belkaena je napisal/-a:goldhorn je napisal/-a:- tistim, ki vozijo brez vzroka pod omejitvami
To je samo še en primer slovenske nestrpnosti. Če se jaz varno počutim, ko vozim izven naselja 60 km/h bom tako tudi vozil. OMEJITEV hitrosti 90 km/h ne narekuje tempa vožnje, ampak le omejuje najvišjo dovoljeno hitrost.esem je napisal/-a:Ni izgovora, ker ni potreben.
Vzemimo Žale - idealno bi bilo, če bi šel na zunanji pas tik po predzadnjem odcepu - se pravi tik pred izhodom. A je razdalja med odcepi enostavno prekratka, da bi to lahko varno oz brez izsiljevanja storil - če je promet. OK - narediš še en krog (po tvoje), a spet naletiš na isti problem premajhnega prostora za spremembo pasu in nato še izhoda.
Popolnoma se strinjam s tabo. "bass", če greš še en krog in se potem pomakneš na zunanji vozni pas, narediš enako bedarijo in oviraš voznike, ki se hočejo vključiti v krožišče, čeprav si se prav zaradi neoviranja pomaknil na začetku na notranji pas, le da si tako naredil en krog brez razloga, ubistvu se samo bolje počutiš ker si "dober voznik".
Lp
IcEm4n je napisal/-a:jst se še sprašujem, kolk voznikov pozna kej svoj avto (oz. avto, ki ga pogosto vozi) - tu mislim na razne komande v avtu?
Nekateri se sred dneva vozijo s sprednjimi meglenkami, se vozijo z dolgimi lučmi podnevi, se v mraku (ko je že res temno) vozijo brez luči, vklopijo zadnjo meglenko, ko imajo za seboj vozila..... pa še bi lahko našteval.
belkaena je napisal/-a:
To je samo še en primer slovenske nestrpnosti. Če se jaz varno počutim, ko vozim izven naselja 60 km/h bom tako tudi vozil. OMEJITEV hitrosti 90 km/h ne narekuje tempa vožnje, ampak le omejuje najvišjo dovoljeno hitrost.
Lp
esem je napisal/-a:Ni izgovora, ker ni potreben.
Vzemimo Žale - idealno bi bilo, če bi šel na zunanji pas tik po predzadnjem odcepu - se pravi tik pred izhodom. A je razdalja med odcepi enostavno prekratka, da bi to lahko varno oz brez izsiljevanja storil - če je promet. OK - narediš še en krog (po tvoje), a spet naletiš na isti problem premajhnega prostora za spremembo pasu in nato še izhoda.
Psepi je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:
To je samo še en primer slovenske nestrpnosti. Če se jaz varno počutim, ko vozim izven naselja 60 km/h bom tako tudi vozil. OMEJITEV hitrosti 90 km/h ne narekuje tempa vožnje, ampak le omejuje najvišjo dovoljeno hitrost.
Lp
Prijatelj oprosti, kako se ti lagodno počutiš je širši javnosti kratko malo vseeno. Voziti moraš v skladu z nekimi minimalnimi odstopanji od omejitev. Kadar so seveda normalni pogoji. Če oviraš kolono je tvoja dolžnost, da se na prvem odcepu odstraniš in spustiš kolono naprej. Če bo vse posreči bo kmalu tukaj kazen tudi za takšne eksperte v prometu.
=ZiAn= je napisal/-a:Belkaena, goldhorn ima prav, ker prav taki osebki, ki vozijo 60 pri omenjitvi 90 so vzrok za razdraženost in tvegana prehitevanja soudeležencev v prometu. Pravtako pa obstajajo tudi kazni za PREPOČASNO vožnjopa želim ti lep preostanek dneva.
nebivedu je napisal/-a:Psepi je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:
To je samo še en primer slovenske nestrpnosti. Če se jaz varno počutim, ko vozim izven naselja 60 km/h bom tako tudi vozil. OMEJITEV hitrosti 90 km/h ne narekuje tempa vožnje, ampak le omejuje najvišjo dovoljeno hitrost.
Lp
Prijatelj oprosti, kako se ti lagodno počutiš je širši javnosti kratko malo vseeno. Voziti moraš v skladu z nekimi minimalnimi odstopanji od omejitev. Kadar so seveda normalni pogoji. Če oviraš kolono je tvoja dolžnost, da se na prvem odcepu odstraniš in spustiš kolono naprej. Če bo vse posreči bo kmalu tukaj kazen tudi za takšne eksperte v prometu.
Ravno v tem je težava, ker se nekateri varno počutijo na kaki ovinkasti cesti pri 60km/h, nestrpneži pa trobijo zadaj.
nebivedu je napisal/-a:Ravno v tem je težava, ker se nekateri varno počutijo na kaki ovinkasti cesti pri 60km/h, nestrpneži pa trobijo zadaj.
belkaena je napisal/-a:goldhorn je napisal/-a:- tistim, ki vozijo brez vzroka pod omejitvami
To je samo še en primer slovenske nestrpnosti. Če se jaz varno počutim, ko vozim izven naselja 60 km/h bom tako tudi vozil. OMEJITEV hitrosti 90 km/h ne narekuje tempa vožnje, ampak le omejuje najvišjo dovoljeno hitrost.esem je napisal/-a:Ni izgovora, ker ni potreben.
Vzemimo Žale - idealno bi bilo, če bi šel na zunanji pas tik po predzadnjem odcepu - se pravi tik pred izhodom. A je razdalja med odcepi enostavno prekratka, da bi to lahko varno oz brez izsiljevanja storil - če je promet. OK - narediš še en krog (po tvoje), a spet naletiš na isti problem premajhnega prostora za spremembo pasu in nato še izhoda.
Popolnoma se strinjam s tabo. "bass", če greš še en krog in se potem pomakneš na zunanji vozni pas, narediš enako bedarijo in oviraš voznike, ki se hočejo vključiti v krožišče, čeprav si se prav zaradi neoviranja pomaknil na začetku na notranji pas, le da si tako naredil en krog brez razloga, ubistvu se samo bolje počutiš ker si "dober voznik".
Lp
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
IcEm4n je napisal/-a:jst se še sprašujem, kolk voznikov pozna kej svoj avto (oz. avto, ki ga pogosto vozi) - tu mislim na razne komande v avtu?
Nekateri se sred dneva vozijo s sprednjimi meglenkami, se vozijo z dolgimi lučmi podnevi, se v mraku (ko je že res temno) vozijo brez luči, vklopijo zadnjo meglenko, ko imajo za seboj vozila..... pa še bi lahko našteval.
Mindflash je napisal/-a:IcEm4n je napisal/-a:jst se še sprašujem, kolk voznikov pozna kej svoj avto (oz. avto, ki ga pogosto vozi) - tu mislim na razne komande v avtu?
Nekateri se sred dneva vozijo s sprednjimi meglenkami, se vozijo z dolgimi lučmi podnevi, se v mraku (ko je že res temno) vozijo brez luči, vklopijo zadnjo meglenko, ko imajo za seboj vozila..... pa še bi lahko našteval.
Nekaj podobnega sem danes opazoval na cesti. Med Ivančno Gorico in Portorožem sem ob ne ravno gostem prometu ( in povsem normalnih pogojih za vožnjo) v svoji smeri zasledil: 4 vozila z dolgimi lučmi, 10 vozil z meglenkami, 5 vozil z zadnjo meglenko.
drift.king je napisal/-a:moški ja ženske neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
belkaena je napisal/-a:Psepi: od tebe bi tak odgovor najmanj pročakoval. Glede na to, da sem se prej s teboj strinjal si zdaj želim, da študija nikdar ne končašNevem kje si prebral, da je potrebno voziti z "minimalnim" odstopanjem od omejitev, to je smešno
Oz., kaj je zate minimalno odstopanje?
Vem, da obstajajo kazni, nevem koliko % pod omejitvijo je potrebno peljati, da te teoretično lahko kaznujejo, vendar pa prijatelji 60 km/h izven mesta še zdaleč ni tista meja![]()
P.S. Nikjer nisem navajal, da jaz peljem 60 km/h, poleg tega nikjer nisem napisal na kakšni cesti (ravni/ali ovinkasti) in še najmanj ob kakšnih razmerah.
Mislim, da ste zgrešili bistvo mojega posta.
Psepi je napisal/-a:Me pa res zanima eno splošno mnenje, ki je tudi odraz zavedanja in kulture kdaj ste videl nazadnje da vam je kdo na regionalki dal desni zmernik v znak varnega prehitevanja.
MateSLO je napisal/-a:Nisem vse bral pa bom vseeno napisal: ce se ti pocutis varnega pri 60km/h izven naselja kjer je 90km/h potem ti lahko recem samo to. Pojdi na Avto.net, prodaj avto, vzami kredit in pojdi kupit helikopter. Ce se ne pocutis sposobnega za voznjo pac ne vozi, simple as that. Imamo Slovenci res prevelik ego da kdaj pa kdaj priznamo da pac nismo rojeni za nekatere stvari?!nebivedu je napisal/-a:Ravno v tem je težava, ker se nekateri varno počutijo na kaki ovinkasti cesti pri 60km/h, nestrpneži pa trobijo zadaj.
Eno se je vozit po ovinkasti cesti 60, drugo po ravnini. Nikjer ni bilo omenjenih nobenih ovinkov tako da ...![]()
Nestrpnezi pa so nekaj posebnega. Zase lahko recem da sem dokaj strpen, samo vcasih ti pac kdo stopi na zivec.
Sem zadnjic v Velenju bil ko je bilo tisto krozisce totalno razrito in sem v kroziscu ko se mi 20 meterski tovornjak vrine pred mene. Slucajno jaz kaj zamujam ali je to prvo krozisce z desnim pravilom?! In potem malo potrobim in zacne nekaj mahat z roko kot da sem naredil napako ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov