Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So nov 15, 2008 6:42 pm

takih voznikov kot sem jaz je premalo in v tem je problem :)
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal So nov 15, 2008 7:46 pm

lenivec je napisal/-a:vsi ste pozabli eno stvar, ki je zelo pomembna za zamaške takšnega tipa.

če bi radi da ne prihaja do zastojev bi blo treba peljati po zožanem pasu 2x hitreje kot prej po dveh pasih. zakaj? ker moreš 2x toliko prometa sprvit čez en pas kot prej čez dva.


Ne bo držali. To je rešeno tako, da je predpisana minimalna varnostna razdalja. Na "naših" cestah je to ponavadi med 20 in 50m. Povečini kolikor opažam pa je to kar 50m.

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So nov 15, 2008 7:59 pm

Ne sej ma H-FReAK v bistvu prav. V tem primeru je isto, kot če bi voda tekla v presledkih (avti z varnostno razdaljo). Tako da je pred zožanjem v bistvu polovična gostota. Problem pri tem je le to, da to v realnosti nikoli ne bi dosegli, pa potem ko bi vse skupaj šlo na en pas, bi vsak spet mal pobremzal, da bi si še mal varnostne razdalije ustvaril pred sabo, kar bi potem spet privedlo do zastojev.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So nov 15, 2008 8:06 pm

Če imaš pred sabo 50m varnostne razdalje, da bi se kdo lahko vključil, ti tisti zadaj že trobijo. Vsi vozijo na odbijač, sam da se kdo pred njega nebi zapeljal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal So nov 15, 2008 8:45 pm

nebivedu je napisal/-a:Če imaš pred sabo 50m varnostne razdalje, da bi se kdo lahko vključil, ti tisti zadaj že trobijo. Vsi vozijo na odbijač, sam da se kdo pred njega nebi zapeljal.


Res je! in ravno tu je drugi problem voznikov na naših cestah!
Prvi je nepoznavanje CPP, prometnih znakov...
Drugi pa je KULTURA VOŽNJE, ki je pri večini voznikov krepko pod 0.


p.s. @Lenivec. To kar ti praviš velja v prometu če se vozi "Odbijač-na-Odbijač", ker molekule vode se tud držijo med seboj. Če pa bi ti spuščal vodo iz dveh pip... Eh ne da se mi. Dobiš sliko čez 3 minute...


p.s.:Fenomen, ki ga ne pozna niti voda, niti večina voznikov na cesti. VARNOSTNA RAZDALJA. To je razdalja, ki (po moje) meri od skrajne zadnje točke prvega vozila do skrajne sprednje točke drugega vozila).

Slika

pps: Še dodaten trud za razlago lenivcu. Nekdo je že omenil kako bi to zgledalo pa še za lažjo predstavo na linku:http://demon.uni-mb.si/ales/forum/voda_2_pipi.jpg


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So nov 15, 2008 9:19 pm

H_freak, varnostna razdalja med vožnjo v koloni pri zadrgi mora biti za 10 avromobilov (50m) in če sta 2 koloni in prva vozi 60km/h, druga pa se vključuje vanjo, pomeni, da mora druge kolone zmanjkat zelo hitro, ker se vsaj po 3 avtomobili lahko v eno luknjo zbašejo, brez da bi kdorkoli moral bremzat - vsaj v tujini je tako in zato imajo mnogo bolj tekoč promet kot mi.

Pri nas pa pustim pred sabo 50m, pa se mi jih vrine 20, proba se jih še 10, pa še bremzat moram, da se ne zaletim v tistega, ki me je izsilil čisto na koncu ob tablah, potem me pa še nekateri obtožujejo, da sem nasilen. Tisti pred mano in tisti za mano pa nista niti enega avtomobila spustila predse, ta za mano je bil meni nalepljen na odbijač, tisti spredaj pa svojemu prednjemu na odbijač.

In taka je pač kultura vožnje v sloveniji.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So nov 15, 2008 9:46 pm

H-FReAK je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:vsi ste pozabli eno stvar, ki je zelo pomembna za zamaške takšnega tipa.

če bi radi da ne prihaja do zastojev bi blo treba peljati po zožanem pasu 2x hitreje kot prej po dveh pasih. zakaj? ker moreš 2x toliko prometa sprvit čez en pas kot prej čez dva.


Ne bo držali. To je rešeno tako, da je predpisana minimalna varnostna razdalja. Na "naših" cestah je to ponavadi med 20 in 50m. Povečini kolikor opažam pa je to kar 50m.

lp, Aleš.


Minimalna varnostna razdalja je dolžina oz pot, ki jo vozilo prevozi pri določeni hitrosti v eni sekundi. Torej je minimalna v. r. pri 36 km/h 10 m, pri 72 km/h 20 m itd. Velja jo upoštevat pri zgoščenem prometu - v mestih itd.

Normalna varnostna razdalja je dvakrat toliko - se pravi pot pri neki hitrosti v 2 sekundah. Pri 36 km/h je n.v.r. 20 m, pri 72 je 40 m itd.

Po zgostitvi/zoženju bi se v. razdalja morala precej zmanjšati - še posebno upoštevajoč, da smo prej vozili npr 144 km/h, kjer je normalna varnostna razdalja 80 m, po zoženju pa je minimalna v. r. (tudi zato omejitev - da je namesto normalne možna minimalna v. r.) pri npr 60 km/h cca 16,7 m - torej gre v časovno isto razdaljo skoraj osem vozil! Ne bi smelo biti takih problemov, na katere sicer upravičeno opozarja lenivec.

Največji problem je - kot vedno v podobnih situacijah - sama točka zgostitve. Pri lijaku se kaže kot vrtinec (3D), pri prometu (2D) pa kot princip harmonike, ki ga "padalci" dostikrat bogato povdarijo/povečajo. Tako pri realnih kolonah kot v tej debati se stalno vrtimo okoli te točke.

Je pa tudi ta harmonika povezana z vozniško kulturo in predvsem vozniškim neznanjem - npr v Trstu bodo na križišču štartali skoraj vsi hkrati (čeprav je to mesto švoh avtomobilov in penzionističnih (po starosti) voznikov, v Lj pa povprečno vsak 3. zamuja oz pušča po 30 - 50 m varnostne razdalje. V ta prazen prostor bi komot šlo še 2-3 avtov, kar pomeni 2-3X večja pretočnost - tudi zato toliko kolon v Lj.

Hkrati pa marsikaterega voznika take počasnele, ki ne razumejo, čemu služi cesta, prav silijo v prehitevanje in slalomiranje. Na cesti nismo sami, usklajujmo se s prometnim tokom! Le da marsikdo tega sploh ne ve, oz noče vedeti ("vozim tako, da bo varno") - in pri tem vidi samo tisto, kar ima pred nosom, kaj s tako vožnjo povzroča, pa mu ne pade na kraj pameti. Tudi take bi morali kaznovat in jim predvsem naklonit primerno pozornost v neki oddaji pred dnevnikom - nekakšni šoli varne vožnje. Šele, ko bi to videl od zunaj in razumel ustrezen komentar, bi marsikdo spoznal, kaj sploh počenja.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal So nov 15, 2008 9:52 pm

esem je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:vsi ste pozabli eno stvar, ki je zelo pomembna za zamaške takšnega tipa.

če bi radi da ne prihaja do zastojev bi blo treba peljati po zožanem pasu 2x hitreje kot prej po dveh pasih. zakaj? ker moreš 2x toliko prometa sprvit čez en pas kot prej čez dva.


Ne bo držali. To je rešeno tako, da je predpisana minimalna varnostna razdalja. Na "naših" cestah je to ponavadi med 20 in 50m. Povečini kolikor opažam pa je to kar 50m.

lp, Aleš.


Minimalna varnostna razdalja je dolžina oz pot, ki jo vozilo prevozi pri določeni hitrosti v eni sekundi. Torej je minimalna v. r. pri 36 km/h 10 m, pri 72 km/h 20 m itd. Velja jo upoštevat pri zgoščenem prometu - v mestih itd.

Normalna varnostna razdalja je dvakrat toliko - se pravi pot pri neki hitrosti v 2 sekundah. Pri 36 km/h je n.v.r. 20 m, pri 72 je 40 m itd.

Po zgostitvi/zoženju bi se v. razdalja morala precej zmanjšat
i - še posebno upoštevajoč, da smo prej vozili npr 144 km/h, kjer je normalna varnostna razdalja 80 m, po zoženju pa je minimalna v. r. (tudi zato omejitev - da je namesto normalne možna minimalna v. r.) pri npr 60 km/h cca 16,7 m - torej gre v časovno isto razdaljo skoraj osem vozil! Ne bi smelo biti takih problemov, na katere sicer upravičeno opozarja lenivec.

Največji problem je - kot vedno v podobnih situacijah - sama točka zgostitve. Pri lijaku se kaže kot vrtinec (3D), pri prometu (2D) pa kot princip harmonike, ki ga "padalci" dostikrat bogato povdarijo/povečajo. Tako pri realnih kolonah kot v tej debati se stalno vrtimo okoli te točke.

Je pa tudi ta harmonika povezana z vozniško kulturo in predvsem vozniškim neznanjem - npr v Trstu bodo na križišču štartali skoraj vsi hkrati (čeprav je to mesto švoh avtomobilov in penzionističnih (po starosti) voznikov, v Lj pa povprečno vsak 3. zamuja oz pušča po 30 - 50 m varnostne razdalje. V ta prazen prostor bi komot šlo še 2-3 avtov, kar pomeni 2-3X večja pretočnost - tudi zato toliko kolon v Lj.

Hkrati pa marsikaterega voznika take počasnele, ki ne razumejo, čemu služi cesta, prav silijo v prehitevanje in slalomiranje. Na cesti nismo sami, usklajujmo se s prometnim tokom! Le da marsikdo tega sploh ne ve, oz noče vedeti ("vozim tako, da bo varno") - in pri tem vidi samo tisto, kar ima pred nosom, kaj s tako vožnjo povzroča, pa mu ne pade na kraj pameti. Tudi take bi morali kaznovat in jim predvsem naklonit primerno pozornost v neki oddaji pred dnevnikom - nekakšni šoli varne vožnje. Šele, ko bi to videl od zunaj in razumel ustrezen komentar, bi marsikdo spoznal, kaj sploh počenja.


Poglej si na prejšnji strani kakšni znaki so na AC pred oviro. Ponavadi je 2. znak zaporedoma ta magični znak ki predpisuje varnostno razdaljo 50m.

Lenivec, pri sistemu zadrge se logično varnostna razdalja prepolovi, kar smo seveda pozabili omenit. my bad, sorry.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So nov 15, 2008 10:04 pm

H-FReAK je napisal/-a:
Poglej si na prejšnji strani kakšni znaki so na AC pred oviro. Ponavadi je 2. znak zaporedoma ta magični znak ki predpisuje varnostno razdaljo 50m.



Ta predpisana v. r. velja verjetno pred oviro, se pravi pred ustavljanjem in pred kolono (ravno zaradi nevarnosti naleta), če velja tudi naprej po zožitvi (oz med), je to nepotrebna glupost na kvadrat. Takrat se itak avti že sami razporedijo - zaradi kasnejšega pospeševanja itd - na ustrezno razdaljo. In to ne vpliva na nastanek kolone pred oviro. Na to vpliva sama točka zgostitve oz. harmonika.

Tisto, kar sem govoril o poti v eni oz dveh sekundah, je pa uradna definicija (iz ZVCP) minimalne in normalne v.r.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Ne nov 16, 2008 12:25 am

esem je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:
Poglej si na prejšnji strani kakšni znaki so na AC pred oviro. Ponavadi je 2. znak zaporedoma ta magični znak ki predpisuje varnostno razdaljo 50m.



Ta predpisana v. r. velja verjetno pred oviro, se pravi pred ustavljanjem in pred kolono (ravno zaradi nevarnosti naleta), če velja tudi naprej po zožitvi (oz med), je to nepotrebna glupost na kvadrat. Takrat se itak avti že sami razporedijo - zaradi kasnejšega pospeševanja itd - na ustrezno razdaljo. In to ne vpliva na nastanek kolone pred oviro. Na to vpliva sama točka zgostitve oz. harmonika.

Tisto, kar sem govoril o poti v eni oz dveh sekundah, je pa uradna definicija (iz ZVCP) minimalne in normalne v.r.


Jaz pa ti govorim, da uradna definicija, ki si jo podal tukaj NE velja. To velja vedno, RAZEN kadar je ta razdalja določena s prometno signalizacijo.

Torej tukaj, to kar si napisal
esem je napisal/-a:pri npr 60 km/h cca 16,7 m - torej gre v časovno isto razdaljo skoraj osem vozil! Ne bi smelo biti takih problemov, na katere sicer upravičeno opozarja lenivec.

ne velja, ker je z znakom predpisana minimalna razdalja 50m.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne nov 16, 2008 1:44 am

Seveda ima z znakom predpisana določba večjo težo kot splošna. Prej sem rekel, da je to uradna, samo kot pojasnitev posta prej, ko sem govoril o razliki med normalno in minimalno v.r. (za koga, ki je to že pozabil) in ne kot o nujni v našem konkretnem primeru, ker je le-ta bila itak določena na licu mesta.

Glede našega k. primera pa je vprašanje, kje velja ta znak za razdaljo - samo pred točko nič (zožitev, začetek del) - torej zaradi nevarnosti naleta - ali tudi kasneje. Mislim, da samo prej, saj kasneje ta m. v. r. ni potrebna, je celo kontraproduktivna. Je pa odvisno tudi od tega, kako je znak postavljen - npr da bi bil "povezan" (na istem drogu) z dolžino cestnih del - kar pa s tvoje slike s prejšnje strani, ki si jo omenjal, ni jasno razvidno. Zdi se, da je na istem drogu kot znak "600 m do ovire" - se pravi pred oviro z veljavnostjo 600 m - ko je že zožitev, torej ne velja več in če je tako, tisto o osmih avtih še vedno drži (ob predpostavki minimalne in ne normalne varnostne razdalje).
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Ne nov 16, 2008 1:59 am

esem je napisal/-a:Seveda ima z znakom predpisana določba večjo težo kot splošna. Prej sem rekel, da je to uradna, samo kot pojasnitev posta prej, ko sem govoril o razliki med normalno in minimalno v.r. (za koga, ki je to že pozabil) in ne kot o nujni v našem konkretnem primeru, ker je le-ta bila itak določena na licu mesta.

Glede našega k. primera pa je vprašanje, kje velja ta znak za razdaljo - samo pred točko nič (zožitev, začetek del) - torej zaradi nevarnosti naleta - ali tudi kasneje. Mislim, da samo prej, saj kasneje ta m. v. r. ni potrebna, je celo kontraproduktivna. Je pa odvisno tudi od tega, kako je znak postavljen - npr da bi bil "povezan" (na istem drogu) z dolžino cestnih del - kar pa s tvoje slike s prejšnje strani, ki si jo omenjal, ni jasno razvidno. Zdi se, da je na istem drogu kot znak "600 m do ovire" - se pravi pred oviro z veljavnostjo 600 m - ko je že zožitev, torej ne velja več in če je tako, tisto o osmih avtih še vedno drži (ob predpostavki minimalne in ne normalne varnostne razdalje).


Meni osebno se zdi edino logično, da če se reče da se nekaj "zloži" po sistemu zadrge, da to pomeni da se razdalja med dvema predmetoma razpolovi, ko je zadeva zložena. Saj tudi, ko si "šlic" zapremo, zobki na zadrgi ne silijo narazen. (Okej, razen če je kelnarca ZARES dobra.jokepress)
Tudi tukaj recimo http://www.varnostvprometu.org/index.php?nStran=ps&nPod=odg&nSvet=vr&id=1856, pravi da je potrebno veliko varnostno razdaljo držati, tako dolgo, da se vmes vključi še eno vozilo.



p.s.: Evo z malo brskanja smo ugotovili kje je težava:
http://www.varnostvprometu.org/index.php?nStran=ps&nPod=odg&nSvet=vr&id=1858

Med vozniki, je težava tu, da ne vedo, da če dosledno upoštevamo CPP - avtomatsko nastaneta 2 koloni. Med vrlimi postavljavci znakov pa je težava to, da nimajo pojma, kot so že ugotovili tudi strokovnjaki.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne nov 16, 2008 8:17 am

Spoštovani!

ZVCP-1a v svojem 5. odstavku 26. člena (Vožnja z vozilom po cesti) natančno opredeljuje ravnanje v takšnem primeru, zato vam omenjeno točko posredujem kar v celoti:

Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka [(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.] tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).


Torej. če jaz spustim do 50m pred koncem zapiranja pasu pred sebe vsaj eno vozilo(pa jih vedno več kot eno), lahko naprej vozim brez te luknje pred sabo in mi ni treba spustit nikogar predse, ker sem to že storil.
Old subarus never die, they just get faster!
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj Ne nov 16, 2008 9:04 am

Saj sama zadrga splih ni nikakršen problem ob tolerantnih voznikih. Stalen problem so le notorični vsiljivci. Že preambula ZVCP jasno pravi:
"(2) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah"
Ali drugače povedano, če drugi voznik ravna v skladu s predpisi, si to seveda dožan tudi ti. Če pa tega ne počne, imaš pa seveda naravno pravico zaščititi sebe in svoje premoženje.

Primer: notorični vsiljivec pred zožitvijo na levem pasu avtoceste pripizdi mimo vseh znakov o omejitvah (100, 80, 60) z bistveno večjo hitrostjo od dovoljene, popolnoma ignorira znak o prepovedi prehitevanja in potem se tik pred oviro vsili pred tabo. Normalni vozniki seveda zavirajo, vozniki za njimi še malo bolj in zamašek začne nastajati. Jaz, seveda, v skladu z gornjo preambulo takih vsiljevalcev "ne vidim" in jim tudi ne odstopim prostora. Ne vidim jih, ker "ne pričakujem" pri vseh znakih prepovedi, da se pred oviro pojavi sosednje vozilo, ki je bistveno hitrejše od mene, ker seveda ne sme biti.

Opažam pa, da so v zadnjem letu tudi policisti postali moji prijatelji. Vsaj na Gorenjki se občasno z vozilom postavijo kakih 50m pred zožitvijo, policist pa še kašnih 100m nazaj od vozila, kjer z liziko preganja vsiljivce na desni pas. Neverjetno kako se naenkrat spametujejo in lepo po zadrgi, z enako hitrostjo kot desna kolona prehajajo v eno vrsto. Zastoj postane na ta način bistveno bilj gladko tekoč.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Ne nov 16, 2008 9:41 am

nebivedu je napisal/-a:
Spoštovani!

ZVCP-1a v svojem 5. odstavku 26. člena (Vožnja z vozilom po cesti) natančno opredeljuje ravnanje v takšnem primeru, zato vam omenjeno točko posredujem kar v celoti:

Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka [(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.] tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).


Torej. če jaz spustim do 50m pred koncem zapiranja pasu pred sebe vsaj eno vozilo(pa jih vedno več kot eno), lahko naprej vozim brez te luknje pred sabo in mi ni treba spustit nikogar predse, ker sem to že storil.


V članku Franceta Kmetiča z naslovom Iskanje sožitja (ki je sicer uvodni komentar v reviji in napoveduje članek o prometni varnosti na cestnih gradbiščih), objavljenem na strani 5 v Motoreviji z datumom avgust--september 2005, je navedeno: "Zelo različni so tudi pristopi pri združevanju dveh pasov v enega. V Nemčiji imajo vozniki navodilo, da morajo zapolniti oba prometna pasova in se potem vključevati v eno kolono po načelu zadrge, v Sloveniji imamo že nekaj sto metrov pred zožitvijo postavljene table o prepovedi prehitevanja, pa tudi prepoved vožnje mimo stoječe kolone vozil. In če nemški vozniki pri nas ravnajo po nemškem načelu, storijo hud prekršek."

Na omenjeni hitri cesti stojita tako znak "prepovedano prehitevanje ..." (II-28), kot znak "zapiranje prometnega pasu" (III-112.1).

Ali glede na navedeni članek veljajo določena drugačna pravila v primeru cestnih gradbišč od vožnje po večpasovni cesti, kjer se pač na določenem kraju en pas združi v drugega?



Tukaj je opisana težava o kateri govorim. Point tega je ravno v tem, da se obe koloni zapolnita in "dirkači" nimajo kjer "dirkati", ker sta obe koloni zapolnjeni. Tako se tudi prakticira ponekod v tujini (sem že nekajkrat videl in zadeva funkcionira) in bi glede na CPP moglo tudi pri nas. S tem se je seveda strinjal tudi prometni svetovalec, ki potrjuje, da je osnovna težava v tem, da je popolnoma zgrešen že sam princip označevanja zapor.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne nov 16, 2008 11:04 am

Smo le prišli do tega, kar sem sicer rekel že v prvem odgovoru v temi ("Menim, da je to problem, ki nastane zaradi napačnega postavljanja tabel.") in to je, da osnovni izvor težav ni v voznikih in njih neznaju/nekulturi, pač pa v napačni signalizaciji, ki voznike na nek način sili v slepo ulico in nejasen/nedoločen položaj. Seveda se v takih položajih hitro pokaže (ne)kultura in vedno se najdejo padalci, ki poskušajo situacijo izkoristit zase in za svojo rit ("Podalpski mali ubermensch"?)- ne glede na ostale, na vpliv na pretočnost, predvsem na nevarnost itd. Vendar - v osnovi je kriv postavljalec znakov. O slabem postavljanju signalizacije smo že dosti govorili v temi o novih, višjih kaznih, žal tudi v temi o nesreči Romunov pri Golovcu.


O tem, da znaki niso pravilno postavljeni, so ob tej romunski nesreči govorili tudi tuji strokovnjaki in ob tem vztrajalii, da je to še posebej vidno ob delih na cesti na celotnem slovenskem AC omrežju!! In tudi reakcije odgovornih so bile točno take, kakršne bi lahko pričakovali tudi sedaj, če bi po kakšnem čudežu odgovarjali na to temo. Seveda so rekli predvsem (in praktično samo) to, da je signalizacija po pravilih, a že sami (brez strokovne pomoči) smo ugotovili, da so tu in siva lisa v pravilih in napake v postavljanju znakov. Potrebne je le nekaj zdrav epameti!!

Zaradi vsega pa posledično prihaja do komplikacij, hude krvi in tudi večjih zastojev, kot je nujno. Se bo začelo popravljat šele, ko ne bodo pele samo pesti?
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Ne nov 16, 2008 12:43 pm

esem je napisal/-a:Smo le prišli do tega, kar sem sicer rekel že v prvem odgovoru v temi ("Menim, da je to problem, ki nastane zaradi napačnega postavljanja tabel.") in to je, da osnovni izvor težav ni v voznikih in njih neznaju/nekulturi, pač pa v napačni signalizaciji, ki voznike na nek način sili v slepo ulico in nejasen/nedoločen položaj. Seveda se v takih položajih hitro pokaže (ne)kultura in vedno se najdejo padalci, ki poskušajo situacijo izkoristit zase in za svojo rit ("Podalpski mali ubermensch"?)- ne glede na ostale, na vpliv na pretočnost, predvsem na nevarnost itd. Vendar - v osnovi je kriv postavljalec znakov. O slabem postavljanju signalizacije smo že dosti govorili v temi o novih, višjih kaznih, žal tudi v temi o nesreči Romunov pri Golovcu.


O tem, da znaki niso pravilno postavljeni, so ob tej romunski nesreči govorili tudi tuji strokovnjaki in ob tem vztrajalii, da je to še posebej vidno ob delih na cesti na celotnem slovenskem AC omrežju!! In tudi reakcije odgovornih so bile točno take, kakršne bi lahko pričakovali tudi sedaj, če bi po kakšnem čudežu odgovarjali na to temo. Seveda so rekli predvsem (in praktično samo) to, da je signalizacija po pravilih, a že sami (brez strokovne pomoči) smo ugotovili, da so tu in siva lisa v pravilih in napake v postavljanju znakov. Potrebne je le nekaj zdrav epameti!!

Zaradi vsega pa posledično prihaja do komplikacij, hude krvi in tudi večjih zastojev, kot je nujno. Se bo začelo popravljat šele, ko ne bodo pele samo pesti?



V Sloveniji je ogromno znakov postavljenih napačno. Kako rešiti ta problem je zaenkrat še neznanka. Niti se je noben ne trudi odpravit. Posebne cvetke so delavci cestnih podjetij, ki tiste znake mečejo kakor jim paše...
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov