Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Wolfgang Ullrich
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: Če jul 12, 2007 12:22 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a Wolfgang Ullrich Če sep 13, 2007 10:36 am

Nikol držati v prestavi kadar stojiš, kajti sklopka neprestano melje in drgne, skratka se kuri na svoj način, izjemno škodljivo, lahko tudi rečem da je to ena največja napaka , ki te učijo v avtošoli, to pa predvsem zaradi tega, ker tisto ni njihov avto in predvsem zaradi tega, da se ne čaka zaradi počasnosti in mlahavosti kandidatov pred speljevanjem še 15s.
Skratka, drugače obvezno v ler :!: , osebno dam v ler vedno kadar stojim dlje kot 3 sek. !:clapclap , pri avtomatiku kako in kaj pa nebi še vedu, ali je potrebno(dobro) dajati iz D v N. hmm.... ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če sep 13, 2007 1:05 pm

Wolfgang Ullrich je napisal/-a:Nikol držati v prestavi kadar stojiš, kajti sklopka neprestano melje in drgne, skratka se kuri na svoj način, izjemno škodljivo, lahko tudi rečem da je to ena največja napaka , ki te učijo v avtošoli, to pa predvsem zaradi tega, ker tisto ni njihov avto in predvsem zaradi tega, da se ne čaka zaradi počasnosti in mlahavosti kandidatov pred speljevanjem še 15s.
Skratka, drugače obvezno v ler :!: , osebno dam v ler vedno kadar stojim dlje kot 3 sek. !:clapclap , pri avtomatiku kako in kaj pa nebi še vedu, ali je potrebno(dobro) dajati iz D v N. hmm.... ;)


kasne ti strelas clovek.
kva ma sklopka za drgnt ce mas pedalo do konca prtisneno?ni logike sj zato pa je sklopka pa pedalo.to ni nc skodljiv.
avtomatiki pa drgnejo po malem ce stojis na mestu pa mas v D pa se to ne vs cajt po "parih" sekundah nehajo drgnt zato pa ko spustis bremzo das se mau gasa da se premakne.(to za novejse govorim a6,a8 serija 5..)
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Če sep 13, 2007 7:22 pm

V navodilih za uporabo avta z avtomatskim menjalnikom piše, da je pri daljšem postanku (recimo semafor) priporočljivo prestaviti iz D v N, da ne trpi viskozna sklopka. Torej: N!
Pa tudi pri avtu z ročnim menjalnikom dam vedno v prosti tek.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če sep 13, 2007 7:28 pm

Sierrator je napisal/-a:V navodilih za uporabo avta z avtomatskim menjalnikom lepo piše, da je pri daljšem postanku (recimo semafor) potrebno prestaviti iz D v N, da ne trpi viskozna sklopka. Torej: N!
Pa tudi pri avtu z ročnim menjalnikom dam vedno v prosti tek.


ali pa se ena moznost za daljse postanke ...dati v P (vendar ne na naklancini) torej zato da ne trpi
niti pedal za zavoro in zato nekje vidite oz. se vidi kako za sekundo utripne vzvratna
bela luc ker preklopis cez R...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
daks
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po jan 22, 2007 11:15 pm
Kraj: baška grapa

Napisal/-a daks Če sep 13, 2007 8:40 pm

skos u ler in po ljubljani ponavadi še predn se ustavim kar iz druge v ler. in ne žlajf, ročna če je treba.
 
Uporabniški avatar
The Stig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Ne jul 08, 2007 8:54 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a The Stig Če sep 13, 2007 8:44 pm

Ce je v prestavi gre manj goriva :P
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Če sep 13, 2007 9:34 pm

The Stig je napisal/-a:Ce je v prestavi gre manj goriva :P

Kvečjem več :)
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k Če sep 13, 2007 9:39 pm

meni tudi piše v navodilih za uporabo, da pri daljšem postanku naj dam iz D v N.

MacTron če jaz dam iz D v P normalno, ne počasi iz ene v drugo mi ne utripne za vzvtratno. Tudi ko dam v R se mi šele čez 1s prižgejo luči. Verjetno ravno zaradi tega, da ne bi utripala pri menjavanju
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Če sep 13, 2007 9:49 pm

daks je napisal/-a:skos u ler in po ljubljani ponavadi še predn se ustavim kar iz druge v ler. in ne žlajf, ročna če je treba.


čudn d maš še celo rit...

drugače pa mi je škoda ležaja, če traja dalj kot 5sek dam v ler, malo pred zeleno pa v prvo...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če sep 13, 2007 9:54 pm

Nejko87 je napisal/-a:
daks je napisal/-a:skos u ler in po ljubljani ponavadi še predn se ustavim kar iz druge v ler. in ne žlajf, ročna če je treba.


čudn d maš še celo rit...

drugače pa mi je škoda ležaja, če traja dalj kot 5sek dam v ler, malo pred zeleno pa v prvo...


... :tomidelej: zakaj bi ga brez potrebe grel in vzmet od potisne kvaril ?
L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
The Stig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Ne jul 08, 2007 8:54 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a The Stig Če sep 13, 2007 9:58 pm

Pavel, mislim, da so ze ble debate glede tega in se mi zdi, da je splosno znano, da je voznja v prestavi brez gasa (recimo ustavlanje pred rdeco - kolesa poganjajo motor) bolj economic kot pa 50m pred semaforjem v ler dat.. :)
Drugace sam pac spustim gas in se lepo ustavlam..pa ponavad pridem tk da se mi sploh ni treba ustavit..ce pa se ze ustavim pred rdeco pa tut js v ler butnem pa je..
 
Uporabniški avatar
daks
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Po jan 22, 2007 11:15 pm
Kraj: baška grapa

Napisal/-a daks Če sep 13, 2007 10:11 pm

Nejko87 je napisal/-a:
daks je napisal/-a:skos u ler in po ljubljani ponavadi še predn se ustavim kar iz druge v ler. in ne žlajf, ročna če je treba.


"čudn d maš še celo rit..."



redko se zgodi da je kdo blizu za mano :lol:
 
Uporabniški avatar
-=davor=-
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To feb 15, 2005 10:29 am
Kraj: Ptuj - Slovenske Gorice

Napisal/-a -=davor=- Če sep 13, 2007 10:12 pm

ko stojim vedno iz prestav in ročno, nato pa ob rumeni v prestavo in črta pri zeleni.

tako sem se navadil in mi je malo čudno, če stojim in držim na sklopko
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Če sep 13, 2007 10:52 pm

The Stig je napisal/-a:Pavel, mislim, da so ze ble debate glede tega in se mi zdi, da je splosno znano, da je voznja v prestavi brez gasa (recimo ustavlanje pred rdeco - kolesa poganjajo motor) bolj economic kot pa 50m pred semaforjem v ler dat.. :)
Drugace sam pac spustim gas in se lepo ustavlam..pa ponavad pridem tk da se mi sploh ni treba ustavit..ce pa se ze ustavim pred rdeco pa tut js v ler butnem pa je..

Oprosti, sem neki čist narobe razumel. Sem mislil da se nanaše na neke poste pred tvojim. Če se namesto bremzanja ustavljaš z motorjen, je manjša poraba. Imaš prav, seveda ;)
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Pe sep 14, 2007 12:31 am

Ja zdaj čist odvisno od vremena.

Glede tega bremzanja z motorjem pa ne verjamem, da motor porabi manj, če ga imaš pri ustavljanju v prestavi, kot če bi ga vrgel med ustavljanjem v nulo. Po moje že sama elektronika dodaja nekaj malega bencina, da se motor ne matra totalno brez. To kar pa takrat piše na potovalnem, tega pa ne smete upoštevat, ker ko spustiš gas na vsakem avtu piše 0l/100km oz. - 'črtica' (za ta pametnejše).
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 14, 2007 3:08 am

To lahko takoj preveriš, tako da zaviraš v prvi ali drugi z motorjem brez gasa - dokler ti ne zacuka in crkne.
 
Uporabniški avatar
jrk0
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: To okt 21, 2003 4:18 pm
Kraj: Ptuj - Podlehnik - Ljubljana

Napisal/-a jrk0 Pe sep 14, 2007 10:55 am

ma meni se niti ne da da bi sklopko tiscal nonstop, ko stojim. ze od zacetka dajem vedno v ler in ves drug folk tudi opominjam zakaj so tako neumni, da tiscijo sklopko:)
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe sep 14, 2007 11:07 am

Jaz mam tud skoz v leru na semaforih. Najbolj pa me dvigne, ko sem kdaj kakemu pacientu avto posodo, ko je sam mel neko renglo ko ni šlo v 1. brzino razn pri 20kmh iz 2. v 1. da je porino predn je ustavo, pol pa se mi spravi pa na mojem avtu to naredi. Preden dol ustavi, porine v prvo na hard pa pol čaka pri semaforih tak. Da bi te tak fsekal k uhi. :evil:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a daewoo_rugby Pe sep 14, 2007 12:48 pm

mikko je napisal/-a:Jaz dam v N in nogo na bremzo, če ravno naletim na rdečo.
Če je pa malo za počakat, pa kar v 1 in nogo na bremzo.
to lahko komot nardiš, ampak morš met v pravih obratih za to prestavo. Jst to delam zlo pogosto:D in ni nič narobe
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe sep 14, 2007 12:54 pm

RENO911 je napisal/-a:Ja zdaj čist odvisno od vremena.

Glede tega bremzanja z motorjem pa ne verjamem, da motor porabi manj, če ga imaš pri ustavljanju v prestavi, kot če bi ga vrgel med ustavljanjem v nulo. Po moje že sama elektronika dodaja nekaj malega bencina, da se motor ne matra totalno brez. To kar pa takrat piše na potovalnem, tega pa ne smete upoštevat, ker ko spustiš gas na vsakem avtu piše 0l/100km oz. - 'črtica' (za ta pametnejše).


Vsi avtomobili z vbrizgom goriva pri spuščenem plinu do minimalnih obratov povsem zaprejo dovod goriva. So testirali z nadzorom injektorjev in ne po potovalnem rač. Drugače je pri starejših avtomobilih z vplinjači, tam je pa ves čas tudi malo bencina šlo skozi. Vbrizg ga zapre popolnoma dokler ne pride do tako nizkih obratov da se avto ne počuti več dobro...beri: bi crknil
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov