m.a.n. je napisal/-a:NIhče ne vidi,...
...
...
No in ja, in tudi taka šerifovanja VSI vidimo, čeprav nimate nobene pristojnosti za urejanje prometa, to je naloga izključno policije.m.a.n. je napisal/-a:se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.
sonic je napisal/-a:m.a.n. je napisal/-a:NIhče ne vidi,...
...
...
Brez skrbi, zato pa VSI vidimo izsiljevanja prednosti, 'skoke' na prehitevalni pas AC (tudi tam kjer je izrecno prepovedano, izkoriščanje položaja močnejšega na cesti, ter mnoge druge kršitve predpisov (in včasih tudi zdrave pameti)..
Prav tako vsi vidimo, kako tovornjaki uničujejo ceste, plačujemo pa večinoma vozniki avtov.No in ja, in tudi taka šerifovanja VSI vidimo, čeprav nimate nobene pristojnosti za urejanje prometa, to je naloga izključno policije.m.a.n. je napisal/-a:se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.
m.a.n. je napisal/-a:Ker je bilo na začetku teme govora o tovornjakih bi začel pri tem:
NIhče ne vidi, ko se celo noč pelješ, da zjutraj iz Nemčije v Slovenijo pripelješ zdravila in vse preparate za dializne bolnike, nihče ne vidi, ko si sredi zime sam zakopan v snegu edini pripravljen pomagat sneti verige nevešči voznici v Italijanskih hribih, ko sredi noči ustaviš vozniku pokvarjenega vozila, ki že prej dve uri ustavlja vozila in mu nihče ne ustavi. Nihče ne vidi, ko zvečer po celodnevni vožnji sredi Graza edini ustaviš in pomagaš neznancu zamenjat gumo. Nihče ne vidi kolikokrat zaviramo do konca 40 tonske dinozavre da preprečimo prometne nesreče zaradi voznikov, ki izsiljujejo ali prehitevajo v škarje misleč da smo počasni in da imajo dovolj časa. Nihče ne vidi, ko po hudi prometni nesreči pijanih fantov prvi in edini priskočiš na pomoč, zavaruješ kraj in kličeš reševalce. Nihče ne vidi, ko ustaviš mamici z vozičkom pred prehodom čeprav je prej mimo brez ustavljanja peljala cela kolona osebnih vozil.
Vsi samo vidijo romunskega šoferja, ki zdolgočasen prehiteva kamion pred sabo na poti v Italijo, in si mislijo: debel zavaljen neumen in aroganten cigo, ki nima na slovenski avtocesti kaj iskati (pa čeprav mogoče pelje prednje luči za Fiat Punta, ki ga bo vaša punca kupila naslednji mesec).
Kar pa se tiče postavljanja dveh kamionov vzporedno pred zožanji: če je na odstavnem pasu možnost za intervencijska vozila se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.
kakorkoli obračaš številke je v času dopustov manj prometa na cesti, razen ob konicah(ki so ob vikendih ali dan pred in dan po praznikih, pa še to ne samo določene ure). Ampak takrat pa se zabaše prej ali slej zarad preobremenitve in gre vs vsakem primeru počasneje kot običajno.lisko je napisal/-a:Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?
lisko je napisal/-a:Tovornjaki me ne motijo. Sam se lepo peljem 130 in ko vidim da tovornjak prehiteva drugega spustim gas in niti bremzat ne rabim za njim.....počakam da gre mimo in odpeljem naprej.
Tako , da kar se tiče tega, se meni zdi normalno.
Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?
vrjem, da nima tega, ampak se vseeno pelje pa dela amrsikej zraven. Zato pa se vozijo potem eni napol po odstavnih pasovih pa tako.luke18 je napisal/-a:Sam dons majo že skoraj vsi novejši tovornjaki aktivni tempomat, pa sistem ki ravna volan. Dobro pri tem romunu dvomim da ima to notri. Samo sem ži dostikrat videl tovornjakarja ki je med vožnjo bral časopis ali gledal film na laptopu
BBoss je napisal/-a:m.a.n. je napisal/-a:Ker je bilo na začetku teme govora o tovornjakih bi začel pri tem:
NIhče ne vidi, ko se celo noč pelješ, da zjutraj iz Nemčije v Slovenijo pripelješ zdravila in vse preparate za dializne bolnike, nihče ne vidi, ko si sredi zime sam zakopan v snegu edini pripravljen pomagat sneti verige nevešči voznici v Italijanskih hribih, ko sredi noči ustaviš vozniku pokvarjenega vozila, ki že prej dve uri ustavlja vozila in mu nihče ne ustavi. Nihče ne vidi, ko zvečer po celodnevni vožnji sredi Graza edini ustaviš in pomagaš neznancu zamenjat gumo. Nihče ne vidi kolikokrat zaviramo do konca 40 tonske dinozavre da preprečimo prometne nesreče zaradi voznikov, ki izsiljujejo ali prehitevajo v škarje misleč da smo počasni in da imajo dovolj časa. Nihče ne vidi, ko po hudi prometni nesreči pijanih fantov prvi in edini priskočiš na pomoč, zavaruješ kraj in kličeš reševalce. Nihče ne vidi, ko ustaviš mamici z vozičkom pred prehodom čeprav je prej mimo brez ustavljanja peljala cela kolona osebnih vozil.
Vsi samo vidijo romunskega šoferja, ki zdolgočasen prehiteva kamion pred sabo na poti v Italijo, in si mislijo: debel zavaljen neumen in aroganten cigo, ki nima na slovenski avtocesti kaj iskati (pa čeprav mogoče pelje prednje luči za Fiat Punta, ki ga bo vaša punca kupila naslednji mesec).
Kar pa se tiče postavljanja dveh kamionov vzporedno pred zožanji: če je na odstavnem pasu možnost za intervencijska vozila se tudi sam postavim na levi pas in to ravno zato ker se ljudje ne znajo vključevat po sistemu zadrge, tudi takrat ko sta formirani že obe koloni, tako na levem kot desnem pasu. Pa ne zato, ker bi bil komu fovš, ker je hitrejši ampak enostavno zato, da izenačimo hitrost premikanja obeh kolon, tako da sistem dejansko začne funkcionirat.
Glej M.A.N., nobenega izgovora ni, da zaradi utrujenosti, zdolgočasenosti ali pa samo zaradi merjenja k.urcev nekaterih kamionarjev le ti delajo nevarne situacije na cestah. Res no, ne morejo to biti izgovori no, lepo te prosim.
Seveda se dobra dela ne vidijo saj jih tudi sam ne vidiš od voznikov avtomobilov ampak samo vidiš kako ti kdo naredi pizdarijo pa moraš zavirati. Ne vidiš pa tistih 99%, ki lepo vozijo mimo in te ne ogrožajo niti ne naredijo nič nevarnega. Ampak problem je ravno v tem procentu in takrat se zgodi sranje in imamo mrtve, jok in žalost in uničena življenja povzročiteljev in sorodnikov žrtev.
Zavedati se moraš, da z neumnostjo, ki jo narediš v 40 in več tonskem kamionu lahko narediš mnogo večjo škodo kot z neumnostjo v tono in pol težkem avtu. Ne zagovarjam nobenih samo tako je in profesionalni vozniki bi res morali biti vzor v prometu pa so daleč od tega.
Koliko voznikov kamionov drži varnostno razdaljo? (da vidimo kdo ve kakšna mora biti ta na AC-ju med kamioni?) Recimo na trojanskih tunelih in vijaduktih je 100m ampak večina kamionarjev se tega ne drži in vozijo en drugemu za ritjo na razdaljah 10metrov. Prehitevanja v tunelih, vožnja po cestah, kjer je promet prepovedan, vožnja šleperjev čez mostove, kjer je omejitev teže 4x nižja od teže kamiona. Izsiljevanje prednosti po načelu močnejšega, ustavljanje kamion na sredi cestišča pa naj se ostali jebejo kako bodo mimo prišli itd itd... lahko naštevam še kar nekaj časa pa bom raje nehal, ker bo sam kreg iz tega ratal.
rezime vsega tega je, da še policija ob prijavi brezobzirne vožnje reče: "ah, kamionarji"
Matjaz46 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Tovornjaki me ne motijo. Sam se lepo peljem 130 in ko vidim da tovornjak prehiteva drugega spustim gas in niti bremzat ne rabim za njim.....počakam da gre mimo in odpeljem naprej.
Tako , da kar se tiče tega, se meni zdi normalno.
Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?
to pa res ni normalno! Dars pa cestna podjetja se tak zajebavajo da brezveze! Lahko bi si malo pogledali v nemciji ko res delajo skoraj vse ponoci, ali pa da bi delali v drugih letnih časih! sem bil v koloni ko je bla prometna pri lj, pa so 4 zakuhali avtomobili!!
shaggx je napisal/-a:Matjaz46 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Tovornjaki me ne motijo. Sam se lepo peljem 130 in ko vidim da tovornjak prehiteva drugega spustim gas in niti bremzat ne rabim za njim.....počakam da gre mimo in odpeljem naprej.
Tako , da kar se tiče tega, se meni zdi normalno.
Vprašanje , ki pa se glasi pa je: A vam je to normalno da popravljajo/renovirajo AC lih med največjo gužvo? Drugod dela opravljajo ponoči.....en čas so imel naši prepoved del na cestah v poletnih špicah.....A to pa je normalno?
to pa res ni normalno! Dars pa cestna podjetja se tak zajebavajo da brezveze! Lahko bi si malo pogledali v nemciji ko res delajo skoraj vse ponoci, ali pa da bi delali v drugih letnih časih! sem bil v koloni ko je bla prometna pri lj, pa so 4 zakuhali avtomobili!!
mi smo se z avtobusom peljali preko nevem kako dolgega gradbišča v petek popoldan okoli treh in na tistem gradbišču EN sam delavec pa še tisti je telefoniral
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov