Razlika bi se pokazala, če bi se bilo treba sredi ovinka nenadoma izogniti neki oviri.
iKst je napisal/-a:Po kakšni teoriji pa širina gum ne vpliva na oprijem ?
jao
PureTNT je napisal/-a:Bel-Tirid je napisal/-a:jah pišuka sej vem da je z sportnim lazjim avtom iti lazje v ovinek. Samo vi primerjate avto z 3t in F1 z 600kg. To ve vsak tretošolec kateri je boljsi.
o druzinskih serijskih avtih pa tega nemorte rečt(brez tuninga in stylinga)
Styling? Kaj imajo vizuelne nadgradnje opravit s performansami? Težji avtomobil je po ovinkastih cestah počasnejši zaradi zgoraj navedenih razlogov. Družinski avtomobil je v osnovi podoben športnemu avtomobilu. Štiri kolesa, motor, volan, konjske sile in en osel za volanom. Seveda igrajo vlogo vzmetenje, težišče, itd., ampak teža je velik faktor. Da te vprašam... Kateri avto bo hitrejši po ovinkasti cesti? BMW 330i ali BMW 760i? Brez upoštevanja morebitnih okvar...
Blinder je napisal/-a:(to je tista "centrifuga, ...
Blinder je napisal/-a: Drugi avti(360M, Viper, M3, Corvette ipd. pa so bili malce nad 1G(max 1,05cca).
BMW Motorsport je napisal/-a:Blinder je napisal/-a: Drugi avti(360M, Viper, M3, Corvette ipd. pa so bili malce nad 1G(max 1,05cca).
Se ne strinjam: M 3 CSL can pull 1,4 G, SL 65 AMG 1,3 G, Carrera GT celo 1,5 G!!
Drugače pa mislm da je najbl pomembn razmerje teže 50:50 na vsako os in manjša teža!
BMW Motorsport je napisal/-a:Blinder je napisal/-a: Drugi avti(360M, Viper, M3, Corvette ipd. pa so bili malce nad 1G(max 1,05cca).
Se ne strinjam: M 3 CSL can pull 1,4 G, SL 65 AMG 1,3 G, Carrera GT celo 1,5 G!!
Drugače pa mislm da je najbl pomembn razmerje teže 50:50 na vsako os in manjša teža!
Raptor je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:(to je tista "centrifuga, ...
centrifugalna sila nima pomena pri obnasanju vozila v ovinku....glavni sili ki sta velikega pomena je sila v smeri vožnje pred ovinkom in pa potem sila v 'željeni' smeri vožnje...in od velikosti teh dveh je odvisno obnasanje vozila v ovinku (v praksi)
centrifugalna sila je je sila kroženja ne pa vožnje skozi ovinek...
Koeficient leplenja podan za avtomobilsko gumo je nekakšno povprečje. Predvsem zato, ker se spreminja glede na podlago (materijal), temperaturo, strukturo podlage, ... Spreminja se celo z silo, s katero deluje na podlago.
Širša guma je boljša prav zaradi tega, ker v svojem naleganju "zajame" večji kos podlage, in v tem kosu lahko doseže večji koeficient leplenja kakor tudi trenja.
PiLLLe je napisal/-a:Ce se ze grete v detajle pa da dodam jst svoje![]()
Lazji avto bo su hitreje cez ovink zakaj: ker nanj delujejo manjse sile
usi nabijate neki o gumah. No guma se deformera tko da se nedotika podlage vec z celotno povrsino ampak mogce z 80% te povrsine torej sirsa guma boljse je ker zagotavlja vecji oprijem. Manjsa colaza pomeni da je feltna z gumo prevec robustna in s tem prehitro popusti zato so vecje colaze bolj primerne a nesme se pretiravat.
Vzmetenje igra pomembno vlogo pri usem tem. Gre se za ''nezno'' a ucinkovit premik teze avta na gume, s tem tudi premikom tezisca. Nizje kt je tezisce manj se avto nagiba. Manj nagiba pomeni manjsi udarci prenosa teze na gume ki te drzijo v ovinku.
Torej ti moras sam za svoje avto ugotovit kaj ne najbols. Ko prletis v ovink moras cutit kako gume mecka (zato je bole ce nimas serva), moras bit pozorn na nagib avta s tem a se prehitr nagne prepocas. Avto kt avto sam se tut deformera to moras tut upostevat....
Vozniki F1 so najvecji vir informacij o dogajanju z formulo in inzinerji bl delajo ubistvu pripravljajo dirkalnike na specifikacije voznikov kt pa tistih raznih pizdarij as senzorjev and compov
LP PiLLLe
P.S: Djte nehat z raznimi bmwji- mecami pa se spuste na realna tla pa napiste vase predelave in izboljsanja lege na cest. Tisti avti se leta in leta razvijaji in v njih je vlozeno vec znanja kt ga mi usi lahk spravmo skp
mate30 je napisal/-a:Glede na to, da sile vedno delujejo v parih pa vseeno lahko omenimo centrifugalno silo, ki pa je nasprotno enaka centripetalni sili (3. N.Z.)centrifugalna sila torej obstaja!(sila, ki jo čuti opazovalec na vrtiljaku, sila avta na cesto pri kroženju)
JohnyR je napisal/-a:mate30 je napisal/-a:Glede na to, da sile vedno delujejo v parih pa vseeno lahko omenimo centrifugalno silo, ki pa je nasprotno enaka centripetalni sili (3. N.Z.)centrifugalna sila torej obstaja!(sila, ki jo čuti opazovalec na vrtiljaku, sila avta na cesto pri kroženju)
Tu pa nimaš prav.
Pri konstantnem kroženju deluje na telo le ena sila (centripetalna).
Sila, ki jo čuti telo, je prav ta sila, ki ga vleče v krožnico. Čutimo jo kot silo ki te vleče vn zato, ker ima vsako telo tendencijo do mirovanja, ali (če govorimo o gibanju) premikanja v ravni črti.
Vzemimo za primer kroglico na vrvici. Z gotovostjo lahko trdimo, da na kroglico deluje sila gravitacije in sila ki jo prenaša vrvica.
Iz tega sledi, da če to kroglico zavrtimo po vodoravni ploskvi, na njo lahko deluje le sila ki jo prenaša vrvica (težo lahko tukaj odmislimo, ker ni faktor). Potemtakem tu deluje le ena sila, ki je centripetalna, in bi telo v primeru ko spustimo vrvico nadaljevalo pot naravnost.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov