Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jul 09, 2009 8:32 pm

abbe je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:vem da je bil audi hitrejši... ampak to bolj malo spremeni. tud če bi z enako hitrostjo počla bi mel voznik modusa bolj malo možnosti.
pa tud če bi tam bla laguna namesto modusa, bi vseeno audi boljše odnesel.


Zagotovo !!!!!!!!!!!
Valda če je pa AUDI


:roll:

ne zato ko je audi, ampak ker je mel dost večjo hitrost

Drugače pa se strinjam, da ESP ni vsemogočen. Je pa dosti boljši občutek se peljati z njim kot brez njega.

hitrost tukaj nima veze.
masa ma vezo(teza pa velikost).to o esp-ju je pa tko bosa.a kr bol se je vozt ce ga mas.sj ves da ni vsemogoc pa ce niams v glavi ti nc ne pomaga


ti pa nimaš glih pojma o osnovah fizike...

hitrost je še ako velik dejavnik posledic prometnih nesreč!
Zadnjič spremenil kolesar, dne Če jul 09, 2009 8:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Napisal/-a LukL Če jul 09, 2009 8:32 pm

fantje, js vidim dost razbitih avtov, in najboljše izmed vseh HUDIH crashov jih odnesejo tisti vozilu s štirimi krogci. pa ne delam neke reklame, al zato k bi bla zame tabolša znamka, to so sam moja opažanja...

gledam pa tudi kok se ta znamka obnaša ko se popravlajo glavna vodila/nosilci spredaj, rajši material odtrga kot da bi ga poravnalo, segrevanje materiala pa nima smisla...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jul 09, 2009 9:09 pm

LukL je napisal/-a:fantje, js vidim dost razbitih avtov, in najboljše izmed vseh HUDIH crashov jih odnesejo tisti vozilu s štirimi krogci. pa ne delam neke reklame, al zato k bi bla zame tabolša znamka, to so sam moja opažanja...

gledam pa tudi kok se ta znamka obnaša ko se popravlajo glavna vodila/nosilci spredaj, rajši material odtrga kot da bi ga poravnalo, segrevanje materiala pa nima smisla...

a enakega velikostnega razreda?

a boš reku da je mercedes slabši :lol:
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jul 09, 2009 9:09 pm

abbe je napisal/-a:to o esp-ju je pa tko bosa.a kr bol se je vozt ce ga mas.sj ves da ni vsemogoc pa ce niams v glavi ti nc ne pomaga
ajde neki malega mam v glavi :lol:
sam nisem pa popoln in lahko kdaj nardim napako, se precenim ipd. in zarad tega se počutim bolj varno. Drugače pa se z mojim avtom(samo abs) hitreje vozim kot z avtom od staršev(abs,esp,asr,ebd,pa vse te kratice,boljše gume,novejši), ker sem ga bolj navajen in vem kako reagira na mokrem, suhem, poledenelem...
LP Rok
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 09, 2009 9:23 pm

kolesar je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:vem da je bil audi hitrejši... ampak to bolj malo spremeni. tud če bi z enako hitrostjo počla bi mel voznik modusa bolj malo možnosti.
pa tud če bi tam bla laguna namesto modusa, bi vseeno audi boljše odnesel.


Zagotovo !!!!!!!!!!!
Valda če je pa AUDI


:roll:

ne zato ko je audi, ampak ker je mel dost večjo hitrost

Drugače pa se strinjam, da ESP ni vsemogočen. Je pa dosti boljši občutek se peljati z njim kot brez njega.

hitrost tukaj nima veze.
masa ma vezo(teza pa velikost).to o esp-ju je pa tko bosa.a kr bol se je vozt ce ga mas.sj ves da ni vsemogoc pa ce niams v glavi ti nc ne pomaga


ti pa nimaš glih pojma o osnovah fizike...

hitrost je še ako velik dejavnik posledic prometnih nesreč!

aha un avto k gre hitreje celno v drugega bo manj razbit ker je su hitrej?
mal ptreber na kaj se navezuje odgovor
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jul 09, 2009 9:47 pm

abbe je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:vem da je bil audi hitrejši... ampak to bolj malo spremeni. tud če bi z enako hitrostjo počla bi mel voznik modusa bolj malo možnosti.
pa tud če bi tam bla laguna namesto modusa, bi vseeno audi boljše odnesel.


Zagotovo !!!!!!!!!!!
Valda če je pa AUDI


:roll:

ne zato ko je audi, ampak ker je mel dost večjo hitrost

Drugače pa se strinjam, da ESP ni vsemogočen. Je pa dosti boljši občutek se peljati z njim kot brez njega.

hitrost tukaj nima veze.
masa ma vezo(teza pa velikost).to o esp-ju je pa tko bosa.a kr bol se je vozt ce ga mas.sj ves da ni vsemogoc pa ce niams v glavi ti nc ne pomaga


ti pa nimaš glih pojma o osnovah fizike...

hitrost je še ako velik dejavnik posledic prometnih nesreč!

aha un avto k gre hitreje celno v drugega bo manj razbit ker je su hitrej?
mal ptreber na kaj se navezuje odgovor

z večjo hitrostjo ko se zabiješ v drugega večje bojo posledice na drugem vozilu..
 
Makadam
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jul 09, 2009 9:26 pm

Napisal/-a Makadam Če jul 09, 2009 9:56 pm

Meni je pri avtomobilu prav varnost na prvem mestu, zato sem pa tudi vzel Volvota (isto s40). Ne samo zame, tudi če koga drugega peljem, je zdaj občutek dosti boljši. Vozim precej defenzivno, tako da se gre bolj za to, če se kdo drug odloči pripičit v mene. Ja, če te pripiči šleper ti ne pomaga veliko, ampak dejstvo je, da v boljšem avtu kot si, boljše so možnosti da jo boš v povprečni nesreči dobro odnesel.

Pa ne govorim o 10 let starem avtu, ampak o novem, aktualnem modelu, ki je prišel ven leta 2004. Tako da meni ni bila nikakršna dilema ali vzet Volvo letnik 05 z vso glavno opremo za 10k€ ali pa novega Cliota/Kio/Fiesto itd. Avto je pravi tank (ko se zdaj vozim s službeno laguno imam občutek da sem v kartonasti škatli :D, prej mi je bila pa zakon), pelje pa volvek kot v sanjah, udobje na višku.. zelo zadovoljen :)

Zvezdice seveda niso vse, nekatere firme ne gledajo veliko na te teste in gradijo varen avto, druge spacajo ravno toliko da na tem specifičnem testu doseže teh 5 zvezdic in adijo. To so predvsem azijci, nemška sveta trojica pa seveda tudi dela zelo kvalitetne avtomobile. Poglejte si malo podrobne opise na EURONCAP, marsikje se da prebrat da je struktura avtomobila po trku čisto na robu, ampak ker je preživel, vseeno dobi tiste 4 ali 5 zvezdic. Zanimiva je tudi primerjava videoposnetka S40 in Kie, ki imata oba identično št. točk. Res da nista v enakem razredu, ampak se zaletita v enako oviro, razlike v dogajanju z avtomobilom pa so precejšnje.

Lepo vozite ;)
 
eld0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To jul 04, 2006 9:31 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a eld0 Če jul 09, 2009 10:09 pm

abbe je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
LukL je napisal/-a:vem da je bil audi hitrejši... ampak to bolj malo spremeni. tud če bi z enako hitrostjo počla bi mel voznik modusa bolj malo možnosti.
pa tud če bi tam bla laguna namesto modusa, bi vseeno audi boljše odnesel.


Zagotovo !!!!!!!!!!!
Valda če je pa AUDI


:roll:

ne zato ko je audi, ampak ker je mel dost večjo hitrost

Drugače pa se strinjam, da ESP ni vsemogočen. Je pa dosti boljši občutek se peljati z njim kot brez njega.

hitrost tukaj nima veze.
masa ma vezo(teza pa velikost).to o esp-ju je pa tko bosa.a kr bol se je vozt ce ga mas.sj ves da ni vsemogoc pa ce niams v glavi ti nc ne pomaga


Sej je kolesar v par postov nazaj pisal o gibalni količini. Če bi vedel da je ravno gibalna količina nastopa pri trkih katere enačba je produkt mase in hitrosti. Avtomobilski trk pa je neprožen trk in tu se porabi veliko kinetične energije pri kateri spet nastopata hitrost in masa, tako da sta obe količini tu povezani.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jul 09, 2009 10:15 pm

seprav ce gre en avto 100kmh drugi pa 60kmh pa se zaletita celno.bojo posledice trka drugacne kot ce bi oba avta sla 80 kmh in se zaletela celno?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jul 09, 2009 10:19 pm

abbe je napisal/-a:seprav ce gre en avto 100kmh drugi pa 60kmh pa se zaletita celno.bojo posledice trka drugacne kot ce bi oba avta sla 80 kmh in se zaletela celno?

ja!

bodo pa milejše kot pa če bi se z 60 zabil v zid ;)
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če jul 09, 2009 10:54 pm

kolesar je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:seprav ce gre en avto 100kmh drugi pa 60kmh pa se zaletita celno.bojo posledice trka drugacne kot ce bi oba avta sla 80 kmh in se zaletela celno?

ja!


aja, zakaj že :roll: Kolesar, tole razlago bi pa zlo rad slišal.
 
eld0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To jul 04, 2006 9:31 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a eld0 Če jul 09, 2009 11:00 pm

Po mojem razmišljanju bi v primeru ko bi se zaletela z 100kmh in 60kmh dva enaka avtomobila bi večje sile delovale na tistega ki je vozil 60kmh. Ko pa dva se dva ista z 80kmh bi pa isto delovalo na oba. Mord pa nimam prov.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jul 09, 2009 11:02 pm

eld0 je napisal/-a:Po mojem razmišljanju bi v primeru ko bi se zaletela z 100kmh in 60kmh dva enaka avtomobila bi večje sile delovale na tistega ki je vozil 60kmh. Ko pa dva se dva ista z 80kmh bi pa isto delovalo na oba. Mord pa nimam prov.

pomoje maš tud prav ;)
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Pe jul 10, 2009 6:03 am

pri takih hitrostih bi oba mela kritično preživetje...vedet je treba da pa pred trkom zaradi refleksa vsak človek še zavira.
Lep pozdrav :)
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Pe jul 10, 2009 6:05 am

Saj vam je napisal - razlika je v masah - pri dveh enako težkih vozilih, ki gre eno 90 in drugo 90 (90 km/h x 1 tona = gibalna količina) je vseeno s stališča skupne gibalne količine, če gre eno 50, drugo 130 km/h, vendar mase vozil niso nikdar enake. Zato je razlika, če te šlepar potegne, ker gre 40 kmh x 40 ton proti tvoji 130 km/h x 1 tona.

Pa trk ni neprožen - že zaradi zmečkljivih con ne, pa tudi, če jih ne bi bilo, bi se pleh ovijal. Če bi bil neprožen, bi se vozili odbili ob trku odbili kot kamen od zida, tako pa se ne, temveč se zakantata eno v drugo.

OFF: AJA, pa forum narobe uro kaže, sedaj je 7 ura, ne pa 6.
Zadnjič spremenil uros11, dne Pe jul 10, 2009 6:08 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
ozze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: To jun 03, 2008 1:37 pm

Napisal/-a ozze Pe jul 10, 2009 6:07 am

eld0 je napisal/-a:Po mojem razmišljanju bi v primeru ko bi se zaletela z 100kmh in 60kmh dva enaka avtomobila bi večje sile delovale na tistega ki je vozil 60kmh. Ko pa dva se dva ista z 80kmh bi pa isto delovalo na oba. Mord pa nimam prov.

Na oba vozila, z enako maso delujejo enake sile.
Edina razlika je, da se bo počasnejše vozilo ustavilo in šlo še malo nazaj, toda pojemki so v obeh vozilih enaki, to velja za vozilo in za potnike v vozilu. V obeh enakih vozilih če trčita čelno so možnosti za poškodbe enake, neglede na to da eno stoji pri miru drugo pa pelje z 60 km/h
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe jul 10, 2009 7:47 am

uros11 in ozze imata prav. Važna je samo medsebojna hitrost, ni važno kako se obe vozili premikata glede na cesto. Lahko se eno vozilo celo vozi v rikverc s 30, pa drugo v njega prileti s 130 in je isto kot če bi eno proti drugem šla s 50km/h.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
eld0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To jul 04, 2006 9:31 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a eld0 Pe jul 10, 2009 9:22 am

uros11 neprožno pomeni da ostane na mestu, tako kot kepa plastelina, ki bi jo vrgel ob tla. Pri prožnem se pa stvari odbijejo. In ravno zaradi zmečkljivih con je avtomobilski trk toliko bolj neprožen.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe jul 10, 2009 9:34 am

Lahko se tudi avta sprimeta kot kepi plastelina in se še premikata v eno od smeri pri neprožnem trku.
Kar je pa važno za človeško telo je pa samo dvoje: da ostane kletka nepoškodovana in da je pospešek na telo čimmanjši. Pospešek je pa odvisen SAMO od razdalje v kateri se človeško telo ustavi od začetne hitrosti do 0. Torej pri nezmečkljivi kletki samo od velikosti zmečkljive cone in mase avta (pri trku v steno samo od velikosti cone).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe jul 10, 2009 12:18 pm

uros11 je napisal/-a:OFF: AJA, pa forum narobe uro kaže, sedaj je 7 ura, ne pa 6.

off:
Malo je treba tudi spremljat ostale koticke.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=51516
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov