Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Gregamax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 525
Pridružen: Po jun 05, 2006 9:12 pm
Kraj: Metlika

Napisal/-a Gregamax Pe okt 19, 2007 7:37 am

Moje mnenje da mu pri tej hitrosti ne bi pomagalo niti 100 arbagov pa še ležal je na sedežu in pripet z varnostnim pasom tudi najverjetneje ni bil!

Preskusni trki Euro NCAP so ponovno potrdili strokovnost Renaulta


Espace IV 5 zvezdic Najvarnejši avto na trgu (2003)
Vel Satis 5 zvezdic Najvarnejši avto v svojem razredu (2002)
Laguna II 5 zvezdic Prvi avto s 5 zvezdicami v svojem razredu (2003)
Scénic II 5 zvezdic Prvi avto s 5 zvezdicami v svojem razredu (2003)
Mégane II 5 zvezdic Prvi avtomobil s 5 zvezdicami v razredu (2002)
Mégane C-C 5 zvezdic Najvarnejši avto v svojem razredu (2004)
Modus 5 zvezdic Prvi avto s 5 zvezdicami v svojem razredu (2004)
Clio III 5 zvezdic (2005)
Kangoo 4 zvezdice (2003)
Twingo 3 zvezdice (2003)

http://www.avtoin.com/news.php?id=1565

od 10 avtov samo eden s 4 zvezdima in eden s 3 zvezdicami

bravo renault!


Savinjčan!

Bil pri nas primer ko je mlada punca zletela iz ceste z renault scenicom vsa možna oprema in vsi možni arbagi čelno v betonsko ograjo hitrost pa 80 km/h in nato jo odbilo še v drevo pa se tudi ni sprožil niti en samcat airbag!Punca na žalost ni preživela! Bila je usodna poškodba glave in če se bi odprl vsaj en airbag bi bila danes med nami! TOLIKO O VARNOSTI RENAULTA!
Zadnjič spremenil Gregamax, dne Pe okt 19, 2007 7:44 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Pe okt 19, 2007 7:38 am

meni osebno je primerjava avtomobilov po zgolj doseženih zvezdicah na NCAPu brez veze. Potrebno je videti, kje je avto dobil točke in kje izgubil. razliko pet točk lahko hitro dosežemo s kakimi opozorilniki za nepripet varnostni pas za voznika, sopotnika in zadaj, za nalepko za izklop airbaga v primeru otroškega stolčka, za oznake iso fix in podobno.
vse te točke so v primeru trka prazne, nepomembne.

lahko primerjamo dva avta eden z 4 zvezdicami in dobrimi ocenami na samem trku (poškodbami nog, obremenitvami telesa it) vendar brez raznih piskačev, lučk in nalepk in drugega, 5 *, ki ima brezhibne oznake, a žal ima človek po trku stegnenice v trebuhu...

pri veliki hitrosti je pa itak življenje odvisno skoraj samo od sreče.
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Pe okt 19, 2007 7:41 am

DonFilipo je napisal/-a:po moje bi se se clio bolje obnesu.


hahahahahahahahaha

pomoje bi se clio tut bolš obnesu, bi se tik pred trkom vklopil brisalci preko dežnega senzorja in bi brisalci tovrnjak porinili stran...

clio bi se lepo naprej odpeljal, tovrnjak bi pa končal v zašćitni ogradi :woohoo :cry

:cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe okt 19, 2007 7:42 am

Tole prerekanje v tej temi ni pametno.

Sej res, da imamo vsi svoje znamke, samo tako stvar pa res ne gre izkoriščati zato, da bi lahko svojo znamko metali naprej.

Glede na to, da sta dve osebi v tej konkretni nesreči preživeli, (tretja oseba, ki je edina umrla, pa je bila v delu, ki je bil po trku v tovornjak povsem zmečkan), je zame pravi čudež. Pa še pri tej hitrosti. Tehnologija pa ni vsemogočna... pa sej ja to že vemo. Nesmiselno je govorit, da bi se avto druge znamke bolje izkazal. To res ni na mestu. Noben avto ni narejen za trk pri takih hitrostih in zaradi take stvari v tem primeru ne moremo trditi, da je avto zato hiben.

lp
Zadnjič spremenil Lignage, dne Pe okt 19, 2007 7:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe okt 19, 2007 7:43 am

zazo je napisal/-a:glede teh testov sem jaz zelo skeptičen...

zanimivo bi blo, če bi na teh testih recimo od jutri naprej malo spremenili način testiranja me zanima kako bi se potem katerikoli avto obnesel. jaz namreč mislim, da je renault pač dober naštudiral crashteste :D

drugace pa... malo poglejte pri kakšnih brzinah se delajo crashtesti in kakšna je realnost... recimo v tem primeru s Tošejem... ;)

jst res ne razumem a ste nekateri zabiti?
pri 180 ti cliovih 5 zvezdic ne pomaga- pa tud kakšnih drugih ne
zdej če mislite, da se nek avto pri 64 km/h odreže slabše od drugega, pri 100 km/h pa boljše - moje sožalje za vaš IQ
pa brez zamere- sam ncap so preštudirane zadeve in kakor koli razglabljate niste pametnejši od tistih v varnostnih inštitiutih
zakaj so pri BMW 5 spreminjal airbage ko se je na NCAPU odrezal slabo?
lp
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Pe okt 19, 2007 7:45 am

pozabl smo še povedat.. da je mercedez obupen avto, drugač se diana nebi ubila v njem. :roll:

Je pa res da do takih razprav, ki bi škodile klioti ne bomo pršli, ker ponavadi tisti ki je slavni, un se ne vozi s kliotom :D

mislm.. kera debata res... obupna... noben avto NI varen pr takih brzinah. Če preživiš lahko sam pogledaš v nebo in rečeš... no pa gremo spet od začetka, ker sem se še 1x rodil...

obupni ste..
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Pe okt 19, 2007 7:48 am

kljukec je napisal/-a:
zazo je napisal/-a:glede teh testov sem jaz zelo skeptičen...

zanimivo bi blo, če bi na teh testih recimo od jutri naprej malo spremenili način testiranja me zanima kako bi se potem katerikoli avto obnesel. jaz namreč mislim, da je renault pač dober naštudiral crashteste :D

drugace pa... malo poglejte pri kakšnih brzinah se delajo crashtesti in kakšna je realnost... recimo v tem primeru s Tošejem... ;)

jst res ne razumem a ste nekateri zabiti?
pri 180 ti cliovih 5 zvezdic ne pomaga- pa tud kakšnih drugih ne
zdej če mislite, da se nek avto pri 64 km/h odreže slabše od drugega, pri 100 km/h pa boljše - moje sožalje za vaš IQ
pa brez zamere- sam ncap so preštudirane zadeve in kakor koli razglabljate niste pametnejši od tistih v varnostnih inštitiutih
zakaj so pri BMW 5 spreminjal airbage ko se je na NCAPU odrezal slabo?
lp


ja ravno zato, ker vsi te teste gledajo. Pa daleč od tega, da jest NCAP testom nebi vrjel. Jaz sam pravim da ni 2x za rečt, da so naštudiral trke, ki jih izvajajo pri NCAP organizaciji. Rekel sem samo, da me zanima kako bi se BILOKATER avto sesul, če bi malo spremenili teste.

Še enkrat.. ne favoriziram nobene firme, itak pa je debata v povezavi s smrtjo in prepucavanje kdo ma dalšga, bolj trdga, in komu najbol naravnost stoji BOLANA!

se izklučujem iz debate.

lp, zazo
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Pe okt 19, 2007 7:55 am

Pa a ma kdo uradni podatek o ocenjeni hitrosti al na pamet govorite o 180+?
Drgač pa mislm, da bi se vsaj kak AB lahko sprožil, no jaz bi vsaj upal, da se bo sprožil.

Drugače pa škoda še enega življenja.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe okt 19, 2007 7:56 am

hladni je napisal/-a:glejte, prepirajo se samo renojevci in ostali! Dajte svojo nesamozavest potešiti kako drugače, kot z poveličevanjem renoja. Lahk samo dodam še, da z renojem verjetno nebi do zg prišli kr bi prej nekaj crknilo.(sploh če je megan al pa laguna je 60%verjetnost).
Glede na tragedijo, se mi zdi žalostno od nekaterih, da se zdaj prepirate o banalnih stvarih, mal bi se lahk zamislili.
LP


Preberi si še enkrat tvoj komentar. Pol pa se čudiš??? Pa nimam Renoja mimogrede...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 19, 2007 7:56 am

NCAP testi so brezpredmetni pri brzinah nad 100km/h. Pri hitrostih nad 180km/h, pa se človek še enkrat rodi, če preživi tako nesrečo.

Sam sem imel nesrečo s starim twingotom (takrat je bil nov s 30.000km, še ne star pol leta). Avto je s 130km/h priletel čelno v kamen ob cesti in ga odbil 15m stran od ceste. Havba je ostala cela, ker je bil kamen ravno 2cm pod havbo visok. V avtu nikomur nič, prednja vezna stena pa je bila odlomljena v delu hladilnika, menjalnik in mašina pa pod avtom. Ohišje menjalnika zdrobljeno, hladilnik razsut in vsi trije nosilci motorja in menjalnika odlomljeni.
Ko so na servisu dali kose vezne stene stran, je nova vezna stena pasala kot ata na mamo nazaj na avto - kar pomeni, da je bil tak šus, da je vse odlomilo brez da bi kaj zakrivilo - še vijaki se niso nič zatikali, tko da so se tam spraševali, če ni bila napaka na materialu, da je tko odlomilo vezno steno.
Če pa ncap pogledate, pa je tam pri pol manjši hitrosti pri twingotu komplet pokrivljen prednji del, zabita guma nazaj v blatnik, zmečkani blatniki in zabit poden v stopala voznika. Torej je bilo pri ncapu več škode kot pri trku s še enkrat višjo hitrostjo.

Potem pa vidiš twinga, ki mu je nekdo priletel v rit in ga je odbilo naprej v nasproti vozeči avto, kjer od avta ni ostalo skoraj nič, hitrost je bila pa okoli 40km/h twingova in nasproti vozeči 50km/h.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
simimedi
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: So jan 14, 2006 12:14 am

Napisal/-a simimedi Pe okt 19, 2007 8:01 am

Samo vse skupaj se je naredilo na AC in kolikor jaz razumem tovornjak ni ravno stal, tako da ne vem zakaj govorite o hitrosti 180+. Tovornjaki na AC ne vozijo pod 100, kar pomeni da je bila hitrost trka okrog 80 ali celo manj.

Drugače pa kar je je in stvar ne spremeni, pa če v tole temo napišemo še par tisoč postov.

LP
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Pe okt 19, 2007 8:10 am

Prebiram temo in ne vidim nobenega zaključka - besedna vojna med renaultovci in fani skupine VW... :?

glede na to, da se nekaterim testi NCAP zdijo brez veze, naj pomislijo nato, koliko se tovarne trudijo doseči zvezdice, koliko so novejsi avti varnejši od avtov starejših od 10 let starih, itd, tako, da zvezdice vseeno niso brez veze...

Kater avto je od vaših superduper strojev najboljši in najvarnejši pa predlagam test....jest bom organiziral reševalce in gasilce, vi pa s svojim superduper varnimi avti se zaletavajte med seboj.Edina omejitev je, da je vaša minimalna hitrost 64 km/h na uro...Pa, da vas vidim, koliko vas bo potem neposkodovanih izstopilo iz avta - dobili bomo tudi direktno odgovor na vprašanje, kateri avto je najbolj varen....

moj izbor....


eni pa ste pacienti... :roll:

admin: popravil url, da ne razteguje foruma. Avtorja naprošam, če drugič to naredi sam url tagomom.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe okt 19, 2007 8:11 am

Ker senzorji za airbag delujejo na pospešek, se pač zato niso odprli, ker je bil premajhen pospešek, a ni logično. Tovornjak je samo odnesel stebričke in streho ko da bi odprlu konzervo, avto se je pa kaneje ustavil v ograji, če sm prav videl posnetek. Pač streha ni nudila dovolj odpora, da bi prišlo do kritičnega negativnega pospeška, kjer bi se odprl AB. Moje mnenje.
Aja, pa nehite se kregat o Renojih pa VW.

lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 19, 2007 8:34 am

radar je napisal/-a:Kater avto je od vaših superduper strojev najboljši in najvarnejši pa predlagam test....jest bom organiziral reševalce in gasilce, vi pa s svojim superduper varnimi avti se zaletavajte med seboj.Edina omejitev je, da je vaša minimalna hitrost 64 km/h na uro...Pa, da vas vidim, koliko vas bo potem neposkodovanih izstopilo iz avta - dobili bomo tudi direktno odgovor na vprašanje, kateri avto je najbolj varen....

Na to ti z lahkoto odgovorim - noben avto ni tok varen, da bi šli kaj takega delat. Smo pa nekateri imeli kar nekaj nesreč, kjer so bile hitrosti preko 100km/h in lahko povem da je samo sreča tisti faktor, da nismo na vozičkih ali par metrov pod zemljo. Kar pa je nad 180km/h pa je ponovno rojstvo.

Z gotovostjo pa trdim da pri trku z 80km/h v zadek terenca, ni na terencu vidnih poškodb podvozja, karoserija pa je pokrivljena do te mere, da se jo v štirih urah popravi nazaj. Sprobano 2 tedna nazaj na obvoznici, ko mi je človek priletel v rit zaradi idiota, ki je iz prehitevalnega pasu hotel zapeljat direktno na desno v izhod in me s tem izsilil in povzročil nesrečo, brez da bi bil on udeležen v nesreči - noben se ga ni niti dotaknil, ker sem jaz blokiral gume, tisti za mano pa skoraj brez bremzanja meni direktno v zadek avta, ker se ni mogel ustavit - premajhna varnostna razdalja.

radar je napisal/-a:moj izbor....


Ah tale tvoj izbor je bolj šibak, zakaj ne kaj takega?
Slika
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Pe okt 19, 2007 9:02 am

Nebivedu, moj izbor je bil delan glede na velikost parkirišča, kjer bi to organiziral, za tvoj izbor pa bi mel problem z dostavo takega stroja..;)

glede zaletavanja - nekateri tukaj delujejo tako samozavestno, da bi to tudi dejansko storili :?

"slabost" novih avtov je predobra zvočna izolacija in s tem dobi človek tudi lažen učinek hitrosti. Škoda, ker nisem slikal avta s katerim se je kolega zaletu v štango javne razsvetljave, ko je zaspal za volanom..Se je za zamisliti, pa ni bilo 100 km/h...

Lp
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe okt 19, 2007 10:03 am

radar je napisal/-a:"slabost" novih avtov je predobra zvočna izolacija in s tem dobi človek tudi lažen učinek hitrosti. Škoda, ker nisem slikal avta s katerim se je kolega zaletu v štango javne razsvetljave, ko je zaspal za volanom..Se je za zamisliti, pa ni bilo 100 km/h...


Se strinjam, to bo vedel povedati vsak, ki se je kdaj z motorjem peljal 130km/h +. Takrat šumi in žvižga okoli glave da je veselje (glave z čelado seveda).
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
krho
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Pe mar 09, 2007 8:30 am

Napisal/-a krho Pe okt 19, 2007 12:09 pm

Prvo in zadnje opozorilo. Če se ne boste pomirili, bo šla tema pod ključ.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov in iger - http://xcollect.sf.net
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Pe okt 19, 2007 1:45 pm

o renoju bi se dalo še govorit, ampak raje no comment...

ne vem pa zakaj ste vsi renojevci tako glasni, škoda ker ne obstaja statistike (ali pač?) v kterih avtih se je več folka pobilo...

itak pa je tole v vseh pogledih brezpredmetna debata...če mu je blo namenjeno umret, potem ga ni avtomobila, k bi ga rešu pred tem...čebi, če bi, vedno tisti če...

life is cruel ;)
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Pe okt 19, 2007 1:50 pm

krho je napisal/-a:Prvo in zadnje opozorilo. Če se ne boste pomirili, bo šla tema pod ključ.


Tako naredite ja zaprite temo ker se mi zdi malo neokusno kregati o znamkah avtomobilov sploh ker je bila povod za to temo Tošetova smrt.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov