Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če nov 27, 2008 12:04 pm

uros_p je napisal/-a:Saj bi dal repliko o tem, kako uničujoča je za okolje proizvodnja novega avta v primerjavi z 10 ali še več let starim avtom, pa bom to raje prepustil komu drugemu, ki o tem ve še več.

http://cnwmr.com/nss-folder/automotivee ... ERSION.pdf
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 27, 2008 1:03 pm

sundaydriver je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:10 let nazaj sem si kupil novega twinga z dovolj opreme. Kompletna cena je bila 1.431.000 sit, kar znese 5971 evrov.


Meglo prodajaš.
TEČAJ tolar - evro
1998 - 186,27
2008 - 239,64

Za slabih 2000€ si falil.


Marka - Evro se je menjala 2:1 in to šele 1.1.1999, če se prav spomnim, jaz sem dal pa za avto 12000 mark (malo manj), vendar cena pa je morala biti vpisana v tolarjih na računu. Tako da bo cena kr držala.
Old subarus never die, they just get faster!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če nov 27, 2008 1:07 pm

si pa pozabil všteti inflacijo tako da je razlike vseeno manj...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 27, 2008 2:28 pm

Mah sej to je tko bolj na hitro in nenatančno, ampak pokaže pa se razlika in prenapihnjene današnje cene.
Old subarus never die, they just get faster!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Če nov 27, 2008 3:13 pm

mja sam ja pa današnji bolj varen, predvsem zaradi novejše izdelave komponent, večjega poudarka na pasivni varnosti,... tudi opreme zna bit že malo več, sploh tehnične... z leti pada tudi cena dodatne opreme. včasih je bila klima 2000+dem, zdej je pa v veliko primerih serijska.
tako da je to malo tako tako za primerjati... ampak je pa pokazatelj, da so se avtomobili podražili za več kot je inflacija. ampak spet so se pa podražile v tem času tudi vse surovine za več % kot je tu razlika ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
sundaydriver
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: So sep 23, 2006 12:32 pm

Napisal/-a sundaydriver Če nov 27, 2008 9:08 pm

Prejšnji je bil shit, tudi novi je. :lol:
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če nov 27, 2008 10:58 pm

iz prve roke vam povem, da renault clio 2,ki ga delajo v Revozu kosta pri izhodu s tekocega traka okrog starih 300.000 sit :roll: Cena novega je 1800000sit
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če nov 27, 2008 11:04 pm

In kaj vse je zajeto v teh tristotih jurjih? Samo material za avto, ali pa tudi stroški kot so: amortizacija strojev, izredni stroški, plače delavcev?

Koliko more potem šele Tata biti vredna - ziher kakih magičnih 200 € :D
Zadnjič spremenil sebaveh, dne Če nov 27, 2008 11:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če nov 27, 2008 11:06 pm

300 jurjev?ka ma plastične bate madona :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če nov 27, 2008 11:11 pm

Ojoj :cry
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če nov 27, 2008 11:13 pm

no pa recimo da jim rata, pa dajo pri starem avtu polovico več od vrednosti...

po mojem se bodo ljudje fural na šiht po 3je ali 4je v avtu, pa pr vsaki bajti bo kvečemu en avto.sedaj sta skor 2 avta na familijo (ne vem točno).

po mojem bodo naredili še slabše.tist ko rabi avto, ima po mojem že tko ali tko novejšega od 10 let. tist ko pa ima za kratke razdalje bo pa raj sedu na picikl ali pa bus.

s tem ukrepom bi samo poslabšali stvari.bolši predlog bi bil, da skrajšajo roke prodajalcem (marže), omilijo davek na motorna vozila in DDV. podaljšajo garancijske roke-tako bi v večji meri zagotovili službam na uradnih servis...itd
Lep pozdrav :)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če nov 27, 2008 11:17 pm

Za tristo jurjev ga pa ne spravijo skupaj.
Če že 1 kg navednega železa je okrog 0,8€.
Če bi bil avto iz tone navadnega železa bi samo material prišel starih 190.000, če smo že pri tolarjih. Pri avtu je pa še marsikaj drugega kot navaden pleh.
Tak da to bi bilo pa malo prepoceni. No vsaj jaz si tako mislim. Je pa sigurno, da so pravi cigani kar se cen tiče. Sploh potem rezervnih delov. Jaz bom dal 144€ za en klinčev šalter za luči, ki ga ni ponaredka :twisted: To pa so cigani, tist šalter ni vreden 50€.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Pe nov 28, 2008 8:47 am

se kr strinjam o tisti ceni 300000 sit. malo se pozanimajte koliko pridejo avti recimo v luki koper v primeru nesreče ;)

ps: že dolgo ni skrivnost da se ne služi na avtih ampak na servisih in delih ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Pe nov 28, 2008 9:08 am

maky je napisal/-a:že dolgo ni skrivnost da se ne služi na avtih ampak na servisih in delih ;)


firme na delih, prodajalci na avtih.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Pe nov 28, 2008 12:50 pm

myster je napisal/-a:
maky je napisal/-a:že dolgo ni skrivnost da se ne služi na avtih ampak na servisih in delih ;)


firme na delih, prodajalci na avtih.


In še je treba dodat, da država služi na davkih. Zavarovalnice in država po na kaznih in zavarovanjih.
En cel krog ljudi vleče denar od lastnika avtomobila.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
ducky
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Pe dec 07, 2007 7:19 am

Napisal/-a ducky Po dec 01, 2008 12:58 pm

mišek je napisal/-a:Za tristo jurjev ga pa ne spravijo skupaj.
Če že 1 kg navednega železa je okrog 0,8€.


Ja, tolk je vreden 1kg navadnega železa, če kupiš ti. Če pa kupijo oni pa dobijo za tako ceno 100kg ali pa še več..
Jaz kar verjamem, da je taka razlika med stroški in prodajno ceno (samo se sprašujem če je v tej ceni všteta amortizacija, plače...)..
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po dec 01, 2008 2:48 pm

Ja ne vem, verjetno da avtomobilska industrija dobi ceneje, ker so veliki odjemalci.
Jaz vem, da na naši firmi se plačuje navaden črn pleh okrog 0,8€ pa ga tudi gre več kot 200 ton na mesec. No evo zadnja cena za recimo navadno črno osmico formata 2x6m je bila 13. novembra 0,7€. Zdaj, če ga pa ti kupiš še pač pride tist davek zraven pa pride nekaj čez 0,8€. So se pa te cene, če jih primerjamo s februarjem zlo dvignile. Recimo cena za firmo za 3mm pločevino je bila februarja 0,59€, v začetku septembra pa je bila 0,96€. Torej konkretno več kot 50% dražje. Zdaj v zadnjem času pa cena spet pada.
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Po dec 01, 2008 2:56 pm

Men se zdi uničenje avtomobilov starejših od 10 let nesprejemljivo .

A zdaj bom moral svojo A4 peljat na uničenje ker je letnik 99 in je avto še v odličnem stanju.

Kar se tiče glede uničenja je dejansko enako, kot da bi direktno povedali, dajmo boge ljudi še bolj zajebat in jim pobermo še tist kar imajo. Noben bogataš nima 10 ali več let star avto. Reveži pa imamo takšne avtomobile...

Zakaj raj ne naredijo tako, da bi bogataš moral v primeru če bi hotel avto kupit novega, bi moral še enega dodatno kupit za enega reveža. Pa vam povem da bom tudi jaz pelu avto na odpad. Zakaj je potrebno reveže jebat in jih prisiljevat, da kupujejo od bogatašev rabljene ali pa da kupujejo nove če so še pa ti avtomobili čist ok...
To je popolnoma nesprejemljivo in se nikakor ne strinjam s tem...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Po dec 01, 2008 3:04 pm

Ja sej normalno, da to ne bo zlaufalo. Mislim zdej tisti, ki imamo deset let in več stare bomo pa potem zato, da bomo pomagali avtomobilski industriji kar nov avto kupli?
Ja, če bi kakemu direkturju plače kradel.
Najcenejši novi avti so okrog 8000€, od kod jih pa naj dobim? Oz. drugače povedano, nisem tako nor, da bi šel nov avto kupovat, ker to je največja zguba denarja kar si jo lahko nakoplješ na hrbet.
Kako lahko sploh kak cepec kaj takšnega zine. :twisted:
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po dec 01, 2008 3:37 pm

Na žalost ste nekateri tule še zelo naivni in kar mislite, da nič ne bo in da gre samo za blebetanje.

Vendar temu ni tako.

EU skupnost si že dolga,dolga leta prizadeva kako rešiti ekološki problem.
Že takoalitako smo uničili naš planet, res je prav, da ga ne še bolj.

Tisti, ki ste tako prepričani, da ste varni s svojimi starimi avti:
pojdite malo v Nemčijo z vašim avtom. Vam povem kaj se bo zgodilo?
Na tehničnem pregledu, bo na osnovi starosti in izpustov dobil posebno nalepko na šipo.
Odvisno od barve, ki bo na nalepki, se boste lahko peljali prav v center njihovih mest, do 5 km do njega, do 10 km do njega, ali pa še dlje stran.
FANTJE, TO ŽE OBSTAJA! Začelo se je, hočte slišat al pa ne! Podobno je tudi v Italiji.
In ja dejansko ena fieta 17 let stara, ma rdečo nalepko in dobesedno ne sme več v center Muenchena npr. Jebiga, obstaj bus, vlak, taxi, kolo...tko je.

Se pa strinjam z vami, da se bo na ta način znebilo in izgubilo svoje ''življenje'' veliko avtomobilskih legend, vendar pozor, bodimo natančni. Ni nujno, da bo šel na prešanje, lahko ga boš imel, lahko ga boš obdržal, vendar pa ga ne boš smel registrirati.

In tudi tisti, ki tako jamrate kako si lahko dovoljo vs prisilt v nakup novega avta in da nimate keša itd.itd.
Še 1x se pozanimajte za kaj gre in kaj nm mislijo ponuditi. Namreč subvencijo ob nakupu novega vozila. Torej, za prešanje vašega avta boste dobili zelo dober denar, potem pa še pomoč pri nakupu novega vozila. Meni se zdi to dobra ideja in pomoči tistim, ki si drugače nikoli nebi mogli privoščiti novejšega,boljšega avta in bi se cel življenje mogl vozt v starih koretah, po drugi strani pa bo to tudi velika pomoč, da avto branža ponovno zaživi.

Nisem nek jasnovidec ali karkoli, poznam pa zelo dobro dejstva, kaj se že uporablja v drugih državah, zato ne bodite tako prepričani, da je tole vse samo en blef.

Če še v eno Bosno ne morš uvozt avta, k je starejši od 2001, k majo tok onesnažen vse in da se še tm tega zavedajo in so ustavl stara j***a, ja normalno, da morjo države EU še tolk bolj poostrit te stvari!
Vem ne sliš se fajn, mam 2 stara avta, pa kaj čem? če jih nam mogu več met, če bom dobu dokaj dober keš za njiju in še pomoč pri novem, bom to storil pa fertik. Nimamo druge izbire sploh.
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov