Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar So avg 25, 2007 12:00 am

Verjemite da efektivnost pade pri 38 stopinjah na žarečem asfaltu, če delaš od zore do mraka.

Drugače pa trasa za šentviški predor je bila izbrana pred l. 90 potem so pa bili razni problemi...

Ne primirjat hrvaške avtoceste, ki je grajena na montažni osnovi, kot nekateri stari viadukti pri nas (mislim da viadukt vrhnika, na katerem dostikrat kaj popravljajo- na faksu so nam razložili da je bil narobe zrajen.)

Me zanima v kakšnem stanju bo hrv. avtocesta proti dalmaciji čez 15 let (ko bodo američani ki so jo zgradili in pobirajo cestnino spokali.)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So avg 25, 2007 7:01 am

kolesar je napisal/-a:Ne primirjat hrvaške avtoceste, ki je grajena na montažni osnovi, kot nekateri stari viadukti pri nas (mislim da viadukt vrhnika, na katerem dostikrat kaj popravljajo- na faksu so nam razložili da je bil narobe zrajen.)

Me zanima v kakšnem stanju bo hrv. avtocesta proti dalmaciji čez 15 let (ko bodo američani ki so jo zgradili in pobirajo cestnino spokali.)


Ravno to sem hotel povedati. Vedno potem za primerjavo nekdo navede Hrvaško. Tam je tudi financiranje gradnje drugačno. Kakor vem, so jo v veliki meri financirali Američani, ki imajo sedaj za nadaljnjih ne vem koliko 10 let pravico pobirati cestnino. Vprašanje pa je, kaj bo po preteku te dobe.
Slika
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ So avg 25, 2007 7:30 am

Začaran krog malo drugače...

Preden okrivite nekoga za stanje ceste se najprej vprašajte čigava je cesta. AC in hitre ceste so v domeni DARS-a, magistralke in medkrajevne so od DRSC (Direkcija republike slovenije za ceste). Velika večina cest po naseljih pa je v lasti občine (izvzeto to kar pokriva DRSC). Taka je tudi shema financiranja izgradnje in sanacij obstoječih cest.

Res je pa tudi da vsi varčujejo pri popravilih in popravljajo samo res uničen del ceste. Temu primerno je tud popravilo cestišča, meni je čist jasno da ne more izvajalec del opravit dela v vrednosti 20.000€ za 15.000€... En primer je recimo popravilo 400 meterskega odseka ceste, prideš tja in ugotoviš da je uničen odsek 450m dolg... oni pa plačajo samo 400m popravila. Za dobro sanacijo bi bilo potrebno pofrezat kolesnice na celotnih 400m ceste, plačajo pa samo 200m frezanja cestišča...
In kaj se pol dogaja je zelo odvisno od podjetja ki izvaja dela, eni še dajo nekaj na kvalitto drugi pa še tistih 200m ki je plačanih ne pofrezajo. V tem primeru 400m odseka smo na lastne stroške frezali skoraj 800m kolesnic ker je ta odsek bil popravljen pred 5imi!!! leti.
Še slabše je stanje na cestah v lasti občine, tam pa rečejo da lahko delaš za 30.000€ in ko prideš do teh stroškov pač nehaj delat. Pa se pol čudite kdo je kriv da se sredi naselja neha "lepa" cesta.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So avg 25, 2007 8:02 am

GooDieZ je napisal/-a:Začaran krog malo drugače...

Preden okrivite nekoga za stanje ceste se najprej vprašajte čigava je cesta. AC in hitre ceste so v domeni DARS-a, magistralke in medkrajevne so od DRSC (Direkcija republike slovenije za ceste). Velika večina cest po naseljih pa je v lasti občine (izvzeto to kar pokriva DRSC). Taka je tudi shema financiranja izgradnje in sanacij obstoječih cest.

Res je pa tudi da vsi varčujejo pri popravilih in popravljajo samo res uničen del ceste. Temu primerno je tud popravilo cestišča, meni je čist jasno da ne more izvajalec del opravit dela v vrednosti 20.000€ za 15.000€... En primer je recimo popravilo 400 meterskega odseka ceste, prideš tja in ugotoviš da je uničen odsek 450m dolg... oni pa plačajo samo 400m popravila. Za dobro sanacijo bi bilo potrebno pofrezat kolesnice na celotnih 400m ceste, plačajo pa samo 200m frezanja cestišča...
In kaj se pol dogaja je zelo odvisno od podjetja ki izvaja dela, eni še dajo nekaj na kvalitto drugi pa še tistih 200m ki je plačanih ne pofrezajo. V tem primeru 400m odseka smo na lastne stroške frezali skoraj 800m kolesnic ker je ta odsek bil popravljen pred 5imi!!! leti.
Še slabše je stanje na cestah v lasti občine, tam pa rečejo da lahko delaš za 30.000€ in ko prideš do teh stroškov pač nehaj delat. Pa se pol čudite kdo je kriv da se sredi naselja neha "lepa" cesta.


Za dobro sanacijo najprej potrebuješ: A) Že obstoječo dobro konstrukcijo ceste B) Kakovostne materiale in ne 5. klasni asfalt C) Krivi so tisti kateri od tega nimajo nič (DRŽAVA)

BTW: Medkrajevne ceste so z današnjo vlado prešle v last občin. Se pravi so se J.J. in ostali otresli še enega bremena proračuna, ki ga bodo raje uporabili na 8X8 konfiguhaciji. Da ne boš trosil bučk :lol: . Torej se bodo občine zaradi novega naloženega dela dobesedno utopile v dreku, ki ga meče iz prikolice države, zaradi slabih cest. :lol: Konec koncev, tudi občine ne bodo kaj bolje razpolagale s tem denarjem.
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

Napisal/-a halo007 So avg 25, 2007 11:44 am

GooDieZ je napisal/-a:Začaran krog malo drugače...

Preden okrivite nekoga za stanje ceste se najprej vprašajte čigava je cesta. AC in hitre ceste so v domeni DARS-a, magistralke in medkrajevne so od DRSC (Direkcija republike slovenije za ceste). Velika večina cest po naseljih pa je v lasti občine (izvzeto to kar pokriva DRSC). Taka je tudi shema financiranja izgradnje in sanacij obstoječih cest.

Res je pa tudi da vsi varčujejo pri popravilih in popravljajo samo res uničen del ceste. Temu primerno je tud popravilo cestišča, meni je čist jasno da ne more izvajalec del opravit dela v vrednosti 20.000€ za 15.000€... En primer je recimo popravilo 400 meterskega odseka ceste, prideš tja in ugotoviš da je uničen odsek 450m dolg... oni pa plačajo samo 400m popravila. Za dobro sanacijo bi bilo potrebno pofrezat kolesnice na celotnih 400m ceste, plačajo pa samo 200m frezanja cestišča...
In kaj se pol dogaja je zelo odvisno od podjetja ki izvaja dela, eni še dajo nekaj na kvalitto drugi pa še tistih 200m ki je plačanih ne pofrezajo. V tem primeru 400m odseka smo na lastne stroške frezali skoraj 800m kolesnic ker je ta odsek bil popravljen pred 5imi!!! leti.
Še slabše je stanje na cestah v lasti občine, tam pa rečejo da lahko delaš za 30.000€ in ko prideš do teh stroškov pač nehaj delat. Pa se pol čudite kdo je kriv da se sredi naselja neha "lepa" cesta.


Denarja ni. To se vidi. AMpak še vedno. Če gledaš avtoceste, recimo obvoznico, ki jo večinoma popravlja sct. Sj pofrezajo vedno ves asfalt pa dajo dve novi plasti, ampak še vedno ni v redu. Mogl bi dat desetletno garancijo na to.
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Re: re

Napisal/-a Salieri So avg 25, 2007 12:06 pm

halo007 je napisal/-a:Ni tle problem v delavcih.
Pa vi probite delat 8 al pa ne vem kok ur na dan to kar oni delajo.
Butli. Se vidi, da še noben od vas ni delu.


ne ti meni da nisem delal, ker sem v življenju delal toliko različnih del, da ti sploh jasno ni.... :roll:
Slika
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso So avg 25, 2007 1:08 pm

Nekje sem pred časom bral, da je v 8 urnem delavniku "cestarja" efektivnega dela dejansko cca. 1ura in so s tem na dnu kar se tiče efektivnega dela.Se sploh ne čudim.Sicer pa, če mene nebi nihče kontroliral in bi bil plačan na čas bi počel isto.Đe ste pićke i rakija :P
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

Re: re

Napisal/-a halo007 So avg 25, 2007 1:16 pm

pi je napisal/-a:
halo007 je napisal/-a:Ni tle problem v delavcih.
Pa vi probite delat 8 al pa ne vem kok ur na dan to kar oni delajo.
Butli. Se vidi, da še noben od vas ni delu.


ne ti meni da nisem delal, ker sem v življenju delal toliko različnih del, da ti sploh jasno ni.... :roll:


Oprosti :)
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So avg 25, 2007 2:13 pm

Še nekaj je rak rana cest in to so javna naročila. Saj se izbere najboljši ponudnik ampak po ceni in ne po kvaliteti. Zato se potem zgodi da ceste zida in popravlja podizvajalec s.p. brez izkušenj in zaposlenimi albanci ki delajo za 1,7€ na uro.

Potem pa je še tu dejstvo da so večinoma vsi izvajalci nekvalitetni hkrati pa jih tudi tržno povpraševanje NE sili k konkurenci ki bi temeljila na kvaliteti ampak samo ceni.

PRIMER:
Ravno zadnjič sem imel priliko opazovat gradbišče ker ima moje okno ravno pogled na eno. Treba jim je bilo odstranit betonske podstavke žerjava ki so jih zabetonirali pol leta prej. Podstavka velika cca 1mX5m in od 15-30cm debeline. Kolikor sem ocenil in glede na to da je bilo treba razbiti samo pol podstavka in ga prestavit v kontejner s pomočjo žerjava bi to lahko opravila dva delavca v 2-3urah.
Delo je bilo naloženo trem delavcem ki so delo opravljali CEL delovni dan od 7:00-15:00. Kako je to izgledalo pa sedaj. Eden se je naslanjal na pnevmatsko kladivo druga dva pa bi morala odstranjevat karkoli je pač uspel nalomit. Po slabi uri je delovna vnema zelo padla in videlo se je še samo tistega, ki je nonšalantno slonel na kladivu in pogledoval čez ramo če je kje nadzorni ostalih dveh pa nikjer. Čez kako uro, dve uri šef pride mimo nahruli ona dva ki sta časkala v enem od postavljenih kontejnerjev in ju nažene delat. Ona dva ko prerojena se zakadita proti onemu s kladivom a šef je zginil za vogal še predno sta dosegla svoje delovno mesto in se obrneta za 180 stopinj in nazaj v kontejner...

To je pogled na gradbišče kjer so že 3X prestavili JAVNO OBJAVLJEN ROK dokončanja...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So avg 25, 2007 3:59 pm

Templar je napisal/-a:Še nekaj je rak rana cest in to so javna naročila. Saj se izbere najboljši ponudnik ampak po ceni in ne po kvaliteti. Zato se potem zgodi da ceste zida in popravlja podizvajalec s.p. brez izkušenj in zaposlenimi albanci ki delajo za 1,7€ na uro.

Potem pa je še tu dejstvo da so večinoma vsi izvajalci nekvalitetni hkrati pa jih tudi tržno povpraševanje NE sili k konkurenci ki bi temeljila na kvaliteti ampak samo ceni.

PRIMER:
Ravno zadnjič sem imel priliko opazovat gradbišče ker ima moje okno ravno pogled na eno. Treba jim je bilo odstranit betonske podstavke žerjava ki so jih zabetonirali pol leta prej. Podstavka velika cca 1mX5m in od 15-30cm debeline. Kolikor sem ocenil in glede na to da je bilo treba razbiti samo pol podstavka in ga prestavit v kontejner s pomočjo žerjava bi to lahko opravila dva delavca v 2-3urah.
Delo je bilo naloženo trem delavcem ki so delo opravljali CEL delovni dan od 7:00-15:00. Kako je to izgledalo pa sedaj. Eden se je naslanjal na pnevmatsko kladivo druga dva pa bi morala odstranjevat karkoli je pač uspel nalomit. Po slabi uri je delovna vnema zelo padla in videlo se je še samo tistega, ki je nonšalantno slonel na kladivu in pogledoval čez ramo če je kje nadzorni ostalih dveh pa nikjer. Čez kako uro, dve uri šef pride mimo nahruli ona dva ki sta časkala v enem od postavljenih kontejnerjev in ju nažene delat. Ona dva ko prerojena se zakadita proti onemu s kladivom a šef je zginil za vogal še predno sta dosegla svoje delovno mesto in se obrneta za 180 stopinj in nazaj v kontejner...

To je pogled na gradbišče kjer so že 3X prestavili JAVNO OBJAVLJEN ROK dokončanja...


To pove vse. Tudi prvi del o rak rani zadene problem v bit.
 
HiM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 20, 2007 8:29 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a HiM To avg 28, 2007 8:14 am

Evo danes videl pravo komedijo ko sem se peljal mimo gradbišča. Na novo dokončanem odseku ceste(asvalt na novo pred max 7 dni) so že prvič rezali nov asfalt. V čem je smisel ne vem. Poleg tega je 5 delavcev sedelo na tovornjačku in uživalo, medtem ko na drugem še nedokončanem odseku(700m stran) ni nobenega delavca.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To avg 28, 2007 8:21 pm

Pa še ena "zanimiva" situacija. V Ljubljani na Brdu gradijo tehnološki park in so najprej s težkimi kamioni čisto zrili cesto, ki povezuje c. na Brdo z obvoznico. Potem so to zrito cesto zaprli za par mesecev in ves promet se je moral preusmeriti čez Brdo (ja zjutraj je tam zelo pestro).

Še predno so nazaj odprli cesto so iz taistega gradbišča razširili še gradnjo na samo c. na Brdo in zdaj se mora prebiti ves ta promet izmenično po tisti ubogi cesti. To zgleda čist tako kot, da bi nekdo namensko zajebaval.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr avg 29, 2007 6:44 am

Komentarji tega so povsem nepotrebni - furaš po balkanu, delaš kot na balkanu. Zato pa je ta država gnila, ker smo še vedno na balkanu. Na cestah, na delovnem mestu, za volanom, na sodišču in tako naprej...
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če okt 04, 2007 8:59 am

Evo, še ena "poslastica" SLO cest: http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik//272835/

Uničena podlaga po 2 letih pri 10 letni garanciji?? To so zihr kakšne fore, dal so cenej material na tla, pa denar pobasal. :evil:
LP
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če okt 04, 2007 10:30 am

Itak smo telebajski v sloveniji pa itak folk đebejo od spredaj pa od zadaj... Nič novega. Glavno da so spet nekateri mastno zaslužili.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če okt 04, 2007 10:39 am

Po pravici povedano povsem pričakovano. Sej na vseh novih delih AC in obvoznice potekajo ''vzdrževalna'' dela. Tako ali tako se vsa javna naročila delajo po istem sistemu.... pobrati čim več denarja za čim manjšo kvaliteto, odgovarja pa tako ali tako nihče. Od Vardara, pa do Triglava....... BALKAN! :twisted:
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če okt 04, 2007 11:04 am

eh, da ne govorim, kakšno mamo tuki mi cesto zdj, k je obvoz. Katastrofa od katastrofe! asflatirane je tok, da če se 2 avtomobila srečata, da gre lih za glih pr ogledalih, je pa zato še kr dost makadamskega dela ob tem. Sam problem je, ker so že 2kra nasul tist pesek, pa vsakič večje luknje. Kar me je pa najbolj zmotilo, je pa to, da mal naprej, kjer je pa cesta ornk široka (govorim za Drnovo pri Mengšu) in je bla ob robu taka lunkja, da če bi jo spregledu in not zapelju v luknjo, da bi lahko avto samo še na servis pelju. Sej na srečo so zdj poflikal, sam kaj ko bo to držal kkšn mesec...

Se pa tud strinjam, da so te nove asfaltirane ceste vsakič slabše.
Slika
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Če okt 04, 2007 12:42 pm

v glavnem ceste so za v falus pol pa ko jih popravijo so mogoče en mesec vredu pol pa so že take lukne da brezveze!majbolši primeer gokard steza v mariboru!popravljajo vsakih 2 mesca pa so pol že čez en mesec take lukne da brezveze!
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Če okt 04, 2007 1:13 pm

Energetik81 je napisal/-a:Evo, še ena "poslastica" SLO cest: http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik//272835/

Uničena podlaga po 2 letih pri 10 letni garanciji?? To so zihr kakšne fore, dal so cenej material na tla, pa denar pobasal. :evil:
LP


Pri nas imamo en del ceste katerega so gradili Italjani in so morali dati 6let garancije.
Kljub temu da se na mesec pelje okoli 100k tovornjakov je bila cesta kot nova.
Zdaj po 11 letih so pa naredili obvoz (gradijo avtocesto) in bodo ta del ceste uničli. No obvoz je že po 1 dnevu zgledal kot da je preživel 3 svetovne vojne.

Kar se tiče gradenj v Sloveniji gre nekako takole.

Večje firme imajo v državi upravi svoje ljudi ki delajo punudbe za izgradnjo določenih odsekov (logično da ga naredijo da je najbolj ustrezen njihovi firmi). In je točno določeno kdo bo dobil kateri de za izgradnjo ("javni razpisi" so le metanje peska v oči.).

Denarja se tu not nakrade ohoho in zdaj več ne vejo kako bi vsega oprali. :P
Treba v tujini "delati".
"Če si pri koritu boš naredil vse da bo tako tudi ostalo"

V rokah imajo vse vajeti tako da jim noben nič ne more.

Navadni državljani se lahko še samo j***
Slika
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Če okt 04, 2007 1:22 pm

andrej nisi moral bolše povedat!tak je pa če nevem kaj delamo pa jamramo pa se kregamo!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov