Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 Če jun 11, 2009 7:26 pm

Tako kot nekateri pravijo, da bi kar vse zrivalis ceste pa jim prepovedali sploh vožnjo po cesti. A potem tudi jaz lahko izrivam turiste ko se peljejo po naši cesti 60km/h ali manj, omejitev je pa 90. Ravno 2 dni nazaj sem dohitel kolono Avstrijcev, ki so si ogledovali reko ker so želeli raftat, vozili pa so 40. Po mišljenju nekaterih bi jih moral zrinit s ceste. Ker jih prehiteti nisem moral, sem pač peljal 40 in užival v pogledu na naravo.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če jun 11, 2009 7:50 pm

m.a.n. je napisal/-a:NIhče ne vidi,...
...
...

Brez skrbi, zato pa VSI vidimo izsiljevanja prednosti, 'skoke' na prehitevalni pas AC (tudi tam kjer je izrecno prepovedano, izkoriščanje položaja močnejšega na cesti, ter mnoge druge kršitve predpisov (in včasih tudi zdrave pameti)..
Prav tako vsi vidimo, kako tovornjaki uničujejo ceste, plačujemo pa večinoma vozniki avtov.

m.a.n. je napisal/-a:se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.
No in ja, in tudi taka šerifovanja VSI vidimo, čeprav nimate nobene pristojnosti za urejanje prometa, to je naloga izključno policije.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
m.a.n.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: So apr 12, 2008 8:54 pm

Napisal/-a m.a.n. Če jun 11, 2009 8:17 pm

sonic je napisal/-a:
m.a.n. je napisal/-a:NIhče ne vidi,...
...
...

Brez skrbi, zato pa VSI vidimo izsiljevanja prednosti, 'skoke' na prehitevalni pas AC (tudi tam kjer je izrecno prepovedano, izkoriščanje položaja močnejšega na cesti, ter mnoge druge kršitve predpisov (in včasih tudi zdrave pameti)..
Prav tako vsi vidimo, kako tovornjaki uničujejo ceste, plačujemo pa večinoma vozniki avtov.

m.a.n. je napisal/-a:se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.
No in ja, in tudi taka šerifovanja VSI vidimo, čeprav nimate nobene pristojnosti za urejanje prometa, to je naloga izključno policije.


Ravno to sem ti hotel napisati, pa nočeš razumeti. Da vsi samo vidijo napake, ki jih vsi počnemo v prometu nihče pa ne vidi večine dela tovornjakarjev. In vrjemi mi, da so (pa ne Bolgarski in Romunski - čeprav sta bila nekega jutra na poti domov, ko se je mlad fant prevrnil na avtocesti edina, ki sta ustavila ravno dva Romuna - ampak poklicni vozniki v razvitih severnoevropskih državah, pa verjemi ali ne tudi slovenski) neprimerljivo bolši vozniki v vseh pogledih kot pa navadni vozniki. Je pa tudi med nami, tako kot med peki, zdravniki ali pa direktorji veliko takih, ki si svojega poklica ne zaslužijo in so nam v sramoto.
V službi so me dali na cesto.
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex Če jun 11, 2009 8:33 pm

Vsi tukaj kateri nimate opravljene kategorije za tovorno vozilo sploh nevem kaj se oglašate tukaj, ker nimate pojma. Temo pa je tak odprl gumpec, ki je 2 meseca nazaj nardil izpit za B ali pa celo H in potem tukaj nekaj mrda, kaj mu tovornjak zapre pot pred zožanjem ceste. ZAKAJ? Ker taki hebl kot je on, se vriva zadnje 3 metre pred stožcem in ravno ti naredijo zastoj.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Če jun 11, 2009 8:43 pm

vsak dan 4km kolone pred predorom golovec, kolona se dalje od cestninske postaje in pred vranskim, malo za odscepom za velenje! V lj se vozis 2 uri ce cakas v teh dveh kolonah! Dobro sem danes cakal tako kot vsi drugi.

ko pa se peljem nazaj iz lj oklo 1 ure se vedno kolona pred zalcem in vidim da je samo na levem pasu in se sprasujem zakaj le, nato po kaksnem km pa le vidim da smotani tovornjak na desnem vozi počasi, vzporedno z drugim in dela neverjetno kolono!

Se vam zdi to normalno!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če jun 11, 2009 8:48 pm

Tovornjaki me ne motijo. Sam se lepo peljem 130 in ko vidim da tovornjak prehiteva drugega spustim gas in niti bremzat ne rabim za njim.....počakam da gre mimo in odpeljem naprej.

Tako , da kar se tiče tega, se meni zdi normalno.
Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Če jun 11, 2009 9:10 pm

Valda da ni normalno, ampak zgleda, da eni mastno služijo na ta račun, če ne ne bi delali. Je tako? Že koliko prispevkov na tvju, oddaj, predebatiranih forumih je blo o tem....ta đabe sploh govorit.
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če jun 11, 2009 9:46 pm

m.a.n. je napisal/-a:Ker je bilo na začetku teme govora o tovornjakih bi začel pri tem:
NIhče ne vidi, ko se celo noč pelješ, da zjutraj iz Nemčije v Slovenijo pripelješ zdravila in vse preparate za dializne bolnike, nihče ne vidi, ko si sredi zime sam zakopan v snegu edini pripravljen pomagat sneti verige nevešči voznici v Italijanskih hribih, ko sredi noči ustaviš vozniku pokvarjenega vozila, ki že prej dve uri ustavlja vozila in mu nihče ne ustavi. Nihče ne vidi, ko zvečer po celodnevni vožnji sredi Graza edini ustaviš in pomagaš neznancu zamenjat gumo. Nihče ne vidi kolikokrat zaviramo do konca 40 tonske dinozavre da preprečimo prometne nesreče zaradi voznikov, ki izsiljujejo ali prehitevajo v škarje misleč da smo počasni in da imajo dovolj časa. Nihče ne vidi, ko po hudi prometni nesreči pijanih fantov prvi in edini priskočiš na pomoč, zavaruješ kraj in kličeš reševalce. Nihče ne vidi, ko ustaviš mamici z vozičkom pred prehodom čeprav je prej mimo brez ustavljanja peljala cela kolona osebnih vozil.
Vsi samo vidijo romunskega šoferja, ki zdolgočasen prehiteva kamion pred sabo na poti v Italijo, in si mislijo: debel zavaljen neumen in aroganten cigo, ki nima na slovenski avtocesti kaj iskati (pa čeprav mogoče pelje prednje luči za Fiat Punta, ki ga bo vaša punca kupila naslednji mesec).

Kar pa se tiče postavljanja dveh kamionov vzporedno pred zožanji: če je na odstavnem pasu možnost za intervencijska vozila se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.


Glej M.A.N., nobenega izgovora ni, da zaradi utrujenosti, zdolgočasenosti ali pa samo zaradi merjenja k.urcev nekaterih kamionarjev le ti delajo nevarne situacije na cestah. Res no, ne morejo to biti izgovori no, lepo te prosim.

Seveda se dobra dela ne vidijo saj jih tudi sam ne vidiš od voznikov avtomobilov ampak samo vidiš kako ti kdo naredi pizdarijo pa moraš zavirati. Ne vidiš pa tistih 99%, ki lepo vozijo mimo in te ne ogrožajo niti ne naredijo nič nevarnega. Ampak problem je ravno v tem procentu in takrat se zgodi sranje in imamo mrtve, jok in žalost in uničena življenja povzročiteljev in sorodnikov žrtev.

Zavedati se moraš, da z neumnostjo, ki jo narediš v 40 in več tonskem kamionu lahko narediš mnogo večjo škodo kot z neumnostjo v tono in pol težkem avtu. Ne zagovarjam nobenih samo tako je in profesionalni vozniki bi res morali biti vzor v prometu pa so daleč od tega.

Koliko voznikov kamionov drži varnostno razdaljo? (da vidimo kdo ve kakšna mora biti ta na AC-ju med kamioni?) Recimo na trojanskih tunelih in vijaduktih je 100m ampak večina kamionarjev se tega ne drži in vozijo en drugemu za ritjo na razdaljah 10metrov. Prehitevanja v tunelih, vožnja po cestah, kjer je promet prepovedan, vožnja šleperjev čez mostove, kjer je omejitev teže 4x nižja od teže kamiona. Izsiljevanje prednosti po načelu močnejšega, ustavljanje kamion na sredi cestišča pa naj se ostali jebejo kako bodo mimo prišli itd itd... lahko naštevam še kar nekaj časa pa bom raje nehal, ker bo sam kreg iz tega ratal.

rezime vsega tega je, da še policija ob prijavi brezobzirne vožnje reče: "ah, kamionarji"
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jun 11, 2009 9:57 pm

lisko je napisal/-a:Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?
kakorkoli obračaš številke je v času dopustov manj prometa na cesti, razen ob konicah(ki so ob vikendih ali dan pred in dan po praznikih, pa še to ne samo določene ure). Ampak takrat pa se zabaše prej ali slej zarad preobremenitve in gre vs vsakem primeru počasneje kot običajno.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Pe jun 12, 2009 12:42 pm

lisko je napisal/-a:Tovornjaki me ne motijo. Sam se lepo peljem 130 in ko vidim da tovornjak prehiteva drugega spustim gas in niti bremzat ne rabim za njim.....počakam da gre mimo in odpeljem naprej.

Tako , da kar se tiče tega, se meni zdi normalno.
Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?


to pa res ni normalno! Dars pa cestna podjetja se tak zajebavajo da brezveze! Lahko bi si malo pogledali v nemciji ko res delajo skoraj vse ponoci, ali pa da bi delali v drugih letnih časih! sem bil v koloni ko je bla prometna pri lj, pa so 4 zakuhali avtomobili!!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 12, 2009 1:06 pm

Vožnja s hitrostjo 30% nižjo od dovoljene se smatra kot oviranje in se sankcionira. Če komu kaj ne paše naj gre na LandStrasse in gleda babe in fasade. Prehitevanje tovornjakov med seboj bi morali na splošno prepovedati, izločati pa bi morali tovornjake, ki delajo zastoje. Ne gre za nestrpnost, ampak tovornjakov je preveč za kapaciteto naših cest. Tudi avtoceste so konstruirane in plačane za 130 na uro, če hoče kdo postaviti omejitev, mora pridobiti gradbeno dovoljenje z utemeljitvijo in navedbo do kdaj bo to veljalo. Tako pa namesto popravil in sanacij dobimo bebave table, katerih nobeden ne pospravlja in ne preklicuje?? Po tretji brezvezni noben normalni voznik več tega ne spoštuje in imamo težave. Radar-warner deluje v redu, še posebej če kupiš npr zmerno kvaliteto za 90€ (Cobra iz Amerike). Lahko, da kdo kupi one TaHude, TaDrage, to so le dražje tehnične igrače, ki 4,5kratne cene ne upravičijo. Saj 90€ že v prvi rešeni situaciji nazaj dobiš.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe jun 12, 2009 1:25 pm

50% od dovoljene, ne 30.

Po tvojem bi blo kaznivo se voziti po AC z 90 km/h.
 
iBiZaSeAt
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Po dec 11, 2006 11:31 pm
Kraj: kranj
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 Pe jun 12, 2009 5:02 pm

Sam dons majo že skoraj vsi novejši tovornjaki aktivni tempomat, pa sistem ki ravna volan. Dobro pri tem romunu dvomim da ima to notri. Samo sem ži dostikrat videl tovornjakarja ki je med vožnjo bral časopis ali gledal film na laptopu :)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe jun 12, 2009 5:12 pm

luke18 je napisal/-a:Sam dons majo že skoraj vsi novejši tovornjaki aktivni tempomat, pa sistem ki ravna volan. Dobro pri tem romunu dvomim da ima to notri. Samo sem ži dostikrat videl tovornjakarja ki je med vožnjo bral časopis ali gledal film na laptopu :)
vrjem, da nima tega, ampak se vseeno pelje pa dela amrsikej zraven. Zato pa se vozijo potem eni napol po odstavnih pasovih pa tako.
Nemška policija ma za take poseben kombi, ki ma kamero na strani, da ga posnamejo in se ne more zgovarjat.
LP Rok
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe jun 12, 2009 5:45 pm

Danes je bil spet cel vrtec na AC med Ljubljano in Uncem, vsi vozijo po prehitevalnem pasu 100kmh, po drugih pasovih pa WTCC, prehitevanja med avti, po odstavnem pasu, nagla spreminjanja voznih pasov, smerokazi ne obstajajo več in samo tako podobno sranje!!

Pa nikjer nobenega policaja, mene bo pa ustavu ko bom vozil enkrat 10kmh več :huh:
 
Uporabniški avatar
Simon123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:18 am

Napisal/-a Simon123 So jun 13, 2009 10:30 am

BBoss je napisal/-a:
m.a.n. je napisal/-a:Ker je bilo na začetku teme govora o tovornjakih bi začel pri tem:
NIhče ne vidi, ko se celo noč pelješ, da zjutraj iz Nemčije v Slovenijo pripelješ zdravila in vse preparate za dializne bolnike, nihče ne vidi, ko si sredi zime sam zakopan v snegu edini pripravljen pomagat sneti verige nevešči voznici v Italijanskih hribih, ko sredi noči ustaviš vozniku pokvarjenega vozila, ki že prej dve uri ustavlja vozila in mu nihče ne ustavi. Nihče ne vidi, ko zvečer po celodnevni vožnji sredi Graza edini ustaviš in pomagaš neznancu zamenjat gumo. Nihče ne vidi kolikokrat zaviramo do konca 40 tonske dinozavre da preprečimo prometne nesreče zaradi voznikov, ki izsiljujejo ali prehitevajo v škarje misleč da smo počasni in da imajo dovolj časa. Nihče ne vidi, ko po hudi prometni nesreči pijanih fantov prvi in edini priskočiš na pomoč, zavaruješ kraj in kličeš reševalce. Nihče ne vidi, ko ustaviš mamici z vozičkom pred prehodom čeprav je prej mimo brez ustavljanja peljala cela kolona osebnih vozil.
Vsi samo vidijo romunskega šoferja, ki zdolgočasen prehiteva kamion pred sabo na poti v Italijo, in si mislijo: debel zavaljen neumen in aroganten cigo, ki nima na slovenski avtocesti kaj iskati (pa čeprav mogoče pelje prednje luči za Fiat Punta, ki ga bo vaša punca kupila naslednji mesec).

Kar pa se tiče postavljanja dveh kamionov vzporedno pred zožanji: če je na odstavnem pasu možnost za intervencijska vozila se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.


Glej M.A.N., nobenega izgovora ni, da zaradi utrujenosti, zdolgočasenosti ali pa samo zaradi merjenja k.urcev nekaterih kamionarjev le ti delajo nevarne situacije na cestah. Res no, ne morejo to biti izgovori no, lepo te prosim.

Seveda se dobra dela ne vidijo saj jih tudi sam ne vidiš od voznikov avtomobilov ampak samo vidiš kako ti kdo naredi pizdarijo pa moraš zavirati. Ne vidiš pa tistih 99%, ki lepo vozijo mimo in te ne ogrožajo niti ne naredijo nič nevarnega. Ampak problem je ravno v tem procentu in takrat se zgodi sranje in imamo mrtve, jok in žalost in uničena življenja povzročiteljev in sorodnikov žrtev.

Zavedati se moraš, da z neumnostjo, ki jo narediš v 40 in več tonskem kamionu lahko narediš mnogo večjo škodo kot z neumnostjo v tono in pol težkem avtu. Ne zagovarjam nobenih samo tako je in profesionalni vozniki bi res morali biti vzor v prometu pa so daleč od tega.

Koliko voznikov kamionov drži varnostno razdaljo? (da vidimo kdo ve kakšna mora biti ta na AC-ju med kamioni?) Recimo na trojanskih tunelih in vijaduktih je 100m ampak večina kamionarjev se tega ne drži in vozijo en drugemu za ritjo na razdaljah 10metrov. Prehitevanja v tunelih, vožnja po cestah, kjer je promet prepovedan, vožnja šleperjev čez mostove, kjer je omejitev teže 4x nižja od teže kamiona. Izsiljevanje prednosti po načelu močnejšega, ustavljanje kamion na sredi cestišča pa naj se ostali jebejo kako bodo mimo prišli itd itd... lahko naštevam še kar nekaj časa pa bom raje nehal, ker bo sam kreg iz tega ratal.

rezime vsega tega je, da še policija ob prijavi brezobzirne vožnje reče: "ah, kamionarji"


Načeloma je varnostna 50m. Najboljše je ko se ti v to varnostno razdaljo začnejo tiščat osebni avti, ponavadi tik pred kakim izvozom.

Kar se pa prehitevanj tiče, med šesto in deveto pa med 12 in 15 je prepovedano, ostalo pa ne tko da ne vem kaj se eni razpihujete.

Pa da ne bo pomote, mi gre prav tako n ku*ac več kilometrsko prehitevanje pri pol km/h razlike in podobne zadeve. Maš pač paciente tko med kamionarji kot med ostalimi, nben ni popoln in nikjer niso sami bebci za volanom...
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Ne jun 14, 2009 7:41 am

Matjaz46 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Tovornjaki me ne motijo. Sam se lepo peljem 130 in ko vidim da tovornjak prehiteva drugega spustim gas in niti bremzat ne rabim za njim.....počakam da gre mimo in odpeljem naprej.

Tako , da kar se tiče tega, se meni zdi normalno.
Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?


to pa res ni normalno! Dars pa cestna podjetja se tak zajebavajo da brezveze! Lahko bi si malo pogledali v nemciji ko res delajo skoraj vse ponoci, ali pa da bi delali v drugih letnih časih! sem bil v koloni ko je bla prometna pri lj, pa so 4 zakuhali avtomobili!!

mi smo se z avtobusom peljali preko nevem kako dolgega gradbišča v petek popoldan okoli treh in na tistem gradbišču EN sam delavec pa še tisti je telefoniral :shock:
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Ne jun 14, 2009 8:34 am

shaggx je napisal/-a:
Matjaz46 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Tovornjaki me ne motijo. Sam se lepo peljem 130 in ko vidim da tovornjak prehiteva drugega spustim gas in niti bremzat ne rabim za njim.....počakam da gre mimo in odpeljem naprej.

Tako , da kar se tiče tega, se meni zdi normalno.
Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?


to pa res ni normalno! Dars pa cestna podjetja se tak zajebavajo da brezveze! Lahko bi si malo pogledali v nemciji ko res delajo skoraj vse ponoci, ali pa da bi delali v drugih letnih časih! sem bil v koloni ko je bla prometna pri lj, pa so 4 zakuhali avtomobili!!

mi smo se z avtobusom peljali preko nevem kako dolgega gradbišča v petek popoldan okoli treh in na tistem gradbišču EN sam delavec pa še tisti je telefoniral :shock:

Pa mi poiščite delavca, ki bo delal za 400€ skoz ponoči pod odprtim dnevom?
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Po jun 15, 2009 2:50 pm

Poleti je ja bolje delat ponoči, ko ni take vročine, pa še prometa je manj in je manj hrupa in izpušnih plinov. Je pa res da 'družabno' življenje trpi. Zato so pa izmene a ne.

Ne delam v gradbeni stroki, ampak ko si šef zmisli da moram cel teden delati popoldne do večera me tudi ne vpraša a sem imel kaj splanirano in če mi to ustreza. Je pa treba. J*** ga. Da sem pa gradbeni delavec, pa raje delam ponoči kot pa cel dan in po vročini.
Me je pa razjezilo, ko sem se v soboto peljal po avtocesti proti gorenjski, pa nikjer nobenega delavca, vreme pa super. Sobota ni nedelja in bi se lahko delalo...
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov