tko da ja, bi blo fajn kje kle bliz met. pa sej vrtač je iz lublane, se motim?
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Ne jan 07, 2007 10:08 pm

stražišče
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
aniscar
Novinec
 
Prispevkov: 488
Pridružen: So dec 03, 2005 3:38 pm

Napisal/-a aniscar Ne jan 07, 2007 10:09 pm

LudiLimun je napisal/-a:sm iz lublane, tko da ja, bi blo fajn kje kle bliz met. pa sej vrtač je iz lublane, se motim?

blizu...kranj ;)
Slika
I piss on diesel!
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Ne jan 07, 2007 11:13 pm

Malo offtopica:
1. Ali teža res igra tako pomembno vlogo pri pospeških ?
Lastim si 5GTT in ima nazivni pospešek od 0 - 100 (7.3 s to je :D), manjši od večine avtov ki jih je objavil Slide. Razen od 306 konjskih BMWjev. Končne so seveda druga pesem (skromnih 200, pa še to ne najbolj), pravtako me verjetno nesejo od 140 naprej.

2. Glede prestavnega razmerja. V drugi mi avto leti okoli 110 km/h, pri nekaj več kot 6000 obratov (avto do te meje konstantno pospešuje), tretja gre do okrog 140, četrta do 160,170 (tu nisem najbolj ziher), peta pač do konca (malo manj kot 200 km/h pri okoli 5700 obratov).
Kratko ali dolgo razmerje ?

Se opravičujem za off, ampak ne splača se odpirat druge teme za take malenkosti. :P
LP, Žiga.
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne jan 07, 2007 11:49 pm

ŽVal je napisal/-a:Malo offtopica:
1. Ali teža res igra tako pomembno vlogo pri pospeških ?
Lastim si 5GTT in ima nazivni pospešek od 0 - 100 (7.3 s to je :D), manjši od večine avtov ki jih je objavil Slide. Razen od 306 konjskih BMWjev. Končne so seveda druga pesem (skromnih 200, pa še to ne najbolj), pravtako me verjetno nesejo od 140 naprej.

2. Glede prestavnega razmerja. V drugi mi avto leti okoli 110 km/h, pri nekaj več kot 6000 obratov (avto do te meje konstantno pospešuje), tretja gre do okrog 140, četrta do 160,170 (tu nisem najbolj ziher), peta pač do konca (malo manj kot 200 km/h pri okoli 5700 obratov).
Kratko ali dolgo razmerje ?

Se opravičujem za off, ampak ne splača se odpirat druge teme za take malenkosti. :P
LP, Žiga.


Peto prestavo mas nastavljeno priblizno na maksimalno moc(koncno hitrost dosezes pri priblizno najvecji moci).
Druga se mi zdi malce dolga(nekaj cez 6000 rpm je nenatancen podatek), 3 & 4 so vmes. Precej priblizane.
Dobro bi blo, ce bi dobil prestavna razmerja in diferencial, bi vedli natancno izracunat.
Jaz rad racunam prestavna razmerja...

lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Po jan 08, 2007 8:46 pm

Top gear ratio 0.76
Final drive ratio 3.73

To je največ kar sem našel.
http://www.carfolio.com/specifications/ ... 44&Renault
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jan 08, 2007 10:10 pm

ŽVal je napisal/-a:Top gear ratio 0.76
Final drive ratio 3.73

To je največ kar sem našel.
http://www.carfolio.com/specifications/ ... 44&Renault


Za starejse avte je tezje dobit podatke na netu.. Zdaj potrebujes se obseg koles. 195/55/13 .. recimo tle http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Rezultat je 1711.2 mm(circumference). Zdaj pa je treba te podatke skupaj spravit:
1711.2 / 3.77 / 0.76 * 60 = 35.8 km/h pri 1000 rpm. Po eni strani je to precej, po drugi pa niti ne, ker se tvoj motor ne vrti veliko(najvecja moc pri 5750).
Pri 5750 rpm, kamor imas najvecjo moc, gre 205.8 km/h. Koncno hitrost pa mislim da imas malce manj, tako da bi rekel jaz, da je to malce dolga brzina.

Lepo racunanje a?
:)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Po jan 08, 2007 10:24 pm

Blinder je napisal/-a:Za starejse avte je tezje dobit podatke na netu.. Zdaj potrebujes se obseg koles. 195/55/13 .. recimo tle http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Rezultat je 1711.2 mm(circumference). Zdaj pa je treba te podatke skupaj spravit:
1711.2 / 3.77 / 0.76 * 60 = 35.8 km/h pri 1000 rpm. Po eni strani je to precej, po drugi pa niti ne, ker se tvoj motor ne vrti veliko(najvecja moc pri 5750).
Pri 5750 rpm, kamor imas najvecjo moc, gre 205.8 km/h. Koncno hitrost pa mislim da imas malce manj, tako da bi rekel jaz, da je to malce dolga brzina.

Lepo racunanje a?
:)

Zdaj pa še razloži :D.
Ja, pa kako je lahko največja moč na 5750 obratih, če pa avto začne pojemat šele krepko čez 6000 (okoli 6500). Do takrat pa avto pospešuje. Brezkompromisno in konstantno. Če le ne pride kaj v napoto ;)
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jan 08, 2007 10:32 pm

Nasel sem se en zanimiv podatek na unem linku:
Drag coefficient 0.350 - koef. zracnega upora
Frontal Area 1.55 m2 - prednja povrsina

Zdaj lahko izracunas silo zracnega upora:

Cx = 0.35
S = 1.55 m^2
F = sila zracnega upora
R = gostota zraka, 1.3 kg/m^3
v = hitrost izrazena v m/s

F = (Cx * S * R * v^2) / 2

Sila * razdalja = energija
energija / cas = moc
Izracunas lahko kolko moci potrebuje za premagovanje zracnega upora pri doloceni hitrosti..

os: naj me kdo popravi, ce sem slucajno kaj pozabil
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jan 08, 2007 10:43 pm

ŽVal je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:Za starejse avte je tezje dobit podatke na netu.. Zdaj potrebujes se obseg koles. 195/55/13 .. recimo tle http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Rezultat je 1711.2 mm(circumference). Zdaj pa je treba te podatke skupaj spravit:
1711.2 / 3.77 / 0.76 * 60 = 35.8 km/h pri 1000 rpm. Po eni strani je to precej, po drugi pa niti ne, ker se tvoj motor ne vrti veliko(najvecja moc pri 5750).
Pri 5750 rpm, kamor imas najvecjo moc, gre 205.8 km/h. Koncno hitrost pa mislim da imas malce manj, tako da bi rekel jaz, da je to malce dolga brzina.

Lepo racunanje a?
:)

Zdaj pa še razloži :D.
Ja, pa kako je lahko največja moč na 5750 obratih, če pa avto začne pojemat šele krepko čez 6000 (okoli 6500). Do takrat pa avto pospešuje. Brezkompromisno in konstantno. Če le ne pride kaj v napoto ;)


Hehe, ce ti moram to razlagat, kaj sele bos rekel o mojem naslednjem postu :D

Tista formula je pac taka kot je. Da je pravilna lahko preveris tudi tako, da pogledas, kaj se zgodi z rezultatom, ce spremenis kak podatek oz. ce je rezultat smiselen. Npr. ce povecas obseg, se hitrost poveca - pravilno.

Glede najvecje moci.... tako pise na uni strani, tako sem ze nekje prebral. Ce imas kaj predelano, je pol nekaj razlike. Ce imas original, pa je to to ;)
Navor je lahko obcutit, in tudi obrate pri njegovi najvecji vrednosti. Z mocjo pa ni tako lahko..


ps: zmanija racunanja :lol:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Po jan 08, 2007 11:21 pm

Se bo treba poglobit v to... :D
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po jan 08, 2007 11:46 pm

...lepo bi bilo če bi naprej tekla debata vsaj približno okrog teme...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To jan 09, 2007 2:02 am

Na progi bencinar leti mim... AR 146ka sta npr zanimiva z res podobno konjazo. 1,4 TS 103KM in 1,9 JTD 105KM. Na progi bo sel bencinar vedno bol, zarad nizjega tezisca, lazjega motorja in predvsem vrtljajev, na dragu dokaj podobno, ceprav bi vrjetno bencinar pomoje zmagu od 10 poskusov, kar se pa tice redne uporabe, kokr npr. v prometu, polnim gepekom, s folkom not, porabe itd. pa je dizl zmagovalec. Potem vplivajo tud zvok, obrati... Seprav kar ti paše to uzams, sm konji so konji in konc koncev gresta zadevi praktično isto, predvsem zaradi same konstrukcije. Dizl bo vedno tezji, ampak ma vec navora in s tem ni na zgubi.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 09, 2007 3:50 am

ŽVal je napisal/-a:...
Ja, pa kako je lahko največja moč na 5750 obratih, če pa avto začne pojemat šele krepko čez 6000 (okoli 6500). Do takrat pa avto pospešuje. Brezkompromisno in konstantno. Če le ne pride kaj v napoto ;)

Največja moč (absolutna uradna največja moč) je npr pri 5750 obratih 100 KM, pri 6000 npr 95 KM (zato to ni uradna največja moč, je pa blizu), pri 6400 npr 90 KM, valjda da še vedno lepo pospešuje. Skor noben avto razen dirkalnih nima največje moči pri najvišjih obratih - pri le-teh je nekaj manjša, pa še vedno dovolj za dobre pospeške, seveda le dokler se ne sesujejo ventili ali dokler še hitrejše vrtenje ne prekine blokada (ki je namenjena točno temu, da prepreči, da pride do sesutja ventilov in možnih poškodb motorja). Ni pa nujno, da s tem , ko ne prestavljaš do blokade, kaj pridobiš, ker ima lahko npr prejšnji hipotetični primer pri npr 5000 obratih več moči kot pri 6500 obratih.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To jan 09, 2007 4:59 am

Ja sam a ni glih fora visokoturaznih motorjev ravno v tem, da ce ga prganjas do blokade, ga tudi z razlogom. Npr. dam moj motor za primer. Blokada je pri 7k rpmjih, najvecja moc pri 6,3k rpm, najvecji navor pri 4,6k rpm. Po moji logiki se do blokade najbol splaca, seveda ne mislm do vklopa blokade, ker potem avto zgubi na pospeskih. Predvsem mi je logicno zaradi tega, ker ce gres tako malo cez najvecje obmocje moci si se zmer na bolsem kakor da bi direkt pri najvecji moci saltu. Zakaj? Zato, ker ko das v visjo predstavo ti pade ravno v obmocje kjer avto se zmer najbol vlece, medtem ce bi pa saltu pr najvisji moci, bi mi padlo v bol svoh obmocje. Ravno naslednja prestava je nekako zlo pomembna. Seveda je odvisno kaksne vrste je motor. Ce se ne vrti rad in ima najvisjo moc dost prej kokr je blokada, potem zgubis veliko ker se avto vrti v vecinoma neuporabnem obmocju. Taki motorji so ponavad 8v, turbo itd. Recmo za turbace vem, da majo doskrat (sploh dizli), najvec moci dosti pred blokado in je v tem obmocju velik padec moci. Al se motm...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jan 09, 2007 7:13 pm

Dejch je napisal/-a:Ja sam a ni glih fora visokoturaznih motorjev ravno v tem, da ce ga prganjas do blokade, ga tudi z razlogom. Npr. dam moj motor za primer. Blokada je pri 7k rpmjih, najvecja moc pri 6,3k rpm, najvecji navor pri 4,6k rpm. Po moji logiki se do blokade najbol splaca, seveda ne mislm do vklopa blokade, ker potem avto zgubi na pospeskih. Predvsem mi je logicno zaradi tega, ker ce gres tako malo cez najvecje obmocje moci si se zmer na bolsem kakor da bi direkt pri najvecji moci saltu. Zakaj? Zato, ker ko das v visjo predstavo ti pade ravno v obmocje kjer avto se zmer najbol vlece, medtem ce bi pa saltu pr najvisji moci, bi mi padlo v bol svoh obmocje. Ravno naslednja prestava je nekako zlo pomembna. Seveda je odvisno kaksne vrste je motor. Ce se ne vrti rad in ima najvisjo moc dost prej kokr je blokada, potem zgubis veliko ker se avto vrti v vecinoma neuporabnem obmocju. Taki motorji so ponavad 8v, turbo itd. Recmo za turbace vem, da majo doskrat (sploh dizli), najvec moci dosti pred blokado in je v tem obmocju velik padec moci. Al se motm...


Tvojo alfico(1.6 120) se kar splaca terat do 7000 rpm. Sem videl podatke o najvecji moci potem, ko so zamenjali zadnji izp. lonec, pa z nekaterimi je imela najvecjo moc malo pred 7000 rpm...
Navada je, da se pri dirkanju drzi motor nad najvecjim navorom(izjema seveda ko se ne pospesuje na polno). Ta najbolj natancni lahko upostevajo se vztrajnost motorja:)

Bo drzalo tudi tisto, da dizlom v splosnem mocno pada moc ko grejo cez maksimum: nekateri ze v 3. prestavi ne dosezejo vec blokade..

lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost